Czerwonym dopiszesz czarne.Mogę pomóc na pw.
Namierz przekaźnik sprawdź w instrukcji od czego on jest jak od pompy podaj mu stałe 12v, i spróbuj. W scenicu urwała się masa silnika (sterownika) i pykał przekaźnik pompy paliwa.
Rozruchowe ciśnienie masz za małe.
może być jeszcze przyczyna kopułki lub palca rozdzielacza jeśli taki jest w tym modelu. Ewidentnie jest gdzieś przebicie wysokiego napięcia. Sprawdź po ciemku co widać pod maską podczas odpalania.
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Zobacz w Google zbiornik paliwa civic 6. Masz zdjęcia
Witam pod kierownicą przy bezpiecznikach cztery kable dochodzą dwa musisz zmostkować
Iskra jest nie wtedy co trzeba.
rozrusznik kręci?
Od strony drzwi pasażera pod schowkiem powinieneś mieć dwu pinową wtyczkę. Zwierasz oba piny i odczytujesz błędy z kontrolki check'a :)
To chyba miga immo i blokuje rozruch.
No i jeszcze do kompletu regulacja luzów zaworów.
Ja miałem podobne objawy w hondzie accord ten sam rocznik, winnym okazał się przekaźnik pompy, niestety nie podpowiem ci gdzie on się znajduje w twojej hondzie. Winna też może być kostka stacyjki.
Połącz ze sobą te dwa grube czarne kable wychodzące z centralki i wywal alarm na stałe
Masa na silniku lub rozrusznik do naprawy.
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
Sprawdź przekazanik pompy paliwa
Jako użytkownik Hondy zapraszam na forum: https://www.civicforum.pl/forumdisplay.p...
Była pęknięta kopułka aparatu zapłonowego, łapała wilgoć i auto nie odpalalo.
Generalnie wygląda na uszkodzenie elektryczne być może sterownik, ale stawiam ze w gdy nie pali brakuje zasilania na sterownik silnika (stąd zapalają się w/w kontrolki). Często też siadaja tam przekaźniki pod maską - poszukaj tych z oznaczeniem a`la check engine. Możesz podmienić na dowolny przekaźnik mini ze szrotu. Wykluczysz tanim kosztem tą przyczynę.
Po pierwsze "Norki" to podobno bardzo ekologiczny kraj, więc nie powinno być na rynku nowych rozruszników a regenerowane, ale regenerowane przez firmy Valeo, Bosch. Co do tych "zająknięć" rozrusznika to może być : -zbyt gęsty smar, zbyt duży opór w "przekaźniku" rozrusznika. Gdy jest zimno metalowy trzpień ma duże opory ruchu i nie napiera odpowiednio...
Oglądasz aparat zapłonowy, naprawiasz/oddajesz do naprawy i cieszysz się sprawnym autem.
O ile temat jeszcze aktualny to najpewniej czujniki w aparacie zapłonowym (jest kilka)...
co nalezy zrobic jako pierwsze impulsy możesz sprawdzić np diodą LED Napewno co trzeba sprawdzić to ciśnienie paliwa bo niewiadomo w jakim jest stanie pompa oraz czy regulator ciśnienia paliwa nie jest uszkodzony lub przyblokowany... Wiele rzeczy do sprawdzenia ale zacznij od tego i nie pisz że wydaje ci się że ciśnienie ok tylko napisz ile pompuje......
Nie reaguje na pilota? W tą kostkę nie wpinaj się bo kontroluje ją ECU i będzie byk
Za panelem środkowym(radio, regulacja ogrzewania)jest czujnik uderzeniowy -dostęp po wymontowaniu schowka lub radia (jak masz szczupłą rękę ).
Cujnik temp.powietrza to jeszcze jeden ,ale ten nie powinien mieć wpływu na odpalanie.
Witam. Auto to Honda Civic 5 gen. rok 92, silnik 1.5 16V (d15b2). Co może być przyczyną tego że auto czasami nie chce odpalić? Ale tylko wtedy gdy jest już rozgrzane i np zgasze i tak po pół godzinie ciężko odpala (dopiero po kilku próbach odpala). Jak zgasze na rozgrzanym i odrazu odpale albo np tak po 5 minutach to odpala normalnie, na zimnym silniku...
Zerknij tu: http://civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f...
Nad modułem BT w kokpicie jest awaryjny wyłącznik. Może się zdarzyć (tak jak mi), że dobierając się do BT, za mocno puknąłeś w jego okolicach i wyskoczył ;-) I dlatego auto nie odpala.
Interfejs obd2 Delphi
Hej, mam pytanie czy coś może źle być podłączone do akumulatora. Chodzi o to, ze po serwisie blacharskim i wymianie akumulatora, po przekręceniu kluczyka odpala, ale trwa to jakieś 4-5 sek, a czasami odrazu. Jak stoi dłużej (2 godziny) to sprawa wygląda tak jak napisałem, gdy krotko, odpala normalnie. Wcześniej coś takiego mi sie nie zdarzało, odpalał...
Sprawdź czy przypadkiem nie masz skorodowanych lub urwanych przewodów "masy", które idą do aparatu zapłonowego. Powinny być przy bloku silnika po stronie rozdzielacza. O ile się nie mylę, to do aparatu zapłonowego dochodzą dwie masy i na jednej może być przerwa. Ja w swoim wozie (tyle że D14A8) już chciałem cały aparat zapłonowy wymieniać bo zachowywał...
i jak roziązałeś ten problem ?\
Witam, mogą być przegryzione kable w innym miejscu.
??
Hmm...musisz być pewny że powodem nie odpalania jest brak iskry/paliwa, sprawdź jak NIE ODPALA.
A to nie było by tak że jak by było coś źle połączone to by nie odpalał nawet z kabli ? czy jak ?
Witam a co z immobilazerem ?
W kompie czysto. Żadnego błędu.
Motronic niewyraźnie napisał?
Okazało się że akumulator który kupiłem nowy był uszkodzony :) wymieniłem na gwarancji i odpala bez problemu :)
Na pb, w ogóle nie odpala. Tylko raz odpaliła, a później nic.
Dzieki za linka emeryt2. Rozwiazalo to moj problem odpalania. Ta metoda odpalam za kazdym razem doslownie od 'dotkniecia'. Prawde mowiac szukajac rozwiazania natknalem sie na ten post (ktory podales), ale autor opisywal inne objawy, wiec nie doczytalem do konca. PS.Dla tych, ktorzy sa bardziej dociekliwi, dlaczego te silniki (D13B2) potrzebuja tego...
Dlatego zapytałem o ten pierwszy czyli przyklejony. Czemu nie odpalasz z niego? a jak go odkleisz to z drugiego i trzeciego odpala?
Problemem bylo uszkodzone ECU.
A jak będziesz psikał jakimś plakiem w dolot, to silnik będzie pracował, czy też zgaśnie?
Proponuję zmienić warsztat.
Witam Może to być problem przekaźnika pompy paliwa. Jeśli tak to trzeba go rozebrać i przelutować styki. W Haniach z takim ciężarem wiekowym często jest to przyczyną problemów z odpaleniem przy ciepłym silniku. Więcej info na ten temat: http://www.honda.gda.pl/modules.php?name... http://www.honda.gda.pl/modules.php?name...
A błędy jakie sa?
Już naprawione można zamknąć temat
Trzeba jakieś błędy wymrugać.
Kontrolki gasną ? Auto posiada jakieś dodatkowe zabezpieczenia? auto alarm itp. Iskrę sprawdzisz na świecy, pompka paliwa znajduje się w baku. Po przekręceniu kluczyka powinieneś ja słyszeć. Jaki silnik?
Być może pompa paliwa niedomaga.
Sprawdzić wszystkie przekaźniki/bezpieczniki (czy nie ma wody). Odłączyć klemy akumulatora, sprawdzić czy jest sucho.
jesli jestes z okolic warszawy to ci to pomoge naprawic
https://obrazki.elektroda.pl/5462654700_... Cześć. Pacjent Honda Civic ufo 1.8 2007 Chciałem dostać się do śruby trzymającej sterownik wspomagania. Odpiąłem przez to 3 wtyki w szarej skrzynce rozdzielczej i 3 następne nad tymi wtykami. Po podpięciu z powrotem odpaliłem auto, pochodziło trochę i zgasło. Już zapalić nie chce. Wtyczki...
Mam gaz w aucie. Odpalam na benzynie. Tylko nie wiem czy to ma większe znaczenie, ponieważ tak samo zachowuje się na benzynie i na gazie. Nie ma różnicy. Po prostu odpala jak ma ochotę.
Immo blokuje
to co one znaczą??
Wiec tak wymieniłem przekaźnik na nowy (używany) i to samo... Wiec jesli rozrusznik nie ma nic wspólnego z przekaźnikiem to dlaczego rozrusznik nie kręci a przekaźnik pompy paliwa brzeczy? ps. gdybym się znał na mechanice to bym nie prosiłbym was o rade, a gdybym miał luźne pare stówek to zaprowadził bym auto do warsztatu...
Witam. Od kilku dni moja honda civic 1.4 benzyna 2007r. nie zawsze odpala. Akumulator i rozrusznik są sprawne i nie ma to związku z mrozem. Wystarczy zgasić samochód na chwile i zaraz nie odpala. Radio się resetuje i kontrolki szaleją. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki.
CZy wie ktoś może co oznaczają w hondzie civic 1.4 16v benzyna następujące kody. P0108 P0122 P0113 P0443
Sprawdź czy pętla odbiornika immobilizera przy stacyjce odczytuje dane z transpondera. http://obrazki.elektroda.pl/4577307600_1... Zweryfikuj czy transponder w kluczyku jest sprawny. http://obrazki.elektroda.pl/7066603500_1... Jeżeli zastosujesz się do powyższych wskazówek, będzie możliwa dalsza diagnostyka i naprawa...
Kompresja może być słaba lub przestawiony zapłon? Sprawdź.
A wyciągnął to z Baku?
plak=samostart. popieram sprawdzenie ciśnienia paliwa ,( może czujnik wału coś nie halo)
Problem rozwiazany...Przekaznik był do wymiany
W tych Hondach często pada przekaźnik pompy paliwa
każda honda z tym sterownikiem i wyłączonym immo będzie tak odpalać.
Przewody dałem 5 mm w środku na zasilanie tak jak stare. Podobno auto wcześniej odpalało bez problemu.
Podepnij pod komputer.
Witam. Mam problem z odpalaniem mojego civica VII generacji. Po włożenia kluczyka powinien mignąc zielony kluczyk, niestety w połowie prób nie swieci nawet na chwile i auto nie odpala, ale kręci. Po kilkunastu próbach w końcu pojawia się kluczyk, po chwili gaśnie i auto odpala. Zazwyczaj dzieje się tak, gdy auto stoi na zimnie dłuższą chwilę, myślę,...
Może spróbuj kupić na stacji Pepsi zamiast Coli...:D a tak na poważnie,to sprawdz czy jest wtedy iskra na świecach,to może pomożemy dalej...przyczyn mogą być tysiące.Aha i napisz czy ma LPG??? Dodano po 57 Trochę zaśmiecasz zakładając dwa takie same tematy...
Jest to przekaźnik pompy paliwa,wyjmujesz, przelutowujesz, w 99% pomaga. Ewentualnie cewka
Automat czy manual??
wymieniłem komputer i imoo ,wszystko działa koszt 300zl
Brak masy?? ale dlatego tez mogło auto w czasie jazdy zgasnąć ?? i teraz nie odpala nawet z kabli?? Czyli coś się rozłączyło czy akumulator do wymiany?
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś . Wtryski podają paliwo.
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
Po pierwsze prześledz scieżki i wybadaj gdzie jest zwarcie. Po drugie czy samochód nie odpalA?
Nie tylko w Polonezie, miałem to również w Hondzie Civic. Jeśli samochodem jeździ się głównie krótkie odcinki, rozrusznik musi wówczas często pracować. U mnie było to przy 120 tys. Km.
Witam pacjent Honda Civic 7 2003r 1.7 ctdi . Zepsuła się stacyjka i po wymianie nie odpala pewnie immo się rozkodowało? Jest jakaś możliwość wyłączenia go całkowicie? Komputer zamontowany w nim posiada nr 1039s01273 bosch.
silnik to 1.4 benzyna
sprawdź akumulator czy sprawny, jeśli nie aku to sprawdź przewody masowe, czy nie zaśniedziałe.
w tych hondach często masa zielenieje, sprawdź przekaźniki pod schowkiem
Może paliwo, po dłuższym postoju sie cofa. Sprawdzałeś.?
Poprawny, nic nie spalisz.
1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione? 2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego 3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem 4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko....
powinien byc wyłacznik inercyjny pompy tunel srodkowy od strony pedału gazu, kompa nie trzeba programowac z zewnątrz jak odpali to sam sie zaadoptuje
Przekaźnik pompy paliwa na 99%. Koło skrzynki bezpieczników pod kierownicą. Pływające obroty to zapewne dzięki odpalaniu na pych. Przeskoczył sobie rozrząd, lepiej to ogarnij na wczoraj.
Ciśnienie paliwa, słaba iskra lub luzy zaworowe.
Hmmm oki ale auto odpala normalnie ? znalazłeś jakieś spalone bezpieczniki ?
No a jak kręci i nie odpala to ECU widzi obroty silnika?
Tak
Honda civic 1998r. 1.5LS , pojawiły mi się problemy z odpalaniem autka rano gdy było wilgotno . Odkręciłem kopułkę przeczyściłem papierem ściernym 400 te styki co są w środku , przeczyściłem palec i założyłem. Odpalam a silnik szatkuje nie chodzi na wszystkie tłoki i teraz dlaczego ? czy kopułka do wymiany nie da się jej uratować czy to może wina palca...
Dzięki wszystkim za podpowiedzi ale winą była jedna śrubka.. Temat do zamknięcia
Miałem trampka 601 Universal (kombi) rok produkcji 72. Wspaniałe auto! Kiedyś ówczesnej dziewczynie (a obecnej małżonce) naleciało wody do torebki (tak z pół litra jak nic) bo dach był nieszczelny i środkiem słupka leciało. Innym razem podczas jazdy otwarła nam się maska silnika i przysłoniła drogę. Wiedziałem, że tam jest silnik chłodzony powietrzem,...
Wcześniej niezauważalnie falowały obroty. Po regulacji gaźnika już nie ma tego problemu więc przy okazji jedna rzecz odpadła ale z odpalaniem niestety nic się nie zmieniło. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Witam posiadam Honde civic aerodeck z 98roku w silniku 1,4 benzyna...od jakiegos czasu mam problem z uruchomieniem silnika po kilkugodzinnym postoju samochodu...rozrusznik kreci lecz w ogole nie lapie jak by odciecie zaplonu bylo na holu lub cieplym silniku tego nie ma i samochodzik odpala od reki... samochod ma nowe swiece akumulator kable wysokiego...
honda civic odpala termet odpala gaśnie odpala odpala plaku
wspomaganie mercedes klasa gaznik zalewa silnik wariuje pokrętło
symbole elektryczne wyświetlacz xperia5
Funkcja PI SEEK w radiu Volvo SC-901 - jak działa? Jak zresetować Xbox 360: Przewodnik krok po kroku