Visteony w tych autach niestety ale palą się ,rozwarstwia się płyta stała bolączka tych aut
Witam, nie pamiętam jaki w tym roczniku ZX był układ czy gaźnik czy jedno punktowy wtrysk ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję że nie masz ssania , za mała dawka paliwa na zimnym silniku i silnik pracuje nie równo jak by nie pracował na wszystkie gary. Jak wszystko gra to na zimnym silniku powinieneś mieć OK,1200 obrotów . Najlepszym rozwiązaniem w twoim...
W starej obudowie została pewnie pestka z immo.
Ciągłość przewodu jest . Czegos tu nie rozumiem. Ciaglosc przewodu jest, napiecie na poczatku (stacyjka) jest, jest tez na srodku (BSI), a na koncu (BSM) nie ma? Albo robisz cos nie tak (nie chce mi sie wierzyc), albo opowiadasz bajki (watpie), albo... moje porady sa falszywe. Podaj VIN na PW - musze sprawdzic, czy zalozylem wlasciwy silnik.
Wstrząsówka- jest pod maską za akumulatorem jak się nie mylę.
Pewnie mikrostyk uszkodzony.Jest on nad pedałem hamulca.
Gruby różowy to 50 czyli prąd na rozrusznik. Często zdarza się uszkodzenie przekaźników w bsm a są raczej nie rozbieralne. Czy jeśli podasz prąd na krótko to odpala?
Nie przy rozruch, można jeszcze jak nie odpala sprawdzić testerem czy widzi obroty.
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
to po włączeniu zapłonu puść przycisk. Albo puść w momęcie gdy na panelu bedzie sie świeciła dioda od LPG. Powinno pomóc
Podaj vin
moc ma? wymiana zaworu byla bezcelowa. sprawdz w parametrach cisnienie paliwa gdy gasnie oraz podczas rozruchu gdy nie odpala
malo prawdopodobne
Masz ,działaj.
Żadnych błędów niestety nie ma
Zrobiłeś jak Ci pisałem?.
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Sprawdz wszystkie świece żarowe możesz mieć jedną spaloną.
Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Nie wiem jak jest w tych silnikach bo siedze w ciezarowych ale pewnie jest zawor regulacji cisnienia na pompie. Moze to on. Elektryczny. W fordzie transicie jak padl to nie odpalał
Wtryski do sprawdzenia ,któryś przelewa .
Dokładnie jest tak jak napisałeś, usterka daje znać przy odpalaniu.
Na moje oko nic nie popsułeś tylko akumulator się rozładował . Tylko go dobrze naładuj i nie kręc rozrusznikiem na lejcach do momentu aż nie wstanie normalnie bsi. Auta nie uruchomisz przez kilka minut po ponownym podłączeniu akumulatora , bo będzie trzymało immo więc daj mu z 10 minut zanim zaczniesz kręcić silnikiem.
Może ropa nie ropa lub sprawdź rozrząd...
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
W sterowniku silnika.
Brak zapłonu, czy silnik nie odpala? Bo to nie jest to samo. I druga sprawa - jeżeli ten samochód posiada jakiś silnik, to warto podać jaki. Rozpiska bezpieczników [url=https://bezpieczniki24.pl/citroen-c...
Podłącz woltomierz NA CZOPY akumulatora (dotknij badawkami czopów - a nie klem) i druga osoba niech zakręci rozrusznikiem. Jeżeli napięcie spada tylko 1-1,5 wolta, to można założyć, że masz gdzieś słaby kontakt. Pomiar następny: jedną badawkę przykładamy do masy SILNIKA, drugą DO CZOPA minusowego akumulatora. Kręcimy starterem. Jeżeli w czasie kręcenia...
Witajcie, problem rozwiązany. Komunikacja z kalkulatorem silnika nie była możliwa z powodu przepalonego bezpiecznika F4, który znajduje się pod pokrywą w silniku. Jak już został wymieniony bezpiecznik, pozamykałem wszystkie drzwi, pilotem go zamknąłem i otworzyłem, włożyłem kluczyk, przytrzymałem guzik do otwierania przy pilocie przez 10 sekund, przekręciłem...
Ludzie czy wy umiecie czytać ze zrozumieniem? Skoro odpala na plak to rozrusznik kreci tak? Przecież wał nie obróci od samego pryskania plakiem... Zasilania do sprawdzenia, jaki masz kod silnika i rok ew moc i model sterownika. Z sensem i pełnym opisem to autor powinien wyjść , a nie sieczka danych z d...
A wiązki kabli też przełożyłeś?
Pierwsze rok auta. Silnik? ,który bo na razie wiadomo że diesel. A jeśli wyświetla błąd na zegarach tzn. że mają słaby sprzęt do diagnostyki.
Czujnik Halla sprawdzony ?
A internecie piszą P1351 - świece żarowe
na poczatek sprawdz bezpieczniki
Zasila jeszcze podgrzewacz oparów z odmy, który pewnie ma zwarcie, jak zwykle zresztą.
Sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia na ciepłym, wtedy kiedy nie odpala. Nie da się naprawić auta bez podejrzenia parametrów. Sprawdziłeś wtryski na przelewy?
Przecież wyraźnie napisałem-nie ma tam odrębnego wyłącznika wstrząsowego, już nie ta technologia. Jest uderzenie, rejestruje to sensor poduszek powietrznych i wtedy blokuje kalkulator silnika. Tak ciężko to zrozumieć? Nie sądze też, że to nastąpiło, przyczyna pewnie jest w innym miejscu.
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Czy masz kontrolkę check engine i czy pompa paliwa wzbiorniku pracuje?
Mam nadzieje że wymiana zaworu nie zamaskuje tylko niewydolności wtrysków, ale przyniesie szukany rezultat na dłuższą metę.
Sugestia: świece.
W takim razie, podjedź do mechanika który dokonywał napraw i porozmawiaj z nim o tym problemie, chociaż nie sądzę aby jego praca miała bezpośredni wpływ na to co zaszło.
blokuje immo.
Mówisz i masz. http://obrazki.elektroda.pl/2195054400_1...
Udało się naprawić c3
Przełóż ten element ze starego kluczyka. http://obrazki.elektroda.pl/7545897900_1...
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
bezpieczniki wszystkie nowe Spalony sterownik 🤷♀️
Czy czujnik położenia wału może mieć wpływ na odpalenie silnika (wtyczka trochę popękana) Ma wpływ, jeśli rozrusznik kręci, a silnik nie odpala. Wtedy wyjmij i sprawdź czy nie ma na nim opiłków.
Immobilizer.
Jak kolega napisał citroeny nie lubią niskie napięcia,zaczął bym od tego,już miałem taki przypadek i nie chciał palić.
To masz przecież opis wszystkich błędów? Tylko nie wiem czy można wierzyć temu twojemu sprzętowi. Ale załóżmy, że nie pokazuje głupot, to zajął bym się zaworem (regulatorem) i problemem z zasilaniem na początek. Być może przekaźnik w BSM.
Nic z tego nie wynika. Nagrałeś film w chwili kiedy auto odpala? Nagraj parametry tylko paliwa kiedy nie odpala. Zrób próbę przelewową.
Mam problem taki, iż "Cytryna" mi nie odpala. Pisze "economy mode active", co robić? Dodam tylko, że odpalał wcześniej. Czy to może być to, że jest zimno? Akumulator był ładowany. Dodano po 37 Samochód jest z 2001 roku. Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj,...
Jak wyżej. Brak paliwa.
Turbo charge relief circuit mailfunction, czyli awaria obwodu zwolnienia doładowania, ale dokładniej nie odpowiem. ???? Dopuki nie bedzie wiadomo,jaki to silnik i co oznacza "nie odpala" wszelkie odpowiedzi sa bez sensu. P1694 zwiazany jest z obwodem sterowania rozrusznikiem i oznacza przerwe w linii sterowania rozrusznikiem lub brak koleracji miedzy...
Psiknij mu plaka to powinno coś więcej podpowiedzieć .
Sprawdź szarą kostkę na wiązce pod skrzynką bezpieczników i samą wiązkę pod lewą lampą i za sterownikiem silnika.
Na których pinach sprawdzałeś?
Załóz filtr metalowy z króćcami i pompkę osobną gumową , koszt ok.100zł http://obrazki.elektroda.pl/4615014400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2892278100_1...
nie ma zamiennika http://img830.imageshack.us/img830/5023/...
Może immobilizer albo czujnik położenia wału. W scenic'u miałem właśnie problem z czujnikiem położenia wału, kręcił ale nie odpalał
Mechanik to widzę że nie wie od czego zacząć.Trzeba sprawdzić czy wogóle jest komunikacja z tym modułem bezpieczniki masę i kostki czy któraś nie jest wypięta.Ten mechanik na pewno nie poradzi sobie z dopisaniem drugiego BSI jeśli wystąpiła by taka konieczność.A ceny zależą od rejonu u was to na pewno ceny warszawskie.
Tak, po kilku próbach odpalenia wracają
Nie widzi obrotów wału.
Sprawdzi cewkę zapłonową bardzo lubi pękać i mieć przebicie do masy :) o ile się nie mylę najczęściej psuje się 3 i 4 gar najlepiej wyciągnij ją odkręcając 4 śruby bodajże na torksa 20 i postaw ją na czymś co ją odizoluje od masy silnika i patrz czy nie latają woku niej iskierki .
Nie wiem co się stało ale citroen odpala dołączyłem akumulator na godzinę po podłączeniu akumulator samochód odpalił tylko na wysokich obrotach odcina coś i gaśnie ale nie za każdym razem
masz pompkę przy filtrze paliwa ,popompój ją czy będzie twarda i zobacz czy zapali. Już to przerabiałem. Podpompowanie nic nie daje. Pompka staje sie twarda. Ale nie odpala....
Laweta albo krawat i do warsztatu w ten sposób odjedziesz.
Wg schematu ta wtyczka odpowiada za komunikację z drzwiami, lewe i prawe. Z modułem poduszek powietrznych (stąd błąd airbag). Złącze komunikacji CAN + zabezpieczenie przez bezpiecznik (skrzynka 12 bezpieczników)
Jeżeli auto odjechało po stłuczce i przez tydzień jeździło, no to przyczyny szukaj gdzieś indziej
W BSM masz jeszcze bezpiecznik na rozrusznik.
Witam. Citroen C3 1.4 benzyna kręci, ale nie odpala, nie działa również dmuchawa. Bezpieczniki sprawdzone, podmieniona cewka, czujnik wału, pompa paliwa po przykręceniu działa. Jakieś pomysły, co można sprawdzić?
Jak ma 3 kable to ma dochodzić plus masa a kręcąc rozrusznikiem na trzecim kablu ma mrugać żaróweczka, impulsy masy.
Pewnie paliwo się cofa. Masz gruszkę do podpompowania paliwa, podpompuj i kręć. Z "elektryki" masz do sprawdzenia świece żarowe i zawór gaszący na pompie. Pompę wtryskową masz lucas czy bosch?
+ steruje rozrusznikiem . Regeneracja rozrusznika powinna pomóc , sprawdź przekaźnik sterujący elektromagnesem od rozrusznika w skrzynce bezpieczników - po prostu go powąchaj czy śmierdzi spaleniznom . Ja kupiłem rozrusznik za 100 zł i podmieniłem Usterka rozrusznika nie zgasi auta podczas jazdy. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą...
Witam kolego i naprawiłeś auto wiesz co było przyczyną bo u mnie też nie odpala
Citroen nie odpala, brak paliwa na listwie, pompka w baku sprawna, brak napięcia w wiązce, przekaźnik dobry. Co mogę zrobić, bądź sprawdzić, żeby działał?
Przy silniku wszystko chodzi, jak stacyjkę przekręcam, to puka.
Komputer potwierdził te same błędy: wtryski paliwa i świece. Wymienione na nowe ale samochód dalej nie odpala. Jakieś pomysły i sugestie? :(
auto stoi już tydzień u mechanika. diagnoza. komputer zablokował dopływ prądu do pompy. nie czyta obrotów wałka pompy. nie mogą znaleźć przyczyny jak odblokować układu zasilania a mnie już to zaczyna to wkurzać. kompa już odblokowali ale auto nadal nie zapala. podobno jednak rozrząd. ciekawe czy zrobią i ile policzą. przeskok paska robi duże szkody?...
Witam. Citroen Xsara 2,0HDi 2000r odpala tylko na somostarcie lub podczas bardzo długiego kręcenia rozrusznikiem około 12- 20 sekund, błąd w komputerze silnika jest :brak komunikacji z imobilajzerem (diagnoza ST-6000) niestety innego nie mam. Ciśnienie na listwie podczas kręcenia około 380-400barów. Prosze o pomoc.
Miałem kilka takich przypadków i dopięcie kostek z tyłu licznika pomogło...
Myśle że nie jest to wina ani czujnika położenia wału, ani temeratury silnika. Trzeba by sprawdzić czy wtryskiwacz rozpyla paliwo i pare innych rzeczy, o których napisze jeśli autor zacznie się interesować tematem. Pozdrawiam
Rozumiem, że samo odpięcie akumulatora nie wystarczy. To już chyba faktycznie lepiej dać na tacę...
Zawor egr i przeplywomierz sa bez znaczenia dla odpalania.
Wskazuje tylko model i nr. sterownika. W sterowniku ciągle błąd P0336 czujnik położenia wału korbowego. A zatem nie tylko. Zacznij od sprawdzenia dwoch rzeczy: zasilan sterownika i sieci CAN miedzy BSI i ECU . Dodano po 7 2 piny, brak napięcia. Napiecia gdzie? Na czujniku? Na wtyczce? To zwykly czujnik elektromagnetyczny.
Centralka steruje zamkami, immobiliserem, kierunkowskazami, oświetleniem wnętrza... itd.
Mój błąd nie zwróciłem uwagi na rocznik.
tak odpala, bez żadnych problemów.
Instrukcje mam, ale nic nie pomogła
Nie odpala. Tak Auto jest w trybie safety.
To nie ten czujnik wymienił, ssanie odpowiada za temp silnika, a ten czujnik jest tam gdzie opisałem.
Komuś udało się dowiedzieć co wywołuje te błędy. Mam.to samo auto na chwile obecną nie odpala .
Witam czy próbowałeś odpalać z plaka ?
Nic z tego , Ne odpala
Kolego Pepe czytaj ze zrozumieniem silnik kręci a auto nie odpala
a i jeszcze silnik kręci a nie odpala...
kontrolka odpalać citroen renault odpalać gasnąć odpalać termet odpalać gasnąć odpalać
zakodować kanał uniwersalne sterowniki karty graficznej ciche pikanie
kamera cofania alternator rozładowuje akumulator
Trudne odpalanie Ford Focus C-Max 1.6 TDCi zimą Oporność wejścia akumulatora inwertera Easun 3kW