Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa.
Odłączyłem akumulator do ładowania po podłączeniu silnik pracuje na wysokich obrotach Natomiast podczas jazdy szarpie silnikiem. Czy odłączenie akumulatora ma na to wpływ bądź też duże mrozy?
gdy rano odpalam obroty 2000 po 5 km jest oki jak sie zagrzeje co padło czujnik jakis temperatury czy połozenia przepustnicy kurde wkurza mnie to bo wzrosło spalanie . w miescie jak stoje na swiatłach to obroty jak przygazuje za wolno schodzaa moze to lambda? czy musze podpiac w aso pod komputer zeby sprawdzili parametry komutera pokładowego.co wy na...
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
JA tesz stawiamna falszywe powtarzanie ale czemu tak jest. sciagnolem kleme i dlej tesame kody sa 21,33,13,14 jak to zresetowac???????? rozebralem caly uklad wtyskowy przeczyscilem i zobzcymy. aa- przetestowlem ten silniczek krokowy i chyba on niedziala. Niby ma na uzwojeniachodpowiednio rezystancje. ten tzrpien to on musi sie krecic w silniczku krokowym?...
Czy rozwiązał ktoś problem z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym?
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
Witam. No wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy. No było syfu co nie miara ale jest problem bo w układzie dolotu jest masa oleju z silnika. A nie dawno wymieniałem odmę. Co może być przyczyną. No silnik odpaliłem ale dalej wchodził na wysokie obroty. Ale po paru próbach się uspokoił.
Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe? Dodano po 4 Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe?
Co to znaczy wysokie obroty ? Jak wysokie ?
Niedawno kupiłem Xsarę z silnikiem DW8 na pompie Lucas. Powoli robę w niej różne sprawy które zaniedbał poprzedni właściciel, wymieniłem filtry, płyny itp. Zauważyłem dzisiaj że po rozgrzaniu do temperatury pracy, silnik ma zbyt wysokie obroty (brakuje ok. 0,5 milimetra do kreski 1000 na obrotomierzu). Termostatyczny regulator obrotów z linką działa...
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Witam mam problem z citroenem Xsara II 2001r. , a wiec przy odpalaniu gaśnie , a gdy dodam gazu to odpali ale muszę chwile trzymać na gazie bo jeżeli nie będę trzymał to znowu zgaśnie , a gdy już odpali to wchodzi na wysokie obroty .
Wysoko ustawiona dawka paliwa będzie powodować takie objawy.
Efekt taki jest tylko na gazie czy rowniez na benzynie.
Witam Wyczytalem, ze czujnik powinien miec rezystancje przy 20C okolo 3750 ohm, przy 50C okolo 750 ohm, jednak w dalszym ciagu nie moge zlokalizowac tego czujnika nie wiem na jakich stykach mierzyc. Pozdrawiam
Po zmianie oleju obroty nie mogły sobie wzrosnąć... Chyba że automat ...
Sterownik nie widzi położenia biegu jałowego przepustnicy, stąd problem
na zimnym silniku czy na cieplym czy jest instalacja lpg
Wygląda to na problem z zacinaniem się zaworka dawki na pompie wtryskowej. Najpierw należałoby podłączyć jakiś tester i zczytać błędy(proxia,laser,euroscan).
Wszystko wskazuje na uszkodzoną pompę wody, może być plastikowy wirnik który się obraca na osi pompy.
Witam, mam problem z samochodem. Nie można go odpalić, chodzi tylko na wysokich obrotach. Prawdopodobnie jest po zalaniu. Mechanicy próbowali już rzekomo wszystkiego. Wymieniali pompe wysokiego ciśnienia, czujnik paliwa. Nie wiemy gdzie szukać.
Ale to nie jest licytacja, co napisałeś wcześniej czytałem. To co napisałem ma być, jak nie ma to lipa po prostu.I stąd problemy z obrotami.
może warto by sprawdzić wydech czy jest drożny na wysokich obrotach..
Silniczek krokowy na 99%
Turbina puszcza olej. Silinik wsysa olej wraz z powietrzem i chodzi na oleju. Dobrze ze kierowca przytomny i zgasil przez zdlawienie, bo inaczej zwykle konczy sie "metalowym deszczem"
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Komputer nie wskazał sondy tylko podał że jest zła mieszanka. Napisz dokładnie jakie masz błędy a nie że jakieś. Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza.
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Za wysokie podciśnienia na zimnym koło 350 mbar. Może przedmuch z któregoś cylindra do ssącego może dawać taki efekt.
Mój CITROEN C3 1.1 spala około. 9 l/100 km. (na trasie niewiele mniej) Wykonałem takie czynności jak: - Wymiana kabli wysokiego napięcia - Wymiana sondy lambda - Czyszczenie całego układu paliwowego - Wolne obroty wskazują na tablicy około 1500 obr/min Nic nie pomogło Bardzo proszę o dodatkowe wskazówki.
Dzięki wielkie za podpowiedź. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i wszystko hula. Pozdrowienia
Czy poradził Pan sobie może z tym problemem? Umnie jest podobnie na lexi pokazuje błąd P0692 układ rozwarty. Brak drugiego biegu rezystor wymieniony i auto troszkę inne citroen c4 picasso 1,6 hdi 2008 rok wentylator chodzi tylko na klimie na wolnych obrotach. Podłączony na krótko śmiga na wysokich
Nie wiem co się stało ale citroen odpala dołączyłem akumulator na godzinę po podłączeniu akumulator samochód odpalił tylko na wysokich obrotach odcina coś i gaśnie ale nie za każdym razem
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Czy obroty silnika spadają prawidłowo do najniższych, czy też utrzymują się wysokie?
piszesz o jeździe 60-70 na drugim i trzecim biegu czy na czwartym, diesel lubi przerywać przy jeździe na wysokim biegu przy małych obrotach
Witam Mam problem z Citroen jumpy 1.6 przy przełączeniu na gaz automatycznie wchodzą wysokie obroty ( maksymalne). Po przełączeniu na benzynę brakuje średnich obrotów a na wolnych obrotach silnik nierówno pracoje.
Witam, mam problem z Citroenem C5 2005 rok, mianowicie wyskakuje mi kontrolka silnika i ostatnio auto się dusi, szarpie. Pedał gazu nic nie pomaga, w listach błędów pokazuje, że to jest błąd katalizatora i awaria silnika. Kiedy go zgaszę i uruchomię, auto nagle wystrzeliwuje obrotami wysokimi i jest wszystko w normie. Proszę o jakąkolwiek pomoc.
Witam wygląda to na wysokie napięcie lub zapchany wydech.
Witam. Czy ktoś mógłby udzielić mi informacji odnośnie problemu w moim Citroenie? Otóż przy jeżdzie na wysokich obrotach i wrzuceniu biegu z drugiego na trzecie słychać charakterystyczny zgrzyt przy wykonywaniu tej czynności. Dodam jeżeli obroty silnika są mniejsze zgrzytu nie ma. I teraz nie wiem czy jest to skrzynia? czy jest to sprzęgło? czy jeszcze...
Wentylator jest dwubiegowy wolny na klimę i ten wysokich obrotów na chłodzenie co chodzi cały czas
wysokie napięcie sprawdż
Witam Mam problem z Citroen jumpy 1.6 przy przełączeniu na gaz automatycznie wchodzą wysokie obroty ( maksymalne). Po przełączeniu na benzynę brakuje średnich obrotów a na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje. Przepraszam za spam ale przez przypadek zablokowałem sam temat i teraz nie potrafię usunąć poprzedniego
Mam podobny problem, temp silnika 70-90 a z nawiewu letnie. Pomaga trzymanie na wysokich obrotach. U siebie mam wrażenie że to problem braku obiegu wody - ta magiczna pompa z dziwnym napinaczem jak by nie pracuje poprawnie?
Czasami taki syk wytwarza kończące się wolne koło na alternatorze, w szczególności gdy obroty szybko spasają z wysokich na niskie.
Z tymi o-ringami to jest spory problem z dostępnością nowych i ceny wysokie, ale ostatnio włożyłem od jakiegoś Audi i pasowały idealnie.
Xsara 1,4i 99 Mam ten sam problem .Brak ssania zimą ,trzymanie obrotów żeby silnik nie zgasł -potem wszystko OK.Po przeczytaniu paru wpisów na forum stwierdziłem że przeczyścić przepustnicę i silnik krokowy mogę sam.Rozebrałem wszystko poodłączałem przewody od czujników i silnika i całość umyłem w b.exstrakcyjnej .Po złożeniu wszystkiego do kupy SSANIE...
Nie krzycz / duże litery/ , nic nie rozumiesz - niskie ciśnienie na listwie ,może być również z powodu słabego akumulatora - niskie obroty rozruchowe. Po plaku obroty wzrastają i ciśnienie paliwa wzrasta. Resztę sobie doczytaj!
Witaj kolego zacznij od czujnika temperatury płynu, małe pieniądze, comp widzi wysoką temperaturę więc nie włącza świec, bo długość ich grzania zależy od temperatury silnika A jeszcze pytałeś o fap wystarczy pod niego wleżć i widać co ma.
Po skasowaniu błędów i odpaleniu silnika ponownie wyskoczył błąd P0341 Opis tego błędu to czujnik wałka rozrządu, po jeździe testowej wyskakuje coś jeszcze? Problem wysokich obrotów może być związany z przepustnicą, zerknij czy jest w miarę czysto.
Z plaka rano odpalił własnie. Z ciężkim trudem ale odpalił. Pojawiły się wtedy dodatkowe błedy awarii dpf i esp. Pokasowałem przeleciałem na wysokich obrotach i nawet check zgasł. Jak był ciepły to odpalał. Po kilku godzinnym postoju już nie odpalił. Jutro rano sprawdzę czy widzi ciśnienie przy kręceniu....
Posiadacz xsary HDI dozuje napięcie. Nie ujawnił jeszcze taśm prawdy na których widać wysokie obroty i odczyt z przepływki. Ja preferuję taką metodę do diagnozy turbo. Najmniej brudząca.
Czy jest ktoś w stanie powiedzieć coś więcej niż kolega wyżej. Przede wszystkim zależy mi na zlokalizowaniu elementu odpowiadającego za regulacja obrotów - ponieważ na pewno na ludzie są zbyt wysokie a silnik chodzi dość głośno a 130 to max z górki i wietrze w plecy.
No to własnie pytam co ma sonda do tego. To, ze przy temperaturze silnika 69° uklad pracuje w petli zamknietej i przy niskim napieciu sondy ECU zwieksza dawke paliwa do momentu uzyskania lambda 1. Stad nienormalnie wysoki czas wtrysku.
jeżeli zaczoł palić nagle baaardzo dużo,świeci się lampka od sondy,a świece są czarne okopcone na 90% padła uszczelka pod głowicą,odepnij czujnik temp silnika dla ecu-powinny obroty zmaleć, czy ubywa płynu chłodzącego?
Czujnik zmieniałem na nowy i sprawdzałem wskazuje dobrze ale zauważyłem wieczorem przeskok iskry na listwie cewki wysokiego napięcia, zmienię ją i napiszę czy pomogło bo może to wina tej listwy
Sonda lambda działa tylko na rozgrzanym silniku jeżeli podobne objawy są na zimnym silniku to nie jest to sonda. Sprawdź przewody wysokiego napięcia i świece.
Witam, mam problem z wentylatorem chłodnicy, ponieważ chodzi albo tylko na 100% obrotów albo wcale(pomimo że jednostka zadaje mu np. 58 %). Czy to oznaka że jest on uszkodzony czy muszę szukać gdzie indziej usterki? Auto to Citroen C3 1.4 hdi 50 kW 2007 rok. Po odczytaniu Lexią wyszło że przerwa w obwodzie, albo za wysoka temperatura. Ktoś ma jakieś...
Citroen Jumper 2.0 130KM 2018r wzrost mocy powyżej 2500 obrotów, Podczas ruszenie nie mam mocy dopiero przy obrotach około 2500 dostaje strzała mocy i ładnie przyspiesza. Wyświetla się ikonka silniczka i mocno kopci do obrotów 2500 później już nie kopci. Zaczęło się że zapchał się DPF więc został wyczyszczony i zrobiony. Czo jest przyczyną dalszej awarii....
Tak sobie przypomniałem wykład u siebie na uczelni i spojrzałem na oznaczenie oleju. Moim zdaniem, ten olej poprostu się nie nadaje na wysokie temperatury... zakres stosowania takiego oleju jest ok 20 st C temp. otoczenia. W naszej strefie klimatycznej powinny być stosowane oleje np 5w40. Podejrzewam, że problem się pojawił wraz ze wzrostem temperatury...
bozo86 jak tam udało się znaleźć przyczynę ? mam podobne objawy u siebie w C4GP 1.8 16V. Odpalam na benzynie zimny silnik, wchodzi na obroty płynnie schodzi do jałowych płynnie i w tym momencie zaczyna szarpać silnikiem przez 10-20 sek. - stabilizuje się na jałowych obrotach ale dodanie gazu dławi go. odczekanie 2-3 minut lub kilkukrotnie wprowadzenie...
Jak podkrecic wysokie obroty jumper 1.9d pompa lucas... Witam wszystkich. mam mały a zarazem duży problem z citroenem jumper 1.9D. przed wymiana rozrządu mój bus rozwijał maksymalna prędkość 120km/h. a po wymianie jedynie 95km/h. teraz nie wiem jaka to przyczyna rozrządu inaczej nie można założyć. jest to proste. zablokować koła zamachowe,tak samo wkręcić...
najczesciej regulator wysokiego cisnienia pomiar pradu ponizej 100 mA a jesli 800 to ok,lub czujnik wysokiego cisnienia na rampie w parametrach przy nioskich obrotach pokazuje za wysokie cisnienie a przy wyzszych komputer nie pdwyzsza regulacji cisnienia dla bezpieczenstwa
Witam udalo się dojsc co to było mam identycznie po odpieciu 1 sondy jest ok ale spalanie duże ok 11 a z zapieta sondą 7.5l. Ale wariuja obroty i na jałowym nie może wejscoś na obroty do tego strzela jak w wrc😊ale nie rusza pomocy pozdrawiam
Przewody wysokiego napięcia są OK ? Pomiar kompresji można by wykonać przy wymianie świec .
Za falowanie obrotów może odpowiadać wiele czynników jak Elektryczne czyli czujnika położenia wału korbowego, czujnika położenia przepustnicy, przepływomierza powietrza, czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnika temperatury zasysanego powietrza, sonda lambda. Ale to akurat może pokazać komputer. Mechaniczne to zła praca silniczka krokowego,...
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Nastapił przełom w sprawie.:) Auto odpala ale kuleje nie ma jałowych obrotów i a na wysokich straszanie przerywa . Ja w tej chwili mój typ to cewka WN tylko jak ja sprawdzic zeby nie kupowac nowej
Starą przepustnice czyściłem płynem do odtłuszczania tarcz hamulcowych ale nic nie dało , teraz zamontowałem druga przepustnice tak jak przyjechała lekko przysmolona i już nie wchodzi na wysokie obroty . Problem polega na tym , że samochód nie odpala bez dodania gazu na zimnym silniku a jak już się rozgrzeje to pali . Oprócz tego wszystko gra . Tu nic...
Przez przytkany katalizator będzie taki problem? Kiedyś słyszałem, że zatkanie katalizatora odczuwalne jest na wyższych obrotach...
Podmieniłem cewkę na inną, używaną, oryginalną i efekty: - silnik pracuje na niej prawie normalnie - przejechałem dopiero 20 km, ale błędów zero - wróciły wysokie wolne obroty: najpierw ok. 2000, za chwilę spadają na 1500, po chwili już na 800-900 i tak trzymają - w czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu dla zwolnienia czuję, że silnik "pcha" na podwyższonych...
Auto gaśnie podczas dłuższej jazdy gdy dodaje więcej gazu. Przy zimnym silniku trochę dłużej odpala niż normalnie ,ale chodzi na normalnych obrotach. Problemy sprawia dopiero wtedy gdy są 2 kreski wskaźnika temperatury silnika. Wtedy ma wysokie obroty na wolnych obrotach ,a gdy dodam więcej gazu np. przy wyprzedzaniu gaśnie. Dlatego prawie nie używam...
Jeszcze nie widziałem zepsutego czujnika wysokiego ciśnienia w tym samochodzie, za to regulatory na pompie wymieniałem wiadrami. Skad pomysł z czujnikiem?
nie za bardzo zrozumiałem , za małe ciśnienie na szynie i dlatego sprawdzać wtryski ?a może pompę wysokiego ciśnienia lepiej ?zużycie mam w normie , silnik po odpaleniu pracuje stabilnie , także przy przyśpieszaniu , żadnych czkawek , wchodzi na obroty do maxa ,
Ja w swoim usunąłem, narazie działa. Faktycznie mogłem go wydmuchać z brudu- przecież tam po to jest , ale od momentu wywalenia tego sitka jest ok. Ssilnik nie wariuje na wolnych obrotach , trzyma równe obroty i nie gaśnie. Pisałem co zrobiłem ale każdy ma wybór co zrobić. Nie do końca zgazam się z konecznością zamawiania pompy WC- ten regulator już...
Ja też. Ale nowy objaw się pojawił ,dziś podczas odpalania czekając aż szyby odparują wyczułem zapach hmm ciężko to określić ,spaliny + benzyna to takie chyba najbliższe prawdy. Wydaje mi się ze coś ze sterowaniem silnika ,bo na biegu jałowym mogę deptać po gazie i pięknie na obroty wchodzi i spada. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie tego czujnika??...
Witam.To znowu ja , moj berlingo ma teraz przejechane 180 000 tys ,silnik dw8 1,9 d ,jest coraz gorzej ,gdy jest goracy nie pali . Musze pompe polac woda , czy nie ma innego innego sposobu jak regeneracja pompy wtryskowej (duzy koszt)? Do tego jest problem z cisnieniem oleju ,po podlaczeniu zegara cisnienie na goracym wynosi 2 bary ale wskazowka bardzo...
Witam, przeczytałem całe forum i ja mam taki problem, że wyskakuje mi błąd od zbyt bogatej mieszanki i czuć, jakby na wolnych obrotach co jakiś czas wypadał zapłon. Wcześniej miałem dużo błędów i brak mocy, co było spowodowane uszkodzoną pompą wysokiego ciśnienia, którą oddałem do regeneracji. Po regeneracji moc wróciła, ale są objawy takie jak wyżej....
Gdy tak zrobiłem to Auto zapowietrza się.Paliwo wraca się ale bardzo małe ilości.zauważyłem również ze jak Auto chodzi na wysokich obrotach to gruszka robi się twardą po dłuższej chwili.Natomiast gdy chodzi na wolnych to momentalnie wywala wężyk.
Dodaj fotkę tej turbiny. To o czym piszesz to zawór nadciśnieniowy, który otwiera się samoczynnie aby ciśnienie doładowania nie było zbyt wysokie. Na wolnych obrotach zawór ma być zamknięty. Jeśli jest otwarty, turbina "pompuje" za mało na średnich obrotach silnika. W Twoim silniku turbina nie jest regulowana przez sterownik.
Mam problem z moim citroenem. Otóż jest problem z jego odpalaniem. Silnik 1.4 rok 1997 z instalacją gazową Elpigaz. Gdy się przekręca kluczyk i załącza rozrusznik to kręci, ale nie chce odpalić. Dopiero przy kręceniu rozrusznikiem i dodaniu gazu auto odpala. Tak jakby nie mógł zebrać sie na obroty. Filtry wymienione, świece też i kable wysokiego napięcia....
Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Okazało się że regulator nadmuchu był do wymiany. Sprężarka wyłączała się na wysokich obrotach dmuchawy. Kupiłem na próbę używany rezystor i bingo wszystko chodzi jak potrzeba. Dziękuje wszystkim zainteresowanym za pomoc.
Dziś jakieś 30 km w jedną stronę - obwodnica, potem powrót przez Trójmiasto w korku. Każde światła falowanie. Do momentu odpalenia klimatyzacji. Przestaje falować, obroty wysokie na 1200. Zastanawia mnie też brak rury dolotu do filtra powietrza. Pewien mechanik powiedział, że nie ma to znaczenia. Jednak jeździłem kiedyś starym ZX chyba 1.6. Mulił strasznie...
Rozrząd panowie jest OK. CZujnik wału działa bo przy kręceniu pokazuje obroty silnika na testerze. Czujnik wałka sprawdzałem tylko opornosćiowo. Chyba że jest inna metoda na to. Poza tym skad sterownik wie czy synchronizacja jest okna wyłączonym silniku. Powinno dopiero chyba wskoczyć na tak jeśli zapali lub przy rozruchu. W przelewach jets takie ciśnienie...
Kolektor ssący jest szczelny. Objawy wysokich obrotów nie zawsze występują. Ostatnio gdy delikatnie gazuje to obroty spadają poprawnie a gdy mocniej przygazuje podczas jazdy to rosną i utrzymują się wysoko choć ściągnę noge z gazu. A gdy następnie powtórnie przygazuje to szarpie i nierówno wchodzi.
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
podobnie u mnie (zimny samochod - przez chwile z pod maski dźwięk typu "za wysoki bieg do obrotów") i opinia serwisu w centrali w Warszawie - to normalne dla 1.6 vti... u Was cos nowego w sprawie?
Poddaję się albo zostaje jakiś Magik,albo czas sprzedać Autko choć szkoda bo ma dopiero 168 tyś km. Skończyły mi się pomysły. co może być nie tak. wszyscy obstawiają Pompę wysokiego Ciśnienia. ale po sprawdzeniu, jest na wolnych obrotach 258 Bar a na wysokich obrotach 1280.Bar zgłupiałem do reszty :( ale widzę że to Ciężki temat dla wszystkich !! te...
Witam autko jak w temacie nie załącza się klimatyzacja ani sprężarka ani wentylator chłodnicy ,czynnik jest czujnik ciśnienia nowy czujniki temperatury pokazują ok jedyny błąd to błąd sterowania 1 biegiem wentylatora chłodnicy P0694, ale w tym aucie jest wentylator z modułem sterowany sygnałem pwm .Test obrotów wentylatora ok startuje od niskich obrotów...
Samochód nie był podłączany jeszcze do komputera, sitko w starym regulatorze było bardzo zabrudzone opiłkami, więc wymieniłem na nowy, teraz gdy grzebałem przy samochodzie zauważyłem nowy objaw, samochód gaśnie dopiero po 2-3 sekundach gdy kluczykiem się go wyłączy. A i jeszcze zrobiłem eksperyment odłączając czujnik na listwie CR zapaliłem i samochód...
Czy jesteś pewien że wyłącza się również podczas hamowania czy skręcie? Dzieje się to na wyższych obrotach ?
Witam. Mam problem z citroenem C3. Otóż występuje usterka jak w temacie: Usterka trwała: Włączenie wysokich obrotów zespołu wentylatora chłodnicy. Zaczelo się od spalenia się wentylatora chłodnicy. Po wymianie wentylatora zauważyłem, że działa on cały czas ( nawet po wyjęciu kluczyka) Sprawdziłem czujnik temperatury w głowicy (niebieski jednopinowy)...
Wymyśliłem i zrobiłem taki test: 12,52 klemy zdjęte z akumulatora 12,49 klemy założone 12,24 załączony zapłon 10,20 najniższą wartość przy rozruchu 14,46 silnik pracuje 14,34 obciążenie światłami, klimą i nadmuchem na max Przypadkiem silnik zgasł przy przełączaniu na gaz (o dziwo załączenie instalacji gazowej nie obniża napięcia) Kolejne pomiary po...
Jak zapali to cisnienie w porządku. Tak egr jest elektryczny, zapomniałem dodać że czasem plunie z wydechu na wyższych obrotach
Nie podpinaj zaworu do aku bezpośrednio bo go spalisz. Tylko przez żarówkę np h4. Po prostu przełożę zawór ze sprawnego auta. skoro autor podmieniał podzespoły na inne auto i zadziałało no to ten błąd z tematu wskazuje na padniętą pompę wysokiego ciśnienia . Kolega myśli że jak przełożyłem całe bebechy do odpalania to nie skasowałem starych błędów...
Witam. Kupiłem xsare z silnikiem 1.4 i sekwencyjną instalacją gazową BRC FLY GAS. Jak się okazuje na benzynie chodzi ładnie ale na gazie na wolnych obrotach zaczyna szarpać i gaśnie. Jeśli się trzyma na wysokich obrotach to jest ok. Elektryk polecił mi wymienić sondę lambdę, wymieniłem ale nic to nie daje. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Mam Citroena AX 1.1 na wtrysku. Problem przedstawia się następująco: przy odpalaniu zimnego silnika wchodzi na zbyt wysokie obroty i utrzymują się one trochę za długo (ok 5km). Przy uruchamianiu ciepłego silnika jest OK. Silnik krokowy jest OK. Podejrzewam czujnik temperatury płynu chłodzącego układu wtryskowego. Mam tylko mały problem - nie wiem który...
Citroen C4 1,6 HDI, 2006 Nie działa wentylator chłodnicy Dziś na parkingu, tuż przed samym zatrzymaniem, wywaliło mi błąd STOP + informację o zbyt wysokiej temperaturze silnika. Podłączyłem OBD - temperatura 98 stopni. Wentylator nie odpalał. Przy jeździe problemu nie ma. Dojechałem do domu, temperatura wahała się w trakcie jazdy 80-83 stopnie, więc...
wysokie obroty citroen citroen wysokie obroty benzyna citroen xsara wysokie obroty
hyundai obrazu połączenie przewód wielożyłowy schemat wycieraczki szyby tylnej
freetz master technics overload
Vaillant filtr pompy 160928 – czyszczenie, demontaż, konserwacja, uszczelka EPDM Schemat magnetofonu szpulowego Grundig ZK 120 – gdzie pobrać dokumentację serwisową?