Trzeba też dobrze sprawdzić zasilanie przepływomierza...
Nie powiem bo nie mam schematu pod ręką. Ale ogólnie ma być zasilanie 12v, masa, 5v dla czujnika temp. i sygnałowy do sterownika. Także pomierz może na początek co.
Przecież widzisz że nie ma. Ja tam widzę MAP.
Dziękuję za schemat. Tylko gdyby ktoś to mógł odczytać jak dla zwykłego smiertelnika najlepiej według kolorów:)
Jeden w przepływomierzu drugi najczęściej w mapsensorze.
Zmierz napięcia we wtyczce na odpiętym przepływomierzu.
jakie napięcie pomiędzy 5 i 6
Cześć. Czy ktoś może podrzucić schemat lub jego fragment pokazujący połączenie przypływomierza? Auto Citroen C5 X7, przepływomierz wariuje ale ECU nie widzi żadnych błędów. Zmierzyłem napięcia i mam +5 i +7V (powinno być +12V?) Sprawdziłem fizycznie dwa przewody od przepływki do ECU one są sprawne Dwa kolejne z przepływami idą w drugą stronę i nie udało...
Maf wymieniony i stwierdzam,że ma on wplyw na działanie zaworu egr jak i ciśnienie turbiny-chociaż tutaj jest jeszcze wiele innych czujników,które na to wpływają. Co więcej spalanie wróciło do stanu wcześniejszego,ale to nadal nie jest tak jak być powinno. Niestety problem nadal występuje póki auto się nie rozgrzeje,ale to już w innym mym temacie. Dzięki...
Nie jest potrzebna adaptacja i możesz zrobić to sam.
witam czy ktoś może pomóc ? potrzebuje opis pinów(5pinów) przepływomierza powietrza ,citroen 1.9 16v 89r.
Opis błędu się zgadza, ale dotyczy silników benzynowych. To jest kod definiowany przez producenta, a tego nie mogę znaleźć dla Boscha i Siemensa. Inne strony w internecie podpowiadają, że może to być „zasilanie modułu poza zakresem”, dla 1.6 hdi to błąd wewnętrzny modułu. Jednakże może to być problem z uszkodzonym przepływomierzem, albo...
Z zmian parametrów mapsensora oraz przepływu powietrza z przepływomierza.
Przepływomierz dostaje po stacyjce.
A potem sprawdź przepływomierz.
Odłącz na próbę przepływomierz, te silniki chodzą lepiej z odpiętym niż z zepsutym
Problem rozwiązany. Winowajca za słabo wciskany grzybek odpowietrzania baku i przepływomierz.
Jeszcze nie, ale skoro na starym i nowym szarpie tak samo to raczej nie wina przepływomierza
Wtyczka jest wpięta tak jak pisałem, przepływomierz nie był wymieniany.
WITAM, przyczyną tego problemu może być uszkodzony komputer.
Dzięki. Czyli to znaczy, że nawet jeśli jest na schemacie elektrycznym, to nie musi istnieć w naturze? Mam dwa schematy, z dwóch różnych źródeł do tego auta. Na obu są dwa czujniki temperatury powietrza (jeden z nich w przepływomierzu).
Spróbuj założyć inny przepływomierz. Miałem podobnie.
Najlepiej zrobić logi dynamiczne podczas tych anomali.. Kiedyś robiłem auto z takimi objawami co prawda inny motor ale winny był przepływomierz jeszcze innym razem potencjometr gazu.. Na logach wyjdzie.. EGR można zaślepić na czas prób..
problemem był przepływomierz wszystkim dziękuje za zainteresowanie
Witam Potrzebuje schemat instalacji elektrycznej silnika w citroenie berlingo 2.0 HDI z 2001r konkretnie połączenie przepływomierza z sterownikiem silnika i innymi układami silnika?
Skoro przepływomierz działa prawidłowo to skąd ten błąd przepływomierza (stały) ? Na jakiej podstawie mechanik ocenił że przepływomierz działa poprawnie ?
witam czy to zda egzamin ?,zakres napięć sygnałowych jest podobny,chodzi oto że przekładałem silnik z jednego do drugiego auta i obudowa filtra koliduje z akumulatorem wyeliminowanie przepływomierza(5pinów citroen 1.9 16v motronic) rozwiązało by problem ,pozdrawiam
Zacznij od przepływki.
Usterka usunięta Błąd P0104 był wynikiem nie działającej turbiny tylnej spadło cięgno miedzy silnikiem krokowym a kierownicą turbiny
Witam ponownie ,dla zainteresowanych byłem u mechanika,komputer wykrył awarię przepływomierza ,pozdrawiam i zamykam post :D
Witam. Poszukuje schematu wyjsc temperatury dolotu i przeplywomierza ze sterownika EDC16C34 do auta Citroen.
Na pierwszym foto egr off a przepływ zadany jak przy włączonym i to jest dziwne.Na drugiej focie parametry jak przy zaślepionym egr.Oczywiście cała ta diagnoza może być z doopy bo nie wiadomo czy ta zabawka dobrze pokazuje.Sprawdź na początek egr czy lecą spaliny.
A czy zrobiłeś przegląd silnika - sprawdzenie świec, może ich wymiana, sprawdzenie czy gniazda świec są czyste; dalej jak wygląda filtr powietrza. Z czujników to jeszcze jest ważny przepływomierz, może zespół przepustnicy, jeśli masz elektroniczną.
Witam Mam taki problem: swieci, sie kontrolka diagnostyki, auto raz wchodzi w tryb awaryjny (do 3000 obr./min), czasami po wykasowaniu bledu jezdzi dobrze z zapalona kontrolka, komunikat z programu: Zbyt slaby sygnal z przeplywomierza. Moje pytanie jest nstp.: czy musze odrazu go wymienic, czy mozna sprobowac go wyczyscic albo moze cos innego? Z góry...
We wtyczce i przewodach do przepływki.
Jedź kolego na komputer, tam ci dokładniej powiedzą. U kolegi był ten sam problem w tym że w Golfie, i wystarczyło wymienić przepływomierz. Ale to jest Citroen, więc nie wiadomo czy na to samo wyjdzie. Pozdrawiam Michał :-)
auto sprawdzane bylo na kilku komputerach i diagnostyka rowniez zrobiona Ale parametrów przepływomierza nikt nie sprawdzał...
Nie wtryski tylko zawór egr. Dziwne odczyty z przepływomierza skądś się biorą.
Nic nie niepokojącego nie widać w tym wykresie. Jeśli kopci na czarno to znaczy że ma za dużo paliwa względem powietrza, znaczy to tyle, że powietrze nie trafia do silnika tylko gdzieś indziej, ale przepływomierz je jednak mierzy, stąd czarny dym. Jak spec przyjedzie, to niech sprawdzi dynamicznie, ciśnienie doładowania i masę powietrza, na pewno coś...
Najlepiej odpiąć EGR i zobaczyć objawy, to samo zrobić z przepływomierzem - on steruje otwarciem EGR. Trzeba też sprawdzić szczelność dolotu, parametry przepływomierza i stopień otwarcia EGR w zależności od obrotów. Miałem podobne objawy w takim samym silniku, okazało się, że przepływomierz fałszował ilość powietrza.
Zanotuj błąd a potem odłącz przepływomierz i znowu odczytaj błędy... Jeżeli nic się nie zmieni - wiązka do sprawdzenia
Nie zawsze diagbox pokaże. Miałem podobnie wg komputera parametry niby w normie, ale źle sterował EGR, po czyszczeniu przepływomierza okazało się że jest uszkodzony i fałszował dane.
A który to jest czujnik temperatury gdzie się znajduje Dodano po 3 znalazłem ten czujnik styki były ok ale był mokry w środku dmuchałem go kompresorem lecz po zamontowaniu znów zapalił się błąd. Coś jednak jest z tym dolotem bo gdy silnik łapie błąd a ja ręką zmniejszę minimalnie otwarcie przepustnicy to silnik zaczyna równo pracować . Po wyłączeniu...
To jest opel nie citroen. Sond uwalona ew. sprawdz trematy w google p.t.masa przepływomierza. Tanio nie będzie,najgorszy silnik opla.
Jeśli chodziłoby o ciśnienia doladowania i CR, to zapalalby się check engine. Faluje Ci na wolnych obrotach? EGR masz chyba podcisnieniowy? Spróbuj odpiąć I zaslenic podciśnienie idące z przetwornika na EGR, bo może przepuszcza przetwornik. Jak nic nie pomoże możesz spróbować jeszcze odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy kolektor masz szczelny.
Witam ponownie. Wtryskiwacze sprawdzone na stole w serwisie diesla (Siemens), wszystkie w 100% sprawne. Wymienione wszystkie cztery świece na nowe Bosch, i auto nadal źle odpala po dłuższym postoju. Po odpięciu przepływomierza auto pali na dotyk jak benzyna, ale oczywiście wali błędem. Podpięty przepływomierz, błędu brak, ale auto ciężko odpalić, jak...
Kodów błędów nie pamiętam. Ale np odepniesz czujnik położenia walka rozrządu i już po zapięciu błędu nie skasujesz. Teraz są błędy na czujnik walka, spadek ciśnienia na listwie wentylator i przepływomierz. Nic nie da skasować a wszystko podpięte. Wcześniej ich nie było.
Z tego bezpiecznika jest zasilony przepływomierz i moduł świec. Schemat od Berlingo 2,0HDI 1999-2002 90KM RHY sterownik EDC15C2
filtr paliwa, przepływomierz powietrza sprawdzaj zawsze od tych najłatwiejszych części
WITAM Citroenem Berlingo 1,6 hdi zgasł podczas jazdy Pojazd po dwóch innych warsztatach. Po odczytaniu błędów, zawór dawki paliwa, sterowanie wtryskiwaczy. przepływomierz, fazy rozrządu.Błędy nie dały się kasować. Po weryfikacji stwierdzono zwarcie instalacji przy zaworze dawki paliwa przy pompie wtryskowej.pozostał błąd synchronizacji rozrządu i przepływomierza,...
Witam. Poszukuję schematu elektryki silnika Citroen Berlingo 1,6 HDI a w szczególności zasilania zaworu EGR, przepływomierza, czujnika wysokiego ciśnienia oraz schematu ABS. pozdrawiam
Witam. Mój przypadek to citroen c3 1,4hdi i także mam problemy z obrotami na biegu jałowym. postanowiłem to zobrazować filmem, ale za duży nie wiem jak zmienić ale próbuję Trzeba obejrzeć dwa a pięknie to widać i słychać ale jak naprawić ? Auto po wymianie rozrządu z planowaniem głowicy i wszystkimi konsekwencjami z tym związanymi. Mechanik co wymieniał...
Jeśli spadek mocy jest spowodowany włączeniem się trybu awaryjnego powodów może być kilka łącznie z wtryskami, EGR-em, sterowaniem turbiną itp. Ten model jest stosunkowo dobrze oprogramowany, naprawdę warto podłączyć się pod komputer. Przepływomierz raczej odpada. Pozdrawiam
Diagnostyka pod komputerem. Jeżeli nie ma możliwości to obstawiał bym do sprawdzenia przepływomierz, potencjometr gazu, przepustnica albo elektryka. To może być błahostka jak np brak masy gdzieś. W Citroenie kolegi szarpało podobnie i brakowało po prostu masy.
Jeżeli chodzi o silnik, to przyczyn tych błędów może być wiele, np: usterka przepustnicy, usterka elementu wykonawczego zaworu EGR lub samego zaworu EGR, czujnik ciśnienia bezwzględnego, usterka wiązki elektrycznej, przepływomierz, nieszczelność kolektora lub podciśnienia. Bez dokładnej diagnostyki sam odczyt kodów usterek jest niezbyt pomocny.
Jeżeli silnik odpali, to juz chodzi bez problemu, moge go zgasić i zapalić po chwili ponownie i jest ok. Jest jeszcze jedna rzecz, w chwili gdy go nie moge odpalić to dziwnie mocno trzęsie silnikiem, nie zawsze się tak dzieje. A samego czujnika odłączyć tak po prostu nie moge bo znajduje się on w obudowie przepływomierza i jest na wspólnym gniezdzie.
Są takie preparaty w stylu samostart (do diesli jest specjalny i rozpyla się go do wlotu powietrza za filtrem). Być może jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo sciekło z układu do zbiornika a sucha pompa nie jest go w stanie już zassać, w instrukcji nawet pisze, żeby nie dopuszczać do całkowitego zużycia paliwa bo grozi to zapowietrzeniem...
Ten delikatnie czarny nalot pod gwintem to myślę że bardziej od oleju, bo gdyby lał paliwo to świeca byłaby mokra. Przyjrzyj się może tej temperaturze silnika, czy termostat dobrze działa. A jak nie to może przepływomierz? Edit: Sprawdziłbym też olej, bo coś pisałeś kiedyś o stukach, być może jest już stary i przepracowany. Warto byłoby go wymienić.
Jeżeli nie masz wiedzy to się lepiej nie czepiaj, daj komuś kto się zna. Świece można sprawdzić miernikiem czy sprawne, ale czy grzeją i jak grzeją to najlepiej wyjąć i sprawdzić na zewnątrz, dać masę z silnika. Jaki problem z egr zgłasza? Jaki przepływ przez przepływomierz? Jak zapali to ciśnienie doładowania ok?
Dzięki georgesgr za wypowiedz postaram się wykonać zalecaną diagnostykę . Czy uwalony przepływomierz może powodować falowanie obrotów i głośna prace silnika? poztawiam
Witam.Należy zacząć od rzetelnej diagnostyki.Bez tego ani rusz. Tu zostało napisane wszystko. Prawdziwy tester a nawet mój cdif pokaże czy usterka jest elektryczna czy raczej wina syfu. Podgląd parametrów powie jeszcze więcej, o egrze, o przepływomierzu itp. Później można wymieniac.
to co widziałeś to cisnienie atmosferyczne a przepływomierz masz po prawej stronie na przewodzie.
Świece żarowe sprawdź na początek Dodano po 41 Jak masz kompa sprawdz co pakazuja czujniki temp powietrza zasysanego temp silnika przepływomierz ogólny pomiar parametrów live może coś przekłamuje.
No to raczej nie przewody wysokiego napięcia .Fakt faktem ,jest zalecane, żeby wymienić przy zakładaniu gazu, ale to nie reguła. Źle wyregulowana charakterystyka sterowania silnikiem krokowym gazu.Napisz co to za instalacja. ps; zakładałem różne instalacje do silników jednopunktowych, ale z żadną nie było żadnego problemu... Sprawdż sobie jeszcze ,...
Cześć! Kto ogarnął ten temat "Check engine" oraz że raz zapala i chodzi a raz nie? Bo u mnie tak jest i proszę może mi ktoś powiedzieć jakie są koszta tego i co można zrobić? Do kogo się udać? Z innych objawów to szarpiący tył 4x4 hybrydy oraz błedy przepływomierza/temperatury. Dodano po 37 Zadzwoń do mnie 600601106 Możesz poprawić numer albo podesłać?
Witam. Panowie mam problem z citroenem Berlingo 1.6hdi 110 km 2008 rok. Trzech majstrów odpuściło po wymianie turbo, wtrysków, przepływomierza, DPF czyszczony, pompa wysokiego ciśnienia, filtrów, czyszczeniu baku, czujnika temp. Paliwa, zawór turbiny, EGR , i nic za dużo nie pomogło . Auto idzie jak benzyna równo, brak tego wcisku w siedzenie przy 1800...
Cześć, mam problem z Citroenem Berlingo B9 z 2008 r. Na ciepłym silniku odpala i gaśnie, na zimnym do ok. 70 °C nie ma problemów z odpalaniem. Na zimnym można skasować błędy i nie wracają. Na ciepłym mogę skasować błąd czujnika wałka, a błąd przepływomierza jest stały - nie do skasowania. Błędy to P0104 i P0344. Na zimnym błąd przepływomierza P0104...
Jest w temacie typowy ZONK . Napisz kod silnika , typ lub nr sterownika . Zobacz symulując napięcie na przepływomierzu i czujniku doładowania czy jest proporcionalne do wartości odczytywanych z wartości mierzonych sterownika .
W Twoim **Citroenie C4 1.6 eHDi** z 2011 roku występuje kilka błędów, które mogą być ze sobą powiązane. Przyjrzyjmy się każdemu z nich i zobaczmy, jakie mogą być przyczyny oraz możliwe rozwiązania: ### 1. **Błąd C1391 - brak potwierdzenia momentu obrotowego silnika (ABS/ESP)**: - Ten błąd sugeruje, że system ABS/ESP nie otrzymuje prawidłowej informacji...
Pewnie tak będę musiał zrobić. Dodano po 3 Wymiana w ciemno już była. To może czas zacząć od porządnej diagnostyki z podglądem wszystkich parametrów pracy silnika w czasie jazdy? Przepływomierz zepsuty podejrzewał mechanik z Citroena to go wymieniłem.
Łaskawcy zechciejcie zrozumieć że przekłamujacy przepływomierz ,jak i silnie zabrudzony filtr powietrza, czy nieszczelność pomiędzy przepływomierzem a kolektorem dolotowym ,albo i silne przedmuchy ze skrzyni korbowej będą skutkowały zgłoszeniem błędu EGR. Aha.. i przeloty spalin również powinny być czyste.
Sprawdź czy podczas tego zwiększa się dawkowanie wtryskiwaczy, sprawdź czy olej nie dostaje się z pokrywy zaworów-odmy do rury zasilającej turbiny to ta z przepływomierzem, jeżeli będą duże ilości oleju to możliwe że albo pokrywa do wymiany albo podkładki pod wtryskami puszczają.
Ostatnio były wymieniane lub naprawiane: - elektrozawór turbiny; - regeneracja wtrysków; - wymiana wszelkich filtrów; -sprawdzenie przepływomierza; - FAP się regeneruje prawidłowo; Mam pewne podejrzenie, że może nie domyka się EGR - brak jednak kodu błędu. Wiem , że w tym pojeździe samo zaślepienie nic nie da bo oprogramowanie dalej go widzi" Nie próbowałem...
Laguna 1.8 benzyna 8v czujnik temperatury powietrza zasysanego znajdujący się w tzw. przepływomierzu, z tyłu, biała wtyczka Dobra ale co to ma wspólnego, temat oscyluje miedzy laguną I i II, citroenem C3, laguną I przed liftem, czujnikiem w lusterku, filtrem paliwa........ Ale tak sie kończą zabawy z francuzką.
Przepływomierz, EGR lub lejące wtryski. Trzeba pojeździć z kompem z podglądem parametrów. Nieudolny chip-tuning też wchodzi w grę.
Odświeżę trochę temat, rura turbo wymieniona i bez żadnej poprawy, czyli to pewnie nie było to przyczyną. Turbina sprawdzona i jest z nią wszystko w porządku, wymieniłem też zawór n75 i dopiero po tym zaworze auto równo pracuje i nie szarpie w trakcie jazdy, ale jest jeszcze jeden problem. Na 1 i 2 biegu auto jedzie praktycznie aż do odcinki, na 3...
Kolego czegoś tu nie rozumiem, pojechałeś do mechanika wymienic nagrzewnice i przez te 2 dni wymieniłeś przepływomierz 2 czujniki i podejrzenie jest na przestawiony rozrząd..... Normalnie cuda nad cudami...
Przy sprawdzaniu przelewów, nie zapomnij o utrzymaniu stałego ciśnienia na przelewie na poziomie min 2 bar, inaczej wtrysk nie będzie prawidłowo pracował. Sprawdź koniecznie ciśnienie sprężania, przy dawce 16mg/H i czasie wtrysku ponad 4.5ms mogły popłynąć tłoki. Dla wszelkiej pewności, rozszczelnij jeszcze dolot jak najbliżej silnika np przez ściągniecie...
Błąd p0102 , na przepływomierzu brak jakiegokolwiek napięcia, potrzebuje schemat podłączenia przepływomierza Siemens 5Wk97002 4-pin i sterownika silnika Delphi dcm3.4 9663548180
Dodam, że jedna świeca była urwana i w cylindrze pozostała sama końcówka I nie zdjeto glowicy, aby ja usunac? w trakcie uruchamiania diagbox wskazywał obroty silnika od 95 do nawet 350 obrotów wału i te obroty nie były stałe tylko falowały. Falowaly fizycznie, czy tylko wskazania? Amplituda wydaje sie fizycznie niemozliwa. Podłączony komputer , był...
Koledzy dzisiaj w czasie jazdy wyskoczył faul engine po sprawdzeniu był błąd 3008 co to za błąd proszę o odpowiedź Chyba przed tym 3008 jest literka. Ale co tam, gównem czytam błędy, więc gówniane informacje pokazuje. Jeżeli jest to P3008 - "tutaj powinniśmy baczniej przyjżeć się zasileniu powietrzem w układzie dolotowym. Powodem mogą być: zatkany...
Bezpiecznik F24 zasila sterownik wtrysku i przepływomierz, jego przepalenie rzeczywiście powoduje zanik wyświetlania prędkości na zestawie wskaźników a to dla tego, ze samochód nie daje się uruchomić...
Nie znam tego auta, podobne objawy w Passacie występowały kiedy kończył się przepływomierz.
Jeśli się faktycznie przegrzewa sprawdź 1 poziom płynu 2odpowietrznik (na obudowie termostatu) 3termostat później można gdybać o pompie wody, chłodnicach itp. w tym aucie jest dużo płynu w układzie wiec jest duża bezwładność cieplna i zagotować tam wodę to trzeba długo stać w korku i to latem przy normalnej jeździe od jesieni do wiosny wentylator na...
Witam serdecznie.Pacjent Citroen C5 1.6 HDi 109km z 2007roku dziś wymieniałem prawa poduszkę silnika żeby dobrać się do niej musiałem zdemontować BSI oraz komputer odsunąć na bok i nagle komputer spadł oczywiście podłączony i metaloeą obudowa udeżyl w plus akumulatora nastapiło zwarcie zapaliły się nagle same swiatła właczyly się wycieraczki więc odpiełem...
może to głupie pytanie, ale czy mógł by być to przepływomierz, bo wali błąd przepływki. Dodam, że potrafi ale to tylko po odpaleniu chwilke pofalować na obotach mniej więcej od 900 do 1100
Citroen C5 2.2 HDI 2001r. Odpalam silnik i : 1- jezeli temperatura na dworze jest ponizej 10 stopni auto wchodzi idealnie od poczatku na kazde obroty wszystko jedno czy silnik jest zimny czy cieply 2- jezeli temperatura na dworze jest powyzej 12-13 stopni auto odpala idealnie nic nim nie szarpie ale wciskajac pedal gazu auto zwieksza obroty do 2000...
Dołączam z ciekawości do dyskusji. Otóż miałem C4 w wersji 112 KM i kilkakrotnie właśnie podobne przypadki. Wprawdzie było ich kilka ale nie zostały wyjaśnione. Przeważnie zjawisko wystąpiło przy obciążeniu silnika (wcale nie ekstremalnym), czyli właśnie np wyprzedzanie. A samochód straciłem i nie mam już tych problemów. U mnie w pewnym momencie dopatrywano...
Mam prolem z citroenem klient przyprowadził mi na wymianę silnika sinik przełożony auto ładnie odpaliło ale słabo wkręca się na obroty wcześniej już miał dpf egr wyłączony żadnych błędów ale po odpaleniu wciskam gaz a auto bardzo powoli nabiera obrotów po 2500 tys obrotów już normalnie ale spadnie z obrotów i dalej to samo . podczas jazdy autem nie...
nie wiem co się stało jumper do 4 biegu w miarę ok ciągnie na 5 do 110 i koniec i nie ma siły wersja bez przepływomierza na komputerze wszystko oki wszyscy rozkładają ręce turbo słychać i pracuje jak wcześniej , dodam że odpala super nie dymi Za pomoc z góry dziękuje
Jaka może być tego przyczyna? Nie wiem, ale czy czasami nie będzie przepływomierz dawał złego sygnału do sterownika a sterownik będzie dawał sygnał do elektrozaworu podciśnienia i ten zawór zamknie to westage i powstaje zbyt duże ciśnienie w turbo
Na początku też pomyślałem o zaworze ssącym, ale z tropu zbiło mnie ciśnienie sprężania. Idealnie równe. Głowica nie była zdejmowana. Nie miałem jeszcze przypadku żeby przy niedomykającym się zaworze ciśnienie było dobre. Ale teraz do mnie dotarło, że to pukanie najbardziej słychać w dolocie na tej rurze zaraz za przepływomierzem, więc Twoja teoria...
Sam jeżdzę P406, 1.9TD 90KM, 97r Wady HDI: -wysokie ceny części eksploatacyjnych -częstsze usterki po stronie "powietrza" ( trubina, zawór EGR, przepływomierz etc) niż po stronie wtrysku paliwa -ciężko jest coś zrobić samemu z uwagi na konieczność diagnostyi komputerowej -wrażliwość układów wtryskowych na słabe paliwo -no i to felerne kolo dwumasowe...
Witam wszystkich ,podepnę sie pod temat i opisze swój problem. Jeżdżę cytryną Berlingo 2,0 HDI 02r. i od jakiegoś czasu auto podczas jazdy ze stałą prędkością i przyspieszania samoistnie przyspiesza i zwalnia na przemian dając czasami efekt nieprzyjemnego szarpania. Do tego dochodzi kilku sekundowe przywieszanie się na obrotach podczas zmiany biegu....
Jaki masz tam zawór EGR - podciśnieniowy, elektryczny? Raczej elektryczny bo tak wynikało by z błędu. Zbyt duży przepływ to stale zamknięty EGR. Sterownik sprawdza przepływ za pomocą przepływomierza - jeżeli EGR jest zamknięty to przez przepływomierz zaciągane jest więcej powietrza. Jeżeli EGR zostanie otwarty to zmniejsza się przepływ powietrza przez...
Witam mam dzis na sprzedaż kilka czesci do Francuzów Peugot, Citroen PEUGEOT -Strefy zgniotu [607 2.2 HDi] -Belka przednia [607 2.2 HDi] -BSI [607 2.2 HDi] -Przepływomierz (przepływa) [607 2.2 HDi] -Czujnik doładowania [607 2.2 HDi] -Radio CD,NAVI,TEL.[607] -Cwiartka przednia [106 ] - I INNE. info pod numerem tel. 724 595 448
Odpal auto, weź komp i sprawdź czy jest stabilna wartość przepływomierza powietrza i praca zaworu egr. Miałem taki przypadek że mimo odpietego egr'u jego wartość wahała się od 2 do 70 % owtarcia przez co była inna wielkość zasysanego powietrza i ciśnienie paliwa falowało od 230 do 450 bar. Też podmienilem pompe wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem...
Zgadza się to interfejs do Peugeot, Citroen. Programy to stary DIagbox, PP, Lexia, Proxia. Kupuje się to raczej w komplecie. Polecam forum Peugeota - dział 807 lub PP. Przedstawisz problem to i podpowiedzi udzielą. A i jest lista osób posiadających interfejsyz całej Polski Pozdrawiam
Jeżeli trzęsie na biegu jałowym to raczej wtrysk ,silnik nie pali na jeden cylinder.A jak szarpanie występuje przy 2000 obr/min to może być zwór egr. Diagnostyka komputerowa powinna rozwiązać problem.Nie pisze tu o sprawdzeniu błędów i skasowaniu .Pomiar parametrów to podstawa diagnostyki. -Jaką wartość pokazuje przepływomierz powietrza? Powinno być...
A odłączałeś przepływomierz? Po odłączeniu trzeba poczekać do minuty, a najlepiej przegazować pare razy i po chwili gazy wypychają dym i objaw ustępuje(u mnie). A jaką masz tempetrature cieczy jak silnik jest rozgrzany (np. w trakcie dłuższej trasy)?
przepływomierz citroen przepływomierz powietrza citroen przepływomierz citroen berlingo
amplituner pioneer kolumna wymiana bezpiecznika samsung kontrolka ładowania renault scenic
telewizor lampowy ustawienia amplitunera yamaha
How to Perform HTTP Requests on Tuya Devices Jak odblokować blokadę klawiatury w TV iLike?