Mordo masz tam 4 pinowy czujnik cieczy chłodzącej. Zacznij od sprawdzenia na kąpię jaka podaje wartości. Bo obstawiam że błędna i na cieplym będzie miał ciężko zapalić.
b1aster to chyba nie widziales ciężko odpalającego tdi na cieplym silniku,sposob który opisujesz ze zmiana kodowania pomaga niewiele ale tylko w stanach początkowego problemu. Wychlastane tdi bo od kilku lat tylko takie już zostały ten trik nie wnosi nic do tematu i mogą go stosować tacy jak ty i totalnie niedoinformowani mechanicy papracze z młotkiem...
Witam Odswiezam watek Otoz auto na zimnym pali od strzala Gdy sie rozgrzeje do 90 stopni i go zgasze i proboje zapalic po przekreceniu kluczyka juz na rozruch kreci rozrusznik cos strzela stuka przeskakuje pod maska i nie rusza, za drugim trzecim razem odpala. Dodam ze wczesniej bylo wymieniane kolo pasowe i kolko alternatora bo dochodzilo dziwne stukanie...
Witam. Mam problem z moja ibizą ciezko odpala na zimnym i cieplym silniku. Komp nie pokazuje zadnych błędów, pompa chodzi, czujnik temp. wymienilem, ale jak czujnik jest wypiety pali od strzala, to gdzie problem?
Mam passata 1.9 TDI 1998 r. Silnik z pompą. Gdy silnik passata jest rozgrzany, po zgaszeniu ciężko jest go odpalić dopiero jak odstoi 5-10 minut udaje sie go uruchomić . Co może być przyczyną takich anomalii?
Silnik ma problemy z odpaleniem 1) albo ciężko odpala, 2) lub nie odpala wcale- wtedy trzeba go uruchamiac wtryskujac start, 3) albo pali od kopa na zimnym silniku, 4)na cieplym zawsze zapali ale tez dlugo kreci, 5)czasem tez na cieplym pali od kopa. Świece żarowe sprawne - grzeją, dostaja prad. Filtr paliwa nowy, zawor zwrotny paliwa zalozony, diagnostyka...
Witam. Tak jak w temacie podczas rozruchu silnika rano po nocnym postoju trzeba go chwile krecic zanim odpali . Jak odpali to chodzi chwile nierówno i kopci. Potem kopcenie i nierówna prsca ustaje . Na cieplym silniku odpala od strzala. Spalanie w normie 5.5 l/100km . Filtr paliwa mialem nowy , zalozylem zaworek zwrotny lecz bez zmian
Wspolnego z czym? Jest to odpowiedz na problem z odpalaniem na cieplym silniku. Wyczyscilem silniczek krokowy i nic, czujnik polozenia walu i nic. Rozrusznik mam dobry, swiece, kable i cewki wymieniane. Dopiero po wymianie czujnika temperatury zasysanego powietrza pomogla. Pali za kazdym razem, cieply czy zimny. Dodano po 1 A co so francuskich aut-...
Dzisiaj na przyklad mialme tak po zalozeniu nowego czuknija ze autko zapalilo normalnie. Przejechalem sie kawalek zgasilem i juz nei chcialo zapalic. Podlaczylem Vaga i mowi ze czunik predkosci obrotowej. Nie moglem sie go pozbyc. Po zmianie czujnika auto przynjamniej samo nei gasnie. Swiece grzeja. Czujnik temperatury dziala prawidlowo. Przynajmniej...
Walczyłem z tym problemem tygodniami. Może mój przypadek nie jest taki sam ale usterka ta sama. Kupiłem używana pompę do mojego 2.2 dti. Zrobiłem klona sterownika ze starej pompy. Spalanie na jałowym 3litry i spadało do 2. Po podpięciu do kompa dawka 20mg na suw. W pompach psg5 czy to psg16 sterownik jest skalibrowany z pompa na stole probierczym. Każde...
MIalem ten sam problem w passacie 2004 rok TDI, zepsuty byl przekaznik swiec zarowych,nie pamietam juz teraz jego numeru, sam nie wiem dlaczego ten problem pojawial sie na cieplym silniku, ale wtedy wogole nie podawal paliwa Niestety to co piszesz nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. Wg mnie naprawę przeprowadzili dzięki pirackiemu oprogramowaniu...
W tamtym roku mialem problem z odpalaniem na zimno jak ina cieplym silniku okazalo sie ze wtryski padly wiec wymienilem a przy okazji metoda prob i bledow wymienilem zawor cisnieniowy na listwie sterownik swiec i przepustnice a to p wizycie w aso nie bede podawal adresu ale jak sobie przypomne mechanika sorki fachowca to mnie trzesie jego rozumowaniem...
Cewki i świece sprawdza mi znajomy on do tego zajrzy jutro. Rozrzad wymieniony w tamtym roku 10 000 na nim, świece, 30000 kable zaplonowe wymienione rok temu. Auto chodzi idealnie za równo na biegu jalowym czy poczas jazdy obroty równe. Natomiast co do odpalania zdarzyło mi się to i ja zimnym i na cieplym silniku, może częściej na cieplym właśnie. Tak...
a czy bedzie mialo to jakies znaczenie jak je wyjme na cieplym silniku bo wtedy odpala idealnie moze wyjąc lepiej na zimnym silniku wtedy kiedy nieodpala tak jak trzeba byc moze cos sie dzieje z wtryskiwaczem sterujacym jak oprocz pomiaru rezystancji(rezystancja wtryskiwacza wedlug serwisowki sie zgadza) mozna go sprawdzic nizej zamieszczam wartosci...
Witam, Od kilku dni obserwuje problem z odpalaniem przy ciepłym silniku. Rano samochod pali od razu, bez najmniejszych problemow. Po przejechaniu kilku-kilkunastu kilometrow, gdy go zgasze i chce zapalic ponownie po ok 5 minutach to rozrusznik kreci ale silnik nie moze zaskoczyc. Czasami trzeba poczekac kilka czasami kilkanascie minut, raz bylo to nawet...
Cześć. Problem w tym aucie to dziwne jak dla mnie zjawisko ponieważ na zimnym silniku pali bez problemu choc też ciężko mu zakręcić natomiast na cieplym silniku kompletne zero->napięcie znika od razu po przekręceniu rozrusznika(może z pół obrotu wykona) . Ładowanie jest-> sprawdzałem woltomierzem i wynosi w granicach 14,47V i wiadomo jak załączymy światła...
Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac...
Normalna sprawa w astrze G komputer załącza swiece tylko ponizej pewnej temp ....okolo 10st powyzej ich nie załącza, dlatego w mrozy odpala, cieply odpala, ale letni silnik ma problem... rozwiązań jest kilka...wgranie nowego programu do komputera, zamontowanie ukladu oszukujacego temp przy zapaleniu, albo najprostsze wpiecie w uklad czujnika wylacznika...
Witam wszystkich. Merkury 18km (rycerz) Po zimie wzielem się za przygotowanie silnika zaburtowego do pływania. Wymieniłem świece zapłonowe i cewki (ciężko odpalał i przebicie na świecach.) Uruchomiłem silnik na słuchawkach i na stojaku z wstępną regulacją, silnik zimny i cieply odpala od szarpnięcia, wchodzi na obroty i pracuje na wolnych, kontrolka...
Problem jest tego typu ze silnik zimny odpala lepiej jak cieply. Diagnostyka komputerowa nie wykazala zadnych bledow A dane z wszystkich czujników (zwłaszcza temperatury) są prawidłowe?
Witam ! Mam podobny problem z Citroenem c4 picasso.2007 rok. Servis citroena wymienil najpierw zawor EGR i nic .Pozniej wymienili wtryski i nic , W piatek odebralem auto i niby malo byc ok .Na nastepny dzien rano odpalam dymi i nie rowno pracuje silnik przez jakis czas. Jak silnik jest cieply jest wporzadku. Mam nadzieje ze zajdzie sie jakis madry mechanik...
galernik79 PostWysłany: 10 Mar 2011 15:18 Temat postu: Re: Opel zafira 2.0 DTi ciężko pali jak jest cieply ... Zapal silnik niech złapie temperaturę. Jak będzie ciepły i będzie ciężko zapalał to polej głowicę pompy zimną wodą. Jak po tym zabiegu zapali od razu to pompa pod pachę i do elektronika Więcej takiej pomocy Dodano po 3 Coś ci się pomyliło...
Witam. moj kolega kiedys przegrzal omege 2.5tds , od razu pojechal na gielde sprzedac,silnik stracil sprezanie tak jak pisze osoba wyzej:) upewnij sie ze sprezaniem(warunek na zimnym silniku). jesli tak powodem moga byc zapieczobne pierscionki. Dodano po 1 Tak jak u znajomego, zapalic trzeba bylo z 3 minuty krecic, cieply palil na dotyk.
kolego mam pytanko czy jak silnik byl cieply to odpalal bez problemow Dodano po 2 bo zabieram sie wlasnie do sprawdzenia rozrusznika wszystko inne pomijam wtryski ok swiece pompa juz niewiem co w nim szukac a rozrusznik kreci ale moze za slabo dam znac jutro biore sie za rozrusznik
silnik kiedy juz odpali pracuje normalnie...nic nie pokojacego nie slychac...pracuje rowno,normalnie przyspiesza,co do masy i przewodow to przeczyscilem wszystkie,klemy nowe...kiedy jest juz cieply kreci wolno ale odpala,dodam tylko ze jak dluzej prubuje krecic rozrusznik robi sie goracy,przewody sie pala...jutro zmierze napiecie jakie jest przekazywane...
Witam, od dłuższego czasu walczę z oplem astra III 1,3 cdti. Problem jest z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju (w temperaturze zewnętrznej powietrza od 5 do 15 stopni). Komputer nie pokazuje błędów, parametry auta, cisnienia, temperatury wydają sie ok. Auto odpala za ok 5 razem, czasami zaskoczy na 2 cylindrach. Jak juz zapali chodzi cichutko...
Witam. Nabyłem kilka dni temu Fiata Maree w sedanie z silnikiem 1.6 16V z instalacją gazową II generacji. rok produkcji 2000. Jako że można powiedzieć jestem przewrażliwiony bo to moje pierwsze auto chciałbym zapytać o kilka zachowań mojego samochodu. 1. Gdy chce odpalić (nie zawsze tak sie dzieje, czasami normalnie czy to zimny silnik czy cieply niezależnie...
kęci bardzo dobrze , nie ma problemow. Nie przesilam go ale nie słysze nic niepokojącego ani nie robi przerw nawet przy dłuższym kręceniu ( szczególnie przy pierwszym kręceniu opisywanym wyzej) Dzis odwazylem sie jechac do rodziny (200km)- rano zapalił ciężko , pozniej nie było żadego problemu - na trasie pracuje bez problemow , 120 km/h szedł sobie...
Masz rację Lelek z odpaleniem bywa ciężko zwłaszcza po chłodnej nocy i od razu po uruchomieniu troche szarpie i czasem gaśnie jak nie przytrzymam na leciutkim gazie, ale po chwili juz chodzi jak zegarek powoli mysle nad instalacją dwuzbiornikową na razie bez podgrzewaczy ale nie wiem jak rozwiązać powroty i mały zbiornik na ropę, nie wiem jaką powinien...
odpalać cieplym silnik silnik ciężka odpalać zimny ciężka odpalać ciepła silnik
zacisk hamulcowy ręczny airbag kasowanie sterowanie triakiem atmega
ripper spawarka krups zawór dwubarowy
Kod C4 płyta indukcyjna Amica - co oznacza? Końcówki wtryskiwaczy do Zetora z tłokiem 48 mm