Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
Spadek napiecia na ster, cewke. Cisnienie paliwa?
Wiem ze benzyna, ale system podobny do CR. Cisnienie robocze to 140 bar. Jezeli ni jest osiagalne, to problem jest po stronie regulatora cisnienia, pompy zasilajacej, lub samej pompy wys cisnienia.
Witam. mam podobny problem , byłem u trzech fachowców wymieniłem trzy komputery , zamienialem wtryskiwacze miejscami, sprawdzone cisnienie , przelewy, wymienione swiece ....... i nadal to samo . zrobiłes juz swoją megi?jezeli tak to co było?
Sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach
Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar
wazna jest ilość a nie cisnienie. cisnienie sie zmienia pod wpływem temperatury. renówki tak maja, że jak załapie błąd może nie uruchomić klimy, nie poda napięcia na kompresor sprawdz i wykasuj błedy, zobacz przy okazji jakie cisnienie klimy widzi ster silnika
Odczytaj błedy w silniku i zobacz w wartosciach jakie widzi cisnienie gazu klimy. Porównaj je z rzeczywistym cisnieniem na manometrze. Częsta usterka to czyjnik cisnienia. Mialem przypadek że bład w pamieci silnika decydował o uruchomieniu klimy.
To potrzeba zapodac Ci auto pod komputer, sprawdzic jakie cisnienie czynnika "widzi" samochod
Na końcu musisz stroić z AFR. A dół i środek na korekty obd lub czasy wtrysku. Jeśli stroisz na mapki to nic dobrego nie uzyskasz. Wybrałeś z listy odpowiedni wtryskiwacz? Jeśli tak to zwieksz cisnienie lub dysze.
No skrzynia nie byla identyczna. Ale po wymianie tego sterownika i po polaczeniu sie z nim obserwowalem na datastream parametry takie jak cisnienie oleju w skrzyni, wszystkie solenoidy (elektro-zaworki) itp. Przy przelaczaniu na inne biegi one sie wlaczaly ale po chwili sie rozlaczaly, pewnie dla tego, ze cisnienie bylo takie niskie. Mysle, ze to moze...
W poniedzialek sprawdze cisnienie w cylindrach.
. tzn. migaja diody Led + sygnal dzwiekowy ,a zbiornik prawie pelny .... takie zachowanie swiadczy o usterce w instalacji gazowej,najczęściej nieprawidłowe ciśnienie.
Daj do zaspawania.
najczestrza przyczyna problemu z rozruchem w gazowniku jest za uboga dawka paliwa spowodowana przytkanymi wtryskiwaczami. rada to sprawdz cisnienie paliwa i wyczysc wtryskiwacze
ciekawe wywala ze cisnienie niskie i według napiecia na czujnik tez niskie. Pasowało by zmiezyc faktyczne cisnienie na listwie, wtryski i pompe. niskie napiecie czujnika cisnienia = niskie cisnienie = bład niskiego cisnienia
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
najprawdopodobniej masz za dużo gazu w instalacji, albo uwalony czujnik ciśnienia. a dokładniej za duzo cisnienia sprawdz to cisnienie i zobacz czy wentylator pracuje?
Witam mam taki sam problem z moja megan 1.6 dci traci cisnienie paliwa w sterowniku silnika zapisany jest kod p0002 na cieplym silniku wpada w tryb awarii.Mierzylem cisnienie pompy paliwa z baku do filtra mam 8barow.Co pan wymienil w samochodzie aby usunac ten problem
mozesz wymienic czujnik samemu -czynnik nie powinien uciec poniewaz pod czujnikiem jest zaworek... czy napewno jestes pewien ze to czujnik ??? jezeli bedzie zbyt niskie cisnienie w układzie to i tak sie nie załączy klima -po to jest własnie czujnik..... najpierw sprwadz czy masz odpowiednie cisnienie Dodano po 2 kiedy klime nabijałes/konserwowałes ostatnio...
No tak, wystarczy że jeden leje i pompa nigdy nie dobije ciśnienia.
a sluchajcie panowie dzis zmierzylismy cisnienie i bylo 14/12/9/5?
sprężarka chodzi Skąd wiesz? jakie ciśnienia?
Filtr wygiągnołem no i cały zapchany był.A o co chodzi z tą próżnią. Jak nabijalimi klimy cisnienie w instalacji sie utrzymywało to chyba znaczy ze jest szczelna?
regulator ciśnienia paliwa- ?
jak w temacie nierówne obroty na biegu jałowym w megane rok 98 1.6 benz. 8 zaworów , sprawdziłem cisnienie -14.5 na czrerech . świece nowe przewody podciśnieniowe wizualnie ok; na kompie w serw.-nic ręce rozkłada gdzie szukać?
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
do ilu rpm rozbiegał się silnik zanim go zgasiłeś zdławileś... swiszcząca turbina znaczy szajs.. rozleci sie po jakimś czasie jak twoja.. zbyt wysokie cisnienie doładowanie tam jest zawór upustowy wiec albo siłownik abo wężyki.. elektro zawór narazie zostaw gdyż przed awarią było chyba ok..
Co do czujnika temp. to 39'C pokazuje gdy jest zarejestrowane uszkodzenie czujnika. Z reguly przy takich dolegliwosciach trzeba szukac 'lewego' powietrza, sprawdz cisnienie w kolektorze odczytywane z MAP.
Jest i to spora. Śrubą jest do regulacji ciśnienia.
Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
a czynnik jest jego odpowiednia ilosc bo jak jest za małe cisnienie to sterownik nie włączy spreżarki miałem to w kangoo
Cisnienie paliwa to rzeczywiscie jest wspólny mianownik dla sondy ,mulenia sie,i reg obrotów.
Czyli rozumiem, że im bardziej jest zimno, tym większa dawka paliwa? To jeszcze jedno pytanie mi się teraz nasunęło. Od jakiej temperatury zwiększa się ssanie? I jeszcze jedno ciśnienie paliwa powinno nawet pokazać na ciepłym silniku ponieważ pompka daje stałe ciśnienie?
Nie wiem po co te wszystkie ceregiele z dodatkowymi przekaźnikami i szukanie problemu tam gdzie go nie ma . :cry: Może mi ktoś wytłumaczyc w jaki sposób przekaźnik może uszkadzac żarówkę :?: Dla mnie przyczyny mogą być cztery : 1. Za mała miska ryżu dla chińczyka który produkuje żarówki 2. Niska kultura techniczna wymieniacza który palcuje szkło żarówki...
Clip podlaczany u znajomego mechanika, mowi ze wszystko ok, cisnienie pompy paliwa sprawdzane manometrem tez ok, wyglada to na wine gazu...
Jeśli jest terkot podczas ruszania to przyjrzałbym się układowi wydechowemu w okolicach plecionki. Weź kumpla ze sobą, odpal auto i zatkaj ręką wylot tłumika i zobaczy czy się wytworzy cisnienie. Jeśli nie to poproś kumpla o zatkanie rury, idź do przodu i obsłuchaj połączenie między kolektorem i rurą szczególnie w okolicach plecionki czyli połączenia...
Sprawdzales wtryski na przelewach? Jezeli na przelewach jest OK to daj sobie spradzic cisnienie na szynie CR. Pwnie jest tak ze jak pompa jest zimna idzie ok dopóki sie nie zagrzeje. Wtedy cisnienie zostaje pulsacyjnie podane na szyne ,oczywiście juz niższe.
Sprawdz sobie cisnienie na cylindrach jakie jest :idea: :idea: , wygląda to na uszczelkę :idea: :cry:
czy jest szansa ze jest uszkodzony tylko 1 wtrysk?? czy zawsze siadaja wszystkie? no i jak sprawdzic to tanim spososbem czy to wtryski czy pompa? bo jadac do mechanika aby to wykrecil to pewnie spora suma wyjdzie jak podalem we wczesniejszym poscie cisnienie jest ok230, a jakie powinno byc prawidlowe??
witam. mam megane 1.6 8v 98 rok i problem jest taki ze kopci na niebiesko ale dopiero jak sie po kilku kilometrach rozgrzeje . jak jest zimny z rana nie kopci. oleju ubywa tak pol litra na 1000 km, czy wina beda gumnki na zaworach czy pierscienie, cisnienie sprezania ma tak ok 8-10 atm,
Witam. Ja jeszcze bym sprawdzil cisnienie sprezania (moze zawory sie wypalily)jak bedzie oki to sprawdzic szczelnosc instalacji na laczeniach. Pozdrawiam
A co ma krążyć :?: A jak myslisz usterka zaczela sie pewnie z przebiegiem ok 20k podrodze calkowicie rozsypal sie variator bo slychac ze jest pusty podczas rozruchu wiec kto wie co tam moze krazyc. Te ASO widac nie jest za solidne pewnie beda palic glupa ze olej jest longlife i nastepna wymiana przy 60kkm. :-) Dodano po 2 Przypadkiem nie naciskasz...
;) w zasadzie tak, wysokie urwisko byłoby przydatne. Jak masz kompa, podłącz się i zobacz ciśnienie paliwa.
własnie mam tak doprowadzony przwod. z pominięciem filtra.krece rozrusznikiem i paliwo nie jest pobierane.dodam ze przy pompowaniu pompka wczesniej i po zdjeciu przewodu doprowadzajacego rope nastepował rozbryzg paliwa z krucca doprowadzajacego paliwo.cztli pomka reczna wytwazała cisnienie ale ropa nie szłado pompy wtryskowej.
Osuszacz wymieniłeś kompletny - wkład pochłaniający i filterek ? Wtedy gdy nie działa klimatyzacja to jakie są ciśnienia ?
Na początek warto sprawdzić stan wtyczki i okablowania od czujnika ciśnienia rampy.
Witam.Czy testerem CDIF2 można wyłączyć monitorowanie ciśnienia w oponach megane 2 ? Czy ktoś może to robił?
Chce wykrecić czujnik ciśnienia w obwodzie klimatyzacji w Megane r.2001. Czy nie wypuszczę gaz z układu? Jest pod czujnikiem zaworek odcinający wypływ??
Wazna rzecz podcisnienie podłaczamy od króćca reduktora tam gdzie jest sruba regulacyjna cisnienie. Czasem montazysci podłaczaja do zaworu bezpieczenstwa zboku i jest problem.
Tak jest to czujnik rezystancyjny. Na wysokim ciśnieniu.
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
Poprawnie będzie to czujnik spadku ciśnienia. Czyli przełącznik bistabilny.
Sprawa jest taka: Podczas jazdy skonczył mi sie gaz, kiedy przełaczyłem na vbeznyne nagle silnik mi zaczął dziewnei chodzić i byc toporny. Zadzwoniłem do mechanika aby mnie scholował. Okazało sie ze wg niego to cewka zapłonu. Cewke zapłonu kupiłem, mechanik załozył. Potem podczas jazdy na wolnych obrotach auto jest mułowate nie ma mocy, kiedy wrzuce...
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Najprawdopodobniej masz zle ustawiona butle z gazem ,rurka poboru gazu jest za wysoko i pomimo iz masz gaz,to do rurki wchodza opary a nie gaz w plynnej fazie,wiec spada ci cisnienie na parowniku i komputer odczytuje,ze brak gazu i daje na benzyne
dziś rano na zimnym silniku płynu było wiecej niż wczoraj jak dolałem, wiec odkręciłem odpowietrznik na chłodnicy i było powietrze które zeszło i płyn wrócił do normy, to juz nie wiem co jest grane, przeciez jak jest goracy w układzie jest cisnienie wiec nie może nigdzie zasysac powietrza gdyby był nieszczelny ukł, co do wycieku z nagrzewnicy to jeszcze...
w nowszych renaultach jak załapie bład w silniku moze klima nie chodzic sprawdz czujnik temp powietrza wykasuj bład i wtedy zobacz czy klima ruszy zobacz tez czy ster silnika widzi cisnienie klimy, jakie? i czy jest takie samo jak na manometrze do obsługi klimy
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
JBL GTO 1502D cena 400-450zł(+ skrzynia 180 bodajze) w skrzyni zamknietej 50l napedzany wzmacniaczem JBL GTO 2000 a jednostka sterujaca to Pioneer deh 5900mp do tego kondensator 1F ...odsłuch wykonywany w renault megane hatchback... wytwarza bardzo duze cisnienie, bas miekki glosnik dosc dynamiczny, moze słuzyc jako dosc uniwersalny glosnik choc ze...
Wiesz mnie się także to nasunęło więc wydłubałem zaślepki i wykręciłem koreczek - wszystko OK. Dlatego czepiam się tego ciśnienia :-)
Sprawdz pompe paliwa wydajnosc i cisnienie mialem kiedys taki dziwny przypadek w 206 1.4 na zakretach i przy hamowaniu gasla na zimnym silniku
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Sprawdź ciśnienie paliwa
Spokojnie, kolega wopor na pewno nie kpi. Co do mocy, filtr paliwa do sprawdzenia oraz ciśnienie paliwa.
gimak jak moge spradzic czy to sa te przedmuchy i jesli okazaloby sie ze to jest ten problem potrzeba jest wymiana uszczelki zeby je zlikwidowac? Tutaj podaję [url=http://megane.com.pl/megane-i-phi-d... bezpośredni do postu z testem, a tu do tematu [url=http://megane.com.pl/scenic-ii-phi-...
1. Poniżej 10 V elektronika może wariowac i upc nie bedzie działac, spróbuj na kablach 2. na wyjsciu z pompy jest taki kruciec w nim zawór który utrzymuje cisnienie wstepne w pompie wtryskowej, lubiały padac a wtedy trzeba troszke pokrecic zeby napompowac pompe.
Stawiam na uszczelkę.Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Przyczyn może być wiecej pytanie zasadnicze czy olej był wymieniany i w jakim stanie był stary? Cisnienie lini czy prawidłowe? trzeba je zmierzyć co pokazuje diagnoskop? sprawność sprzegła nic tu nie piszesz no i dość ważna rzecz jaki przebieg tego auta? pozdrawiam
A jak sprawdzić domowymi sposobami czy pompa podaje z odpowiednim ciśnieniem??
Doktorze, ten pacjent nie posiada takowego. Do sprawdzenia w tym samochodzie są tak naprawdę 3 rzeczy: map, tps i ciśnienie paliwa
podłacz manometr do klimy i porównaj cisnienie z wartosciami w silniku (silnik sprawdza cisnienie klimy). temp ma wpływ na prace klimy. Sprawdź błedy w kazdym systemie, sprawdź temp w odpowiednich systemach. Klima działa po wykasowaniu błedów we wszystkich systemów.
Skoro kompresja jest - cisnienie w normie to chyba zawory można wykluczyć. Podejrzewam że może jeszcze uszkodziła sie uszczelka przy montażu i ma jakies poważne przedmuchy ?
Zmierz ciśnienie paliwa
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
oczywiscie wszyscy wiemy jaki komputer reduktor wtryski i cisnienie o szukaniu w katalogu danych silnika niewspomne.wszystkie te informacje sa niezbedne do prawidlowej konfiguracji.pytanie zadane tak jakbys sam zakladal
Panowie a jeśli pompa nie ciśnie.paliwa to nie powinien błąd wyskakiwac. Listwy wtryskowe o braku ciśnienia?
Jeśli po stronie zapłonowej wszystko w porządku, zasugeruj mechanikowi pomiar ciśnienia sprężania.
Proponuje zmierzyć ciśnienie sprężania.
Zatkany wydech, za małe ciśnienie paliwa.
Masz problem z układem elektrycznym elektrozaworu. Gdyby było coś z samym siłownikiem, to błąd dotyczył by rożnicy w ciśnieniu doładowania.
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
Sprawdż cisnienie oleju na zimnym moze zbyt wysokie
Zmieniłbym od razu dyszę(jeśli jest). Jest dysza kalibrowana - ale nie wymienna . Zakuta na stałe w przewodzie tym co go widać na zdjęciu . Tym z czujnikiem ciśnienia
A rozumiem Wracając do tematu Jezeli była nieszczelnosc w klimie w tej Megance to nalezy napełnic dokładnie tyle czynnika ile przewidział producent czyli na wage a nie jak niektorzy robia na cisnienie, pojechac do ASO Renault i wykasowac błedy i powinno chodzic Ilosc czynnika 745-780 gram
Sprawdź dobrze ciśnienie paliwa, a najlepiej podepnij manometr i obserwuj ciśnienie podczas.
Nie ma tam zadnego zaworka, przede wszystkim odessaj troche plynu chlodniczego do wartości max za zimnym silniku. Im wyzsza temp ciecz sie rozszerza a cisnienie w wyrowanwczym jest bardzo duze co moglo byc powodem przecieku. Zmniejsz poziom plynu, a wyciek nalezy zlikwidowac.
zwiększ ciśnienie
Pewnie siada ciśnienie paliwa....
a ja w swojej megance mam problem z spryskiwaczami szyb pracę silniczków slysze a brak zwilzania na tył i przednią szybe. przy scisnieciu wezyka widoczny jest male cisnienie nie wiem gdzie sa silniczki .z ogledzin chyba w nadkolu literatura nic o tym nie pisze. za dobre rady dziekuję
Ciśnienie paliwa sprawdź.
spr.czujnik ciśnienia atmosferycznego
Witam wszystkich mam pytanie jakie powinno być ciśnienie sprężania w Renault Megane 1.4 8V 96r i czy to może mieć wpływ na odpalenie samochodu na benzynie bo na gazie pali ok.
ciśnienie mam wzorowe uszczela jest oki nie leje wczoraj ciśnienie mierzyłem!
TCe- ciśnienie paliwa stabilne?
Bynajmniej. Mam na myśli ciśnienie doładowania.
a ciśnienie na tłokach jest?świece mokre ,iskra jest.
Błędy są dwa check injection , injection fault To są błędy w samochodzie a według komputera jest niskie ciśnienie w rampie
Kontrola ciśnienia pompy paliwa .
Podejrzewam, że chodzi o zmierzenie ciśnienia sprężania ;).
megane cisnienie paliwa cisnienie paliwa megane cisnienie wtryskiwaczy
ochronnik przepięć programowanie flash układzie myjka ciśnieniowa smarowanie
selco schemat speakon łączenie
Skoda Superb Climatronic błąd B109E F0 – adaptacja sprężarki, czujnik G65, brak chłodzenia Volkswagen Passat TDI 2002 – objawy uszkodzonej pompy paliwa, szarpanie, gaśnięcie silnika