Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
Paliwo które masz w zbiorniku /podejrzewam że małe ilości/ po prostu odparowuje, innej możliwości nie ma, jeśli piszesz że nie ma wycieków. A jeszcze jedno po jakim czasie "znika" to paliwo?
zrestartowałem teraz komputer, kontrolka paliwa pokazała mi ze mam dużo paliwa, komunikat przestał sie wyświetlać. ale znowu po zapaleniu silnika po paru sekundach gaśnie samoczynnie. i świeci sie kontrolka "lampka pracy silnika (auto diagnostyka)". nie wiem co robić mam teraz?? proszę o jak najszybsza poradę, co może być nie tak??
Tak kolego paliwo było aż bordowe.
Paliwo w sprayu, plak, samostart, i psikamy po dolocie, tylko ostrożniej, aby nie wybuchło. Lewe paliwo wpłynie na zachowanie silnika, na słuch to tak sobie może być...
Wymieńcie może filtr paliwa na początek? Sprawdzić by wypadało jak zasysa paliwo ze zbiornika bo może smok przytkany albo rurki.
Tak, to pierwsze to na 100%zasilanie listwy paliwem.
Myśle że nie jest to wina ani czujnika położenia wału, ani temeratury silnika. Trzeba by sprawdzić czy wtryskiwacz rozpyla paliwo i pare innych rzeczy, o których napisze jeśli autor zacznie się interesować tematem. Pozdrawiam
Oj wątpie abyś słyszał grzanie świec, takie coś to próbówką należy sprawdzić. Kręci wolno,szybko? Sprawdź czy się nie zapowietrza, tj czy masz bąbelki w przewodach paliwowych lub czy samo paliwo się nie cofa.
Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Dodam na plaku chodzi rurki przy wtryskach popuszczę paliwo leci mocno
Jak otworzysz klapę silnika, po lewej stronie jest gruszka gumowa. Przed odpaleniem zimnego silnika, z 3 do 5 razy plopmij paliwo dojdzie do wtrysków. Odpal i gitara.
Czy nie da się jakoś resetować wskazań tego wskaźnika poziomu paliwa? Da się , tankując paliwo.
Psiknij mu plaka to powinno coś więcej podpowiedzieć .
zaraz zaraz coś nie rozumiem na początku pisałeś że paliwo leci.
w przedziale silnika na prawym nadkolu
Na tym zdjęciu nic nie widać ... Wypnij wężyk powrotny (może nawet przy baku), odpal auto i sprawdź czy wraca paliwo
Jaki kolor ma paliwo w układzie chłodzenia?
Mam problem z cactusem wyskakuje błąd słabej mieszanki paliwa, paliwo lane 98 czy ktoś miał taki problem ?
sprawdź czy jest paliwo
jadąc na gazie, benzyny nie ubywa !!! Tylko kontrolka <wskaźnik zużycia paliwa> pokazuje ,że zuzywane jest paliwo
W autoryzowanych serwisach katalizatory są zawsze baaaardzo drogie. Moja rada jest taka - jedź do serwisu tłumików i katalizatorów a tam dobiorą Ci właściwy wkład katalizatora ( jest dobierany na podstawie pojemności silnika ) i go wymienią koszt około 400 max 500 i po krzyku , no i oczywiście rok gwarancji. A kombinowanie z jakimś emulatorem moim zdaniem...
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Sprawdź pompkę paliwa w zbiorniku. A paliwo OK?
Paliwo jest?
Tak, to prawda, źle rozpylane paliwo.
Witam Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 80kW 2009r. Po uruchomieniu silnika zapala się komunikat o możliwości zapchania filtra i żółty napis SERVICE. Wymienione świece żarowe (jedna była spalona), dolany płyn + reset, regeneracja na postoju i podczas jazdy. W załączniku zdjęcia. Jaki parametr powoduje ten komunikat ? W parametrach dodatku informacja że nie...
Brudny zbiornik,złej jakości paliwo.
Samochód posiada tak zwaną gruszke/pompkę? Na listwie pokazuje się jakieś kolwiek paliwo ?
Wyjmij tą pompę paliwa i zobacz jak wygląda. Możesz ją zawsze podłączyć na krótko po wyjęciu i zobaczyć czy czujnik zadziała.
Czujnik położenia wału daje sygnał do komputera że się kręci i że potrzebne paliwo. Temu może check się świeci. Odczytaj błędy,będzie łatwiej.
Szukałbym po stronie układu zasilania w paliwo.
popuść wtryskiwacz i sprawdź czy paliwo dochodzi
Wystarczył kierowca robiący korekty pod paliwo.
A ten mechanik sprawdzał 1)czy rozrząd sie nie przestawił 2)czy dochodzi paliwo
Chodzi o elektrozawór na pompie? Podawałeś 12V na styk? Ale skoro twierdzisz, że podaje paliwo...
Może ten zaworek skończył żywot? Są takie przypadki. Następnie sprawdź, czy zaciąga paliwo pompa.
No właśnie pompa nie daje wcale ciśnienia tak jakby była niesprawna. Z przewodów nie leci tylko paliwo wtedy gdy pracuje pompka elektryczna.
Tłumaczenie błędu chyba nie jest właściwe. Obstawiam wtryskiwacz. Wykręć świece. Po ich wyglądzie można ocenić jak spala paliwo.
Paliwo się nie cofa?
Sprawdziłem mam lanchera i delfaja ale nie pokazują błędów . Chodzi o to że paliwo dochodzi do pompy a nie wychodzi z niej
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
Odkręcić korek, dolać adblue, zatankować paliwo = problem rozwiązany. Od czasu do czasu odkręcić korek adblue żeby odpowietrzyć zbiornik.
Albo przeciągasz paliwo przez filtr odsysarką.
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
tak słychać, zapomniałem dodać, sprawdzałem też dopływ paliwa, odpiąłem wężyk przy listwie wtryskowej, po przekręceniu kluczyka tryska paliwo
To może być możliwe bo czuć paliwo z tłumika
Domyślam się; białe kopcenie , przerywanie i gaśnięcie - zasilanie w paliwo!
Ja bym nie ryzykował. Gdyby to był jakiś starszy klekot ew. TDI ale nie na pompowtryskach to bym lał. Twój silnik jest bardzo wrażliwy na paliwo, choć nie mówie, że musi mu zaszkodzić. Zrobisz jak zechcesz
Na wejście do pompy wtryskowej. Tam często gruszka pada. Zobacz czy z pęcherzykami powietrza nie idzie paliwo. I na powrocie z pompy czy masz paliwo.
Witam serdecznie mam problem z citroen c4 2005 rocznik 1.6 diesel. Problem polega przy odpaleniu ponieważ nie podaje paliwa z początku myślałem że pompa która jest w zbiorniku jest winna i wymieniłem ale po wymianie dalej nic prąd dochodzi a pompka nie podaje paliwa próbowałem ręcznie pompować gruszka co jest pod maską ale nic nie daje nie leci paliwo...
wymontuj ten czujnik sprawdz czy się nie zacina oporność 15 om-pełny 410 - pusty piny 2 i 3
Witam wszystkich. Mam problem z gaźnikiem, a właściwie jego częścią w moim Citroenie 2cv6. Paliwo jest do gaźnika doprowadzone za pomocą wężyczka gumowego nasuniętego na rurkę mosiężną zamocowaną w obudowie gaźnika. Poniższe zdjęcie pokazuje, gdzie ta rureczka była wcisknięta. https://obrazki.elektroda.pl/4840149300_... Dwa pozostałe...
Witam. Mam problem z wyciekiem paliwa z pompy ciśnieniowej w citroenie jumper 2.2 hdi z 2006r. Silnik pracuje bardzo ładnie nie przerywa ma moc, a z pod pompy leje się paliwo. Jaki może być powód wycieku?
Chyba raczej problem z paliwem, a raczej z wodą, która osadziła się w filtrze. Zanim wpakujesz się w ogromne koszta związane z wymieniamiem tego czy owego, wymień filtr paliwa.
a powtórzę, że nie ma możliwości zbadania ciśnienia turbo w tym silniku Kolego za przeproszeniem p....... . Nie ma opcji w dieslu żeby nie było mocy lub dymu jak jest paliwo.
Normalnie nie ma zaworu zwrotnego, przyczyną cofania jest nieszczelność: przelewy najczęściej.
Uszczelniacz wałka pompy -za nim jest kanał ssący i potrafi się zapowietrzać ,gdy jest uszkodzony (do pompy wchodzi czyste paliwo a wychodzi z powietrzem )
Raczej przypadek. Ogólnie wtryskiwacz delphi czasami bywa kapryśny.
Zobacz czy pompa wstępna pompuje paliwo pod jakimkolwiek ciśnieniem i czy przypadkiem piany nie widać. Bo to że wyje po włączeniu kluczyka, to wiesz...
Auto po tygodniu odmówiło posłuszeństwa. W poniedziałek jechało normalnie, a wczoraj przy -7 przejechałem 500m i zaczęło łapać powietrze. Po 12 godzinach postoju udało mi się wjechać do garażu, jsk się ogrzeje pali i jeździ normalnie, grzybek twardy. Co może jeszcze być nie tak ? Sprawdziłem wyciąg z konta : ostatnie tankowanie (do pełna) 10 listopada....
ale w tych adapterach jest jakiś zaworem rzeby paliwo nie poszło do manometru tak??
Gdzieś dostaje sie powietrze skoro wymieniłeś węże przelewów i nigdzie nie widać wycieku to zdejmij osłone z silnika zapal niech pracuje . Zobacz czy nie wydostaje sie paliwo pod cewką wtryskiwacza.
Udało się rozwiązać ten problem? Mam bardzo podobnie. Walek zmieniony, wiązka przedzwoniona, wszystko książkowo. A efektów brak. Blędy o rozruchu jak u autora postu. Poza brakiem blędu z czujnika ciśnienia na listwie CR. Podkladne zaworki vcv i pcv , paliwo coś kapie ale słabo.
No nie wiem czy nie masz wyłącznika wstrząsowego pod maską zobacz czy wogóle paliwo dochodzi
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
Problem rozwiązany, przyczyną była pompa w zbiorniku wymieniona na drugą używaną lecz po obejrzeniu starej i sprawdzeniu czy działa to okazało się że przyczyną było brudem sitko na pompie oraz kanał doprowadzający do pompy paliwo przy niskim stanie paliwa.
Tak jeżeli będzie zapłon dodatek będzie dodany- skąd sterownik ma wiedzieć czy tankujesz czy tankowałem czy będziesz tankował? Pamiętaj że ruch wskazówki też jest opóźniony więc twoje otwarcie klapki dla sterownika znaczy że lejesz paliwo do zbiornika i ciup 7 ml płynu.
Ale żeby regulator otwierał paliwo no to musi być zasilany z jakiegoś przekaźnika i bezpiecznika bynajmniej citroen C4 tak ma 5 i 10 idzie pod jeden przekaźnik a tu nie wiem bo jest inny bsm]
No niestety nie. A czy tak zaraz musi to byc koniecznie orginał? Można cos innego dobrać
Na początek sprawdź czy paliwo się nie cofa.
Czujnik zmieniłem i dalej to samo. Doczytałem już, co to jest ECU. Da się to wymienić samodzielnie bez podłączania samochodu do komputera? Nie nie da się trzeba zrobić klona lub zaprogramować do auta.
Jak dla mnie układ paliwowy nie jest idealnie szczelny i paliwo się cofa.
Regulator ciśnienia paliwa.
Nie ma możliwości odpalenia nawet po podaniu napięcia na rozrusznik. Auto kręci ale nie odpala. Paliwo w pompce na silniku jest
A Paliwo zmieniłeś ? możliwe że masz wodę w paliwie :)
Zaiwestuj w paliwo premium, choć 20L.
Mając w samochodzie LPG często jeżdzimy z resztkami benzyny w zbiorniku Niedostateczny poziom benzyny skutkuje po pewnym czasie uszkodzeniem pompki paliwa jest ona smarowana i chłodzona paliwem
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk.
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
Wymień czujnik, zbudowany jest na kontaktronie dwu pozycyjnym i rezystorach. Pewnie nie pasują mu wartości i zgłasza błąd. Przy błędzie z tego czujnika nie będziesz miał dopalania FAP i może być problem z dozowaniem dodatku do paliwa.
Chwila chwila to jest błąd synchronizacji w ECU czy nie ma? Dwa przy błędzie syncho bez czajnika wałka (odpięta wtyczka) powinien odpalić. Jak ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia osiąga 250 Bar lub więcej? Może masz problem z paliwem a nie synchronizacją.
Witam, zwracam się do Państwa. Otóż zaczęło coś dawać paliwem spod maski. Otworzyłem i okazało się, że pękł wężyk (załączone zdjęcie, link) i pytanie, czy jest opcja wymiany tylko tej części pojedynczej przewodu, który ma jakieś 0,5 m–1 m, dokładnie wygląda jak ten, tylko on do marki Peugeot: https://sklep.vanking.pl/pl/products/ft0...
Błąd -pompa paliwa główny obwód . Na moje to niewydolność pompy paliwa.
Zrób diagnostykę komputerową, będzie coś więcej wiadomo. Do sprawdzenia stan połączeń w instalacji elektrycznej.
... Zrobi tylko w ułamek sekundy "łu.." i nic się nie dzieje. ... Co to oznacza te "łu.."? Nic się nie dzieje tzn. nie kręci się? Po roku to paliwo wypadałoby wymienić.
Poszukuję oprogramowania do Citroena ZX z 1992 roku. Wydaje mi się że zbyt dużo pali i strasznie kopci do póki nie złapie temperatyry 0k.90 stopni. Ponadto wywala mi błąd powietrze/paliwo poza zakresem. Co to może być???
Może zatankuj najpierw dobrego paliwa, a jak się błąd powtórzy to podaj, któy z tych błędów wystąpił u Ciebie. Dobre paliwo jest na Orlenie, Pieprzyku czy BP ?
Co to znaczy paliwo podaje? Jakie ciśnienie na listwie?
Co należałoby w takim razie zrobic? Tzn jest cos co potrzeba zrobic by odresetowac to bsi? :D zastawiam sie jeszcze w jaki sposób odcina tutaj immobiliser. Czy tez odcina paliwo czy np nie pozwala krecic rozrusznikiem.
Sprawdź przede wszystkim czy nie masz pękniętego przewodu paliwowego (gumowy wężyk) albo luźnego zacisku na króćcu w komorze silnika.
Za każdym razem w tym dziale trzeba napisać w temacie podstawowe dane auta, tj. marka, rokk produkcjii, pojemność motoru i wtedy może pomoże, i zastanów się jeszcze raz czy jak cieknie z układu paliwo to jest dobrze????
Witam jestem tu nowy specjalnie założyłem konto może ktoś mi pomoże. Mam taki problem po całej nocy samochód ma bardzo ciężko zapalić na rozrusznik dzisiaj musiałem go odpalić na linkę i odpalił normalnie chodzi równo pięknie nie kopci moc ma. Samochód się nagrzeje zgaszę go i natychmiast odpalę to łapie elegancko a jak go zgaszę i poczekam chwilkę...
Poczas jazdy ma odbicia casami jak odpale samochód to odrazu wchodzi na obroty.komputer wykazał sonde lambade wymieniliśmy i dalej wskazuje ze są złe i bład jakiegoś czujnika Dodano po 2 i śmierdzi paliwem
Licznik paliwa zostanie uaktualniony po większym tankowaniu. Można zresetować ręcznie ale potrzebne są odpowiednie rezystory (wypinanie kostki nic nie da, trzeba "oszukać"). Generalnie, jeżeli problem się będzie powtarzać, zaleciłbym upgrade softu BSI.
Nie wszystko sprawdziłem. Zaślepiłem EGR ( z resztą egr chyba w ogóle nie działa, bo czy pracuje na jałowym, czy dodam gazu nie rusza się, ciągle jest w pozycji zamkniętej) i bez zmian. Sprawdziłem świece żarowe. Jedna jest padnięta - po podpięciu do aku w ogóle nie grzeje. Odnośnie sprawdzenia szczelności układu - to jak się do tego zabrać w garażowych...
Gdzie jest filtr paliwa Citroen C4 1.4 benzyna 88kW i czy trudno go wymienić?
Neo226, Jesteś pewny jakości paliwa? Z tego co piszesz wynika, że zabrakło paliwa, dolałeś i klekoce. Czy tak? Jeżeli tak, to może paliwo jest wymieszane z benzyną?
jutro sprawdze czy cewka wgl daje iske. No chyba, że sie wypogodzi :/. Wtrysk podaje paliwo juz sprawdzałem
Zwróć uwagę na układ regulacji ciśnienia paliwa, drożność przewodu którym paliwo wraca do zbiornika.
paliwo citroen citroen ciśnienie paliwo citroen xsara paliwo
wzmacniacz kościele telewizor pasek kuchenka zawór palnika
golf4 przekaźnik klimy silnik elektryczny
Control Raspberry Pi GPIO with MQTT Commands Problem z wyłączaniem piły Stihl MS 210 - diagnostyka i rozwiązania