Witam mam problem(przez nieuwagę) odlutowałem pamięc eeprom 95128 z BSI 2004 H05 citroena i nie wiem gdzie jest pin1 na płycie sterownika. EEprom jest pokryty ciemną taśmą i niewidać napisów. na eepromie zlokalizowąłem pin1 teraz potrzebuje to samo zrobić na płycie żeby dobrze ją wlutować proszę o pomoc. w załączniku zdjęcie BSI z eepromem ale za cholere...
Wygląda na VDO z Citroena: RB3-00. Eeprom to 24C32 smd.
Właśnie z nim walcze. Musisz zdjąć pod który jest w kośći 63c46. Do tego celu posłuży ci programator np. COMBO albo Willem (lepszy) no i oczywiście wsad do tego eeproma. Dodano po 1 Przepraszam kość to 93C46
padła sama komunikacja w ecu, bo udało mi się odczytać flasha i eeproma. kto wie co jest odpowiedzialne za Can w tych sterownikach edc16? co sprawdzić, jak mam już rozebrany sterownik?
Można czytać i edytować (np.VIN) ze złącza ale trzeba w głowicy odlutować rezystory (2X330R) łączące szynę z układem scalonym tunera. Sorry. Ten opis dotyczył modelu PU2741A z Citroena. Dzisiaj walczyłem z PU 2743(D) i okazało się że nie da się odczytać pamięci bez wylutowywania gdyż pin 3 jest (pod kostką) połączony z 8-ką. Co do zmiany zapisu w ostatniej...
Procesor MPC lutowany jest w technologii BGA, czyli zamiast nóżek do połączenia z płytą PCB ma kulki bezołowiowe. Kulki pękają, pola lutownicze się utleniają, itd. i powstają takie efekty. Procesor MPC to ten największy jak otworzysz sterownik. Moim zdaniem lepiej kupić drugie EDC16, przerzucić flash-a i eeprom-a i będzie dobrze. W starym można zrobić...
Pewnie procek jest zabezpieczony i trzeba skasować eeprom.
Pytanie kto jaki virgin wgrał do bsi... tutaj może być problem, ze coś się gryzie. Sprawdzić czy oba BSI - stary/nowy mają taki sam nr. części. Później już tylko zostaje, albo poprawny virgin nowego, albo przerzucenie eeprom.
Pojawiły się nowe informacje w kwestii doposażenia w hak i montaż oryginalnego modułu haka. W przypadku modułu uniwersalnego nie ma potrzeby telekodować BSI. Ale dla modułu fabrycznego telekodowanie jest koniecznością - bo nie zadziała prawidłowo oświetlenie jak nie będziemy mieć przypisanego modułu haka do BSI. Jedyne na co możemy wtedy liczyć to postojówki...
Witam, mam taki problem:mam dwa prawie identyczne komputery(sprzętowo identyczne) MM 9645989480. Jeden jest zalany i juz nie działa, a drugi jest przeznaczony do uratowania auta. Co trzeba zmienić ? Czy wystarczy pamięć flash? Nigdzie nie zauważyłem eepromu-chyba ,że jest we wnętrzu motorolki? pozdrawiam A
Bardzo możliwe, że podczas odłączania/podłączania akumulatora do eepromu zapisały się jakieś śmieci. Rzeczywiście do poprawnej pracy radio potrzebuje nr vin auta, odczytaj eeprom z radia i zobaczymy jak on wygląda.
Dodam jeszcze że z włożonym sterownikiem od 1.6 berlingo łączę się , ale program nie pokazuje żadnych błędów natomiast z tym oryginalnym od santany gdzie mruga lampka immo to strciłem już łaczność ... :( Dodano po 3 Pomijając fakt że przełożenie eepromu nie działa w tych typach sterownika testowane we fordzie i mazdzie to wkładasz sterownik od Citroena...
może być -robiłem to kilka razy Flash CPU + eeprom-
Witam, OK, więc o co mi chodzi na początek. W chwili obecnej nie mam fizycznego dostępu do samochodu i komputera, więc na początek chciałbym się dowiedzieć czy istnieje w ogóle procedura "wprogramowania" nowego modułu/sterownika poduszek do ECU samochodu. Moim zdaniem Lexia po inicjalizacji i połączeniu, skasowaniu wszystkich błedów i reinicjalizacji...
Kolego karter co ma się zresetować eepromy w ECU?? ---Możesz odłączyć aku na godzinę i sprawdzić czy się nie zresetuje----
Witam ! To radyjko było już u co najmniej jednego "fachowca", dlatego podejrzewałem że w EEPROMie może być śmietnik. Problem w tym że radio wyświetla wciąż trzy kreski i nic się nie da wpisć, wg wskazówek Wikiego kod powinien być 718. Załączam odczytany bin, może ktoś wie co zrobić dalej. Ja wtym temacie jestem początkujący, zrobiłem dopiero kilka radyjek...
Ja pierwsze co bym zrobił to sprawdził napięcia na eepromie 93c46 powinno byc 5v jeżeli tego napięcia nie ma to jest zimny lut na gnieździe zasilającym kiedys coś takiego miałem tylko jedno napięcie idzie na radyjko sprawdzi żółty czy wchodzi na radyjko powodzenia
Wysypany soft (często) lub uszkodzony procesor podobnie jak w radiach z Audi (już się zdarzają takie egzemplarze PH1). Jeżeli będziesz podmieniał zawartość eeproma sprawdź czy jest dokładnie do tej samej maski procesora.
Po włączeniu widać tylko podświetlenie wyświetlacza, brak "treści". Czy ktoś z kolegów spotkał sie z tym uszkodzeniem, przejrzałem całe forum nie doszukałem sie rozwiązania. Są sugestie aby wczytać nowy wsad do eeproma ale w moim przypadku to nie pomogło.
Mam już nowy komputer ze starym eepromem. Komunikacja po CAN jest jak należy. Można się skomunikować z ECU przez złącze diagnostyczne. W czasie pracy zero błędów na ECU. Silnik odpala, ale tylko poprzez wysterowanie plusem rozrusznika. W dalszym ciągu brak sterowania rozrusznikiem oraz brak wzbudzenia dla alternatora. Jest zasilanie pompy wtrysku. Prawie...
Znalazłem taki opis. ---------------------------- P1621 Citroen Control Module Long Term Memory Performance Condition Possible causes – Faulty Powertrain Control Modules (PCM) – Low car battery voltage What about the obd code? If the checksum of the Electronically Erasable Programmable Read Only Memory (EEPROM) does not match a predetermined...
Ma ktoś pinout do eepromu do tego. Różni się od innych.
Pamięć ogarną oba. Niestety trzeba ciąć obudowę jak już pewnie widziałeś. Po skopiowaniu pamięci powinien odpalić ale może coś się nie zgadzać i telekodowanie pewnie trzeba będzie zrobić pod auto chociaż wszystkie zmienne zapisywane są w eepromie a nie we flash więc powinno być ok.
a jeżeli masz dostęp do sprawnego modułu zgraj zawartość eepromu i zarzuć ją do zablokowanego ...
Jeżeli dysponujesz programatorem do pamięci I2C to oszukaj w tym grajku eepromu 24C32 ,odzcytaj go i podeślij bina na forum . Ktos pomoże Tobie odczytac kod . Pozdrawiam .Mirek .
staram sie myslec - to moje pierwsze takie radio wsady wchodza tylko ze nie zmienia sie usterka radio przyjmuje kod i piszczy cyklicznie i to tyle, a moze to nie jest wina eepromu podpowiedzcie cos pozdrawiam
W większości sterowników z tego co szukałem to jest ta 93c46 ale mi się trafił nie z tym eepromem w puszce immo było 93c46
zapomniałem jeszcze dodać sprawdzałem interfejsem diagnostycznym autko i zero błędów. Czy możliwe że źle zrobiłem BSI czy jakby był zepsuł BSI to chyba autko by nie paliło czekam cierpliwie na odpowiedź pozdrawiam Dodano po 23 wylutowałem eeprom 95128 zczytałem wgrałem stary wsad i wlutowałem go z powrotem mówisz że przekaźnik a jak sprawidzić który...
Zrobienie na Virgin to wyrzucenie kluczy z pamieci a to oznacza nowe transpondery. Bzdury piszesz. przez analize porownawcza juz wiem ktore linie we wsadzie trzeba wyczyscic aby wsad byl czysty Geniuszem jestes. Inni szukali dlugo, kupowali nowe czesci, aby je analizowac, a ty tak przez analize porownawcza dwoch uszkodzonych kalkulatorow... Zgadza...
Witam, mam pytanie, jest ktoś w stanie sprawdzić mi wsad eepromu pod względem immo off ? Pozdrawiam Piotr
Witam mam problem z berlingo auto zostało przyciągnięte i nie odpalało historia auta klient usuwał DPF mechanicznie (ciecie,spawanie) w innym warsztacie i po tej operacji auto juz nie odpaliło w takim stanie trafiło do mnie usunąłem immo i autko odpala lecz nie działa centralny lampki w środku sprawdziłem instalacje zasilania na bsi i wszystko dochodzi...
Witam w samochodzie takim jak w temacie spaliło się BSI. Zostało kubione BSI o identycznych numerach REF VALEO: 730 062 12 REF PSA: 96 424 098 80 02/115/N BSI-BOITE M4 HARD: PR4 SOFT: V8.2 Jest na pompie lucasa, na starym BSI samochód odpala, ale nic nie działa, kierunki, itp., kiedy odłączymy BSI całkowicie samochód odpala, kiedy założymy nowe BSI,...
kolego jak chcesz wymienić BSI to podjedź do jakiegoś kumatego elektronika to Ci eeproma przegra z twojego na kupione używane i będzie działać. Pod warunkiem oczywiście że problem leży w BSI. jak potrzebujesz namiary na kogoś kto moze ci to przegrać to daj znać wyslę Ci adres na Priv Dodano po 2 Przekaźnika nie zrobisz od tak bo VAN to szyna danych...
Może te ale trzeba sprawdzić wyprowadzenia oraz parametry: 64K serial EEPROM obudowa TSSOP Na dole masz zamienniki sprawdź czy pasuje...
Po 1. Masz radio ? to napisz dokladnie jego nazwe 2.Jesli w nim jest eeprom to go odczytaj i podeslij Wtedy mozna zaczac myslec !
Dowiedziałem się że to radio to Philips 22RC200/35. Mam wszystko potrzebne do odczytania eeproma, ale nie mam wsadu do tego radia. Jeżeli ktoś ma albo wie gdzie jest to proszę o pomoc, i wyjaśnienie o co chodzi z tym przepisaniem kilku linijek ze starego softu.
Wsad masz zly sproboj zaprogramowac wsad ze zdjeta blokada o ile idzie a to jest eeprom czy procesor? podaj dokladnie typ radia to moze znajde jakis wsad
Witam podaj do jakiego samochodu jest to radyjko bo blaupunkty werke gmbh były w audi citroenie, nie podawaj seriali bo post wyląduje w koszu pozdrawiam.
czesc! nie moge wyczytac motoroli , bo nie mam do tego narzedzi, ale wyglada, ze motorola ma program wgrany w siebie(nie ma zewnetrznego flasha), a wszystkie dane zawarte sa w eepromie. mam do dyspozycji lexie, ale z uszkodzonym modulem nie komunikuje sie. modul jest dwuplytowy:jedna plyta do bezpiecznikow i przekaznikow, druga z elektronika BSI, na...
Słuchajcie a może to VIN zapisany w BSI jest nieprawidłowy. W aucie było grzebane i to właśnie w BSI, może ktoś zrobił jakiegoś "cracka" że pomimo nieprawidłowego VINu odblokował kalkulator silnika i auto jeździ ale ma teraz niezogdość z radiem. Wcześniej radio grało a po ingerencji w elektronikę zaczęły się problemy. Czy VIN zapisany w BSI można odczytać...
Witam a może być w ten sposób. Nec tylko eeprom 56 46 37 43 48 36 46 5A 43 33 38 39 35 30 39 36 30 14 04 04 40 00 21 00 00 41 53 4C 54 00 00 00 00 00 08 02 00 00 02 02 02 01 00 00 00 00 00 00 1B 2E AD 28 E3 67 13 27 37 47 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 93 3D D0 19 00 00 00 00 00 00 00 00 00...
G6B60 A03 DV4DC PSA 96 500 434 80 adamo, może podasz mi swój nr telefonu...będzie łatwiejsza komunikacja Niestety...kiszka. Kalkulator zablokowany, błąd eeprom. Tracę cierpliwość do tego "żabojada"...
Autem nam się pochwaliłeś, ale modelem radia to już nie. Najlepszy sposób to edycja zawartości pamięci eeprom w radiu. Poszukaj trochę na forum, było wiele informacji na ten temat.
Podchodzi pewien sterownik z Peugeota 205/Citroena AX Bez żadnych przeróbek.
. Na tej aukcji kupiłem. wersja 4.01 Dodano po 16 A jeżeli chodzi o liczniki i carprog, to słyszałem, że najlepiej jak już to sczytać Eeprom, wrzucić w jakiś kalkulator i potem wgrać Carprogiem. Tak podobno jest bezpiecznie. Dodano po 30 W sumie to nie ja kupowałem na tej aukcji tylko znajomy ,ale mówił że wszystko działa jak należy.
A czemu może nie działać przecież mam takie same numery ,czyli powinna być ta sama wersja programowa a klucze immo siedzi w eeprom. Czy lepiej dopisać klucze ?
podeslij 29f400 zrobie. A nie wystarczy sam eeprom ze sterownika żeby zrobić na dopisanie?
Witam, pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Mam zwykła xsare 1,4 benzyna 2001r.. Chciałem zmienić sterownik silnika bo wywala błędy wtryskiwaczy (wtryski przekładane to samo się dzieje, nowa pompa paliwa, sprawdzony cały układ itp) Moje pytanie brzmi: Czy wystarczy przelutować pamięć eeprom ze starego sterownika do nowego (ten sam typ numer itp) żeby...
Witam Citroen jak w temacie .W bsi motorola 912 i eeprom atmel 24C128N .Co trzeba czytać żeby uzyskać potrzebne dane. pozdrawiam
witam coś tam znalazłem sirius 81 S11823007 964564580 0/04881/216094497/01114 masz tam flash i eeprom 93c56
A z zamka drzwi normalnie zamyka?, Może eepromowy "scalak" sterujący ustrojstwem z\o w centralce lub "owe" po drodze do niego?. Jakby sprawdził czy wystrzały z pilotów są widziane w centralce, jak są i "nic" to centralka.
Sprawca znaleziony, uwalone Bsi. Podmieniane na drugie i zniknęły wszystkie błędy, oprócz tych z ECU o świecach I sterowniku. I jak tu wierzyć sprzedającemu, niby miał być podmieniony Ale mam problem, gdyż zaprogramowalem pamięć 95160 wsadem ze starego bsi i niestety autko nie odpala. Zrobiłem coś czego nigdy nie robiłem - wylutowalem pamięć z tego...
Znam mnóstwo ludzi którzy mają naprawdę sporo sprzętu. Bogatego sprzętu. I cóż z tego jak potrafi nim tylko skasować i odczytać błędy (nie mówie o tobie nie zrozum źle). Nie wspominam o kodowaniu, programowaniu, eepromach, flashowaniu itd. A jak już dzieje się coś z autem, !!! i nie daj bóg nie ma błędów !!! to wymieniają wszystko co popadnie goląc...
Witam, w aucie przestały palić 2 cylindry, 3 i 4. Lexia pokazała przerwę lub zwarcie w obwodzie wtryskiwaczy nr 3 i 4. Wymieniłem driver wtryskiwaczy, nie zadziałało. Kupiłem inny sterownik, przelutowałem eeprom i dalej to samo. Zapomniałem dodać, że przewody od wtyki Ecu do wtyczek wtryskiwaczy mają przejście, nie ma zwarcia. Wcześniej uszkodził się...
Już chodzi ( dobór robiłem ) podejrzewam że coś było nie tak z eeprom bo zapisałem wsad na innym nowym i od strzału poszedł za 15 minut chodził.
Witam, pacjentem jest Citroen C5, 2.2 HDI, 2003 rok. Samochód nie odpala, na dużym wyświetlaczu pojawił się tylko komunikat po polsku " Błąd systemu antykradzieżowego ", po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, włączają się automatycznie światła, oraz tylna wycieraczka. Po podłączeniu auta do testera Lexia, tester nie był w stanie sam sobie przeczytać...
Ster kosztuje jakieś 3 stówki. Przerzucasz eeprom i w drogę.
Witam, tak jak w temacie potrzebuję pliku bez crash data do: Autoliv 626 18 12 00 9803916880 EEPROM 95320. Ewentualnie może ktoś z Was koledzy ma konto na digital-kaos i pobierze mi plik z linku?
Chce zrobić klon z BSI 2000-2003 na HC912DG128 podłączyłem do carproga odczytał przebieg i VIN ale jakaś mało danych w tym eeprom i teraz nie wiem czy to wystarczy do zrobienia klona moge jeszcze poczytać xprogiem
Witam Pacjent Citroen c3 1,4 kfv Samochód szaleje na obrotach, obroty na jałowym skaczą od 400 do 1500 i czasami zgaśnie Po nagrzaniu ciut lepiej nie gaśnie ale obroty ciągle szaleją. Efekt podobny na benzynie i gazie ( na gazie lepiej mniej szaleją obroty ) Jak prztytrzymać na obrotach ok 2500 także obroty się wahają. Słychać w wydech jak by wypadania...
Można też przepisać eeprom w wyświetlaczu i włączyć mu obsługę radia, ale polecam Lexię jak napisał Szymon.
Witam Poratuje ktoś wsadem do BSI eeprom 95128 Valeo 9659285580 citroen C8 ?
Cześć. Muszę wymienić BSI w citroenie berlingo. Stare niestety zalane, raczej nie do naprawienia. Kupiłem drugie o identycznych numerach 9652474680, numer zaczynający się na S.. niestety nie do odczytania. Odczytałem wsad 95160 ze starego, który jest w załączniku. Byłby ktoś tak pomocny i przerobił go na virgin i odczytał PIN? Samo przełożenie eepromu...
Zrobione. Dobrze zrobiłem backup eepromu bo wgranie flasha którego fvdi zapisało powodowało wywalanie nie wiedzieć czemu vinu. Wygrałem epprom ponownie potem flash i ruszyło bez problemu. Jak ktoś będzie tez mial taka akcje trzeba się trzymać kolejności którą opisałem bo wgrywając flash jako pierwszy potem eeprom auto nie paliło. Co do drugiego bsi...
Kolego wróć do orginału immo off robimy w eeprom a nie w flash .
9. Na forum niedozwolone jest zadawanie pytań o podanie kodu z konkretnego numeru seryjnego, ponieważ są one kompletnie bezwartościowe dla innych użytkowników. Generatorem nie pójdzie ;) Odczytaj EEPROM i zamieść wsad.
W Hondzie czy inna marka?? Dodano po 7 W citroenie i peugeocie HDI to znam przypadłość. Wali błędem ale nie tym co trzeba a odpalić się nie da.
Na początku dziękuję ci glapsson za podjęcie mojego tematu. Auto to Citroen C5 rok 2002, silnik 2,0 16v 136ps. BSI "LEAR BSI T04-00 PSA 96 474 482 80-IH 00-IS25.20-220702-5064169 NR VIN VF7DERFNC76335790 Niestety przez swoje koślawe łapy i głupotę uszkodziłam oryginalny procesor z BSi. Mam tylko Eeprom. Posiadam carprog i lexię, ale jak na razie jestem...
Kolego adam7009 powiedz mi czy wystarczy zrobić zmiany w eepromie,czy jeszcze trzeba zrobić w flaschu Ja jeśli muszę to robię w eeprom po obd.
Wymieniałem S2PM-375 na inny S2PM-375 o różnych numerach i nie było problemu, klon EEPROM i auto pracuje. Ewentualnie wymagane kodowanie opcji przez Lexie.
Potrzebuję pomocy w ustaleniu pinu do BSI nr.VIN VF7UARFJH45126059 . Dołączam plik bin wyciągnięty z eeprom 95128 ogólnie walczę z tym samochodem już od miesiąca, problem polega na szarpaniu podczas zmiany biegów. Samochód wyposażony w ręczną sterowaną elektrycznie S.B. CFC300P. Sprzęgło wymienione razem z łożyskiem hydraulicznym, zamontowane sterowanie...
jakie bsi ,producent ,eeprom ....prosisz to podaj dane aby ułatwić ,nie wszyscy wiemy jakie masz auto
Poczytaj eeprom z BSI to Ci wyliczę pin
a pin ze silnika?jaki sterownik? EDC17C60 Kupiłem KTAG... będę czytał EEPROM z ECU , liczę, że z niego wyciągnę PIN
Problem rozwiązany. Z racji tego ze koszt używanego sterownika nie jest duży zakupiłem jeszcze jeden. Podczas odczytu hw sw było takie samo jak w oryginalne, więc nie robiłem pełnej kopii tylko zgrałem sam eeprom i.... samochód odpalił.
Witam panowie mam taki przypadek z berlingo 3 2008r po miesiącu jazdy licznik się usypia cały czarny po odpięciu klemy i założeniu z powrotem wszystko wraca do normy i tak w koło gaśnie ściągam klemę i znowu parę tygodni spokoju podmieniłem bsi przegrałem eeprom i jest to samo.Samochód posiada nie fabryczne radio,czy może jest to wina nie udolnej korekty
Temat rozwiązany, winowajcą rozładowania okazał się ECU tak jak podejżewałem. Kupiłem używany ECU, przelutowałem pamięć eeprom 95160 i auto odpaliło bez problemu, prądu w spoczynku nie pobiera. Zostaje tylko kwestia EGR który w starym ECU był wycięty Ale to już drobnostka. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie tematem.
Witam, jestem po przeprowadzeniu kilku prób. Chwile trwało zanim znalałem EEPROMA na płycie. Był na dole płyty głównej wyświetlacza, pod metalową pokrywą. Najpierw zrobiłem Back'up a następnie wgrałem zawartość twojego pliku. Po podłączeniu wyświetlacza nic na nim się nie pojawiło, a system w samochodzie zasygnalizował błąd. Odłączyłem akaumulator na...
Skopiowanie EEPROMU w tym bsi nic nie da. Będą krzaki zamiast VINu i wywalona konfiguracja. Zmień PIN w wsadzie nowego BSI na pin ze starego, ale nie ruszaj we wsadzie nic więcej. wpisz lexią VIN i dopiero programuj kluczyk. Jeśli PIN będzie ze starego nie trzeba kombinować z transponderem.
Wymontowałem egr i go wyczyściłem. Nadal 0 efektu. Przełożyłem inny sterownik silnika i przelutowalem eeprom czy jeszcze coś trzeba przelutowac bo lexia teraz nie widzi go w ogóle Przelutowalem ten element
Witam, jestem nowy i bardzo zielony w temacie :) Odczytałem plik z CITROENA BERLINGO 1.6HDI KESS'EM V2 przez OBD. Prosiłbym kogoś ogarniętego w temacie o sprawdzenie prawidłowości odczytu. A teraz bardziej zaawansowane :) Czy da się z tego pliku odczytać PIN IMMO?, przebieg pojazdu, wyłączyć EGR i FAP Pin immo i przebieg są raczej w eepromie, a to...
Pewnie lepiej będzie oddać do odkodowania, ale ponoć świat do odważnych należy. Pamięć eeprom 24LC32 tego radia, należy odczytać w programatorze. Można użyć do tego celu najtańszego i popularnego programatora ch341a. Kość pamięci najlepiej jest wylutować do odczytu.
Witam szukam eeprom od poduszek powietrznych Citroen C3 96 615 324 80 Temic (95160).
Producent przewidział download firmware, tylko nie ma tego w oprogramowaniu LEXIA. Na rynku są inne interfejsy do pobrania zawartości ROMu przez CANa. Nie wydaje mi się, aby pracowały na innych zasadach niż interfejs ACTIA od Lexii. Zadnienie sprowadza się do znalezienia softu, który przez interfejs Actia podłączy się po CANie do BSI, wprowadzi go w...
Witam poszukuje wsadu sensora airbeg citroena c3 2004r SRS 9656889080 temic
Witam. Poszukuję wsadu do EEPROMA 95128 znajdującego się w BSI. CITROEN JUMPY 2014R 2,0 HDI 163KM. VIN VF7XDRHH4EZ036148 BSI 16 099 991 80 Chętnie kupię.
Mam taki wsad po nr. Boscha ori zgrany bdm eeproma bym nie ruszał bo tam siedzi immo.
Witam potrzebna zawartość HPI A5095965+C zawartość 24LC16 błąd błąd P0602.
Witam Poszukuję coś na temat tego radyjka gdzie siedzi kod lub ewentualnie jak go wyłaczyć .Radio jest z Citroena Xsara, eeprom 24c02.Wysyłam binka jak by ktoś coś wiedział to bardzo proszę i z góry dziękuję. Pozdrawiam tolo
Oryginalne radio nie zatrzymuje się na stacjach w Citroen C5 2001r. Drugie sprawne radio z demobilu, identyczny model, cyklicznie pyka w głośnikach. Co należało by przełożyć z oryginalnego radia, aby drugie radio współgrało z samochodem? W radiu nie widać klasycznej pamięci EEPROM.
Witam, Mam problem z Citroenem, w którym po awarii ECMa wymieniono BSI, ECM oraz zestaw kluczyków. Problem polega na tym, że nowy zestaw nie jest wyposażony w klimatyzację. Pracuję więc nad uruchomieniem samochodu i wszystkich jego funkcji jak w oryginale (mam stare BSI, ECMa ale niestety nie mam org. kluczyków). Poradziłem sobie ze sterownikiem silnika,...
mam oczywiscie wsad i podziele sie jesli trzeba! ale sprawa wyglada inaczej:immo siedzi w motorolce w wewnetrznym eepromie i jesli masz opcje z klawiaturka wystarczy zmodyfikowac dwie komorki pamieci. napisz jakiem masz auto, a pomoge rozwiazac problem. Citroen XM 2100 diesel sterownik lucas 96 305 092 80 odczyt z motoroli wsadu w załączniku
Nowy interfejs w ofercie: ECU reader - cena 750 zl -zaawansowane narzędzie do pojazdów silnikowych z ECU: odczyt EEPROM, zapis i kodowania przez złącze OBDII (w zależności od typu pojazdy), połączenie z komputerem poprzez gniazdo RS232 (COM). Jez\yk interfejsu angielski. VW, Audi, Skoda, Seat (VAG) - wszystkie silniki Diesla z EDC15 - zmiana oryginalnego...
size=16] Nowy interfejs w ofercie: ECU reader - cena 700 zl -zaawansowane narzędzie do pojazdów silnikowych z ECU: odczyt EEPROM, zapis i kodowania przez złącze OBDII (w zależności od typu pojazdy), połączenie z komputerem poprzez gniazdo RS232 (COM). Jez\yk interfejsu angielski. VW, Audi, Skoda, Seat (VAG) - wszystkie silniki Diesla z EDC15 - zmiana...
Jako nowicjusz na forum witam serdecznie wszystkich. Postanowiłem raz na zawsze pożegnać się z problemami z FAP-em w moim citroenie C5. W tym celu wyjąłem BOSCHowski sterownik i wylutowałem z niego pamięć ST 5P08C3. Posiadam dwa programatory Vellona vp990 i UPA-proga. Teoretycznie vp990 nie obsługuje tej kości ale dzięki google dowiedziałem się iż jest...
Mi ogólnie chodzi o podłączanie wyciągniętych liczników do carproga lub innego programatora. Tych nowych liczników jak i starszych sprzed 2000 r. Dodano po 6 Dostałem licznik od rozbitego Citroena Berlingo 2007r. Muszę wyciągnąć eeprom z rozbitego Citroena w wgrać do nowego Dodano po 5 to wszystko muszę zrobić na stole warsztatowym, dlatego tez się...
Witam, Nie rozumiem, dlaczego grzebiecie w kalkulatorach nie bedac pewnym, ze sa one zepsute (najczesciej nie sa - przez 2O lat zmienilem tylko 4 czy 5 kalkulatorow, w tym tylko 1 EDC15). Ale to tylko na marginesie. Na pierwszym ekranie brak kalkulatora silnika na liscie. Dlaczego? Na siodmym masz dwa istotne bledy - pierwszy i trzeci (szkoda, ze nie...
Zakupiłem emulator. z tej firmy: Na pierwszy ogień poszedł EDC17C60 - bo do tego pin znam i mogłem robic testy na już ( i uprzedzam komentarze - wiem że idzie zrobić immo off - TESTUJE EMULATOR !). Co do EMULATORA Maja słabo opisane nowe sterowniki np ten EDC17C60 w instrukcji - o nowszych w ogóle nie wspomnę.... Ale mogę dodać że VD56.1 ma dokładnie...
centralka immo widzi transponder! czy w tym momencie włącza przekaznik i zasilanie do komputera silnika, czy tez wysyła do kompa silnika pakiet danych uwalniających jego pracę? ECU to DELCO 16204749 mam wyczytany eeprom z motoroli, ale jego zawartosc w niczym nie przypomina pliku z citroena , na ktorym sie znam po trosze.
RCD2 Service Tools Martech Team prezentuje najnowszą aktualizacje programu do odczytu kodów z radii i nawigacji samochodowych. RCD2 to darmowa kontynuacja dla użytkowników RCD Service Tools. Program można pobrać stąd: Poniżej historia zmian programu : - całkowicie przebudowany kod programu, optymalizacja algorytmów, szybkości działania - dodana obsługa...