Jeżeli Twój silnik to D13B2 to zasilanie na 100% nie jest brane ze sterownika.
honda civic to jakieś pięć różnych modeli z różną instalacją,wysil się i napisz jaki to model,rok i silnik,bo tu nie ma jasnowidzów.
W zasilaniu.
Prawdopodobnie brakuje zasilania na FR.P
Może być czujnik bezwładnościowy. Wrzucam schemat.
Pewnie uszkodzony sterownik, jest jak pasażer trzyma stopy
O ładowaniu nie ja pisałem wiec nie masz zasilania sprawdź dokładnie bezpieczniki lub skrzynkę od bezpieczników.
Może kostka stacyjki się psuje i mimo że kluczyka nie ma to czasem zasilanie zostaję. A te cykanie to właśnie może być główne zasilanie po stacyjce.
ECU ma jeszcze zasilanie po zapłonie.
Trzeba znaleśc bezpiecznik na zasilaniu lub miejsce podłączenia (+) lub masy centralki i odłączyć.
Skoro strzela bezp to masz albo uwalony alternator albo zwarcie na tym przewodzie, po drugie sprawdź wszystkie bezp. bo chyba brakuje Ci zasilania.
Czujniki możesz sprawdzić omomierzem, a zasilanie na przekaźnik jest.
Proszę o jakąś podpowiedź Na początek proszę ustalić, czy wina leży po stronie układu zasilania, czy układu zapłonowego?
W oryginale na niebieskim pojawia się masa po całkowitym zjechaniu szyby do dołu, lewa szyba jest sterowana impulsowo z modułu w panelu sterującym szybami. Silnik powinien zatrybić po podaniu mu zasilania na oba czerwone, nie działa to śmietnik
Zrób prosty eksperyment - przy włączonych żarówkach podaj napięcie rzetelnym przewodem prosto z akumulatora. Jak żarówka wyraźnie zaświeci jaśniej, to nie zastanawiałbym się nawet chwili. Optymalnym wyjściem jest zrobienie całkiem nowej wiązki wraz z kostkami i oczywiście od strony zasilania, jak i masy. Robiłem coś takiego w civicu. Prosta robota,...
Domyślam się że to benzyniak, a jaka pojemność silnika.? Długo stał nie odpalany? Stał na dworze czy w garażu? Pytam ponieważ ostatnio chyba szczury koledze intalkę pocięły albo inne gryzonie. pozdrawiam
Witam. Chciałbym podłączyć głośniki komputerowe logitech x230 do radia samochodowego w hondzie civic VIII. Temat zasilania powiedzmy, że mam z głowy bo dysponuję przetwornicą samochodową 230V/12V, więc odpada grzebanie w skrzynce suba i podpinanie się kablami we wbudowaną przetwornicę i potem łączenie jej ewentualnie z zapalniczką samochodową. Na wyjściu...
Po 15 - A11, i 24. Po 30 - C10.
Osobny przewód zasilający i dopiero na nim umieszczasz bezpiecznik o wymaganej wartości. Możesz podpiąć się do zasilania kostki stacyjki. Obwód podtrzymania pamięci zostaw na odpowiednim bezpieczniku.
Ale zasilania na zegarku nie ma. Więc gdzie jest to "okej"? Zasiliłeś ten zegarek niezależnie na stole? Czy od razu przyjąłeś, że leży? I to jego wina?
Proponuje wrzucic foto twojego podłaczenia :)
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Objawy są jak przy wyłączeniu zapłonu i ponownym jego włączeniu. Szukałbym zdecydowanie po stronie zasilania lub masy ECU. Koncentrując się na zasilaniu.
w hondzie civic. Zielony podłącz do zasilania centrali zamka centralnego - mam znaleźć zasilanie alarmu i podłączyć tam ten kabel dobrze to zrozumiałem ?
to jest jakies niemieckie radio. mysle nad zmostkowaniem bo radio nie pobiera pradu po wylaczeniu go (bylo mierzone) ciekaw jestem tylko czy nie lepiej poprowadzic osobny kabelek do zasilania
Witam Usterka już usunięta (nie widoczna na pierwszy rzut oka), uszkodzony był kondensator i wypalił ścieżki pod sobą, przez co brakowało zasilania na stabilizator 5V. pzdr.
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Czeka mnie montaż w takim trochę nietypowym modelu. co można tam przeciąć oprócz zasilania po stacyjce i rozrusznika, by ładnie unieruchomić auto?
A może ta zworka coś nie kontaktuje i nie zwiera i przez to centrala myśli że jest rozwarta i pro-turbo jest włączone? Zamień może zworki i sprawdź czy są dobrze włączone i spróbuj odłączyć centrale o zasilania a następnie podłączyć. Informacje ze zworek są dopiero czytane po ponownym podpięciu zasilania. Co do kabla od kontrolki oleju to na pewno na...
Poza tym panelem nic więcej nie ma, sprawdziłeś na 100% zasilanie(masę też) bo mało prawdopodobne, że padły wszystkie przyciski naraz?
Będzie. Plus do podświetlenia jest zabezpieczony bezpiecznikiem w skrzynce bezpieczników. Jeśli możesz to możesz założyć bezpiecznik na kabelek do zasilania kamery. Ja to zrobiłem w taki sposób, że do kabelkow zasilających światło dołączyłem gniazdo „zapalniczkowe” a do gniazda podłączyłem zasilacz kamery. Kamera wymagała 12V a zasilanie...
No dobra ok może i nie do końca logiczne. A teraz pytanie. Dlaczego karzeci mu kupić kostkę do stacyjki a nie najpierw sprawdzić zasilanie do rozrusznika czy jest po przekręceniu kluczyka ??? Jeżeli to kostka to nie powinno być tam zasilania
Trzeba sprawdzić czego brakuje sterownikowi STAG 4 gdy gaśnie centralka najprawdopodobniej zanika zasilanie,no i odczytać błąd sterownika PB.
Czyli tylko podobno, a to już wątpliwośc co było wcześniej odpal na plaku lub autostarcie na próbę to raz sprawdź ciśnienie paliwa to dwa oraz eleektronikę czy coś nie odcina zasilania wtrysków
Honda Civic 2010, "UFO". Zasilanie można też wykorzystać np. do kamery. Co do nawigacji to korzystam z niej "prawie" na co dzień a plątający się kabel przy dźwigni biegów trochę mnie denerwował. Po demontażu nawigacji, kabel bez trudu można schować w podsufitce przy szybie. Jest tam sporo miejsca.
Witam.Proszę sprawdż wszystkie masy i zasilania w instalacji tego samochodu.
To rób dalej zworki, ja napisałem ci jak sprawdzić sterowanie a nie zasilanie na krótko. Powodzenia
Jak wspomniał kolega sprawdź podłączenia masy oraz zasilania. Wyglada na to że włączeniw jakiegoś odbiornika powoduje duży spadek napięcia na zasilaniu modułu centralnego.
Ewidentnie gdzieś ginie zasilanie, trzeba znaleść skąd jest brane i tam szukać.
Celowo nie numerowałem pinów aby cię nie zasugerować. http://obrazki.elektroda.net/86_12546485... tu masz schemat dot. silnika D14Z5 Jeżeli kontrolka od immo na desce zachowuje się normalnie. Zasilania i masy na cewkach są to kolejną typową usterką jest awaria czujnika położenia wału. Zaznaczam, że najprościej byłoby zdiagnozować pojazd w warsztacie...
Alarm oryginał, czy dokładany? Tą syrenkę możesz zastąpić każda inną, z własnym zasilaniem, czy też bez.
ok zakupie jakis siłownik. moze dla was jest to oczywiste, ale o co chodzi z tymi zasilaniami na różowych kablach?
Generalnie wygląda na uszkodzenie elektryczne być może sterownik, ale stawiam ze w gdy nie pali brakuje zasilania na sterownik silnika (stąd zapalają się w/w kontrolki). Często też siadaja tam przekaźniki pod maską - poszukaj tych z oznaczeniem a`la check engine. Możesz podmienić na dowolny przekaźnik mini ze szrotu. Wykluczysz tanim kosztem tą przyczynę.
Cermaizer nie pomoże jak podpalone są gniazda/zawory niestety.
Może plus po stacyjce daj na przekaźnik a zasilanie bierz bezpośrednio z akumulatora lub też dorób stabilizator. Sprawdź też w jakim zakresie pływają napięcia w samochodzie.
Sprawdzić zasilanie. Sprawdzić impulsy z cewki/modułu. Sprawdzić obrotomierz na zewnętrznym generatorze (można zrobić nawet z transformatora - przy 50 Hz daje to 3 tysiące obrotów na minutę).
Tak to zasilanie powrotu nie szukaj bo go nie ma...
Spinacz , wiesz jak tam realizowane jest sterowanie modułu zapłonu? Do tematu ; co z tą żarówką , nie masz zasilania na cewkę WN? czy nią sprawdzasz kluczowanie cewki?
Przejrzyj skrzynkę czy nie ma w niej jakiś zmian, ktoś czegoś nie mostkowal albo inne cuda. Sprawdź też wszystie bezpieczniki w skrzynce. Dalej, radio ma plusa na czerwonym czuli pewnie po stacyjnce i drugie zasilanie po żółtym do pamięci. Bez tego nie zapamięta Ci stacji ani ustawień
myslisz że brakuje jakiegoś zasilania??? tylko od czego tu zacząć może ma ktoś schemat silnika
Jedynie co się nasuwa, to zablokowanie przekaźnika tak by nie otwierał się na czas jazdy Źle. Sprawdzić sterowanie przekaźników czy nie zanika.Coś nimi steruje- i skądś mają masę lub zasilanie w zależności czym sterowane.Pozapinać diody i obserwować co zanika- szukać- wiązki prześwietlić żarówką min.21W.
Weź żarówkę reflektorową, min 45W, podłącz do zasilania szyby i wtedy sprawdzaj czy masz napięcie.
Witam! należy sprawdzić czy podczas kręcenia pojawia się iskra na świece i czy pompa podaje paliwo. A dalej to musisz się zająć w szczególności albo zasilaniem paliwa albo zasilaniem wysokiego napięcia
Bezpiecznik na zasilanie tej centralki sprawny?
Jak masz złacze 5 pinowe po stronie pasażera to możesz jeszcze spróbować wymigać błędy. Jak nie będzie reagował na zaczepki, trzeba sprawdzić zasilanie i masy.
A moze by tak sprawdzic co jest a czego nie ma? Brak zasilania na pompe chyba nie jest tak trudno sprawdzic?
Jaki rozmiar dysz, jakie ciśnienie, te screeny przydałyby się na pracującym na gazie silniku. Wrzuć jeszcze screena z zakładki Konfiguracja - Zmiana zasilania.
Sprawdź czy lampa podświetlenia wnętrza gaśnie po zamknięciu samochodu (blokadzie zamków pilotem). W samochodzie Renault Scenic, Nissan Micra i Leaf, Honda Civic tak się dzieje. Wideorejestratory mam podłączone pod lampę zasilania. Działa bardzo ładnie. Rejestruje od momentu odblokowania samochodu pilotem do jego powtórnego zablokowania. Jeśli wyłączysz...
Zresetuj komputer, np poprzez odcięcie zasilania / zdjęcie klemy z akumulatora na parę minut /. Pozdr.
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
Zasilanie do wstecznego można wziąć z kostki wiązki, która jest pod tylną dolną krawędzią okna w bagażniku. Są tam trzy kostki - najmniejsza z grubymi przewodami do ogrzewania szyby, średnia i największa do świateł. Wiązka przewodów do klapy przechodzi w prawym gumowej rurce. W lewej jest spryskiwacz. Za pomocą multimetru należy sprawdzić, który przewód...
ok zaraz tak zrobie. o rezultatach dam znac. a zasilanie alarmu mam podlaczone bezposrednio do aku, ale jak juz pisalem odlaczylem go od zasilania oraz wypialem centralke co nie przynioslo efektu
Skoro pilot sprawny, i centralka sygnalizuje to poprzez kierunkowskazy należy sprawdzić sterowanie oraz zasilanie siłowników.
a po co ona jest podłączona pod szyby? żeby działało domykanie? Nie, gość wsadził sterownik w drzwi jak montował siłownik, nie miał stałego zasilania to zasilił moduł szyby na stałe
Miałem taki przypadek w Toyocie , fabryczny alarm wysiadł. Znajdź bezpiecznik zasilający alarm, po wypieciu alarm nie bedzie aktywny , chyba ,że ma własne zasilanie.
W pięciopinowym niebieskim gniazdku jest wszystko, plus zasilania, minus zasilania i trzy linie K-osobna dla silnika, poduszki i ABS.
Do sprawdzenia spadki napięć na linii rozrusznik-akumulator, zarówno zasilania jak i masy, jeśli są ok to rozrusznik do naprawy.
Witam czy możę ktoś wie jak połączyć te kable ;p wystarczy, że ktoś mi powie, który jest od czego (patrz zdjęcie gdzie przewody wychodzą z białej kostki) ponieważ na kostce od zasilania przewody są opisane. Auto to Honda Civic V 1994r Kolory przewodów wychodzących od kostki, którą wypiąłem z samochodu to: czerwonoczarny żółtoczerwony czarny białożółty...
Zwykle jak był rezystor w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, na którym napięcie było w czasie kręcenia i zasilało cewkę z pominięciem rezystora.
Radio powinno mieć 2 źródła zasilania. 30 - bezpośrednio z akumulatora 15 - zasilanie po stacyjce - i tego pewnie brakuje. Sprawdź dokładnie napięcia w kostce.
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Wez go obejrzyj co i jak wyglada najpierw. I czy masz zasilanie na nim,może bezpiecznik tylko strzelił.
Grzałka to odbiornik , musi mieć zasilanie czyli na jednym plus na drugim minus...
tak rozumie cie ale jak mam połaczyć do stacyjki ??? (nie mam pojecia który to bedzie kabel w stacyjce) a z tym jak mówisz to zrobilem podobnie tylko ze przy tej kostce co sie podpina do radia zwarłem bodajże czerwony z zółtym.A wiesz do stacyjki to nie zabardzo wiem jak podlączyć przy hondzie civic
Gdybyś chociaż postawił jeden przecinek , to z tego natłoku wiadomości można było coś zrozumieć. Po rozszyfrowaniu Ulissesa , radzę sprawdzić kostkę stacyjki. Przy rozruchu rozłącza zasilanie zapłonu.
Wygląda na zasilanie wzmacniacza do car audio.
Ja miałem przypadek, gdy przy jeżdzie na lpg rozszczelniło się połączenie między wtryskiwaczem paliwa a listwą paliwową. Etylina zanim ją wyczułem dokładnie opryskała komorę silnika, na szczęście natymsię skończyło. Teraz planuję rozłączenie pompy paliwa przy zasilaniu na LPG (Honda Civic 1.4i 16v 1997 190kkm na lpg 160kkm). Może ktoś podpowie jak to...
A nie dokładałeś jakiegoś elementu do instalacji? Może przez przypadek wpiąłeś źle przewody i dlatego wentylator ma podtrzymanie zasilania przez inne urządzenie. Najpierw jednak sprawdź przekaźnik o którym pisze Grzybu.
Zasilanie ,silnik, opornica ,wlącznik. . .Trzeba sprawdzić.
Zobacz po pierwsze czy masz zasilanie na przerywaczu po zapłonie.
Pasek wieloklinowy psikałem wd40 i nic to nie dawało. Alternator był u dwóch mechaników, jeden go rozebrał, pomierzył, jedyne co pamiętam mówił że to może być wiatrak i powietrze generuje taki odgłos. Drugi mechanik oddał go do regeneracji, po odbiorze wyglądał jak nowy, wszystkie parametry zasilania się zgadzają. Mechaników twierdzi że inne takie same...
odblokowanie sterownika nie ma nic wspólnego z ładowaniem i szybkością. sprawdz zasilania licznika ( jeśli masz możliwość to sprawdż czego brakuje na lamce ładowania , masy z alternatora czy "15").
Przede wszystkim sprawdź czy z kostki wychodzi napięcie na zasilanie przyczepy.
ok. Czyli jak rozumiem po kilku godzinach podłączonym do zasilania powinno sie odblokowac i mieć możliwość wprowadzenia kodu?? Dzieki za pomoc :)
bezpiecznik ten jest od back up`u ecu i jako 2 bezpiecznik radia i gniazda zapalniczki. wypadlo na to ze cos jest nie tak z podlaczeniem lub z samym radiem... (po odlaczeniu jest pobor ok)narazie nie umiem tego stwierdzic gdyz nie mam na podmianke radia. Jest mozliwe ze cos jest nie tak w ukladzie zasilania radia i na standby`u zre tyle ?
dobry multimer analogowy lub oscyloskop i wpinamy się w przewody i mierzymy kolego plus uzyskanie danych co do zasilania grzałek sond w twoim aucie bo sygnały raczej standtartowe i wtedy coś ustalimy tak możemy wróżyc sobie albo albo
samochod to Honda Civic 1996r poj 1.6. podlaczone ma zasilanie z akumulatora bezposrednio, oraz drigie ze stacyjki. Generalnie pamieta wszystkie ustawiebia, wystarczy dotknac przycisk on/off igra dalej.
sprawdz bezpieczniki moga byc w srodku lub pod komora silnika- z tego co piszesz (mało info) tp otwierasz zamek od strony kierowcy kluczykiem mechanicznie! nie otwieraja sie inne drzwi---- ewidentny brak zasilania na module sterujacym central! Pozdrawiam
ja spotkałem się dziś z identycznym przypadkiem i moja honda zawiodła. Czytałeś wyżej? Szczególnie post Pawła? Przecież napisał, że najprawdopodobniej jest problem z połączeniem masowym akumulatora z resztą pojazdu. Zresztą do sprawdzenia główne zasilania. Zmierz, czy nie ma jakiś radykalnych spadków napięcia.
Skoro masz brak zasilania z płytki, to podajesz go z innego miejsca, nie ma to żadnego wpływu na pracę alarmu.
Pomiar rezystancji nic Ci nie pomoże. Tam jest czujnik Halla i musi być zasilany. Do sprawdzeniu przy sprawnym zasilaniu najlepszy oscyloskop ale pewnie jak naprawisz zasilanie i czujnik będzie sprawny wszystko wstanie. pozdr.
najtaniej wyjdzie chyba zestaw kabli Dietz-a (kable, zlaczki, bezpiecznik) na alledrogo okolo 130zl. Na metry raczej bedzie drozej, a tansze kable maja najczesciej mniejszy przekroj niz to jest deklarowane :( Co do wytlumienia to trudno mi powiedziec rolka kominowki 10mx30cm to okolo 130zl - nie wiem jaka masz powierzchnie drzwi i ile tego bedzie trzeba....
Intryguje mnie Twój problem, napisz w jakim samochodzie dzieją się takie "cuda" ? Civic EJ9, zasilanie podpięte z dodatkowego gniazda w tablicy bezpieczników, stały (+). Czy to się stało jeden raz, czy ma miejsce codziennie? Tak jak wcześniej pisałem, nieregularnie - średnio raz w tygodniu. Tak jak pisałem poprzednio, stawiam na uszkodzenie centralki....
Żadne z nich. Sprawa rozwiązana. Paliwo nie było tankowane inne, więc nie. Pogięte piny nie. Wtyczki wchodzą lekko, bez oporu równo, piny sprawdzone. Zapchany wydech i dolot...niby czym. Przed 30 minutami chodził i nagle się zapchał? Przestawiony rozrząd? Sorki, ale w tych silnikach problemy z rozrządami nie występują. Brak sprężania to już kuriozum...
Witam! Mam problem z eletryczni szybami w Hondzie Civic VI Coupe. Mianowicie szyby nie reagują na "przyciski" ani prawa ani lewa strona. Brak napięcia w kostkach, które przyłacza sie do paneli. Pod maską na bezpieczniku od szyb napięcie jest, bezpiecznik sprawny. Pod deską rozdzielczą bezpieczniki również sprawne. Był niesprawny przekaźnik szyb elektrycznych...
Sprawdź zasilania (5V) na potencjometr przepustnicy , a następnie ścieżkę oporowa tegoż na przerwę! Mam nadzieje ,ze wiesz jak to zrobić.
A z tego powodu że normalnie przy żarówkach halogenowych wygasają wszystkie po za długimi, musisz tak przerobić instalację by w pozycji długich z tego przewodu zasilić całą lampę z przysłoną, ale z kolei przy zasilaniu mijania napięcie nie może się cofnąć na przysłony długich. Najprawdopodobniej wystarczy wstawić diodę odpowiedniej mocy. Dodano po 40...
Zbyt mało informacji. Są jakieś dodatkowe zabezpieczenia (alarm, immobiliser)? Wpięte wszystkie bezpieczniki? Żaden nie spalony? Jakieś kontrolki się zapalają? Nie odpala bo nie ma iskry, zasilania pompy czy nie kręci rozrusznik. Przyczyn może być wiele ale za mało konkretny opis.
Sprawdź dokładnie zasilanie ,plus po stacyjce i główne zasilanie z akumulatora może zaśniedziało i nie łączy.
Niby tak, ale bawiłem się parę razy diagunem i nie stwierdziłem jakiejś wybitnej różnicy na jego korzyść w stosunku do autocoma. Może obsługuje więcej starych samochodów i ma wspaniałą czerwoną walizkę z adapterami ale same procedury były zbliżone do autocomowych. Czy jest jeszcze jakiś interfejs w rodzaju HIM/HDS którym da się to wykonać? Jeszcze jedno,...
civic przekaźnik zasilania układ zasilania honda civic honda civic civic hatchback
boiler elektryczny pompa wspomagać renault laguna znajduje filtr oleju
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Kalibracja wagi Digi DS 700 E: instrukcje i wskazówki Rozłączanie MP3 po podłączeniu do gniazdka zapalniczki