Bezpiecznik cały ale jakie masz napięcie na nim? Takie same jak w OBD? Coś gdzieś zgniło ....
Tak trąbi tylko ze jeszcze minus musiałem mu dać ( bo chyba ta wtyczka z BSM też i minus odpina) Za to nie mam teraz już napięcia na bezpieczniku F2 (na trzy testy raz się zapalił na chwilę próbnik), na gnieździe bezpiecznika po jego wyjęciu też nie ma napięcia więc to chyba coś w module nie gra? Minus jest z karoserii. Nic go nie załącza więc sprawdź...
nie czepiam się ciśnienia ,bo nie mam zasilania na sprężarkę,w momencie załączenia powinien załapać elektromagnes i powinien się kręcić razem z kompresorem a on stoi w miejscu To sie czepnij! W 95 przypadkach na 100 powodem niedzialania sprezarki jest brak gazu. Przepraszam za ton, ale zaczynaja sie mnozyc na tym forum tematy klimy i wszyscy szukaja...
Mam miernik do sprawdzania z 3 diodami i pokazuje że alternator ładuje Napięcie sprawdź multimetrem.
Zapewne sprawdzałeś to napięcie miernikiem a to się sprawdza żarówką o to H4.
Problem rozwiązany za wszystkie awarie był odpowiedzialny immo.Wielkie dzięki i zamykam temat
Zanim zacznę grzebanie w kablach nie wiem który jest od zasilania. Żeby sprawdzić czy dostaje napięcie. Osiem ostatnich znaków VIN?
Owszem na podstawie informacji z BSI po uzyskaniu informacji z przełącznika zespolonego to nie takie proste jak kiedyś że drutem było podawane napięcie
Sterowanie PWM. Więc pomiar napięcie to.....
Skąd wziąłeś te informacje? Podaj więcej danych odnośnie modelu, silnika itd.
Często psują się też przekaźniki pompy w bmsie. Tam gdzie bezpieczniki koło akumulatora. Trzeba by sprawdzić czy pojawia się napięcie na bezpieczniki pompy.
Ciśnienie na listwie musi osiągać pewien poziom , jeżeli się nie mylę 240 barów , wtedy komputer emituje napięcie na wtryskiwacze. Plaka próbowałeś?
Citroen Berlingo 2 - nie działają spryskiwacze. Bezpieczniki sprawdzone, instalacja też. Podałem na krótko napięcie przez kable, które wychodzą z sterownika i pompka działa.
TAK sa dobre
Miernik i pomiar napięcia na bezpiecznikach, od tego zacznij. W trakcie pracy silnika.
Sprawdź czy świece grzeją ale na pracującym silniku. Ja mam tak własnie w tym silniku że dopiero po zapaleniu jest napięcie
A może bezpieczniki od instalacji gazowej trzeba sprawdzić? Zima się zbliża, a tam może już śniegu pełno.
A sprawdzał ktoś czy jest prąd na bezpieczniku od świateł STOP-u (btw. nie ma tam przypadkiem dwóch bezpieczników oddzielnie na prawą i lewa lampę światła stop)? czy na czujniku jest jakieś napięcie??
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
A co mówi instrukcja? Nie podaje dokładnie jak to działa - czy wystarczy że podepnie się gdziekolwiek a odpalą się światła po wzroście napięcia?
Masz błąd bierzesz miernik sprawdzasz napięcia, najpierw samo później z obciążeniem a potem ciągłość wiązki do sterownika.
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Zamkami steruje BSI - możliwe ze padło w nim sterowanie . Próbowałeś ręcznie podać napięcie na zamek czy zamyka i otwiera . Masz zamki z pojedynczym czy podwójnym zamknięciem ??
Tak pompa Lucas
Zobacz na ten wpis : https://mhhauto.com/Thread-Berlingo-2016...
Wydaje mi się ,że to napięcie jest troche małe. Zobacz czy wszystko masz tam dobrze poskładane i może zobacz na krótko jaki bedzie rezultat.
Tak też zrobie i dam znać co dalej w temacie. Dodano po 3 Problem rozwiązany! Uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Wszystko działa prawidłowo. Temat do zamknięcia. Dodano po 9 Regulator napięcia alternatora wymieniony.
Może to być również kończący się akumulator. Dobry akumulator, w dobrym stanie, naładowany, bardzo skutecznie tłumi pulsacje napięcia w instalacji.
Bo troche napięcie wzrasta, przy podniesieniu obrotów.
Niestety problem jest dalej i nie mam pomysłu, co może być powodem:/ Parametry z Lexii w normie (czas wtrysku OK, podciśnienie kolektora dolotowego 340 mbar na wolnych obrotach, temperaturę cieczy chłodzącej pokazuje prawidłowo). Spotkał się ktoś z takim problemem ? PS. Na wadliwe działanie wycieraczek ma wpływ uszkodzenie BSI, nie spadki napięcia.
Bezpiecznik sprawny, właśnie na ten przekaznik nie dostaje napięcia. Stąd moje pytanie czy przewód zasilający idzie bezpośrednio z bsm do podstawki przekaznika czy po drodze są jakieś złącza itp?
Zmienia się temperatura z czujnika jak sprawdzasz w Lexii czy stoi cały czas na 88? Jakie jest napięcie na przewodach od czujnika?
Dzięki za wskazanie pozycji bezpiecznika co idzie do zbiornika fap. Wiesz może z której kostki w BSI wychodzi zasilanie w stronę pompy fap. Dzisiaj siedziałem trochę z tym tematem i po podłączeniu do wtyczki multimetra zasilanie miernik pokazuje na jednej 12V, a po podłączeni kontrolki lub pompy fap razem z multimetrem lub napięcie spada do 0V.
A co z prądami dał byś radę sprawdzić jakie napięcie jest na kablach, może masy niema
Witam, A czy po wymianie przekaźnika włącza się on? Czy na wejściu jest napięcie? Czy po załaczeniu przekaźnika jest napięcie na jego wyjściu? Pozdrawiam Krystian
kabelki komunikacji z obd trafiają bezpośrednio do ecu spr wszystko ok. Czy możliwe,że bsi nie widzi ecu z powodu immo? Lub czy ugniło same ecu? Dziwnym faktem jest to, że po przekręceniu zapłonu startuje pompa paliwa wszystkie napięcia wg autodaty są ok
Masz 3 wtyczki wychodzące z wiązki stacyjki, czarna, szara i brązowa, są wpięte w BSI, sprawdź żarówką czy pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, ew spróbuj zmostkować kawałkiem kabla
Witam wszystkich sprawa rozwiązana wymiana regulatora napięcie rozwiazazala problem z błędem i wentylatorami
napięcie jest jak należy ale chyba padł mi rozrusznik...
Witam Potrzebuje pomocy, klient wymienił czujnik temepratury spalin. A problem dalej. Sterownik silnika nie czyta temperatury spalin cały czas wartość <100. Czujnik nowy, masa jest napięcie 3,6v. Citroen Berlingo 1.6hdi 2010r sterownik Bosch edc16c34. Vin : 7A9HSC AJ559759 Dziekuje za pomoc
Ten alternator valeo sprawny startuje bez niczego ,lampę zapala szafa jak spadnie napięcie <10V.
Jeśli dym jest czarny,to sonda pokazuje dobre napięcie i trzeba szukać uszkodzenia.
Tak to o niego mi chodziło. Możesz też sprawdzić ten drugi od którego Ci błąd wyskoczył. Jak nie zapomnę jutro to zobaczę na wartości pomiarowe obu zaworów tego od regulacji kąta i zaworu gaszenia. Sprawdź jeszcze czy nie wariuje napięcie na zaworze gaszenia.
Witam Niestety musiałem wymienić pompę paliwa - padła. Po wymianie silnik odpalił. W załączniku schematy, na których bazowałem. Napięcie przechodzi przez przekaźnik R2 i bezpiecznik F5.
mnie przydała by się pomoc , z mojego modułu bsc A0100 (berlingo ) nie wychodzi napięcie z gniazda do stopu w przyczepce , reszta działa . przewód fioletowy .
Na wyjściu z BSI nie ma napięcia. Po włączeniu klimy przyciskiem, włącza się wentylator chłodnicy i odrobinę wzrastają obroty silnika (pewnie chodzi o kompensację obciążenia jakie powoduje sprężarka). Tylko sprężarka się nie załącza.
Dzięki za odpowiedź, już zdążyłem ustalić wszystko- padł przekaźnik mocowany z przodu skrzynki bezpieczników i czasami brakowało napięcia na styku 25. Temat do zamknięcia.
Opornica jest ok jest sprawdzona po wyciągnięciu i podaniu napięcia słychać stukania jednego i drugiego przekaźnika. Zamiast silnika wentylatora podłącz żarówkę H7 lub inną 12V, podobnej mocy i wtedy testuj.
Po przerwie znalazłem chwilę na dalszy opis. Kolejnym podzespołem jest przetwornica napięcia trakcyjnego na 12V; według danych producenta ma wydajność prądową 70A, przy zasilaniu z właściwego napięcia. Jeśli będzie zasilana z napięcia mniejszego - wtedy jej wydajność też będzie mniejsza i nie jest to szkodliwe, o ile w aucie jest sprawny akumulator....
przekaźnik łączy prawidłowo.Jak podaje napięcie na 1 i 3 nogę to od razu jest włączenie i po czasie <1s wyłącza sie .
Witam, Problem wygląda tak... po zapieciu przyczepy do Citroena Berlingo przy włączniu kierunkowskazów nie działa kierunkowskaz w tyle samochodu oraz przyczepie. Przód jest ok ale "mruga dużo szybciej. po odłączeniu jest wszystko OK. Przyczepa jeździła z innym samochodem i było OK. Napięcie na żarowce jest ale bardzo nie wielkie.
Czujnik zmieniałem na nowy i sprawdzałem wskazuje dobrze ale zauważyłem wieczorem przeskok iskry na listwie cewki wysokiego napięcia, zmienię ją i napiszę czy pomogło bo może to wina tej listwy
(instrukcja podaje aby nie używać "rozgaleziaczy USB" gdyż mogą spowodować uszkodzenia - ale jakoś to podejrzanie brzmi Pewnie chodzi o wydajność prądową złącza USB. Można tam wstawić inne źródło zasilania, jakiś stabilizator napięcia 5V 2-3A zasilany z 12V itp.
W dieslu sprawdzic trzeba układ paliwowy tj filtr bo może być taka sytuacje że bądzie przypchany i uruchomiając silnika odpali ci a potem padnie i niedarady. Bo syf pójdzie na pompę i może ją zapowietrzyć .Jak uruchamiasz spróbuj poluzować przewody do wtrysków zobaczysz czy podaje pliwo.A ten zaworek powinien po podaniu mu napięcia bezpośredniego z...
Na pinie A5 pojawia sie napięcie w momencie uruchomienia radia. To się wykorzystuje do uruchamiania na przykład wzmacniacza zewnętrznego.
Witam Na 99% nie ma napięcia na śrubie M6 na przekażniku,wypalił się styk w okrągłym złączu na podłużnicy.Poprowadz przewód bokiem tzn omiń kostkę bo styki w niej nie wytrzymuja obciązenia i styk się grzeje i wypala a co za tym idzie raz łący a raz nie. Sprawdz kontrolką czy masz napięcie na śrubie przekażnika. To typowa usterka Berlingo,Partner. Pozdrawiam
To że ,,pstryka" nie znaczy że jest sprawny. Sprawdź napięcie zaraz za przekaźnikiem ale nie miernikiem tylko żarówką ok 21W. Jeżeli tam będzie, a nie będzie na świecach to chyba sprawa jasna.
Witam.Poszukaj na allegro koszt ok.20-30pln.Dla siebie sam wykręcałem na szrocie z Berlingo,dzałał koszt kilku złotych,ale zadziałało.Szkoda miesiąc wcześniej moja Cytrynka wjechała na lawetę :| ,a tam to hulało.(recykling).
Witam ponownie. Znalazłem podobny identyczny na elektrodzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Zmierzyłem napięcie dochodzące na pompę i wynosi ono ok 3,2 v.
Przewody od strony radia masz opisane więc sprawdz czy masz na nich napięcie po wł. zapłonu. żółty i czerwony przewód od str. radia.
Witam, poszukuję schematu zasilania radia gdyż nie ma podtrzymania pamięci, na kostce napięcia sprawdzałem i na żadnym przewodzie nie ma stałego napięcia. Autko to moje prywatne Berlingo M49 rocznik 2002, VIN (podaję, chociaż po tym VIN-ie nie mogę znaleźć w SEDRE schematu instalacji radia) VF7MFNFUB65793906, OPR 9200.
Witam Poszukuje schematu podlaczenia czujnika temperatury spalin Citroen Berlingo 1.6hdi 2010r sterownik Bosch edc16c34. Vin : 7A9HSC AJ559759 Sterownik silnika nie czyta temperatury spalin cały czas wartość <100. Czujnik założony nowy, masa jest napięcie 3,6v. Dziekuje za pomoc
I nikt ci nie pomoze. Z dwoch powodow: 1. Najwyrazniej sam nie bardzo wiesz za co sie bierzesz. Trudno pomoc komus, kogo trzeba uczyc od poczatku. 2. Ciagle nie wiadomo, jakie to auto. Sledze problem od poczatku i juz dwukrotnie stawialem to pytanie. Pozdrawiam, Georges Citroen Berlingo 1.9 Diesel 70km, multispace, 1886ccm. Nie święci garnki lepią....
U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany. P2202 Wgrać najnowsze oprogramowanie do sterownika silnika (w serwisie) jeśli nie pomoże główna wiązka elektryczna do wymiany. U1535 Usterka komunikacji w systemie NOX (komunikacja nie ważna). P220A Niestabilne napięcie zasilania układu NOX. Proszę sprawdzić bezpiecznik pod BSM oznaczony MF-3 czy jego styki są...
Mam problem z moim citroenem. Otóż jest problem z jego odpalaniem. Silnik 1.4 rok 1997 z instalacją gazową Elpigaz. Gdy się przekręca kluczyk i załącza rozrusznik to kręci, ale nie chce odpalić. Dopiero przy kręceniu rozrusznikiem i dodaniu gazu auto odpala. Tak jakby nie mógł zebrać sie na obroty. Filtry wymienione, świece też i kable wysokiego napięcia....
Witam Problem jest z Citroenem Berlingo I 1.9 zwykły diesel. Czasem samochód odpali i jest wszystko ok, czasem odpali lecz kontrolka immo miga i buzzer piszczy, a czasem po przekreceniu zaplonu kontrolki słabo świecą a rozrusznik nawet nie zareaguje. Błędów w immo nie ma. Auto na obydwu kluczach robi to samo. Co to moze byc, czyżby pętla już kiepsko...
Tak, wziąłbym miernik i dzwonił od bezpieczników świateł mijania po płytce. Powinieneś dojść do przekaźnika, sprawdzasz, czy masz na nim napięcie i czy jest zasterowywany. Przy sprawdzaniu płytki wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i wtyczki, żeby obwód sie nie zamykał gdzieś naokoło np. przez wspólne zasilanie.
7 lat było ok Ja bym sugerował że się wyciągnął bo jak odkręciłem wszystko i napinacz odkręciłem to koła się zgadzały Nie wiem jak ma dole było co pasek nie miał oznaczeń Ten nowy ma więc założę jak trzeba i będzie wiadomo Dodano po 48 Pasek cały Prawie jak nowy tylko trochę wyciągnięty i płaska powierzchnia jest lekko cieńsza od tego co będę zakładał...
Cześć, Mam pytanie odnośnie zamiany alternatora na inny model - w oryginale jest Bosch (0 980 049 370) 70A a ten który chcę zamontować to - Valeo (H541970R) 80 A, przez pomyłkę zamówiłem nie ten co trzeba a jestem w Norwegii i teraz mam kłopot. Problem polega na tym że oryginalny alt. BOSCH ma zintegrowany reg. napięcia oraz gniazdo na wtyczkę 2PIN...
Dzisiaj odciołem kabel od kontrolki zaraz za alternatorem i podłączyliśmy bezpośrednio żarówkę (taka imitacja kontrolki) i auto odpalało ta dołożona kontrolka gasła (oczywiście ta właściwa nie gasła i reszty elementów też nie było) ładowanie było a samochód nie dał się zgasić chyba że po odczepieniu któregoś kabla od żarówki kontrolki. Dodano po 5 Jeszcze...
W EDC15 ten błąd dotyczy zasilania +5V na czujniki a w starym Siemensie zapewne jest to samo (aczkolwiek nie takie rzeczy widziałem więc lepiej sprawdź Lexią). Na razie możesz skontrolować napięcia na czujnikach czy Ci gdzieś volty nie giną. W załączniku masz rozpiskę pinów sterownika Siemens SID801. Natomiast co do właściwego schematu całego wtrysku...
BSI oznaczenie nie pokrywają się ze schematem. Każdy przewód ma oznaczenie na schemacie i wg tych oznaczeń trzeba szukać w wiązce? Bo na schemacie BSI to prostokąt wchodzą do niego przewody i wejścia BSI oznaczone C6, C8 ale takich oznaczeń na kostkach nie widziałem ale przewody to chyba każdy był opisany spróbuje wg tego. Oznaczenia wejść wg BSI to...
na biegu jałowym 580-690mbar. A ma być ile? :D Ma być mniej. Ciśnienie sprężania po 12 barów. Dodano po 33 Nie interesuje mnie co mierzysz miernikiem ale co widzi ECU bo to jest ważne. Sprawdź to i resztę o co prosiłem. Nie do końca się z tym zgadzam, ponieważ pomiar napięcia na MAPie "z zewnątrz" miernikiem uniwersalnym może dostarczyć dużo informacji......
Ale teraz zamontowane tranzystory są słabsze (bo na prąd 8 i 12A i działają przy powiedzmy średniej prędkości nawiewu) od tych Mj11015 ( prąd maks. 30 A) a MJ11015 padają od razu nawet na minimalnym ustawieniu prędkości nawiewu. Gdy badałem sam silnik i mierzyłem pobór prądu to było to 3A przy napięciu 1,5 V (przy takim zasileniu silnik kręcił się bardzo...
Cześć, potrzebuję znaleźć napięcie +12V pojawiające się po otwarciu samochodu z kluczyka. To co zauważyłem - po odryglowaniu zamków załącza się panel (tablet) od radia. Gdy do USB jest podłączone jakieś urządzenie, dostaje ono zasilanie zaraz po odryglowaniu zamków, pozostaje przez minutę, a jeśli nie przekręci się kluczyka, to się wyłącza. Gdy ponownie...
Witam. Wczoraj podczas jazdy w trasie padł mi alternator, zapaliła się kontrolka ładowania a potem czuć było zapach spalenizny. Dzisiaj rano zmierzyłem miernikiem napięcia ładowania, wynik alternator nie ładuje. Ale po kilku minutach robi się strasznie gorący, tak jakby miał wewnątrz zwarcie. Problem w tym że jestem prawie 70 km od domu i chciałbym...
Wydaje mi się że ma to jakiś związek z tym drugim biegiem wentylatorów chłodnicy ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić i jak pomierzyć napięcia na panelu sterowania. Dodano po 11 Na najbardziej ogarniętym forum w Polsce nikt nie zna zasady działania tego rozwiązania amatorów płazów ?
To czemu nie działa? Alarm jaki mam zamontowany to Cobra 7777 mam instrukcję od alarmu wraz z pobieżnym schematem gnie są pogazane dwa przewody do odłączenia silnika problem w tym że nie jest napisane ani jakie idzie napięcie na tych przewodach gdzie jest masa i gdzie dokładnie są podpięte.Dlatego myślałem że to odłańcza pompę
Podłączałem kilka razy radia we francuzach. Nie pamiętam dokładnie, ale jest kilka różnic. Zasialanie na rodio idzie po włączeniu zasilania stacyjką. Jest tam jeden przewód, który ma cały czas napięcie i ten podłączamy na podtrzymanie pamięci w radiu.Łatwo go zlokalizujesz zwykłą kontrolką. Potem poszukaj przewód na którym pojawia sie napięcie po włączeniu...
Teraz silnik pracuje normalnie, pasek był przestawiony o jeden ząbek na wale. Gdyby te instrukcje były bardziej czytelne i w ogóle gdyby istniały takie do mojego egzemplarza, to by było prościej ;) Pojawił się niestety inny problem - brak ładowania. Gdy odpaliłem kontrolka się świeciła. Sprawdziłem napięcie, które na klemach ma wartość poniżej 12V....
Witam! Mój problem polega na tym, że kierunkowskazy szybko migają po mimo tego , że wszystkie żarówki działają. Żadnych żarówek nie wymieniałem w ostatnim czasie . Awaryjne działają prawidłowo. Dodam jeszcze, kiedy włączę na raz kierunkowskaz i światła lub ogrzewanie tylnej szyby tzn obciążę alternator to kierunek działa normalnie (czasami tylko na...
Może nie masz masy na kompresorze. Łatwo to sprawdzić - na zapłonie podaj napięcie na bezpiecznik od sprzęgła lub na pracującym silniku włącz klimę i zmierz napięcie na tym bezpieczniku. Wg testera powinno śmigać.
wczoraj odwiedziłem mechanika, po diagnostyce komputerowej wyszedł błąd Sonda Lamba - przerwa, po oczyszczeniu złącz na wtyczce zaczęła podawać dobry sygnał, napięcie wskazuje że sonda pracuje. Przez ostatnie 200km było wszystko ok, dzisiaj podjechałem zatankować i znowu to samo po odpaleniu silnika.
Na żadnym czujniku wartości nie rosną gdy obracam kołem... Podejrzewam że nie jest to odwzorowane w napięciu, a raczej impulsator. A z impulsatorem zwykły miernik na zbyt duża stałą czasową (zwłokę) aby coś wychwycił No i ta lampka ABS ... mówisz już po włączeniu silnika, czy podczas jazdy i przy próbie hamowania się pojawia ?
Alternator + regulator napięcia utrzymują w instalacji elektrycznej (przy zapalonym silniku :twisted:) stałe napięcie o wartości 14,3-14,4V. Zatem o ile prąd pobierany z alternatora jest mniejszy od wartości którą alternator może dać (przy danych obrotach) wszystko jest w porządku.
Proszę o pomoc w tym temacie Jest to komputer Citroen Berlingo 1,4 1998r SL96 21649800-5 PSA Potrzebuję wsadu do pamięci 29C512 - myślę że to tu będzie problem . komputer dziwnie się zachowuje : Jak przekręcam kluczyk pompa idzie ok 3s. zasilania są na cewkę i wtryski - podczas kręcenia też wszystkie napięcia są . Czujnik impulsów na wale jest O.K....
Witam wszystkich forumowiczów, mam ogromny problem z nawiewem w moim berlingo model XTR 2008, 1,6 HDI 110 Klimatronic dwustrefowy automatyczny. Problem polega na tym że nie działa nawiew na żadnym biegu, cisza jak makiem zasiał. Auto kupiłem od brata który kupił je w PL salonie w 2009 r około roku temu pojawił się problem po przeczytaniu różnych wątków...
Witam. Wczoraj po rozruchu silnika zapaliła mi się kontrolka ładowania akumulatora. Postanowiłem sprawdzić regulator napięcia, ale po odkręceniu przewodów zmierzyłem rezystancję "+" oraz "-" od alternatora do akumulaora. Na "+" 0,8 ohm, natomiast przewód "-" wskazuje 60 ohm. Podpowiedzcie proszę jaką jeszcze "drogę" pokonuje przewód "-" abym dalej mógł...
Witam jeśli można podepnę się pod temat. Sprawa się tyczy identycznego samochodu jak kolegi z tematu, jednak u mnie jest problem następującego typu. Przewody zasilające świece żarowe łączą się na śrubce przy kolektorze dolotowym (ten plastikowy) nie wiem dlaczego ale u mnie ta śrubka strasznie się grzeje, wręcz nadtapia plastik i to już po odpaleniu...
w citroenie berlingo od razu podłącz się tak by włączać i wylączać radio z panela z pominięciem stacyjki. w tych autach zastosowanoa dośc durny system, który sprawia że napięcie po stacyjce pojawia się na czas jakić (około 1 min) również w momencie otwarcia którychkolwiek drzwi, załączenia świateł, itd. Poza tym ten system odłącza to napięcie też po...
mobil atf 220? To jest ten do pomp wspomagania czy silnikowy? Płyn masz ok. Zastosowanie Mobil ATF 220 jest zalecany do stosowania w niektórych modelach automatycznych i ręcznych skrzyń biegów w pojazdach osobowych i ciężarowych, do których zalecane jest stosowanie płynów spełniających wymagania jakościowe GM Dexron IID. Olej ten może być również z...
W moim Berlingo zanika ma cały licznik. Jak się załączy to mam tylko kontrolkę od ładowania nie ma nic, brak podświetlenia. Samochód odpala. Po przejechaniu kilku km zaczyna się złączać wszystko. Po załączeniu mam zresetowaną godzinę na liczniku. Mi to wygląda na zaniki napięcia zasilania do liczników lub pada procesor w licznikach (tak wynika z postów...
Witaj Kolego rozumiem ze chodzi Ci o zmierzeniem miernikiem napięcia na cewkach samej oprawy przekaźnika ? i nie rozumiem o co z tym chodzi : "wzgledem masy lub (-)BAT" . Proszę tak na chłopski rozum (minus do czego plus do czego). Jeszcze pytanie czy zasilanie tych cewek można sprawdzić bez nagrzewania samochodu bo jak sam wspomniales nie ma pierwszego...
Witam, mam z tym podobny problem, napięcie na tych grubych kablach pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika, proponuję sprawdzić na krótko, dwa grube kable czarny i czerwony które wchodzą do dmuchawy oddzielnie (nie z dwoma cienkimi w kostce - te wchodzą na regulator obrotów dmuchawy) radzę podłączyć oddzielnymi kablami do akumulatora. Może być problem...
Kontrolka o której piszesz nie jest kontrolką żarzenia świec (jak było w starszych dieslach). Jest to kontrolka po zgaszeniu której możesz dokonac rozruchu silnika. W silnikach DW8 świece żarzą sie do trzech minut (na wolnych obrotach). Jeśli chcesz miec kontrolkę podawania napięcia na świece to podłącz do nich jakiegoś LED-a w szereg z rezystorkiem...
Witam Małe zapytanie mam odnośnie Citroena Berlingo 2.0 hdi nr VIN ( VFZGJGHHYK 93232460) Samochód stracił ponoć ładowanie zrobiony został alternator , ponoć na drugi dzień pojawiły się problemy z ładowaniem. Trafił do mnie . Brak wzbudzenia , na krótko ładuje super . Wzbudzenie idzie przez BSM do BSI patrząc miernikiem brak jakiegokolwiek napięcia...
Witam wszystkich, Szukam pomysłu co może być przyczyną. Jak w temacie, gaz jest, bezpieczniki sprawdzone, po włączeniu klimy lampka się zapala ale nie słychać "cyknięcia sprężarki" Nie pojawia się napięcie na kompresorze. Po podaniu napięcia "na krótko" klima się włączyła i normalnie chłodzi. Nawet zaczyna reagować na wyłącznik. Niestety po zgaszeniu...
https://obrazki.elektroda.pl/4667677300_... https://obrazki.elektroda.pl/5232751600_... https://obrazki.elektroda.pl/4839750200_... Witam szanownych forumowiczów. Od jakiegoś czasu mam problem z pracą pompy paliwa w moim citroenie berlingo (2008, 1,6 benzyna, 16V, 110KM). Zdarzą się, że pompa przestaje...
Cześć Na początku chcę podziękować tym którzy dzieleniem się swoją wiedzą pomagają innym. Informacje które dodajecie pomogły mi już nie raz z moim autem . Tym razem zakładam temat dotyczący oświtlenia kabinowego w moim Berlingo Multispace 1.6 hdi z 2008 roku ( bagażnik z klapą podnoszoną do góry ). Przeglądając podobne tematy nie znalazłem niestety...
Dzięki bardzo. To faktycznie bezpiecznik. Szukałem w złym miejscu. Są jeszcze bezpieczniki pod klapą na silniku w skrzyneczce. Bezpiecznik od spryskiwacza to F3 - 10Amp. Temat zakończony. Pytanie z innej beczki: Jak wyłączać światła, żeby podać napięcie na dzienne ledowe. Czy taka możliwość jest dostępna tylko z pozycji kompa? O ile wiem to przy świecących...
citroen berlingo berlingo citroen radio citroen berlingo
oznaczenie zmywarka siemens silnik smart fortwo plamy ekranie
ustawić język polski ustawić język polski
Naprawa pokrętła Thermomixa: czyszczenie i konserwacja Zablokowanie silnika Audi A1 1.6 TDI po wymianie paska rozrządu