Witam. To że ciężko zapala jak jest ciepły to może wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej. Płyn nie musi wyciekać na zewnątrz, jak odpalisz silnik to bulgocze bądź burzy się coś w zbiorniczku wyrównawczym? Zazwyczaj przyczyną jest "wydmuchnięcie" uszczelki pod głowicą.
Wiesz oddad do kogoś kto się zna? Jeszcze takiego nie spotkałem a auto było u 4 mechaników 3ch stwierdziło że słaba kompresja choć w to nie wierzyłem wymieniłem słupek na nowy i nic to nie dało czy dalej mam myśleć że mechanik mi w tym pomoże raczej nie sądzę mam już 80proc wymienione i jak będzie trzeba to dam jeszcze te 20 ale myślałem że może ktoś...
Winny okazał się akumulator
Witam. Może szukałem niedokładnie/niestarannie ale opisu mojego problemu na tym forum nie znalazłem. Otórz moje auto(patrz temat) z przebiegiem 211tys. od tygodnia zaczęło nieodpalać gdy silnik jest rozgrzany. Po nocy na parkingu wchodzę przekręcam kluczyk i nawet nie czekając na świece odpalam go po, dosłownie, pół obrotu wałem. Silnik pracuje wzorowo,...
druciarstwo- wiem ze jest ale taki sposob mi nie leży
Czujnik wału, jeżeli byłby czujnik wałka to by błędy wywalało, ale prawdopodobnie by odpalał. 2.0 HDI 90 albo 110 KM siedzi, ale bm bardziej obstawiał 90 KM czyli RHY.
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
Nieszczelność np wtryskiwacza. Najlepiej pojechać do gazowników, poradzą sobie w kilka minut i nie będzie drogo. ;)
Kontynuuję temat. Skrzynia DP0 świrowała i wchodziła w tryb awaryjny z powodu bardzo niskiego stanu oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy, ale okazało się przy okazji że stan był bardzo niski dlatego, że ze skrzyni się lało. Po zdjęciu pokrywy dolnej, wszystko było ubrudzone olejem, skrzynia silnik itp. Uszczelnienie skrzyni wyszłoby bardzo drogo,...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Tylko na ciepłym? Hmmm - ok. Otóż, tak na zimno zapala od dotknięcia, a gdy jest gorący nie chce zapalać i czasami trzeba długo kręcić, a czasami odczekać z godzinę aby ostygł.
Mam passata b5 z 96r 1.9 tdi bardzo ciężko zapala czy ciepły czy zimny był podpięty pod komputer ale nie pokazuje żadnych błędów jak mu odpiąć czujnik temp. to pali z pierwszego wymieniłem czujnik i nic nie pomogło dalej to samo mechanik mówił ze musze mu wgrać nowe mapy bo to wina komputera a może ktoś miał do czynienia z takim czymś bo jak zapali...
Witam, Mam problem z zanikiem ciśnienia sprężania w corsie 1.3 cdti. Motor po przeskoczeniu łańcucha, głowica zrobiona. Przed odpaleniem zmierzone sprężanie w normie, silnik zapala dobrze. Po zagrzaniu dochodzi do podpierania zaworów gdyż znacząco spada sprężanie i motor ciężko zapala zimny. Ciepły jeszcze jakoś pali. Wszystko posprawdzane, ciśnienie...
witam Lulu, sprawdzż mase silnika , to popierwsze , zbiornik wyczyść to podrugie, czasami tak podłączają gazowniki że po przełączeniu na gaz pompka se pracuje i jak masz malutko benzynki to sie grzeje ,morduje biedaczka bo benzynka jąchłodzi jednocześnie, możliwe że jakieś brudy w zbiorniku to resztki żywota twej pompki,hehe musi podać 2,5-3 bary ciśnienia,...
Witam co jest do wymiany ?,który element pompy ?, mam niecałe 230 tyś nalatane 100% pewności ,ojciec ma ponad 500 tyś i zapala pozdrawiam
VW passat B5 1.6 AHL (silnik wzdłuż) 8V PB+LPG 1996, sprzed liftu: - szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej. - to samo na PB i LPG - zimny zazwyczaj od razu zapala...
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
Pompa paliwa do naprawy, albo sklepany popyhacz albo membrana, sprężyna do banii. Druga sprawa jak jest ciepły i ciężko zapala prawdopodobnie zalany, tutaj trzeba sprawdzić ustawienie pływaka, ew. wyregulować luzy zaworowe......
plis dopiero co kupiłem CC 700 i mam japońca gażnik potrzebuje pomocy rano mam problemy z zapalaniem jak zapali to chodzi ciężko i dopiero po chwili wchodzi na obroty na ssaniu jak jest już ciepły to na wolnych obrotach chodzi nierównomiernie jakby miał zaraz zgasnąć ale nie gaśnie tylko to zapalanie troche frustrujące bo czy ciepły czy zimny ciężko...
Zapomniałem napisać świece żarowe wszystkie sprawne . Luz zaworowy nie sprawdzany ale ciepły lub zaraz po odpaleniu zapala . Nie wiem ale ja mam na myśli pompę wtryskowa tam jest kilka zaworów i może one . Zdemontować pompę i dać do sprawdzenia no a jak to nic nie wniesie
Witam. Pojawił się problem z Oplem Astrą F z 1996 roku 1,4 8V. Pojazd posiada instalację gazową. Na gazie wszystko chodzi elegancko, bez zarzutów. Problem na benzynie jest taki, że auto gaśnie, nie wkręca się na obroty, zapala się na kilka sekund kontrolka check. Gdy jest zimny odpala na strzał. Niekiedy gdy jest ciepły ( coraz częściej) ciężko pali...
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
Witam mam forda z 2010r. Od dwóch miesięcy ciężko odpala na zimnym silniku nierówno chodzi i strasznie kopci po odpaleniu na siwo-niebiesko. Wczoraj pojechałem do kolegi który ma komputer i sprawdził wtryskiwacze. Korekty wtryskiwaczy szaleją. Na 1 jest -4.30 na 2 jest -0.5 na 3 jest 3.40 na 4 jest -0.20 . Korekty falują. Na każdym spada o 1 mg i rośnie...
Witam problem z Passat B5 1.9TDI AVB 101KM obojętnie czy zimny czy ciepły odpala po około 3 sekundach kręcenia jak mrugnie kontrolka świec żarowych. A wygląda to tak że siadamy rano do auta i włączamy zapłon zapalają się świece żarowe, chwilę świecą i gasną dalej odpalamy i musimy kręcić około 3 sekund wtedy zapala się kontrolka świec żarowych na 0,5...
To dlaczego porównujesz te dwa różne silniki i sugerujesz wymiane świec kiedy ciepły też ciężko pali?
Witam. Ciężko zapala bez względu ciepły czy zimny silnik, jednocześnie jest słabszy. Po połączeniu z komputerem wywala błąd 17570 (brak opisu), którego nie można skasować. Podejrzewam że to coś z powietrzem dolotowym ponieważ po odpięciu czujnika temperatury (na obudowie filtra powietrza) wywala błąd 17569 (też nieopisany). Pompiarz sprawdzał pompę...
Witam mam problem z moją viki, silnik 2.0 dti,przebieg 177tyś.km,1998r. Przyszła zima,a samochód ciężko pali,za 5,6,7 razem,a przed mrozami za 1,2, bez różnicy czy świece grzeją czy nie. Jak odpali to chodzi równo,ale ostatnio musiałem dłużej go przytrzymać na rozruszniku bo nie mógł zaskoczyć.Jak ciepły pali elegancko ze strzała. Przewody przelewowe...
Witam, Mam problem z piecykiem Oaplia C11 E-B (N-PL). Piecyk gdy jest zimny zapala normalnie lecz gdy jest ciepły zapala o mniej wiecej 3 sekundy później (czasem dluzej) i strzela. Czasami zdarzy się że zapali normalnie bez wybuchu i opóźnienia. Elektrody wyczyszczone bardzo drobnym papierkiem sciernym. Piecyk ten nie posiada świeczki. Gdzie mam szukać...
Udało mi się nagrać film podczas odpalania, przy temperaturze silnika ok. 80st., wygląda to następująco, szczególnie w momencie kiedy zgasimy ciepły silnik i odczekamy ok. 10minut: https://filmy.elektroda.pl/99_1572166339... Widać więc, że nie może nabić ciśnienia, które w momencie rozruchu wynosi ok 70-80 bar, kiedy kręcilibyśmy jeszcze dłużej w końcu...
Wyjmij wtyczkę z czujnika temp tego przy termostacie, jak odpali to znaczy ze przyczyna taka jak pisałem wyżej - najprostsze rozwiązanie - kupić wyłącznik który ma styki normalnie złączone, po naciśnięciu guzika są rozłączone - ciągniesz kable od tego czujnika przy termostacie i wpinasz w obwód ten wyłącznik... ja mam ten wyłącznik w schowku, kable...
Mam problem z moją astrą a mianowicie , silnik ma problemy z odpaleniem gdy jest nagrzany ale jak już odpali to chodzi na 2 , 3 cylindrach a jak stoi odpalony to zapala się kontrolka od ładowania i skacze na obrotach .
Witam wszystkich zakupiłem dzisiaj VW LT 35 1994 2,4 turbo diesel mam taki problem bardzo ciężko mi odpala gdy jest ciepły to pali lepiej ale to nie jest to a gdy postoi godzinę lub dwie to muszę go kręcić i kręcić kontrolka od świec zapala sie na jakieś 6 sekund i gaśnie proszę o pomoc i mam jeszcze jedno pytanie po odpaleniu zbadałem ładowanie i było...
Witam mam kilka problemów , 1.motor nie wkręca się na rezo na 1,2,3 biegu jak jest zimny 2.jak jest ciepły to ciężko zapala 3. świeca czarna jak smołą (może być już stara ?) 4.jak nie zakręce kranika to paliwo leci ciurkiem z jednego otworu , jak wkręce tam śróbke albo czymś zatkam to zalewa świece i ni chu *a nie moge go potem odpalić MAM YAMAHE TZR...
Witam.Nie znalazłem podobnego postu z takim problemem co mój.Jak jest to z góry przepraszam,Więc mam taki problem z fordem escortem z 1990 roku z śilnikiem 1.4 na 1 punktowym wtrysku.Samochod ciężko zapala mi na benzynie jak jest zimny śilnik,musze kręcić rozrusznikiem nawet 5 minut.Potem łapie,ale nie zapala dzieje sie tak jak by śilnik nie dostawał...
Witam mam problem z w/w modelem. Samochód jak jest zimny to pali łądnie, gdy jest ciepły nie chce zapalać lub zapala bardzo ciężko jak już zapali to chodzi. CLIP pokazuje problem z ciśnieniem na listwie test przelewowy wskazuje wtrysk numer 2 leje numer 3 raczej też do wymiany. http://obrazki.elektroda.pl/6140216500_1... Podejrzewałem...
Witam Miałem to samo jak zimny ciężko palił i gasł po dodaniu gazu dusił się i gasł jak ciepły to wszystko ok na gazie wszystko super, elektryk i gazownicy diagnoza jedna rozjechana mapa wtrysku, regulacja gazu przez trzy miesiące nic nie dała. Znajomy mechanik wziął się za sprawdzanie wymienione: świece, cewka zapłonowa, pompa paliwa, przepustnica,...
Witam! Mam VW Sharana 1.9TDi najsłabszą wersję 90 konną na pompowtryskiwaczach z 99r i dwa problemy a może jeden z silnikiem. Może to jest jeden problem wspolny ale raczej dwa wiec opiszę je oddzielnie. pierwszy problem dotyczy nagłego spadku mocy silnika podczas jazdy, z początku dzialo się to bardzo rzadko, pierwszy raz poł roku temu, nagle podczas...
Być może rzeczywiście chodzi tu o pompkę wstępną.Koszt nowej to 300zl.Nieraz jest tak że ją słychać i wydaje się że wszystko jest ok ale nie podaje paliwa.Gorzej jeśli,odpala ładnie na zimnym a na ciepłym tylko nie chce(kręci samym rozrusznikiem).Jeśli tak jest to prawdopodobnie chodzi o ustawienie kąta wtrysku.Tymczasowo na tą przypadłość można zaradzić...
Witam Proszę o pomoc ,mam problem z moim autem ,problem polega na tym ,ze jeżeli silnik jest zimny auto ciężko pali tz. odpala i gaśnie po paru próbach odpala i z wydechu leci biały dym, jak chce jechać to zapala się kontrolka na zegarze o ile się nie mylę chek ( wygląda jak silnik) auto nie ma mocy, mogę jechać ale bardzo wolno i stukanie tak jak by...
Witam, auto jak w temacie - Fiat Sedici 1.9 Multijet z 2007 r. - potrzebna pomoc w zdiagnozowaniu problemu z trudnym odpalaniem. Odpalenie auta rano wymaga 3-4 krotnego kręcenia rozrusznikiem po co najmniej kilkanaście sek. Po odpaleniu z rury wychodzi niewielka ilość białosiwego dymu. Sprawdzone zostały już następujące rzeczy: - wymienione świece żarowe...
Cześć. Problem w tym aucie to dziwne jak dla mnie zjawisko ponieważ na zimnym silniku pali bez problemu choc też ciężko mu zakręcić natomiast na cieplym silniku kompletne zero->napięcie znika od razu po przekręceniu rozrusznika(może z pół obrotu wykona) . Ładowanie jest-> sprawdzałem woltomierzem i wynosi w granicach 14,47V i wiadomo jak załączymy światła...
[siemka mam dośc ciekawy lecz męczący problem samochód ciężko zapala po nocy lub dłuższym niż 6-7 h postoju jak jest ciepły nie ma problemu odpala od razu ma równiusieńkie obroty i pięknie chodzi .dziwne jest to że zapala pod koniec kręcenia rozrusznikiem im krócej kręcę to szybciej zapali długie kręcenie nic nie daje dodawanie gazu też nie nie mam...
ASZ (PD) Od jakiegoś czasu przestał ładnie zapalać - trzeba kręcić z 3-5 sekund. Jak się trafi to i trzeba 20 sekund kręcić, wtedy niby chwyta, ale odpuszcza, aż wreszcie chwyci. Trafiają się dni że pali za każdym razem od strzała. Mechanik rozkłada ręcę bo usterka nieregularna, acz coraz częstsza. Gdy nie może odpalić i niby chwyta to podkopca na czarno....
Witajcie Mam problem ze swoim focusem, po nocy ciężko zapala - muszę nim trochę pokręcić zanim zaskoczy. (jak jest już ciepły - nie ma problemu) Kontrolka swiec sie zapala i po jakis 3 sekundach gaśnie- standardowo. Pytanie: - czy świece już się nie grzeją jak kontrolka gaśnie, czy tez grzane są dalej, nawet jak ona się nie pali? - w związku z powyższym:...
Scenic 97r. 1,9dTi typ taki sam jak w pozostałych przypadkach. Mam podobny problem tylko, że nie ma różnicy czy zimny czy ciepły zawsze trzeba długo kręcić i można go odpalać w krótkich odspępach czasu. Dołożenie zaworka zwrotnego nie dało żadnego rezultatu odłączenie czujnika temperatury też nie. Zawory ok rozrząd także po odpaleniu ma normalną moc...
Witam, kupiłem uszkodzony tablet z nadzieją, że uda mi się go uruchomić. Tablet to aquado MT-810, wygląda identycznie jak Vido W10, w internecie ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tych tabletach. Bateria naładowana do pełna, po wciśnięciu przycisku power zapala się tylko zielona dioda i nic się nie dzieje, po naciśnięciu na znaczek windowsa są...
Witam Od pewnego czasu mam problem z uruchamianiem ciepłego silnika na benzynie. Jeśli "zapalam" silnik rano lub po dłuższym postoju wszystko jest OK, pali na kontakt i utrzymuje właściwe wolne obroty. Jeśli silnik jest ciepły to pojawia się problem. Muszę chwilę pokręcić i robić od razu przegazówki bo ciężko pali. Dodatkowo po przegazówce z rury wydobywa...
Witam. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ samochód był już u 3 mechaników i żaden się z tym nie uporal. Problem polega na tym, że samochód bardzo ciężko odpala zarówno na zimno jak i na ciepło. Był sprawdzony rozrząd, filtry, wymieniana pompą paliwa i dalej ten sam problem. Jeden mechanik wymienił rozrusznik i zakupił Nowy akumulator, problem ustąpił na...
Sprężanie na I cylindrze 24,5 kg/cm2 a na II -25,5 kg/cm2 a wszystko rok temu było wymieniane. Pompa paliwowa kilka dni temu była zawieziona do serwisu , sprawdzona i wyregulowana.Wtryski też sprawdzone.Głowica została też zrobiona od podstaw. Wraz z kolegą złożyliśmy ten ciągnik. Ustawiliśmy początek wtrysku na różne sposoby (na słuch.na znaki). Zawory...
Od kilku dni mam problem z silnikiem 2E na Digifancie - VW Passat 2.0 GT. Silnik stracił swą moc zarówno na gazie jak i na benzynie. Nie ma swej dawnej elastyczności. Jak jest zimny to zapala za 3 razem jak silnik ciepły jest OK. Na wolnych obrotach silnik pracuje prawidłowo natomiast ciężko wchodzi na obroty. Sprawdzałem już sondę, wszystkie odmy,...
ciepły ciężko zapala zapala ciepły ciepły ciężko odpala
błąd 17925 wyszukuje nieparzyste elektrozawór prasa hydrauliczna
pilot cosmo przecinarka plazmowa
Mercedes W238 Coupe – tylna szyba prawa nie podnosi się, usterka podnośnika lub sterownika Instalacja Windows na płycie Gigabyte: krok po kroku