ja starych nie obcinam wylamuje plastik z wierzchu a pozniej delikatnie kombinerkami sciskam przewod az plastix w srodku popeka. nowa zlaczke lekko podsmaruj jakas "woda po parowkach" wciskasz krecac a jak juz dojdzie do koncza lekko podgrzewasz przewod opalarka zeby sie obkurczyl
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
Trza bylo zablokować wał to bys wiedział i my też przy okazji.
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Dzięki za dobre chęci. Problem rozwiązany. Autko pali. Dla tych którzy są ciekawi co to było odpowiem na priv.
Pompa w zbiorniku nie chodzi (bezpiecznik F2 na BSM, polaczenia, pompa...).
panowie a jak sie wpinacie manometrem w układ paliwowy do pomiaru ciśneinia
Witam Przyczyną u Ciebie będzie niesprawna pompa paliwowa, a nie wtryskowa.Układ mechaniczny pompy paliwowej zasysa obce powietrze.Efektem b edzie zapowietrzanie się układu paliwowego.
Klekocik 1.9 był w opinii szwagrów i kumpli w problemach paliwowych, zmieniałem w zimie filtr paliwa itd.... Rzeczywistym problemem była regulacja zaworów, profesjonalny mechanik to prawidłowo ocenił
Nadmienie, iż przed uszczelnieniem wtrysków silnik odpalał identycznie jak teraz czyli po długim postoju dość opornie. Czy może mieć na to wpływ nieszczelność w układzie paliwowym bądź zabrudzony filtr paliwa?
"Cytrynka "pali. Przyczyna- spalony bezpiecznik od immo , pompa nie podawała paliwa na wtryski. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Witam kolege ,co to za obiaw "ciągneło do tyłu" -praca silnika? czy odczucje podczas jazdy samochodem że go coś "trzyma"? Kolega wyżej ,dobrze zauważył że należy sprawdzić czy nie blokują hamulce! Walczysz z układem a tu przyczyna gdzie indziej! Przejrzałem dokumentacje techn. od Mono-jetronica i podają że przy dużym spalaniu należy sprawdzić w kolejnosci:...
Tak jak pisałem trzeba wykluczyć problemy z układem paliwowym.
Powietrze w układzie paliwowym.
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
zauwazylem dzisiaj dodatkowo ze w przewodach paliwowych kolo tej gumowej pompki sa babelki powietrza
Układ paliwowy Boscha?
Prawdopodobnie staje wtryskiwacz może pomóc dolanie do paliwa płynu czyszczącego układ paliwowy.
Witam !! Mam problem z moim c3 1.4hdi. Autko nie odpala tak jak powinno. Aby odpalic silnik muszę popompowac manualną pompką (taką gruszką) i po cwili takiego mompowania moge odpalic silnik. Podczas pompowania widac pęcherzyki powietrza w przewodzie powrotu paliwa do baku. Dzisiaj postaram się wymienic filtr paliwa wraz z wszystkimi przewodami w paliwowymi...
A więc podłącz węże paliwowe normalnie a nie do układu chłodzenia.
Układ paliwowy czysty jeżeli nie to wtryski poszły się ...
Właśnie Tu siedzi układ paliwowy Siemensa. Gdyby był tam układ paliwowy Boscha sądzę że auto by teraz jeździło A nie stało lecz mniejsza z tym. Więc jakby był ktoś pomocny i podesłać jakiś schemat do 2.0 hdi rhk na ecu Siemensa sid803a(układ paliwowy siemens vdo) tak żebym mógł sprawdzić poprawność podpięty kostki będę bardzo wdzięczny.
A jaki jest stan tej pompki? Czy wytwarza ona, podłączona bezpośrednio odpowiednie ciśnienie? Może filtr paliwa jest już stary i przypchany, może jest zapowietrzony układ paliwowy?
witam Mam problem z odpaleniem samochodu tzn rano odpali ale po chwili silnik gaśnie i muszę pompować gruszką żeby znów zaskoczył.domyślam się że problem jest z powietrzem w układzie paliwowym ale nie mogę znaleźć przyczyny. proszę o jakieś podpowiedzi. Z góry dzięki.
Może pompa nie tłoczy odpowiedniego ciśnienia? to, że niedawno była u regeneracji nie świadczy de facto o jej sprawności. Można by mu nalać jakiegoś środku do czyszczenia układu paliwowego.
W silnikach HDi świece grzeją dopiero przy dużych mrozach. Prawdopodobnie zapowietrza Ci się układ paliwowy. Spróbuj popompować pompką przed odpaleniem.
Układ paliwowy Bosch czy Siemens?
To pierwszy rocznik montażu systemu Siemens,soft sterownika podobno do kitu,choć racej tylko w partner/berlingo bo 206/307 jest ok Skoro jest powietrze w układzie paliwowym to musie być nieszczelność.
Kolego wygląda że któryś wtryskiwacz ma za dużą odchyłkę i nie przechodzi testu podczas pracy ,czasem pomaga płukanka z układu paliwowego protecem albo moly
(at)zibi999 1.5 d i podpinanie do komputera? Zapomnij. Jeżeli na plaka łapie to znaczy że masz problem z układem paliwowym. Tam szukać problemu.
To inaczej, jeśli w twoim aucie masz wycieki paliwa to najpierw napraw "to" później odpowietrz układ paliwowy i powinna twoja cytrynka zagadać jeśli to tylko roszczelniona "gruszka" która zapowietrza układ paliwowy w twoim aucie i uniemożliwia rozruch motoru.
Pewnie by trza było układ paliwowy sprawdzić... Diagnostykę komputerową jakąś zrobić.
Nie pytam o silnik tylko o osprzęt. Do pompy paliwo dociera ? Jeśli układ paliwowy szczelny i odpowietrzony uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia.
Jak dla mnie układ paliwowy nie jest idealnie szczelny i paliwo się cofa.
W moim wypadku około 3 miesiące temu był wymieniany rozrusznik. Poza tym on kręci, więc raczej bym obstawiał odcięcie przez immo (jeśli np immo odpina np układ paliwowy) Nie wiem na ile Imo jest mądre, to prosty układ, który można jakoś zbypasować? czy jest tu jakaś inteligentna łączność pomiędzy ecu a tym "odbiornikiem" w stacyjce?
Jak po wymianie regulatora znów gaśnie po kilku sekundach to sitko na regulatorze jest znów zapchane opiłkami. Zależy co jest uszkodzone w pompie CR. Naprawa w serwisie Boscha w Białymstoku to od 900 do 1500 zł. Do tego koszt płukania układu paliwowego i nowego filtr paliwa.
Filtr paliwa owszem, może być przyczyną kłopotów również. Ale przypomnij sobie, czy zanim pompa padła to miałeś takie objawy? Pompę wymieniłeś na jaką? Może kłopot leży gdzie indziej jeszcze, a nie w układzie paliwowym.
Nie koniecznie musiała być woda! Poczytaj o dieslu w sieci, jest pełno info co się z nim może stać na mrozie (jakość paliwa). Wytrąci się parafina i zablokuje układ paliwowy... Podgrzewać musiałbyś już paliwo w zbiorniku paliwa, skoro już, inaczej nie ma sensu...
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Jeśli masz elektryczną pompę paliwową w zbiorniku to nie trzeba odpowietrzać
Jeżeli wizyta przedsprzedażna kosztuje kilka tyś. to co zrobisz jak się okaże po zakupie że układ paliwowy jest do wymiany? A koszty pewnie sięgną kilkudziesięciu tyś?
Panowie jak inny wężyk mam założyć ? Połączenia są wykonane z plastikowych rurek.Ciśnienie wytwarza się ogromne w gruszce jak pisałem.Więc to nie wina wężyka na 100%. Pompy w baku nie mam.Zasilanie powrót podłączone dobrze nie ma innej opcji rożne przekroje. Dodano po 6 Schemat układu paliwowego w moim aucie i zaznaczenie gdzie wyrzuca wężyk z gruszki.
Pytanie czy masz opiłki w układzie. Jeśli tak to nie tylko pompa do wymiany ale wtryski do czyszczenia i cały układ paliwowy, po drugie jeśli dasz radę odkręcić śrubę na wale to bierz się za rozrząd.
Jak tak to niestety cały układ paliwowy do wymiany łącznie z bakiem i rurkami . Nie ośmieszaj. Kto będzie tobie szukał całego zbiornika - kawałka plastiku. Rurki też są plastikowe.Żeby były gumowe bym tez kazał wymienić przewody. Poza tym opiłki w układzie paliwowym nie muszą być złote, a mogą być srebrne. Wypłukać cały układ paliwowy, wymienić filtr...
Mozesz mieć nieszczelny układ paliwowy i zaciąga powietrze lub 100 innych usterek.
W układzie paliwowym może być zbyt małe ciśnienie paliwa, rozrusznik może kręcić zbyt wolno. Bez podania tych wartości można wróżyć. Możesz zrobić test przelewowy.
Jeden twierdził, że prześwietlił wiązkę pod spodem, ale co konkretnie miał na myśli nie wiem, większość zaabsorbowana była turbiną, wtryskami, ogólnie układem paliwowym, sprawdzono też pompę niskiego ciśnienia w baku. Trwa to już bardzo długo i nic się nie zmienia.
Wybacz, że spytam trywialnie, ale układ paliwowy drożny (filtr, przewody paliwowe, elektrozawór)? Czy wyświetla się po zgaśnięciu jakikolwiek komunikat (np. immobilizer)?
Podobną sytuacje miałem w swoim partnerze 1,9D.Palił na dotyk do pewnego dnia jak zabrakło mi paliwa.Po zatankowaniu miałem takie same objawy jak ty z tym że potrafił jeszcze na wolnych obrotach nie raz zgasnąć.Bez pod pompowania ręcznie nie szło odpalić .Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem jeszcze kilka dni z rzędu ręczną pompką i powoli ustabilizował...
Witam! Auto mam od nowości od 2005r, więc znam je jak własną kieszeń. Przejechałem nim 80000 km. Wymieniłem teraz olej, filtr oleju, a wczoraj podjechałem do mechanika na wymianę filtra paliwa. Jest to filtr nierozbieralny kupiłem taki MANN-FILTER WK 9015 x. Gdy mechanik wymienił filtr, sprężonym powietrzem oczyścił filtr powietrza i wszystko zmontował....
A czy wtryskiwacze po sprawdzeniu trafiły w te same miejsca. Czy przypadkiem nie są kodowane a "mechanik" wstawił je na chybił-trafił i bez wkodowania będą się parametry rozjeżdżały!! No i sprawdzenie parametrów układu paliwowego pod obciążeniem dużo może podpowiedzieć co do poprawnej (lub nie) pracy podzespołow
Sprawdziłeś po kolei wszystko co pisał wyżej Doktorr? To działaj. Poza tym wygląda na nieszczelność układu zasilania. Poza tym ja podobne objawy miałem jak miałem zużytą pompkę paliwową w pompie wtryskowej (co prawda w Lucasie ale to nieistotne). Ale najpierw zacznij od szczelności układu
Cytryna przemówiła, żeby odzyskać głos zażyczyła sobie pseudo zbiornik na dachu żeby odpowietrzyć układ. Wielkie brawa dla konstruktorów układu paliwowego <brawo>!!! Mozę ma ktoś jakiś pomysł na przeróbkę tego układu z prawdziwego zdarzenia. Pozdrawiam i dziękuje za odzew :))
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
Sprawdź stacyjkę lub przekaźnik systemowy- ginie napięcie po włączeniu stacyjki. Trudne poranne odpalanie - zapowietrza się układ paliwowy, prawdopodobnie przez przelewy ale niekoniecznie. Sprawdź również jak się zachowuje EGR - zaślep go testowo.
Na chwilę obecną jedynym parametrem, który mnie zastanawia jest sygnalizacja położenia przepustnicy powietrza. Jej wartość to 0% zarówno na wolnych obrotach jak i po dodaniu gazu. https://obrazki.elektroda.pl/3878533400_... Tak jak pisałem świece sprawdziłem tylko pod kątem oporności. Wynik jest blisku 1oma (ok. 0,9-0,8 ohma). Co już...
Wykręciłem świece i ujrzałem ciemność. hehe A poważnie , zewnętrzne krawędzie czarne środek przy elektrodzie kolor ceglasty. Za dużo paliwa ,za mało powietrza . Układ paliwowy szczelny. Chętnie pomierzyłbym wszystkie czujniki ale nikt nie chce podać wartości .
Dzięki Georges, teraz mam jakiś obraz, wcześniej sprawdzałem wszystkie bezpieczniki ale przyłożę się bardziej sprawdzając ponownie, no i ten przekaźnik - to tylko układ elektr. Przeanalizuje wszystko jeszcze raz z opisem i rysunkiem Pozdrawiam
Witam u mnie tak sie działo a przyczyna to był nieszczelny układ zasilający miałem spore ilości powietrza w przewodach paliwowych znikneło powietrze znikneły problemy. Pozdrawiam a dymienie to pewnie ten co pompe regenerował zawiele sie nie postarał.
Tak wszystkie kontrolki gasną.Objaw jest typowo paliwowy bo po tym ok 20 sekundowym kręceniu nie odpala od strzała tylko zaczyna chwytać i po chwili zaczyna normalnie pracować. Tak jakby był zapowietrzony układ
Witam, Zastanawia mnie ta podstawa filtra jeżeli tak jak w citroenie to tam cały filtr się wymienia https://www.sklepmoto.eu/product-pol-106... i nie ma żadnej podstawy jedynie podgrzewacz paliwa się przekłada. Zbiornik był wyczyszczony? Co do odpowietrznika to też może być dobry trop jeżeli ssie powietrze...
Mój CITROEN C3 1.1 spala około. 9 l/100 km. (na trasie niewiele mniej) Wykonałem takie czynności jak: - Wymiana kabli wysokiego napięcia - Wymiana sondy lambda - Czyszczenie całego układu paliwowego - Wolne obroty wskazują na tablicy około 1500 obr/min Nic nie pomogło Bardzo proszę o dodatkowe wskazówki.
Witam. Na "komputerze" czyli skanerze czy diagnoskopie Bardzo mało opcji jeżeli chodzi o wyświetlanie ilości paliwa (nawet w tym serwisowym). A na pewno skaner pokarze to co czujnik mu poda. Więc najpierw sprawdził bym sam czujnik w zbiorniku, następnie obwód elektryczny, a na końcu odczytał błędy, sprawdził parametry i o ile się nie mylę to w BSI są...
raczej nie, bo niedawno wszystkie filtry były wymieniane. byłem na komputerze i gość do końca nie był przekonany co do pompy, w innym warsztacie powiedział że to regulator ciśnienia lub wtryski, generalnie chodzi o układ paliwowy,ale nikt nie wie dokładnie o co. w związku z powyższym nie wiem za co mam się zabrać
Oprócz świec może być jeszcze z układem paliwowym - częsty problem głównie w 2.0 HDI. Masz tam pompkę elektryczną paliwa w zbiorniku czy gruszka ręczna? Jeżeli masz gruszkę to zobacz po nocy czy w przewodzie paliwowym nie zbierają się pęcherze powietrza. Jeśli ma gruszkę, to patent ze stacyjką by nie polepszał odpalania.
najprawdopodobniej problem z układem paliwowym, jedź do kogoś kto zna sie na boschowskich układach bo tak to będziesz jeździł od jednego do drugiego i stracisz kupe kasy, niech sprawdzą wydajność pompy i wtryski na przelewy może ktury tak leje że pompa nie jest w stanie zrobić ciśnienia
Test przelewu wykonany tutaj wyniki http://obrazki.elektroda.pl/4915917000_1... Różnica bardzo duża :cry: Butelka 1 to pierwszy wtrysk od strony rozrządu. Jak to jest z tą numeracją w programie? Jeszcze jedna sprawa. Znalazłem opcje http://obrazki.elektroda.pl/8815883300_1... Test nie przechodzi tylko wyrzuca błąd tak...
Po przekreceniu stacyjki na pompe powinien isc 2 sekundowy plus po czym napiecie powinno spac, natomiast podczas kreceni rozrusznikiem napiecie powinno byc cały czas. A odpowietrzaliscie układ paliwowy przed kolejna próba po naprawie pompy? Jesli problem z nia bedzie sie powtarzał, nalezało bedzie ja wymienic.
Na chwilę obecną problem rozwiązany - samochód jeździ, silnik pracuje równo, na biegu jałowym nie ma szarpania. Co się okazało? Jak rozebrali pompę drugi raz, to znaleźli ten sam plastik w jej zaworkach na sekcjach wysokiego ciśnienia... Oczywiście znacznie mniejsze niż te, które wyciągałem z regulatora VCV, ale o takim samym kolorze i strukturze. Sprawdzony...
prosty układ, jesli brak iskry czy paliwa to nie odpala, trzeba wykluczyć jedno a potem drugie badać, -żarówka mała 12v wpiąć się w wiązkę wtryskiwacza paliwowego i sprawdzić czy wtryskiwacz dostaje zasilanie przy pierwszym zakręceniu silnikiem - lexia pokazuje, że czujnik obrotowy wskazuje na prędkość obrotową wału? rusza się wskazówka obrotomierza...
Witam - nie wiem co by tu wymyślili chłopaki z aso citroena ale ja na początek bym zaatakował układ paliwowy , sprawdził filtr i w zbiorniku czy ssak nie jest przypchany lub czy ci nie szwankuje czujnik położenia wału(objawy sa takie ze jak zimne to auto pracuje a ja sie nagrzeje silnik i czujnik to gaśnie lub sie dziwnie zachowuje ) , ni i czy to ci...
Witam/przepraszam/i thx. Nonstop na warsztacie (pasja i praca :). C3 zaczeła jeżdzić normalnie przyczyną okazał się komp, a dokładnie to obwód od czujnika wału korbowego 8/ cóż najważniejsze, że działa :) Propos odpalania to zaczynają się mrozy i znajomi (też mechanicy) właśnie czyszczą układ w takim samochodzie z parafinki która zatkała prawie cały...
Z tym słabym kręceniem to rozrusznik do naprawy może być trochę przytarty bo piszesz że prąd jest na pewno ok . Z tym wypadaniem zapłonu to w pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa sprawdzenie układu paliwowego test przelewowy na wtryskach i ewentualnie demontaż wtrysków i sprawdzenie w firmie która jest w stanie określić ich stan.
Witam, mam problem z Citroenem C5 2,2 HDI (rok 2002). Przejadę kilka kilometrów i nie mogę go ponownie uruchomić. PO odczekaniu 1,5-2 godzin zapala. Na zimno zapala zawsze. Gaśnie mi równiez przy podczas przyspieszania - zwykle na piątym biegu, chociaż zdarzało się i na czwartym. Jeśli zgaśnie mi podczas jazdy to pojawia się zwykle komunikat: antypollution...
Witam. Problem mam z citroenem Jumpy 2.0hdi rhx 02r. Auto zaczęło gasnąć w trakcie jazdy ale po chwili odpalało. Zapychało się sitko na zaworze regulacji w pompie. No i teraz tak, pompa w zbiorniku założona nowa razem z całym koszem, układ paliwowy cały umyty, pompa wysokiego ciśnienia założona druga sprawna ale bez opiłków, filtr paliwa nowy, czujnik...
Niestety chyba nie uda mi się go naprawić w ten sposób i muszę go oddać do mechanika ale zrobię to po świętach więc jak ktoś ma jakieś uwagi i podpowiedzi to piszcie . To jest oczywiste, bo po pierwsze nie masz pojęcia jak to działa, po drugie nie masz odpowiednich narzędzi. Co najwyżej możesz zrobić test przelewów na wtryskach. co powiesz na samą...
Dobrze wiedzieć, że przyczyną pracy silnika po zgaszeniu są opiłki w układzie paliwowym. Tylko teraz pytanie dlaczego przy próbie odpalenia pompa NC raz załącza się a raz nie. A jak odpali to po chwili gaśnie? Próbowałem podłączyć ją na krótko żeby cały czas chodziła i jak odpali to zaraz gaśnie jakby odcinało zapłon.
Witam wszystkich serdecznie mam problem z citroenem jumperem 2006 r 2.2 HDi 120km silnik puma układ wtryskowy Denso otóż mój problem z którym się borykam jest to że czasem samochód nie chce odpalić na 40 razy odpali za pierwszym a czasem zdąży się że 10 razy pod rząd nie zapali , rzeczy które już zostały zrobione : Czyszczenie zbiornika paliwa Czyszczenie...
Na mój gust warto przyjrzeć się zaworowi odpowiedzialnemu za kąt wtrysku w pompie. Może jakiś brud się dostał do pompy i blokuje przepływ paliwa. Próbowałeś ominąć układ paliwowy metodą dwa węże i bańka z olejem napędowym? Jakieś kopcenie przy tym występuje? Pierwszy błąd jest ogólnie naprowadzający na usterkę układu paliwowego natomiast drugiego nie...
Trochę się tymi silnikami interesowałem, bo córka się takim zaraziła, więc mam można powiedzieć - ogólne pojęcie, nie zmącone znajomością rzeczy w tym temacie. Odnośnie wypadania zapłonu w tych silnikach, to przyczyna wcale nie nie musi być po stronie zapłonu. Z tego co czytałem, bardziej przyczyna leży w rozrządzie, a konkretnie w układzie (3 wałek...
Witam. Od nie dawna jestem uzytkownikiem tego auta. Problem polega na tym iz gdy jest przymrozek auto nie chce odpalic... Tzn tak jak by łapał na 2 cylindry, Dzis juz rozwaliłem rozrusznik jak chciałem do pracy dojechac. Swiece żarpowe nowe i sprawdzone układ paliwowy szczelny ... Co moze byc jeszcze przyczyna taiego zachowania? jak juz odpali to silnik...
Niestety kolego masz większy problem . To ,że pompa była sprawdzana i jest ok nie znaczy ,że ok. Często pada pompa w baku i pojawiają się opiłki w układzie paliwowym. Te opiłki osiadają za siateczce regulatora wysokiego ciśnienia powodując brak przepływu właśnie przez niego paliwa co skutkuje bardzo wysokim ciśnieniem na szynie i ecu silnika zatrzymuje...
Witam. Niedawno nabyłem z Holandii Citroena Nemo 2,3 diesel 2012 rok. Jego maksymalna prędkość to 90 km/h. Co to może być? Witaj! Przede wszystkim gratuluję zakupu Citroena Nemo. Chętnie pomogę Ci rozwiązać problem z ograniczeniem prędkości do 90 km/h. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka, więc przedstawiam Ci krok po kroku analizę potencjalnych...
merc124t napisał: Audi nie z tym motorem Widze, że zaczyna się ekspercka rada - dlaczego niby Audi nie z tym silnikiem??? Zakładając że auto będzie miało 150000km i kolega chce przejechać 100000km to wymiana silnika i układu paliwowego ma jak w banku :) po za tym a4 z tyłu ma mniej miejsca niż A3 z 2005 roku :)
Czy samochód przechodzi w stan awaryjny w czasie jazdy lub trudności w rozruchu ale gorącego silnika ? jeżeli nie ma takich objawów to należy sprawdzić układ zasilania - czy nie zapowietrza się układ. (mikro przetarcia przewodów paliwowych lub podciśnieniowych w komorze silnika).Obejrzeć cm po centymetrze.Jeżeli chodzi o płyn eloys to ten silnik jest...
Dziękuję wszystkim za uwagi i pomysły. Usterka usunięta. Tak, układ paliwowy się zapowietrzał poprzez filtr paliwa. Trzeba było wymienić (czytaj dopasować) oring na termostacie i dołożyć uszczelkę na kroćcu spustowym. Teraz silnik zapala idealnie. A tak na marginiesie to płuca bywają wystarczającym przyrządem diagnostycznym :D Pozdrawiam
(...) nic to nie pomoglo(moze na chwile). Przy tym takze wlacza sie odrazu wentylator chlodnicy niewazne czy silnik zimny czy cieply. Teraz moje pytanie czy ktos mial podobny problem? Lub gdzie zaczac szukac usterki. Rozrzad pokrywa sie ze znakami tj blokakady wchodza na swoje miejsce. Dodano po 1 1. Tryb awaryjny: Twój Citroën C3 wchodzi w tryb awaryjny,...
najlepszy jest 1.9D DW8 / XUD9 - tam jeśli tylko wymienisz pasek rozrządu i oleju nie zabraknie to jest wieczny, niema żadnej elektroniki tylko + do pompy wystarczy i prosty przekaźnik świec żarowych. silniki te robią bezproblemowo ponad 500tys km. mam taki w busie Boxerze, miałem w Xantii, w C15, berlingo benzyniaki 1.8 16v i 2.0 16v są też dobre,...
Rozmawiałem z mechanikiem,podobno gdzieś w samochodzie jest włącznik bezwładnościowy(nie wiem czy poprawnie napisałem) i może trzeba go właczyc raczej nie jest to wina immo .Mam też schemat od alarmu (cobra7777 taki jest zamontowany) i może uda sie coś zdzialac a pompa rzeczywiście nie jest elektroniczna.Możliwe tez że jest zapowietrzony układ paliwowy.Macie...
Kamil, nie ważne czy wymieniał filtr poprzedni właściciel. Ty masz to zrobić w każdym przypadku, gdy zachodzi podejrzenie o problemy z układem paliwowym. Filtr paliwa można zanieczyścić bardzo szybko. Trochę wody i już po zawodach. Robi się szlam i jego przepływ spada drastycznie. Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza. Do tego upewnij się, że...
michal_rybka, z tego co mi się wydaje Xantia nigdy nie miała silnika DW8 tylko turbodiesla na pompie Epic, tak że to nie do końca tak samo. Dokładanie jakichś elektrycznych pompek zamiast doprowadzić układ paliwowy do porządku to już trochę druciarstwo i rzeźba. Miałem Xsarę z tym silnikiem i po wyeliminowaniu plastikowego filtra i wymianie przewodów...
Witam , Jestem właścicielem samochodu marki Citroen C3 1,1 2005 FURIO z instalacją LPG – STAG 4. Od jakiegoś czasu auto szarpie tylko na benzynie na biegu jałowym, na gazie jest wszystko w porządku. Zaczęło się od tego, że jednego dnia chyba 3 tygodnie temu po odpaleniu zimniego silnika na benzynie obroty zaczęły spadać pod 700 rpm aż silnik zgasł....
Podejrzewam immobilizer Sygnalizowałby kontrolką. Czepiłbym się jednak albo układu paliwowego, wtryski na przelewy mimo wszystko, ciśnienie na listwie, nie tylko pomiar napięcia z czujnika, odczytać parametry, albo kostka stacyjki do wymiany, to potwierdzałoby: wystarczy wyjąć i włożyć kluczyk
Po pierwsze o co chodzi z nazwa tematu. Jakie stukanie? Po drugie, jeżeli przed opisanymi naprawami chodził, to po wybebeszeniu połowy układu paliwowego, nie szukałabym przyczyny z drugiej strony auta, tylko sprawdził czy przewody wszystkie dobrze poskładane, wtyczki itp. Błąd niskiego ciśnienia paliwa był bo pewnie brakło paliwa. Jak mógł być odpowietrzony...
Pojawił się błąd jak w temacie. Po wykasowaniu, pojawia się ponownie. Silnik ciężko uruchomić, zwłaszcza jak jest zimny. Dodatkowo pracuje bardzo głośno. Z tego co ustaliłem, to ten błąd oznacza problem z korekcją dawki paliwa. Jak to jest fizycznie realizowane? Czy steruje tym element u dołu pompy wtryskowej? Nie widzę innych elementów elektrycznych...
Bardzo mądre zdanie znalazłem: "Uderzenie iglicy zaworu w gniazdo wywołuje charakterystyczne załamanie krzywej przebiegu poradu." BIP to jest moment rozpoczęcia wtrysku (beggining of injection period) czyli to właśnie załamanie. Sprawdza się go na komputerach diagnostycznych (skaner VAG). Wyniki powinny oscylować pomiędzy wartościami +|- 30 czyli 60...
Witam, od niedawna jestem posiadaczem C5 2.0 HDI 136Km z silnikiem RHR i układem paliwowym SIEMENS VDO. Problem z autem jest taki że jak silnik jest zimny to może troszkę ciężej pali, ale w momencie kiedy już jest rozgrzany i postoi około 40 minut to można kręcić bez efektu, jak ostygnie bardziej to odpala od szczała. Niestet dzieje się tak nie za każdym...
Uszczelka wymieniona, głowica zrobiona w specjalistycznym zakładzie - została splanowana, wymieniono uszczelniacze. Wymienione oczywiście uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego. Wymieniony przy okazji zestaw rozrządu - pasek +rolka +uszczelniacz. Po w/w silnik prawidłowo pracuje jedynie na gazie (instalacja na wtrysku STAG 200) Na benzynie nie...
W dieslu sprawdzic trzeba układ paliwowy tj filtr bo może być taka sytuacje że bądzie przypchany i uruchomiając silnika odpali ci a potem padnie i niedarady. Bo syf pójdzie na pompę i może ją zapowietrzyć .Jak uruchamiasz spróbuj poluzować przewody do wtrysków zobaczysz czy podaje pliwo.A ten zaworek powinien po podaniu mu napięcia bezpośredniego z...
citroen zapowietrza układ paliwowy układ paliwowy deutz układ paliwowy układ paliwowy uklad paliwowy
honda biegi instrukcja rozrządu silnik magnetofonu obroty
vaillant atmomag serwomotor domofony zewnetrzne bezprzewodowe
Prędkościomierz nie działa w Hummer H2 - przyczyny i diagnostyka Jak dograć historię produkcji falownika w FusionSolar?