Witam, mam problem z Citroenem C2 1.4 benzyna-gaz 70 KM, wypadający zapłon tylko na benzynie. Czy miał ktoś podobny problem i czy coś pomogło? Wymieniłem już wtryskiwacz i świece.
Niestety tam brak oznaczeń ( jest ich tam dużo mniej jak przewodów i nie pokrywają się z tym co było w schemacie). A wpinanie się na ślepo nie jest najlepszym rozwiązaniem. Dlatego zapytałem. Przecież nawet na zdjęciu widać wytłoczone "1", "8", "9" i "16"- ale niech stracę- proszę: https://obrazki.elektroda.pl/8335099400_...
przytrzymaj guzik kasowania dobowego licznika i włącz zapłon na 15 sekund.
Jak załączam zasilanie na pon 7 to pompa działa lecz nie odpala. W momencie kiedy zalaczy się sama po przekreceniu kluczyka i odpaleniu samochód zaraz gaśnie mimo iż było podane zasilanie na pin 7
Podpowiedzi, co jeszcze muszę sprawdzić i wyeliminować. Może są źle zrobione adaptacje. Dodano po 11 Dziś nowe adaptacje i nic dalej wypada zapłon
Oczywiście, domyślam się że na odpalonym by nie poszło. Jedynie załączony zapłon.
Pierwsze pytanie to gdzie znalazłeś samochód C47? Informacji o modelu nic. Sklep z akumulatorami nie musi być aż tak biegły coby wiedział jakie wymagania ma C47. A o jakim akumulatorze traktuje wzmianka? Czy może o AGM?
Włącz zapł. naciśnij jeden z przycisków pilota na ok.10s wył. zapłon ,po chwili powinny działać. Pozdrawiam,
Witam mam problem z moim saxo 1.0 50km 2000r samochód stał odpalony za chwile zaczął przerywać i zgasł. Na następny dzień próbowałem odpalic i zapał się check engine i gasł w tym momencie co się zapałał to załączyła się pompa paliwa teraz nie swieci check engine i nie załącza się pompa ani zapłon
A kompresje ktoś zmierzył? Wiązka od wtrysku sprawdzona trafił mi się kiedyś taki Fiat wszystko wymienione a zapłon wypada a wiązki wtrysku nikt nie sprawdził a tam był problem
Ciszej pracuje czyżby za późny zapłon?
Przełożyłam w parking, włączyłam zapłon i nie było napięcia w 7. Odczekałam ze 20min.Zmieniłam F9 z 20 na 30 i SH z powrotem w Client, zapłon i jest. Działa :-) Możliwe, że coś nie stykało. Ważne, że działa. :D
Nie wydaje mi się żeby to była wina wilgoci ale nic cię nie kosztuje wysuszenie go więc warto to sprawdzić. Wytłumacz dokładnie co rozumiesz przez to że zapłon sam się włącza oraz które dokładnie światła same się włączają. W zależności od wersji to przednie postojowe razzakaxza BSI a raz BSM, tylne tylko i wyłącznie BSI. Co z oświetleniem rejestracji?...
Ale jak to? Kiedy zgaśnie, wyłączasz zapłon (cofasz kluczyk) i odpala, jedziesz bez zapłonu dalej?
Dodatkowy immobilizer/blokada zapłonu.
Tak , na tym schemacie D+ to 12V po 15 (zapłonie).
Coś tam ci wysłałem zobacz.
Masz lampę stroboskopową?
Stacyjka może już nie łączyć. Znajdź kostki wychodzące ze stacyjki i zobacz jak tam z napięciami. Stacyjka ma 3 (4) położenia. 1- wyłączony, 2 - zasilanie, 3 - zapłon, a 4 rozruch.
Tam był wtyk ISO, sprawdź czy na pinie A4 masz 12V po wyłączeniu zapłonu.
Większość pod nazwą wentylator, rozumie, ze masz na myśli wiatrak na chłodnicy/skraplaczu. Jeśli chodzi o dmuchawę powietrza to sprawa jest oczywiście inna Dodano po 12 Jaka by nie była klima(auto/manual), na F20 ma być +15 czyli zapłon. Stacyjka ci się wysypała albo okablowanie padło
wyłacz i włącz zapłon :)
C4 posiada funkcje kasowania inspekcji ''ręcznie'' czyli wciskasz guzik TRIP na pulpicie i przekręcasz zapłon komputer odlicza od 10 w dół aż do 0. Gdy odliczy do 0 puszczasz guzik wyłączasz zapłon i włączasz jeszcze raz i powinno być ok. Elm 327 nic nie zdziała.
Nie wiem czy dobrze rozumiem - Włączasz zapłon - przez 10 sekund przytrzymujesz przycisk zamknij - (już po włączeniu zapłonu) - wyłączasz zapłon - zwalniasz przycisk zamknij - czekasz 3 sekundy i pilot chodzi?
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
włącz zapłon nacisnij przycisk zablokowania wyłącz zapłon i powinno byc ok!!!
Witam sprawdziłem i wszystko wydaje się ok
Podpinasz wtyczkę tak jak stara była podłączona.
2. Przy wyłączaniu silnika, jeśli są włączone światła i trzymam pedał hamulca, silnik się nie wyłącza, deska gaśnie. Można wyjąć kluczyk! 3. Puszczenie hamulca powoduje wyłączenie wszystkiego przy wyłączonym zapłonie Zła lub źle włożona żarówka (np zamiast dwuwłóknowej włożona jednowłóknowa)
Włącz zapłon, naciśnij jeden z guzików pilota, wyłącz zapłon, sprawdz czy działa...
Włącz zapłon, wpisz kod, odłącz klawiaturkę, wyłącz zapłon i załatwione.
Diagnostyka komputerowa przeprowadzona? Są jakieś błędy, potwierdzenie wypadania zapłonu?
Z tego co pamiętam w skrzynce bezpieczników jest jeden bezpiecznik , który można włożyć w dwie pozycje - przekładając ten bezpiecznik masz na radiu plus stały lub po zapłonie.
Czyli transponder masz osobno w obudowie kluczyka. https://obrazki.elektroda.pl/3186508500_... Odpalić będzie można. Pozostanie tylko synchronizacja pilota czyli: - wsiadamy do samochodu i zamykamy wszystkie drzwi, - wkładamy kluczyk do stacyjki, przekręcamy w pozycję zapłon (zapalenie się kontrolek w liczniku) i natychmiast naciskamy...
Zwykle radio po każdym złym kodzie blokuje się na coraz dłuższy czas. U Ciebie pewanie wystarczy włączyć zapłon, włączyć radio i poczekać, przynajmniej godzinę do kilkunastu godzin. Potem wprowadzić za pierwszym razem poprawny kod i wszystko wróci do normy. A jak nie to czekać Cię będzie wycieczka do Świdnicy, Wrocławia lub Obornik Sląskich ;) SławeK
Tylko ta kolizja skończyła się na wymianie błotnika i nadkola, ale sprawdzę .
Po co szukasz dziury w calym? Swieca, jak nowa. Jesli masz silnik w dobrym stanie, swiece mozesz zostawic w spokoju nawet na 60 - 100 tys. km, choc konstruktor zaleca wymiane co 50 - 60 tysiecy. To nie czasy poloneza z byle jakim gaznikiem.
Mówimy o silniku DW8B. Wchodzi on w tryb awaryjny to jak to możliwe, że komputer nie jest potrzebny do poprawnej pracy? Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia. Czy możliwe jest w tym silniku obrócenia walka rozrządu o 180 stopni? Gdy ustawiony jest punkt na wale ma być zapłon na 1 czy 4 cylindrze?
Włącz zapłon i wycieraczki, i słuchaj czy sam silniczek od wycieraczek działa, możliwe że spadło któreś z ramion od mechanizmu wycieraczek(na podszybju)
Mam dzisiaj te same auto z tymi samymi objawami ,wszędzie brakuje plusa po zapłonie ,według autodaty jest jakaś skrzynka w przestrzeni bagażowej i w niej bezpiecznik F2 -15A opisany jako zapłon (ale co za baran by w tyle dał bezpiecznik zapłonu ) ale nie mogę znaleść tej skrzynki .Czy ktoś może potwierdzić że taki bezpiecznik istnieje VF7XU9HUC64153226.
. Silnik nie ma prawa zapalić na 3 wtryskach, a jednak pali na dotyk!? . Będzie chodził i na dwóch jak wtryski sprawne, kompresja itd.
niech kolega sprawdzi który z tych przewodów z tej złączki jest połączony z przerywaczem zapłonu w aparacie najlepiej miernikiem (testerem przejścia) i który z tych przewodów to +12V ze stacyjki i niech kolega zmierzy opór między tymi dwoma pinami w cewce wtedy bym zalecał jednak poszukać w internecie ile ma wynosić opór oryginalnie a jeśli się okaże...
A gdy klimatyzacją jest załączono w trybie auto nie powoduje to załączanie tego wentylatora ? Powoduje.Kolego- włącz zapłon wyłącz nadmuch w środku i odpal auto.Wentylator chłodnicy powinien stać. Włącz klimę - wentylator ruszy.
Bezpieczniki w pod maska sprawdziłeś .
ałączony zapłon po zgaśnięciu diody przytrzymać oba przyciski razem
Witam kolege ,co to za obiaw "ciągneło do tyłu" -praca silnika? czy odczucje podczas jazdy samochodem że go coś "trzyma"? Kolega wyżej ,dobrze zauważył że należy sprawdzić czy nie blokują hamulce! Walczysz z układem a tu przyczyna gdzie indziej! Przejrzałem dokumentacje techn. od Mono-jetronica i podają że przy dużym spalaniu należy sprawdzić w kolejnosci:...
Dodam jeszcze, że jak włączę zapłon, to postój na chwilkę zaświeci się i nagle gaśnie.
Jak wymieniłeś BSI to chyba trzeba immo dopasować.
Zapłon włączyłeś?
Pomysł jak najbardziej fajny i do zrealizowania. Pierwsze to trzeba by było znaleźć miejsce dla czujnika temperatury w bloku silnika bo chyba o tą temperaturę chodzi przede wszystkim. Jeśli takowe znajdziesz to później już tylko znaleźć w skrzynce bezpieczników miejsce w którym będzie napięcie po przekręceniu kluczyka na zapłon. Wpiąć się w któryś z...
Witam. Po kilkugodzinnym postoju rozrusznik nie chciał zakręcić. Wymieniłem akumulator na nowy i przeczyściłem klemy ale bez rezultatu. Po zaholowaniu auta do garażu zrobiłem test. Przekręciłem kluczyk w pozycję zapłon a kolega podał prąd na rozrusznik i auto normalnie zapaliło, tym samym wykluczam awarię rozrusznika. Problem leży po stronie elektroniki,...
Witam. Citroen ds4 radio Rt6 po włączeniu zapłonu po około minucie gaśnie całkiem wyświetlacz. Muzyka i inne funkcje działają dalej po prostu brak obrazu. Wyłączę zapłon, włączę spowrotem i znów około minuty wyświetlacz działa. Czy to problem z wyświetlaczem czy z radiem ? Da się to jakoś naprawić ?
U mnie w C4 było tak po wymianie baterii, nie działał centralny zamek. Wsiadłem do samochodu Włączyłem zapłon, w tym czasie przycisnąłem przycisk zamykania i puściłem Wyłączyłem zapłon Wysiadłem z auta i pilot już działał.
Przy wymianie bateri pilot sie rozkodował, lub jest uszkodzony . Procedura przyuczenia powinna pomóc. Tak jest w niektórych Cytrynach: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki.
1. Normalne. Peugeot tak ma. 2. Normalne. Jest zasilana z (+) "moteur tournant" (tylko przy pracujacym silniku.
Witam. Mam problem. Gdzieś pod deską rozdzielczą, a schowkiem, podczas przekręcenia kluczyka na zapłon lub podczas włączenia klimy, pojawia się dziwny dźwięk cykania. Trwa gdzieś 5-7 sekund i przestaje. Czy ktoś miał coś podobnego? https://filmy.elektroda.pl/0_1707987892....
Masz schemat do niego? Jak tam jest zapłon zrealizowany? Wyprzedzenie mechanicznie?
Zrób porządek w końcu z immo.
Witam. Mam taki problem, może ktoś coś podpowie. Citroen C1 1.0 Po przekręceniu na zapłon kontrolki nie świecą, rozrusznik kręci normalnie, ale nie odpala. Gdzie szukać problemu - stacyjka pracuje prawidłowo.
UREA Usterka układu oczyszczania spalin zabroniony rozruchu za 50kil a zbiornik pełny. Wyłączyłem zapłon i po 3godz nie odpalił
P1337 - Ignition system, cylinder 1, misfire detected , czyli na pierwszym cylindrze wypada zapłon, może to świeca, może cewka
Jeśli kręcisz rozrusznikiem i nie ma plusa na cewce to tak jak kolega pisze, a przy okazji sprawdzałeś błędy w sterowniku?
Witam mam takie schematy może się przyda ,jest to część schematów.
Odłącz przycisk sterowania i sprawdź czy będzie nadal się otwierać.
Witam, mam podobny problem. Citroen C4 1.6VTi (posiada gaz aktualnie nie używany) po nagrzaniu wypada zapłon, po wyłączeniu i ponownym załączeniu silnik chodzi przez jakiś czas dobrze i znowu to samo, dzieje się to na biegu jałowym. Świece nowe, cewki nowe. Po podłączeniu do komputera pokazuje wypadanie zapłonu. Kompresja do sprawdzenia na cylindrze...
Zapłon włączony a silnik zgaszony. Sprawdzałem po innych modelach samochodów ale tez nic z tego.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
Zaraz kolego , zapaliła się kontrolka akumulatora.Nie łączy się z komputerem diagnostycznym pomocy a szczególnie zapaliła się kontrolka akumulatora ?. czy po tym dzwonku ? auto jeszcze pracowało a kontrolka zaświeciła , normalne zapłon włączony , podstawowe olej i aku się świecą po zapłonie.
Włącz zapłon,daj zasilanie na sterowanie rozrusznika i będziesz wiedział gdzie szukać,
Był temat na elektrodzie o programowaniu centralnego zamka w C3, spróbuj według opisu z tamtego tematu. Cyt. "Włącz zapł. naciśnij jeden z przycisków pilota na ok.10s wył. zapłon ,po chwili powinny działać. Pozdrawiam,"
Witam, piszę w sprawie mojego citroena C4 2015r. 1.2. Kupiłam samochód w lipcu tego roku, równo chodził, nie miał wycieków. Po kilku dniach od zakupu zaczął mi się wyświetlać service- uzupełnienie oleju. Poprzedni właściciel mówił mi, że tak jest, bo czujnik od oleju jest wysoko położony. Oddałam auto do mechanika, mówił, że wszystko jest sprawne. Od...
Jak na obydwu pionach przygasa , to oznacza ,że masz kluczowanie. Teraz dalej do sprawdzenia , cewka. Nie , to oznacza - sterownik OK.
Witam serdecznie, mam pytanie czy w mojej Xsarze jest możliwość ustawienia zapłonu?
Witam. Mam problem z radiem w Citroenie XM. Po włączeniu zapłonu radio szumi. Jaka może być przyczyna. Pozdrawiam
Przed włączeniem zapłonu wciśnij i trzymaj guzik od przełączania BP/LPG aż do odpalenia auta (trzymając cały czas guzik włącz zapłon i próbuj odpalić)
Witam, opór cewki pierwotnej: 0.5 - 1.5 omów opór cewki wtórnej: 3 000 - 8 000 omów. pozdrawiam
ALE JAK ZAPłON JEST WYłąCZONY to wszystko jest ok'.
Witam Chciałbym spytać, bo posiadam citroen Xsara Picasso z 2002 roku O po odpaleniu świeci mi się kontrolka Air bag na pomarańczowo Później jak odpalę zapłon też i Czy to jest jakiś błąd? Czy system sugeruje że są włączane?
Dołączam do tematu,ta sama sytuacja i auto co u autora postu,czy autor może się podzielić co było przyczyną w jego przypadku ?
i jeszcze jedno pytanie do magików od Citroenów. Interesuje mnie która wtyczka od czego jest zdjęcie po numerowałem żeby ułatwić. Jaki numer od czego jest dzięki za opowiedź pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/8337685200_1... Dodano po 9 Witam C5 w nowej wersji czy tej do 2005? Może kostka stacyjki padła? W Bsi mógł ulec uszkodzeniu...
może włącz zapłon i ustaw na panelu ogrzewania maksymalną wartość temperatur
Czy jest możliwe że na check-u związanym z sondami silnik ma inny program mapy zapłonu? bardzo możliwe, auto przechodzi wtedy w tryb awaryjny nie korzysta z odczytów z sondy wtedy zapłon też może przestawiać
Sprawdź i podokręcaj połączenia przy + akumulatora.
przekręcam zapłon rozrusznik nie kreci Rozrusznik do sprawdzenia.
Rozumiem ze bezpieczniki sprawdzone pod maską oraz w kabinie ? Sprawdz na poczatek skrzynkę bezpieczników pod maską od strony kierowcy , pod wzgledem zielonych kostek/styków oraz wiązkę elektryczną nad lewym nadkolem ( czy nie jest naderwana/utleniona)wiązka która wchodzi z tej skrzynki pod maską do BSI w kabinie. Pozniej pozostaloby do sprawdzenia...
Chłopie, programujesz/zerujesz (wpisujesz 00000 przebiegu) licznik, w BSI programujesz faktyczny przebieg pojazdu. Na odłączonym aku podpinasz licznik i BSI. Podpinasz aku, włączasz zapłon. I masz rzeczywisty przebieg na liczniku.
Kostka od stacyjki. Możesz sam zrobić, ja też tak miałem. Kostkę kupiłem na Allegro. Z innych objawów- nie mogłem wyłączyć auta. By zgasło- bieg 3 najazd na krawężnik. Potem odpięcie klem.
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
Masz dwa wyjścia. 1. Zakup nowego lub używanego modułu, 2. Naprawa uszkodzonego. Problem z naprawą polega na usunięciu gumy którą zalane są elementy. Powiem szczerze ja tego nigdy nie robiłem ponieważ prowadząc warsztat nie mogę pozwolić sobie na takie "cuda". Ty jako właściciel samochodu możesz robić z nim co chcesz. Tam w BSM wypala się podobno któreś...
Dzisiaj rano problem z odpalaniem, jak już odpalił to po kilku km szarpało raz, szarpało drugi raz a później odcięło mi gaz..... Aż stanąłem i zgasł samochód. Później przy próbie odpalenia odcinało po jednym obrocie rozrusznika. Po zczytaniu błędów wyskoczył błąd turbiny. Po jakimś czasie odpalił. Ktoś miał coś takiego? Albo wie co chodzi? Turbina?...
Dzięki za odpowiedź, bezpiecznik sprawdziłem w pierwszej kolejności - jest w odpowiedniej pozycji. Po podaniu zasilania na OBD diagbox dalej widzi jakby zapłon był włączony, bo zdjęciu zasilania momentalnie dostaje komunikat o błędzie komunikacji z BSI, więc to nie to... Znalazłem też piny które odpowiadaja za + po stacyjce w bsi, podłączałem na krótko...
Jak zapłon włączasz nie słychać pykania w skrzynce bezpieczników? Powinien się załączyć a pompa dobijać ciśnienie.
Zrob synchronizacje. Włóż kluczyk do stacyjki, wlacz zapłon i przez 10 sekund naciskaj przycisk zamykania. Wyjmij kluczyk. Całość operacji nie może przekroczyć 20 sekund
Elektroniki nie przylutowałem , mam tylko lutownicę transformatorową a taka to chyba spalę całą ta płytkę .
tak sprawdzałem dla naprowadzenia ten zapłon jest indukcyjny i identyfikacje 1 gara bierze z tej większej przerwy. palec rozdzielacza kręci się ...
Witam serdecznie Zdjęcie wtyczki jest poglądowe. W samochodzie jest identyczna wtyczka 6-cio pinowa. Wykorzystane jest 5 pinów, czyli pięć kabelków idzie z wtyczki do instalacji, a 6-ty pin jest zaślepiony. Trzeba było do razu to napisać, bo wszystkie schematy miały napisane, że wtyk jest żółty. :P https://obrazki.elektroda.pl/9518820600_...
1) włącz zapłon 2) naciśnij przycisk lock (zamykanie) i przytrzymaj przez 10 sekund 3) wyłącz zapłon 4) zaczekaj 3 sekundy i powinno zadziałać
A sprawdzałeś pompę paliwa? I sprawdziłbym cewkę zapłonową bo jak szarpie na ciepłym i wypada zapłon jak jest rozgrzany to raczej cewka. Podmień cewkę i zobacz czy dalej wypada zapłon i czy wywala błąd.
Skoro maska jest otwarta można spróbować włączyć zapłon poprzez podanie +12V na odpowiedni styk w BSM i spróbować zsynchronizować pilota
citroen dmuchawa zapłon citroen wentylator zapłon schemat zapłon citroen
cyfra zamiast litery fotowoltaika stara instalacja demontaż zderzaka przód
schema podlaczenia zamka centralnego
Wymiana sprężyny szycia wstecznego w Bernina B530 K-Lite Codec Pack a problemy z FIFA 09 na Windows 10