Witaj w twoim aucie niema filtra przeciwpyłkowego. Zdejmij wycieraczki i plastykową kratkę z podszybia, wyczyść wydmuchaj, włącz nadmuch na max niech wszystko wyleci. Zawsze będzie lepiej. Pod schowkiem jest wentylator a nie nagrzewnica.
świece przewody moim zdaniem do wymiany oraz filtr powietrza
zaraz przy filtrze powietrza co jest wlot
Jeśli masz gaz na gwarancji to niech sprawdzą oprogramowanie do gazu. Jeśli to stary gaz sprawdź filterek gazu i czy nie ma oleistej cieczy w parowniku. Kiedy wymieniałeś filtr powietrza?
wymienilem kopolke,palec,modol, sprawdzana cewka ,kable, wymienione wtryski, filtry paliwa ,powietrza ,swiece
Odłącz akumulator na 30 i zrobi się reset adaptacji silnika. Ja bym zaczął od sprawdzenia pod autem czy katalizator nie robi się czerwony i wymienił filtr paliwa (jeśli jest).
filtr powietrza ma 5 tyś przebiegu, civic 1.4i 1999r może to być wina paska rozrządu? oczywiście nie wykluczam jakiegoś czujnika
Przyczyn może być kilka. Uszkodzony zawór nagrzewnicy, zakamieniona nagrzewnica, uszkodzona (spadnięta) linka do regulacji kierowania powietrza na nagrzewnicę jeśli jest to brudny filtr kabinowy, itd.
Wg mnie to powinieneś pojechać na regulację gazu....może być zapchany filtr gazu, mogą być ustawione za niskie obroty biegu jałowego na gazie-zależny od parownika, może być uszkodzony parownik, może łapać lewe powietrze przed filtrem powietrza(gaz potrzebuje podciśnienia)...
Nieszczelność w systemie zasysania i doładowania powietrza, np mokry czy zaolejony filtr powietrza, czy elektrozawór sterujący turbiną.
Wymienione: filtr paliwa świece filtr powietrza I wszystko zaczeło działać. Temat do zamknięcia!
Sorry,ale po wpisie że podejrzewasz filtr powietrza to można wywnioskować że jednak jesteś laikiem.
No a filtr powietrza normalnie fabrycznie odetkany czy tam jeszcze jakaś drutologia jest?
brak mocy może być spowodowany zapchanym filtrem powietrza miałem kiedyś podobny problem po wymianie filtra auto zaczęło znowu normalnie jeżdzić
Kolega może mieć rację dopieszczone Hondy mogą mało palić. Moja Omega 2l 16V na Holęderskim paliwie do 120km/h spaliła 6L(cały czas w trasie). Wracając do Twojego przypadku sprawdz FILTR powietrza,rozgrzej samochód zatankuj do pełna najlepiej na Shelu przejedz 100km zatankuj jeszcze raz,to tankowanie wskaże Ci ile spala. Jeżeli dużo to regulacja włącznie...
Po przeczytaniu dokładniejszej instrukcji przed uruchomieniem w ostatnim kroku jest napisane że pojazd musi stać na luzie itd. tak jak napisałeś kolego, tylko czy regeneracja na postoju nie jest troche ryzykowna przecież to wszystko nagrzewa się do ogromnych temperatur i nie jest zapewniony dobry przepływ powietrza przy filtrze jak i przez komore silnika.
Zbadaj stan filtra benzyny i gazu( jeśli masz gaz), jeśli dawno wymieniane były to wymień, to samo zrób z filtrem powietrza. Świece zapłonowe i przewody też możesz sprawdzić. Wyczyścić odstojnik gazu.
Polikwiduj lewe powerze odłącz akumulator na całą noc, sprawdź szczelność między kolektorem a filtrem powietrza. To że wywala sondę lambda może być wina np nieszczelnego wydechu.
Witam, napisz czy zapaliła sie lampka check engine? Poza nie trzymaniem obrotów silnik równo pracuje? Zacznij od filtru powietrza moze byc zapchany, wyjmij go i zobacz czy bedzie poprawa.
Sprawdź dolot powietrza, ustaw tak, żeby, powietrze podczas jazdy nie dmuchało w filtr. Na benzynie jest ok?
więc tak : - sprawdź układ chłodzący -poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym, odpowietrz. -sprawdź i ewentualnie wymień filtr powietrza. -wyczyść przepływomierz i silniczek krokowy -sprawdź czy nie dostaje się "lewe" powietrze. -sprawdź czy nie wywala jakiś błędów na komputerze.
Witam Problem polega na tym że gdy silnik jeszcze jest w miare zimny na gazie to jedzie sie super-wkręca sie na obrotym, ma moc. Po ok 20 min jazdy gdy wcisne mocniej gaz to aż go cofie-zamula i nic sie nie rozpędza-reaguje tylko na min dodaanie gazu. Jeszcze gorzej jest gdy z 15 min postoje w korku to jak chce ruszyc ze swiatel to nie mam z czego-totalnie...
Zacznij od ustawienia poprawnego poziomu paliwa w komorze gaźnika, po lewej jego stronie znajduje się okienko w którym obserwujemy poziom, znajdują się tam tak, że znaczniki. Poziom regulujemy zaplombowaną śrubą, która znajduje się na górze gaźnika, trzeba zdemontować filtr powietrza. Profilaktycznie proponuje nasmarować ruchome elementy przy gaźniku.
WYMIENIŁEM PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIEA ! świece też i filtr powietrza nic niepomaga ???? jęździ jak wściekła no i wiadomo pali też .... choć ja styaram się nie przekraczać 2500 obr/min ....
wymieniony byl filtr gazu, powietrza wyglada no nowy, silnik pracuej dobrze nie szarpie ani nie dlawi sie tylko nie ma wolnych obrotow na cieplym silniku
Po pierwsze zrób samodiagnostykę, jeśli nie będzie błędów, to najbardziej prawdopodobnymi "zamulaczami" będą: wydech(katalizator, lub któryś z tłumików się rozsypał i blokuje przepływ spalin)nie regulowane, lub źle wyregulowane zawory, trzymające hamulce, zapchany filtr powietrza, padający osprzęt silnika(alternator, wspomaganie, klima), to chyba najczęściej...
Zakładam,że na pb wszystko jest ok. Spróbuj wymontować silniczek krokowy lpg i sprawdż na krótko(nawet bez tz. śruby),w ten sposób wyeliminujesz kompa lpg.Dobrze by było sprawdzić czy w momencie gwałtownego dodania gazu masz mieszankę bogatą czy ubogą(np.pomiar napięcia na sądzie lambda).Przyczyną ubogiej mieszanki w tej sytuacji może być np.zbyt wolno...
Znam taki przypadek , było to trzy lata temu , na wymianę regulatora napięcia /benzyniak , nie pamiętam jaki samochód, skleroza/ przyjechał gość wracający na Ukrainę , miał tam zamontowany , za filtrem powietrza turbinkę - wentylatorek sterowony obrotami proporcjonalnie do otwierajacej się przepustnicy. Dziwadło - ale to napewno nie była Honda!
BJKS , masz racje , to są pierdoły , tylko oświec nas w sprawie tego wężyka na przepustnicę , on idzie do niej w części wychylającej się do środka czy na zewnętrz , a może na jej środek. Jeszcze jedno , a gdzie jest ta przepustnica w tym motorku , na filtrze powietrza czy na kolektorze ssącym? Dla pytajacego: w/g objawów zachowania to rozrząd , chyba...
No, to mu pomogłeś :D Jakby się kolega znał na silnikach,to by pewnie nie szukał pomocy, a że wydał pieniądze - nauka kosztuje. Silnik pewnie nie strzela w kolektor, tylko w układzie wydechowym zapala się niespalona w cylindrach mieszanka. Być może za bogata, może za mało powietrza - do sprawdzenia filtr i układ dolotowy, może za dużo paliwa - do sprawdzenia...
witam, mam podobny problem - mam civica z 1996 roku pojemnosci 1.4l - i gdy odpuszczam gazu - np podczas dojazdu do swiatel zrzucam na luz i obroty spadaja - na benzynie wszystko gra. ale na gazie obroty spadaja do okolo 300 obr/min i dopiero pozniej podnosza sie do prawidlowych, czasem moze przytrafic sie ze silnik zgasnie. Bylem u gazownika - stwierdzil...
Mam problem którego serwis nawet nie może rozwiązać - Przy rozgrzanym silniku od 2000 do 3000 obrotów dochodzi dzwonienie, szczególnie intensywne gdy podjeżdżam pod górkę lub uruchomię klimę. Problem znika gdy zaleję benzynę 98 oct. gdy zmieniam benzynę na 95 oct zaczyna dzwonić dopiero po jakimś czasie. - wymieniłem olej, świece, oraz filtr paliwa...
witam.O ile mi wiadomo to filtr powietrza znajduje sie w duzej puszce tej kwadratowej a tam gdzie zaznaczyles nie powinno byc zadnego filtra tylko szczelna puszka zalozona na przepustnice taka jak na zdjeciu.Co do tego ''wentylka'' to chyba koncowka sondy lambda albo jakie polaczenie do zaworu EGR ale nie jestem pewny...zdjecie nie wyraznie :)
Dorzuciłem więc równolegle do termistora rezystor i ustawiłem temp wyłączenia na 5 stopni. Jesteś na świetnej drodze do uszkodzenia sprężarki. Co do klimatyzacji w japońcach, to ekologia zmusza ich do ograniczenia ilości czynnika w układzie, zmniejszenia przekroju przewodów, i wydajności sprężarki. Jeśli filtr kabinowy jest drożny, nic więcej z tego...
Auto właśnie nic nie dawało po sobie poznać. Wszystko nagle sie stalo, filtr powietrza sprawdzalem, wlączalem nawet tak bez filtru i nic z tego to samo, tak sie dzieje powyzej 3000 obrotow dusi sie, jak chwile potrzymam to bedzie strzelal do filtru powietrza. Filtr oleju 3 tys temu wymieniany czyli watpie zeby bylo to to. Problemow z uruchomieniem silnika...
Filtr jest na układzie powietrza wspólnego do klimatyzacji i ogrzewania. Z podanych objawów można wywnioskować nieszczelną nagrzewnicę i brak płynu chłodzącego. Na początek dolej i powinno się poprawić ogrzewanie a w dalszej kolejności prawdopodobnie czeka Cię wymiana nagrzewnicy.
witam więc tak czytałem sobie dziś różne fora i wyczytałem że to może być coś z linką od gazu sprawdziłem u mnie linka jest luźna.Czy taka powinna być?czy naciągnięta?aha dodaje też zdjęcie tego co znalazłem pod filtrem powietrza to jest chyba właśnie ten czujnik położenia przepustnicy.aha zdjęcie jest do góry nogami zrobione inaczej nie mogłem włożyć...
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
Mam problem jak w temacie. Autem jest Honda civic rocznik 99 nadwozie MB2 (angielka po lifcie) z silnikiem D14Z4 z LPG. W silnik od jakiegoś czasu na ciepłym silniku szarpie w zakresie obrotów 1500-2200rpm zwłaszcza kiedy jedziemy ze stałą prędkością i delikatnie wciśniemy pedał gazu. Nie ma różnicy czy na gazie czy na benzynie (choć wydaje się że na...
wymienilem juz swiece,wtryski przeczyscilem przpustnice ,wymienilem filtr powietrza ale silnik nadal szarpie tz niereagoje na gaz przez momet jakby dostawal za duzo paliwa albo za malo a pozniej idzie jak strzala moze to byc sonda lambda??
witam moze panstwo maja jakies pomysly co moze byc z moim autem otoz ;wymienione swiece ,filtr paliwa,filtr powietrza ,wtryski,przelutowalem styki przekaznika paliwa,a samochod dalej niereaguje plynnie na wchodzenie na obroty robi kangurka,dodam tez ze jak jest cieply czasem niema powtazalnosci tego ale gasnie na wolnych,obroty zchodza do zera aha czyscilem...
witam od jakiegoś czasu na odpalonym silniku wydmuchuje mi olej spod korka byłem u mechanika i stwierdził że przyczyną jest zapchany taki gruby wężyk pod filtrem powietrza który dochodzi do kolektora ssącego,za co jest odpowiedzialny ten wężyk?i czy to może być przyczyna dodam że ten węzyk nachodzi na taką końcówke która jest wkręcana w kolektor
Co do falowania obrotów to sprawdź filtr powietrza czy nie jest już stary. Możesz pokusić się o wymianę go na nowy. Następnie sprawdź szczelność przewodów idących od filtra powietrza do przepustnicy. Przyczyną falowania obrotów może być nieszczelność tych przewodów lub przepustnicy przez co łapie lewe powietrze. Na gazie może właśnie być wszystko ok,...
Zawsze mozesz zrobic tzw. szybki przeplyw powietrza tzn. wsadzic zamiast katalizatora strumienice , oraz sportowy filtr powietrza , ale tu nie polecam stozka lecz sportowy wklad filtra , jest ksztaltem identyczny jak ten ktory masz obecnie . Koszt strumienicy to okolo 100 zl , natomiast filtra okolo 200 zl. Koni wiele nie przybedzie moze 5 , ale taki...
auto honda civic V 1.5 101 KM, autko wcześniej chodziło bez problemow mimo odczuwalnego spadku mocy na lpg w porównaniu do benzyny, dziwne jest to ze owe zamulenie objawia sie dopiero po przejechaniu jakichś 10-15 km, filtry gazu wymienione zaraz po wystąpieniu problemu, filtr powietrza raczje nie gdyż po przełączeniu na benzyne nie występuje ten problem
Witam mam takie pytanie może nie w tym temacie ale co to jest w obudowie filtra zaznaczone na czerwony kolor Dodano po 7 korde nie mog dodac zdjecia ale chodzi i taka blaszke jak by miedziana Dodano po 22 w obudowie filtra powietrza
błąd mu pokazało i co zawór z biegu wymienia?? Trzecie wejście ATM to po prostu powietrze świeże . W oplu masz filterek w innych idzie do filtra powietrza. Trzeci raz napisze , podcisnienie.
Te silniki dosyć często mają takowe problemy a powodów może być wiele... wiem bo siedze w klubie hondy. Przede wszystkim spróbuj odczytać kody błędów silnika. Zrobić reset, pojeździć i może sypnie jakiś błąd. Szarpanie może być spowodowane przede wszystkim aparatem zapłonowym (kopułka, palec) i kablami jeżeli przebijają(najlepiej widać w nocy czy biją)....
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Witam!! Mam problem z honda jak w temacie. mianowicie podczas odpalania silnika strzela w wydech lub filtr powietrza, po jakims czasie ginie iskra powodem tego jest to iz aparat zaplonowy przestaje funkcjonowac... wymienialem go juz pare razy i za kazdym razem auto zapala na chwilke po przejechaniu paru kilometrow znow zaczyna strzelac i znow aparat...
Panowie mam taki problem że silnik staje się bardzo marudny przy 5-6 tysiącach a wg danych wtedy ma największą moc. 0-100 zajmuje mu ponad 15sek co na 90-konny silnik jest zbyt długo, v-max 163 czyli też mniej niż podaje producent. Do tej pory wymieniłem: olej, filtr oleju, powietrza, paliwa, świece, regulacja zaworów, wycięcie katalizatora, reset komputera...
Witam. Otóż postanowiłem sobie w swojej starej Hondzie podnieść moc, w sumie i tak może za rok może wcześniej zmienię go na 1.6 160 konnego, ale póki co chciałem niezbyt dużym kosztem (max do 1000 zł) podnieść coś mocy. Kod silnika to D15B2, Dual-Point z wyciętym katalizatorem. Na allegro znalazłem coś o chipach i chipach z boxem jedno 110 zł drugie...
Info dla potomnych Okazało się że kawałek filtra powietrza poszedł, wpadł w przepływomierz i były błędne wartości, przez co cały samochód zwariował.
Witam, mam problem ze swoja Honda Civic 1.4 97r. Problem polega na tym ze pewnego razu jechalem i w pewnym momencie silnik sam stanol podczas jazdy ok 130 km/h, mialem problemy z jego odpaleniem na nowo, rozrusznik krecil ale nic nie szlo, po jakims czasie udalo sie zapalic, problem ten zaczol sie powtarzac coraz czesciej, czasami niechce wogole odpalic...
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Witam Panowie Sorry ze tak długo bez odzemu ale nie mialem dostepu do netu A wiec tak : 1. Świece nowe (bosch 4 elektrody) 2. przewody OK 3. Filtr powietrza nowy Rzeczywiscie zapomnialem napisac ze to silnik z elektronicznym gaźnikiem Kechin :) a na common raila nie obraziłby sie Czy moze któryś z kolegów ma może jakiegoś manuala do tego ustrojstwa...
Witam Serdecznie! Mowa o samochodzie Honda Civic 93 rok,silnik d15b2,instalacja gazowa BRC Just Junior. Problemy: 1)Poprzedni wlasciciel zamontowal w samochodzie stozek,byl on juz dosyc zapchany,postanowilem go wymienic na nowy. Niestety po takiej zmianie po przelaczeniu na gaz samochod odrazu gasl. 2) Uruchamiam zimny silnik,np rano na benzynie. Po...
Witajcie, na początku napisze to co posiadam aby było łatwiej ;) Auto i instalacja: Honda Civic 1998r, silnik 1,6 D16B2 o mocy 116kM, instalacja gazowa założona w 2005r, parownik Zavoli, wtryski Alex, sterownik Zavoli Alisein. Przebieg auta: 132 tkm, przebieg na gazie 72 tkm. Filtry gazu i powietrza wymienione 3 tkm temu. Regulacja instalacji wykonana...
Mam identyczny problem. Honda Civic VI gen. 1998, 5D, 1.5 VTEC-E D15Z8. Sprawdzałem już wiele rzeczy, nowa kupułka, palec, filtr paliwa i powietrza, świece, wyregulowane luzy zaworowe, nowy pasek rozrządu z napinaczem, sprawdzony wałek rozrządu, kompresja nie najgorsza - różnica w ciśnieniach sprężania między najwyższym a najniższym jakieś 6%. W silniku...
Witam, posiadam od niedawna Honde civic 1,5 90 konną 16V. Rocznik 93. Przerobiona na gaz LPG (zwykły, nie sekwencyjny) Problemy są dwa podejrzewam, że mogą się łączyć. 1. Auto na zimnym silniku jedzie bez problemowo - tak jak ma być, lecz gdy silnik złapie już temperaturę, zaczyna szarpać całym samochodem przy dokładaniu gazy na każdym biegu. Po prostu...
Witam, posiadam Honde Civic 1,5i (90KM) z rocznika 1993 Oraz instalację gazową BrC zwykłą - nie sekwencję. Mój problem polega na tym iż: Odpalam samochód na zimnym silniku - na benzynie. Następnie autko pochodzi 2-3 minuty i zamierzam przełączyć na gaz. No i tu się zaczyna, po charakterystycznym pstryknięciu które zawsze oznaczało przełączenie na gaz...
Zlałem kawowo-mleczny olej, wymieniłem filtr. Po odpaleniu nadal falują obroty i nie schodzą tak jak powinny. Brałem ostatnio całą przepustnicę na czyszczenie ale jak widać to nie pomogło. Jest też nowa uszczelka między kol. dolotowym a przepustką. Mechanik podjechał, podpiął kompa i wyskoczył 1 błąd - powietrza na wolnych obrotach. No i jeszcze zauważyliśmy,...
witam tak sie sklada ze mamy ten sam problem. niedawno nabylem w trasie nawet fajnie mi spalila bo okolo 5-5,5 litra (przy spokojnej jezdzie) jezdzac na miejsu do pracy na miasto itd.zaczal mi duzo palic za 100zl przejezdzalem okolo 200km zauwazylem tez ze zaczal mi sie delikatnie dusic zwlaszcze jak jest nagrzany przy przyspieszaniu lub redukcji biegow....
Odkręć obudowę filtra powietrza a znajdziesz go tam gdzie kończy się linka od gazu.
Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza... Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie silnika. Świece/przewody...
Szukałem na forum znalazłem temat podobny do mojego, lecz nie do końca: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Otóż mam taki sam problem jak kolega z tematu wyżej, lecz opiszę wszystko trochę dokładniej. Na początek co wymieniłem (same nowe części bez używek): - filtr paliwa, powietrza' - kopułka rozdzielacza, - przewody + świece, - cewka,...
Konfig: Honda civic 93r. eg4 d15b2(seria) bez gazu Od zawsze miałęm problem że po dłuższym przestoju rano jak odpalałem silnik to przez chwile nie równo pracował ale potem normalnie. Potem miałem sytuacje że pewnego ranka odpaliłem Hania mi prychała gasła i szarpała.... na drugi dzień problem sam zniknął. Teraz od tygodnia pewnego dnia odpaliłem auto...
Witam, posiadam samochód Honda Civic 1.4 '96, mam w niej założoną instalację gazową 2 gen. Gdy ją kupowałem wiedziałem że problemy są z odpaleniem(na nagrzanym silniku), gdy samochód zostanie zgaszony na gazie. Gdy ~1km wcześniej przełączę na benzynę i zgaszę na niej to pali od 1 strzała. Problem zaczął się gdy zatankowałem samochód w Polsce:) drobne...
Witam wszystkich, dawno mnie tu nie było :) Mam problem z Hondzinką. Walczę krok po kroku, bo mechanicy albo mnie olewają (bardziej im się opłaca 10 klocków hamulcowych za ten czas wymienić ;) ), albo się uśmiechają traktując jak dziwaka który się czepia-no bo przecież JEŹDZI, albo próbują naciągnąć (180zł za sprawdzenie po znakach na kołach pasowych...
zdejmij pokrywe puszki filtra powietrza i rzuc okiem czy gaznik nie leje caly czas paliwa po odpaleniu .
Po co robić fotkę jak wiem jak to wygląda na pamięć i to jest typowy D15b2, np. tutaj zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/2932623100_1... Taka mała różnica że nie ma filtra powietrza tutaj tylko jakąś rurę domontował i tyle.
Jeżeli chcesz fajne autko do 3.5 tyś polecam: Mazdę 323 ( Omijaj jedynie silniki Z5 produkowane przed 1997r) Mazdę 626 (autko naprawdę bezawaryjne ale jak coś się zepsuje naprawa zaboli także kieszeń- średnio z częściami i mechanicy kręcą nosem przy naprawach bo raczej mało jest u nas takich samochodów- a szkoda), Hondę Civic( u wuja od nowośći z salonu...
Problem z gasnięciem na luzie jest dość typowy dla aut na gazie. Proponuje skierowac wlot powietrza do filtra, do tyłu, czyli w stronę przegrody dzielącej komorę silnika i przedział pasażerski. W tej chwili jest "pod wiatr" a musi być "z wiatrem". Często trzeba trochę pokombinować, dokładać rury itp. Proponuje poprzeglądać forum było już o tym. tak...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Proponuję sprawdzić silniczek bieu jałowego(jeżeli taki występuje) objawy wskazują na zadużą ilość powietrza w mieszance na wolnych obrotach. Czasami nie założyłeś sobie filtra stożkowego? Musi mieć gdzieś lewe powietrze które łapie tylko podczas jazdy(ruchu)
1. normalny zakres obrotów silnika na luzie to ~800 rpm (600 to conajmniej głupota). 2. pasek o którym pisałeś jest integralną częścią rozrządu i tak jak ktoś wcześniej pisał minimalizuje drgania silnika ale to na pewno nie jest Twój problem. Tak jak piszą poprzednicy też wydaje mi się, że dostaje się gdzieś lewe powietrze. Sprawdź szczelność układu...
Witam, Mam problemy z wyregulowaniem wolnych obrotów w civic 94 D13B2. Zacznę od tego że auto kupiłem rok temu, wszystko smigało ok, oczywiście pogrzebałem z ciekawości przy ustawieniach gazu i musiałem jechać do gazownika. ten założył mi na wlot powietrza zwężkę twierdząc że łapie za dużo powietrza, wyregulował spalanie i niby było ok. Nie mniej jednak...
Witam mam taki problem z LPG 2 generacji,że autko na gazie nie ma mocy,da sie jezdzic ale o wyprzedzeniu nie ma mowy jakby miało o połowe koni mniej.Na benzynie wszystsko okej.Dodam ze pali mi 12 litrow co mi sie wydaje duzym wynikiem.Na rurce idącej od filtra powietrza do przepustnicy mam jakby blokade powietrza ktora musi byc zamknieta bo gdy jest...
sprawdzali w warsztacie i jest ok. Filrt powietrza moze??( blaszki od filtra sa dwie wygiete i jest troche bródny). olej mi ucieka z glowicy ale niewiem czy to ma cos wspólnego?? :-) Dodano po 1 a moze sprzegło?? straszliwie skrzypi ?? Dodano po 0 a moze sprzegło?? straszliwie skrzypi ??
Witam ponownie dzisiaj uporałem się z pracą silnika na gazie. Przyczyną falowania i braku mocy była za duża dawka powietrza. Przytkałem gardziel filtra powietrza szmatą i wyregulowałem ponownie gaz w sumie zmniejszyłem jej sporą dawkę autko teraz zwija asfalt i pali na dotyk. Jeśli bd robili taki patent zapchajcie szmatą obudowę filtra od strony wewnętrznej...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Objawy takie są zazwyczaj spowodowane trzema przypadkami: 1. Uszkodzony przepływomierz (zazwyczaj powodem jest instalacja gazowa, lecz nie zawsze - wiek auta również się do tego przyczynia). 2. "Lewe powietrze" od filtra powietrza do INJECTION (wtrysku), bo takowy chyba posiadasz (ale ten objaw tyczy się również i wersji gaźnikowej, bo nie chodzi o...
Ten silnik ma mechaniczna pompke paliwowa podlaczona do rozrzadu.Jak dodajesz gazu przed odpaleniem to wtedy sam pompujesz paliwo i dlatego odpala.Sciagnij pokrywe filtra powietrza i wtedy zobaczysz ze bedziesz pompowal paliwo jak wcisniesz pedal gazu.Obroty na ssaniu sa odpowiednie.Tak maja.Obroty biegu jalowego regulujesz na lince 3.1.13. (10.9, 15)...
Witam. Mam problem, chciał bym prosic o numer części lub jakas inna wskazówke. Otuz ostatnio mialem problem z obrotami. Po remoncie silnika falowały obroty az w koncu padł komputer, spalił się element ze zdjecia (oberwany aby bylo widac numery). Pytanie od czego jest ten element i czemu mogl by sie spalic? Po remoncie pomylilem dwie kostki (od zaworu...
witam jestem nowym posiadaczem hondy civic i mam problem ... jestem lakiernikiem ale wiem co robie odnosnie silnika .;] tak wiec zrobiłem cały remont silnika ponieważ miał przedmuchy wymieniłem pierscienie nadwymiarowe uszczelniacze remont całej glowicy rozrząd świece przewody kopułka palec wkręce sie w obroty idealnie zrywa asfalt na 1 i tylko to co...
Witam posiadam Hondę Civic V D15b2 (90 KM) Problem polega na tym że podczas jazdy wyczuwalny jest zapach benzyny i silnik do 3000 rpm nie może się zebrać, od 3000 rpm do 5000 rpm ciągnie bardzo ładnie i od 5000 rpm do odcięcia czyli do 7200 rpm brak mocy. Wymienione zostały kable WN, świece zapłonowe, nowa cewka zapłonowa, nowa kopułka z palcem, nowy...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam, mam takie pytanie, co to jest za blaszka w obudowie filtra powietrza, jest taka jak by miedziana i do niej dochodzi wężyk od spodu obudowy, zaznaczyłem na czerwono, pytam ponieważ wydaje mi się, ze przez to na ssaniu nie otwiera się klapka w dolocie powietrza, pozdrawiam?
Czesc, 3 miesiace temu kupilem Honde Civic 2005r Sport 1.6 Vtec 110 KM D16V1. Od razu zauwazylem, ze podczas jazdy jak sie wciska sprzeglo to obroty spadaja zbyt nisko - 400 obr/min co powoduje przygasanie auta. Nigdy sie nie zdazylo, zeby do konca zgaslo bo obroty po chwili odbijaja i jest ok. Ok 2 miesiecy temu zalozylem gaz (Sterownik Lech, wtryski...
Witam. Zamierzam zakupić mój pierwszy samochodzik jakim jest Honda Civic v generacji z silnikiem 1.5 16 v 90km, przejrzałem wiele forów w tym temacie ale nic nie znalazłem. :cry:. A mianowicie, od razu, po zakupie planuję tuning Hani:D. I chciałem zaczerpnąć jakiś wiadomości na temat mojego pomysłu na tuning a więc. Chcę założyć następujące części:...
Witam mam problem z samochodem Honda Civic 1.5 16V Sedan 92r. jest to "chyba" jedno punktowy wtrysk i po odpaleniu silnik ma ok 2000obr. do czasu az sie nagrzeje do pełna czyli do ok 80-90stopni(25minut sie nagrzewa az wyłaczy ssanie) wtedy obroty juz spadają , sprawdzalem kody błyskowe nie wykazują zadnego błedu , termostat sprawny , wynika z tego...
filtr powietrza civic honda civic filtr powietrza civic filtr
poduszek kodowanie biały ekran bialy ekran heterodyna niestabilnie
lifepo4 ładowarka lifepo4 ładowarka
F&U FLA6520UH / Vestel TV Firmware: Board & Panel Matching, Recovery, and Flashing Issues Wymiana kolektora ssącego Audi Q5 Quattro 2.0 TDI 170KM 2009 – objawy, części, procedura