Instalacja prins przebieg okolo 80tys , silnik 200km turbo . Mam pytanie dotyczace cisnienia , max jakie moge ustawic to 1.85 , wiecej sie nieda ale podczas jazdy cisnienie rosnie nawet do 3,5 . Dzieje sie to przy wcisnieciu pedalu gazu ,Czy to normalne. Auto chodzi rewelacyjnie po malych korektach w ustawieniach wydaje sie byc mocniejsze niz na PB...
W załączniku przesyłam schemat podłączenia emulatora ciśnienia paliwa Prins.
Wydawało mi się, że wtedy jest minimalne ciśnienie gazu, ale chyba jest odwrotnie, ok poluzuję ją na połowę i zobaczę co pokaże komputer. Tak jak napisałeś, jest dokładnie odwrotnie, czyli masz ustawione na maks. Żeby był widoczny na wskaźniku (manometr lub w programie diagnostycznym) efekt zmniejszania ciśnienia gazu, to silnik musi pracować na gazie...
Wystarczy ustawić takie samo ciśnienie.
Wynika z tego, że masz instalację w miarę sprawną więc zacznij od podstaw czyli ustawienie zapłonu, przewody WN, świece - przerwa generalnie cały układ WN. Nie piszesz jakie autko więc trudno podać coś konkretnego samochód to accord 2,3VTEC (silnik F23A1). Swiece i zapłon mają tyle samo wspólnego ze szlamem w reduktorze co cisnienie w oponach :)
Próbowałeś upuścić gazu, np. na filtrze, obserwując, co się dzieje ze wskazaniem ciśnienia?
Podmień na taki reduktor, który nie gubi ciśnienia.
Przez 2 miesiące czytam o instalacji prins i przy siniku 1,4 ustawia się większe ciśnienie niż ja mam przy 1,6. Cisnienie zależy od dysz. Nie ważna wartość ciśnienia a wydajność reduktora, po prostu to ciśnienie nie może się zmieniać wraz z obciążeniem silnika i na jałowych.
Witam wsyzstkich.Może ktos mial okazje ustawiac silnik z turbo? I czy normalny jest wzrost cisnienia w zależności od obciazenia silnika. Tzn.robocze jest na 1,85 wiecej sie nieda ,ale podczas ostrego przyspieszania cisnienie siega 3,5. Co wy na to Instalka ma przebieg 80tzs .
Trochę się zagalopowałem z tym sprawdzaniem manometru, bo go osadziłem na kleju i mam problem z jego wykręceniem, a jestem poza domem i nie chciałbym w razie późniejszej nieszczelności wracać na benzynie. Jestem pewny, że ciśnienie pokazywane w programie diagnostycznym jest ciśnieniem rzeczywistym i nie uwzględnia podciśnienia w kolektorze, bo gdyby...
Panowie a mam pytanie, czy jak zakupie interface do prins to bede w stanie sam sprawdzic cisnienie i parametry lpg (ewentualnie skorygowac) czy dla osoby nieobeznanej w temacie jest to zbyt trudne. Tak jak pisalem, jestem w Niemczech i w Pl bede dopiero za kilka miesiacy a w de trudno znalezc dobrego mechanika od instalacji gazowych.
Wcześniej zaraz po podłączeniu kompa gdy samochód pracował na benzynie pokazywało ciśnienie w listwie 2,26 bara i przełączał sie i jeździł na gazie bez problemu. Po całym zajściu po podłączeniu kompa do instalacji pokazuje ciśnienie albo -(minus) 97 bara albo - 216 bar. Przełącza się na gaz chwilke chodzi (3 sekundy) i wraca na benzyne i zgłasza bład...
Objawem zaklejonych, brudnych wtryskiwaczy jest to, że pierwsze przełączenie na zimnym silniku jest szarpanie, przerywanie, po chwili się stabilizuje. Na ciepłym silniku ten objaw nie występuje. To że ciśnienie spadło o 0,5 bara oznacza że coś nie trzyma gazu, najprawdopodobniej reduktor. Więc wyjmij go, rozbierz, dokładnie wymyj, wyczyść iglicę, dropsa,...
Do listwy cisnienie idzie i nie spada. Slychac ze wtryski cykaja. Dlatego mysle ze poprostu nie przepuszczaja. Moj program nie ma czegos takiego jak test wtryskow wiec bede musial pokombinować. Dodano po 4 W załączniku dalem foto. Dobrze widze ze cisnienie min. Jest ustawione na 604 bar ? Przy okazji jak to zmienic ?
W momencie jak zawor puszcza ,cisnienie wynosi ponad 3,5 bara,a wtedy czujnik cisnienia podaje info do kompa i odcina gaz,automatycznie i bezwzglednie. Zabezpieczenie takie.
Problem może być z reduktorem, który na zimnym silniku daje za duże ciśnienie gazu.
Program diagnostyczny mam. Cisnienie jest stabilne (2,45 bara-reduktor przed rokiem byl regenerowany),temp przełączenia to 35st. W momencie gdy reduktor osiągnie zadaną temp zawory cykają z częstotliwością raz na sekunde, po chwili zwalniaja do około 1cyknięcia co 5sekund i tak już zostaje do końca. P.S silnik wolnossący Dodano po 1 Tak sie zastanawiam-poprawcie...
Co do parownika trzeba sprawdzić parametry przy obciążeniu wtedy wyjdzie czy nie brakuje mocy. Kolejne pytanie maja być jak najkrótsze. Filierek może ma napisane jakie maksymalne ciśnienie wytrzyma, filtr ma za zadanie filtrować gaz a nie regulować jego ciśnienie.
Wszystko dobrze, tylko czemu nikt nie pisze ze po takich zabiegach jak rozbieranie reduktora, wymiana membram, trzeba ustawic cisnienie. Skorygowac ustawienia. Panowie ja rozumiem ze robicie takie rzeczy i piszcie do konca co trzeba zrobic. Bo jak klientowi powypala zawory to bedzie mial problem nie wy
Jeszcze masz problem czujnika ciśnienia gazu który wytrzymuje 4 Bary ABS ciśnienia max. Posumujmy. Cisnienie atmosferyczne + cisnienie gazu + boost = 1.0 +1.2 +1.3 = 3.5 Bara. Czujnik umiera powyzej 4.0. Niema mowy o żadnym przepompowaniu bo duza szansa regularnych awarii. Jest jeszcze nowy produkt od Alexa shark adapt ale nie testowalem i on podbija...
Podaje potrzebne informacje: - kolor wtryskiwaczy niebieski, - cisnienie robocze 2,2 bara - cisnienie gazu z rana zaraz po odpaleniu silnika 1,8 -2,0 bara - Emulator wygląda na starego typu - Sonda Lambdyczy jest podlaczona - Marka DODGE Grand Caravan moc w 157 kW, - Prins jet zamontowany ok. pięć lat temu km przejechane ok. 80 tyś. - parownik jest...
Stad moje pytanie: Czy mozliwe jest ze robiac regeneracje reduktora a nieruszajac sruby regulacyjnej by cisnienie tak bardzo wzroslo? I czy mozliwe jest by gazownik nie dotykajac niczego po samej wartosci cisnienia ze reduktor jest do wymiany? Przeciez ze starego pozostal tylko kawalek oksydowanego aluminium reszta jest nowa Dodano po 2 Zbić ciśnienie...
Dziękuję za odpowiedź. Jakie powinno być ciśnienie i czy każdy gazownik to ustawi?
Z wstępnego rozpoznania wynika, że nie ma zasilania paliwem listwy MPI, a sterownik silnika brak ciśnienia na listwie widzi jako błąd w obwodzie czujnika ciśnienia. Ew. jeszcze coś tam jest porzeźbione, bo podstawiłem drugi sprawny czujnik i nadal po uruchomieniu silnika mam błąd/przerwę w obwodzie czujnika G410, a w live data przyjętą wartość zastępczą...
być może mas za duże ciśnienie na statcie ???
Kolego opisane objawy wskazują na niestabilną pracę reduktora. Nie upieram się przy tym, bo takie wnioski są wyciągnięte na podstawie wskazań z diaga (ciśnienie) i korelują z zapisanymi błędami, a wskazywana wartość może nie odzwierciedlać rzeczywistości, dlatego proponuję porównać wskazania z diaga z manometrem. U mnie gdy wystąpiła taka sytuacja (po...
Tak, to wtrysk fazy ciekłej. Nie polecam ze względu na koszty i awaryjność. Minimalna nieszczelność wtryskiwaczy prowadzi po pierwsze do konieczności "dobijania" ciśnienia w instalacji na postoju, co powoduje rozładowanie akumulatora, a po drugie, gdy instalacja się uśpi i tak dochodzi do zapowietrzenia układu wtryskowego i/lub "zalania" silnika fazą...
Może siada ciśnienie gazu i przełącza.
Nie znam tej instalacji, ale stawiałbym na reduktor ze jest zanieczyszczony. Najlepiej wpiąć manometr między reduktor i wtryskiwacze i obserwować ciśnienie. W mojej instalacji Prins jak jest zanieczyszczony reduktor, to przy przegazówkach ciśnienie jest niestabilne. Jak wyskoczy powyżej 2.5atm przeskakuje na benzynę i sygnalizuje brak gazu. Da się przełączyć...
Kolego nie ma się co żołądkować, ja tylko staram się wyciągnąć sens z tego co piszesz, może to opacznie czasem wg Ciebie robię - trudno. A to ze masz prinsa pierwszej genaracji tyle lat to nie znaczy zeVSI 2 musi działać tak samo Tu masz rację i ja to też zaznaczyłem. i wszystko musi opierać się o reduktor . Ale niestety tak jest, że jak reduktor nie...
Tylko jak mam ustawić to ciśnienie skoro instalacja nawet nie pracuje ? Dodano po 6 A jaki jest objaw gdy nie działa czujnik ciśnienia ?
I rozlacza mi Gaz gdy bardziej dodam pedal gazu . A jak jeżdżę spokojnie to nie rozlacza . A jak puszczę pedal gazu to zaraz wraca na lpg Może to być reduktor, ale nie koniecznie, trzeba by wiedzieć jakie cisnienie gazu daje reduktor, jak zachowuje się ciśnienie gazu w momencie przechodzenia na PB oraz jakie są ustawienia parametrów w sterowniku gazowym....
Tutaj masz przekrój reduktora. Po złożeniu trzeba jeszcze ustawić właściwe ciśnienie pracy reduktora.
Na początku pytanie - czy otrzymałeś ustawienia mojej instalacji przesłane na PW? Odnośnie wskazań manometru, to trzeba by sprawdzić czy jego wskazania są poprawne. U mnie manometr pokazuje 1.6 atm, a program ok. 2 bary. Już parę razy się przymierzałem do jego sprawdzenia, ale jakoś nie dochodzi do tego. W ustawieniach kieruję się wskazaniami z programu,...
dzieki za info bylem z tym az w tychach. ale udalo sie to nie sterownik on dziala podobno jak nalezy juz gaz przeskakuje, niewyobrazacie sobie jaka poczulem ulge bo na ogol 1500 zl i co smieszne 120 zl za wymiana a to potrafi zrobic moj 10 letni kuzyn 4 srubki, wypiac i znow wpiac kabel. najciekawiej bylo jak jezdzilem w bytomiu bo tam jest taki zaklad...
Dostalem odpowiedz STAG 300 Premium 3300,-; BRC SEQUENT 3500,-; PRINS 5000,- Jeżeli na listwie paliwowej jest czujnik ciśnienia paliwa, to należy domontować odpowiedni emulator co podniesie koszt o 250-300,-
Ja bym założył BRC PLUG&DRIVE na 2 reduktorach BRC 1500 lub jednym BRC MAX (napewno obsłuży te 388KM) koszt takiej instalacji to max 5000zł masz 2 lata gwarancji bez limitów kilometrów i gwarancje w wiekszych miastach calej Polski. Wtryskiwacze BRC sa niezawodne a co najważniejsze odporne na zanieczyszczony gaz w Polsce. Jeśli chodzi o STAGa 300 mysle...
Też myślę, że rozsądniej byłoby przerobić to na STAG'a. Ale z czym to się wiąże? Wystarczy przepiąć centralkę? Chodzi mi o to czy te wiązki elektryczne są uniwersalne. Muszę też zapytać ile za taką usługę zawoła, bo może się okazać że lepiej kupić interfejs i samemu pokombinować. W drugim BMW (e46) mam STAG'a i tam wszystko jest proste, nie ma żadnych...
Cześć na pewno ktoś mądrzejsZy się za chwilę odezwie ale czujnik cisnienia i temperatury masz w filtrze gazowym - może podczas wymiany została uszkodzona wtyczką - dokładnie pin? Lub już wcześniej padl Jeżeli możesz sprawdź czy masz jakieś wartości z tego czujnika ? Nie wiem - ale sygnał braku gazu i przejścia Na benzynę może kierować na brak odczytu...
Sprawdź czujnik ciśnienia gazu. Powinien być przy filtrze lub listwie wtryskowej
Witam to jest od systemu Valve Care Który umożliwia wtrysk dodatku pod ciśnieniem do silnika razem z dawką LPG lub CNG. Dzięki swojemu działaniu znakomicie redukuje zużycie zaworów.
Zbyt wysokie ciśnienie gazu na listwę, zrób eksperyment nagrzej auto do momentu kiedy się zblokuje. Jak będzie zblokowane zgaś auto otwórz maskę i poluzuj przewód gazowy od filtru gazu do listwy wtryskiwaczy. Poluzuj i spuść ciśnienie gazu. Zakręć tak jak było i odpal auto jak się przełączy na gaz to wina leży po stronie parownika. Zacina się tam regulator...
Witam , podobno jest nie do dostania soft + interface?? Może jednak ktoś coś słyszał i pomoże , bo już mi opadają ręce! Heh - temat "odgrzewany" - ale jeszcze można kupić za kilka razu niższą cenę w http://www.s-tech.com.pl A ja dla odmiany szukam opisów WSZYSTKICH kodów do ustawiania np. typów czujnika ciśnienia itd w PRINS. Część mam - potrzebuje...
Są dwa rodzaje zestawów naprawczych Prins VSI. Starszy ma 2 membrany, a nowszy ma 1 membranę. Nie polecam stosowania podróbek, zamienników, itp. Zapłacicie potem podwójnie. Więcej na szczegółów i informacji można znależć na: http://www.prinsautogas.pl Widzę specjalistę od Prinsa, mam pytanko jak rozwiązali problem zacinającego się regulatora ciśnienia...
Właśnie byłem na serwisie gazu(oczywiście jak odpaliłem to normalnie przełączył na gaz)pytam co może być...sugeruję zawór,pływak.myśli myśli i mówi ... nie,coś ciśnienia nie trzyma ale nie pomógł bo nie ma czasu.
Witam, Po pierwszym przełączeniu b->g pojawia się szarpniecie. Podejrzewam że jest to spowodowane nietrzymaniem cisnienia na listwie wtryskowej. Wtryskiwacze czyszczone jakieś 3tys km temu plus wymiana filtrów, wiec chyba nie powinny się sklejać. Dodatkowo kilkukrotnie przeprowadziłem test: przełączam ręcznie na gaz na 2-3 sekundy przy całkowicie puszczonym...
grzem , ja mam DREAM XXI już ponad 4.5 roku. w tym czasie wymieniałem tylko filtry gazowe. Ale do rzeczy radzę sprawdź (wyczyść w środku, być może będziesz musiał wymienić membrany jak są zdrewniałe) w pierwszej kolejności reduktor. W reduktorze wewnątrz pozostają pozostałości olejów parafinowych (chyba), które przeszkadzają w prawidłowej stabilizacji...
Autor przecież napisał że to jest nowa instalacja, co on by musiał tankować żeby przez osiem miesięcy zanieczyścił się reduktor. Być może że wystarczy przeprogramować. A czy ciśnienie nie powinno w tym przypadku być za niskie?
Może za małe ciśnienie gazu za parownikiem lub przymarza parownik bo obieg cieczy zapowietrzony.
Jak ktoś dobrze ją ustawił to już tam nic nie trzeba będzie ustawiać nigdy. Problemy zaczynają się od parownika. Często zaciera się sworzeń od regulacji ciśnienia. Podobają mi się wtryski, mam u siebie auto które zrobiło 200 000 bez ich wymiany.
Czy autor tematu rozwiazal problem? Mam podobny problem u siebie, przelacza mi na benzyne , gdy jade autem i wyrzuce na luz np dojezdzajac do skrzyzowania czy jadac z gorki. Nie wiem czy autor tematu opanował problem, nie znam też tej instalacji, mogę tylko powiedzieć co u mnie w Prinsie jest powodem takiego zachowania. U mnie powodem jest spowolniona...
Też mam Prins. Teraz działa mi można powiedzieć idealnie. Warsztatów autoryzowanych dla Prinsa poszukaj w internecie, hasło Prins, później serwisy. Trzeba by sprawdzić jak reduktor trzyma ciśnienie gazu (podpiąć manometr). Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki i warunki, to rozbierz reduktor, tylko uważnie żeby nic się nie straciło i byś wiedział...
Co do wtryskiwaczy to są nierozbieralne, chciałbym zobaczyć "patent "na ich czyszczenie, a jeżeli ten sposób polega na przepuszczeniu benzyny przez listwę wtryskową to na wiele się on nie zda, przeciwnie taka próba może kosztować wymianę wtryskiwaczy na nowe ( około 300-400 zł sztuka!!!) Słyszałem że podaje się pod cisnieniem aceton zamiast gazu i...
Przy autach o mocy do ok 150KM, każdy reduktor dający rozkręcić się do 1,5bara poradzi sobie zamiast oryginalnego Prinsa, trzeba zmienić w programie typ czujnika ciśnienia na 2bary. Dla większych jednostek zamiennik to Big Geo Stefanelli.
Witam jako tak to nie ma mozliwosci sprawdzenia zabrudzenia wtryskiwaczy jedynie tzw regeneracja ale to na wiele nie pomoze bo takie cos mozesz nawet sam przeprowadzic starczy ze wyciagniesz wtryskiwacze z listwy gazowej i wyciagniwesz z nich sitko które znajduje sie zaraz od góry w wtryskiwaczu pózniej przemycie jakims detergentem pod cisnieniemi wydmuchanie...
Jutro mam jechać na wymianę zaworka zasugeruję mu wymianę tego trzpienia na cieńszy, co do innego reduktora to twierdził, że PRINS robi reduktory które maja takie wysokie ciśnienie inne mają niższe i nie wytrzymują podobno membrany. Tak myślę, że to ułożenie reduktora może mieć też jakieś znaczenie bo może u mnie jest to tak umieszczone, że ten syf...
psooya co masz na myśli.. w sumie to ufam temu mechanikowi.. nie utwardził zaworów? gaz był zalożony przez niemca, instalacja prins co prawda na niebieskich wtryskach gazu keihin..
A nie jest przypadkiem tak że Prins dawkuje paliwo na podstawie czasu wtrysku z kompa benzynowego i ciśnienia gazu na listwie (filtrze fazy lotnej) a pozostałe na podstawie własnej mapy ustawionej przez gazownika? Czy w tej sytuacji komp gazowy steruje tez wyprzedzeniem zapłonu czy tylko czasem wtrysku?
dobrać odpowiednie nawiertki i podmienić stare gniazda wtryskiwaczy w kolektorze. NIe powinno byc z tym żadnych problemów. Dodano po 37 Mam wrażenie,że to falowanie które pojawia się na lpg może wynikać z jakiejś lewizny w kolektorze ssącym - TYLKO SKĄD ? Miałem już nadzieję, że to wtrysk ale wyniki pokazują, że pracują wszystkie równo./ śrubę reduktora...
A czy ten wężyk co idzie mi od puszki filtra do reduktora to nie jest zawór bezpieczeństwa co wypuszcza ciśnienie jak reduktor za dużo napompuje ? Może powinienem go odłączyć i puścić w atmosferę ?
Przy takich fanaberiach jakie robi ecu pb niestety nie da sie w tym aucie poprawnie dawkowac gazu na podstawie wtrysku pb. Dzis zrobiłem szereg testów ze zniennyn cisnieniem lpg by odwzorowalo to choć trochę sterowanie pb. Niestety jak ol jest poprawny oraz lepiej rusza i problem z cutoff niemal znika tak cl zle dziala. Najlepiej działa tech dawkujac...
Miałem taki problem w Mustangu Gt 2007 instalacja Prins, podczas pracy na gazie na listwie benzynowej z niewiadomych powodów rosło ciśnienie paliwa, i po zgaszeniu auta, przy następnej próbie jego uruchomienia po prostu go zalewało, pomogło odcięcie pompy paliwa w czasie pracy na gazie. Jeżeli chodzi o zbiornik, to tylko podgięcie wielozaworu wchodzi...
Do zmiany paliwa potrzebna zadana temperatura, ciśnienie gazu i brak aktywnych usterek. Dokładnie, a nie prawidłowa praca sondy jest usterką, mój prins to sygnalizuje jako błąd. Wskazania sondy są potrzebne do korekty składu mieszanki. To oczywiste, ale jak nie będzie działać to silnik pójdzie bo sterownik zapłonu przejdzie w stan awaryjny.
Mam kilka pytan do naprawy reduktora lpg Prins. Ja jak coś rozbieram pierwszy raz, to bardzo przy tym uważam, żeby później nie mieć takich dylematów. Rozbierałem jeden raz, jakieś 3-4 lata temu, reduktor Prins'a, ale dwumembramowy. szczegółów już nie pamietam, ale element nr 4 (to pamiętam) odkręcałem kluczem sztorcowym - akurat miałem o tak małej...
Witam mam podobny problem, przejechałem ok 650 km autostrada 140km/h po zatankowaniu auto nie przełaczy sie na gaz przełącznik nie reaguje pod kompem nie ma błędów, reczne przełaczenie na gaz nieudane error, po podaniu napięcia na cewke w butli czy reduktora przełacznikiem zmienie na gaz pokazuje sie stan gazu ale nie pracuje na gazie instalacja ok...
W ubiegłym roku wyglądał w środku jak nowy - żadnego syfu, Ja jak rozebrałem swój reduktor też wyglądał jak nowy, tyle że na dole było parę kropel czyściutkiego oleju (prawdopodobnie parafinowego). Iglica w tulei i grzybek zaworu gazowego w gnieździe z leciutkim oporem (film olejowy) i to już wystarczyło, żeby przy szybkich zmianach poboru gazu, wahania...
Zmiany spróbuj wprowadzać w ten sposób: najeżdżasz myszą na pole z nazwą parametru który chcesz zmienić, klikasz szybko dwa razy. Na ekranie wyskakuje okno, w którym wpisujesz wartość parametru, którą chcesz wprowadzić i naciskasz enter (return). Po chwili nowa wartość powinna pojawić się w polu obok nazwy parametru. Swoją drogą to musi kolega mieć...
auto ma założoną instalację od 2006 Prins - kupiony w 2013 roku do tego czasu wymieniony reduktor w marcu. Auto zaczęło szarpać nie wchodziło na obroty przy dodaniu gazu bardzo wolno rozpędzał się i dławił (wymieniony został katalizator - rozsypany ) objawy ustapiły ale na PB na LPG dalej problem. A z jakiego powodu był wymieniany reduktor i na jaki?...
Według mnie, dla instalacji to jaki jest reduktor jest obojętne, jeżeli są spełnione dwa warunki: ma wystarczającą wydajność i (z moich obserwacji Prinsa) bardzo dużą stabilność ciśnienia przy szybkich zmianach ilości pobieranego gazu (zmianach obciążenia). Miałem do czynienia z reduktorami w układach pneumatycznych i byłem zaskoczony tym jak czysty...
Po tych wszystkich problemach od 2004 r zdecyduję się chyba na wymianę reduktora.Mam skodę Fabię 1,4 44kw zagazowaną Prinsem.Gaziarz w Wa-wie poleca mi reduktor Tomasetto.Jaka jest wasza opinia i co możecie mi doradzić.Chodzi mi żeby reduktor trzymał ciśnienie 2 bary był łatwy w obsłudze i regulacji i miał niedrogie zestawy naprawcze.
Obecnie przełącza na LPG bez problemu i to dosyć szybko. Czyli sterownik widzi temperaturę, tylko nie wiadomo skąd ją bierze. Jeżeli nie ma czujnika na reduktorze i wężach wodnych, to prawdopodobnie bierze ją z czujnika temperatury silnika, a nie z czujnika na listwie. Czujnik na listwie wtryskiwaczy mierzy temperaturę gazu (faza lotna) i być może...
Wiem że nie jest to idealna instalacja - zakładana była w 2005r, i w tamtych czasach raczej lepszych nie było Ja mam Dreama XXI N z 2004 roku w megance, nakręcone ma 150kkm i nadal chodzi bez żadnych problemów, więc nie zamierzam nic zmieniać. W tym czasie była jedną z najlepszych i drogich. Zaproponował mi ją tylko jeden warsztat w całej okolicy,...
Instalacja Prinsa wykonuje autokalibrację w dokładniejszy sposób niż algorytm autokalibracji w Omegas, co daje wygodę dla montażystów. Prins nie posiada możliwości Autokalibracji, jest to bodaj jedyna instalacja, która ma tylko możliwość ręcznej zmiany parametrów, co więcej nie posiada mapy (nie liczę map korekcji po ciśnieniu i temperaturze) co prawda...
Po przekręceniu na zapłon pompa paliwa się załącza. Przy próbie odpalenia silnika odpala i gaśnie zaznaczam że immo nie miga ani nie świeci. Z kompem za pomocą VAG CAN PRO nie mogę się połączyć. Raz tylko jedynie mi się udało. Co w tym silniku rozłącza immo? Na pewno iskrę mam więc czujnik położenia wału odpada bo iskra jest do samego końca kiedy nawet...
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Witam, Mam instalacje Prins IV w Nubirze II 2.0. Przy automatycznym przełączaniu na gas silnik zaczyna nierówno pracować, szarpać i często gaśnie. Podczas ostatniego przeglądu (wymiana filtrów, regeneracja parownika, regulacja na komputerze) gazownik stwierdził, że prawdopodobnie wtryskiwacze są uszkodzone. Przepłukał je, ale nie był w stanie ich sprawdzić....
Odświerzyłem swoje wiadomości w tym temacie. Sorki, że dopiero dziś pisze ale wcześnie nie dałem rady. Dokładnie tak właśnie się działo. Raz samochód potrafił przejechać kilka set kilometrów, a raz wystarczyło kilkanaście aby zalogował się błąd. Problem leży w tym, że po przełączeniu na gaz wtryski benzyny przestają pracować co powoduje zmianę ciśnienia...
Witam. Jestem posiadaczem Forda Mondeo MK3 z 2004r. Mam założoną instalację BRC Sequent 24 i wtryskiwacze BRC pomarańczowe. Przebieg samochodu 177 tyś. km. Na gazie 60 tyś km. Średnie spalanie 9l/100km. Silnik to Duratec 1.8 HE 125 km. Jeśli silnik w tym Volvo jest z forda bez samoregulatorów tylko ze szklankami jak w Mondeo to sądzę, że jest to bardzo...
Brakuje jeszcze 40% które realizuje sterownik gazu. Jestem tylko użytkownikiem dwóch sekwencyjnych instalacji gazowych, więc wszystkiego nie wiem. Ale wiem, że sterowniki Prins VSI potrzebuje sygnału czujnika temperatury reduktora (ustalenia momentu przełączenia na gaz), sygnał obrotów (że wał silnika się kręci), sygnału (wartości) ciśnienia i temperatury...
Ważniejsze od sterownika są elementy wykonawcze, bo Meganka na swoje specyficzne wymagania . Jeśli elpigaz to nie stella ale koniecznie eliza. BRC odradzam bo nie obsłuży prawidłowo tego silnika bo to pewnie półsekwencja. Reduktor zavoli N będzie OK. Stag też bez problemu z wtryskami matrix HD344, itd itp. Co ty za brednie piszesz.Ze BRC nie obsluzy...
Byłem u dwóch mechaników, którzy mają inne diagnozy. Obaj podłączyli pod komputer była przejażdżka, byli świadkami tego problemu. Dla ścisłości - to byli mechanicy czy gazownicy, i byli świadkami, mieli wtedy podpięte komputery i widzieli zachowanie się instalacji w momencie wystąpienia tego problemu? Mam Prinsa od 11 lat i chyba mogę powiedzieć, że...
prins schemat prins parownik prins przełącznik
monitor gateway licznik derbi konfiguracja konta
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Suszarka Electrolux wydłuża czas suszenia - przyczyny i rozwiązania Rozładowujący się akumulator w Peugeot 5008 2014 – przyczyny i rozwiązania