Błąd 1336 do sprawdzenia:świece ,cewka,kompresja,sterownik silnika.Błąd 1153: wyczyścić przepustnicę,przyjrzeć się sygnałom z sondy lambda.Proponuję zacząć od przepustnicy a potem zrobić konkretną Live Date.
Witam, błąd p1336 mówi o czujniku położenia wału, wyjmij, wyczyść, czasem są opiłki na czujniku i zakłócają sygnał. Jak to nie pomoże, to wymiana.
Problem rozwiązany - uszkodzony sterownik silnika.
Załatwiłem blokady i rozrząd ustawiony na blokadach.. Kompresja jest w okolicach 12 atmosfer jedynie na 3 cylindrze jest kolo 10 Auto zapala po dodaniu gazu i chodzi jak traktor, wygląda jak by zapłon był nie odpowiedni, albo nie palił na wszystkie chodź paliwo i iskra jest. Po czasie zapala się service zczytałem go przez global obd II i wyświetla błąd...
Dzień dobry usterka nadal występuje i teraz jest gorzej: w pamięci usterek są kody P1339, P0113, P1338, P1336, P1340, jak to możliwe, że jest tyle usterek na raz, co się stało, co mam sprawdzić? Dziękuję
Były już wymieniane cewki, więc one są sprawne Nic nie sprawdziłeś a piszesz. Cewki padają w tych silnikach bardzo często. Wszystko zależy jakimi błędami sypie. Jak P0300-P0304 to sprawa elektryczna i znalezienie usterki nie powinno sprawić problemu, a jeżeli P1336-1340 to życzę powodzenia w szukaniu bo tu może być wszystko. Zapewne to silnik BMW i...
Witam, Skusiłem się na cytrynę z silnikiem 1.6 thp o mocy 150 koni. Problem polega na tym, że gdy jest zimny, pali na 3 biegu, a dokładniej na 4-tym. Cewki są sprawne, świece też. Na diagboxie pojawia się błąd P1336 oraz P1340. Samochód kuleje aż do rozgrzania, przy czym włącza się wentylator. Gdy otworzę wlew oleju, odłączę baterię i ponownie uruchomię,...
Witam Podłączam się pod temat. Mam identyczny problem. Silnik na wolnych obrotach pracuje nie równo. Co już zrobiłem: - przepustnica wyczyszczona i adaptacja wykonana - cewki nowe - świece nowe - rozrząd wymieniony - koło zmiennych faz nowe - komputer wymieniony - instalacja LPG odłączona - ciśnienie sprężania sprawdzone - około 11 bar na każdym - ciśnienie...
Dołączam screenshoty z elma, szarpie ( trzęsie )znaczy obroty na biegu jałowym są pomiędzy 780 – 860 i w historii błędów z odczytu ECU był błąd P1336 ( wypadanie zapłonu na nieokreślonym cylindrze ). Teraz w ECU momentalnie błędów nie ma.Pytałem się co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić, bo jutro chcę się trochę pomęczyć z samochodem. http://obrazki.elektroda.pl/8177835000_1...
Podłączam się pod temat. Od 2 tyg mam problem. Rano dojechałem bez problemu do celu. Jak po 9h wsiadłem do samochodu to wywaliło błąd silnika i zaczął pracować jak by tylko na 3 lub nawet 2 cylindrach. Musiałem wrócić do domu więc przejechałem 7Km. Po podpięciu ELM wywaliło błąd P1336. Pod korkiem oleju majonez. Zamieniłem cewki miejscami i wyskoczyło...
Generalnie sytuacja wygląda tak. Po samodzielny czyszczeniu działał ale na wysokich obrotach ale musiałem go nieco pomęczyć. Rozgzałem auto i przełączyłem na gaz w trakcie jazdy. 4-6 razy zgasł po czym w końcu się jakby nieco przepachał i działał ale tylko na wysokich obrotach. Zrobiłem trasę 120km, z prędkością ok 100km/h przełączyłem na gaz i jechałem...
Auto c3 rok 2010 silnik 1.4 54 kw. ecu silnika ma nastepujace błędy; P1336 - wypadanie zapłonu na kilku cyl P0300 - Wykryto sporadyczne/wielokrotne przerwy zapłonu w cylindrze p0008 - doczytałem - synchronizacja silnika/Działanie systemu ustawienia silnika (rząd 1) p1438 - cos z AC (Zakres/działanie obwodu temperatury powietrza parownika klimatyzacji)...
błędy p1336 błąd p1336 citroen schemat instalacja citroen
czujnik temperatura logamax tapety monitor wyrzuca internet
krzyżak pralki miele krzyżak pralki miele
Problemy z biegami w Renault Laguna II 2.0 Turbo 2005 Saunier Duval nie działa po wymianie baterii w sterowniku