zakładam iż mowa o III generacji więc rożdzielacz + reduktor mają takie astronomiczne ceny.jeśli ktoś ma smykałke do mechaniki można wyczyścić te elementy,zazwyczaj pomaga.
Bez diagnozy komputerowej będzie trudno. Najprowdopodobniej któryś wtrysk przelewa i przy obciążeniu brakuje ciśnienia na szynie i dla tego gaśnie.
niestety sterownik
Możliwe że pompka paliwa siadła lub nie ma zasilania.
Wymieńcie może filtr paliwa na początek? Sprawdzić by wypadało jak zasysa paliwo ze zbiornika bo może smok przytkany albo rurki.
Od płynu chłodzącego.
Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
sprawdz czujnik temperatury , czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz silniczrk krokowy czy nie jest zaciety.
Regulator ciśnienia paliwa.
Sprzęgło na sprężarce?
Mogła się cela oberwać, lub masz zaśniedziałe klemy.
Dostęp od dołu.
Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
Poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... i tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... do sprawdzenia dodatkowo przełącznik pod kierownicą .
masz gdżies uszkodzone kable od odcięcia paliwa ,pod obciarzeniem jadąc do przodu silnik sie przechyla i traci się gdzies kontakt lub zwiera przewody , do tyłu jedzie bo nachyla sie w drugą strone . Daj troche gazu i ruszaj wiązką silnika to powinieneś zlokalizować usterke
https://duckduckgo.com/?q=p0609&t=ffcm&i...
Musisz pojechać na diagnostykę i sprawdzić ciśnienie na CR jak wyżej kolega na pisał .Jak nie ma cisnienia to wtryski to ecu nie otworzy wtrysków ,czy nie kopci ci czasami na czarno ?
Może ropa nie ropa lub sprawdź rozrząd...
za niedługo sie odezwę ponieważ mam problem z zakręceniem butli, butla zakręcona a samochód już dobre 15min sobie chodzi
Dlaczego nie robisz diagnostykę?
Od wczoraj 2 razy w citroen c4 zapaliła się na chwilę kontrolka Stop i po 10 sekundach gaśnie co może być
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Citroen berlingo 1.4 i w tym samym czasie się zepsuł prędkosciomierz i gaśnie silnik przy hamowaniu . Nie wiem co mam zrobić
Auto na warsztat, właściciel niestety sam nie ogarnie, szkoda koszty sobie robić.
Ogarnalem temat jak coś to dzwon siedziałem dziś do 2.20 i poszlo
To masz przecież opis wszystkich błędów? Tylko nie wiem czy można wierzyć temu twojemu sprzętowi. Ale załóżmy, że nie pokazuje głupot, to zajął bym się zaworem (regulatorem) i problemem z zasilaniem na początek. Być może przekaźnik w BSM.
Instalacja jest zakładana "uniwersalna" i że są wtyczki nie wykorzystane to znaczy że samochód może być wyposażony w dodatkowe rzeczy. Wszystko zależy od wyposażenia. Inny ZX będzie miał wykorzystane bo jest bogatszą wersją. Co do iskry sprawdź czujnik na wałku. Bo to on głównie odpowiada za iskrę.
Mam ten sam problem, po wypięciu wtyczki czujnika temperatury paliwa samochód jedzie bez problemów, nie gaśnie, a na podłączonej wtyczce gaśnie. Czy wiadomo, co było problemem?
Trzeba by zapiąć Lexie...Możliwości jest sporo, w ostatnim podobnym przypadku jakim robiłem problem leżał we wtyczce ECU a w poprzednim ciśnienie paliwa.. Najpierw diagnostyka
czujnik tak jak wyżej pisałem pokazuje ok podczas pracy 550-1300bar a na postoju ciśnienie pokazuje 0bar, aso grabarów może i by wiedzieli ale wymienili by wtryski,egr,pokodowali .... a na końcu by wyszło
Pompa w zbiorniku nie chodzi (bezpiecznik F2 na BSM, polaczenia, pompa...).
można się domyśleć, że skoro wymienione były świece żarowe No niby tak ale to nie tłumaczy nic. Teraz zobaczymy jak bardzo chcesz naprawić auto czy może chcesz sobie popisać. Teraz podaj opisy błędów a potem kod silnika. Wyślę ci schemat i powiem co sprawdzić.
Problem pierwszy jest w module com, problem drugi jest w oprawce żarówki.
A jak się zachowuje kontrolka samochodzik z kłódką na tablicy zegarów, gaśnie?
pomogło przestał gasnąć:)
Po wymianie silniczka krokowego i zaadoptowaniu go na komputerze samochód zaczął chodzić na wolnych obrotach, ale potrafił jeszcze niekiedy zgasnąć. Więc udałem się jeszcze raz na stację diagnostyczną w celu podłączenia pod komputer. Komputer wykrył błąd czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (ciśnienie było zadurze wahało się w granicach od 300-700...
Sprawdziłem oporność: przy 20 stopniach około 6k (czyli prawidłowo), podstawiłem opornik 4k7 (symulacja kilkunastu stopni) i bez zmian - gaśnie po odpaleniu.
Immobilizer.
Witam. Oto schemat ABS z tego autka. Na to wygląda, że ten model obsługuje jeszcze kody migowe. Jeśli będziesz chciał prześlę Ci procedurę odczytu kodów, bez konkretnych przyrządów, niestety dopiero w poniedziałek. Co do czujników, to tak jak napisał jerzy100, podają, że w tym konkretnym przypadku, wartość rezystancji powinna zawierać się w granicach...
odpiąć wtyczke na odpalonym czy zgaszonym silniku? Jak Ci wygodniej, ważne czy normalnie gaśnie z odłączoną[/quote]
Ciśnienie osiąga 1000 bar, ponoć na komputerze podczas kręcenia może jest za wysokie??
Dzięki za pomoc . pozdrawiam amal0000
a jakies inne pomosly
Na początek wymień filtr paliwa.
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Wtyczka z drugiego podłączona do pierwszego wtryskiwacz działa,czyli wtryskiwacz raczej sprawny. Wtyczka z pierwszego podłączona do drugiego też działa. Problem pojawia się kiedy wtyczka z pierwszego podłącze do pierwszego wtryskiwacza.Motor gaśnie,lub nie odpala...
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Załóz filtr metalowy z króćcami i pompkę osobną gumową , koszt ok.100zł http://obrazki.elektroda.pl/4615014400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2892278100_1...
Rocznik 2004
miał być cytuje "Zawór wysokiego ciśnienia na pompie 99% " przegrałem za 1% 300zł wymiana nic nie pomogła dalej faluje i gaśnie :-(
Cześć, mam problem z Citroenem C2 1.4 benzyna z 2004 roku. Samochód nie trzyma obrotów na niskich obrotach oraz biegu jałowym i gaśnie. Problem występował na ciepłym silniku, teraz już cały czas. Na początku zapala się kontrolka silnika, auto zaczyna dziwnie i głośno pracować, spalanie diametralnie wzrasta i zaczyna gasnąć. Czasem do kontrolki silnika...
No aż dwie.
Samochód gaśnie podczas jazdy,pali się kontrolka diagnostyczna.Był u mechaników,znaleźli kilka błędów i niby było dobrze,ale tylko chwile bo po 3 km zgasł.Pojechaliśmy do elektryka który też skasował jakieś błędy i teraz to już nie ma długich świateł i w środku, nadal gaśnie.Mechanicy mówili że to może być kopuła pod kierownicą,że niby gubi kod z kluczyka.Ale...
Od paru lat borykam się z problemem gaśnięcia citroena po uruchomieniu. W chwili przechodzenia, po uruchomieniu , na wolne obroty, gaśnie lub prawie gaśnie.Podczas jazdy to się nie zdarza. Wymieniłem silnik krokowy, czyściłem przepustnicę, wymieniłem sondy lambda, czujnik temperatury, akumulator.
To sprawdź w końcu układ odpowietrzania zbiornika paliwa
powiedz mi jak doszło do tego że przestał palić i czy dioda od immo gaśnie
Sprawdzi cewkę zapłonową bardzo lubi pękać i mieć przebicie do masy :) o ile się nie mylę najczęściej psuje się 3 i 4 gar najlepiej wyciągnij ją odkręcając 4 śruby bodajże na torksa 20 i postaw ją na czymś co ją odizoluje od masy silnika i patrz czy nie latają woku niej iskierki .
Wiem że stary temat ale co było przyczyną bo mam identyczne objawy.
właśnie co jakiś czas pojawia się czek przez kilka dni się swieci a później gaśnie
czujnik wymieniony, wtyczka zalutowana nowa bo mam drugi silnik do tego czegos (citroena) w zapasie :D:D:D zrobilem okolo 200km i narazie jest git. Jedyny blad to ten plyn do FAPa, malo wydajny wentylator mam 1 sztukę oraz przeladowanie turbiny jesli utrzymuje maksymalna predkosc dluzej niz 30 sekund :P Ale z tymi usterkami da sie zyc :) wazne zeby...
pomogła wymiana termostatu na inny,a za gaśnięcie silnika odpowiadała uszkodzona sonda lambda.
Najpierw zrób ten czujnik położenia wału korbowego. Przez niego auto gaśnie.
Zapłon włączony a silnik zgaszony. Sprawdzałem po innych modelach samochodów ale tez nic z tego.
Jaki rocznik tego citroena ? Świeci coś na liczniku ? Objawy na zimnym i na ciepłym?
Filtr paliwa albo pompa się kończy. Napisz co już sprawdziłeś.
zgasl i nie pali Zrobił ktoś diagnostykę układu zapłonowego?
Davidstar, czy zdiagnozowałeś problem? Mam identyczną sytuację w 2.0 HDi .
Witam. Mam u siebie C3 które nie odpalało - zgnił jeden pin(masa) w sterowniku silnika.Usterka naprawiona, auto odpala ale nie wolnych obrotów, nie przepala paliwa itd.Podstawowy błąd to: Usterka trwała - zasilanie czujników CC+ , CO a pozosstałe to przemijające czyli: Sygnał czujnika położenia przepustnicy. CC- Sygnał czujnika prędkości pojazdu CC-...
po włączeniu zapłonu świeci się, po odpaleniu silnika gaśnie
Proszę o podpowiedz od czego mam zacząć szukać przyczyny:Kontrolka od ładowania pali się do uzyskania przez silnik ok 2500 obrotów. W okolicu tych obrotów gaśnie. Dziękuję
Koledzy mam podobny problem Xsara Picasso 2.0 HDi 90 km . Podczas przyspieszania samochód gaśnie , zapala się żółta kontrolka. Dodam iż wtryski sprawdzone , pompka paliwa w zbiorniku wymieniona , zawór ciśnienia na listwie cr wymieniony , zawór na pompie wysokiego ciśnienia wymieniony , filtr paliwa wymieniony i nadal gaśnie . Na kompie wyświetla błąd...
Na tescie przelewowym wszystkie równo małe ilości. Zanim się przytnie nawet gdy przykręce go do 4 tys to nie zakopci na żaden kolor więc chyba to wątpliwe żeby to były wtryski??
citroen c3, zapala mi się kontrolka katalizatora ,gdy jestem na jedynce podczas postoju samochód gaśnie co mam robić,pomocy.
Czujnik wału może padać.
Citroen xara 1 1.9d gaśnie podczas jazdy odpala bez problemu równo pracuje czasem przejadę kilka dni i nic a czasem w dniu zgaśnie 4 razy zauważyłem że jak zgaśnie to dopuki nie zapali sie kontrolka silnika z wtryskiem taka pomarańczowa to nie zapali i czasem to trwa 10min ale jak poruszam przewodami od instalacji te grube przewody skręcane za sterownikiem...
Berlingo wiec uważasz że wystarczy przeczyscic pompę? A czy to się może znowu powtórzyć? Czy lepiej odrazu wymienić pompe paliwa?
witam kolegów taki sam problem miałem w swoim berlingo przyczyna :posypał się kabelek w wiązce łączącej kompa z modułem BSI
Błędów brak
Witam możliwe że licznik był wymieniany i zła konfiguracja licznika, podłącz pod dedykowany sprzęt diagnostyczny dla cytryny i sprawdzić trzeba parametry pracy licznika lub ktoś coś kombinował i ustawił któryś parametr niepoprawnie.Pozdrawiam
...nie występuje wtyczka ;) raczej nie występuje komuter ECU . Pewnie pompa paliwowa - uszkodzona -spróbuj podpiąc paliwo z karnistra pomijając filtr zbiornik bezposrednio do pompy. o ile nie pomyliłem silników nad skrzynią przy głowicy jest wymiennik ciepła paliwo/ciecz chłodząca- często ulega awarii ( nieszcelność)
w 99 % masz soft do wymiany .
Był odczyt błędów, teraz czas na diagnostykę. Czy mechanik jeździł z testerem i sprawdzał parametry/ błędy podczas gaśnięcia auta?
Rozrząd sprawdzony, po za tym łapie i gaśnie.
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Przepustnica czysta?
Mam ten sam problem. Zawór na pompie wymieniony, koszt 500zl. Było dobrze przez 100km. Teraz problem powrócił. Tobie udało się naprawić?
Prawdopodobnie czujnik położenia wału do wymiany. Tomkiem że jak silnik osiągnie roboczą temperaturę chłodzenia w układzie wówczas gaśnie i juz nie odpala. Jak ostygnie odpala bez problemu i wszystko działa. Tak?
Witam mam problem z citroenem saxo 1.4 mianowicie nie chce odpalać na zimnym silniku czasem nawet na ciepłym nie łapie obrotów i gaśnie, podczas odpalania daje mu w gaz żeby chciał chodzić, gdy hamuję/chce zmienić bieg wciskam sprzęgło no i samochód gaśnie. Czasem odpala normalnie. Zauważyłam ze jeśli pokołyszę go troszkę na bokach (gdy maska jest otwarta)...
Trzeba to jeszcze sprawdzić, dla pewności niech Kolega poda, która to kontrolka
W czasie jazdy gaśnie silnik w citroen Xsara Picasso 1.6hdi cofne kluczyk i jest ok przyjadę że dwa kilometry i powtarza się sytuacja co może być przyczyną
Olej w zbiorniczku to z dużym prawdopodobieństwem uszczelka pod głowicą.
Cewka zapłonowa?
Jest to niemożliwe . Było mniejsze pół baku więc dotankowałem do większe pół . No ale w sumie od tankowania to się zaczęło . A czy olej napędowy wlany do benzyny idzie do góry czy na dół czy się miesza ?
Tak. Akumulator doładowałem, wyjąłem, przelozylem do innego auta, ktore odpalalo bez problemu. Chodził bez zarzutu. Po przełożeniu do citroena i przetarciu klem, odczekałem kilka minut i dopiero zacząłem ciąg dalszy prób.
Ciśnienie paliwa przy rozruchu do sprawdzenia.
A kontrolka się zapala?
automat gaśnie citroen gaśnie silnik citroen citroen gaśnie jazdy
ustawić rozrząd skoda octavia numer telefon satel serwis pozna wzmacniacz
pralka mastercook punkt dostępu
Mikroprzełącznik SW604 w Panasonic RQ-SX55: Naprawa i Wymiana Optymalna temperatura lutowania: SnPb i SAC305