Przy tym roczniku nie dziwiłbym się gdyby walnięty był silnik dmuchawy.
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
Jak nie odpala to pewnie jest w economy mode i dmuchawa nie ruszy bez uruchomienia silnika
Bezawaryjnego użytkowania - ogólnie udane silniki
Silnik dmuchawy
1. Normalne. Peugeot tak ma. 2. Normalne. Jest zasilana z (+) "moteur tournant" (tylko przy pracujacym silniku.
To jest regulator obrotów http://obrazki.elektroda.pl/7553532800_1... Grube kable w jednej wtyczce to zasilanie, w drugiej silnik, zewrzyj je parami, czy dmuchawa ruszy
Pod maska pozycja 11 wartosc bezpiecznika 40A masz zaznaczone na rysunku w załczniku
Z kostki stacyjki wychodzą wszystkie +12V?
Jeżeli wersja angielska,od strony pasażera .Jeżeli do wentylatora dochodzą 2 wtyki 2 i 3 przewodowe masz moduł w obudowie silnika
Komora silnika: Często padają w nich rezystory przy dmuchawie - elektronika.
PSF1 to nie BSI, masz przerwę miedzy BSM a silnikiem dmuchawy
A na silniku dmuchawy nie ma pakietu rezystorów ,które powodują wolniejszy bieg wentylatora
Napięcie akumulatora jest zawsze na silniku dmuchawy (+ akcesoria). Silnik jest sterowany masą z regulatora nawiewów. Radziłbym odłączyć przewody od silnika dmuchawy i sprawdzić Przejście (rezystancję) silnika. Może szczotki?? Pozdro
To nie w Berlingo (2008->), tam padają z reguły silniki dmuchawy.
Wymienił mi elektryk regulator ten na silniku dmuchawy i klima wróciła do sprawności i obroty silnika dmuchawy
Wygląda jakby nie było jakiegoś napięcia. Zobacz zasilanie sterownika silnika.
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
To stała wada PSA, a do tego dochodzi wadliwy sterownik silnika dmuchawy , dość wrażliwy na przegrzanie
Alternator ładuje? Dmuchawa działa po rozruchu silnika i alternatora.
Witam, Citroen C5 I 1.8 16V 2004r Break. W samochodzie nie działa dmuchawa nawiewu powietrza. W klimatyzacji (automatyczna/CAN) błąd 88-silnik dmuchawy przerwa w obwodzie. Podmienione BSM na nowe sprawne w komorze silnika, bezpiecznik 40A cały, wtyczka przy opornikach i silniku nie wypalona. Czy ktoś może określić który przewód wychodzący z puszki BSM-a...
Przekaźnik zasilania dmuchawy jest aktywny tylko podczas pracy silnika(jak alternator ładuje) więc dmuchawa działa tylko gdy silnik pracuje.
chlopie sprawdz dokladnie, nie rozpaczaj, akurat citroen ma stosunkowo prosta instalacje. brak sygnalu przerwa dmuchawy, zajmij sie tym
Kolego ten przekaźnik z mojej wiedzy znajduje się (stoisz przed samochodem) to z prawej strony gdzieś niedaleko zderzaka jak nie na belce zgerzaka obok sygnału dźwiękowego i komputera sterującego przekładnią PS. Nie sugeruj sie dokładnie tym sygnałem bo w tym modelu jest on również montowany po lewej stronie patrząc na maskę samochodu ale Ty masz go...
(330zl nowka w serwisie). Do partnera ( berlingo) kosztuje 640 zł. Do 206 około 800, bo występuje w sprzedaży tylko z silnikiem.
Przyczyna prozaiczna, silnik musi chodzić :).
bezpiecznik, styki w pokretle, opornica, silnik
Oto schemat silnika.
Hmm.. myślisz, że człowiek jeździł przez ten miesiąc bez dmuchawy i czekał co mu doradzisz?
Sprawdz silnik dmuchawy na krótko (odepnij go od elektroniki). Na grubych masz mieć zasilanie (masa i plus). Cieńkie sterujące z klimatronika zmierz woltomierzem. Wszystko badaj na uruchomionym silniku.
A Ty masz ogrzewanie postojowe które też załacza wentylator kabinowy bez kluczyka i odpalonego silnika. No tak, sterowane z modułu GSM. Załączam zdalnie Webasto, przy odpowiedniej temperaturze załącza się dmuchawa i teraz są dwie możliwości: 1. Webasto wyłącza się samo po osiągnięciu temperatury około 70 stopni 2. Webasto wyłącza się po odpaleniu silnika
Witam mam problem z dmuchawa po uruchomieniu silnika dmuchawa dziala cały czas na pełnym zakresie Proszę o poradę .Pozdrawiam
zasilanie po kluczyku z kostki stacyjki Niezupelnie. Wentylator zasilany jest z "+12V silnik pracujacy". Nie ma zasilania jesli silnik nie pracuje, a dokladniej - jesli nie ma ladowania akumulatora.
Na jutro dam ci więcej danych ( schemat), ale napisz jaki tam jest silnik, bo są różnice.
niesądzę ze to wina regulatora, w tej cytrynie są liche silniki nawiewu.
Jak działa tylko na max to rezysrot. A sprawdzałeś silnik dmuchawy na krótko ??
Witam, Masę to sprawdzisz miernikiem masę na karoserii i masę na silniku. Nie powinno być napięcia między masami.
Wyjaśnij swoje myślenie, co ma chłodnica EGR do tego, że sterownik silnika wysyła polecenie uchylenia termostatu po włączeniu dmuchawy wnętrza i to na zimnym silniku. Poprawiłem pisownię Mod.
Witam, W moim citroenie xsara 1.9 TD (wersja z klimatyzacją automatyczną) występuje sezonowa usterka. A mianowicie - silnik dmuchawy (nagrzewnicy) działa z pełną prędkością. Nie reaguje na pokrętło nastawy. Sytuacja dość dziwna bo rok temu na jesień sytuacja była identyczna - na wiosnę usterka odpuściła. Co może być przyczyną? Czy tranzystory sterujące...
A ze nikt nie wspomniał czy czasem te moduły nie są najtańszym badziewiem typu no name? Kto wie co on tam założył ? Do reszty to się zgadzam .Sprawdzić silnik wizualnie i mechanicznie,zmierzyć pobór prądu.
Witaj. Sprawdź czy jest zasilanie na module sterującym prędkością dmuchawy oraz na samej dmuchawie zaczynając od bezpiecznika. Sprawdź czy w samym module nie było wody. Sprawdź czy nie skorodowały tulejki na silniku - zobaczy czy silnik kręci się lekko bez oporów.
Witam czyli ten moduł znajdujący się przy samym silniku dmuchawy?
a ja w citroen saxo też mi wyje w miare wzrostu obrotów silnka(diesel) , wyje dmuchawa wycieraczki i wszystko co się włączy :-)
Cześć, odświeżę temat. U mnie ta dmuchawa załącza się gdy ją "puknę". Rozebrałem i kończą się szczotki silnika. I teraz pytanie: gdzie kupić i jakie (typ, symbol) szczotki pasują do silnika Denso 5E2228200? Dzięki
Ile powinien wynosić pomiar w silniku 1.6 hdi 2005r?
Dodatkowe grzałki w układzie chłodzenia silnika lub zasilają tzw grzejnik elektryczny za dmuchawą.
Witam, mam z tym podobny problem, napięcie na tych grubych kablach pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika, proponuję sprawdzić na krótko, dwa grube kable czarny i czerwony które wchodzą do dmuchawy oddzielnie (nie z dwoma cienkimi w kostce - te wchodzą na regulator obrotów dmuchawy) radzę podłączyć oddzielnymi kablami do akumulatora. Może być problem...
jak dobrze pamiętam zasilanie nawiewu,lusterek podgrzewanych oraz tylnej szyby jest zrobione tam poprzes ten sam przewód,wypala się kostka pod kierownicą,nie jestem pewny jest to gruby,czarny przewód16mm2 pozdrawiam(zielona xantia!) Myślisz że to bedzie przyczyną ? Bo napięcie dochodzi do silnika dmuchawy.
Witam Czy to prawidłowo- dmuchawa nawiewu ciepłego powietrza- działa dopiero po uruchomieniu silnika.
Nie no, dwa przewowy i problem z połaczeniem. Zwykłego silnika. Temat zamykam.
Rezystor dmuchawy, jeżeli czuć, że coś się spaliło, prawdopodobnie silnik, wentylator nawiewu stawia opór i spaliło się. Słabe grzanie może być spowodowane zapchaną nagrzewnicą, ale problemem jest spalona instalacja.
Sprawdziłem silniczek od dmuchawy Jak sprawdzałeś ? Pewnie przez podanie zasilania na silnik bez odłączenia go od układu.
jak jest kostka przy topiona to się będzie grzać , najlepiej to dokładnie oczyść i przylutuj tam kawałek przewodu między przewodem od silnika i kablem w kostce .
nie wiem czy dobrze myślę ale ten silnik http://obrazki.elektroda.pl/6662170100_1...
https://obrazki.elektroda.pl/8974117700_... 8045 : moduł sterowania dmuchawy 8050 : silnik dmuchawy PSF1 : płytka sterowania - skrzynka bezpieczników komory silnika
To prawda, moduł regulacyjny musi dostać sygnał że alternator ładuje. Na zgaszonm elektrowentylator nie będzie pacował. Sygnał alternatora nie ma tu znaczenia. Kalkulator wtrysku wysyła sygnał do BSI o pracującym silniku. Gdyby nie było ładowania dmuchawa tez powinna pracowac przy uruchomionym silniku.
Nie grzeb w sterowaniu dopuki nie odnajdziesz zasiania (12V na grubych przewodach wentylatora przy pracujacym silniku).
Może być. Ale podstawa to "grube" plusy i masy. To musi sprawdzić albo żarówką albo napięcie pod obciążeniem. Bo albo korozja albo problem z przekaźnikiem w BSM. No i sprawdzić sam silnik. Jak ok to zostaje moduł i sygnał z panelu.
Auto jak wyżej z problemem : nie startuje dmuchawa wewnętrzna, brak jakiegokolwiek biegu Zmierzone napięcia na suwaku-przewód folietowy AUTO -0.71V, 1- 1.5V, 2-2.2V, 3- 3.4V, 4- 4.5V GND oraz +12V na silniku i stopniu mocy OK, silnik OK po odpięciu różowego przewodu od masy silnika dmuchawa startuje zawsze po ACC z opóźnieniem ok 3-4 sek przy napięciu...
W dodatku po wybudzeniu z ECO mode auta nie działa nawiew na żadnym z biegów. Dmuchawa dostaje zasilanie po uruchomieniu silnika, nie po wyjściu z trybu ekonomicznego. Zasilania ECM sprawdzone?
Niestety mam dla Ciebie złą wiadomość. W tym regulatorze BEHR, padają przede wszystkim nie tranzystory mocy, lecz scalony układ sterujący nimi. Jest to jakiś układ na zamówienie, nie kupisz go w sklepie. Psuje się tak, że wcale nie ma obrotów, albo są maksymalne, albo przypadkowo się zmieniają. Do wyboru jest albo kupienie całego wentylatora, albo samego...
Na początek sprawdź bezpiecznik nr 22 30A w sterowniku sieci pokładowej . Podłącz jakąś żaróweczkę kiedy tam zasilanie się pojawia i czy jest stałe . Od tego bezpiecznika jest połączenie w słupku po lewej. Zasilanie tego bezpiecznika jest z włącznika zapłonu ( i może kostka stacyjki nie domaga ??? choś wtedy przeważnie jest tez problem z dmuchawą )
a czy potencjometr o takich parametrach bede mogl zastapic zamiast tej opornicy dmuchawy... REGULATOR OBROTÓW SILNIKA ELEKTRYCZNEGO 12-24 V DC 25 A jest dość maly i bede mogl go ladnie wcisnac pod pokrętło
NIe wiem co to opornia. :D Moduł ,chodzi mi o rezystor dmuchawy czy jeż jak to nazywają. Może być z boku silnika albo w samym silniku wbudowany. Ciebie interesuje czy jest zasilanie (pewnie po zapłonie) na grubych kablach. Czerwony leci przez bezpiecznik F40
Typowa usterka,tranzystory w sterowniku PWM silnika dmuchawy . Prosta naprawa,opisy z łatwością znajdziesz w necie.
Diagnostyka jest najwazniejsza i sprawdzenie parametrow rzeczywistych podczas kiedy nie chodzi. Wlacza sie dmuchawa wiec moze byc problem o informaci temperatury silnika. Blad z katalizatorem moze wynikac ze nie spala paliwa w 2 cylindrze reszte bledow tez podaj najlepiej wklej zdjecie bo wszystko jest wazne. To jest kiepski silnik BMW i czesto zacieraja...
Wszystkie bezpieczniki do Xsary I. Widok skrzynek bezpiecznikowych i tabela bezpieczników. a ma ktoś z Was schemat dla Xara 1.4 99r Nie działa mi dmuchawa i ogrzewanie tylniej szyby. Na tych schematach co są spakowanie, te bezpieczniki są osobno. A mnie nie działają dwa elementy, więc powinny być na jednym bezpieczniku Będę wdzięczny za pomoc e-mail....
Ale panowie co to, co piszecie, ma wspólnego z tym, że dmuchawa zmienia obroty? Ja bym stawiał na na coś z alternatorem.
Po otwarciu dmuchawy przepatrzyłem też "płytki" komutatora żadna nie wyglądała na wypaloną. Może i faktycznie coś z sama dmuchawa jest nie tak tylko dziwi mnie czemu za każdym razem działa po podpięciu bezpośrednio do akumulatora. Próbowałem kilkanaście razy i za każdym razem rusza . Pozdrawiam
moim zdanie to nie bezpiecznik tylko tam lubia siadac tranzystory ale na samym silniku do dmuchawy a nie na regulacji narka
A więc coś takiego używam i też na postoju nie włącza się dmuchawa. Temperatura awaryjna dla tego układu to 105 st C. Przy 95 st C włącza się dmuchawa podczas pracy silnika. Jeśli dalej chcesz drążyć zagadnienie skieruj się na tester.
Witam, przewertowałem forum wzdłuż i wszerz, ale nie znalazłem odpowiedzi mojego dość nietypowego problemu. Problem dotyczy Xsary z pół klimatronikiem( pozycja AUTO na regulacji nawiewów) Napiszę w punktach: 1. po odpaleniu silnika dmuchawa działa powoli, nie reaguje na potencjometr. Nawet jak skręcę go w pozycję 0 dalej dmucha z taką samą prędkością....
Witam. mam problem w moim zx-ie, gdyż po włączeniu zaplonu dmuchawa sie zalacza i nie mozna jej wylaczyc, wyglada jakby chodzila na trzecim biegu bo gdy przekrece dalej chodzi troche szybciej, moge jedynie regulowac temperature i gdzie ma dmuchac powietrze. sterownik pod radiem juz sprawdzilem i jest ok. gdzie moze tkwic przyczyna?? prosze o pomoc auto...
Witam! Dmuchawa nie działa na włączonym zapłonie (panel klimatyzacji działa), po wypięciu wtyczki z alternatora wszystko działa ok. Przy zapaleniu silnika wszystko w normie. Sprawdziłem już bezpiecznik 40A. Dodam że regulacja (wtedy gdy dmuchawa włączona) działa w 100%. Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Witam silnik to 8 zaworowe 1.8 VIN - VF7X1LFXF72036768 Pozdrawiam Woro
Obawiam się kolega georgesgr nie myli się. Mam podobny silnik tyle, że nowszy. I też czsem mam sytuację kiedy po przejechaniu spacerowym kilku kilometrów i wyłąączeniu silnika dmuchawa pracuje. Drażni to człowieka bowiem nawet kabiny nie ma czym nagrzać a tutaj chłodzenie pracuje, Być może właśnia załlącza się wypalanie filtra.
Do sprawdzenia zasilanie/opornica wentylatora dmuchawy oraz sam silnik dmuchawy czy nie zatarty to wszystko pod deska rozdzielczą opornica jest w kanale powietrznym i jest z niego chłodzona , jak zapchany filtr kabinowy to się pali z przegrzania.
Sterownik mocy jest wbudowany w tunel nawiewu za silnikiem dmuchawy, gdzies pod prawym schowkiem. Sugeruje to zdjęcie sterownika wyposażonego w radiator chłodzony powietrzem wlotowym do kabiny. Sama regulacja nawiew2u to chyba tylko zwykly potencjometr.
Witam, Jesli chcesz pomocy, to trzeba bedzie byc bardziej precyzyjnym w okresleniu auta (nr PR i typ silnika jako minimum). Jesli nie masz zadnego nadmuchu, to sprawdz przede wszystkim dzialanie przekaznika nadmuchu przy BM34 (gniazdo przekaznika zielone). Pozdrawiam, Georges
Witam Mam Citroena Berlingo 1.9D rocznik 2000. Mam problem, nawaliła mi elektryka, brak wyświetlania wskaźników oprócz ciśnienia oleju i poduszki powietrznej. Dmuchawa nie pracuje, wycieraczki nie działają. Alternator nie ładuje, silnik odpala i pracuje. Światła są. Wszystkie duże bezpieczniki całe. Pomóżcie koledzy ;)
Witam wszystkich mam problem w picasso 1,6 99r Climatronic Otóż po wymianie parownika w tym autku została zamontowana konsola,wszystkie wtyczki podłączone Dmuchawa chodziła pare minutek lecz nie przełanczało nawiewów Chwilke póżniej dmuchawa już też nie kręciła Kostka stacyjki jest OK bezpieczniki również Do dmuchawy dochodzi + minus jest również na...
Odgrzewam temat, bo może komuś się przyda w przyszłości. Problem polega na upaleniu styku w gnieździe bezpiecznika. Bezpiecznik ten znajduje się w komorze silnika przy akumulatorze. Jest to częsta przypadłość tego modelu. Winowajcą jest silnik dmuchawy który pobiera bardzo duży prąd, a skutkiem tego jest właśnie taki objaw jak kolega opisuje.
Witam. Mam Xsarę 1 z klimatyzacją (półautomat) i zapewne moduł sterowania nadmuchem oparty na dwóch tranzystorach. Moje pytanie do tych co już się bawili i wyjmowali, gdzie znajduje się ten silnik dmuchawy przy którym jest ten moduł? Jak łatwo i przyjemnie dobrać się do tego modułu i go wymontować?? Pozdrawiam
Instalacja przód: światła,silnik,deska rozdzielcza,bezpieczniki,sterowanie wys.reflektorów,wycieraczki,spryskiwacze... także reflektorów(mam takowe),ABS, i ogólnie im więcej tym lepiej.Serdeczne dzięki!
Witam. Mam problem z dmuchawą nagrzewnicy w Citroenie Jumpy 1,6HDI z 2007 roku.Jest to samochód bez klimatyzacji. Dmuchawa nie działa na żadnym biegu, mimo sprawnego jej silnika i rezystora. Symptomem zwiastującym awarię była jej przerywana praca. Nie widzę nigdzie napięcia 12V. Proszę o podpowiedź gdzie się znajduje bezpiecznik/ bezpieczniki ( czy...
Witam. Posiadam Citroena Berlingo II z 2004r. 2.0HDI (MFRHY). Wentylator chłodnicy działa na krótko, odpala tez w lexii na niskich jak i wysokich obrotach, wszystkie przekaźniki są jak nowe, bezpieczniki wszystkie ok, czujnik klimatyzacji jest nowy oraz opornik - rezystor silnika dmuchawy też nowy. Co może być przyczyną że wentylator się nie włącza...
Nie ma znaczenie co będziesz i w jakiej kolejności robił. Na pewno ? To włącz klimę, dmuchawę na max, ogrzewanie tylnej szyby, radio itd i włącz rozrusznik. Ja wiem że auto odpali, ale żywot akumulatora się skraca. Wysprzęglenie powoduje zmniejszenie prądu rozrusznika, gaszenie "na sprzęgle" powoduje zmniejszenie drgań i silnik hamuje wybiegiem nie...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Citroen xantia benzyna 1999 rok nie działa nawiew wymieniony rezystor dmuchawy zapłonik wentylator na krutko działa co dalej zrobić (at)ElektrodaBot AI: Czy sprawdziłeś stan połączeń i przewodów dmuchawy? Mogą być uszkodzone lub poluzowane. Nie ma na czerwonym kablu w ogóle prądu Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W...
Nagrzewnica to przecież mała chłodniczka. Żeby się do niej dostać trzeba ściągać deskę rozdzielczą, a potem dochodzisz do "puszki" w której jest nagrzewnica. Ta "puszka" to cała obudowa nawiewu wraz z mocowaniem silnika dmuchawy, klapami sterowania i regulacją temperatury. Powiem tobie ze Peugeot 306 to bliźniak Xsary i nie widziałem nigdy przypadku...
Więc sam widzisz , masz niekompletny układ ,czyli auto składane (dalej się nie zagłębiam ,bo może wyjść ,że jeszcze gorzej) Więc skorzystasz z mojej powyższej rady?, jeśli nie chcesz wysokich kosztów. Jeśli będziesz montował coś od innego auta ,pamiętaj spr. paramertrów (chodzi mi o moc silnika dmuchawy) Inaczej będą nici z prędkości obr . , których...
Witam moim zdaniem wina lezy po stronie oponika ktory zwykle steruje obrotami nawiewow. nalezy go szukac w nagrzewnicy w okolicach silnika nawiewu(4 grube przewody) jak go wyjmiesz to miernikiem sprawdzasz przejscie powinno byc kazdy z kazdym
Witam, Posiadam Citroena C5 z 2007r. benzyna 2.0 z instalacją gazową Stag 300 Premium. Mam problem z komputerem silnika. Podczas jazdy samochód zgasł. Przy próbie ponownego odpalenia włączyła się tylko dmuchawa nie można go było odpalić. Podłączyłem się do interfejsu gazowego po kilku próbach podłączenia udało się przez interfejs gazowy (podłączony...
Witam. Pacjent to Fiat Ulysse I po lifcie. Uległy uszkodzeniu dmuchawy/dmuchawa kabinowa. O ile zlokalizowanie dmuchawy od strony pasażera jest dość łatwe i już sobie z tym poradziłem o tyle nie mogę zlokalizować dmuchawy od strony kierowcy. Fiat Ulysse jest autem bliźniaczym z Peugetoem 806, Citroenem Evasion oraz Lancią Zeta. W Peugeocie 806 z całą...
Witam. Już nie chce zaczynać nowego tematu bo mam podobne pytanko ale innej natury. Mam Xsarę z klimatyzacją (półautomat) i zapewne moduł sterowania nadmuchem oparty na dwóch tranzystorach. Moje pytanie do tych co już się bawili i wyjmowali, gdzie znajduje się ten silnik dmuchawy przy którym jest ten moduł? Jak łatwo i przyjemnie dobrać się do tego...
Wentylator - dmuchawa powinna działać cały czas , a temperatura jest regulowana klapami nawiewu. Coś się dzieje z silnikiem dmuchawy , może zaciera się na łożyskach. Trzeba dostać się do niej i sprawdzić czy lekko się obraca. Druga możliwość to opornica lub coś z panelem klimatronic-a . Najlepiej jak byś podjechał do kogoś kto odczyta błędy , będzie...
Witam od pewnego czasu borykam się z problemem climatronika w citroenie C5 2003r 2.0HDI przeczytałem już podobne tematy na forach ale jednak nie udało mi się naprawić usterki otóż problem polega na tym ze wiatrak dmuchawy po odpaleniu silnika działa na maksymalnych obrotach (na zapłonie nie działa) zwiększenie lub zmniejszenie obrotow na panelu nie...
1. włącz lampkę na włączonym silniku - jak nadal nie działa to szukaj problemu. normalnie w cytrusach lampki nie działaja na wyłaczonym silniku - nie wiem dlaczego. 2. sprawdz wszystkie bezpieczniki szczegołowo - jeżeli wszyustkie sa ok to do wymiany opornica/rezystor dmuchawy
Wygląda na to ,że padł ci rezystor dmuchawy i musisz go wymienić . Jeżeli dobrze pamiętam to znajdziesz go pod schowkiem , ale musisz pofatygować się i zajrzeć do auta albo zlecić to mechanikowi.
Pomierzyłem napięcia na wtyczce dmuchawy podczas pracy silnika: Nic nie zmienia się - niezależnie od położenia regulatorów :( 1 - 12,7 V 2 - 0 3 - 1,24 4 - 1,7 5 (dodatkowy kabelek) - 0 Po włączeniu "obejścia" na styk 4 podawane jest pełne napięcie z instalacji i dmuchawa rusza pełną mocą. Co jeszcze zmierzyć? Czy szukać używanego sterownika klimatyzacji...
citroen dmuchawa dmuchawa citroen dmuchawa silnik
honda civic benzyna akumulator jungo driver turbinka junkers
hydraulika siłowa kyocera km1635
Terma KTX4 – świecące zero na wyświetlaczu, tryb czuwania, brak grzania, interpretacja symbolu Xerox WorkCentre 6605 – naprzemiennie blade i mocne kolory zdjęć, pełne tonery, kalibracja