W załączeniu instrukacja stona 222 częsci nr5 i 6 powinno pomódz
DI i ST sygnał z kompa 31-masa 86-plus po stacyjce
Czujnik wału, jeżeli byłby czujnik wałka to by błędy wywalało, ale prawdopodobnie by odpalał. 2.0 HDI 90 albo 110 KM siedzi, ale bm bardziej obstawiał 90 KM czyli RHY.
W sterowniku silnika.
Jakie są objawy uszkodzenia czujnika kąta skrętu Citroën C3 1,4, bo kierownica chodzi ciężko przy skręcie?
A więc nie były to żadne objawy pocenia. Tylko poważny wyciek. Powód uszkodzona uszczelka. W citroenie ciężko jest wykręcić te części z silnika ponieważ są mocno zapieczone.
Linki odpiąłem i sprawdziłem,chodzą luźno.Zanim silnik się zagrzeje biegi wchodzą idealnie .Po przejechaniu pięciu kilometrów biegi wchodzą jakby coś gdzieś się zaczepiało.
Jeżeli miałbym zmierzony luz np. 0,05,a płytka zmierzona po wyjęciu ze szklanki miałaby 0,40mm, to aby uzyskać luz 0,15 musiałbym płytkę 0,40 zastąpić płytką 0,30. Tok rozumowania poprawny, ale wynik może być inny od oczekiwanego. A to dlatego, że pomiar jest wykonany z dokładnością do powiedzmy 0.04 mm (płytka szczelinomierza 0.05 mm) i ta dokładność...
Kierownica ciężko chodzi
Proponuję podłączyć auto pod interfejs diagnostyczny w celu odczytania błędów ewentualnie parametrów w innym przypadku jest ciężko wykryć usterkę
Alarm jest fabryczny czy dokładany? Kluczyk z pilotem fabryczny czy dodatkowy pilot do alarmu? Ciężko coś podpowiedzieć nie znając szczegółów.
Cudów nie ma....rozrusznik potrzebuje diagnostyki. Tak więc po pierwsze to amperomierzem cęgowym zmierzyć pobór prądu rozrusznika podczas pracy. Po drugie równolegle zmierzyć spadek napięcia akumulatora podczas jego pracy. Ale w ciemno to bym ten rozrusznik wymontował z auta rozłożył go , wyczyścił i nasmarował , i wtedy go do elektryka i niech go puści...
Zrobie adaptacje tym urządzeniem ? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=599...
Kolego w silniku centralnego drzwi jest 7 przewodów. Masa pin5 +/-12V w zależności od zamknij otwórz pin3 i przeciwna polaryzacja pin2 pin1 i 4 określa położenie siłownika czy zamknął czy otworzył. Jeśli tam centralny działa podobnie do Picasso to zamknij centralny zamek i przerwanie przewodu z pinu 4 lub 1 powinno spowodować otwarcie zamka. To ten...
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Na odległość i bez odpowiedniego sprzętu będzie ciężko ,ecu na douczenie i dopisać do auta.....
Witam jestem po wymianie belki tylnej i przedniego zawieszenia całego oczywiście.Problem polegpolega na tym że ściąga mi do prawej strony dziś byłem u drugiego fachowca i jest to samo czyli dalej ściąga w prawo co może być przyczyną.Ponoc w citroenie jest ciężko ustawić zbieżność.
Musisz odkręcić plastikowe nadkola (o ile są) . Zderzak jest przykręcony do podłużnic do ich czoła, od spodu (ciężkie dojście) .
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Witam. Problem zaczął się od wymiany sprzęgła i regeneracji skrzyni. Nowe sprzęgło chodzi ładnie płynnie i gładko przez 2-3 km. Gdy jednak auto się zagrzeje pedał sprzęgła chodzi ciężko i przestaje chodzić płynnie. Mało tego, przy ruszaniu czasami zdarzy się że szarpie całym autem. Byłem w serwisie który wymieniał i skrzynie i sprzęgło, panowie się...
Oj ciężko powiedzieć jak to będzie, są szanse... Natomiast z L11 jest wiele głosów, że podchodzi bez stresu.
Tak, BSM SUCHY, NIE MA ŻADNEGO ZALANIA. Dodano po 11 Jakiś pomysł? Ja rozumiem, że jak się nie widzi problemu, to ciężko stwierdzić, co jest.
280 tys przebiegu. Olej w skrzyni takze wymieniany. Jak silnik jest zgaszony to biegi ( na sucho) wchodzą ładnie bez oporu.
Jak sie nie mylę to jest tam elektroniczny sterownik przy samym wentylatorze, prawdopodobnie padł tranzystor. Może być alu tutaj strzelam z lewej strony pulpitu przy nogach kierowcy, ciężki dostep lub z prawej gdzieś za schowkiem.
Filtr paliwa se wymień bo sie zapowietrza na to wygląda albo wtryski mrozu poczuły trzeba by sprawdzić podstawowe rzeczy żeby jednoznacznie określić.
Witam. Ostatnio mój citroen zaczął ciężko odpalać. Problem polega na tym żę musi długo kręcić zanim odpali. Jeśli zgaszę go po przejechaniu kilkunastu kilometrów z odpaleniem jest jeszcze gorzej. Jeśli już zapali to to śmiga i jest mocny tak jak było pwcześniej. Zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się wogóle nawet na moment...
Masz cokolwiek żeby go poczytać? na oko to będzie ciężko... szyb ,wycieraczek , świateł nie będzie póki nie zapali - ECO Mode. pozdr
Witam jestem tu nowy .Mam następujący problem .Odebrałem wczoraj autko od mechanika (xsara 1,6-8v 99r) .W aucie była wymieniana uszcz. pod głowicą . Dzisjaj rano ciężko mi odpalił po 10-20 razie .Spoczątku dławił się i dusił,ale jek się rozgrzał działał normalnie . a teraz odpala ciężko za 20razem . Co może być ?????? Bo mechanik rozłożył ręce. Dzięki...
Mogą być wtryski, może być EGR. Komputer auta coś twierdzi ?
A nie prościej by było kupić używane BSI tego samego typu ? Ceny na allegro zaczynają się od 50 zł więc to nie jakaś tragedia. PIN i virgin do uzyskania za parę dolarów na ecuserver. Z przekaźnikami Tyco jest generalnie ciężko - przerabiałem ten temat w module GEM z Focusa i niestety nie udało mi się kupić zastosowanego przekaźnika.
A na plaka zapali od razu? Albo jak dasz mu benzyny do przepustnicy?
Da się bez zdejmowania zderzaka. Pamiętaj tylko o dwóch śrubach na górze, chyba na 16 klucz, bo ciężko je zobaczyć, dostęp od przodu po wyjęciu kratek. No i chłodnice stoją na tej poprzecznej belce, ale jest za co je podwiesić na górze.
Witam Narzekam w moim berlingo na brak mocy, bardzo ciężko przychodzi mu przyspieszanie (wcześniej tak nie miał). Wbijam gaz w podłogę a zanim auto się rozpędzi mijają wieki. Dodam jeszcze że w okolicy 2000rpm czuć tak jakby delikatne szarpnięcie. Może opisze jak doszło do sytuacji kiedy stracił moc, mianowicie śmigałem autem, dojeżdżałem do skrzyżowania...
Można podpiąć się, ktoś rozwiąże albo rozwiązał ten problem, kody błędów i ciężko odpala, ale potem jedzie jak zloto
Z tego co zdążyłem się zorientować to jest to na procesorze NEC i pamięci 95040. Pamięć to nie problem ale NEC będzie ciężko. Jakbyś skopiował 95040 a resztę ustawił LEXIĄ? Tu jest trochę opisane. https://www.406oc.co.uk/viewtopic.php?t=...
Wypalony przekaźnik. Trzeba szukać pod kierownicą. Ze schematami ciężko chyba że ktoś da z autodaty.
Zapchany filtr kabinowy lub ciężko pracująca na panewkach dmuchawa.
witam mam nastepujacy problem ze skrzynią biegów w c3.wiec tak autko z 2004r 1.1 benzyna uderzone bylo w tył -jak go tylko kupilem to zauwazylem ciezko chodzacy lewarek zmiany biegów.Biegi wszytskie sa wchodza bez problemu auto ciągnie na kazdym biegu ale ciezko chodzi lewarek-Samochod ma przejechane 60 000km wiem ze zmiana biegów odbywa sie przez linki...
Czasem nie wywali bledu, moze zanikać też zasilanie ecu. Ciężko trafić jak pali.
Przecież wyraźnie napisałem-nie ma tam odrębnego wyłącznika wstrząsowego, już nie ta technologia. Jest uderzenie, rejestruje to sensor poduszek powietrznych i wtedy blokuje kalkulator silnika. Tak ciężko to zrozumieć? Nie sądze też, że to nastąpiło, przyczyna pewnie jest w innym miejscu.
napisz coś konkretnie,a najlepiej jakieś foto bo ciężko coś zrozumieć.
Tego nie wiem, ale poszukaj używki. Ja swój rozebrałem i podmieniłem kontaktron - ale to było w 2009, ale działa do dzisiaj. Generalnie całość zalana jest żywicą, która jest bardzo ciężka do rozebrania. Poszukaj używanych, podejrzewam, że będą te same w różnych modelach PSA.
Witam ! Mam podobny problem z Citroenem c4 picasso.2007 rok. Servis citroena wymienil najpierw zawor EGR i nic .Pozniej wymienili wtryski i nic , W piatek odebralem auto i niby malo byc ok .Na nastepny dzien rano odpalam dymi i nie rowno pracuje silnik przez jakis czas. Jak silnik jest cieply jest wporzadku. Mam nadzieje ze zajdzie sie jakis madry mechanik...
Podaj jaki samochód, jeżeli peugeot lub citroen z 2000-2010, to wiele będzie wyjaśnione. Na "ciężkie" sprzęgło może wpływać kilka czynników; linka - jeżeli jest, sprężyna pedału. Raczej wykluczyć trzeba podaną przez ciebie pompkę czy wysprzęglik.
Witam, wie ktoś może gdzie dostane taką listwę albo sam ma na sprzedaż ? Szukałem w Internecie ale ciężka sprawa dostać.
Witam serdecznie jestem tu nowy mam problem z c5 x7 2.0 hdi 136 km zacznę od początku pojawił się problem z fapem auto wchodziło w tryb awaryjny mechanik stwierdził że nie da się wyczyścić trzeba albo wymienić albo wyciąć. Po wycięciu i przeprogramowaniu mapy bylo ok ale zaczął sie problem z szarpaniem silnika przy puszczaniu i dodawaniu gazu po wizycie...
Podłącz się sterownikiem w drzwiach szybko i prosto, ciężko znaleźć info na Twoje pytanie.
Czyli jak nie kable to sterownik? ciężko w to uwierzyć .. ..
U manie do ASO ciężko się dodzwonić ale już coś może zdziałam
Pomiar kompresji wszystko wyjaśni, jedź do mechanika, przez neta ciężko to zrobić. Wszystko wskazuje na zużyty silnik.
Najwyrazniej nie masz wielkieo pojecia o samochodzie. Nie poprawiaj wiec po mechaniku. Sprawa jest stosunkowo prosta. Jesli robota jest zle zrobiona, a najwyrazniej jest, to albo mechanik ja poprawia, albo, jesli nie chce lub nie umie, robisz ekspertyze, dajesz do poprawki w innym warsztacie i wysylasz fakture winnemu mechanikowi. Ma obowiezek zaplacic.
Problem najprawodpodobniej leży w skrzyni. Skoro biegi wypadają to jest zużyta (nie wiem jak rozwiązana jest blokada kulowa żeby biegi nie wypadały), No i synchronizatory niskich biegów, też słabiutkie. Często bardziej opłaca się wymienić niż naprawiać. Jaki przebieg jest w samochodzie? Skrzynia teoretycznie powinna wytrzymać "życie" samochodu, ale...
Chyba?? Tak ciężko sprawdzić go na krótko?
To zrób zdjęcia i pokaż, Ciężko pomóc jak nie wiemy o czym mowa.
powtarzam:za póżny początek wtrysku,w pierwszym poście to napisałeś.była diagnoza a ty zamiast iść tym torem szukasz wymyślonych wad.jak paliwo nie schodzi,po uruchomieniu ciężkim kopci sprawa jasna. smelektryk :reno tak ma,dla mnie tekst miesiąca(jeżdze citroenem):D
Gdyby wyjątkowo była ładna pogoda, mógłbyś ewentualnie pokusić się i sprawdzić czego brakuje. Zasilania czy masy. Oczywiście nie namawiam do ciężkiej pracy.
Plus minus to logiczne ale i can.Te ecu ciężko tak otworzyć.Może już nie żyje.
Partner 2019 mam dokładnie to samo, zawsze ulęgnie się trochę zanim pistolet odbije. A i usłyszeć ciężko, że zbliża się koniec.
Citroen Xantia jest dość ciężki w benzynie spali 10 w mieście jak nic. Chcesz ekonomicznie to kup małe auto, maksymalnie kompakt.
Albo silnik ma ciężko albo zapchany filtr kabinowy,
Mogłem od razu zapytać bo na tym się kończy. Czy wydobywają się spaliny przy kręceniu rozrusznikiem jak nie chce zapalić? Jeżeli tak to wtryskiwacze pracują świece grzeją rozrzad ok pozostaje kompresja. Nie jestem ci w stanie napisać ile powinno być bo nigdy nie sprawdzałem gdyby to było z miesiąc temu to odp miałbyś po chwili bo świece zmieniałem w...
Już wiem co było moja xantia jest bardzo wrażliwa i powodem tego zachowania było bardzo kiepskie paliwo;/ zatankowałem dobre paliwo i jest wszystko ok :) hmm i zamontowałem jeszcze na wszelki wypadek zaworek zwrotny
Może się komuś jeszcze przydać bo ciężko znaleźć. Na tej stronie znajdziecie opis bezpieczników do Citroena Jumpera II http://www.autogenius.info/citroen-jumpe...
Właśnie o to pytam. Ciężko się domyśleć co łączy fizycznie te dwa elementy?
Diody led typu flux, to coś żółte jak miewam to kondensator 100nF. Ddioda szklana to ciężko odczytać co to bo nie widać.
Sprawdzę. Ale automat nie ma zwarcia. Wysterowuję "50" przez żarówkę H4. Oczywiście czasami żarówka zapali się mocniej, jak ząb bediksu wejdzie na ząb koła. Masy. Mówię o sterowaniu przekaznikiem rozrusznika. Cewka przekaźnika plusa ma, to widzę po napięciu na bezpiecznikach. Dodam jesZcze, że pompka paliwa po włączeniu zapłonu włącza się.
Witam panowie dzis od rana auto zapaliło chodzi doskonale nie ma żadnych błędów i to mnie trochę martwi takie czekanie az problem powruci bo przecież ciężko leczyć zdrowegi pacjeta
Dziękuje za odpowiedz - czy Twój silnik to był właśnie 1.4 16v o kodzie silnika KFU? Zastanawia mnie tez czy dźwięk na zimno i na ciepło pochodzi z tego samego miejsca. Ciężko tego świerszcza zlokalizować... :(
"Transmiter został wyposażony w wyświetlacz LCD znacząco zwiększający funkcjonalność urządzenia (wyświetlane są m.in. tytuły i numery utworów, aktualnie wybrana częstotliwość nadawania, poziom głośności i inne)". Czy wyświetla tytuły w radiu, nie wiem. Z pilotem też ciężko mi powiedzieć.
Człowieku ja bym miał przelutowac to kable musiały by być minimum na jak palec . Tu we Francji ciężko o takiego magika
Spokojnie można ,tylko dobrze mieć dostęp do podnosnika kolumnowy lub kanału :idea::D,bez tych akcesoriów będzie ciężko to wykonać samemu.:D
Tam jest ciężki dostęp.Pół dnia roboty.
PMIĘTAJ by zająć sie sterownikiem poduszek bo założenie nowych poduch ryzykujesz odpalenie i CIĘŻKIE uszkodzenie ciała.
Dletego ciężko odpala iż zmieniasz parametry silnika.
44.99 zł. UŻYWANY. Tak ciężko wpisać na All...o frazę: "citroen zx dmuchawa"?
Tak jak pisałem zasilanie na K 30 jest stale +12 K15 brak zasilania nawet jak podał bezpośrednio to ecu się nie odezwał Mechanik ogólnie taki mało mówny i ciężko coś od niego wyciągnąć .
I ja mam ten sam problem w C3 z 2007r. Minął już rok od postu z pytaniem o wyjęcie tej tulei bez wyciągania magla - może komuś się udało? Mam jeszcze drugie pytanie do tych co wymieniali tą tulejkę na zdemontowanej maglownicy - pojawiają się w opisach komentarze, że ciężko wyjąć te tulejki. Podpowiecie jak to zrobić?
wrzucam zdjęcia kondensatora i jego umiejscowienie i jeszcze raz proszę o pomoc przy identyfikacji :-) samochodzik to citroen xsara 1.4 ze schematem jest ciężko
Problem rozwiązany , trzeba było skonfigurować sensor Airbag i wymienić uszkodzonego BSM-a na używkę. Trwało to tak długo bo ciężko do tego auta części dostać.
Miałem podobną sytuację, wyciek był spod samego czujnika, jest tam mała uszczelka - oring. Wymieniłem razem z czujnikiem i jest ok. Plastikowa część to prawdopodobnie obudowa termostatu, po samym zdjęciu ciężko stwierdzić skąd jest dokładnie wyciek.
Rozbierałem manetkę taśma niby ok. blaszki i styki w bardzo dobrym stanie. Rozebrałem cały przełącznik zespolony i nic nieodpowiedniego nie zauważyłem. Jest to nowy samochód i wszystko pachnie nowością. Zaskoczony byłem tylko elektroniką w tym przełączniku jest skomplikowana.Nie wydaje mnie się że to można sprawdzić. Bardzo ciężka sprawa. Pozdrawiam.
Już patrzyłem i nie wiem kolego może jakieś zdjęcie podrzuć i wskaż dokładnie gdzie jest ta wtyczka ja taki laik to wiesz ciężko mi hi hi
Zapali na tym co był wcześniej, ale bardzo ciężko i nierówno pracuje, dymi na czarno.
Krzywy magiel i w rzeczywistości wspomaganie jest ale kierownica ciężko chodzi. Taka moja sugestia. Dość częsta usterka po kolizjach.
Nie przeglądaj tylko albo zadymiarza w ruch, albo kompresora z powietrzem. Czasami nieszczelność jest w takim miejscu, że ciężko się spodziewać.
Bez informacji na temat silnika ciężko diagnozować. Domyślam się, że to HDI
Co do sylikonów i tego typu rzeczy, to bym zaproponował SikaFlex FC-11+ Klej i uszczelniacz. Nie jest na bazie octu. Jest elastyczny nawet przy mrozach, nie przepuszcza wody. Sam go stosuje przy uszczelnianiu wszelkich dziur na dachach, od anten przez śruby na belki. Sądze że i przy tym się by sprawdził. Tylko uwaga, jak zaschnie na rękach, ciężko odmyć.
Jak jest powietrze w przewodach to trzeba by wymienić filtr paliwa, bo to najczęstsza przyczyna zapowietrzania diesla, ogólnie co do gaśnięcia to dobrze by było diagnostykę zrobić, bo ciężko na pałe wywnioskować.
Wolę ten problem rozwiązać bo reszta jest w bardzo dobrym stanie.A jest to chlodnia a takie auto ciężko kupić w jakimś możliwym stanie.
kolego jeżeli potrafisz to zrób próbę przelewową wtryskiwaczy prawdopodobnie masz jeden nieszczelny , stąd ciężkie palenie po nocy
Raczej przekaźnik, niestety bardzo ciężko to naprawić więc trzeba podmienić bsm. Ten prąd pojawiaja się po odpaleniu silnika, teoretycznie można zastosować przekaźnik omijając bsm.
Xsara picasso 1.8 2001 ciężko chodzi sprzęgło.Biegi zmieniają się dobrze
Za ciężka noga. One tyle palą poprostu.
I co dalej? Odczyt błędów potrafisz zrobić i na tym Twoja wiedza się kończy? Nie dziwie się że ciężko odpala, powiem więcej nawet błędy to wskazują. Zajmij się usterkami co sugerują błędy to może coś zdziałasz.
No i jednak problemem okazał się brak tego bolczyka na pierwszej sekcji . Jakoś go zgubiłem przy rozbieraniu i nawet nie wiedziałem że tam był . Kupiłem nową pompę podobną do mojej ,lecz innego Citroena licząc że będzie tam ten bolczyk , ale go nie było . Poszukałem na olx i też bardzo ciężko do C5 II . Znalazłem do C5 I i zaryzykowałem znowu . Na szczęście...
Panel sterowania szybami. Jeszcze musisz wiedzieć czy drzwi były całe inne czy były przezbrojone ze starymi . Tak na odległość to teraz będzie ciężko. Sprawdzałeś wiązki w przelotach i czy piny nie są pogięte w kostkach.
Sądzę że diagnoskop obsługujący dany rocznik będzie już miał tą funkcję. Np. Autel, Launch wszystkie te bardziej zaawansowane napewno ją mają a jak z tymi tanimi ciężko powiedzieć, musisz pisać do producenta i sprawdzać.
Citroen C5 2001r. 1.8 116KM - spalanie ok 10 - 10,5l przy mojej ciężkiej nodze. Codziennie 2x 50Km + jakieś 25Km w koło komina. Citroen C5 2006r. 2.0 140KM - spalanie ok 11 - 12l. Warunki jak wyżej. Jako ciekawostkę powiem, że tym drugim zrobiłem już ok. 120000 bez żadnego serwisu. Nawet filtra gazu nie wymieniałem. Dwa razy miałem problem podczas jazdy...
Witam! Citroen Berlingo 2003 Multispace 1.6 16v VF7GJNFUC93066007 Mam taką prośbę. Często naprawiam auto sam. Na internecie ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje, schematy. Szukanie i dopasowywanie części przez internet (np rozrząd, czujniki) jest istna zabawą w detektywa. Czy może ktoś mi rozszyfrować Vin lub ewentualnie podpowiedzieć w którym...
Mam problem ze sprzęgle W Citroen C5 2,0 HDi. W momencie wysprzęglania na pedale czuję "mrowienie" lekki drgania, co może być przyczyną. "Zestaw naprawczy" sprzęgła kiepskiej jakości i tyle. I Ciężko tu dochodzić, czy to łożysko, czy słoneczko, tarcza.
ciężko pokrętła iveco ciężko biegi ciężko
joystick kalibracja wykrywac metali dipol pionowo
whirlpool przetwornica łączenie zasilaczy
TCL 50P615 Power Supply ICs: NCP1653B, NCP1397B, OB2269CP (283N20) on R51MW1-MPC2HG Chassis Creative GigaWorks S750 7.1 – migająca zielona dioda, zasilacz, kondensatory 82µF/450V