Wygląda na to, że z rozdzielaczem i ciśnieniem wody jest dobrze. Zostaje pojemnik, np. zakamieniona deszczownica (ciężki dostęp). Nie napisałeś, czy pojemnik został wymyty, włącznie z syfonem. Powinno być to oczywiste, zanim ktoś zabierze się za elektrozawory, ale czytając posty na elektroda.pl bywa różnie. Elektrozawory podłączałem na krótko, czy przez...
Sprawdż dokładnie fartuch ,czy nie ma dziury i jego mocowanie na zbiorniku. Trochę ciężki dostęp .
Do części z tych punktów jest dość ciężki dostęp na tej pionowej płytce bez jej wyciągania. Na początek proponuję tylko sprawdzić sygnał oscyloskopem na obydwu końcach cewki L505 oraz na wspólnym połączeniu cewek L502, L503 i L504. Do tych miejsc jest bardzo dobry dostęp a da to już pogląd gdzie zawęzić obszar poszukiwań.
Czujnik proponuje podłączyć-(temperatury płynu)jest z tyłu głowicy(ciężki dostęp)a przełącznik sprawdzić
Do wyjęcia pompy myjącej musisz zmywarkę wyjąć z zabudowy. Inaczej się nie da. Do samej pompy jest ciężki dostęp. Pozdrawiam.
Ostatnio k.... , klucze , i wszystko co możliwe latało po warsztacie jak klientowi zamarzła odma w Vectrze b, 1.6 16v+ gaz i robiłem przy tym ( demontaz tych dwóch grubych węży co idą od głowicy na dół do tylnej części silnika ) . Włożenie ręki z jakimikolwiek narzędziami graniczy z cudem. Podobnie jest jak trzeba w tym aucie wyjąć rozrusznik.... ....
Przy lewej nodze pasażera, pod pionową klapką, masz wyprowadzone dodatkowe wolne bezpieczniki do wykorzystania. Na klapce jest opis bezpieczników, obok jest linia masy. Wystarczy doprowadzić tam przewody od przetwornicy z zarobionymi na końcu konektorami 6,35mm żeńskimi. Wtykasz w masę i odpowiedni bezpiecznik i po robocie. Trochę ciężki dostęp do podłączenia.
jeśli nie masz udokumentowanej wymiany rozrządu to nie ma na co czekać! wymieniasz i masz spokój na 60- 80 tys. pozatym rozrząd w tym silniku nie jest kolizyjny wiec jak strzeli pasek zakładasz nowy i jedziesz dalej! ale jest roboty bo ciężki dostęp żeby odkręcić osłony! poszukaj na forum bo było juz coś na ten temat i były rysunki rozrządu! jak nie...
No to bez kabla będzie ciężko :)
Trudno się naprawia, ciasno tam przy silniku i ciężki dostęp do czegokolwiek, pod deską też nie lepiej, tajemnicze usterki elektryczne, walka z odłażącymi tapicerkami... itd. Generalnie pierdoły ale z rodzaju takich jakie klientom najbardziej przeszkadzają i drażnią. Lepiej jak w starym C8 ale ciężki temat ogólnie. odstrzaszająca jest konstrukcja i...
witam, można go wymienić bez rozbierania całej pralki zdejmij sobie górę pralki, na fartuchu masz takie druciane obejmy jedna z przodu trzymająca fartuch do obudowy ze sprężynką a drugą masz na fartuchu przy zbiorniku, niestety jest dość ciężki dostęp żeby ją odkręcić, ale giętki wkrętak i dasz sobie radę.
Prędkościomierz jest przykręcony 3 albo 4 śrubami patrząc od tyłu na wskaźniki, jedna z nich przenosi sygnał czujnika prędkości. Wskaźniki mają chyba 3 kostki, w lewej górnej środkowy największy pin to VSS jak się nie mylę. ECU siedzi głęboko pod radiem, tam raczej ciężki dostęp z każdej strony żeby dołączać kable. W złączu diagnostycznym 14 pin też...
Witam, sprawdż dokładnie wszystkie śruby od przeciwwagi górnej i szczególnie od przedniej ciężki dostęp ale wyklucz luz śrub
Tak zrobię, sprawdzę tę instalację, problem jest tylko z skrzynką bezpiecznikową, ciężki dostęp.
Uważam, że już nawet Yamaha AX-700 nie pokaże swojego potencjału w zestawieniu z tymi kolumnami. Altusy 140 to konstrukcja słaba pod wzgędem technicznym i jakościowym, dlatego nie warto inwestować w tak drogi wzmacniacz do nich, sprzęt ten nie będzie wykorzystany po prostu. Szukaj coś pokroju Pioneera A-550R, Yamahy A-700, i ogólnie w tym segmencie,...
Nie na saniach, tam jest ciężki dostęp. usztywniałem tą co trzyma skrzynie. Efekt taki że szarpanie było tylko trochę mniejsze ale drgania takie że tylne koło całe się trzęsło.ty w 1.4 tsi ( benzyna) również masz problem ?
Kolega VCC dał mi do myślenia więc poszedłem do garażu i zdjąłem osłonę aby dokładnie zmierzyć koła i tak: Koło na silniku 180 mm koło na pompie 370 mm Także obroty pompy wychodzą mininalnie poza zakres ale myśle że nie rozleci się ;) Przepraszam za pomyłkę wczoraj mierzyłem miarą tak pobieznie a z osloną ciężki dostęp jest.
Da się bez zdejmowania zderzaka. Pamiętaj tylko o dwóch śrubach na górze, chyba na 16 klucz, bo ciężko je zobaczyć, dostęp od przodu po wyjęciu kratek. No i chłodnice stoją na tej poprzecznej belce, ale jest za co je podwiesić na górze.
Z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć ale trochę ciężki dostęp jest do tego.
Zaglądałeś do dziurki w bloku silnika, wiem, ciężki dostęp, ale czy tarcza koła fonicznego tam w ogóle się obraca ?
Witam. Mam drobną szczelinę u góry chłodnicy. Da się to czymś zalepić? Nie chcę spawać bo jest ciężki dostęp tam.
na chwilę obecną tylko wd-40 gdyż ciężki dostęp mam przez LPG
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Widzę, że jest raczej ciężki dostęp do tego scalaka.
Temat zamknięty. Naprawa urządzenia jest nieopłacalna ze względu na ciężki dostęp układów scalonych (dostępne tylko za granicą). Kupuję Nowy retro radiobudzik Unitra Diora RE-105
śruba centralna mocująca napinacz od tyłu klucz 16mm, ciężki dostęp zza kolektora wydechowego. pozdrawiam
Odnosnie pomiaru Odłącz wtyczke od spręzarki Pomierz rezystancję na zaciskach w złączu sprężarki (to są wyprowadzenia cewki sprzegła). W sprawnej powinno być rzedu paru, kilku ohm w obie strony). Miernikiem ciężko dojść. Dostęp do cewki sprzegła od strony koła napędzającego (trzeba je zdjąć, plus chyba łożysko , pierścienie a miejsca bardzo mało)
Nie mierzyłem napięć, bo bardzo ciężki dostęp jest, schemat dostępny jest dodam, czyli jak mogę to sprawdzić, i w jakich punktach, co do opornikuw, muszę wszystko zdemontować i wylutowac te rezystory żeby podać wartość, dodam że są przegrzane, to widac Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/6461295000_...
Z uwagi na bardzo ciężki dostęp do rozrusznika( a w zasadzie jego brak), pomiary można wykonać przy akumulatorze. Spróbuję w punkcie pośrednim pod nogami pasażera, ale od tego punktu, do rozrusznika biegnie jeszcze około 1 m przewodu. Dodatkowa masa była podpięta od akumulatora w okolice rozrusznika, niestety nic to nie zmienia. Kabla plusowego w tym...
Jak skończą się szczotki to najczęściej elektrowłącznik "klika". Totalna cisza to zazwyczaj brak wyzwalania że stacyjki rozrusznika - możliwe przyczyny: niskie napięcie akumulatora, uszkodzenie przewodów prądowych, kostka stacyjki, uszkodzenie elektrowlacznika. Rozrusznik z dość ciężkim dostępem z góry więc bez kanału/podnośnika nie będzie łatwo.
Otóż przekaźnik na płytce zamontowany na napięcie cewki 6VDC a przy pomiarach pokazuje że wchodzi 3,6VDC. Czy napięcie jest prawidłowe? Jest ciężki dostęp żeby wylutować i sprawdzić na zewnątrz. Czy takie napięcie powinno zazbroić przekaźnik?
To nie wina sterownika immo - ale jak coś to jest za licznikiem - ciężki dostęp - raczej od spodu deski. Masz problem z pętla zapewne. W tych autach jak nie ma kontrolki immo, to znaczy ze coś z immo nie działa.
Ciężko z dostępem kodów błędów do tej pralki więc pozostaje sprawdzenie grzałki i silnika napędowego na początek. Potrafi Pani odłączyć przewody od grzałki?
Sprawdź zasilania we wtyczce sterownika,chociaż dostęp bardzo ciężki,ale wykluczy to lub potwierdzi uszkodzenie sterownika i druga sprawa ,czym to czytasz ?
Jeśli mam być szczery to ja tam nic nie widzę, taki ciężki dostęp. Proszę mi wyjaśnić czy mam szukać skali max i min na zbiorniku bo sam już nie wiem czym mam się kierować.
Jeśli jest, to prawie na słupku szyby przedniej...wysoko, ciężki dostęp, wielkości pudełka zapałek
W podszybiu, łatwy dostęp, ale ciężko Ci będzie znaleźć taki sprawny bo jak sam się przekonałeś niewiele trzeba żeby go uszkodzić.
Nie mam niestety pojęcia. Obudowa jest odrobinę większa niż rezystory, a te po pomiarach wychodzi, że są w obudowie 0805. Tego niewiadomego elementu nie jestem w stanie zmierzyć. Ciężki dostęp. Ale skoro jest większy, to coś pewnie w okolicach obudowy 1206 od rezystorów, ale kształt obudowy, to SOD323. W sumie tak patrząc, to możliwe, że i wymiarowo...
Przecież wyżej masz odpowiedź więc?. P0546 – Obwód czujnika temperatury gazów wydechowych, czujnik 1. rzędu 1 Chyba skończył ci się katalizator lub czujnik na katalizatorze zaraz za turbo ciężki dostęp. Można wymienić katalizator lub wycofać czujnik z biegu spalin przez emulator tak robiliśmy w zafirach A (Emulator).
Sterownik przyszedł używany i po podpięciu go do auta wygenerował błąd wyżej wymieniony plus jeden dodatkowy z jakimś zaworem którego tam nie widzę, po założeniu starego znowu tylko jeden błąd - transmisji danych to chyba przyszedł uszkodzony. Czekam teraz na modulator tylnej osi też używany, pytanie też czy mogę go podpiąć na krótko (bardzo ciężki...
Dziękuję za odpowiedź, w takim razie mam jeszcze parę pytań. Jak ciężki jest dostęp do nich? Ile mniej więcej może kosztować naprawa? I ostatnie pytanie, czy ktoś z forum mieszkający w okolicy Krakowa nie podnająłby się naprawy?
do rozrusznika jest ciężki dostęp, odradzam odpalanie na holu (może przeskoczyć rozrząd) ale zrobisz co uważasz pozdro
Ok. Tylko właśnie ciężko coś usłyszeć bo ciężki dostęp do tego jest. Jeszcze przed wyciągnięciem tego modułu jak się dobrze przyjrzałem to wyglądało to tak jakby silnik dostawał za mało prądu i nie mógł mocniej zakręcić. Zaraz zamontuje i sprawdze
Obroty wału widzi? Kilka razy miałem urwany kabel przy samej wtyczce czujnik wału. Ciężki dostęp.
Jutro sprawdzę miernikiem/probówką, bardzo ciężki dostęp jest tam z wielkimi łapami. Obstawiam że coś poszło za bezpiecznikami? jest jakiś większy wspólny? Jest za to oświetlenie kabiny, stacyjki, drzwi. Samochód odpala, są światła, nie sprawdzałem czy wszystkie.
no ciężko z dostępem, bo bedzie zalane posadzką.W jaki inny sposób mozna to wykonać ?
Problem rozwiązany wymieniłem czujnik na skrzyni (impulsator)nie wiem czy to się tak fachowo nazywa ale znajduje się na górze skrzyni ciężki dostęp zamykam temat
Cóż, tylko trzeba cieszyć sie z tego. Ale proszę nie niedoceniać uprzednich sugestii np. poprawność sterowników, resetowanie routera czy wirusy/trojany. Dopiero po sprawdzeniu tych rzeczy można "wytaczać ciężkie działa" :)
https://obrazki.elektroda.pl/7085704700_... https://obrazki.elektroda.pl/7024252200_... Motus pro 10 2022 złapałem gumę w tylnym kole z silnikiem i nie wiem, jak odkręcić śrubę z tym przewodem do zasilania silnika. Ciężki dostęp jest kluczem płaskim. Zastanawiałem się, że może trzeba odłączyć przewód zasilający, ale...
Wymiana halogenów na LED (które mogą działać na AC) Dwa przełączniki, każdy odpala po dwie żarówki halogenowe (w sumie 4), wszystko działa. Wymieniam na pierwszym włączniku jedną żarówkę halogenową na LED - działa. Wymieniam na pierwszym włączniku drugą żarówkę halogenową, czyli mam teraz dwa LEDy i nie działa, zamruga po załączeniu i mogiła. Analogicznie...
Dziękuję za odpowiedź. Próbowałem docierać pumeksem ale może za mało pobawię się z tym więcej bo ciężko dostęp trochę. A co z nowym silnikiem? Chyba go odeślę bo tam też iskrzy podobne więc nie ma sensu wymieniać na taki.
Po włączeniu do prądu swieci się jedna kontrolka i nie reaguje na guziki.Probowalem ręcznie ruszyć to niema oporu.Silnik kręci lekko gwint się obraca.Mam ciężki dostęp od tylu czekam na torx z otworem żeby dostać się ze spodu ale zauważyłem ze podczas kręcenia niema reakcji zaparzacza.Zwyczajnie stoi w miejscu az wkoncu silnik stawia opór i nieda się...
gaźnik próbowałem ustawić ale praktycznie nie ma żadnej różnicy w pracy silnika może troszkę się obroty zmieniają tylko jedną śrubką go regulowałem nie wiem czy przy tym gaźniku jest druga śrubka regulacyjna nie widać nigdzie nawet do tej jednej bardzo ciężki dostęp
Jaki to model to jest dokładnie model laptopa firmy Asus? Bez modelu będzie ciężko cokolwiek powiedzieć. Zazwyczaj dostęp do baterii jest od spodu laptopa (ale to też zależy od modelu, bo niektóre laptopy mają wewnątrz obudowy)
Poszukaj na YT kanału RS - Reduktor szumu, wyjaśnia tam zastosowanie ogniw oraz z jakiego i w jakiej konfiguracji korzysta. Przy urządzeniach wymagających stałego dostępu do sieci ciężko będzie to osiągnąć, alternatywą może być agregat ale znowu - ani to ekonomiczne ani ciche.
Moim skromnym zdaniem cybantami złapiesz za róg gdzie masz przekrój kwardatowy, wystarczą tylko odpowiednio długie i dokręcenie dość mocne, do tego płaskownika będzie ciężko. jeżeli masz dostęp do spawarki, lub spawacza to niech do takiego uchwytu dospawa ci dwa kawałeczki płaskownika tak abyś mógł przewiercic ten płaskownik w balustradzie i skręcic...
Gdzie w dwójce jest rezystor nawiewu ciężki dostęp może jakaś podpowiedż czeka mnie wymiana w sobotę i nie chcę zbyt dużo rozbierać
Miałem to samo i napinacz wymieniałem 3 razy, później alternator do regeneracji i zmian nie było. Na końcu wymieniłem koło pasowe na głównym wale i problem się skończył. Nie było aż tak drogie. Koszt jeśli się nie mylę około 600 zł. Robocizna samemu, trochę ciężki dostęp ale udało się i bez kanału. Do dziś spokój.
Jest ciężki dostęp po wpięciu wiązki. Na stole sprawdziłem diody i tranzystory. Płytka nie była zalana.
Postaram się. Mam tam ciężki dostęp.
Zgadza się ona wzbudza alternator. Ale gdy nie ma włożonego przekaźnika pompy gdy jest to siada na niej napięcie i przygasa. Wydaje mi się ze pompa działa na stykach 30-87A zasilana prze te styki ze stacyjki ST gdy jest rozruch. Gdy pojawi się napięcie na D+ alternator ładuje to cewka powinna załączyć styki 30 -87 i wtedy jest zasilana ze stacyjki ze...
Nie zmieniałem pasty, bo jak pisałem ciężki dostęp do chłodzenia. Tak zrobię. Dodano po 3 Czy dysk SSD jest bardziej odporny na temperatury? patrzałem na specyfikację tego co kupiłem i niby zakres jest od 0 do 70 w co mi trochę ciężko uwierzyć, że aż tyle
Generalnie właśnie wydaje mi się że problem właśnie tkwi w tym zaworze upustowym. Po odłączeniu wężyka od tego zaworu auto śmiga bez problemów. Nie zapala się EDC i wszystko jest ok. Ciężki dostęp do niego ale w tym tygodniu postaram się go wymontować i dobrze wyczyścić, nasmarować i mam nadzieje że będzie dobrze ;) Oczywiście napisze o efektach.
Tylko,że mi chodzi o taką zwykłą nasadę jak jest na nakrętki 6-kątne tylko żeby miała kwadrat w środku. Mam zerwany gwint w śrubie od czujnika wału i jest ciężki dostęp żeby dojść z tym pokrętłem które mi podałeś.
tak można szczelinomierzem ale odległość do szczeliny to 1m w dół obudowy maszyny (ciężki dostęp) zależałoby na stworzeniu możliwości prześwietlenia szczeliny np. jakimś czujnikiem laserowym który zmierzyłby jej szerokość
A cały ten układ jest układem zamkniętym? bo może się okazać że napompuje i całe ciśnienie wyleci zanim zacznę szukać dziury. Poza tym nie wiem czy przy turbo coś nie jest rozszczelnione a tam w ścianie grodziowej ciężki dostęp.
moduł komfortu jest przykręcony obok zespołu nagrzewnicy na wysokości prawego kolana kierowcy pod deską dostęp bardzo ciężki pozdrawiam
Witaj, Mam ten sam problem z błędem 194, u mnie ten problem pojawił się po zaślepieniu EGR, wcześniej został wyprogramowany z ECU i zrobiony chip na zwiększenie mocy, ale nie był zaślepiony i wszystko było ok. Z racji, że do EGR ciężki dostęp i ściągałem skrzynię do wymiany sprzęgła i od razu go zaślepiłem, po czym zaczęły się problemy z mocą. Dodam,...
Baterie w obu pilotach są sprawne - dioda na pilocie świeci przy każdorazowym wciśnięciu Niestety nie mam ( jeszcze ) interfejsu do diagnozowania, więc nie jestem w stanie sprawdzić czy pilot jest widoczny przez moduł. Za to udało mi się go sprawdzić metodą z telewizorem i wydaje się, że pilot działa. Czy moduł komfortu można zamienić na inny - ten...
witam kupiłem gotową nową w vw wystarczyło przełożyć w oryginalnej kości i podpiąć ,ciężki dostęp do kości przy karoserji nr wiązki 7M3 971 008 A LEITG.SATZ ,starą kość z nowymi kablami mam mogę fotki podesłać rkoltyk(at)gmail.com tel.502 489 544
Wejdź od dołu jest między turbiną a blokiem silnika. bardzo ciężki dostęp. Od góry niewidoczne.
Z tego co pamiętam to na lewej podłużnicy (strona kierowcy) jest wiązka a w niej idzie także wężyk od płynu do spryskiwaczy. Tam ta wiązka właśnie gnije - ciężki dostęp i ciężko się to naprawia. Powodzenia.
Wkładam czerwony kabelek w jedną dziurkę a czarny w drugą ... i na odwrót. Nie ma uziemienia. Jest bardzo ciężki dostęp do tego. Czy jeśli to zostawię tak to coś się stanie?
przez nadkole nie ma, tylko od środka ale ciężki dostęp jest bo przeszkadza filtr powietrza i nie wiem czy trzeba go ściągać, drucików nie widziałem świecąc latarką :)
Wyciaganie silnika przez pas przedni. Ustal jaką ma mieć kompresję bo sam jestem ciekawy. Jak jest za mała to zdejmij głowice przy tym co juz zrobiłeś to nie jest duża robota chociaż ciężki dostęp na samochodzie. Widzisz pisałeś że głowica robiona była i przecież nic tam nie można zepsuć a jednak może coś tam się dzieje.
A tak, na 1000% tak było, ponieważ puszczenie jednego zaczepu już wystarczy, aby chłodzenie "odkleiło się" od procesora. Co prawda nie jest to niewiadomo jak duży luz, ale jest wystarczająco duży, aby pojawił się problem w przekazie ciepła. Czyli widzisz, moja rada połowicznie była trafna, bo pomogła dostrzec w czym rzecz... Swoją drogą sam miałem podobny...
Ze złącza słuchawkowego to zły pomysł jak masz ciężki dostęp do tylu tv Potrzebujesz konwertera sygnału.
Na 99% czujnik temp wody na zegary jest pod przepustnicą trochę ciężki dostęp. Omomierz w rękę i trzeba sprawdzić jaką wartość mają na zimnym i ciepłym silniku. Najlepiej obydwa czujniki ten pod przepustnicą i pod aparatem dla pewności.
Jest możliwa naprawa jeszcze ? Zakup cewki. Bo raczej będzie ciężki dostęp do takich rzeczy w Polsce chyba raczej znikoma dostępność takiej cewki, chyba że istnieje jakis zamiennik
Witam szczotki przed chwilą sprawdziłem (ciężki dostęp) i są w dobrym stanie (więcej niż połowa zostało), komutator jest także w solidnym stanie....
No właśnie myślalem też czy nie wkręcić zamiast kolanek zaworków. Tam trochę ciężki dostęp wogóle ale mam nadzieję, że dam radę. Trochę taśmy uszczelniającej, klucz i chyba tyle ?
Witam, czy u Was na wyświetlaczu licznika moc podawana jest 'odwrotnie' niż w aplikacji? Tzn. podczas eksportu produkcji do sieci moc w aplikacji mam dodatnią natomiast na liczniku wyświetla mi się ta sama wartość ale ujemnie. Wieczorem gdy nie ma produkcji i pobieram energię z sieci na liczniku mam moc z wartością dodatnią. Dodam że wszystkie pomiary...
Dzięki za odpowiedz jutro pobawię się tymi konektorami :D. Generalnie ekran jest jakby wklejony w ten plastik i jest do niego ciężki dostęp ;/. Podsyłam jeszcze kilka zdjęć do wglądu :D https://obrazki.elektroda.pl/2180595300_... https://obrazki.elektroda.pl/5321776100_... https://obrazki.elektroda.pl/5228193400_...
Próbnikiem żarówkowym przy gem nie zrobisz krzywdy,+15 z tego co kojarzę tam nie ma,ciąć możesz zapłon albo przekaźnik w komorze silnika ale ciężki dostęp.
Tak faktycznie to spalony termistor. Znalazłem też na forum podobne tematy więc przepraszam za zbędny spam. Ostatnie pytanie odnośnie tematu o tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Czy jeśli dam zworkę, powszechnie mówiąc na krótko to podłącze to wszystko będzie wporządku?? Ciężki dostęp tego elementu :/
Jest to halogen pokazany jak na rysunku, mam trudność w wyjęciu ich bo jest ciężki dostęp. Dodano po 48 https://obrazki.elektroda.pl/3749607100_... Próbowałem wyjąć halogen ale się nie udało a nie chciałem brać na chama by czegoś nie urwać
Przepraszam że tak długo nie dawałem odpowiedzi, pilny wyjazd uniemożliwi mi jakąkolwiek naprawę, faktycznie kolega miał tutaj rację przyczyną był zapieczony bolec. Ciężki dostęp trochę gimnastyki i po problemie dzięki za pomoc
Dziękuję za pomoc. W przypadku pierwszego problemu pomogło zmienienie ustawień w tv na auto. Teraz grają wszystkie kanały. Niestety subwoofera dalej nie rozgryźliśmy. Instrukcja jest delikatnie mówiąc lakoniczna. Wstawiam fotki tylnego panelu (mam ciężki dostęp do niego, fotki robione na ślepo): https://obrazki.elektroda.pl/1669389400_...
Błąd komunikacji modułu nawigacji z modułem głównym A cóż to za "moduł główny"??? Znowu jakieś wypociny guglowskiego tłumacza? Podjąłem się próby rozkręcenia poduszki, aby dostać się do tych przycisków, niestety wszystko jest tak ciężko dostępne, że zatrzymałem się na sprawdzeniu kostki Nie wiem gdzie ty tam masz ciężki dostęp. Wywal poduszkę, odkręć...
witam Takie glupie pytanie działa podswietlanie bo w tym modelu czesto padala zarowka pod wyswietlaczem ciezki dostep
Nie działa prędkościomierz i strasznie szarpie na jałowym biegu, dodam jeszcze że odpala normalnie . Czy to wina świec? Czy czujnik prędkości jest jakoś z tym powiązany?? Na razie z tym czujnikiem utknąłem na wymianie, bardzo ciężki dostęp i niestety ale się ułamał, będę próbował wywiercić. Z góry dziękuję i bardzo proszę o szybką odpowiedź.
Niestety, ani ponowne flashowanie, ani ustawienie kontrastu nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł? Jak można spowrotem przywrócić tą ścieżkę? Wolałbym jakąś pastą, a nie cyną bo jest bardzo ciężki dostęp. Jest taka możliwość?
Z uwagi na ciężki dostęp do filtra w tym autku, zdarza się, że pokrywa jest niedokręcona do samego kołnierza, wtedy to też ma wpływ na uruchamianie. Jak webasto prosto do silnika podłączone?? Chyba miałeś na myśli zbiornik paliwa? :)
Czy ktoś ma pomysł na stworzenie układu radiowego 2kanałowego na pasmo 433MHz lub 868MHz.układ ma być zastosowany w pokoju wiec 10m wystarczy w zupełności.Układy na podczerwień niestety odpadają ze względu na ciężki dostęp do urządzenia.
Witam, mam takie pytanie, chcę zdjąć miskę olejową w Vectrze C 1.9 cdti 150 km i od strony skrzyni jest ciężki dostęp do dwóch śrub. Czy da się je odkręcić jakoś bez odkręcania i odsuwania skrzyni biegów?
świece nie grzały, było mierzone po rozgrzaniu silnika. Alternator nie jest na gumowych tulejach. Pomiar był robiony na stole oraz w czasie pracy przy akumulatorze. Nie było pomiaru przy alternatorze w aucie. ( ciężki dostęp.)
Dzień dobry Mam problem z renault van express 2020 rok 1.5 diesel(przebieg 8500 km, tak 8500 km) Samochód miał problem z filtrem cząstek stałych, była przeprowadzona procedura serwisowa na wypalanie DPF , lecz niestety po krótkim czasie problem powrócił - komunikat awaria pojazdu ryzyko uszkodzenia silnika oraz błędy P2002(91) i P2002(92). Po sprawdzeniu...
Sorry że odręcznie ale nie mam w tej chwili dostępu do kompa a na tel ciężko. https://obrazki.elektroda.pl/4030751700_...
o kurcze widze że to nie jest takie łatwe :/ najgorsze jest to że mam ciężki dostęp do tego kompa czyli mówisz że mogę przeinstalować system. Kurcze ciężka sprawa dzięki za pomoc postaram sie coś pomyślęć a słuchaj czy zmiana systemu na win 7 załatwiła by problem ?
Wał blokujesz kołkiem za rozrusznikiem /ciężki dostęp/, wałek na blokadę podobną do tych w BMW. Gdzieś widziałem zestawy na słynnym portalu, ale nie pamiętam, bo kiedyś jak szukałem to mogłem zapomnieć.
Dzis tez zgasło rano parę razy ale za ostatnim juz nie odpaliło. Dam znać czy uda się coś zdjagnozować. Ciężki dostęp do sterownika pompy. Da się odkręcić bez kanału?
konstrukcja ciężka membrana ciężka programator ciężka
wpisany tekst komórek fiata croma podłączyc kondensator silnika
manta opinie pralka samsung ecobubble
Regulacja gaźnika w pilarce Oleo-Mac 937 - jak ustawić? Napięcie akumulatora podczas rozruchu Hyundai Santa Fe