Można czymś takim. https://elektrykadlakazdego.pl/szukacz-p... A najtaniej pomiar rezystancji zwykłym multimetrem, tylko że trzeba chodzić z długim przewodem. https://elektrykadlakazdego.pl/pomiar-ci... https://www.fluke.com/pl-pl/nauka/blog/m...
Jedynym sposobem aby zbadać czy obwód nie jest przerwany, jest użycie styku NC albo coś podobnego co obecnie jest tam używane, pomiar niewielkiego prądu wpuszczanego na cewke stycznika. Swoją drogą, można by obejść. Obwód alarmu dać na NC, obwód gaszenia dać tak jak jest NO. 1) jezeli alarm jest dalej zwarty, wiesz ze obwód działa i alarmu nie ma. 2)...
witam, do pomiaru ciągłości używam kupionego niedawno Sonel-owskiego MIC-3. ok 1000zł. proponuję odwiedzić stronkę Sonela i poczytać. miernik posiada(jako główny atrybut ;) ) pomiar rezystancji izolacji - napięciami 250V, 500V i 1kV. pomiar małych rezystancji i jak wspomniałem - ciągłości obwodu prądem 200mA
Kolego, nie szukaj rozwiązań zastępczych. Masz rozwiązanie gotowe. Są nim uziemione połączenia wyrównawcze główne i miejscowe. A żyła PE ma to do siebie, że można ją uziemiać praktycznie gdzie tylko się da i tak często jak to możliwe. I z tego dobrodziejstwa należy korzystać. Taki aparat o który pytasz nazywa się UKSI. I stosuje się go w układzie IT....
Wystarczy że będzie kilka volt na przewodzie i pomiar jest błędny. Gdyby faktycznie było tam 60 ohm to taki przewód z trudem zasilał by żarówkę 60 watt ( świeciła by słabo plus ryzyko przegrzania przewodu i w konsekwencji pożaru).
Witam. Czasem potrzebuje sprawić ciągłość przewodu/taśmy sygnałowej do matrycy CCD. Test chciałbym robić bez elektroniki sama matryca i przewody/taśma. Od strony matrycy nie ma ma dostępu do pinów, często jest zalane żywica. Na odseparowanie pinów schodzi dużo czasu i robi się nie opłacalne. Przewód sygnałowych jest 8-10 każdy ma swój ekran który trzeba...
Wygląda to na tester ciągłości przewodów (samoróbka). Jak sama nazwa mówi, służy do sprawdzania "ciągłości" przewodów.
Dorzucam schemat ECU silnika, abyś mógł sprawdzić ciągłość przewodów.
Trzeba rozebrać silnik, sprawdzić ciągłość przewodów, przesuwanie się szczotek w prowadnicach, wysuszyć wszystko. Jeśli było więcej wody, to pewnie łożyska będą do wymiany.
Wstępnie przemierzyć ciągłość przewodów między modułami.
Ciągłość przewodu wzbudzenia pewnie miernikiem sprawdzana? Sprawdź przewód ECU-Alternator tylko pod obciążeniem żarówką, najlepiej 21 W.
(at)CYRUS2 Nie chce mi się z Tobą dyskutować. Weź pod uwagę, że Wprowadzasz młodego człowieka, którego dobrze uczą w błąd.
Jak nowy moduł to i przekaźniki nowe. Niestety ale trzeba sprawdzić ciągłość przewodów. To ile ta pralka ma z 5 lat?
Na początek możesz sprawdzić ciągłość przewodów CAN z GW choćby multimetrem.
W dwóch pierwszych ciągłość przewodu od cewki (czy tam modułu) do obrotomierza w desce.
Sprawdź ciągłość przewodów od przepływomierza do sterownika.
Spróbuj zmierzyć ciągłość przewodu zasilającego, może kabel jest przełamany. Tu też musi być bezpiecznik, poszukaj i ewentualnie zmierz czy jest dobry.
Zasilanie czujników 3 odpowiada za czujnik ciśnienia różnicowego oraz czujnik pozycji EGR, zdejmij przewody z czujnika różnicowego i sprawdź czy w czujniku nie ma wody lub sprawdź ciągłość przewodów lub izolacje.
Brak ciągłości przewodu N.
Może być pęknięty przewód wielożyłowy przechodzący przez zawias drzwi. Prześwietlić multimetrem ciągłość przewodów.
Sprawdź ciągłość przewodów na załamaniu drzwi. Czasami lubią trzymać się na samej izolacji.
Kolega sprawdzi ciągłość przewodów (połączeń) Do dzwonka to może być byle jaki kabel- to zwykła praktyka.
Wtyczki w gniazdku 230V nikt nie obracał? Sprawdź czy jest ciągłość przewodu od początku do końca elektrody jonizacyjnej.
Autor tematu napisał brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Nie napisał czy sprawdził ciągłość przewodu wzbudzenia i jego prawidłowe podłączenie do alternatora. Przy braku ciągłości przewodu, kontrolka nie zaświeci a alternator się...
Trzeba instalacje sprawdzić a nie wymieniać to co pokaże "komputer". Sprawdzić zasilanie czujnika jak i ciągłość przewodu sygnałowego do ECU. Jeżeli jest to sprawdzić czy w momencie występowania usterki z czujnika wychodzi sygnał i czy ten czujnik ma wtedy zasilanie. Sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy cewką przekaźnika świec a ECU. Itd.
Bo nawet woltomierz pokaże więcej niż zero za wyłączonym wyłącznikiem z neonówką. Za wyłącznikiem tak, ale za żarówką już nie, bo tam jest już ciągłość do N. Natomiast autor napisał, że napięcie jest na obydwu zaciskach kostki, czyli na L i na N. A to z kolei oznacza, że nie ma ciągłości przewodu N.
Ciągłość przewodów zasilających grzałkę na odcinku programator - grzałka.
Ciągłość przewodu, zaczynając od lampy tylnej.
Sprawdź ciągłość przewodów za pomocą miernika.
Uszkodzona cewka tacho na silniku, magnes lub brak łączności tacho z modułem (sprawdź ciągłość przewodów), a na końcu dopiero uszkodzenie na module. Jedno z tych składowych.
Próbnik jest dobry. Można nim sprawdzać ciągłość przewodów. Dla pewności kup zwykłą probówkę. Albo zrób sobie z oprawki i żarówki 60W.
Nie, nie można. Trzeba sprawdzić instalacje pomiędzy sondą a sterownikiem silnika - ciągłość przewodów i zwarcia pomiędzy przewodami. Jeżeli będzie OK to do wymiany sonda.
Masz sprawdzić ciągłość przewodu miernik wystarczy prawda?
Raczej z brakiem poprawnej ciągłości przewodu neutralnego O to samo mi chodziło, może niefortunnie to określiłem.
sterownik silnika? Do działania świateł kierunków i kilku kontrolek nie jest potrzebny. Jakie jest napięcie na przerywaczu gdy piszczy? Jest ciągłość przewodów od przerywacza do żarówek?
Teraz pytanie czy z modułu do pompy dochodzi napięcie? Sprawdź najpierw ciągłość przewodów z przebiegu pompa - moduł .
Sprawdzasz ciągłość przewodów za pomocą żarówki,np 21W.
Po co pruć?Najpierw ciągłość przewodów sprawdzić... Po to by miał zajęcie i musię nie nudziło.. Bo jak narazie to tylko wymienia na pałę. Odpowiedź na pytanie miał w następnym poście pod spodem . Ile z tego sprawdził? NIC.
Tu nikt, ale w dziale elektryków uważają, że to jest wystarczający miernik do wszystkiego i polecanie komuś coś droższego niż 10-20 zł to jest naciąganie. CYRUS2 ma tendencję do trollowania z tego co widzę, ale tak na serio, to te mierniczki poniżej 20 zł są dobre przez kilka tygodni, dopóki przełącznik zakresów nie wytrze się, nie najdzie odrobina...
Należy sprawdzić ciągłość przewodów czujnika NTC zamontowanego pod tacką kostkarki do lodu. Rozpruć gumową rurkę i dokładnie przyjrzeć się przewodom.
Podmień ten wciskany , Ten lutowany trzeba by jedną nogę odlutować do sprawdzenia . . I przy okazji sprawdź czy masz przejście /ciągłość przewodów pomiarowych.
Witam . Jeżeli tacho-prądniczka sprawna to sprawdź ciągłość przewodów od niej do modułu,gdyż mogą być złamane.
bo raz ładuje a raz nie Z wyżej opisanego problemu obstawiam nie zachowaną (czyli po prostu przerwę w którymś z przewodów) ciągłość przewodu. Taka usterka najczęściej występuje na często zaginanych przewodach. Do diagnozy uszkodzenia przyda się prosty, najtańszy multimetr.
Sprawdziłeś ciągłość przewodów wyginając i naciągając ? Gdzie mierzysz to "znikające" napięcie . Na silniku czy na wyjściu z płyty ?
Jest to monowtrysk , sterownik Mono Motronic. Trzeba sprawdzić czy masz ciągłość przewodu pomiędzy pinem 24 sterownika ,a modułem zapłonowym - pin środkowy. Jeżeli jest ok , to sprawdzić , czy jest + 12 i masa na cz. halla i ciągłość przewodu z pinu środkowego halla do pinu 13 sterownika silnika. Gdy te sprawdzenia będą OK , wtedy brać się za sterownik.
Proponuję sprawdzić ciągłość przewodów, szczególnie w częściach ruchomych, przy drzwiach. Również sprawdzić mechanizmy, czy nic nie blokuje.
Jeśli z przodu świeci to bezpiecznik można wykluczyć. Trzeba by obejrzeć samo BSI, jego złącza, możliwe że tam coś ugniło, ewentualnie sprawdzić ciągłość przewodów, a że to francuz, możliwe jest po drodze jakieś nie kontaktujące złącze. Dorzucam schemat do analizy.
Do sprawdzenia ciągłość przewodu sieciowego od wtyczki do płytki sterującej, ze zwróceniem uwagi na zwijacz.
Jeszcze sprawdzę ciągłość przewodów od ECU do skrzynki pod maską do przekaźnika T7 jeżeli będzie ok można obstawić uszkodzenie ECU Podaj masę przez żarówkę 5W na ten kabel przy zlaczu sterownika,powninien przekaźnik klikać.
W niektórych urządzeniach stosuje się diodę do kontroli ciągłości przewodu ochronnego. Taka w złączce to wygodne rozwiązanie, zresztą nie tylko Wago ma je w katalogu. V.
Sprawdź cewke sprężarki, a potem ciągłość przewodu do przekaźnika w podszybiu.
A co mierzyłeś tym miernikiem? Jeśli masz pewność, że siłownik jest dobry to sprawdź ciągłość przewodów, i płytkę centralki zamka.
...i sprawdzić. Na przyszłość. Wystarczy z jednej strony przewodu zewrzeć żyłę i ekran, a z drugiej strony zmierzyć wartość rezystancji, bądź spadek napięcia/testem diod, czy jest przerwa czy ciągłość przewodu.
To na początek jak pisałem wiązki w drzwiach, sprawdzenie stanu połączeń i ciągłości przewodów.
Odłączyć wtyczkę przy czujniku i przy module ABS sprawdzić ciągłość przewodów. Najczęściej padały czujniki (zintegrowany z piastą). o
No i skoro efekt podobny jak ze starą grzałką, to może sprawdź ciągłość przewodów od płytki do wtyczki. Poruszaj nimi na wszeli wypadek czy coś czasem nie przerywa, szególnie w newralgicznych miejscach gdzie się najczęściej kabel zagina.
Ciągłość przewodu należy sprawdzić omomierzem. Problemy mogą sprawiać połączenia przewodu z prądnicą. Kłopotliwe może być też połączenie z masą.
Witam. Sprawdź ciągłość przewodów do programatora jeżeli są ok to znaczy ,że padł programator.
Autorze, wykaż trochę własnej inicjatywy i sprawdź w instrukcji co oznacza miganie wszystkich diod. To żelazko nie ma żadnych czujników prócz termistora stopy. Nagrzewa się w ogóle? Ciągłość przewodów łatwo sprawdzić, w następnej kolejności pojemność kondensatora 2002 (winien mieć 470nF).
Czujnik temperatury masz na spodzie prawego lusterka . Sprawdź ciągłość przewodów czujnika do masy i do wyświetlacza (przelotka do prawych drzwi)
nie , to nie jest normalne , sprawdź ciągłość przewodów w przelotkach , a w szczególności wiązkę klapy.
witam czy ktoś sobie już poradził z tym alarmem i poda przyczynę. sprawdzałem juz wszystkie termiki są sprawne.co jeszcze sprawdzić. Wszystkie switche są sprawne? Silnik także sprawdzić, oraz ciągłość przewodów, jakość styku wtyczek, itp. Jak wszystko będzie dobrze, to prawdopodobnie elektronika.
Jeśli tak, schemat w rękę i miernik (omomierz) i sprawdzenie ciągłości przewodów od bramki do i w telefonie. Inne telefony na bramce oczywiście działają? Jak niema napięcia może to znaczyć zwarcie na przykład od TN (Tarczy numerowej). Ale tylko przy podniesionej słuchawce.
jakieś sugestie co to może być? Tak jak wyżej. Sprawdzenie i pomiary instalacji, a szczególnie uziemienia i ciągłości przewodów ochronnych.
Tak, zwykłym próbnikiem... A jak kolega zamierza sprawdzić ciągłość przewodu neutralnego lub ochronnego próbnikiem?
Przede wszystkim przerwałeś ciągłość przewodu PE. Tego robić nie wolno. Po co grzebierz w instalacji jak się nie znasz ? Kogoś zabić chcesz? 230VAC to nie zabawka
jak dotykam brązowy i zółto-zielony mam jakieś napięcie. Jakieś - to nie jest fachowe określenie. Wygląda na to, że brak ciągłości przewodu neutralnego (niebieskiego) Może po drodze jest jakiś włącznik do tego gniazda? Na dodatek źle podłączony bo przerywa neutralny zamiast fazy.
Przy instalacjach elektrycznych zawsze używam takiego urządzonka: http://www.testerykabli.pl/Szukacz_par_p... Dzięki Pi0trek121 za link urządzenie to jest profesjonalnym zestawem do instalacji i zarazem chyba przy drogim ale poszukałem trochę w internecie i znalazłem ciekawą alternatywę do samochodów ma nadajnik i odbiornik tak...
Bo tak jest w niektórych radiach (w zasadzie w większości), że bez gruchy nic nie słychać. Sprawdź ciągłość przewodów.
Tak jak na załączonym przez kolegę schemacie... dokladnie do kostki sterownika zamontowanego na pompie ABS ESP... Odpiąć kostke zobaczyc czy juz nie jest "zielono" jeśli ok to miernik sprawdzic ciągłość przewodów oraz brak zwarcia jeśli ok to sterownik.... Powodzonka
A sprawdziłeś ciągłość przewodów i poprawność polutowania złączek? Skoro pakiet jest dobry, a do regulatora nie dochodzi napięcie, to tylko przewody lub wtyczka.
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Can sprawdzisz omomierzem, sprawdzasz ciągłość przewodów między sterownikami, ale chyba znalazłeś już usterkę. Wsadź sterownik do lodówki, sprawdź czy działa, potem podgrzej suszarką.
Na filmiku z aliexpres masz jak byk że działa z niepodłączonym niebieskim. Się zastanawiam czy przed przeróbką działało. Sprawdzałeś może ciągłość przewodów UVW? A może zapytam się jaki akumulator Parkside używasz, przeważnie są 20 V ale kto tam wie co ty masz bo są też 12 V, a sterownik działa dopiero powyżej 15 V.
Przekaznik jest w upc ale sprawdz ciągłość przewodu ze sprzegła do upc . Bezpiecznik 22 10A . Biała wtyczka 16pin, pin nr 10 sterowanie sprzęgła, https://obrazki.elektroda.pl/3019894300_...
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Masz problem z komunikacją ze sterownikiem silnika, dokładnie immo->sterownik silnika. Stąd błędy CAN. Zobacz czy sterownik silnika ma wszystkie zasilania, sprawdź Can na zwarcia do plusa i do masy oczywiście także na ciągłość przewodów , zrób By-pass pomiędzy puchą a sterownikiem. Nie usuwaj oryginalnego połączenia.
Proponuję zaopatrzyć się w multimetr cyfrowy i sprawdzić ciągłość przewodu neutralnego (niebieskiego) od wtyczki do styku, jak również multimetrem na ciągłości sprawdzić uzwojenie stojana i oczyma stan szczotek, bo tak jedna źle wygląda. No i oczywiście przełącznik, bo to podstawa działania elektronarzędzi.
Kamera jest dobra sprawdzana. W jaki sposób została sprawdzona? Na pojeździe, czy wymontowana? Dostaje zasilanie podczas włączonego biegu wstecznego? Sprawdzona ciągłość przewodu wizyjnego od kostki do radia/ekranu?
sprawdź ciągłość przewodów z klawiatury do komputera i złącze instalacji elektrycznej silnik-nadwoie; tam najczściej koroduja styki i wtedy świecą obydwie diody
Odłącz czujnik, odłącz sterownik silnika i wtedy mierz ciągłość przewodów żarówką jak napisałem. Na jeden z tych pinów podawana jest masa przez to miałeś taki pomiar.
Wyjąć z drzwi moduł sterownika i sprawdzić przekaźnik grzałki. Możliwe, że wypaliły się jego wyprowadzenia na płytce. Dobrze by było sprawdzić ciągłość przewodów od grzałki do modułu.
Kluczowym jest stwierdzenie autora wątku: " Od jakiegoś czasu w tym domu sporadycznie ale jednocześnie wyłączało kilka zabezpieczeń nadprądowych światła + kilka zabezpieczeń gniazd. (nie wyłączały natomiast wylaczniki róznicowo prądowe. " Skoro nie wyłącza RCD, a wyłączają wyłączniki nadprądowe to znaczy, że obwody zostają przeciążone. Pytanie - dlaczego?...
Sprawdz przewód od mikrofonu do radyjka.Rozbierz obudowę mikrofonu i sprawdz ciągłość przewodu z wtykiem ruszając kablem przy samym wtyku jak również przed wejściem kabla do mikrofonu.
Najpierw doprowadź do porządku starą instalację antenową. Proponuję zacząć od sprawdzenia masy w miejscu mocowania anteny i sprawdzenie ciągłości przewodu. Zanim wydasz kilkadziesiąt lub kilkaset złotych, sprawdź, czy nie wystarczy kilkadziesiąt groszy :)
Jeszcze raz za kolegą powyżej - po włączeniu zapłonu check zaświeca się a po uruchomieniu silnika gaśnie? Sprawdź ciągłość przewodu pomiędzy A-29 sterownika i "7" złącza diagnostycznego.
Gdy silnik pracuje cały czas to napięcie podawane jest na przewód szary czy szaro-żółty? Co jest na przewodzie zielonym gdy silnik pracuje? Sprawdzałeś ciągłość przewodu zielonego pomiędzy silnikiem a przełącznikiem?
Co jeszcze powinienem zrobić, aby uniknąć wymiany programatora. Sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy elektroniką a silnikiem, szczególnie pod zbiornikiem.
Tak nie radzę robić bo uszkodzisz drugie wyjście z bordenza. Możesz spróbować podłączyć po przez przekaźnik i to nie powinno wpłynąć na sterownik . Warto sprawdzić ciągłość przewodu omomierzem od żarówki do sterownika . A tak z ciekawości gdzie jest światło cofania czy przypadkiem nie w klapie bagażnika bo wtedy przyczyna prawie na 100 % że przerwany...
Tak, byłaś narażona, zbiornik nie był zabezpieczony w razie przebicia grzałki itd. Co do rur, wanny i bateri sie nie przejmuj. Ten żółty multimetr wystarczy by sprawdzić czy to ten przwód. Wystarczy sprawdzić ciągłość przewodu miernikiem ustawionym na piszczyczyk, dioda, ohm.
Witam. Według instrukcji obsługi :Zasilanie regulatora RC10 przez instalację grzewczą jest przerwane. Sprawdzić, czy regulator jest prawidłowo osadzony w uchwycie naściennym. Sprawdzić, czy oba kable podłączone są do uchwytu naściennego regulatora. Dodatkowo czy poprawne jest podłączenie przewodów regulatora w piecu oraz w samym regulatorze oraz ciągłość...
Zobacz na schemat. Ewentualnie wpisz schemat instalacji ogar 200. Będą tez takie proste kolorowe schematy. Zobacz czy masz dobrze połączone. Jeśli dobrze to miernik w rękę i do sprawdzenia ciągłość przewodów. Wcześniej działało?
Żarówka sterowana napięciem z modułu centralnego kabel biało-żólty wtyka B4(wg.autodaty) masa na stałe brązowy.Nad pedałami masz moduł ,namierz wtykę B i sprawdź ciągłość przewodu lampa-pin4.
Sprawdź ciągłość przewodów, przeczyść styki. Sprawdź czy moduł podaje napięcie na elektrozawór. W innych modelach Whirlpoola 8 oznaczała błąd czujnika OVI. Tego modelu nie znam. Jeżeli nie podaje napięcia to może uszkodzony triak lub jego sterowanie.
Sprawdzić ciągłość przewodów do wtryskiwacza (jeden to plus po kluczyku jak dla pozostałych wtryskiwaczy, drugi to impuls masy generowany przez sterownik silnika) jeżeli kabelki ok to sterownik do wymiany lub naprawy.
Jeśli rzeczywiście jest uszkodzony strownik, to on raczej kosztyje około 1000zł.Radziłbym sprawdzić wiązkę przy klapie bagażnika, w tym miejscu (przelotce gumowej) łamią się przeody.Sprawdź ciągłość przewodów i spróbuj uruchomić zamek na krótko. Wystarczy podać +.
Brak masy, skoro zwarłeś te kable i dalej nie świeci. Sprawdź ciągłość przewodów, od żarównki do mikrowłącznika i od masy do mikrowłącznika. Nie pytam, czy żarówka dobra:)
Mam 2 zapalniczki z przodu i z tyłu żadna z nich nie działa bezpieczniki wymieniłem ale dalej nic, Wymieniałeś sobie ot tak, czy były uszkodzone? Zrobiłeś pomiar napięcia na nich? I w przypadku pozytywnego pomiaru, zmierzyłeś ciągłość przewodu od bezpiecznika do gniazda?
Ponieważ to co napisał kolega Bronek w niewielkim stopniu pokrywa się z prawdą, spróbuję Ci to wytłumaczyć. Zacznijmy od pomiarów rury gazowej. Tu nie wykonuje się żadnych pomiarów rury gazowej. Taka rura nie może pełnić roli uziemienia dla Twojej instalacji czy też roli przewodu PEN. Dlatego też nie może być mowy o pomiarze impedancji pętli zwarcia...
chcę sobie zbudować taki najprostsze najbardziej prymitywne urządzenie do badania ciągłości przewodu lub obwodu. Miałaby to być część innego urządzenia zasilanego zasilaczem komputerowym więc do dyspozycji jest 3,3; 5 i 12 V Przed przystąpieniem do realizacji jakiegoś zadania warto jest zaznajomić się z teorią dotyczącą tematu, a ona mówi, że ciągłość...
pomiar ciągłości przewodów tester ciągłości przewodów badanie ciągłości przewodów
antena radia detektorowego wymiana wirnika bosch telewizor toshiba 26el933g
Instrukcja kodów do pilota Emmerson U12: Wprowadzenie i wyszukiwanie Dysk SSD Patriot P210 1TB widoczny w BIOS, niewidoczny w instalatorze Windows 10