Dla pracy EGR nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany. EGR będzie w tym silniku pracował przez każde 2 minuty od ostatniego wciśnięcia pedału gazu na biegu jałowym. Nie powinien natomiast być nadal aktywny po upływie tych 2 minut i zmianie wskazań procentowego wysterowania N18 w zaworze magnetycznym przez ECU. Możesz to sprawdzić patrząc...
Błąd który Ci sie pojawia nie musi być związany z czujnikiem cisnienia.Kod błędu wskazuje na niesprawność układu doładowania.Czyli na uszkodzenie turbiny,albo usterkę zaworu sterowania turbiną.Najprostsza metoda to laptop z programem do diagnozy.Jedz na 3 biegu,przy obrotach ok.3000 tys. cisnienie doładowania powinno wynisić ok.1850 mbar.W grupie wartości...
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Witam Vectra B 1997r 101KM 2.0 DTI Po odpaleniu sztanga turbiny od razu jest wciągnięta. Podcisnienia sprawne, zawór podmieniony i sprawny, nie przepuszcza, po jego odpięciu sztanga cofa się. Wkleiłem pare parametrów. Czujnik cisnienia doladowania jest ok, podmieniony na drug. Ma ktoś pomysł czym to moze być spowodowane ? http://obrazki.elektroda.pl/7365608400_1...
A co z tym że w trakcie pomiaru kompem - cisnienie doładowania (jego wartosc ) sie nie zmienia? Tak ma być jak to opisalem w ostatnich 3 punktach pomiarów? Chyba oczywiste, że tak nie ma być... I jeszcze jedno pytanie (zakładajac że czujnik doładowania sie wypiął... Czy to miało by wpływ na kopcenie na czarno?? Tak ale tylko w trybie awaryjnym i przy...
Witam, czy cisnienie doładowania silnika z turbiną sprawdzone interfejsem, może sugerować dziurę w intercoolerze lub w przewodach łączących ? Nie chce mi się tego rozkręcać, wiem jakie ciśnienie powinno być na określonych obrotach, jeżeli będzie mniejsze to może spowodować to dziurka w intercoolerze? Na chłopski rozum to w zasadzie tak.
Witam Można zrobić np. tak: Wiercisz otwór np. gdzieś w kolektorze dolotowym (tak żeby wiórow nie naleciało do środka), nacinasz gwint gwintownikiem załóżmy 1/4 cala, następnie na pastę/taśmę teflonową wkręcasz szybkozłączkę nr. 1 (z tym samym gwintem oczywiście). W złączkę wkładasz rurkę poliuretanową nr. 2 (wytrzymałość 12bar, 100°C, dosępne różne...
Żadne oporności, 2 piny to zasilanie 5V i na 3 pinie ewentualnie można mierzyć napięcie które będzie się zmieniać w zależności od ciśnienia.
Myślałem, że zastosowałeś skrót myślowy, który i ja powieliłem. Oczywiście, że nie do samej rury ale do kolektora zamontuj wężyk. Możesz użyć tych króćców gazowych, o których piszesz. Nie wiemy jakie masz auto.
Przepływomierz jest winny.
W samochodzie MAN TGX 460 z roku 2017, czujnik ciśnienia doładowania znajduje się na przewodzie od turbosprężarki.
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
240kPa w trybie zwykłym i 255 do 265 kPa w trybie sport przy około 2 tys obrotów na 4 biegu z gazem w podłodze.
załącznik
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
11 zdaję się, ale cisnienie doładowania buduje się tylko w czasie jazdy gdy jest odpowiednia masa spalin, więc regulacja upierdliwa przekręcić /przejechać się z logowaniem znów pokręcić znów pojechać na test drogowy chyba że hamownię posiadasz.
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
W nowszych jest przepływomierz, czujnika nie ma.
witam a jak turbina jest słaba to na 5 biegu będzie spadek mocy ? zwiększyłem jej ciśnienie regulując śrubką przy zaworze upustowym turbiny i teraz rozpędza się do 120km ma luzy ale łopaty ok cisnienie doładowania w czasie jazdy wynosi +- 2150 co o tym sądzicie pozdrawiam
Cześć Moze błache pytanie ale sprawdzałeś jak wgl kształtuje się u Ciebie vaccum? Moze masz luźny króciec przy pompie vaccum, miałem podobny problem i własnie winny był króciec. Druga sprawa to czy auto Ci nie "dymi" ? moze geometria się zapiekła, vaccum podaje na gruszkę ale ona niema siły podnosić sztangi ?
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
W sumie to masz komp diagnostyczny na desce. Wejdź w MR do pozycji mw18 to jest ciśnienie doładowania i zaobserwuj w czasie jazdy jaka jest wartość max i porównaj do mw 19 . to jest wartość ciśnienia atmosferycznego. Różnica to doładowanie. Napisz jak jest.
do ilu rpm rozbiegał się silnik zanim go zgasiłeś zdławileś... swiszcząca turbina znaczy szajs.. rozleci sie po jakimś czasie jak twoja.. zbyt wysokie cisnienie doładowanie tam jest zawór upustowy wiec albo siłownik abo wężyki.. elektro zawór narazie zostaw gdyż przed awarią było chyba ok..
wygląda, czyli jak, czysty? kolego nie sugeruj się wyglądem, tylko test trzeba zrobić, by to sprawdzić, no moje to jest on do wymiany
https://obrazki.elektroda.pl/6210019100_... https://obrazki.elektroda.pl/9974660800_... Numer 16. Na drugim zdjęciu lepiej widać.
skoro czujnik sprawdzony to moze sprawdz kabelkologie od niego i przeczysc wtyczke ...
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Tam nie ma map sensora, sterownik wylicza sobie cisnienie doładowania na podstawie wskazań przepływomierza. Silnik niby elektronicznie prosty, ale ma bardzo rozbudowane systemy podciśnień i w związku z tym sporo możliwości potencjalnych usterek w tych obwodach https://obrazki.elektroda.pl/2037224000_... Ja bym zaczął od sprawdzenia...
podłączyć testowo przy wtyczce i ECu jakiś przewód
Ten sam problem co 1,5 roku temu..
Na małych obrotach ciśnienie doładowania podnosi się i opada do normalnego. To teraz napisz jak to niby zaobserwowałeś? Czy obserwowałeś dane z map i prace np sztangi?Czy jest to twoje widzi mi się?
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Już na pierwszym zdjęciu widać że na 90% masz błędny odczyt z czujnika ciśnienia. Na wolnych obrotach cisnienie zadane i ciśnienie doładowania powinno prawie się pokrywać a u Ciebie jest 100% różnicy. W chwili gdy przy 800 obrotach masz 1000 to przy 2500 już będzie max i ECU "wyłączy" turbinę żeby nie przeładować ale to moje zdanie, mogę się mylić.
mam wiązkę od laguny 2 1.9dci jakby była taka sama to mogę Ci podesłać taką kostkę moje gg 1679401 Dodano po 2 znalazłem coś takiego http://obrazki.elektroda.net/58_12744611... http://obrazki.elektroda.net/4_127446119...
Jak w temacie, nie mogę poradzić sobie ze sporadycznym spadkiem mocy w CLS 218 3.5 V6 195 kW. Błędy po dłuższej jeździe: 125C00 (system regulacji ciśnienia doładowania), 123900 (ciśnienie doładowania) oraz 159E00 (czujnik ciśnienia doładowania) - wszystkie dotyczą zbyt niskiego ciśnienia doładowania. Za pierwszym razem znalazłem nieszczelną rurę przy...
Dobra, ganek to widocznie ten typ człowieka który woli pierdzielić na prawo i lewo o tym jacy to wszyscy są głupi i mają się douczyć, a sam jaki jest mądry, a jednocześnie wcale nie dając dowodu na swoją mądrość. Ode mnie masz kawałek instrukcji fabrycznej w której jest opisany ten błąd i sposoby radzenia sobie z nim, ale ja nie mam pojęcia co to jest...
To jest potencjometr. Można mierzyć rezystancję lub po podpięciu do auta można mierzyć napięcie. Pomiędzy dwoma pinami masz cały czas ta sama rezystancję - np. pomiędzy 1-3. Pomiędzy 1-2 oraz 2-3 będzie się zmieniać w zależności od tego jak będzie wychylona gruszka. Suma rezystancji pomiędzy 1-2 oraz 2-3 powinna dać wartość jaką jest pomiędzy 1-3. Oczywiście...
Więc zrób tak, odłącz cięgiełko nastawnika sprawdz czy koduje się błąd jeżeli nie to turbo do czyszczenia, jeżeli dalej to samo to uszkodzony nastawnik, można rozebrać sprawdzić czy uszkodzony mechanicznie czy nie. PS nastawnik jest przypisywany/kalibrowany do turbiny na specjalnym sprzęcie więc mogą się pojawić problemy przy zmianie samego nastawnika....
Wczoraj ogarnąłem było widać że skrajnie wkręcona sztanga doregulowałem do zakresu 10%-95% i hula. Nie wiem z czym poprzednicy mieli tyle problemu że dwukrotnie zmieniali turbinę i to serwis uważany za ikonę u nas w mieście. Ogólnie sztanga jest bardzo długa śruby były wkręcone blisko gruszki na około 3mm doregulowanie odsunęło śruby o około 1cm a sztanga...
Najlepiej byłoby podłączyć komputer, przejechać się po dziurach i patrzeć co komputer widzi. Po opisie wygląda mi to na błąd elektryczny, a nie widzę żeby była sprawdzana instalacja. Tak więc trzeba sprawdzić instalacje pod obciążeniem sterownik-czujnik ruszając wiązką. Do sprawdzenia instalacja szczególnie na odcinku rama-kabina tam lubi się psuć.
Kanał 11. drugi i trzeci blok.
jakie cisnienie doładowania?
Odłączyć przepływomierz i sprawdź różnice
P1236 - ciśnienie doładowania powyżej zastrzeżone. Należy sprawdzić układ ciśnienia doładowania.
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
witam Jakie powinno byc cisnienie doładowania w tym silniku?? szukalem ale nigdzie nie moge znalesc...
z tym nad i podcisnieniem to jest tak ze przy zamknietej przepustnicy w kolektorze dolotowym powstaje podcisnienie (silnik spelnia role pompy pruzniowej), kompresor nie podaje wtedy cisnienia do kolektora bo na drodze staje mu przepustnica a na wolnych obrotach to wogle nie ma mowy o nadcisnieniu . Pozatym w G60 jest DV . Jesli ktos ma jeszcze jakies...
jakie cisnienie doładowania ??? , moze byc utopiony w wodzie sterownik tez bedzie glupoty pokazywal
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Witam, borykam się z problemem w cruze 1.4t. pojawia się błąd p0299. Podczas przyspieszania pojawia sie komunikat "Awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwsiem". Maksymalne ciśnienie doładowania jakie da się osiągnąć to 0,3bar. Wymienilem elektrozawór turbiny, niestety nie pomogło. Sprawdzałem szczelność układu poprzez zrobienie ciśnienia w ukladzie. Cisnienie...
po czasie zaczoł wyskakiwac bląd a przed regeneracją wyskakiwało zaduze cisnienie doładowania
chyba, że ten wężyk dostarcza ciśnienie doładowania i, że jest nieszczelny, to doładowanie jest wpuszczane do obudowy komputera, a tam jest też drugi czujnik, który ma wskazywać ciśnienie atmosferyczne, ale dostaje „po twarzy” ciśnieniem doładowania xD O to to panie szanowny. W środku jest jeszcze jeden krótki wężyk, i to on pęka.
czy udało się rozwiązać problem? Mam dwa sprinterki 906 316 z tym samy błędem....
EDC 4591 - kontrola ciśnienia doładowania. Wysokie ciśnienie. Sprawdź zawór Pierburg nr 51094130022 TCU 556 - może źle odczytany, ale błąd 0556 jest przyporządkowany tylko do zbr i mówi o usterce retardera.
można to zrobić na westgate czyli tym cięgnem skracając je byle nie za dużo jeżeli masz wskaźnik doładowania to lepiej jeżeli nie to na wyczucie podkręć kilka obrotów i się przejedz jeżeli nie świeci się kontrolka "engine" to możesz jeszcze kilka aż do momentu jej zaświecenia jeżeli zaświeci popuśc do ostatniej dobrej pozycji Jaka kontrolka skoro silnik...
witam mam problem z moim passatem tdi 85kw rok 2000 otóż problem polega na tym,że auto zamula i wyświetla mi bład 17964.P1556 cisnienie doładowania graniczna wartość regulacji nie ośiągnięta co może być przyczyną.Dzieki za info
Mam problem z golfem 4 1.9 tdi a w skrócie odcina mu moc przy 110 120 czasami nawet odrazu łapie zmule nie jedzie czasami chodzi tak sobie gruszka jest sprawna turbina po regenarecji i ma błąd taki jak cisnienie doładowania różnica w regulacji co może być przyczyną...??
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
jak sprawdzić jakie cisnienie doładowania jest ustawione? nie sprawdzalem nic na wykresach, jest mozliwosc sprawdzic vcds? póki wsadzilem uzywke turbinę to nie bylo mozliwosci przeladowania chodziło pompowało jak ta lala. samochód został sprowadzony z belgi wraz z wgraną mapą
Kazda inwencja twórcz rozwija zwoje mózgowe! Nie opornik 5V , lecz diodę zenera na 4,7 V , i po ptokach .
witam. Czytam i nie wierze w to co czytam dosłownie jak bym widział mój przypadek.Dwa dni temu też lutowałem kabelki od czujnika ciśnienia doładowania bo był jeden urwany i od tego momentu nie mogę uruchomić samochodu, też nie mam napięcia 5V na tym czujniku. Po podłączeniu pod komputer wywala kilka błedów innych czujników gdzie też nie mam zasilania...
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
W passatach b5 pl najczęsciej pęka łącznik gumowy między rurą plastikową od ic a kolektorem ssącym.Ucieka tam powietrze i to najczęściej od dołu łącznika.
Ogólnie to jak masz jak ręcznie to rozruszaj sterowanie turbiny. I sposób jeżdżenia jest tu bardzo ważny. Wiem co na pewno leczy te turbinki: - Jazda ok 90km/h - But na 100% przez tyle czasu do ilu możesz się rozpędzić w granicach bezpieczeństwa, lecz nie krócej niż 5sec potem całkiem odpuszczasz aż znowu zwolni i tak wkółko. - Jak są objawy rozłączania...
Prawdopodobnie za wysokie cisnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1!
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
4458 EDC17 Efekt chłodnicy EGR za niski Niech mnie poprawi ktoś jeśli ma lepsze tłumaczenie. Zabralem sie za sprawdzenie turbin juz nie bardzo wiem w co uderzyć po odlaczeniu przewodów cisnieniowych sterowałem recznie i bez zmian cisnienie w kelktorze zamiast wzrastac maleje z 0.98 spada po zwiekszeniu obrotów do 0.68.
Należało by spradzic działanie potencjometru pedału gazu w drugiej kolejności cisnienie doładowania , zabierz auto na jazde próbna i wrzuc później logi i sprawdzimy ile to twoje turbo dmucha
N75 raczej tak a gruchę sprawdzisz odpinając wężyk od n75 do niej i zasysając ustami. Po paru zassaniach sztanga powinna się wciągnąć i nie wracać do pozycji 0 puki nie wypuścisz podciśnienia. Tak samo sprawdź EGR czy siłownik od niego nie jest dziurawy. Poszukaj syczenia które świadczyło by o nieszczelności układu podciśnienia.
Jeżeli łopatki opierają się o obudowe to turbo do roboty.
Cześć Nowy. EDC 070 według materiałów archiwalnych to czujnik ciśnienia doładowania.
witam, suszara :) jak kolega mdcs nazwał turbine kręci do 300000 rpm, a cisnienie doładowania reguluje zmienna geometria łopatek kierownicy , a kolega bandzior podał elementarz jazdy z turbiną i chodzi tu głównie o łozyskowanie wirnika turbiny ,ponieważ jest slizgowe to by olej nie przypiekł sie od rozgrzanej turbiny która potrafi osiągnąć nawet 400st,...
Zawór do testów można pominąć. Ja zakładam dłuższy wężyk i łączę MAP bezpośrednio.Nie ma zmiennej długości.Sprawdź czy przypadkiem nie ma dołożonego BOXa zwiększającego moc.Miałem tak że padło to badziewie i przekłamywało ciśnienie doładowania.Znajdziesz to pod schowkiem bezpośrednio przy kompie (oczywiście jeśli jest).
Witam posprawdzaj wszystkie węzyki od tego zaworu do turbiny i sprawdz czy porusza sie cięgno kierownic turbiny Pozdrawiam
To wytłumacz dlaczego cisnienie doładowania jest niższe od cisnienia atm.????? Kopci na czarno z rury jak gazujesz???
Audi A4 B6 2.5 V6 TDI 120 kW 163 KM Zadane ciśnienie doładowania powinno być niższe niż ciśnienie doładowania?
Witam! Czy ktos z forumowiczow wie jakie powinno byc cisnienie doładowania w silniku SW680 Turbo zamontowanym w samochodzie Jelcz 416?? Pompa i wtryski zrobione, zaplon ustawiony a smok nadal kopci na czarno jak parowoz. W kolektorze dolotowym widze ze jest otwor zaslepiony sruba wiec pomyslalem sobie ze zmierze mu cisnienie doladowania. Niestety nie...
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
Jakie jest cisnienie doładowania na jałowym.
A tak z innej beczki, turbo zwykłe bez geometrii na przeładowanie. Nie ma mocy, dymi i nie ma doładowania. A system recyrkulacji spalin (EGR) posiada? Może zawór EGR stanął, jest otwarty, albo grzybek zaworu EGR jest upalony. Wtedy masz mniej spalin do napędu turbo, za to więcej do ssącego i może dymić. TO TYLKO SUGESTIA, BO NIE MIAŁEM PRZYJEMNOŚCI...
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
3089 czujnik temperatury powietrza doładowania za AGR - przerwanie 4591 ciśnienie doładowania za nisko
za małe cisnienie doładowania do sprawdzenia szczelność układu doładowania, po wymianie wałaka regulacja zaworów i pompowtrysków była robiona?
(-) okablowanie między sterownikiem a czujnikiem sprawdzone równolegle występuje usterka pedału przyspieszenia P0380 którego także niemożna wykasować Dodam że zasilanie czujnika i pedału ok. To jest bardzo dobry tok myślenia, ponieważ w większości przypadków usterki czujnikowe nie pochodzą od razu od komputera, ale od ich kabli i styków. W myśl zasady...
Błąd P1557 cisnienie doładowania graniczna wartość regulacji przekroczona w górę ale dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku
Kalibracja czujnika ciśnienia w wydechu przy dpf
Sprawdź zaworek sterujący siłownikiem turbiny (podmień na chwile z zaworkiem od EGR) i katalizator, najlepiej przejedź sie z zapiętym testerem i odczytaj parametry cisnienie doładowania wsp wypełnienia zaworu turbiny i przepływkę wartości wymagane i rzeczywiste.
Problem rozwiazany, dla w/w pomocnych chetnie udziele informacji na ten temat dla tych specialistow bez wiedzy niech zostanie problem zagadka, pozdrawiam
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Witam mialem dokladnie taki sam problem 0.3 bara za malo. Wina stala po stronie zaworu regulucyjnego cisnienia doładowania tego co jest przykręcony do turba na dwie śrubki. Wymiana na orginalny używany i auto śmiga. https://obrazki.elektroda.pl/1175026400_...
Sprawdź pod obciążeniem ciśnienie doładowania zadane i faktyczne
Ciśnienie doładowania przed silnikiem za wysokie .... a nie paliwa i są z sobą powiązane.
wtryskiwacz sterujący wstawiłem nowy,nie uzywkę ,żadnej róznicy ,nie dymi ,spaliny ok.na postoju mozna dokręcic do 2000 ale to puste obroty bez obciazenia pod obciazeniem 1600 i koniec cisnienie doładowania 1,7 atm w kolektrorze dolotowym przy 1600 obr, pewnie byłoby wieksze ale dalej sie nie rozkręca ,na postoju cisnienie doładowania przy 2000 obr...
pytam, bo mam problem z bledem wtrysku. zawsze jak jest blad to cisnienie doladowania jest nizsze od wymaganego, a blad pojawia sie czesto przy srednim obciazeniu ok 2000 obr. po mocniejszym wcisnieciu gazu podczas np. przyspieszania. Ostatnio na postoju logowalem i zauwazylem, ze jak wcisne gwaltowniej gaz do ok 3500 obr i odpuszcze do 2000, to przez...
Nawet jeśli będzie ok pod względem zasilania to nie znaczy że będzie dobrze w kwestii pneumatyki. Podłącz pompkę próżniową to będziesz wiedzieć czy jest sprawny, przewody, szczelność
17965- cisnienie doładowania, graniczna wartosc regulacji przekroczona w górę. Sprawdz węże. Powodzenia:D
Silnik E - małe cisnienie doładowania z intercoolerem Silnik L - ciśnienie doładowania wieksze - stage 1 Silnik R - najwyższe ciśnienie doładowania - stage 2 dodatkowo silniki różnią sie sposobami "kucia" , hartowania wałów korbowodów sposobem wykonania tłoków ( saab, mahle), o to jak i co nie pytaj to metody o ktorych wiedza tylko profesjonalisci,...
Ten z dwoma wężami jest od turbo a z jednym to czujnik ciśnienia doładowania. Przed wymianą sprawdz czy wszystkie wężyki są drożne.
Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
cisnienie doładowania turbiny mercedes cisnienie doładowania cisnienie wtryskiwaczy
cyfra moduł schemat magnetofon instrukcja serwisowa ariston
lombardini silnik modernizacja instalacji elektrycznej
Jak uzyskać dostęp do gier na konsoli X12 z komputera? Światła w Romet Hart świecą po wyłączeniu kluczyka