Po co pruć?Najpierw ciągłość przewodów sprawdzić... Po to by miał zajęcie i musię nie nudziło.. Bo jak narazie to tylko wymienia na pałę. Odpowiedź na pytanie miał w następnym poście pod spodem . Ile z tego sprawdził? NIC.
Dorzucam schemat ECU silnika, abyś mógł sprawdzić ciągłość przewodów.
Trzeba rozebrać silnik, sprawdzić ciągłość przewodów, przesuwanie się szczotek w prowadnicach, wysuszyć wszystko. Jeśli było więcej wody, to pewnie łożyska będą do wymiany.
...i sprawdzić. Na przyszłość. Wystarczy z jednej strony przewodu zewrzeć żyłę i ekran, a z drugiej strony zmierzyć wartość rezystancji, bądź spadek napięcia/testem diod, czy jest przerwa czy ciągłość przewodu.
Autorze, wykaż trochę własnej inicjatywy i sprawdź w instrukcji co oznacza miganie wszystkich diod. To żelazko nie ma żadnych czujników prócz termistora stopy. Nagrzewa się w ogóle? Ciągłość przewodów łatwo sprawdzić, w następnej kolejności pojemność kondensatora 2002 (winien mieć 470nF).
Jak nowy moduł to i przekaźniki nowe. Niestety ale trzeba sprawdzić ciągłość przewodów. To ile ta pralka ma z 5 lat?
Na początek możesz sprawdzić ciągłość przewodów CAN z GW choćby multimetrem.
Sprawdź ciągłość przewodów za pomocą miernika.
Proponuję sprawdzić ciągłość przewodów, szczególnie w częściach ruchomych, przy drzwiach. Również sprawdzić mechanizmy, czy nic nie blokuje.
Ciągłość przewodu należy sprawdzić omomierzem. Problemy mogą sprawiać połączenia przewodu z prądnicą. Kłopotliwe może być też połączenie z masą.
Sprawdź ciągłość przewodów od przepływomierza do sterownika.
Teraz pytanie czy z modułu do pompy dochodzi napięcie? Sprawdź najpierw ciągłość przewodów z przebiegu pompa - moduł .
Trzeba instalacje sprawdzić a nie wymieniać to co pokaże "komputer". Sprawdzić zasilanie czujnika jak i ciągłość przewodu sygnałowego do ECU. Jeżeli jest to sprawdzić czy w momencie występowania usterki z czujnika wychodzi sygnał i czy ten czujnik ma wtedy zasilanie. Sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy cewką przekaźnika świec a ECU. Itd.
Tak, zwykłym próbnikiem... A jak kolega zamierza sprawdzić ciągłość przewodu neutralnego lub ochronnego próbnikiem?
Ciągłość przewodu wzbudzenia pewnie miernikiem sprawdzana? Sprawdź przewód ECU-Alternator tylko pod obciążeniem żarówką, najlepiej 21 W.
Zasilanie czujników 3 odpowiada za czujnik ciśnienia różnicowego oraz czujnik pozycji EGR, zdejmij przewody z czujnika różnicowego i sprawdź czy w czujniku nie ma wody lub sprawdź ciągłość przewodów lub izolacje.
Sprawdź ciągłość przewodów, przeczyść styki. Sprawdź czy moduł podaje napięcie na elektrozawór. W innych modelach Whirlpoola 8 oznaczała błąd czujnika OVI. Tego modelu nie znam. Jeżeli nie podaje napięcia to może uszkodzony triak lub jego sterowanie.
Sprawdź ciągłość przewodów na załamaniu drzwi. Czasami lubią trzymać się na samej izolacji.
Witam. Sprawdź ciągłość przewodów do programatora jeżeli są ok to znaczy ,że padł programator.
Kolega sprawdzi ciągłość przewodów (połączeń) Do dzwonka to może być byle jaki kabel- to zwykła praktyka.
Masz sprawdzić ciągłość przewodu miernik wystarczy prawda?
Należy sprawdzić ciągłość przewodów czujnika NTC zamontowanego pod tacką kostkarki do lodu. Rozpruć gumową rurkę i dokładnie przyjrzeć się przewodom.
Uszkodzona cewka tacho na silniku, magnes lub brak łączności tacho z modułem (sprawdź ciągłość przewodów), a na końcu dopiero uszkodzenie na module. Jedno z tych składowych.
Odłączyć wtyczkę przy czujniku i przy module ABS sprawdzić ciągłość przewodów. Najczęściej padały czujniki (zintegrowany z piastą). o
Witam . Jeżeli tacho-prądniczka sprawna to sprawdź ciągłość przewodów od niej do modułu,gdyż mogą być złamane.
Do sprawdzenia ciągłość przewodu sieciowego od wtyczki do płytki sterującej, ze zwróceniem uwagi na zwijacz.
Proponuję zaopatrzyć się w multimetr cyfrowy i sprawdzić ciągłość przewodu neutralnego (niebieskiego) od wtyczki do styku, jak również multimetrem na ciągłości sprawdzić uzwojenie stojana i oczyma stan szczotek, bo tak jedna źle wygląda. No i oczywiście przełącznik, bo to podstawa działania elektronarzędzi.
Najpierw doprowadź do porządku starą instalację antenową. Proponuję zacząć od sprawdzenia masy w miejscu mocowania anteny i sprawdzenie ciągłości przewodu. Zanim wydasz kilkadziesiąt lub kilkaset złotych, sprawdź, czy nie wystarczy kilkadziesiąt groszy :)
Sprawdziłeś ciągłość przewodów wyginając i naciągając ? Gdzie mierzysz to "znikające" napięcie . Na silniku czy na wyjściu z płyty ?
Jeśli z przodu świeci to bezpiecznik można wykluczyć. Trzeba by obejrzeć samo BSI, jego złącza, możliwe że tam coś ugniło, ewentualnie sprawdzić ciągłość przewodów, a że to francuz, możliwe jest po drodze jakieś nie kontaktujące złącze. Dorzucam schemat do analizy.
A co mierzyłeś tym miernikiem? Jeśli masz pewność, że siłownik jest dobry to sprawdź ciągłość przewodów, i płytkę centralki zamka.
Jest to monowtrysk , sterownik Mono Motronic. Trzeba sprawdzić czy masz ciągłość przewodu pomiędzy pinem 24 sterownika ,a modułem zapłonowym - pin środkowy. Jeżeli jest ok , to sprawdzić , czy jest + 12 i masa na cz. halla i ciągłość przewodu z pinu środkowego halla do pinu 13 sterownika silnika. Gdy te sprawdzenia będą OK , wtedy brać się za sterownik.
Witam. Kolego D214d3k , nie przesądzaj sprawy, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Co ma różnicówka do chwilowego zaniku napiecia w instalacji lub jej części ? Powód jest zgoła inny, jak sądzę. Dodano po 25 Witam. Sugeruję przegląd instalacji, sprawdzenie ciągłości przewodów, sprawdzenie połączeń zacisków w rozdzielnicy. Szczególnie należy sprawdzić...
nie , to nie jest normalne , sprawdź ciągłość przewodów w przelotkach , a w szczególności wiązkę klapy.
Wtyczki w gniazdku 230V nikt nie obracał? Sprawdź czy jest ciągłość przewodu od początku do końca elektrody jonizacyjnej.
Czujnik temperatury masz na spodzie prawego lusterka . Sprawdź ciągłość przewodów czujnika do masy i do wyświetlacza (przelotka do prawych drzwi)
Jeszcze sprawdzę ciągłość przewodów od ECU do skrzynki pod maską do przekaźnika T7 jeżeli będzie ok można obstawić uszkodzenie ECU Podaj masę przez żarówkę 5W na ten kabel przy zlaczu sterownika,powninien przekaźnik klikać.
Brak masy, skoro zwarłeś te kable i dalej nie świeci. Sprawdź ciągłość przewodów, od żarównki do mikrowłącznika i od masy do mikrowłącznika. Nie pytam, czy żarówka dobra:)
No i skoro efekt podobny jak ze starą grzałką, to może sprawdź ciągłość przewodów od płytki do wtyczki. Poruszaj nimi na wszeli wypadek czy coś czasem nie przerywa, szególnie w newralgicznych miejscach gdzie się najczęściej kabel zagina.
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Bo tak jest w niektórych radiach (w zasadzie w większości), że bez gruchy nic nie słychać. Sprawdź ciągłość przewodów.
Można czymś takim. https://elektrykadlakazdego.pl/szukacz-p... A najtaniej pomiar rezystancji zwykłym multimetrem, tylko że trzeba chodzić z długim przewodem. https://elektrykadlakazdego.pl/pomiar-ci... https://www.fluke.com/pl-pl/nauka/blog/m...
Przejrzałem i nie znalazłem żadnych uszkodzeń mechanicznych, bezpieczniki OK (sprawdzone miernikiem), przekaźniki sprawdzone, jest OK, ciągłość przewodów sprawdzona miernikiem. Wyłączniki stop OK, sprawdzone miernikiem, zostaje moduł, nie wiem, jak sprawdzić i czy może mieć z tym coś wspólnego.
Wyjąć z drzwi moduł sterownika i sprawdzić przekaźnik grzałki. Możliwe, że wypaliły się jego wyprowadzenia na płytce. Dobrze by było sprawdzić ciągłość przewodów od grzałki do modułu.
A sprawdziłeś ciągłość przewodów i poprawność polutowania złączek? Skoro pakiet jest dobry, a do regulatora nie dochodzi napięcie, to tylko przewody lub wtyczka.
Nie wiem jak jest w KA, ale najczęściej czujnik ciśnienia jest w pobliżu filtra oleju , czasem w głowicy. Zdejmij przewód z tego czujnika i zewrzyj go do masy, jeżeli kontrolka się zaświeci to walnięty jest czujnik, jeśli się nie zaświeci to trzeba sprawdzić kontrolkę i ciągłość przewodów.
witam czy ktoś sobie już poradził z tym alarmem i poda przyczynę. sprawdzałem juz wszystkie termiki są sprawne.co jeszcze sprawdzić. Wszystkie switche są sprawne? Silnik także sprawdzić, oraz ciągłość przewodów, jakość styku wtyczek, itp. Jak wszystko będzie dobrze, to prawdopodobnie elektronika.
W zimnym wilgotnym garażu i efekt pewnie taki że środek radia najeżony zimnymi lutami jak szczotka do butów, ale najpierw najprostsza i podstawowa sprawa KABEL MIKROFONOWY, WTYCZKA a właściwie ciągłość przewodu RX sprawdzona?
Can sprawdzisz omomierzem, sprawdzasz ciągłość przewodów między sterownikami, ale chyba znalazłeś już usterkę. Wsadź sterownik do lodówki, sprawdź czy działa, potem podgrzej suszarką.
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Jedynym sposobem aby zbadać czy obwód nie jest przerwany, jest użycie styku NC albo coś podobnego co obecnie jest tam używane, pomiar niewielkiego prądu wpuszczanego na cewke stycznika. Swoją drogą, można by obejść. Obwód alarmu dać na NC, obwód gaszenia dać tak jak jest NO. 1) jezeli alarm jest dalej zwarty, wiesz ze obwód działa i alarmu nie ma. 2)...
Problemu nie ma, sprawdzić ciągłość przewodu antenowego, jak jest ok, to sprawdzić zasilanie wzmacniacza w stopce anteny. Ja też jest to uszkodzony sam wzmacniacz, i wtedy się montuje nową antenę, nawet bez wzmacniacza i spokój. Patrzeć tylko czy guma uszczelniająca dobrze leży na płaszczyźnie dachu.
Musisz sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy słuchawką lewą a wtykiem. Prawdopodobnie został uszkodzony przewód. Prawdopodobnie- bo zdarzają się też inne uszkodzenia. Aby sprawdzić najlepiej do tego mieć miernik- nawet najprostszy za 20-30zł z marketu posłuży do tego typu naprawy.
Co jeszcze powinienem zrobić, aby uniknąć wymiany programatora. Sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy elektroniką a silnikiem, szczególnie pod zbiornikiem.
Ciągłość przewodów sprawdzona, aku Parkside X20VTEAM. Co jeszcze mogę zrobić?
Podmień ten wciskany , Ten lutowany trzeba by jedną nogę odlutować do sprawdzenia . . I przy okazji sprawdź czy masz przejście /ciągłość przewodów pomiarowych.
Jeśli tak, schemat w rękę i miernik (omomierz) i sprawdzenie ciągłości przewodów od bramki do i w telefonie. Inne telefony na bramce oczywiście działają? Jak niema napięcia może to znaczyć zwarcie na przykład od TN (Tarczy numerowej). Ale tylko przy podniesionej słuchawce.
sprawdź ciągłość przewodów z klawiatury do komputera i złącze instalacji elektrycznej silnik-nadwoie; tam najczściej koroduja styki i wtedy świecą obydwie diody
Kamera jest dobra sprawdzana. W jaki sposób została sprawdzona? Na pojeździe, czy wymontowana? Dostaje zasilanie podczas włączonego biegu wstecznego? Sprawdzona ciągłość przewodu wizyjnego od kostki do radia/ekranu?
Tak samo jak w przypadku zwykłego skutera. Do sprawdzenia ciągłość dwóch przewodów od statora do regulatora, jak również sprawdzić czy na pewno stary regulator jest uszkodzony i czy nowy ma poprawny pinout lub nie jest chińskim trojanem.
witam, do pomiaru ciągłości używam kupionego niedawno Sonel-owskiego MIC-3. ok 1000zł. proponuję odwiedzić stronkę Sonela i poczytać. miernik posiada(jako główny atrybut ;) ) pomiar rezystancji izolacji - napięciami 250V, 500V i 1kV. pomiar małych rezystancji i jak wspomniałem - ciągłości obwodu prądem 200mA
Autor tematu napisał brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Nie napisał czy sprawdził ciągłość przewodu wzbudzenia i jego prawidłowe podłączenie do alternatora. Przy braku ciągłości przewodu, kontrolka nie zaświeci a alternator się...
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Sprawdzić ciągłość przewodów do wtryskiwacza (jeden to plus po kluczyku jak dla pozostałych wtryskiwaczy, drugi to impuls masy generowany przez sterownik silnika) jeżeli kabelki ok to sterownik do wymiany lub naprawy.
Sprawdzić ciągłość przewodów L i PEN (jeżeli instalacja typu TN-C). Główny bezpiecznik mógł być dodatkowo obciążony przez inny obwód / przegrzany. W razie dalszych problemów najlepiej wezwać elektryka z uprawnieniami.
Jeszcze raz za kolegą powyżej - po włączeniu zapłonu check zaświeca się a po uruchomieniu silnika gaśnie? Sprawdź ciągłość przewodu pomiędzy A-29 sterownika i "7" złącza diagnostycznego.
Jeżeli masz czym, to sprawdź napięcie akumulatora. Sprawdź ciągłość przewodów podłączonych do manipulatora. Sprawdź, czy nie ma pomyłki przy podłączaniu przewodów komunikacyjnych do manipulatora. Sprawdź, czy na samym zasilaniu sieciowym centralka działa poprawnie. Jeżeli resetowałeś centralkę przez zwarcie resetu to teraz masz kod użytkownika fabryczny...
Nie, nie można. Trzeba sprawdzić instalacje pomiędzy sondą a sterownikiem silnika - ciągłość przewodów i zwarcia pomiędzy przewodami. Jeżeli będzie OK to do wymiany sonda.
Możesz jeszcze sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy sonda a ECU ale raczej szykuj się na wydatek rzędu pięciu stówek bo mogę potwierdzić słowa kolegi wyżej.
Wymieniłem sterownik poduszek powietrznych . Ciągłość przewodów sprawdziłem tych idących od sterownika poduszek do licznika (zielonej wtyczki) Pomarańczowych z paskiem. I jest ciągłość przewodów
Sprawdź ciągłość przewodów od mkrowyłącznika w żelazku aż do modułu. Obawiam się jednak, że elektronika ( oznaczenie katalogowe CS-00121374 ) "leży" - bardzo awaryjna część. Miałem 3 przypadki z identycznymi objawami i zawsze pomagała wymiana modułu.
Zobacz na schemat. Ewentualnie wpisz schemat instalacji ogar 200. Będą tez takie proste kolorowe schematy. Zobacz czy masz dobrze połączone. Jeśli dobrze to miernik w rękę i do sprawdzenia ciągłość przewodów. Wcześniej działało?
Sprawdzić ciągłość wszystkich przełożonych przewodów, nie na oko tylko przez pomiar.
Tak, byłaś narażona, zbiornik nie był zabezpieczony w razie przebicia grzałki itd. Co do rur, wanny i bateri sie nie przejmuj. Ten żółty multimetr wystarczy by sprawdzić czy to ten przwód. Wystarczy sprawdzić ciągłość przewodu miernikiem ustawionym na piszczyczyk, dioda, ohm.
Żarówka sterowana napięciem z modułu centralnego kabel biało-żólty wtyka B4(wg.autodaty) masa na stałe brązowy.Nad pedałami masz moduł ,namierz wtykę B i sprawdź ciągłość przewodu lampa-pin4.
Sprawdź cewke sprężarki, a potem ciągłość przewodu do przekaźnika w podszybiu.
A co wchodzi w zakres takich pomiarów? Gniazdka jak w blokach, czy powinno być coś więcej? (od razu mówię że nie jestem pomiarowcem i takich nie wykonuję) ale jestem ciekaw no i kilka razy widziałem jak to się odbywa w bloku i w zakładach. Jest jakiś dostępny publicznie wykaz, czy płatne normy? Mierzy się ów świeży kabel WLZ? Zakres pomiarów dobiera...
To na początek jak pisałem wiązki w drzwiach, sprawdzenie stanu połączeń i ciągłości przewodów.
1. Czujnik poziomu paliwa dostępny jest, tylko po wyjęciu zbiornika paliwa. 2. Na jednym ramieniu umieszczony jest pływak, na drugim po opornicy ślizga się szczotka. 3. Położenie tej szczotki na opornicy, odwzorowane jest wychyleniem wskazówki poziomu paliwa. 4. Trzeba sprawdzić ciągłość przewodów, czy któryś nie został nadłamany i jak przewody i konektory...
Kolego, nie szukaj rozwiązań zastępczych. Masz rozwiązanie gotowe. Są nim uziemione połączenia wyrównawcze główne i miejscowe. A żyła PE ma to do siebie, że można ją uziemiać praktycznie gdzie tylko się da i tak często jak to możliwe. I z tego dobrodziejstwa należy korzystać. Taki aparat o który pytasz nazywa się UKSI. I stosuje się go w układzie IT....
W swoim podpisie masz m.in. elektronika , więc nie będzie Ci trudno zdemontować programator i przejrzeć płytkę drukowaną od spodu . Warto też sprawdzić ciągłość przewodów i sprawność kostek pomiędzy programatorem a silnikiem.
Mam do sprawdzenia ciągłośc przewodu jedna żyła DY1,5 zakopana w ziemi długość ok 1km. Jak sprawdzić ciągłość tego przewodu?
Tak nie radzę robić bo uszkodzisz drugie wyjście z bordenza. Możesz spróbować podłączyć po przez przekaźnik i to nie powinno wpłynąć na sterownik . Warto sprawdzić ciągłość przewodu omomierzem od żarówki do sterownika . A tak z ciekawości gdzie jest światło cofania czy przypadkiem nie w klapie bagażnika bo wtedy przyczyna prawie na 100 % że przerwany...
Pomierzyć miernikiem do izolacji, sprawdzić ciągłość przewodu i wtedy można stwierdzić, czy pojawiające napięcie to skutek pojemności kabli czy np. uszkodzenia kabla /zawilgocenia itp./ Potem można dyskutować czy kabel się nadaje czy nie?
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Szkoda na to czasu, ale to Twoja sprawa. Bez pomiarów nie znajdziesz usterki. Przepaloną grzałkę i ciągłość przewodów sprawdzisz omomierzem. Woltomierzem sprawdzisz też ciągłość przewodów - czy napięcie dociera do grzałki. Z pewnością znajdziesz przyczynę, a tak to tylko wymiany w ciemno.
Moja rada wrócić na początek do starego układu i sprawdzić ustawienie czaszy /poziomu i jakości sygnału /.Jeśli jest oki podłączyć swicha z instalacją / sprawdzić ciągłość przewodów / i musi chodzić.Nic nie zmieniać w tunkach.Jaki to konwerter, nie chodzi już o firmę tylko jaki czy do współpracy ze switchem????Pozdro
Domyślam się, że jeden z nich to PE , pytanie tylko który. Może ktoś wie jak rozwiązać tę zagadkę . Sprawdzić multimetrem "ciągłość przewodów"- np. wypiąć z zabezpieczenia, zwierać na końcu obwodu i sprawdzać omomierzem.
Masz 2 wtyczki od poduszki od strony kierownicy i 2 gniazda od spodu. Tu masz sprawdzić ciągłość przewodów. Jeżeli jest ok to możliwe uszkodzenie poduszki. Najlepiej mieć PP2000 i zasymulować tym rezystorem poduszkę wtykając go we wtyczkę od strony kierownicy.
Tak, płyta "potrzebuje" zasilania dwóch faz, oraz przewodu "N" i "PE". Należy zainstalować puszkę n/t o IP min. 44 (koniecznie), podłączyć w sposób jaki napisałeś. Wcześniej jednak należy sprawdzić jakie jest zabezpieczenie dla tego obwodu (i jakie "potrzebuje" płyta), oraz sprawdzić ciągłość przewodów N i PE, gdyż zawsze istnieje ryzyko, że któryś...
Sprawdź ciągłość przewodów, odczytaj błędy diagnoskopem, zamień miejscami uszkodzony sensor i znów odczytaj błędy, przeanalizuj wynik diagnostyki, napraw wiązkę, złącza lub wymień czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7666465700_...
Danielo. Tak zgadza sie, kontrolki sie pala. Sadzisz,ze wymiana okablowania pomoze? Po co wymiana okablowania? Kolega daniello1988 wskazał właściwą drogę, zaśniedziały styk, bądź uszkodzony elektrozawór. Należy sprawdzić ciągłość przewodów i pewność ich połączeń w pierwszej kolejności.
Witam . Tam moduł jest w cewce. Sprawdź ciągłość przewodów sterownik - cewka . W sterowniku piny 102 i 103 w cewce 1 i 3 . Dodatkowo 4 w cewce to masa a 2 (+). Dane dotyczą silnika APE 16V 55 kW. Tylko taki znalazłem. Pozdrawiam.
EZS: Unterspannung.. (za niskie napięcie). Mówiłeś, że schemat masz. Więc zweryfikuj ciągłość przewodów, możesz zasilić stacyjkę zewnętrznym zasilaniem i zobaczyć co będzie się działo. Umiesz podłączyć stacyjkę na stole, sprawdzić kluczyki ale nie wiesz jak sprawdzić ciągłość przewodów mając schemat ? :)
Wystarczy że będzie kilka volt na przewodzie i pomiar jest błędny. Gdyby faktycznie było tam 60 ohm to taki przewód z trudem zasilał by żarówkę 60 watt ( świeciła by słabo plus ryzyko przegrzania przewodu i w konsekwencji pożaru).
Zacznij kolego rozmowę od układu sieci, jeżeli wiesz to jest. Kolego Bronek, przestań mącić - co ma układ sieci do ciągłości przewodów ochronnych w instalacji wewnętrznej ? Nic. Kompletnie nic
Czyli nic nie sprawdzone tak naprawdę. Ciągłości przewodów nie sprawdziłeś. Fejsa nie podłączyłeś testu komponentów nie zrobiłeś.
1. zamień w unifonie masę z głośnikiem 2. sprawdź ciągłość przewodu wywołania w relacji panel zew- słuchawka ) możesz mierzyć np do masy. 3. Kiedyś kolega Ircys wspominał coś o tym zasilaczu, a dzięki Tobie teraz wiem jak wygląda :) Pozdrawiam
Kluczowym jest stwierdzenie autora wątku: " Od jakiegoś czasu w tym domu sporadycznie ale jednocześnie wyłączało kilka zabezpieczeń nadprądowych światła + kilka zabezpieczeń gniazd. (nie wyłączały natomiast wylaczniki róznicowo prądowe. " Skoro nie wyłącza RCD, a wyłączają wyłączniki nadprądowe to znaczy, że obwody zostają przeciążone. Pytanie - dlaczego?...
multimetr ciągłość przewodów ciągłość przewodów ochronnych ciągłość przewód sprawdzić
anoda magnezowy zamontować uziemienie instalacji elektrycznej szczotki alternatora mazda
Zamiennik tranzystora BC147A - BC547B, BC107 i inne Najkrótszy program w pralce Margherita ALS748TX