Witam!!! Miałem ten sam problem ,w moim przypadku pomogła wymiana filtra paliwa oraz zakupiłem srodek STP do czyszczenia ukladu.Bład znikna.Wrocila moc silnik to 2.0 hdi citroen c8 pozdrawiam
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Trzeba by zapiąć Lexie...Możliwości jest sporo, w ostatnim podobnym przypadku jakim robiłem problem leżał we wtyczce ECU a w poprzednim ciśnienie paliwa.. Najpierw diagnostyka
Ja też jestem na etapie wymiany pompy wysockiego ciśnienia , bo zobaczyłem malutkie opiłki unoszące się w paliwie .
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Witaj, a możesz napisać gdzie była usterka w instalacji i na czym polegała. Mam 1,6 HDI zgasł i nie mogę uruchomić , brak błędów, ciśnienie paliwa jest ok, synchronizacja - OK, a niestety nie odpala. Pozdrawiam
Cześć. P0193 to podstawa. Odłączałeś czujnik ciśnienia paliwa? Jakie ciśnienie paliwa pokazuje na wyłączonym silniku?
Tak jak mówiłem, diagnostyka układu wtryskowego w ruchu (ciśnienie, zadana dawka paliwa, korekcje itp), nie tylko odczyt błędów (chociaż też się przyda).
Nie nie sprawdzałem czy jest zasilanie bo nie bardzo wiem jak to sprawdzić profesjonalnie a błędy mam od przepustnicy EGR i zbyt niskie ciśnienie na rampie
Pierwsza sprawa to patrzysz jak buduje ciśnienie paliwa. Świece żarowe to mu w ogóle nie potrzebne, w największe mrozy pali bez zająknięcia bez grzania jak wszystko inne sprawne.
Czujnik lub zawór na pompie cr.
A ile jest ciśnienia na magistrali CR?
Jakie masz ciśnienie paliwa? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Wypadałoby dociec czemu to ciśnienie na magistrali jest niewłaściwe. Jako że to dość nowoczesny silnik, to wszelkie naprawy i wymiany na "oko" mogą" iść w tysiące złotych.
Macie tam elektryczną pompę paliwa w baku, jak przestanie odpalać, zrzuć przewód z filtra i sprawdź czy po włączeniu zapłonu buduje jakieś ciśnienie paliwa.
Piszesz ze pompa w zbiorniku chodzi...jakie masz ciśnienie tej pompy w zbiorniku...
na zewnętrznych prawidłowe napięcie 5V a na środkowym sygnałowym powinno być 4.5V a mam 9.25V. Coś te twoje pomiary przeczą logice. Bo zapomniałeś o masie. A do tego na sygnałowym nie ma być nigdy 4.5v bo ekstremalnie wysokie ciśnienie.
No , a ten filterek paliwa to tak jak ci radzili- WYCZYŚCIŁEŚ?, czy wymieniłeś? Pompa paliwa elektryczna ze zbiornika podaje prawidłowe ciśnienie, działa w ogóle? Sprawdzał ktoś osławiony "kolorowy" przekaźnik pompy paliwa?
Napięcie może oscylować do 200v.
To jakie masz tam to Ciśnienie paliwa?
W parametrach masz ciśnienie paliwa rzeczywiste i żądane porównanie tych parametrów i coś się wyjaśni może.
Bez informacji na temat silnika ciężko diagnozować. Domyślam się, że to HDI
Zmierz wydatek i ciśnienie paliwa przed filtrem paliwa.
Ciśnienie paliwa przy rozruchu w granicach 251 / 261 bar układ paliwa szczelny diagnostyka robiona komputerem Delphi
gościu powiedział, że jest zbyt niskie ciśnienie na pompie paliwowej. a może tu się rozchodzi o strone wysokiego ciśnienia ?
Ile obrotów pokazuje komputer podczas rozruchu? Jak odpalisz, to jakie ciśnienie paliwa pokazuje?
Co to znaczy paliwo podaje? Jakie ciśnienie na listwie?
zmierz ciśnienie paliwa na listwie paliwowej
pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
Proszę- Parametry diagnostyczne - Ciśnienie paliwa, RPM -Kiedy są błędy Moze byc zawor cisnienia paliwa
Pytanie czy błąd zapała bo faktycznie jest problem z dolotem czy inny parametr się nie zgadza np. ciśnienie paliwa. Może odma? Może turbo się przytarła i nie upuszcza ciśnienia?
Szewczu, nie kombinuj, kup zestaw do pomiaru ciśnienia paliwa, nie jest drogi a starczy na pół życia.
Witam, Mój problem rozwiązany , układ nie trzymał podciśnienia, przez wyrobiony oring na wlocie paliwa do obudowy filtra paliwa (jak na załączonym wcześniej zdjęciu). Puki co zamówiłem nowy (PURFLUX PX FC582 razem z filtrem za 269 zł +22 zł za pobranie), ale na zrobionym obejściu oryginalnego filtra jeżdżę już ok. tygodnia, jakieś 300km i nic się nie...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Objaw typowy dla usterki ukladu paliwowego, defekt świec żarowych nie ma związku z tymi objawami. Błędu ciśnienia turbo nie złapie bo nie ma czujnika ciśnienia. Usterka turbo nie uniemżliwi wkręcania się na obroty, będzie to jezdziło ale bedzie mułowate. Tryb awaryjny może wywołac również usterka przepływomierza - czesty przypadek to korozja elementu...
Witam, Citroen Jumper 2,2 HDI w czasie jazdy zgasł i nie odpala. Na początku zapalił, zgasł, teraz zero reakcji. Dodam, że na placu chodzi, komputer wymieniony, pętelka z kluczami podmieniona, wszystkie listwy z przekaźnikami podmienione, czujnik obrotu wału nowy, pompa paliwowa nowa, czujnik ciśnienia paliwa nowy, wtryski na przelewowo sprawdzone i...
Proszę sprawdzi ciśnienie paliwa przy rozruchu.nie odpali jak nie bedzie ponad 300 barow.
Regulator ciśnienia paliwa.
Parametry umiesz sprawdzić? To sprawdź ciśnienie paliwa, obroty wału, temperature jaką widzi sterownik.
Wymieniony został czujnik walka rozrządu,wału,temp.cieczy, ale jeszcze będę sprawdzał wtryski na przelewach bo okazało się ze po rozgrzaniu kiedy nie odpala ciśnienie paliwa sięga maksymalnie 100 bar
Jak odpali to eco mode się skończy. Możesz prostownikiem na jakiś czas go uciszyć. Idziesz w stronie diagnozy ECU, ciśnienie paliwa, obroty wału czy stań EGR.
Proszę bardzo jakby coś to pisz pozdrawiam
Kolego sam odczyt zapamiętanych defektów to stanowczo za mało. Trzeba odczytać parametry pracy silnika w chwili rozruchu. Sprawdź czy sterownik silnika nie jest zablokowany i jakie jest ciśnienie paliwa w magistrali.
Nie krzycz / duże litery/ , nic nie rozumiesz - niskie ciśnienie na listwie ,może być również z powodu słabego akumulatora - niskie obroty rozruchowe. Po plaku obroty wzrastają i ciśnienie paliwa wzrasta. Resztę sobie doczytaj!
Powiedz jakie obroty silnika i ciśnienie paliwa widzi sterownik w trakcie rozruchu zimnego silnika?
Witam, wygląda to na tryb awaryjny, sprawdż cały dolot z czujnikiem cisnienia doładowania, i ciśnienie paliwa w czasie rozruchu moze regulator na pompie szwankuje,powodzenia.
Odpal auto, weź komp i sprawdź czy jest stabilna wartość przepływomierza powietrza i praca zaworu egr. Miałem taki przypadek że mimo odpietego egr'u jego wartość wahała się od 2 do 70 % owtarcia przez co była inna wielkość zasysanego powietrza i ciśnienie paliwa falowało od 230 do 450 bar. Też podmienilem pompe wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem...
turbo bez stałej geometrii Znaczy ze zmienną czy ine dziwo? MAF Na ewiele ma do gadania poza tym że jak ecu stwierdzi jego uszkodzenie bądź parametry poza założoną granicą to wysteruje turbo na minimum i ograniczy dawkę paliwa. Tzw tryb awaryjny.
jako ciśnienie paliwa na wolnych obrotach to moge byc zawor cisnienia paliwa na pompie wtryskowej
Wątpię w to by była pompa w baku w tym modelu.Musiał byś zerknąć na pompę cr jak wygląda.Załóżmy że jest, to ciśnienie przed pompą cr powinno wynosić około 3bary.Sprawdź te wtryski bo możliwe że przez któryś ucieka ciśnienie.Możliwe też że pompa cr kończy żywot albo zawór regulacji ciśnienia.Lub gdybyś wymieniał filtr paliwa rozetnij i zobacz czy nie...
Jakie ciśnienie paliwa widzi kalkulator silnika, jakie obroty silnika na rozruszniku? Jakieś błędy w kalkulatorze silnika i BSI?
Przy 3000 obr. powinno być ok. 1 Bar. Sprawdz sterowanie sprężarką.
Objawy występują zazwyczaj na rozgrzanym silniku, na zimnym też sie zdarza ale bardzo rzadko. Filtr wymieniony, czujnik ciśnienia na listwie też.
Witam wszystkich. Na wstępie dodam że to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość. Mam problem z moim citroenem c8 2,2 hdi z 2004r. mianowicie wyskakuję błąd p1112 informacja o ciśnieniu paliwa : ciśnienie poniżej wartości referencyjnej ECU. Citroen normalnie zapala czy ciepły czy zimny, jest moc do czasu gdy nie wskoczy błąd ( problem pojawia się podczas...
Serio sądzisz że ciśnienie w cylindrze nie przepchnie przez pęknięcie do układu chłodzenia niespalonego paliwa? Żeby było jasne nie znam tego silnika i jego kruczków, opieram się ogólnie na dieslach.
po podłączeniu kompa na rozruchu jest minimalne ciśnienie na listwie - ok 10 bar, jak pracuje na plaku to na listwie jest koło 450 bar a wymagane przez kompa ok 1000. Te wartości masz z księżyca. Do rozruchu wystarczy 200-300 bAR. Co pokazuje na zapłonie (bar) a co podczas kręcenia bo to ważne. I procent wypełnienia dla reg paliwa. MOże być i wtrysk,zdejmij...
Problem z diagnostyką błędów czujników temperatury i innych analogowych polega na tym ,że jeśli jego rezystancja mieści się w zakresie temperatury to błędu nie ma , czujniki te często mają prawidłowe wskazania dla wartości granicznych np w 0 120R a w 100 stopniach 1kOm. Żeby mieć pewność trzeba by włożyć czujnik razem z termometrem do wody i nagrzać...
A jaki jest stan tej pompki? Czy wytwarza ona, podłączona bezpośrednio odpowiednie ciśnienie? Może filtr paliwa jest już stary i przypchany, może jest zapowietrzony układ paliwowy?
Zawór EGR faktycznie się zacinał. Wymieniłem i w tej chwili nie zdarzyło się żeby się przyciął. MAF to pierwsze co poszło do wymiany, także to raczej wykluczam. Silnik na zimnym pracuje poprawnie, natomiast gdy się rozgrzeje chodzi dużo gorzej. Przy dodawaniu gazu na jałowym w okolicach 1400 obrotów aż uszy bolą, słychać takie metaliczną prace, a wraz...
Witam Kontynuuję wątek. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny i po tym problem znikł, ale pojawił się kolejny. Po przejechaniu ca. 100 km od wymiany filtru pojawił się błąd P0234 - za duże doładowanie na turbo (podczas przyspieszania) i teraz moje pytanie czy jest to błąd przejściowy ? Przejrzałem dzisiaj przewody w i wtyczki i nie zauważyłem żadnych...
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Wkręcony jest w szyne comonrail .
Witam proszę o pomoc w citroenie berlingo 1.6 HDI 2018 roku brakło płynu FAP . Po uzupełnieniu w zbiorniku domieszek do paliwa i przyrządem diagnostycznym wpisaniu w sterowniku dolewkę płynu i wykasowanie błędów po przekręceniu kluczyka pompka cały czas stuka nawet po odpaleniu nie przestaje , po 30 minutach wyłączyłem zapłon. Czy to jest normalne raczej...
Dla przejżystości dodam że jestem w stanie zatrzymać palcem ciśnienie na przewodzie wysokiego ciśnienia wychodzącym z pompy. ponad 1500 bar palcem ? chyba znasz już przyczynę ?
Witam wszystkich mam taki problem z citroenem berlingo 2,0 hdi Problem polega na tym że samochód podczas jazdy gaśnie a zęby o odpalić muszę stanąć i odczekać chwile i pompować paliwo kluczykiem i wtedy odpali ale nie na długo, kolejny problem mam z tym jak gaszę zapłon i wyciągam kluczyk to samochód dalej pracuje chwile Wymieniłem już czujnik regulujący...
A jakie jest ciśnienie paliwa na listwie podczas ruszania?Ogólnie to przez błędy związane z EGRem auto nie powinno gasnąć co najwyżej nie miał by mocy...
mechanik ma komputer serwisowy taki jak ma serwis citroen Tylko nie potrafi go obsługiwać. Obroty wału widzi sterownik? Ciśnienie paliwa jakie jest podczas rozruchu? Tam potrafił urwać się grzybek od egr i też nie odpala. Rozrząd cały? Wydech drożny?
Witam czy ktoś rozgryzł ten temat z nie odpalającym c5 po lift 2.0 hdi konkretny błąd do p1164 i tu jest zagadka do czego konkretnie odnosi się ten błąd czy do czujnika ciśnienia paliwa ciśnienie zbyt wysokie a aktualne ciśnienie raz 140 bar i spada do 80 bar pompa w 100% ok czy to wina czujnika czy regulatora paliwa ? czy jest ktoś na tym forum kto...
Auto podczas jazdy zaczęło się dlawic i zgasło. Przy próbie odpalenia lapalo i gaslo. Ciśnienie na szynie cr wskakiwalo na ponad 200rbar po czym po chwili spadało poniżej 80(moment w którym auto gaslo). Została Wyjęta pompa i zawieziona na sprawdzenie do firmy która się tym zajmuje. Diagnoza: pompa do regeneracji, dostaliśmy druga na wymianę. Pompę...
Berlingo 1,6 HDI nie ma pompy paliwa niskiego ciśnienia
Witam, problem jak w tytule. Od czego się zaczęły problemy kolega już nie pamięta. Samochód odwiedził już parę warsztatów i d...a. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, nowy zawór regulujący ciśnienie, drugi komplet wtrysków. Auto zapaliło i nawet jeździło trochę. Mam możliwość korzystania z KTSa 650 więc sprawdziłem i tester pokazał błędy: czujnik...
Bardziej obstawiam błąd elektroniczny bo zawsze kiedy temperatura osiągnęła już tą 1 kreske to nie odpalał, a teraz cały czas jest tą jedną kreska i nie pali wcale. Jak obstawiasz sam to po co pytasz? Pisali ci sprawdź ciśnienie na CR a ty masz to gdzieś. Objaw typowy dla pompy albo właśnie wtrysku nawet jednego. Ten kabelek który pytasz idzie w okolice...
Witam. Pacjent to Citroën Berlingo 1.6 HDI 2012 9FH. Problem, jaki występuje, to obroty max do 3000. Silnik głośno pracuje, czarny dym z rury wydechowej i jedyny błąd, jaki się pojawiał, to P3007. https://youtube.com/shorts/XShdlLI2SBo?s... Tak to u mnie wyglądało, ale nic nie pomogło wyczyszczenie. W EGR lekki czarny nalot. Samochód...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Witam wszystkich serdecznie mam problem z citroenem jumperem 2006 r 2.2 HDi 120km silnik puma układ wtryskowy Denso otóż mój problem z którym się borykam jest to że czasem samochód nie chce odpalić na 40 razy odpali za pierwszym a czasem zdąży się że 10 razy pod rząd nie zapali , rzeczy które już zostały zrobione : Czyszczenie zbiornika paliwa Czyszczenie...
Witam, mam citroena C5 2008 rok 2.0 HDI. Przy temp < 0 st. Celcjusza nie chce odpalić. Akumulator zdrowy, świece OK. Byłem na diagnozie i komputer pokazuje, że niskie ciśnienie paliwa, nie dużo ale mniej niż norma. Jeden wtrysk podawał za trochę za mało, ale zostało to poprawione. Jestem z Krakowa, jeśli wiecie co z tym zrobić i gdzie, będę wdzięczny...
Witam, Mam problem z C5 2.0HDI 136KM co około 600-800km zaczyna szarpać silnik, leci czarny dym z rury wydechowej, nie reaguje na pedał gazu nie chce wejść na obroty trwa to około 10-15 minut jazdy w trasie. Jak podczas tego szarpania zgaszę silnik i odpalę go jak ostygnie, nie szarpie dopóki się nie rozgrzeje. Widocznie musi "dokończyć" swój proces....
Po trasie 100 km zatrzymałem się odpalilem auto ruszyłem około 50 metrów nagle zgasł kręcił i nie chce odpalić. Wstępna diagnoza mechanika po sprawdzeniu swoim okiem ze ma słabe Ciśnienie i pompa do wymiany wtryskowa zakupiłem sprawdzoną z samochodu 100tys przebiegu i to samo. Pozniej proba z plakiem odpala i chodzi do momentu gdy dostaje plaka , ale...
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
jak juz odpali to chodzi rowno? Bledow zadnych nie zglasza? Chodzi równo gazu nie można dodać bo i tak po chwili gaśnie Dodano po 1 Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc.. Komputer żadnego błędu nie wykazuje, dzisiaj go podłączyłem i ciśnienie urosła nawet...
Jak pisał wyżej kolega wyciągnij koszyk ze zbiornika z twojej opowieśći wynika że masz ślimaka-gluta w koszyku. Wystarczy umyć. Mechanik przed wymianą filtra posprawdzał wszystko i stwierdził, że już po wymianie jest ok (i póki co faktycznie jest). Tak jak wspominałem - mam utrudniony dostęp do zbiornika i bez demontażu całego nie da się zajrzeć do...
Citroen Berlingo 1.6 hdi 75km 07rok. Samochód gaśnie po nagrzaniu. Zanim zgaśnie słychać bardzo szybkie stuki. W tym momencie zostaje zasłona dymna za samochodem, potężna chmura nie widać nic. Później odpala dopiero jak ostygnie lub jak akurat jest z góry i uda się odpalić na biegu i nakręcić na wyższe obroty z gazem w podłodze (to nie zawsze pomaga)....
Witam pacjent citroen c4 1.6 hdi 109km 2005 rocznik problem wygląda tak wymieniane były podkładki pod 3 wtryskami bo jeden nie chciał wyjść, turbina oraz odma,filtr oleju powietrza oraz kabinowy, i oczywiście nowy olej auto odpaliło pochodziło 20 minut na wolnych obrotach po czym dodałem gazu auto zaczęło się krztusić i zgasło teraz nie chcę odpalić...
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
To teraz zostaje Ci sprawdzenie listwy pod kontem zaworu bezpieczeństwa na jej końcu, który nie powinien upuszczać paliwa, pompke wstępną oraz jej ciśnienie, zbiornik paliwa i smok czy nie zawalony syfem, a jak wszystko ok, to wtryski do sprawdzenia na maszynie w serwisie bosch na przelewy pod obciążeniem. No co zrobisz, nic nie zrobisz, gdzieś ciśnienie...
Przy sprawdzaniu przelewów, nie zapomnij o utrzymaniu stałego ciśnienia na przelewie na poziomie min 2 bar, inaczej wtrysk nie będzie prawidłowo pracował. Sprawdź koniecznie ciśnienie sprężania, przy dawce 16mg/H i czasie wtrysku ponad 4.5ms mogły popłynąć tłoki. Dla wszelkiej pewności, rozszczelnij jeszcze dolot jak najbliżej silnika np przez ściągniecie...
powracam do tematu . wartości rzeczywiste pokrywają się z żądanymi (ciśnienie paliwa , zmierzona masa powietrza , temperatura wody).Recyrkulator spalin pracuje prawidłowo .dlaczego auto chdzi przez chwile normalnie (można gazować do czerwonyc obrotów przez 20sekund) jak odepne czujnik temperatury ?? co można jeszcze sprawdzać ?? za pomoc dziękuje ....
Witam, trafił do mnie citroen który na zimno ciężko odpala, za ok 5 razem pali przy wciśniętym gazie w podłogę, chmura dymu, potem chodzi nie równo przez ok 3 sek i jest ok. Na ciepło pali na dotyk. Wtryski sprawdzone 2 krotnie (wcześniej 1 uszkodzony); niewielka ilość opiłków w obudowie filtra paliwa; świece żarowe oraz sterowanie; brak kodów błędów;...
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Witam Może ktoś spotkał się z taki problemem. Citroen nemo 1,4 hdi 2008 przebieg około 200 tyś. Auto jechało zaczeło szarpać i zgasło. Po ponownym uruchomieniu silnika auto przejechało około 2 km, i znowu zgasło. Tak kilka razy. Za 4 lub 5 razem nie da się odpalić. Na wyświetlaczu pojawił się napis "Fuel cut off unavailable". Wymieniony filtr paliwa....
Witam, mam od dwóch tygodni problem z Citroenem Jumperem. Samochód nie chce odpalić. Pompa ładuje ciśnienie na rozruch ok 200bar także jest ok. Ale co mnie zmartwiło, to brak impulsu na wtryskiwacze ze sterownika. Komputer nie pokazuje korekty dawki paliwa. Wyświetlane są takie błędy: p0200, p0251- elektrozawór regulacji wydatku paliwa, p062B- obwód...
Mam podobny objaw. Auto gaśnie podczas jazdy i nie tylko. Po odpaleniu chodzi na wolnych obrotach różnie około 10 min i nagle gaśnie. Odrazu nie chce odpalić. Po 1 - 2 min odpala normalnie i znowu chodzi jakiś czas. Podczas jazdy też się to zdarza. Diagnostyka - błąd świecy podgrzewającej ( do ogarnięcia ale to nie to ) Ciśnienie na Listwie CR - ok...
No a filtr paliwa wymieniałes?
Witam, najprwdopodobniej masz dwa wtryskiwacze nieszczelne i dlatego na rampie jest za niskie ciśnienie paliwa. Przy odpalaniu na zaciąg silnik ma wyższe obroty, pompa ma wyższą wydajność i dlatego odpala. Ta usterka jest dość częsta w silnikach 2.8 HDi w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze. Po wymianie wtrysków problem znika. (Uwaga, wtryski mają...
Po wymianie filtra paliwa było tak samo. Byłem u gościa co się zajmuje regeneracją wtrysków, i stwierdził, że wtryski najlepsze nie są ale i nie najgorsze, i że powinien odpalać. Co do regeneracji, to są to piezo siemensa. Sprawdził też ciśnienie na tłokach, mówi że jest idealne, i że silnika by się nie czepiał. Ciśnienia na listwie nie sprawdzał. W...
Witam Wszystkich Mam problem z z samochodem Citroen Berlingo 2.0 HDi 90KM DW10DT układ wtrysku Siemens otóż samochód po odpaleniu ma nierówne obroty biegu jałowego , jeżeli podniosę obroty do np 3000 i powoli zejde na wolne jest ok silnik pracuje równo przez ok 5 min po czym stopniowo zaczyna falować aż w końcu zgaśnie. po podłączeniu testera ciśnienie...
Witam objawy czy są tez takie że jak się włącza bieg dwójkę to auto zaczyna zagrzechotać i zgasnąć czy to faktycznie to czujnik ciśnienia paliwa??????
A auto serwisowane na czas? Trochę ciężko będzie pomóc bez auta. Powinieneś pojechać do serwisu (auto chyba ma jeszcze gwarancję) i jeżdzić dotąd, aż usterka się pojawi i wówczas diagnozować. Może ciśnienie w układzie spalinowym "dławi" silnik, może zbyt mało paliwa dostaje (sitko w zbiorniku)? Jeśli już nauczyłeś się "prowokować" ten moment braku wydajności...
citroen ciśnienie paliwa benzyna ciśnienie paliwa citroen citroen ciśnienie paliwa jumper
aero2 hasło wymiana łańcuszek bialy ekran widac
klapka lodówka samsung pyronix matrix
OKI C301dn – czyszczenie listwy zgarniającej bębna, metody, ryzyko, efekty Fiat Panda II 541 – dobór lakieru bezbarwnego na zaprawkę, łuszczenie klaru