raczej ciężka sprawa bo turbinka przeszkadza, chyba ,że jest inna możliwość
Dziękuje zobaczymy od kilku tygodni mechanik mi wszytko trzepie i nic nie może znaleść. Poł samochodu rozebrane. Jak jeszcze była możliwość podłączenia się do kompa to wyskoczył błąd nr U0024 - magistrala danych CAN - B przerwa potem nie dało się podłączyć do kompa - to było jak auto stanęło. Kupiłem 2 skrzynki bezpieczników i tez nie pomogło dlatego...
To jest ciężka usterka do zlokalizowania, wszystko wskazuje na scv ale to jednak nie to, ja obstawiam na syf w pompie. Mam w swojej maździe 5 ten sam przypadek ale od czasu wymiany filtra paliwa plus dołożenia dodatkowego małego papierowego na zasilaniu bezpośrednio przy pompie awaria ustała ale na jak długo tego nie wiem, w sumie też zrobiło się cieplej...
Bo to ciężka, na prawdę ciężka robota z naprawą szyberdachu. Rozkręcania i skręcania jest masa. Potem synchronizacja całości. Można zawsze obejrzeć, co się dzieje. Wystarcz podsufitkę zdjąć. Ale gniją tam najczęściej króćce z dna szyberdachu i bez demontażu podstawy i wspawaniu/wlutowaniu nowych, niewiele się zdziała. Kleje i inne zalepiacze nie poradzą...
Byłbym bardzo zobowiązany bo to jest ciężka sprawa z tym rozrządem.
Nie wiem jak jeździsz ale diesel spali średnio 6 litrów i więcej jak masz ciężka nogę. Benzyna to około 11 litrów gazu więc lepiej brać 1.8 turbo w gazie i przy spokojnej jeździe masz 11 litrów gazu a jak trzeba mocy to zrobisz chipa lub wersja chipa eko żeby auto miało nieco więcej mocy ale mniej paliło... Policz sam co taniej wychodzi
poszukaj po wężu od chłodnicy , nie jest to raczej ciężka sprawa zlokalizować termostat
Nie kupuj tego syfu bo sie żle skończy dla ciebie :) Ciężka locha z awaryjnym dachem który oczywiście sie spi........ jak będzie padać i która żre paliwo z racji wagi. Kupi sobie np. Hondę Jazz i bedzie cię chwalić a tak dupa w kwiatach . :)
Witam,dzięki za odzew i pozdrawiam Panie tu zaglądające.Wiem że diesel to ciężka sprawa ale już wybrałem co odetnę(miesiąc szukania w necie i pisania maili).Tylko nie wiem gdzie konkretnie szukać kabli w moim autku(i jakich,choć mam pomoce ale trochę sie wykluczają).Nigdy alarmu nie robiłem i trochę obawy są zwłaszcza o programowanie alarmu i blokady.Teraz...
Ile wydałeś na obecną chwilę na ten projekt ? Na tą chwilę ok 1100 zł, zamierzam zamknąć się w 1500 zł bez wrzeciona. Ciekawi mnie też kwestia stabilności bramki przy takim rozwiązaniu o którym piszę. Przyznam, że to moja pierwsza próba stworzenia maszyny CNC. W pierwszej fazie chciałem robić ruchomą bramę, jednak po lekturze treści dotyczących CNC...
To zależy jak padł. Jeśli dobrze rozumiem jest to diesel - częściowo pomaga rozwiercenie otworu przez któe przepływa powietrze. Naprawa ciężka bo jest tam dziwny element coś na podobieństwo wyświetlacza z wyglądu nagrzewającego się i w zależności od szybkości przepływu powietrza chłdzi się, a na jego końcówkach w zależności od prędkości przepływającego...
nieee, weźmie jakiegoś japońca w którym cena jakiejś pierdoły kilkukrotnie przewyższa cenę auta. niemieckie auta są najlepsze. Niemieckie auta to przereklamowane cuda, niestety, co do części podam przyklad: Amor Kayaba Civic - 150zl Golf - 210zł wytrzymałość 100 000km Amor NOName civic - niedostępny golf - 50zł wytrzymałość 10 000km dla tego ludzie...
Odłącz czujnik temperatury płynu chłodzącego i sprawdź różnice. Często także rozrusznik nie daje rady - regeneracja lub wymiany na Bosch z 2.4jtd. Generalnie te silniki zawsze miały takie problemy. Winne będą raczej wtryskiwacze, ale można poradzić sobie na dwa sposoby z tym pierwszym najlepszym będzie modyfikacja software w ECU, czyli zwiększenie dawki...
Chyba cały czas w tym samym miejscu, czyli jedynie termostat. Przecież to on odpowiada za prawidłową temperaturę. A inna rzecz, że na postoju nowoczesny diesel ciężko ma dobić do tych 90 stopni - wysokosprawny silnik diesla wytwarza mniej ciepła.
Uszkodzenie regulatora ciśnienia to najczęściej jego zapchanie opiłkami z kończącej się pompy, wystarczy wtedy go przeczyścić i znów podziała jakiś czas. Ale zamiast bawić się w zgadywanie i podmiany zacznij od podglądu w parametrach ciśnienia paliwa podczas rozruchu.
Nie ma takiego silnika w kaczce. Dobry silnik 3.0 wystarczy. Za duży będzie za ciężki. :)
http://obrazki.elektroda.pl/5341239200_1... Tylko przed odkręcaniem umyj tę pompę. :)
Cały czas mam "przed oczami" tłumik od samochodu, który występował jako jedyny element tłumiący nie licząc katalizatora . Nie wiem jaki to model VW T3, bardzo skuteczny ale raczej za duży i za ciężki.
Astra H to ciężka kolubryna, wsadzać tam 1.3 diesla to tragedia (w Corsie ledwie jedzie). Trzymaj go na 2500-3000 obr i będzie ok.
Ja na twoim miejscu wymienił bym filtr powierza i odczekał aż temp. otoczenia wzrośnie bo diesel długo i ciężko się rozgrzewa a niedogrzany silnik spala więcej, a objawem tego są nadmierne spaliny
Myślę że najlepszym rozwiązaniem będzie jak ktos fachowym okiem popatrzmy na to auto bo tu na forum będzie ciężko się dogadać... Pozdrawiam
- Czy ten wentylator ma 2 stopnie prędkości obrotowej? Ma kilka prędkości, ciężko określić zakres 5-100%,2-14v itp - Czy prędkość jest zmienna - płynna i zależy od temperatury cieczy? Tak Z jakiego czujnika - który to i gdzie - brany jest sygnał do sterowania obrotami wentylatora? Sygnał PWM z ECU (sterownik silnika) na podstawie czujnika temp płynu,...
Na 80% pasuje regulator z silników diesel kipor, około 100PLN
Witam. Mam problem z fordem Fusion. W lato, mocną zimę auto odpala bez problemów. Problem się pojawia przedziale temperatury 0'C do 5'C. Auto odpala za 4 razem. Świece nowe, paliwo bieżące, nie kopci. Co można zrobić aby to naprawić? Auto jest w Dąbrowie Górniczej.
To ja polece 2.0 HDI RHY 90km np w peugeot 206 ciezki do zaje* i tani w naprawach
Czujnik wysokości nad poziomem morza, najczęsciej w samym ECU. Weź ty rozepnij wydech i go dobrze sprawdź, katalizator w 20 letnim dieslu ciężko aby miał pełny przelot.
Tak przez jedną świece będzie ciężko zapalać ale też może byc wina paliwa!!
Dobrze sprawdzić ciśnienie paliwa (zakładam, że filtr paliwa wymieniony i filtr powietrza też ok), ale już podstawą jest sprawdzenie ciśnienia w komorze spalania.
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
A wiesz może, gdzie on się znajduje? Szukałem na necie, ale same silniki Diesla i ciężko znaleźć jego lokalizację. Pozdrawiam.
Problem rozwiązany. Ciężko było ale warto.
zwróć uwagę czy nie ubywa płynu chłodniczego i czy nie ma ciśnienia zbyt dużego w zbiorniku płynu chłodniczego , może to świadczyć o uszkodzonej uszczelce pod głowicą
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
Bez blokad w tym modelu będzie ciężko, ale dobrą stroną jest to że nowy pasek będzie miał oznaczenia.
Mam taki problem z Fordem że nie odpali po nocy dopiero za 10razem I tak ciężko.. żadne błędy nie wyskakują wszystko działa kręci normalnie tylko nie chce załapać. Wszystkie filtry wymieniane paliwa także. Może ma to z tym związek lub nie ale dodam że podczas przyspieszania słychać jeszcze głośne gwizdzenie.
Klekot diesla ciężko jest wyciszyć. Robiłem Mitsu L200 na Dynamacie. Xtreme na wszystkie blachy w środku, na podłoge dynaliner, na maske hoodliner. W środku zrobiło się o wiele ciszej, co po pierwszym przejeździe można było obiektywnie ocenić. Natomiast poziom hałasu silnika wewnątrz pojazdu niewiele się zmniejszył. Ściana grodziowa wytłumiana była...
Znajdzie się ktoś z praktyków, co podłączali turbine pod wolne wyjście MPPT? Raczej się nie znajdzie, bo to tak jakbyś szukał praktyków, którzy sypali węgiel do silnika diesla ;-). Chyba będzie ciężko...
To jest bardzo stara technologia jest to microcar stary typ diesla więc ciężko by było XD Dodano po 39 Technologia tego silnika to jakies lata 90 XD
Bzdury wypisują , ile cały silnik moze diesla może być cięższy od benzyny ? 20 kg i ni jak może to wpłynąć na zawieszenie czy hamowanie, pewno jak chciałbyś tam vr6 włożyć to inny temat ale diesel? No i głośniej troche może być bo silnik diesla głośniej pracuje ale w środku nie ma różnicy i nie ma żadnego trzesienia kierownica. Inne poduszki silnika,...
Słuchajcie coś mnie tknęło i wymienilem czujnik położenia wału korbowego, auto odpala lepiej Czyli to co proponowałem na początku. Te czujniki pracują w ciężkich warunkach i sądzę że uszkadza się cewka. Auto odpala całkiem znośnie - normalny diesel.
Olej z odmy to nic innego jak przedmuch w silniku. Ciężko spotkać turbo diesla, który ma idealnie sucho w dolocie. Co do ciężkiego odpalania to nie koniecznie przy lekkim zużyciu pierścieni. Przyczyną może być źle dobrany olej lub złej jakości pomimo odpowiednich parametrów. Pomiar sprężania warto zrobić jak i również zweryfikować czy olej napewno leci...
To może obrotomierz uszkodzony - dorwać diesla, żeby sprawdzić będzie ciężko...
Dziękuję bardzo będe sprawdzał
Witam . Kupiłem silnik spalinowy diesla jednocylindrowy od agregatu 186 f jak w tytule. Ciężko pali a jak już zapali to dymi i strzela w tłumik. Może ktoś miał podobny przypadek . Proszę o podpowiedż.
Myślałem, że nagle ginie duża ilość. Na Twoim miejscu nie szukałbym dziury w całym. To może być jakaś niezauważalna nieszczelność układu lub samego korka, może uciekać przez odpowietrznik. Ciężko coś takiego zlokalizować. Ogólnie benzyna czy diesel, nagrzewnica oddaje ciepło z płynu chłodniczego. Dlatego temperatura może spaść przy grzaniu wnętrza auta...
W dieslu ciężko żeby wentylatory się włączyły przy normalnej jeździe.
rozwiązanie dość skomplikowane i przede wszystkim bardzo ciężkie (jakieś300-400kg) wymagające dodatkowych zabezpieczeń mechanicznych. silnik diesla musiałby pracować na obrotach max mocy bliskich max dopuszczalnych (niewielki nadmiar mocy silnika nad alternatorem -ok 7KW silnik /5,5KW prądnica) wiele miejsc gdzie wystąpią straty(spadki napięć,tarcie...
Jesli masz drugiego kompletnego dawce od którego weżmiesz to i owo to wykonalne pewnie jest. Tylko pytanie czy bedzie to opłacalne? Bo przełożyć i/lub przerobić trzeba chyba wszystko, oprucz fotela kierowcy :D (zwłaszcza że chcesz mieć ciężkiego diesla) Kiedys dawno temu w latach '90 porwałem się dwa razy na coś takiego - Trzeciego już chyba nie bedzie...
na pewno nie działają świece żarowe Dlaczego nie naprawisz? Nie każdy diesel odpala nawet, gdy jest ciepło, bez świec żarowych.
Winny może być czujnik temperatury ja sterownika widzi tam. powietrza 30 stopni a jest 0 to nie załącza świec i dawka rozruchwa paliwa też jest inna zobacz jaka tem. widzi w parametrach
diesel ciężka odpalać ciężka odpalać diesel diesel ciężka odpalać przyczyna
lexia sterowniki interfejsu seicento glosniki nagłośnienie najlepsze firmy
zmywarka hotpoint zmywarka hotpoint
Zakłócenia TVP1 – pikseloza i załamywanie obrazu na MUX-3 DVB-T, anteny Telmor, Dipol, LTE/5G Schemat pinów czujnika hamulca przystankowego MAN A21