Ło matko! No jedną na przewód z BSM, jedną na przewód z alarmu.
Dość częste przy usterkach W/N nie tylko w citroenie (błąd sygnału oczywiście?)
RT6 - standard - uszkodzone pamięci.
Witam,czy ktoś miał podobną sytuację i rozwiązał problem?
Widocznie przejechałeś 51km. Aktualizacja następuje co jakiś dystans, ale nie martw się, generalnie będzie zgadzało się z przejechanym dystansem. Przegląd przeglądem, a kasowanie kasowaniem. Jedni traktją to jako przegląd, inni wymianę oleju, a jeszcze inni "panie ja nie wiem, świeci się już trzeci rok. Poza tym w różnych markach jest różnie.
Witam wszystkich, mam taki problem, że przy większych prędkościach około 70+ jak przycisnę by coś wyprzedzić, wywala mi błąd i wbija się tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu, tryb awaryjny znika, zostaje tylko ikonka błędu, która po 3 uruchomieniach też znika. Po podłączeniu do kompa mam taki oto opis błędu: BŁĘDY ECU - P2448 Sterowanie przepływem...
Sensor zapisał dane wypadku. Albo nowy z serwisu albo wyczyścić stary. Moge zrobić.
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Tu mamy tez Citroena z tym samym błędem. Może pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Tu też masz kilka wskazówek. https://www.ms-motorservice.com/pl/techn... http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop...
No to tak,wygląda na to że zasilanie ma prawidłowe. Nie pamiętam czy to MAF zwykły czy "cyfrowy" także ten ostatni kabel narazie odpada. Rure między turbiną /chłodnicą /silnikiem raczej można wykluczyć bo wtedy były by spadki mocy itd. Jeszcze na prawidlowy odczyt MAF może wpływać uszkodzenie EGR, ale napisałeś że silnik działa prawidłowo. Dlatego teraz...
Przewody "stacyjki" idą do modułu poduszek w tunelu środkowym. https://obrazki.elektroda.pl/4428732300_... https://obrazki.elektroda.pl/1739543600_... Taśma idzie wzdłuż słupka kierowcy w dół, za BSI jest złączka IC85. https://obrazki.elektroda.pl/5525166500_...
Może być wina sterownika, ale zacząłbym od kabli idących do niego. Sama wymiana sterownika w tym wypadku to raczej odcięcie immo całkowicie. Innymi słowy sterownik przerobiony lub w stanie fabrycznym (virgin). Inaczej nic z tego nie będzie i nie odpalisz.
Jest przykręcany.
Witam, udało się rozwiązać proble? Mam to samo w swoim ds5
Kolego daj vin to zobaczymy schemat ..
20, 21. W załączniku pinout dla sterownika poduszek 50 pin.
Pedał gazu do wymiany.
Błędy to jedno , rzeczywistość to drugie. Jak idzie o grupę PSA nie trzymał bym się kodu błędu. Sprawdź pompę , przejrzyj instalacje.
Trzeba sprawdzić instalację od główki przekładni, gdzie jest czujnik. Jak jest ok, to go wymienić, to też może być.
Czytaleś https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
To lexii kod błędu? Co to za silnik, Z FAP wszystko wporządku?
Hej! Peugeot opisuje to: uśpiony czujnik prędkości koła spójność. W opisie jest, że stwierdzona różnica prędkości pomiędzy dwoma kołami podczas jazdy na wprost. Niestety nie podają o które czujniki chodzi. Szkoda, że nie podajesz co to za model. Czy w czasie jazdy prędkości wszystkich kół są podobne? Jeśli to nowe Berlingo, to czy nie jest zgniła wiązka...
Zwróć uwage na zwrotnice. Mialem kilka razy w Francuzach że korozją podnosiła czujnik i oddalal się od bieżni łożyska i też waliło błędy.
Sprawdź ABS
samochodzik świeży przebieg 50 tys Mój typ!
Do wymiany masz elektrozawory EPC i TCC. http://obrazki.elektroda.pl/1402619800_1...
W czujniku skretu. Jest w przełaczniku pod kierownicą. Zdarzają sie awarie nawet na gwarancji.
Citroen ds4 błąd nieprawidłowe działanie przekaźnika Abs. Gdzie go zlokalizować
http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?t...
trzeba pewnie szukać flasha zobacz to skopiowałem z ru Wymiana Flash pomógł zrzucić. Razem: R1631 i powyższe objawy - gromadzi flash
Mialem dokladnie tak samo jak opisujesz w peugeocie , mogles zrobic 10km bez bledu , moze to zabrzmi barbarzynsko ale zamien okablowanie przy sterowniku stronami i pojezdzij gdzes po podworku nie dawaj auta klijentowi potem z powrotem zamien na oryginal,wykluczysz ta metoda albo sterownik albo okablowanie razem z czujnikem i koronka w moim przypadku...
Masz w pelni racje, ze przyrzd to tlko narzedzie, pomoc, uzupelnienie, choc niezbedne, wiedzy i umiejetnosci mechanika. Niestety, nie mam doswiadczenia z tym urzadzeniem. Jesli masz przyrzad, to masz dostep do parametrow i testow. To powinno pomoc. W zalaczeniu masz schematy. Powinienes z tym sobie poradzic. Pozdrawiam, Georges
Spotkałem się kiedyś z tym błędem ale nie miał on wpływu na rozruch
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Pierwszy wtrysk jest od strony skrzyni.
Zostaw ten czujnik oleju, to błąd "programowy".
No właśnie pompa nie daje wcale ciśnienia tak jakby była niesprawna. Z przewodów nie leci tylko paliwo wtedy gdy pracuje pompka elektryczna.
Przy recznym hamulcu zauwazysz dokladnie w ktorym momencie zaczyna pracowac sprzeglo, (w ktorym momencie bierze sprzeglo) co sie bedzie dzialo. Tylko go nie rozwal, jak sprzeglo jest dobre(mysle ze tarcza do wymiany a najlepiej komplet z dociskiem i lozyskiem) to nie wejdzie w tryb awaryjny tylko bedzie probowal normalnie ruszyc. Jak to nie wiesz :)...
I co było przyczyną błędu P1197
Błąd -pompa paliwa główny obwód . Na moje to niewydolność pompy paliwa.
W komorze silnika skrzynka z bezpiecznikami, a czarna 32, ponowna wtyczka pin 21 – 1. bieg wentylatora i pin 28 – 2. bieg wentylatora, przekaźniki, sterowanie masą z ECU. Wyjście 3, ponowna kostka pin A i C – wyjście na wentylator. Bezpieczniki wentylatora F6 i F7 maxi – zasilanie styków roboczych i sterujących przekaźników od wentylatorów. Z ECU wyjście:...
No to coś już więcej wiesz. Dokładniej to za niskie ciśnienie. Sprawdzenie pompy ( jej ciśnienia).
Jak pochłaniacz się sypnie to jest bogato a nie ubogo.
W cewce zapłonowej. :) Wymień cewkę i błąd zniknie.
Opis błędu się zgadza, ale dotyczy silników benzynowych. To jest kod definiowany przez producenta, a tego nie mogę znaleźć dla Boscha i Siemensa. Inne strony w internecie podpowiadają, że może to być „zasilanie modułu poza zakresem”, dla 1.6 hdi to błąd wewnętrzny modułu. Jednakże może to być problem z uszkodzonym przepływomierzem, albo...
Błąd związany z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi.Mogą być przetarte przewody wtryskiwaczy w wiązce silnika w plastikowych rynienkach.
Jak kolega napisał citroeny nie lubią niskie napięcia,zaczął bym od tego,już miałem taki przypadek i nie chciał palić.
korek oleju i miarka zakrecona prawidlowo?
Musisz znaleźć kostkę która jest wpięta od tylnej strony.
Na internecie podają to w ten sposób: Injector Circuit Open / Shorted - (Cylinder No.5) Tylko samochód ma 4 cylindry, najlepiej podłączyć się dedykowanym diagnoskopem czyli Lexia.
[url=http://lmgtfy.com/?q=p0234+citroen+... tu
Do rozblokowania zdarzenie kolizji w modułach bsi , evcu , baterii itp. . Tylko diagbox tu pomoże.
A abs działa? Zablokowana mechanicznie to chyba ktoś przydzwonił w nią i magnesy rozsypały się
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
Mi pokazuje że moduł PDC jest pod lewym boczkiem w bagażniku/l. Co do napięcia to podawane jest przez sterownik więc ciężko powiedzieć.
Dokąd idą oba przewody z czujnika? Do komputera silnika. Dodano po 19 W BSI jest błąd B1825 84 B1825 84Usterka alarmu poziomu oleju : Poziom zbyt niski https://obrazki.elektroda.pl/4213100400_...
Witam. Mam problem z bledem poduszki powietrznej. Na komputerze CDIF3 wychodzi bład zapalnika fotela pasażera. Powie mi ktos o co chodzi? Wpisuje w google ale jakies glupoty mi wychodza.
Nagraj film z pracy sond i wrzuć tutaj.
Witam W międzyczasie wymieniłem przednią sondę NOX bo wydawało mi się że zaniża wartości. Procedura wymiany wykonana w komputerze - przeszła bez problemu. Po rozgrzaniu silnika wartości na wolnych obrotach NOX za i przed katalizatorem wynosi: Poziom NOX liczony przed katalizatorem = ok 100 PPM Zawartość NOx za katalizatorem = ok 60 PPM Wygląda że jest...
Hym wymieniłem teraz właśnie wszystkie tarcze oraz klocki zaciski tył nowe i myśle gdzie tu problem ? A klocki nie posiada stanu podłączenia pod zużycie
Sprawdzenie miernikiem [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Co do drugiego pytania to może napiszesz co to za emulator oraz wrzucisz jego fotki
Ja jego !!!!!!!!! I kto ma to zrobic? Mnie się nie pytaj, to nie ja wymieniałem podkładkę. :) Podpowiadam tylko od czego zacząć szukanie.
Ze niby jak? Podać zasilanie na sterujący z czujnika? Tylko ile v?
Zapewne któraś wtyczka nie została ponownie wpięta po wymianie filtrów.
To wywołaj jakiś błąd i zobacz czy go skasujesz.
Masz przestawiony rozrzad. Roznica katowa moze byc minimalna ale to wystarczy aby sie zaswiecila kontrolka silnika. Zdejmij to kolo pasowe, zablokuj wszystko i ustaw Pozdrawiam
Wstaw lepiej numer błędu.
Citroen C8 błąd P1107 - Sygnał wirującego zaworu elektromagnetycznego, zwarcie do plusa. Ktoś wie o co chodzi i gdzie tego szukać i jak naprawić?
Musisz założyć rozrząd kompletny z kołami i z czujnikami z tego oryginalnego silnika.
na to pytanie juz dostales odpowiedz, po co zakładasz tyle postów do USUNIECIA przez admina
Jaki masz błąd?
Wizyta u kogos z Diagboxem wskazana
przeciez mozna to sprawdzic w testach
Częsty problem w tych samochodach to sam czujnik poziomowania https://allegro.pl/oferta/czujnik-poziom... Co do błędu zawieszenia, wystarczy zmienić telekodowanie i błąd zniknie
oj myślę że nie
I tak jestem zaskoczony że odczytałeś kody błędów. W nagrodę znalazłem opis na internecie. https://fault-code.com/p0238/
Jaki silnik? Coś kuleje na któryś z cylindrów może coś z iskrą lub wtryskiem, auto ma gaz.
Odłącz przewód wzbudzenia rozrusznika, załóż swój, komp w ręke, podglad na parametry np. cisnienie paliwa. Nie powinno utracić komunikacji z ecu.
No właśnie w sobotę biorę się za wymianę rozrządu. Ale nie bardzo rozumiem co ma błąd p1160 do paska.
Ja miałem też w C4GPII takie komunikaty. Najpierw pojawiły się aby sprawdzić światła mijania i kierunkowskazy. Finalnie okazało się iż uszkodzone zostały kable w prawym lusterku (spękała najpierw izolacja na kablach, potem kable w miejscu składania lusterka), przyczyna została znaleziona gdy jako kolejne spękały się kable od czujnika temperatury w tymże...
To tak nie działa. Nie da się z błędów powiedzieć że uszkodzone jest to i to. Czasami można na podstawie doświadczenia i odczytu błędów powiedzieć że w tym aucie ten błąd to będzie to i to. U ciebie pierwszy błąd dotyczy zaworu EGR. Tutaj dość często , przynajmniej w moich przypadkach kończył się na wymianie zaworu. Może być to również wina instalacji...
no to pierwsza diagnoza trafna, nie ma za co :)
Cześć. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczny problem w Peugeot 1.6 HDI 2013r. ~170 000km Na razie jestem na etapie diagnostyki. Zauważyłem, że na zimnym silniku, ciśnienie doładowania nie osiąga wartości zadanej. Podczas jazdy, wartość doładowania pokrywa się z zadaną. Natomiast (na ciepłym), podczas hamowania silnikiem i później po zatrzymaniu,...
Jeżeli przekaźnik się odzywa to trzeba sprawdzić czy na wentylatorze brakuje plusa czy minusa.
Pompa w zbiorniku nie chodzi (bezpiecznik F2 na BSM, polaczenia, pompa...).
Arturze, po raz kolejny bardzo dziękuję za pomoc 😊 Proszę bardzo. :)
Zrób diagnostykę i podaj normalne kody błędów.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Wymiana oleju w skrzyni na nowy rozwiązała problem.
Zgadzam sie z Kybernetesem. Silnik nie zatrzymuje sie z powodu braku sygnalu z czujnika walka rozrzadu. Pozdrawiam,
Sprawdź błędy silnika . one będą powodowały awrie ESP i hamulca.
Kolego bogus 2000, odrozniasz HPi od HDi? Kod 1416 to defekt czujnika temperatury spalin za katalizatorem (dwupinowa brazowa wtyczka, z tego co pamietam). Nalezy sprawdzic oba czujniki: rezystancja przy 25°C ok. 220 ohm, rezystancja przy 800°C ok. 740 ohm. Uszkodzenie najczesciej ujawnia sie w wyzszych temperaturach co widac najlepiej przy sledzeniu...
Sterownik widzi obroty wału i ciśnienie paliwa?
Regulator ciśnienia paliwa.
Błąd wewnętrzny kalkulatora. Trzeba podmienić na taki sam z takimi samymi numerami.
Odpięcie akumulatora wystarczy, tyle że to co pokazujesz na zdjęciach to nie jest BSI.
Moduły drzwiowe komunikują się z BSI poprzez sieć cyfrową (magistrala VAN, funkcjonalny odpowiednik magistrali CAN winnych pojazdach). Magistrala VAN idzie po skretce składającej się z dwóch przewodów, które nazywamy: DATA i DATAB. Defekt, który pokazuje diagnoskop mówi nam, że jeden z tych przewodów jest "nieczynny"- może to być spowodowane np. fizycznym...
Zrób mały test odepnij zawór wałka wydechowego to jest ten od strony przodu auta przy rozrządzie i daj znać czy wyrzuci błąd.
Sprawdź szarą kostkę na wiązce pod skrzynką bezpieczników i samą wiązkę pod lewą lampą i za sterownikiem silnika.
Pierwsze rok auta. Silnik? ,który bo na razie wiadomo że diesel. A jeśli wyświetla błąd na zegarach tzn. że mają słaby sprzęt do diagnostyki.
Jak to ugryźć? Zacząć od odczytania błędów Diagboxem (PSA XS Evo) lub czymś innym, co potrafi czytać więcej niż błędy silnika.
błąd citroen błąd przepustnicy citroen citroen błąd poduszki
buderus logamax płyta główny astra zapłon napełniać toner napełniać toner
krups aplikacja motoryzacja samochody
Izolacja piekarników w nowoczesnych kuchenkach Renault Trafic 2010 2.0 dCi szarpie na zimnym silniku – przyczyny szarpania przy ruszaniu