Przekaźnik zawsze był w BSM
Najczęsiej sama pompa pada.
Podwójny przekaźnik 15 pinowy!
Gzie znajduje się przekażnik pompy paliwa w citroenie c8 2.0 hdi
Kolego, zacznijmy może od pomiarów. Zapewne wydłubałeś już z auta kanapę, wiec pójdzie łatwo i przyjemnie. Od góry w tą pompę wchodzi kostka z przewodami. Dwa z nich są grubsze niż pozostałe. Odepnij kostkę od pompy, zapnij na tych grubszych kablach woltomierz, przekręć kluczyk w stacyjce i zobacz czy masz 12V czy nie. Jeżeli jest 12V, zapnij kostkę...
okazało się że to była pompa paliwowa. Problem rozwiązany
Mam problem-nie działa pompa paliwa w citroenie AX-ale tylko podłączona do instalacji samochodu. Podłączona"na krótko" działa. podejrzewam przekaźnik pompy, ale gdzie go znajdę? "Przekaźnik podwójny" podmieniany na inny, 100% sprawny i nic.Bezpieczniki są O.K.Silnik 1.0 na wtrysku Bosh-a.
Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
dziś ściągnę kalkulator i będę szukał przekaźnika, dziękuje za cenne informacje. Ciekawe, bo jeśli bezpiecznik jest za przekaźnikiem, czyli miedzy bezpiecznikiem a pompą jest tylko przewód, to ciekawe ze sprawdzając bezpieczniki pod maska nie znalazłem przejścia między bezpiecznikiem a kostką przy pompie. Dziś będę szukać przekaźnik, sprawdzę czy działa...
Nie piszesz, czy masz schemat - z nim łatwiej. Posprawdzaj zasilania po kluczyku i stałe. Najczęściej winny jest podwójny przekaźnik - tylko czego mu brakuje musisz znaleźć.
Zasadniczo w kazdym nowszym (po 90) samochodzie pompą steruje ECU (komputer) - załącza pompę na kilka sekund po załaczeniu stacyjki, później dopiero wtedy gdy dostanie sygnał z czujnika wału. Jednak ECU steruje pompą poprzez przekaźnik, i to on moze być winien, znajdź go i zmostkuj mu styki. Jeżeli pompa ruszy to sprawdz czy cewka przekaźnika jest sterowana....
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
Witam wymieniłem pompę paliwa w citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 109 koni 2006r i nie podaje paliwa na listwę wtryskowa może coś z modułem nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik może ktoś ma schemat?lub wie co jest przyczyną moduł b3
Witam ja naprawiłem bsm wymieniłem przekaźnik obok przekaźnika pompy paliwa. Przekaźnik nowy z allegro i godzina roboty.
Witam Właśnie rozebrałem BSM-a Przyczyną awarii była temperatura na stykach przekaźnika. Jeden styk z powodu temperatury wtopił się w plasik. Poniżej pokazuje może komuś się przyda który to przekaźnik i zdjęcie rozebranego BSM-a. http://obrazki.elektroda.pl/7161691200_1...
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
No , a ten filterek paliwa to tak jak ci radzili- WYCZYŚCIŁEŚ?, czy wymieniłeś? Pompa paliwa elektryczna ze zbiornika podaje prawidłowe ciśnienie, działa w ogóle? Sprawdzał ktoś osławiony "kolorowy" przekaźnik pompy paliwa?
Super ale która część do dokładnie ten przekaźnik?
3 pinowy jest
Masz czarno na białym wszystko w czym problem? Przecież tutaj wystarczy probówka 12v i 5 min diagnozy przy samym przekaźniku.
Nie mam schematu, ale czy przekaźnikiem pompy nie steruje ECU. Może czujnik wskazuje zbyt wysoką temperaturę i zadziałało jakieś zabezpieczenie. Może spróbować zasilić pompę z zewnątrz i sprawdzić czy wówczas pali.
przekaznik od pompy mas pod maszka o ile sie nie myle to srodkowy
Pewnie przekaźnik od pompy paliwa.
Citroen C4 Grand Picasso moduł BSM L08 9661708080 nie działa pompa paliwa. Sprawdzono co trzeba i wygląda na awarię modułu BSM L08 9661708080 tj. któregoś z przekaźników. Drodzy forumowicze, jak sprawdzić który to przekaźnik odpowiada za pompę paliwa, jak go wymienić i czy posiada ktoś schemat do tego modułu, aby móc pomierzyć i zidentyfikować odpowiedni...
Przekaźnika nie słychać ale tam nie ma dużych przekaźników. Mały przekaźnik = cichy odgłos. Pompy również nie słychać.
No tego nie napisałes, podaj rocznik auta i kod silnika jak masz to powiem Ci co to za przekaźnik i czy ewentualnie jest włącznik wstrząsowy odłączający pompe. A próbowałes podginac styki od pompy??
witam posiadam citroena c5 z 2013r 1.6 thp tourer w wersi exlusive . Ostatnio siadła mi hydraulika w aucie poszukuje namierzyć przekaźnik pompy układu hydraulicznego. czy jest ktoś w stanie mi pomóc ? jestem załamany
Tak. Pominiesz wtedy przekaźnik i pompa ma chodzić (mowa oczywiście o pinach w gnieździe przekaźnika)
Sprawdź czy pod obciązeniem sie znika ci któreś z tych dwóch głownych napięć. Ma to ten przekaźnik odciniający zasilanie pompy ABS?
Powiem tak wszystkie bezpieczniki w tej skrzynce jak i na wierzchu i w środku maja napięcie i są dobre a pompa też dobra bo po podłączeniu na krotko wszystko działa jedynie napięcie na pompę nie dochodzi w tym schemacie jest przed pompa przekaźnik ale nie wiem gdzie on się znajduje
Wyłącznik bezwładnościowy, (uderzeniówka) sprawdzona? Przekaźnik do pompy jest to przekaźnik podwójny i powinien być za komputerem.
Wyjście na pinie 94 steruje przekaźnikiem pompy paliwa zas wyjście na pinie 21 ecu steruje przekaźnikiem głównym.
Pompę paliwa załącza przekaźnik znajdujący się w BSM pod maską. A ten moduł jest sterowany przez BSI.
Ten przekaźnik. Odpiąlem go i kontrolka od swiec się nie zapala i nawet nie próbuje załapać. To jest przekaźnik podwójny. On zasila przekaźnik świec i wiele innych elementów. W przypadku kiedy jest pompa w zbiorniku (a DW8B jej nie posiada), ten przekaźnik podaje zasilanie na pompę.
Witam, tydzień temu odpaliłem Citroena pochodził chwilkę i zgasł. przy próbie ponownego zapalenia już nie odpalił. Po zbadaniu okazało się że brak prądu na pompie paliwa i na dojściu do cewki. Pompa sprawna na krótko działa. Bezpieczniki sprawne. Pytanie gdzie są przekaźniki? Może posiada ktoś schemacik?
Często psują się też przekaźniki pompy w bmsie. Tam gdzie bezpieczniki koło akumulatora. Trzeba by sprawdzić czy pojawia się napięcie na bezpieczniki pompy.
mam książkę eksploatacja i naprawa citroena ax w której są schematy chętnie odstąpię ewentualne oferty na maila jeryw(at)o2.pl ok 40 zł plus porto
Problem dotyczy wymiany przekaźnika pompy paliwa w Citroenie C5 1,8 z 2006 roku, który ma oznaczenie YH 119012-1h11-1S. Czy ktoś próbował go zdobyć albo zastąpić? Może ktoś dysponuje takim przekaźnikiem?
Immo jest w komputerze. Tak jak pisze kolega wyżej, sprawdź bezpieczniki. Gdyby immo w czasie jazdy padło to by auto nie zgasło. Pod maską masz też przekaźnik podwójny on odpowiada za zasilanie pompy paliwa. Ale masa na niego jest wysterowana przez komputer po odpuszczeniu immo.
Wymieniłem komputer przekaźnik pompy paliwa czujnik położenia wału sprawdziłem bezpieczniki przekazniki
Na kolektorze wydechowym masz przykręcony zawór do którego idzie gruby wąż z pompy powietrza wtórnego. Gdy auto jest zimne to sterownik silnika włącza pompę by katalizator szybciej się nagrzał. Oprócz włączenia pompy powinien również zostać wysterowany zawór. Zazwyczaj ten zawór sterowany jest przez podciśnienie z elektrozaworu. Problem u ciebie może...
Witam wszystkich , mam problem ze swoim Citroenem Jumpy 2,0 HDI 94 km , 2004r .Od dwóch dni nie działa ABS i po podłączeniu pod kompa wyświetla się : Przekaźnik bezpieczeństwa Nr błędu 1560 . W pompie abs , styki był lekko zaśniedziałe , przeczyściłem , spryskałem kontaktem , ale nic nie dało . Nie wiem gdzie dalej szukać , może ktoś się orientuje ?
Pomogła wymiana przekaźnika na nowy, pomimo tego że stary był naprawiony ze sztuką...
Komunikacja z bsm będzie pewnie, bo ten przekaźnik jest sterowany tylko niema zasilania na wejściu w tym BSM. Pompa u mnie też za każdym razem się włączała, a z resztą zbytnio mi się nie chciało sprawdzać poprostu, Odrazu rozebrałem i znalazłem popękany lut w Siemens. Gorzej jak jest chyba BSM Delphi to tam trzeba cały przekaźnik wymieniać. Można też...
Pompa paliwa w zbiorniku dostaje prąd jest nowa i nie pracuje więc coś musi ją blokować nie wiem co ją blokuje bo to nie możliwe żeby nowa pompa nie pracowała, a sprawdzałem czy prąd dochodzi multimetrem, na bezpiecznik numer 5 który jest od pompy też idzie prąd, bo jakby nie dochodził to mógł by być przekaźnik od pompy w module bsm
Pompa paliwa i cewki zasilane są przez ten sam przekaznik. Stały plus na sterowniku pin , nr. 18 , po kluczyku pion n r, 37 - sprawdz czy są napięcia. W czasie kręcenia rozrusznikiem , ma być masa na pinie nr.3 sterownika. Tą masą jest sterowany przekaznik pompy i cewek.
Jeżeli przekaźnik od pompy steruje tylko pompą to wystarczy nawet taki elektroniczny na 10A za 1,5zł (wystarczy odciąć sterowanie tego przekaźnika, pompa pobiera ok.5-6A). :-)
No i masz elektryczną pompę. Jak znajdę to napiszę który przekaźnik zewrzeć.
Wiesz może które przekaźniki?
Witam , czy udało się ustalić dla czego zanika napięcie na pompę paliwa ? Mam identycznie ten sam problem i to nie jest wina tej skrzynki na zdjęciu . Na razie auto działa na bypassie .To nie jest wina sterownika silnika ani czujnika wału korbowego . Usterka banalna ale bez schematu zajmie dużo czasu żeby rozgryźć dokładnie dla czego zanika zasilanie...
Witam W związku z zmianą stacyjki jestem zmuszony usunąć fabryczne zabezpieczenie immo. Jest to Citroen Berlingo 1.4 benzyna 2002r. Podobno immo "siedzi" w BSI i trzeba mostkować przekaźnik od pompy paliwa. Czy możecie pomóc, który to przekaźnik, gdzie go znajdę? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Proponuje, sprawdzić czy dochodzą wszystkie sygnały sterujące do przekaźnika, jeżeli są w porządku to pozostaje wymiana przekaźnika.
w brązowym module sa 2 przekaźniki jeden z nich steruje pompą paliwa a drugi zasilaniem otwórz i szprawdź działanie przekaźników bo to też lubi sie popsuć ....
To nie immo, sprawdź przekaźnik pompy o ile jest osobny bo może być wbudowany w BSI/BSM. Sprawdź masy, sprawdź dokładnie bezpieczniki bo może któryś zaśniedział i nie przepuszcza 100% prądu. Najlepiej odłącz akumulator i wyciągnij i włóż ponownie bezpieczniki w swoje miejsce. Może jutro znajdę chwilę to zobaczę schemat. Odłącz i podłącz ponownie wszystkie...
jest chyba przekaźnik zasilania i on uszkodzony ,częsta usterka .
Czy auto przestało odpalać po wymianie akumulatora czy akumulator był wymieniany bo wcześniej nie odpalało? Może dopadła go awaria przekaźnika pompy paliwa w BSM typowa w autach grupy PSA?
OK autko działa, okazało się że był zaśniedziały styk na złączu przy silniku który steruje przekaźnikiem od pompy. Dużo szukania ale jest efekt.
Citroen C4, benzyna, BSM L04-00. Nie odpala brak napięcia na bezpiecznikach pompy i cewki. Po podłączeniu bezpośrednio napięcia na bezpiecznik cewki pali bez problemu. Podejrzewam przekaźnik w BSM ale nie wiem gdzie znajdują się wyjścia do jego sterowania.
Jśli chodzi o immo to nie jest kodowany na klawiaturze,xantia2,0 16v 1995r,silnikRFV(XU10J4R)
Wyłącznik bezwładnościowy jest na prawym lub lewym kielichu, ma kolor czarny lub czerwony (zależy od rocznika autka), trzeba go wcisnąć. Jak to nie pomoże to sprawdzić bezpieczniki w komorze silnika i przekaźniki. Pozdrawiam Wojtek
Sterowanie pompy odbywa się przez przekaźnik podwójny który jest za komputerem, i idzie przez wyłącznik bezwładnościowy (uderzeniówka) do pompy paliwa w zbiorniku. Sterowanie przekaźnikiem odbywa się przez komputer. Więc do sprawdzenia jest instalacja.
obejrzyj przekaźnik podwójny koło aku Istotnie - taki objaw może powodować przekaźnik pompy paliwa. Przemierz jego styki, ale nie miernikiem.
Tylko, że jest to przekaźnik świec żarowych, o ile mnie pamięć nie myli tam nie ma pompy paliwa w zbiorniku tylko samozasysająca mechaniczna pompa wysokiego ciśnienia - ktoś tu kłamie......
citroen berlingo 99 rok pompa lucas z immo przy włączeniu zapłonu tylko mignie kontrolką od świec i zero grzania błyskawicznie też gaśnie lampka z kluczykiem od immo. po podgrzaniu świec na krótko pali bez kłopotu. moje pytanie jest takie: czy ten przekaznik swiec chce sygnału z immo? bo sprawdziłem zasilania na nim i jest ok sygnał z czujnika temp....
Poszukaj takiego przekaźnika https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom...
Witam, Citroen C4 b7 2014 1,4 VTI. Silnik odpala i gaśnie W BSM słychać buczenie. Pompa paliwa chodzi cały czas. Duży pobór prądu. BSM był wysłany do naprawy, ale nie było żadnych uszkodzeń. Buczenie przed i po zapłonie. Trzeba odłączać akumulator. Podobno jest drugi przekaźnik pompy paliwowej, oprócz tego w BSM, tylko nie wiem gdzie. Może miał ktoś...
ja bym założył pompę wspomagania z citroena C15 i by się skończyły dziwne problemy, ona niema żadnej elektroniki, wystarczy przekaźnik po zapłonie i tyle, działa niezawodnie https://sprzedajemy.pl/citroen-c15-pompa... pewnie da się znaleść taniej, ja gdzieś taką mam albo założyć jakąś na pasek od alternatora,...
A próbowałeś odpalić z podanym z akumulatora napięciem na pompkę? Teraz wszystko po kolei musisz sprawdzić : 1. Ciągłość przewodów 2. Przekaźnik pompy ( o ile występuje, a raczej tak) 3. ECU
W w/w samochodzie wszystko działa brak zapłonu. Internet podpowiada że problem z pompą .Proszę o wskazanie który bezpiecznik /przekaźnik za to odpowiada i gdzie go szukać. Moduł BSM-R02-0011/81/89 C4 Picaso 2009 r. . Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawdziłem przewody, jest przejście z czujnika do komputera, podwójnego przekaźnika również sprawdziłem przejścia. Pytanie zasadnicze to dlaczego przekaźnik nie podaje napięcia na pompę paliwa, i czym jest sterowany? Po przekręceniu kluczyka pompa paliwa nie działa, zaczyna działać dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem.
Brak załączanie się jednego z przekaźników w BSM przez co nie dochodziło zasilanie do ECU silnika, nie było sterowania wtryskiem,iskry, nie pracowała pompa paliwa, zasilanie podane przez przekaźnik zewnętrzny sterowany po zapłonie i maszyna gada.
Przekaźnika nie załącza się PWM. Tam będziesz miał plus 12V do zapłacenia. Nie wiem gdzie jest ten przekaźnik. W schematach powinna być taka zakładka jak umiejscowienie, tam widać gdzie co jest. Zobacz czy masz sprawny bezpiecznik F01. Powinien być w czerwonej skrzynce pomiędzy akumulatorem a błotnikiem. Z tego co pamiętam to trzeba wyjąć aku aby odpiąć...
u mnie sygnał jest po prawej stronie stojąc na wprost maski ok wielkie dzięki poszukam i będę dawał znać co i jak, ale wychodziłoby na to że przekaźnik znajduję się gdzieś niedaleko samej pompy bo pompa też w tamtych okolicach
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
Witam, filtry komplet wymieniałem przed zimą, wiec nie podejrzewam filtru, czy przez zabrudzony filtr nie działała by pompa paliwa?? znalazłem podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... tam jest opis o wymianie BSM, w którym to nie działał przekaźnik od pompy paliwa, tak mi się wydaje że to może być dobry trop.
Dzień dobry. Citroën C5 X7 2010 r. 2.0 Diesel 136 KM. Problem z zasilaniem pompy hydraulicznego zawieszenia – brak napięcia na dużej kostce do silnika, tej z dwoma przewodami. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w skrzynce przy akumulatorze i te duże, co są pod nią. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod deską rozdzielczą po lewej stronie kierownicy,...
Citroen C5 2.0HDi - rozładowuje akumulator. Witam. Doszedłem do tego, że pobór prądu na postoju wynosi 1.9A. Objaw dziwny dźwięk pod maską, jakby jakaś przetwornica, przepustnica pracowała. Po wyjmowaniu bezpieczników doszedłem do: 1.) Bezpiecznik pod maską F1 20 Amper Kalkulator kontroli silnika - zespół wentylatora to coś na nim wisi. Tutaj jak wyciągnę...
Citroen Xara Picasso 2.0 HDI 2000r, od lekko ponad roku w moich rękach. Kupiony do wożenia gratów na działkę i ziemniaków z działki. Samochód stanął podczas ostatnich styczniowych mrozów. Przez auto przepłynęła minimalnie woda z topiącego się śniegu Lekko skorodowane kilka bezpieczników w skrzynce w kabinie silnika Skorodowane piny w przekaźniku pompy...
Dziękuję za Twój wpis. Czey mógłbyś napisać jakie są prawidłowe wartości nox (graniczne). I jeszcze jedno. Czy mógłbyś zrobić test przekaźnika sterownika nox? U mnie jak robię ten test najpierw wyskakuje informacja brak defektu, po czym na liczniku wyskakuje check+urea. Zaś w sterowniku silnika pojawiają się trzy błędy. U029D 87 Sieć can czystość spalin...
Obstawiam stacyjkę lub problem w instalacji. Te auto nie ma jeszcze takiego BSI jak wersja II. Centralny zamek działa niezależnie od stacyjki. Przekaźnik podwójny odpowiada za pompę paliwa, masa na przekaźnik podawana przez komputer. A komputer musi odczytać immo żeby pojawiła się tam masa.
Witam, dziękuję za informację i wykonaną pracę. Mam podobny problem błąd niskie cisnienie mocznika (peugeot 508). Po krotkim rozłączeniu złącza przy zbiornku przez okolo 30 sek można wykonać test (diagbox) wydajność mocznika- słychać pracę pompy około 5,6 bar, sterowanie przekaznika wtryskiwacza- słychać tykanie . Po tych 30 sek słychać jak rozłącza...
Masa ECU A2, A4, A6 Sprawdziłeś zasilanie na przekaźnik w BSM? Bezpiecznik F18 7,5A (wyżej opisałem) ma być na czarnej kostce pin 12+ mierzone bez odpinania wtyczki przewód czerwono zielony. Z tego samego plusa zasilany jest też bezpiecznik przekaznika pompy paliwa F21 15A Pozostaje podpiąć na stole zobaczyć czy się w ogóle połączy EDIT: chyba powinno...
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
Koledzy jak w temacie. Berlingo b9 1.6 hdi 92km. Pojawiają się dwa błędy C1321 czujnik prędkości koła ley przód. Czujnik sprawny, podmieniony liczy prędkość prawidłowo nawet gdy jest w/w błąd. drugi błąd C1381 mówi o uszkodzeniu silnika w pompie. silnik rozebrałem i jest sprawny. podmieniony i nadal to samo. O ile błąd czujnika pojawia się cyklicznie,...
Proszę o pomoc. Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik nie odpala. Pompa paliwa działa, brak iskry. Brzęczy główny przekaźnik, który się znajduje obok komputera. Silnik 2.0 benzyna rocznik `95.
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa, przekażnik pompy. Pozdrawiam.
Witam, Citroen Jumper 2,2 HDI w czasie jazdy zgasł i nie odpala. Na początku zapalił, zgasł, teraz zero reakcji. Dodam, że na placu chodzi, komputer wymieniony, pętelka z kluczami podmieniona, wszystkie listwy z przekaźnikami podmienione, czujnik obrotu wału nowy, pompa paliwowa nowa, czujnik ciśnienia paliwa nowy, wtryski na przelewowo sprawdzone i...
Citroen XM 2.0 benzyna Witam też mam mały problem. Na przewodach pompy paliwa nie ma prądu. Z pompy nie leci paliwo. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki , są w porządku . Może to jakiś przekaźnik ? Wlewałem też paliwo bezpośrednio do silnika i normalnie odpala ! Proszę o pomoc.
najlepszy jest 1.9D DW8 / XUD9 - tam jeśli tylko wymienisz pasek rozrządu i oleju nie zabraknie to jest wieczny, niema żadnej elektroniki tylko + do pompy wystarczy i prosty przekaźnik świec żarowych. silniki te robią bezproblemowo ponad 500tys km. mam taki w busie Boxerze, miałem w Xantii, w C15, berlingo benzyniaki 1.8 16v i 2.0 16v są też dobre,...
Witam Mam problem z Citroenem Xara 1.4i z roku 1998 mianowicie zgineło napięcie na pompe paliwa i chciałem zapytać gdzie znajduje sie przekaznik i bezpiecznik odpowiedzialny za pompe paliwa? Dodano po 20 Znalazłem bezpiecznik nr 9 w komorze silnika
A gdzie ten przekaźnik się znajduje i jakie wskazania powinien mieć? Zastanawia mnie czy to nie pompa paliwowa. Stukałem młotkiem w bak i jakby zaczął łapać a potem nic.
Takie objawy to immo! Najpierw poczytaj jak działa immo w grupie PSA! To nie VAG że gaśnie zaraz po odpaleniu. Za podanie zasilania do pompy paliwa i cewki odpowiada przekaźnik podwójny. Masa podawana jest przez komputer po odczytaniu immo w trakcie rozruchu, a przy przełączeniu na zapłon powinna się uruchomić pompa na jakieś 3 sekundy.
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Cześć, mam problem z Citroenem C3 mk2 z 2008 roku który jest mocno uderzony w tył, od tamtej pory rozrusznik kręci, a samochód nie odpala - pompa paliwa nie dostaje prądu, gdy dostaje z zewnątrz samochód odpala. Czujników uderzeniowych nie znalazłem, wyczytałem, że ich w tym modelu nie ma. Sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik i są OK. Po podłączeniu...
Przekaźnik oddany bo nikt nie potrafił powiedzieć gdzie on jest 🙆pompa też,okazało się że nie było styku w skrzynce pod maską,gdy tak grzebałem samochód odpalił, przejrzane kostki styki złożone i auto ja chodźie. https://obrazki.elektroda.pl/7460604500_...
xsara picasso 2.0 HDI 2002/3 poniżej zera kręci dość długo - nowy aku 780 rozruch 750 temp -9 - dziś kręciłem z 30 sekund i załapał - poprzedni akumulator zajeżdżałem z 5 razy przez te kręcenie - świece sprawdzone 2 wymienione - po tamtym roku kiedy było słabo ale przetrwałem - będę jeździł działał z mechanikami i opisze rozwiązanie o ile takie nastąpi......
Dzięki Georges, teraz mam jakiś obraz, wcześniej sprawdzałem wszystkie bezpieczniki ale przyłożę się bardziej sprawdzając ponownie, no i ten przekaźnik - to tylko układ elektr. Przeanalizuje wszystko jeszcze raz z opisem i rysunkiem Pozdrawiam
Pompę paliwa odłączam od zasilania po przejściu na gaz już dawno. Powodem jest krótka żywotność pompy w moim Oplu. Pierwsza wytrzymała 40000km. Obieg paliwa nie zawsze chłodzi zamknięte wtryskiwacze. Nieznaczne chłodzenie uzyskuje się w układach z przewodem powrotnym. Jeśli takiego nie ma to pompa tłoczy z baku do baku przez regulator ciśnienia zabudowany...
Witam - mam problem z Xsarą Picasso 1,8 16V - co kilka tyś. km upala się bezpiecznik F15 w komorze silnika. Zazwyczaj podczas dużej wilgotności / deszczu. F15 (1530 ACzujniki silnika, cewki zapłonowe, wtryskiwacze, zawory elektromagnetyczne, pompa paliwa, autogaz - ale on ma mniejsze zabezpieczenie - wiec odpada) Po wymianie wszystko wraca do normy...
Wał korbowy ma dwa koła pasowe połączone ze sobą. Pierwsze ma 4 rowki i to ono napędza pompę wspomagania, a drugie ma trzy i ono napędza alternator. Tak jest u mnie i tak musi być.
przekaźnik pompa paliwo citroen citroen przekaźnik pompa paliwo pompa citroen
whirlpool migające szczotki alternatora mazda połączenie przewód wielożyłowy
reset pralka samsung philips senseo
Termet Silver Pro 20 kW: Optymalne ustawienie P3 dla oszczędności gazu Wyświetlanie obrazu z Sony Alpha A6000 na PC za pomocą Imaging Edge Desktop