pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
To nie immo, sprawdź przekaźnik pompy o ile jest osobny bo może być wbudowany w BSI/BSM. Sprawdź masy, sprawdź dokładnie bezpieczniki bo może któryś zaśniedział i nie przepuszcza 100% prądu. Najlepiej odłącz akumulator i wyciągnij i włóż ponownie bezpieczniki w swoje miejsce. Może jutro znajdę chwilę to zobaczę schemat. Odłącz i podłącz ponownie wszystkie...
Wymień czujnik, zbudowany jest na kontaktronie dwu pozycyjnym i rezystorach. Pewnie nie pasują mu wartości i zgłasza błąd. Przy błędzie z tego czujnika nie będziesz miał dopalania FAP i może być problem z dozowaniem dodatku do paliwa.
Wyjmij tą pompę paliwa i zobacz jak wygląda. Możesz ją zawsze podłączyć na krótko po wyjęciu i zobaczyć czy czujnik zadziała.
wymontuj ten czujnik sprawdz czy się nie zacina oporność 15 om-pełny 410 - pusty piny 2 i 3
mam podobny problem ale w dieslu caly czas pokazuje ze jest 1/3baku wyłaczam zaplon i prawidłowo wskazowka opada
Masa jest stałą więc jak nie chcesz pruć albo szukać tego punktu masy to możesz pociągnąć nową od masy karoserii i podłączyć do wiązki nie odcinając jej z wiązki.
Postaram się znaleźć w ciągu dnia i Ci podeślę, jeśli nie schemat to chociaż bezpiecznik. Dodano po 7 Wrzucam Ci screeny tego co na szybko udało mi się znaleźć. Gdybym miał dokładny typ silnika i kod operatora informacje były by pewniejsze, ale może coś Ci to pomoże. Sory za jakość, ale na szybko tylko tak mogę.
Cos krecisz. Chyba nie bardzo wiesz, co robisz. Jaki silnik? I najlepiej daj zdjecie tego, co odkrecasz, bo to nie zawor stopu. Czy zdjales opancerzenie modolu immo?
Mozna. Potrzeba pokrywe pompy i jej uszczelke i 4 o-ringi osi dzwigni gazu i dzwigni stop.
przekaznik znajduje się w bsm? Tak, i nie jest opisany niestety.
No niestety nie. A czy tak zaraz musi to byc koniecznie orginał? Można cos innego dobrać
Dla silnika HDI z komputerem Bosch EDC15C2 wtyczka 88 pin (pojedyncza) jest to 63 pin komputera. Tak podaje np. firma Telwis do układu UKP. Dla EDC15C2 w wersji 3 wtyczkowej - już nie podają informacji.
Nie ma czegoś takiego.
Z tego co wiem, to 2.0 hdi 136km nie ma pompy paliwa elektrycznej - 14lat jeżdżę tym samochodem z takim silnikiem. Pompa dodatku tak, ale to inna "bajka".
Licznik paliwa zostanie uaktualniony po większym tankowaniu. Można zresetować ręcznie ale potrzebne są odpowiednie rezystory (wypinanie kostki nic nie da, trzeba "oszukać"). Generalnie, jeżeli problem się będzie powtarzać, zaleciłbym upgrade softu BSI.
Innego nie mam , moze sie przyda. Przewody maja oznaczenia cyfrowe nadrukowane na koszulce.
Pompa w baku , trza wymontować (opuścić) bak.
mam jakieś od 106-ki, może podejdzie
1. podaj +12V na bezpiecznik F9 w skrzynce pod maska. 2. auto z epoki "pre EOBD", wiec tylko sprzet konstruktora. 3. szukaj peku dolozonych kabli i jakiejs puszki pod deska rozdzielcza. Najczesciej zalozone byle jak i rzuca sie w oczy. Potem trzeba isc po kablach i wyciac ci nie potrzebne.
niewiem jak tam w cytrynkach jest ale masz 'licznik' paliwa na linkę czy elektronicznie? Jak na linkę to luźna linka a jak elektronicznie, to coś z podnośnikiem ( niewiem jak to się fachowo nazywa, to co podnosi wskazówkę w odpowiednią skalę. :P )
Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
witaj kolego zastanawiam się nad tym wentylatorem że jak wepniesz wtyk to pracuje ciągle jaką temperaturę pokazuje zegar bo tu może być problem ten sam objaw wystąpi jak odepniesz wtyk czujnika temperatury , {uszkodzony czujnik, brak zasilania lub masy w obwodzie kontroli temperatury } poszukaj na schemacie z czym ten obwód jeszcze się łączy bo może...
Rozpylać , rozpylać.
Napięcie może oscylować do 200v.
Tu masz bezpieczniki http://www.autogenius.info/category/citr...
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
O co mamy pytać? Twoja bateryjka przez brak oporu wewnętrznego spowodowała wygenerowanie napięcia przez alternator grubo powyżej 14,5 V. Czyli większość tego co była podłączona uległa zniszczeniu... I o co tu pytać? Wszystko co leci po 30 do kontroli lub wymiany, oszczędność na bateryjce, zemści się trochę większymi kosztami.
Skoro był wymieniony a teraz zgłasza taki błąd, to sprawdzić ciśnienia. Jak jest dostęp do komputera to można sprawdzić ciśnienie na listwie. Bosch czy Siemens?
No tego nie napisałes, podaj rocznik auta i kod silnika jak masz to powiem Ci co to za przekaźnik i czy ewentualnie jest włącznik wstrząsowy odłączający pompe. A próbowałes podginac styki od pompy??
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
udało się zdiagnozować, co było nie tak? Bo mam ten sam problem
Hej wszystkim, Szukam schematu zasilania pompy paliwa C4 VTS 2006 rok? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/4894602100_...
Tak kolego paliwo było aż bordowe.
Pod prawym błotnikiem. Zawór zespolony z filtrem - dość drogi gips.
https://citroen.auto.com.pl/forum/viewto...
Wymieńcie może filtr paliwa na początek? Sprawdzić by wypadało jak zasysa paliwo ze zbiornika bo może smok przytkany albo rurki.
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Czy masz kontrolkę check engine i czy pompa paliwa wzbiorniku pracuje?
Oki dzięki sprawdze.
Mam błąd zwarcia do masy wskaźnika paliwa
Witaj, a możesz napisać gdzie była usterka w instalacji i na czym polegała. Mam 1,6 HDI zgasł i nie mogę uruchomić , brak błędów, ciśnienie paliwa jest ok, synchronizacja - OK, a niestety nie odpala. Pozdrawiam
Obrazki które przedstawiłeś nie mają żadnej wartości. Brakuje tutaj odpowiednich ustawień jak skali napięcia i czasu. Po drugie takie sprawdzanie nie wiele daje poza czasem reakcji i napięcia. Jak chcesz wykorzystać odczyt sondy do diagnozy braku mocy to robisz to tak. Prosty odcinek drogi ,trójka najniższa możliwa prędkość i obroty. Potem gaz w podłogę...
Błąd -pompa paliwa główny obwód . Na moje to niewydolność pompy paliwa.
Ja też jestem na etapie wymiany pompy wysockiego ciśnienia , bo zobaczyłem malutkie opiłki unoszące się w paliwie .
Emulator. Emulator nie emuluje poziomu paliwa, tylko tankowanie po każdym zgaszeniu auta. Każde zgaszenie auta na dłużej niż minutę spowoduje, że po ponownym włączeniu zapłonu będziesz miał faktyczny poziom na wskaźniku. Powinieneś mieć nie mniej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Praekaźnik A171
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
Witam serdecznie mam problem z citroen c4 2005 rocznik 1.6 diesel. Problem polega przy odpaleniu ponieważ nie podaje paliwa z początku myślałem że pompa która jest w zbiorniku jest winna i wymieniłem ale po wymianie dalej nic prąd dochodzi a pompka nie podaje paliwa próbowałem ręcznie pompować gruszka co jest pod maską ale nic nie daje nie leci paliwo...
filtr paliwa citroen citroen pompa paliwa citroen jumpy paliwa
kyocera kaseta tranzystor polowy duży otwarcie furtki
nawigacja nissan moment dokręcania korbowodów
Trzy czerwone kontrolki po włączeniu ekspresu De’Longhi, Philips LatteGo – alarm ogólny, blok zaparzacza, czujniki Seat Leon 1M 1.6 8V szarpie i gaśnie po nagrzaniu – błędy 00282, przepustnica VDO/Siemens