spróbuj wyczyscic przepustnice dokładnie jej wlot i scianki oraz scieżki na potencjometrach . przeglądnij szczelność układu dolotowego, egr też wyczyść. może trzeba się przyjżeć czujnikom temperatury powietrza i płynu chłodniczego czy dobrze pokazują (podłączenie kompa) pozdrawiam
Sprawdz katalizator może go zatkało i dlatego przestał kopcić i spaliny mulą silnik czego efektem jest brak mocy.
Do sprawdzenia brak powietrza w ukladzie zasilania czyli od baku po wtrysk, czystosc filtra powietrza, cisnienie w ukladzie paliwowym powinno powiedziec o sprawnosci pompki. Pozdrawiam.
pewnie rozrzad przestawiony
Czasami pomaga taki płyn do zbiornika wlać,zależy jak zabrudzony jest wtrysk. Ja dolewam STP czarny.
Czujnik ciśnienia i temperatury. Denaturat to nie jest dobry pomysł..
Bledy ktore wystapuja na stale to: P0266 - Cylinder 2 - błąd udziału /zrównoważenia P0269 - Cylinder 3 - błąd udziału /zrównoważenia P0272 - Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia P0098 - Sygnal temperatury na kolektorze (-) No i oczywiscie sprawdze EGR chociaz jego uszkodzenie tutaj by zostalo wykryte oraz...mozliwe uszkodzenie wiazki. Czy silnik...
Położyć nowy wałek obok starego i porównać. To na początek.
PSA, zeby bylo smieszniej, liczy cylindry od sprzegla w kierunku rozrzadu.
Citroen C3 2003 r., silnik 1.1, nierówna praca silnika na biegu jałowym. Jedna świeca czarna. Kolektor, świece, cewka, przewody sprawdzone, katalizatora brak, silniczek krokowy nowy, luz zaworowy ustawiony, wtryski sprawdzone, sprawne. Nadal nierówno pracuje na wolnych obrotach. Gdzie szukać przyczyny? Sterownik silnika?
Czy rozwiazaliscie problem z ta nierowna praca?
Ziomki pomozecie?? jaka moze byc tego przyczyna? Citroen C3 1.4i 8V benzyna...falujace obroty na biegu jałowym...
Sprawdź zawór bezp. na listwie.
Mój kolega miał partnera ten sam silnik i miał to samo powodem była pompa wtryskowa.
W załącznikach przesyłam parametry pracy.
Sprawdź elektrozawór odpowietrzania zbiornika.
Miałem podobnie w VW kupa dymu i nierówna praca silnika. Turbina była do regeneracji. Mechanik powiedział, że z mojego turbo tylko obudowa została, reszta do wymiany była.
Sprawdź kostkę pod pedałem gazu, wypnij przeczyść , i czujnik też. I sprawdź kostkę zrób to samo na przepustnicy, na odpalonym silniku poruszaj nią ,może tylko nie kontaktuje. A czujnik ciśnienia to tylko wymiana. Tu masz przykład nowego...https://allegro.pl/oferta/czujn... Citroen Peugeot to samo...
A jak z kompresją.
Pompa lucas? Kąt wtrysku?
Trzeci od skrzyni nie rozrządu.
Ćwiczyłem podobny temat. Winna była wtyczka na wtryskiwaczu. Wizualnie nie dało się rozpoznać, błędów nie było. Oczywiście wtryski piezo.
wymyj wszystkie wtryski i na pewno będzie okej
W citroenie parę bąbli powietrza w wężyku zasilania to normalne (ale bez przesady). Ja stawiałbym na wtryski.
No a świece.....dobre?
Na bank listwa jest walnięta . Skontroluj jeszcze żarówką h7 masy i plusy dochodzące do ecu i cewki.
Ciekawy przypadek . Mam nadzieje że nie mam dziurawego tłoka ale bagnet mi trochę podnosi się sam
Przyjrzałbym się wtryskiwaczom.
Popytaj o jakiegoś elektronika w okolicy od citroen peugeot, w salonie Cię wykasują...
Pojechałem do mechanika i powiedział ze tak czy tak musi podpiąć do komputera więc uznaję wątek za zamknięty:)
Objawy dokładnie są takie: rozrusznik kreci do tego momentu, aż rozładuje cały akumulator i możne odpali możne nie. Dodano po 2 Objawy dokładnie są takie: rozrusznik kreci do tego momentu, aż rozładuje cały akumulator i możne odpali możne nie.
A tam czasem sonda regulacyjna nie jest szerokopasmowa? Co do falowania obrotami na zimnym silniku to należałoby przyjrzeć się jak wyglądają korekty paliwowe. Ale napisze z własnego doświadczenia że falowanie uleczone zostało aktualizacją oprogramowania sterownika silnika.
Cisnienie paliwa 3.5 bar. Zawory sprawdzone - luz wyregulowany. Cisnienie na cylindrach w normie. Dodano po 1 Temat rozwiązany - komputer silnika winny. Wilgoć i zaśniedziałe styki.
Cewka wymieniona. Problem dalej istnieje.
Witam kolego musisz sprawdzić świece żarowe a przy okazji ciśnienie na cylindrach . Na drugim wtryskiwacz podlewa dlatego masz zapełniony fap.
to wiesz wszystko problem masz na 4 cylindrze z ciśnieniem
tam chyba brak kopulki!!! i palca
sprawdz wtryski
Witam. Posiadam jak w temacie. Na zimnym silniku - nierówna praca, zapala się "kontrolka silnika" i załącza się wentylator. Diagnoza - wypadanie zapłonów na różnych cylindrach. Mechanik zdiagnozował to jako nierówną pracę wałków rozrządu (coś z fazami). Na jednym wałku pokazuje po 31° a na drugim 31 i 21°. Czy może to być przyczyną? Cewki ok, świece...
Witam ! jak w temacie samochód odpala normalnie ale raz na jakiś czas gdy zatrzymam się np na skrzyżowaniu samochód na biegu jałowym zaczyna się dławić i puszcza dymka (kolor biały) trwa to około 3 s, po tym czasie obroty wracają do normy. Po za tym silnik pracuje dość twardo i trochę głośno. Pompa Lucas xud 110 98 rok Dzięki za odp Pzdr.
W obecnych temp. musi zapalić bez świec. Uszkodzone są wtyskiwacze lub potrzebny będzie remont silnika - pierścienie tłokowe.
Korekty odnoszą się generalnie do mocy poszczególnych cylindrów. Sterownik ustala sobie dawkę wtrysku dla danych warunków pracy silnika i mierzy przyspieszenie wału po każdym zapłonie. Jeżeli to przyspieszenie jest mniejsze jak powinno być to zwiększa dawkę na danym cylindrze i korekta rośnie, jeżeli jest większe to zmniejsza dawkę i korekta spada....
Witam, w moim Citroën Jumper 2006 r. zaczął lekko dymić na siwo na wolnych obrotach, na trasie nie dymi. Płyn chłodniczy czysty, nie ubywa, olej też ok. Ma moc, czy to może EGR? Pomóżcie, dzięki z góry. AI: Jaki masz silnik w tym Jumperze? Chodzi o pojemność i czy diesel, czy benzyna. Diesel AI: Czy oprócz dymienia pojawiły się jakieś inne objawy? Np....
Dzień dobry, problem dotyczy Citroena Xsara Picasso 2,0 HDI, 2000r, diesel - nierówna praca silnika, błąd silnika. Po uszczelnieniu pompy wysokiego ciśnienia CP1 i wymianie paska rozrządu pojawiły się błąd silnika z wyczuwalną nierównomierną pracą. Silnik prawdopodobnie pracuje w trybie awaryjnym. Czy podczas ustawiania rozrządu pompa wysokiego ciśnienia...
Wyczuwalna jest nierówna praca silnika na biegu jałowym ale nie zawsze. Od czasu do czasu lekkie szarpnięcie podczas jazdy.
W samochodzie jest sterownik Sagem 2000 na 3 wtyczki po 4 rzędy. Przepustnica na linkę, na prawym kielichu amortyzatora jest umieszczona linka gazu i potencjometr przepustnicy VDO 4 pinowy, przepustnica VDO 6 pinowa. Napięcie sygnału z MAPa na wolnych obrotach wynosi ok 2,8V... mierzone miernikiem ! Dodano po 1 Oczywiście pomiar wykonany podczas nierównej...
Witam. W moim aucie po odpaleniu auto nierówno pracuje. Dzieje się tak do 10 minut. Troszkę trzęsie. Samo pierwsze oddalenie jest gwałtowne jakby coś wybuchało. Dzieje się to teraz więc jest związane z zimnem.
Witam kolegę (at)karslaw Niestety widzę duże złośliwości ze strony innych. Mam podobny problem. To samo auto, ten sam silnik. U mnie na cylindrze 2gim. Tak samo, na biegu jałowym bardzo mocny minus (-4,5) , na wyższych obrotach mocny plus (+5). Pozostałe zbliżone do zera. Widać i słychać nierówną pracę na najniższych obrotach. Mam jeszcze jedną myśl,...
Witam mam podobny problem posiadam Citroena Jumpera 2.2 Hdi 2008 rok przejechane ma 215000 km strasznie faluje na wolnych obrotach (nierówna praca silnika) kiedy silnik jest zimny odpali pochodzi chwile i zgaśnie podczas jazdy nie ma żadnego problemu jest silny i zrywny ale czasami zwyczajnie problem znika mam na myśli wolne obroty pracuje ładnie 2...
Witam. Po pierwsze: NIE WOLNO ODPINAĆ WTRYSKÓW NA PRACUJĄCYM SILNIKU!!! Kolejna sprawa: przelewy pokazują tylko i wyłącznie stan zaworków. Uszkodzonych końcówek wtrysków nie ujawnią. Tak jak wyżej napisano można zamienić dwa wtryski. Po zamianie może dymić przez jakieś pół godziny (korekty będą inne). Czy sitko z kanału olejowego było już wyciągane?...
nierówny praca silnik citroen citroen nierówny praca silnik nierówny praca benzyna citroen
instrukcja toyoty avensis płatnik błąd skrypt sterownika drukarki
laskomex unifon głośniki instalacyjne
Naprawa zasilacza w telewizorze Toshiba 32W1333G Zastosowanie siarczanu żelazowego w ogniwach paliwowych