Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
W aucie masz 3 skrzynki bzp. proponował bym sprawdzić wszystkie bzp. możliwe że któryś się spalił a obwód zamyka sie przez jakieś obciążenie wyłączane w sleepmode. kabina 1skrzynka F1-70A, F9-50A 2skrzynka bzp FA-20A(centralny zamek), FB-25A, FC-30 oraz FD-15A, FE-30A ,FF-15A one odpowiadają za wymienione przez ciebie systemy,trudno mi coś więcej poradzić...
Trzeba też dobrze sprawdzić zasilanie przepływomierza...
zwykle na tem auto klin mechaniczny a potem mazs problem z silnikam ---- R=0.5 Om otwiera BSI Sprawdź zasilanie
W momencie kiedy stają zmierz zasilanie.
Witam, Przekaznik 8048 znajduje sie na tablicy przekaznikow, pod deska rozdzielcza z lewej strony (pierwszy od lewej). Pozdrawiam, Georges
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
na początek sprawdzić mase i zasilanie na cewkę
P0341, nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu, na tym się skup, czy czujnik ma zasilanie i czy generuje sygnał
Może przewód bezpośrednia z akumulatora, sterowany przez przekaźnik? Sterowanie przekaźnika nie bierze więcej jak 0,1A, a na przewodzie będziesz mógł i 20A wykorzystać.
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
bezp.nr.17
-.....+ Rozmieszczenie pinów na czujniku (patrząc z góry). Zasilanie 5V ...s..
Możliwe że pompka paliwa siadła lub nie ma zasilania.
W BSMie
witam kolego mam taki sam problem mozesz troszki mnie bardziej poprowadzic chodzi jaki kolor kabla idzie na zasilanie ecu
Podaj VIN. Na zlaczu z CAN-em normalnie nie ma zadnego zasilania.
grzalka to chyba element 8049 opisany jako rezystor dmuchawy dodatkowej klimatyzacji https://obrazki.elektroda.pl/9923529100_... https://obrazki.elektroda.pl/8196557400_... https://obrazki.elektroda.pl/4940503100_...
Zanim zacznę grzebanie w kablach nie wiem który jest od zasilania. Żeby sprawdzić czy dostaje napięcie. Osiem ostatnich znaków VIN?
W twoim C5 masz instalację elektryczną na szynie CAN. Nie kombinuj i nie podłączaj nic pod wolne bezpieczniki bo może to Cię kosztować uszkodzeniem BSI lub BSM. Proponuję konsultację z elektrykiem ogarniającym CAN a w Citroenie.
Jakie sprzęgło ? I gdzie zasilanie dać ?
Radzę zmienić formę zasilania kamer. Z plusa akumulatora przez bezpiecznik do przekaźników. Do załączania elektromagnesów w przekaźnikach, wykorzystać to co uprzednio załączało zasilanie kamer.
Z tego co pamiętam w skrzynce bezpieczników jest jeden bezpiecznik , który można włożyć w dwie pozycje - przekładając ten bezpiecznik masz na radiu plus stały lub po zapłonie.
Airbag sam nie zniknie. A już odliczanie aku i problem z zasilaniem w citroenie to proszenie się o drogie kłopoty...
Witaj wtyczka 1 masa sterownik A F1 wtyczka 2 sterowanie sterownik A G1 wtyczka 3 zasilanie sterownik A H1
Zasilanie zaworu 12v, masę podaje sterownik (taktowanie)
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Pierwszy wtrysk jest od strony skrzyni.
Bezpieczni jest pewnie dobry, popraw kostkę i styki w lampce, zdiagnozuj czego brakuje, masy czy zasilania.
Potrzebuję schemat podłączenia ECU siemens SDI806 z citroena c2 1,4 HDI. Sterownik na trzy wtyczki. Interesuje mnie całe podłączenie a w szczególności zasilanie gdyż auto po przejściach i mam brak komunikacji ze sterownikiem. Stawiam na brak jakiegoś plusa.
To zebyś doprowadził do ładu zasilania ecu
Wymiana, to nie naprawa. A gdzie sprawdzenie instalacji? Problemem kierunkowskazów może być manetka. Do sprawdzenia główne punkty masowe i zasilania.
Jedna skrzynka z bezpiecznikami jest w kabinie - BSI, druga pod maska - PSF1 Sprawdź wszystkie bezpieczniki. Wygląda na to że kalkulator silnika nie ma zasilania.
Zacznij szukać od tego przekaźnika w komorze silnikowej
Wygląda jakby nie było jakiegoś napięcia. Zobacz zasilanie sterownika silnika.
Przecież napisałem że do jednej z kostek sterownika, drugi zasilanie, ale prosze:
Podaj vin
Sprawdziłeś już to zasilanie żarówką czy nie?
Witajcie Panowie mam takie mały problem mianowicie chcę pociągnąć instalacje zasilającą wzmacniacz w citroenie xantia i mam problem z przeprowadzeniem przewodu zasilającego od akumulatora do kabinyy. Robił juz to ktos z Was i moze mi powiedziec którędy są prowadzone przeowdy zasilające oryginalnie lub którędy mozna przeprowadzic ten kabel zasilający...
Sterowanie cewkami przekaźnika ; pin 10 /czerwony/ z pinu 52 sterownika, pin 7 /zielony/ z pinu 7 sterownika , jeżeli automat , to przez przełacznik manetki biegów na "P". Zasilanie ; z 30 - 2,8,15 , z 15 - 14. Z kolorami różnie bywa jak to jest przy francuzach!
Defekty nie mają nic wspólnego z usterką. Poszukaj w zasilaniach. Sprawdź BSM.
Zasilanie pompy ma być właśnie na tych grubszych przewodach
To nie jest przyczyna twojej usterki, prawdopodobnie jest coś z pompą paliwa lub jej zasilaniem.
Tak, to pierwsze to na 100%zasilanie listwy paliwem.
Nie mam schematu, ale czy przekaźnikiem pompy nie steruje ECU. Może czujnik wskazuje zbyt wysoką temperaturę i zadziałało jakieś zabezpieczenie. Może spróbować zasilić pompę z zewnątrz i sprawdzić czy wówczas pali.
Jak na 4 biegu nie ma zasilania to sprawdź włącznik (pokrętło)
Bezpiecznik sprawny, właśnie na ten przekaznik nie dostaje napięcia. Stąd moje pytanie czy przewód zasilający idzie bezpośrednio z bsm do podstawki przekaznika czy po drodze są jakieś złącza itp?
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
jest to dziwne że w poprzednim palił bez problemu a w tym już nie chce , pomimo ze nawet podmieniłeś zestaw startowy . Spróbuj jeszcze wykręcić regulator ciśnienia paliwa jest tam siteczko wyczyść , zapuść jakimś środkiem do czyszczenia ,jak to nie pomoże , to sprawdź dokładnie instalację czy przypadkiem podczas przekładki nie zostały uszkodzone jakieś...
Skrzynka w komorze silnika zapewne. Duże bezpieczniki na akumulatorze sprawne?
Weź żarówkę H4 i nią sprawdź zasilanie.
Witam, ostatnio zauważyłem, że w przyczepie nie pali się światło wsteczne. Wcześniej działało. Zmieniłem lampy na nowe ledowe. Wszystkie inne światła działają nawet przeciwmgielne. I przepatrzyłem wiązkę i doszedłem do wtyczki samochodu. W gniezdzie sprawdziłem zasilanie i nie dochodzi prąd swiatla wstecznego do wtyczki. Sprawdziłem bezpieczniki i są...
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Dobra rozkminiłem. Wtyczka od chińczyka tylko do recyklingu się nadaje. zasilanie aby nie brał prądu na postoju z pinu 11 ( zasilanie anteny)
Prosta sprawa zrobić diagnostykę, sprawdzić wiązki, sprawdzić zasilanie, sprawdzić czujnik ewentualnie wymienić.
Wymiana procesora dala oczekiwany efekt. Licznik działa.
Podświetlenie popielniczki Pin 2 oprawki żarówki podświetlenia, to stała masa Pin 1 oprawki żarowki podświetlenia, to zasilanie wyprowadzone 7pinem 10 pinowego czarnego złącza BSI
Pisałem wcześniej że: Akurat kompa z programami i wsadami mam niedostępnego - padło zasilanie
Bezpieczniki masz też pod maską. Możliwe że upaliłeś BSI.
Po wymianie BSM pali. Może się komuś przyda. Biały gruby przewód który wychodzi z żółtego gniazda BSM to zasilanie cewki rozrusznika .
Zastosować czujniki hallotronowe a nie indukcyjne. Ot choćby czujnik położenia wałka z dowolnego hdi od psa ( peugeot, citroen) masa, zasilanie 5V i wyjście typu open colector. Prosty czysty prostokątny sygnał.
nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik Nie wiesz bo nie ma czegoś takiego. Jak paliwo dochodzi do pompy wstępnej tej na CR to nie otwiera regulator . A dlaczego to nie wie nikt. Masz tester by to podłączyć? Nawet nie wiadomo czy tam cokolwiek ma zasilanie.
Wygląda na to, że możesz podłączyć bezpośrednio do wyjść posiadanego radia samochodowego, to samo gniazdo co zasilanie. Wzmacniacz jest juz wbudowany. Masz rozpiskę pinów?
A poszukaj czy masz zasilanie na cewkach
Czyli masz przejście pomiędzy 87 a 30 przy uruchomionym przekaźniku? Sprawdź czy na zacisku 30 przekaźnika masz zasilanie.
Z tego co znalazłem to komunikacja ECU idzie przez sterownik ABS Nie do końca idzie, oba są na tej samej CAN (międzysytemowej). Dysponujesz może jakimś schematem połączeń ecu-bsm-bsi? Po których pinach komunikacja i zasilanie się odbywa
Sam wentylator sprawny?Dostaje zasilanie?
Nie wazne, co to "odcina". Nie ma zasilania - system nie dziala. Zacznij od stacyjki i szukaj po kolei, gdzie ginie zasilanie.
Dzięki za odpowiedź, już zdążyłem ustalić wszystko- padł przekaźnik mocowany z przodu skrzynki bezpieczników i czasami brakowało napięcia na styku 25. Temat do zamknięcia.
Wygląda na to że gdzieś zginęło stałe zasilanie które podtrzymuję pamięć radia ,zamka itd. Czy sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki ?
Od kiedy komunikacja jest na zasilaniu? Pin 4? Pin 4 12V Pin 5 i 8 Can (BSI) Pin 6 i 9 Can (radio) Pin 14 masa https://obrazki.elektroda.pl/5910940500_...
Z kostki stacyjki wychodzą wszystkie +12V?
Według autodaty zasilanie czujnika idzie z czujnika hamulca a wysterowanie idzie na pin 21 sterownika
Witam,temat juz nieaktualny,pozdrawiam.
Proszę.. porównaj..
Ok dzięki i jeszcze pytanko ostatnie: czy na kostce (wtyczce) do której się podłącza sterownik jest też jakaś rozpiska pinów na których ma być zasilanie?
Czy jest sterowanie i czy jest zasilanie....dodam...
to oznacza ze ster zyje sprawdz błedy, poszukaj zasilanie
A jeszcze gdybyś mógł podać zasilanie bsi.
Jak to rozłączysz przestanie działać dmuchawa w środku. Prawdopodobnie ktoś "wymienił" końcówkę która wchodzi w pin 20. Połączenie = chodząca dmuchawa w środku. Na pinie 20 idzie zasilanie po bezpieczniku na dmuchawę w środku.
Dobrze, to podeślę ci schemat do sprawdzenia zasilania.
Witam ponownie ! Problem rozwiązany, jadąc po instalacji dotarłem do kostki połączeniowej gdzie wszystko jest ok lecz zmieniają się kolory kabli idące dalej to już jest biały zaslilanie i żółto-zielony do masy, po dalszym poszukiwaniu znalazłem kostkę z gniazdem i przekaźnikiem i tam był cały problem, przekaźnik i gniazdo było wypalone dostęp do niego...
pompa powinna pompowac, ale raczej z wysterowanym zaworem.. Sproboj tez dac zasilanie z butelki, moze po drodze cos jest zatkane.
... mimo iż było podane zasilanie na pin 7 To podajesz masę czy zasilanie?
Dzień dobry wszystkim ja prowadzę firmę w której na szeroką skale zajmujemy się naprawą tych nieszczęsnych dachów. :D
VF7GJKWC8N048124
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki, zasilanie sterownika.
Sprawdzić zasilania na przekaźnik. I same świece. Przewód świece - przekaźnik.
To jest regulator obrotów http://obrazki.elektroda.pl/7553532800_1... Grube kable w jednej wtyczce to zasilanie, w drugiej silnik, zewrzyj je parami, czy dmuchawa ruszy
Do zblokowania rozrządu nie trzeba ci żadnych blokad tylko 2 długie śruby m8 jedna w koło zamachowe za rozrusznikiem a druga w wałek rozrządu i tyle. Czujnik powinien być jakieś 0,5mm od kółka odsunięty jeśli będzie za daleko to nie bedzie czytał. Co do układu wtrysku: Bosch ma pompke elektryczną w zbiorniku Siemens ma pompke "gruszke" na zasilaniu
Sprawdź czy masz zasilanie w lampce.
zwora w bsi prawdłowo?
Będzie działać, jeżeli chcesz to zautomatyzować to zamiast włącznika kup sobie termostat na 12 V, są takie na znanym portalu z czujnikiem temperatury i nawet przekaźnikiem wykonawczym. Czujnik przyczepiasz do węża od chłodnicy ustawiam temperaturę załączania i po problemie.
Naprawiam awarię nawiewu w citroenie c5 x7 z 20008 2hdi i nie ma napięcia zasilającego tzn. masa jest nie ma plusa. Potrzebuję podpowiedzi lub schematu zasilania nawiewu. z góry dziękuje za pomoc
Sprawdziłeś dokładnie bezpieczniki? Taka sytuacja występuje przy braku zasilania.
Jak jest możliwość to zamień wtyczki lewego z prawym monitorem. Jak zadziała prawy a lewy nie to wina modułu/rozgałęziacza jak nie to ekran lub przewód. Zazwyczaj przy takich połączeniach jest jedno zasilanie.
4 czujniki z każdego jeden pin idzie prosto do kostki, i dwa piny zasilanie.
a którym przewodem ( czy razem plus i minus, czy sam plus) wychodzi zasilanie ze skrzynki bezpieczników
Brak komunikacji ze skrzynią, schemat w dłoń i sprawdzić okablowanie/zasilania i CAN jak ok.to sterownik skrzyni skonał
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Dziękuję wszystkim za pomoc, problemem była wiązka (zasilanie) gniazda OBD2
citroen zasilać wzmacniacz citroen kabel zasilać citroen zasilać radio
intel motherboard zestaw naprawczy pralki whirlpool kabel mercedes
lodówka liebherr lodówka liebherr
Opel Combo 1.3 2014 - Światła dzienne nie działają po wymianie żarówki Zamienniki tranzystora BC157A: BC557, BC307 i inne