Nie ma wiec powodu, aby nie zapalil. Dwie mozliwosci dla mnie: - cos pochrzaniles przy robocie - wtryski zatarte, jesli "nowy" silnik byl przechowywany dluzszy czas.
Wtryski do roboty.
TDI czyli z intercolerem Raczej to : TDI- Silnik wysokoprężny doładowany z bezpośrednim wtryskiem, dokładnie producent silnika opisuje to jako : TDI-Turbodiesel Direkteinspritzer zwykły diesel masz na myśli oznaczenie DT to: TD- silnik wysokoprężny doładowany ze wstępną komorą spalania (lub komorą wirową) oba typy mogą mieć intercooler, wtryski raczej...
Może być wina sterownika, ale zacząłbym od kabli idących do niego. Sama wymiana sterownika w tym wypadku to raczej odcięcie immo całkowicie. Innymi słowy sterownik przerobiony lub w stanie fabrycznym (virgin). Inaczej nic z tego nie będzie i nie odpalisz.
http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1...
witaj kolego zastanawiam się nad tym wentylatorem że jak wepniesz wtyk to pracuje ciągle jaką temperaturę pokazuje zegar bo tu może być problem ten sam objaw wystąpi jak odepniesz wtyk czujnika temperatury , {uszkodzony czujnik, brak zasilania lub masy w obwodzie kontroli temperatury } poszukaj na schemacie z czym ten obwód jeszcze się łączy bo może...
Jak wyglądały korekcje dawki poszczególnych wtrysków?
Jak chodzi twardo to znaczy że nie działa regulator kąta wtrysku.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Pierwszy wtrysk jest od strony skrzyni.
Zawsze jesteś takim ignorantem? Nie dość, że nie piszesz po polsku. to jeszcze fotki powstawiane na lewo, prawo, do góry "nogami"...
Janusz, To sa dane dla silnika atmosferycznego. TD ma tylko wtryski Boscha otwierane przy 175 barach. Pozdrawiam, Georges
Aktualizacja softu pomoże.
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
Można, sam się zaadaptuje.
Jutro sprawdzę na plaka,ciśnienia nie mam możliwości jak sprawdzić. Jak nie słychać pompy to nie kręć bo wtryski zatrzesz.
. Silnik nie ma prawa zapalić na 3 wtryskach, a jednak pali na dotyk!? . Będzie chodził i na dwóch jak wtryski sprawne, kompresja itd.
Podwójny przekaźnik 15 pinowy!
[quote="rebetlleyon"]Dziekuje Panowie, tego mi bylo trzeba :) Jeszcze male pytanie... jakim najlepiej pradem zasilaic cewki podczas czyszczenia listwy aby bylo bezpiecznie? pozdrawiam![/quote to już doświadczalnie tak aby było cyknięcie , ale myślę że do 500 mA wystarczy. Należy się pomagas ?
Pompa paliwa chodzi -podczas kręcenia również czy tylko po załączeniu zapłonu? -na złaczu cewki jest to co ma być? -co masz na złączu wtrysku?
Witam, zamień wtryskiwacze 1 z 2 miejscami, będzie wiadomo czy to wtrysk.
Rozpylać , rozpylać.
Próbowałeś dać do zaworu ciśnienia +12V? Co się wtedy dzieje? Ciśnienie wtedy poowinno podskoczyć. ale jeżeli immo blokuje to i tak dupa. Nie wysteruje wtrysków.
Etap 1 7Nm Etap 2 80° Pozdrawiam WIMM
15N i 70stopno
W pliku masz wartośi dokręcania wtrysków, powiniem mieć i do kolektora ale to muszę szukać bo gdziś się zapodział plik. 1229130
Nie usuniesz tego błędu przez fejs obd.
Nie jestem pewien, aczkolwiek czytałem ostatnio artykuły o nowych wtryskach i tam powroty pracują na pewnym ciśnieniu i to jest realizowane właśnie przez coś podobnego, wyglądającego jak trójnik, a nazywało się zwężka Venturiego. Jakoś tak. Więc może to jest do wymiany?
Wtryski do sprawdzenia ,któryś przelewa .
Ja jego !!!!!!!!! I kto ma to zrobic? Mnie się nie pytaj, to nie ja wymieniałem podkładkę. :) Podpowiadam tylko od czego zacząć szukanie.
Czy wystarczająco długo silnik pracował na zamienionych wtryskach?
Zatem widzę, że ten temat muszę ja zakończyć. Kolega goodvint rzucił hasło, że da się wykiwać wczytywanie a tak naprawdę nie ma takiej możliwości i jest całkowicie bezsensowne. I niech nikt nie próbuje bo to tylko strata czasu! Chyba, że jeszcze ktoś opatentuje nową metodę to chętnie ją przetestuję. Wtryskiwacze muszą być sprawne a przyuczenie wyjdzie...
Panie nowe wtryski i takie korekty? Wtryski złom.
Czujnik ciśnienia i temperatury. Denaturat to nie jest dobry pomysł..
Czy to nie jest ten wadliwy silnik BMW / Citroen co są problemy z rozrządem ? Ten. Co do gazowania THP to w grę wchodzi chyba tylko instalka wtrysku fazy ciekłej.
To nie jest gaźnik, i możesz zmierzyć rezystancje wprost na pinach 4-ro pinowej wtyczki, ale lepiej mierzyc napiecie.
zrób próbe przelewową, smierdzi mi ze któryś wtrysk ma duży zrzut na przelew.
Jak zielona wtyczka to w sterowniku też może być zielono , ale w tym wtrysku wystarczą niewielkie przebicia między kabelkami i już wtryski nie chodzą.
Jak otworzysz klapę silnika, po lewej stronie jest gruszka gumowa. Przed odpaleniem zimnego silnika, z 3 do 5 razy plopmij paliwo dojdzie do wtrysków. Odpal i gitara.
wczytaj wtryski
Witam ja bym się przyjrzał wtryskiwaczowi, tamte dwa mogą być skutkiem złej pracy wtrysku scr.
Nie piszesz, czy masz schemat - z nim łatwiej. Posprawdzaj zasilania po kluczyku i stałe. Najczęściej winny jest podwójny przekaźnik - tylko czego mu brakuje musisz znaleźć.
zalezy jeszcze jaki wtrysk jest BOSH czy SIEMENS w jednim z nich nie trzeba programować przypuszczam że w Bosh nie trzeba ale glowy nie daje
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
lub skasować inspekcję po jego wymianie. Również w kalkulatorze wtrysku.
http://www.elpigaz.com/?p=pl/menu/3c/ind... lub tej firmy tylko ze z wtryskami VERDE (bardzo ciche)
Jak ustawić kąt wtrysku w pompie lucas, silnik dw8 peugeot citroen?
Idzie wszystko ogarnąć, kwestia kosztów. Grunt to porządnie wystroić z AFR - em . Kup zestaw Innovate Wideband i EGT . Można stroić świnką lub kupić SA. Silnik tani jak wysadzisz kupisz drugi za grosze. Powodzenia.
Pytam bo nie wiem czy jest sens pisać. Otwierałeś chociaż maskę? Sprawdzałeś chociaż wzrokowo kable wtyczki wtrysków?
Zrób tak - odepnij pompę powietrza i zobacz jak wtedy silnik się zachowuje, czy są jakieś zmiany. Gdyby nie było zmian to warto wymienić oringi na wtryskach. Miałem kilka razy że właśnie one przepuszczały lewe powietrze.
Dziękuję za odpowiedzi. W takim razie, po odpaleniu , pojadę prosto do warsztatu i dam kody, które otrzymałem z wtryskami. Niech mistrz zakoduje.
Wtryski.
Miałem identyczną usterkę w jakimś peugocie dostawczaku. Nie chcę cię martwić ale przyczyną były lejące wtryski.
Skrzynka w komorze silnika zapewne. Duże bezpieczniki na akumulatorze sprawne?
Rocznik kod silnika i moc. Różne wtryskiwacze były montowane czasem wtyczki na wtrysku są uszkodzone
Jaki przebieg auta ? Jakie są wtryski ?
Czasami pomaga taki płyn do zbiornika wlać,zależy jak zabrudzony jest wtrysk. Ja dolewam STP czarny.
omputer był podpinany gdy auto przyjechało już z błędem i o ile dobrze pamiętam było coś z wtryskami lub ciśnieniem i chyba temp. co byłoby logiczne do tego nadgorliwego chłodzenia. Tu jest sedno sprawy, nie coś tylko konkretny numer błędu Pxxx-xx jest potrzebny. Niemniej z tego opisu stawiam na uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 2, według ECU będzie...
Już sam nie wiem. Mechanik kazał przejechać 2k i przyprowadzic auto. Powiedział że jak bedzie coś nie tak, wszystko bierze na klate. Wtryski były zamieniane. Zawsze +6 jest na jednym garku.
Wtryski bardzo ładnie wyszły przy użyciu płynu Normfst- moczyłem trzy dni. Niestety śruby się urwały ale też dałem rade rozwierciłem do głowicy i poszło.
Sprawdz czy wtrysk którys nie przelewa.
To 1.6 THP z wtryskiem bezpośrednim wiec siłą rzeczy jest pompa WC.
Tzn. wtryski?
WITAM TAK KODOWANIE 1 WTRYSKU
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk.
Wtryski nie są tanie więc może lepiej zająć się tym jednym, najgorszym.Jeśli przyjąć, że ten wtrysk który oddał 40 mili litrów jest na 90% sprawny to ten który oddał 70 ml to złom.Nie mam wzorca ile paliwa powinien oddać sprawnie działający wtrysk w ciągu minuty.
Pompa lucas? Kąt wtrysku?
Ćwiczyłem podobny temat. Winna była wtyczka na wtryskiwaczu. Wizualnie nie dało się rozpoznać, błędów nie było. Oczywiście wtryski piezo.
W citroenie parę bąbli powietrza w wężyku zasilania to normalne (ale bez przesady). Ja stawiałbym na wtryski.
Wtryski zostają te same. Różni się tylko końcówkami wężyków paliwowych niskiego ciśnienia, a sterowania EGR-em i tak nie podłączysz. W praktyce znacznie mniej problemów z Boschem.
Umyć i sprawdź które cieknie. Potem wymienić uszczelkę, a raczej komplet na dany wtrysk.
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Koledzy nie sprzeczajcie sie bo jest to bezcelowe, Paliwo do plynu mogloby sie dostac na 2 sposoby uszczelka lub uszkodzenie glowicy w obrebie komory spalania lub poprzez pekniecie glowicy wyzej w miejscu w ktorym docislany jest wtrysk
Dzięki za odpowiedź!
w AXach były 2 czujniki temperatury cieczy: 1. Niebieski - 2 piny - kontrolka przegrzania i wskaźnik temperatury 2. Zielony - 2 piny - system wtrysku Poza tym jeśli ten czujnik jest zepsuty (rezystancja nieskończona lub zero) komputer wtrysku zaświeca kontrolkę diagnostyki.
1.A na pewno to jest olej a nie ropa z sadzą? Co do reszty to wyciąg wtrysk.
Wtrysk Delphi? Jeśli tak to zacznij od próby przelewowej.
Objawy wskazują problem z kompresją lub kontem wtrysku.
Czasem przez stary płyn zatyka się wtryskiwacz adblue. Być może ten środek i jego przeczyszczające właściwości umył wtrysk i może pompę?
NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? Nie pamiętam dobrze ale chyba żeby wytargać wtryski to trzeba wyrwać najpierw kolektor.
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Mam nadzieje że wymiana zaworu nie zamaskuje tylko niewydolności wtrysków, ale przyniesie szukany rezultat na dłuższą metę.
Zalecił tylko regulację instalacji po dotarciu silnika i jeżeli instalacja jest odpowiednia do wtrysku bezpośredniego to tylko jeździć i pilnować przeglądów i regulacji LPG. O ile się nie mylę to ten silnik ma wtrysk benzyny pośredni.
Ja diesla kręcę do 3300rpm. Ale jest postęp w sprawie, sprawdziłem korekty i test przelewowy i wyszło tak....... 1 i 2 wtrysk leje, wykręciłem lambdę i z gniazda lambdy leci czarny dym przy daniu w palnik, a na niskich obrotach niebieski dymek leci ciągle. Silnik ciągnie olej z odmy, to już wiem. Powód spalania lejące wtryskiwacze.... Późno robiłem...
Musisz pojechać na diagnostykę i sprawdzić ciśnienie na CR jak wyżej kolega na pisał .Jak nie ma cisnienia to wtryski to ecu nie otworzy wtrysków ,czy nie kopci ci czasami na czarno ?
A zawor przelewowy na listwie? Wtryski nie przelewaja na powrót?
Jak ustawić kąt wtrysku w Citroenie Xsara I 2.0 Hdi?
Wydaje mi się że masz uszkodzony wtrysk. Robiłeś próbę przelewową?
Jak jest wypalony zawor to silnik bedzie kulal caly czas i wylaczenie wlaczenie silnika raczej tego nie usunie.Nawet korekcja wtrysku.
Od sprawdzenia wtrysków.
Witam ponownie. Czy może ktoś podrzucić, jakie mam tam wtryski po nr VIN? VF7UARHJH45422431.
Cześć, Proszę o słowo komentarza do wyników próby przelewowej. Pacjent to Citroen C5 x7, 2.0 HDI 135KM, system Delphi, przebieg ok. 253 kkm. Pomiar przeprowadziłem na nagrzanym silniku, czas pomiaru to 4 min. Wtryski liczone od skrzyni: 1 - 13,50 ml 2 - 14,50 ml 3 - 12,50 ml 4 - 16,00 ml Niepokoi mnie trochę odstający ten czwarty.
Nie jest skomplikowana, jedna srubka na klucz 8ke, szukaj koło koła walka rozrządu. Na yutube. Nie w 2.0 HDI w Xsarze, tam jest na kole zamachowym. 1.6 HDI i nowszych 2.0 HDI jest za kołem pasowym przy wale rozrządu, nie wałku. A przy kółku wałka rozrządu jest czujnik położenia wałka, a on mam za zadanie sprawdzić synchronizację. Wału odpowiada za...
padają jak muchy te moduły,nie napisał czy działa mu klima,czy ma jakieś defekty związane z tym modułem w sterowniku silnika,a mostkowanie czujnika temperatury życze powodzenia,sypie się element zabudowany w tym module,a są 2 prędkości,klimatronic steruje poprzez sieć Can poprzez sterownik wtrysku.
Jak się sprawa rozwiazała? Mam podobnie.
Regulator ciśnienia podmień, czasem też pada czujnik ciśnienia w tych autach.
Nie będą pasowały koniecznie musi być oryginał sam weglad o niczym nie świadczy
Kolego udalo Ci sie dojsc do ładu z tym tematem. Mamy dokladnie te same objawy walczymy z autem klienta tylko my poszlismy krok dalej i zrobilismy juz pompe i wtryski
Po wymianie wtrysku wszystko wrocilo do normy
koncza mi sie pomysly stawiam jeszcze na bsi lub same wtryski
Czy rano nie ma problemu z rozruchem nie zalany silnik? Pali na 4 cylindrach iskra świece? Może być coś z wtryskiem i leje wtryskiwacz.
wtrysk citroen wyciek wtrysk citroen wtrysk adblue citroen
cewka zapłonowy pastuch schemat przełacznik analogowy myjka ultradźwiękowa budowa
electrolux esl4310lo merlo schemat
Samsung Galaxy A32 5G - Ekran gaśnie na ułamek sekundy Wniosek o warunki zabudowy w parku krajobrazowym