No tak, rozwiązałem problem, jak napisałem w poście #28 !
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Czego nie rozumiesz?? Czarny masa Czerwony plus po zaplonie Żółty swiatla pozycyjne Bialy z zielonym razem sygnal sensor cisnienia
R01 sie zacinają ale w ostatecznosci mogą być, ile masz mocy? Ile doładowania? Moze lepsze dwa zavolaki przynajmniej klapkowe, wypatroszyc ze sprezynek grzejnych? Kme twin? Choc ten jest slaby termicznie z kolejnej strony watoliwa jest ciagla jazda na pelnej mocy przez dlugi czas wiec raczej bedzie to chwilowe palowanie i 200kmh... zawsze lepszy i bezpieczniejszy...
Jest to uszkodzenie przetwornika cisnienia wody c.o. Koszt niewielki. Wołaj serwisanta: http://www.termet.com.pl/pl/serwis/wielk...
AHU czyli 90tka ten model nie mazatem turbiny z kierownicą lecz jest to turbo z zaworem obejściowym. jesli jestes pewien że przewody o których wcześniej pisałem ( wężyki) sa i obserwował wartości rzeczywiste cisnienia doładowania ok i jestes w stanie wysterować sztucznie zawór w turbo by słyszec jak "puka" to zaryzykował bym podmianke elektrycznego...
Wzrost cisnienia jest jak najbardziej OK. Ale stukanie ... naczynie nie powinno mieć wpływu. Działa teraz normalnie kocioł i tylko stuka czy nadal jest tak samo? Czy w dziurce zaworu trójdrogowego widać jak napęd ciągnie trzpień zaworu?
Potrzebuje opis gniazd sterownika nr pierwszym opisie
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
I wez pod uwage ze jakas przyczyna byla ze napinacz siadl.W tych modelach miska olejowa jest badziewnie rozwiazana i zbiera sie tam syf blokujac smok pompy oleju co powoduje brak cisnienia oleju na turbo i gorna czesc silnika.Znam ludzi co wymienili pare razy turbo zanim usuneli przyczyne.
2wyjalem waleczki z glowicy i zapomnialem ktory jest do wlotu aktory do wylotu czy da się to sprawdzic(nie odkrecilem zeń kol zebatych)no i oczywiscie walki mi na nastepny dzien pordzewialy,czy papier2000 i przechowywanie ich potem w oleju opalowym zalatwi sprawe? Zalac olejem. Polecam tanszy olej mineralny i po pewnym czasie "rdza" sama zejdzie. Olej...
błedy są z cisnienia turbo i egr Czyli problem z zasilaniem zaworów do turbo i egr i przy okazji jeszcze czegoś np. przekaźnika.
Logicznie myslac rosnace cisnienie moze byc spowodowane cisnieniem turbo, ale (to tylko teoria) jezeli reduktor daje np 1,8 bara a turbo nawet do 2 bar wtedy silnik przestalby pracowac na gazie bo cisnienie jego wtrysku bylo by -0,2bar . W silniku wolnossacym takiej sztuacji niema bo w kolektorye yawsye panuje podcisnienie. Może to prawidłowa reakcja...
To wszystko jest strzelanie w ciemno co ma EGR i inne szukanie dziury w calym, trzeba sie zastanowic co powoduje zbyt wolne zejscie cisnienia z ukladu a nie wymieniac dla zasady i zgaduj zgadule robic. Skoro turbo ma geometrie to co powoduje za wolne zejscie cisnienia ! Turbo wewnetrznie nie jest przytkane ? Jak geometria luznio chodzi ? nikt przy sztandze...
Dziś choć wyskoczył błąd zamieszcze filmik z dzialania pompy wysokiego cisnienia filtr wymieniony https://filmy.elektroda.pl/63_1732468413...
Dzisiaj tylko troche mi sie udalo, bo zapomnialem, ze swiece sa ladnie schowane za chlodnica EGR, a dodatkowo przewody sa przykrecane malutka nakretka, a nie wcisnane. Wyjalem EGR i wyglada dobrze. Chlodnicy EGR jeszcze nie wyjalem wiec pomiar cisnienia moze zrobie jutro. Sprawdzilem natomiast filtr paliwa i nie ma opilkow, ale jest za to lekki rdzawy...
jak ci jescze cos takiego wyskoczy, to zawor cisnienia turbo a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę
Problem udało się rozwiązać. Faktycznie układ jest ciśnieniowy, w moim przypadku uszkodzona była cewka od "odwracania ciśnienia" czyli było tak,ze cały czas pompka produkowała podciśnienie, zamiast ciśnienia, cewki nie udało sie wymienić a na przwijanie też sie nie zdecydowałem, bo wymagało to wylutowania wszystkich cewek z kanałami powietrznymi. W...
Volvo S60 2.4 D5 163KM 2001 Auto na ciepłm silniku czasem podnosi obroty silnika i odcina turbo. Po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy i normalnie działa. Turbo odcina ,przy naglym i zdecydowanym wcisnieciu pedalu gazu,ale to nie wystepuje zawsze ,moze jezdzic tydzien i nic sie nie dzieje. Nie byla robiona adaptacja pedału. W momencie dojechania...
poprostu był odpięty wężyk cisnienia dolotowego do turbiny .. teraz okey :) Cisnienia dolotowego do turbiny ?? ktory to wężyk ?
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
Sprawdzalem system podcisnienia do turbo. Uszkodzenie zaworu sterowania kierownicami lub nieszczelnosc powoduje podobne skutki. Z mojej wiedzy to P2566 jest powodowany przez uszkodzenie czujnika kopiowania turbo o ktory pytam w temacie a ktory jest na gruszce turbo. O taki: http://aws-cf.caradisiac.com/prod/photos...
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
Witam Iveco Daily 65C18 3.0 problem jest z doładowaniem. Pompuje przy max obciążeniu 1500 bar a powinno coś ok 2500 bar. Turbo wyciągnięte było na sprawdzeniu i jest ok. Podciśnienia sprawdzone, węże i cooler sprawdzone zadymiarką. W EDC tylko błąd niskiego cisnienia doładowania. Gdzie szukać przyczyny ?
Czy auto zostalo odpowiednio z vagowane ? Strasznie duzo tutaj różnych hipotez... TDI jest jak otwarta księga... trzeba tylko odpowiednio sie do tego zabrac najpierw zczytując kody pozniej dynamiczne pod kątem cisnienia doladowania, n75, czy tez jak kto woli g70 o ile mnie pamięć nie myli. Potem info z miernika masy powietrza. itp itd... A to ze loptaki...
witam, proponuję sprawdzić przewód łączący gruszkę zaworu upustowego turbiny z przewodem turbo, bo u mnie w 1,8, tddi moc była do 3000 ob wskaźnik optyczy cisnienia turbo wskazywał 1,4 at sterownik odcinał paliwo, po wymianie przewodu wszystko wróciło do normy obroty kręci do odcinki sprawdź
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
witam .ten kawalek to sensor cisnienia w kolektorze dolotowym.jesli jest zbyt wysokie .to upuszcza przez turbo .wszystkim tym zarzadza edc ,a bezposrednio ten zaworek ,ktory tak szumi jak pisales.normalnie ma 3 podlaczenia to dolne to atmosfera ,grubszy do turbo .cienszy to zasilanie podcisnienia.normalnie jak zapalisz auto .to turbo jest przygotowane...
W przyszłym tygodniu bedę wymieniał olej to powiem mechanikowi żeby to sprawdził ale turbo było robione rok temu dokładnie czujnik cisnienia doładowania turbiny i gośc który mi to robił mówił że turbo jest ok a on w sumie nic innego nie robi tylko w turbinach siedzi i dobry w tym jest także ten jest sprawdzony i dokładny przy okazji wymieniał mi wszelkie...
panowie mam podobny problem auto traci moc jak jest zimne to jedzie po przejechaniu 10 km zredukuje do 2-go biegu nastepnie chcem wrzucic 3-ci bieg i stop strata mocy obroty max 2100 i koniec a czasami nawet gasnie komputer nic nie pokazuje nie ma bledow egr zmieniony przeplywka zmieniona zawor cisnienia i powrotu sprawny w wezu do interkulera pokazuje...
Witam wszystkich Forumowiczow, po krotce chcialbym opisac swoj problem bo walka trwa 2 miesiace i kazdy rozklada rece i pomyslow juz brak. Otorz autko wpada w tryb awaryjny tak jak w tytule po podpieciu kompa blad P2563 wspomne ze, autko jedzie max 90km/h po wylaczeniu stacyjki i ponownym uruchomienie jedzie normalnie jezeli trzymam powyzej 2000 obr/min...
Dołączę sie do tematu ponieważ mam identyczny przypadek z moja laguna... Czasami jedzie jak należy, czasami nie, wyglada na to jakby turbo sie nie wlaczalo... Szukam problemu tak samo a może kolega znalazł?
Zmieniałem caly silnik. Teraz zmieniłem regulator cisnienia paliwa i jest ok ale mam jeszcze problem z turbem jak podpinam do nastawnika turbo odrazu pojawią się błąd regulacji cisnienia doladowania i nie działa ani w jedną ani w drugą stronę i autem szarpie i gaśnie możliwe jest że uszkodzona przepływka tak robi?
Egr wrzuca błędy? Wyciagnij czujnik i regulator cisnienia CR i wyczyść na początek. Może kierownictwo turbo nie działa?
Witam. Koledzy mam kolejny problem z MANEM TGL a mianowicie pojawily mi sie bledy 03742-05 i 03081-03 z tego co rozmawialem z serwisem chodzi o blad cisnienia powietrza do turbo sprezarki ale co to moze byc to nie mam pojecie czyzby znwu czujnik. Prosze o jakies rady .pozdrawiam 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni...
Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot pod katem szczelnosci, dodatkowo zaslepilem zawor...
Jak w temacie mam takiego peugeota 307 a problem mianowicie taki jak jade z równą predkoscią to szarpie i mam błąd obwód zaworu egr połozenie zaworu zbyt odległe w stosunku do wartosci zadanej. wymieiłem juz : 3 zawory ,od turbo egr i przepustnicy czujnik cisnienia turbo i przepustnice oraz przepływke co robic pomocy :cry::cry::cry:
witam lexus is 220 d nie zapala zapali dopiero po odlaczeniu zaworu cisnienia na listwie paliwowej i kopci na szaro duze kleby dymu .zostaly sprawdzone wtryski turbo po regeneracji wszystkie zaworki paliwowe wymienione na nowe oprucz zaworu bezpieczenstwa na listwie , sterowniki sprawdzone rozzad wymieniony i ustawiony i brak reakcji na pedal gazu brak...
Okej sytuacja opanowana. Powodem błędnego wskazania na zapłonie (850mbar zamiast 950mbar rzeczywisctych) byl zły czujnik cisnienia daladowania, założony z silnika diesla, który ma inną skalę... po założeniu od benzyny problem minął ehh...
Odkopuję temat - auto było u mechanika. Okazało się, że przewody podcisnienia są OK, zostały sprawdzone kabelki, wyczyszczony został czujnik cisnienia doładowania i przepływka itp. i teraz tak, auto niby jedzie ok, turbo pracuje ale jakos nie tak jak wczesniej. Słuchowo ten swist jest inny, ciezko wytlumaczyc i mam wrazenie, ze auto po wcisnieciu gazu...
Ten sam błąd inna usterka? Wyżej była napisana fachowa porada, pytanie czy masz ten zawór o , którym była mowa czyli połączenie zaraz za turbo i czy już wyczyściłeś ta rurkę - łącznik lub wymieniłeś ponieważ może być problem z 100% wyczyszczeniem? dwa nie zaszkodzi sprawdzić samo połączenie w kolanku za turbo też może być nie przepuszczalne dla gazów,...
3,5b w miejscu czujnika ciśnienia, a przy wyjściu na dopływ turbo? Może być rzeźba z gwintem, ale wykluczysz ten przewód. wpadłem na taki sam pomysł, i cisnienia sa takie same, wlozylem turbo i smiga, tamte bylo jakies felerne...
przepływomierz wiem gdzie jest ale i tak z tego cow iem to po dodaniu gazu to to cisnienei powinno wzrastac?a wogole ie pokazuje tego cisnienia od turbo;/
Autko smiga bardzo fajnie i jest ok 8 sekund do setki. Najwiekszy problem byl jak na wysokich obrotach turbina dobijala cisnienie i wyskakiwal blad MAP sensora a po kilku minutach nie chcial jechac. Rozwiazaniem bylo montaz jeszcze jednego MAP'a przed turbem mikrowlacznik przy 3.500 rpm poprostu przelaczal odczyty na MAP przed turbem ale temperatura...
wg, tabeli z linka wychodzi taka turbinka Garrett T3-TO4E 50 trim w- _63 a-r http://cheapturbo.stores.yahoo.net/gat35... wg obliczeń do turbo softu które kiedyś zrobiłem potrzebuje sprężarkę o wydajnosci : 12,546m3/min lub 0,2091m3/sek lub 16,3098 kg/min lub 35,9 ibs/min a ta z linka ma 46 ibs/min wiec nie bedzie za duzo?? , a co to znaczy...
Witam kolegów Seta toledo 1.9 TDI 110 KM Auto traci moc podczas jazdy , na początku auto jedzie swietnie i równie dobrze przyspiesza , jednak po kilku minutach jazdy czuć tak zwany próg przy 3000 obr/min który bardzo ciężko jest przekroczyć, zachowuje sie jak bez turbo Po zatrzymaniu auto znowu pracuje normalnie. Podpiołem auto pod skaner i wyskoczył...
No i po klopocie... Wiec padlo przeponowe naczynie wzbiorcze... Przez co duze wahania cisnienia uszkodzily czujnik (przetwornik) ciśnienia... A zawór bezpieczeństwa był zakamieniony i przepuszczał... ;) Teraz wszystko wróciło do normy... Koszty to naczynie wzbiorcze (jednak uszkodzone) - 167 zł, zawór bezp - 23 zł, czujnik ciśnienia 76 zł... Pozdrawiam
Zdejmij rurę powietrza dolotową i te od intercoolera . Zobacz czy wirnik turbo się kręci normalnie i czy luzu na boki i wzdłuż nie ma .Zobacz też ile oleju jest w tamtych wężach przy intercoolerze . Ale taki zanik ciśnienia to by litr musiał uciec . Jak nadal nie ma cisnienia to albo przez turbo przelatuje wszystko albo panewkę obróciło . To będzie...
malo bije sprobuj przekrecic turbo zeby sie pozniej zawor upustowy otwieral , jak wyciagniesz czujnik cisnienia - odepnij i sprawdz jak jedzie
Brak 'turba' w twoim przypadku to ograniczenie dawki przez ster silnika spowodowany przeladowaniem cisnienia turbiny. Usuń usterke a moc bedzie z toba.
czego czujnik cisnienia turbo cisnienia skrzyni regulator cisnienia
przerywacz obwodu punto instalacja radia obliczenia toroidalny
odwrócona osmoza taraban dmp502 przestrojenie
Nieswiecąca dioda LED - przyczyny i rozwiązania Różnica P1 a P2 w zasilaczu Philips