Zmień oba NOXy i bedzie po problemie.
Witam Według serwisówki MAN-a błąd 5018 wskazuje na usterkę elektryczną w module dozowania. Moja rada dla Ciebie to pomiar rezystancji cewki elektrozaworu(wtryskiwacza) dozownika adblue. Powinno być ok 16 Ohm. W razie czego nie musisz wymieniać całego dozownika, można kupić samą część elektryczną dozownika.
(prądy błądzące) - Przetarte kable uszkodzenie izolacji i wilgoć tego czasem przyrząd nie wykrywa na omach ale jak napięcie poda się miedzy kablami na wypiętej instalacji to okazuje sie że na kablu niby odizolowanym pojawia sie jakieś znikome napięci które zakłóca poprawny pomiar przez urządzenia sterujące.
Witam. Czy problem rozwiązany. Od tygodnia siedzę nad tym samym.
Sprawdzałeś ciśnienie AdBlue, jak długo buduje ciśnienie, np. rano. Zbiornik AdBlue w jakim stanie, może lekko wgięty od dołu.
Witam. Jaka byla przyczyna? Mam ten sam problem.
Pytanie do kolegi glapsson. Partner po kolizji. Podczas naprawy rurka od AdBlue za silnikiem rozłączona. Ponownie została połączona. Mocznik uzupełniony. Po paru kilometrach kontrolka Urea i trójkącik. Błąd P20E8 00 -niepoprawne ciśnienie AdBlue. To rozumiem, zapowietrzenie. DiagBox pokazuje 4.00 bar. Jak odpowietrzyć układ? OK. Odłączyłem przewód z...
3,5 bara. Fabrycznie jest azot, dopuszczone jest użycie powietrza.
Temat rozwiązany. Uszkodzony był zawór przelewowy w pompie adblue
Kolego to jest 27 zieliny podajże 3 piny są bardzo delikatne nie dmuchać nie zalewać ogólnie uważać
"Zespół dozownika rozebrałem, ale był czysty." Tak Ci się tylko wydaje. :) Zmierz ciśnienie powietrza na końcówce pomiarowej dyfuzora. Poznasz sprawność czujnika. Ciśnienie AdBlue też możesz zmierzyć na wejściu do dyfuzora. Pompa ma zapewnić ciśnienie a nie wydajność wystarczającą do podlewania ogrodu. :)
Może coś więcej informacji na temat auta. Jaki to Mercedes? Dodano po 2 MR 6720 - Ciśnienie AdBlue jest zbyt wysokie. MR 6721 - Ciśnienie AdBlue jest za niskie. MR 6770 - Zbyt mały spadek ciśnienia AdBlue przy pracy pompy.
Parametry pracy czujników temperatur wlotu i wylotu gazów prawidłowe? Czujnik wilgotności powietrza pokazuje normalne wartości? Czujnik NOx pracuje prawidłowo? Temperatury silnika i czynnika AdBlue w normie? Układ paliwowy i paliwo w porządku? Ciśnienie AdBlue i powietrza zgodne z czujnikiem zegarowym a komputerem? Powyższe parametry ustalają ilość...
Wygląda na to, że w pompie. Nawet śladowa ilość oleju napędowego powoduje nieodwracalne uszkodzenie gumowych elementów w pompie.
Starka pokazuje parametry układu w momencie rejestracji błędu. Uniwersał nie. To ogromna podpowiedź. Odpal auto i sprawdź ciśnienie adblue w trakcie pracy silnika. Ma być 10 bar.
MR 6883 - Uszkodzony system sprężonego powietrza Air Supply SCR. Dodano po 2 MR 6720 - Ciśnienie AdBlue jest zbyt wysokie. MR 6721 - Ciśnienie AdBlue jest za niskie.
Błędy błędami, ale czy ktoś wie dlaczego cyklicznie spada ciśnienie adblue ? Czy może to być problem oprogramowania??
SPN 6255 Ciśnienie systemu AdBlue Strategia monitoringu Monitorowanie ciśnienia w systemie AdBlue za pomocą urządzenia sterującego sterownika silnika A142. Odbiór przez klienta/opis objawów Failure Mode Identification (FMI) FMI 2 Wartość za niska Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania --- OBD OBD / P-Code P2BA8 MIL Przekroczenie NOx –...
Jest ok. Po prostu ten błąd staje się nieaktywny po kilku - kilkunastu minutach pracy silnika z ciśnieniem ad blue na poziomie ok 4800 mbar i automatycznie daje się skasować.
Mam problem z Adblue. Miał ograniczenie mocy. Po podłączeniu komputera i zrobienia dużego testu dozowania Adblue pokazał że jest uszkodzony dozownik Adblue.. Wymenilem godna oryginalny nowy, poejachal na jazdę próbną i po 6 km pokazał błąd na desce „usterka poziomu Adblue”. Poziom pokazuje prawidłowy, po podłączeniu kompa pokazał zbyt niskie...
Adblue by działało musi być płynne. A do działania układu potrzebna jest temperatura katalizatora, ciśnienie sprężonego powietrza w układzie SCR i ciśnienie AdBlue.
AdBlue return pipe failure during detection mode. - This fault can cause an engine derate to +/- 60% of the maximum torque Possible cause - AdBlue return pipe frozen/blocked - Ventilation valve defective - AdBlue pressure sensor defective (inside EAS unit) Czyli system wnioskuje, że rurka powrotna adblue jest uszkodzona. Błąd generowany w trakcie fazy...
Żeby rozwiązać wątpliwości należało by wykonać test wydajności wtryskiwacza do menzurki. Sprawdzić zawartość mocznika w płynie Adblue (refraktometrem), sprawdzić czy nie ma śladów oleju, paliwa. Jeżeli w texie robisz zasterowanie pompy a ciśnienie oscyluje w okolicach 1,5 bara to prawdopodobnie robisz test samej pompy a nie obwodu tłoczenia, ciśnienie...
MR 1 6327 zasterowanie lampki OBD jest zakłócone Komunikacja z modułem FR INS nie jest możliwa kontynuuj szukanie usterki w module FR INS MR 1 6721 ciśnienie adblue jest za niskie Dodano po 19 opis błędów problem z czujnikiem wody w butli i różnica w klockach programem serwisowym można wyprogramować czujniki
Dzięki dejv42 puma na razie chodzi:) Mam jeszcze jedno pytanie posiadam ciągnik case vestrum i wystąpił błąd z adblue po czym ciągnik wszedł w tryb awaryjny. Serwis po podłączeniu komputera powiedział że zbyt małe ciśnienie adblue, skasowali błąd i po paru mth znów to samo tryb awaryjny. Co to może być?
Wszystko zaczęło się przy wymianie filtra na nowy (nie dało się odkręcić nakrętki pod którą jest filtr w efekcie czego uszkodził się gwint). Po zakręceniu nowej nakrętki był delikatny wyciek i wystąpił błąd za niskiego ciśnienia ale po jednym dniu zgasł pomimo dalszego wycieku. Wymiana podstawy filtra, wyciek usunięty ale po około półtorej godzinie...
Robiłem reset systemu od nowa adaptacje itp. po dolaniu płynu FAP błąd oczywiście znikł ale po chwili pokazały się te same ikony lecz kod już inny "zbyt niskie ciśnienie adblue". Co radzicie jeszcze sprawdzić??
MR 6821 - ciśnienie sprężonego powietrza w układzie AdBlue jest za niskie
Witam trzeba zrobić test ciśnienia AdBlue i sprawdzić w jakim czasie odpowietrza się układ. W ciągu 30 sekund ciśnienie AdBlue powinno spaść poniżej 50 milibarów, jeśli ciśnienie nie spada wystarczająco szybko do sprawdzenia linia powrotna i zawór spustowy AdBlue w module pompy
Ja rozwalilem emiteca na czesci i tak to wygladalo. Wypiety zaworek a poza tym pelno cukru https://obrazki.elektroda.pl/1077693700_... https://obrazki.elektroda.pl/8084226900_... https://obrazki.elektroda.pl/7661375500_... https://obrazki.elektroda.pl/4962981600_... https://obrazki.elektroda.pl/5706029100_...
Witaj, Do jednoznacznej diagnozy najlepiej podpiąć StarDiagnosis i sprawdzić ciśnienie AdBlue. Często padają zawory redukcji ciśnienia. Łatwo to zdiagnozować, ale musisz mieć podgląd ciśnienia. W SD włączasz pompę AdBlue powinno byc 5 Bar, jeśli nie ma, zaciskasz przewód powrotu czynnika i uruchamiasz pompę, jeśli ciśnienie wskoczy w okolice 6 Bar to...
Cześć panowie mam problem z samochodem Mercedes sprinter 2015 2.2dci 120 kw , zdiagnozowalem że pompa adblue nie dozuje kupiłem druga pompę i dalej to samo nic się nie dzieje, czy ta pompa buduję ciśnienie adblue czy nową pompę powinno się programować ?
Qrcze ale kolega miauto zasugerowal wcześniej : "U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany" Ciśnienie adblue jest na wolnych obrotach 4bary a w trakcie jazdy koło 5ciu . Dotrysk płynu również występuje trudno te ilości opisać ale na wykresie się pojawia. próbuje to zrozumieć aby nie wymieniać części baz sensu ....
Prawdopodobnie uszkodzony zawór czterodrogowy ,jeżeli przepuszcza ciśnienie między niską a wysoka stroną to takie cuda się dzieją. Innym objawem jest też słaba wydajność grzania jednostki wewnętrznej. Zdarzyło mi się raz w ,że wilgoć w układzie chłodniczym dostała się do zaworu czterodrogowego i zalegała na jego końcu za tłoczyskiem ,wtedy układ szwankował...
No to coś już więcej wiesz. Dokładniej to za niskie ciśnienie. Sprawdzenie pompy ( jej ciśnienia).
Prąd sterujący 24V jeśli jest drożna nie ma sensu wymiany. Wymieniałem raz dozownik gdy była spalona właśnie cewka
Witam. 5031 Pompa AdBlue (ciśnienie systemowe) Nie można wytworzyć ciśnienia AdBlue podczas rozruchu. Reakcja systemu: System wyłącza się do następnego startu systemu (zacisk 15 zał.) Możliwe przyczyny błędów: – pusty zbiornik – zablokowana wentylacja lub odpowietrzanie zbiornika – zablokowany lub nieszczelny przewód ssący pomiędzy...
Ciśnienie przed kryzom ma być cały czas ok 8 bar, za kryzom ok 3 bar, ciśnienie adblue 3,5bar. Problem z powietrzem zasilającym pompe adblue. Dodano po 2 ale to parametry przy teście obwodu powietrza pompy adblue
błąd ciśnienie czynnika adblue
A co do tej pory sprawdziłeś poza tym że nie ma ciśnienia ? Troszkę więcej własnych działań ... - drożność/szczelność przewodów zasilania - zawór odpowietrzający/powrotu dodatku - pompka w module Adblue Uzyskuje jakiekolwiek ciśnienie czy zerowe ?
Witam. Objawy : 545000km przebieg. 2013 r. 1845 Zakładamy pompe od adblue. Po ok 1000km błąd końcowa obróbka spali. W module adblue blad zbyt niskie ciśnienie adblue. Oczywiście zanim auto wróci z trasy pompa już jest spalona i brak komunikacji. Zauważyłem ze poprzedni właściciel tez z tym walczył. Takiego kupiliśmy. Przewody od zbiornika Nowe. W momencie...
Ten odczyt z urzádzenia diagnostycznego DELPHI jest typowym przykładem bezużyteczności takich "interfejsików" Pomijając kod błędu 5, Drugi błąd - 61 tłumaczony jest jako błąd w przewodzie powrotnym związany z odmrażaniem przewodów AdBlue. Zupełnie wyprowadza odbiorcę w pole. Według opisu kodów błędu DFA-a, Jest to błąd o następującym tytule: AdBlue...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Zacznij od sprawdzenia smoka czy sitko czyste. Sprawdź czystość sitka na ssaniu pompy, sitko w otworze pompy. Podepnij komputer i sprawdź ciśnienie pompy adblue . Ciśnienie pompy 5 bar jeśli jest mniejsze pompa do wymiany.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny pojawiania się tego błędu. Założony jest nowy nox i chyba niepotrzebnie. Błąd pojawia się bez żadnego ładu i składu instalacja od nox do wtyczki modułu ok. Ciśnienie adblue ok dozownik sprawny kat raczej ok. Proszę o pomoc
Jaką dyszę, jakie płukanie . o czym wy piszecie obaj . Nie macie najmniejszego pojęcia o tym systemie i o tym jak działa . Po co się za to brać ? Kolego megamax, masz ładnie wpisaną specjalizacje w swoim profilu "Nie wiem , to nie gadam." ... i tego sie trzymaj. Uhr ... ktorego typu masz dozownik ?
Nie wiem czy to ważne, ale jak psiuknąłem powietrzem w ten moduł dozujący powietrzem, to podczas robienia testu jaltestem płyn zaczął lecieć. Więc czy to by wystarczyło?
Pacjent Mercedes Actros MP3 2011. Problem dotyczy niesprawnego układu AdBlue - zbyt niskie ciśnienie. Po sprawdzeniu ciśnień w układzie AdBlue - 3,5bara powietrze 5bar wartości z delphi ciśnienie dochodzące do dyfuzora sprawdzone manometrem 5,5bara. Dyfuzor umyty i czysty w środku, gdzie szukać przyczyny zbyt niskiego ciśnienia płynu dzięki za pomoc...
Jest to moduł SCR, i najlepiej odłączać każdy element oddzielnie i sprawdzać kiedy zwarcie ustanie. Może to też być podgrzewacz dozownika lub sam dozownik.
MR 17109 - zawór proporcjonalny 3 ma przerwę MR 16770 - spadek ciśnienia AdBlue w czasie pracy na wybiegu jest za mały. ZDS 0E30B ZHE 00A00 Dwoma ostatnimi się nie przejmuj - nie mają związku z mobilnością auta.
Przekroczenie 2 progu emisji spalin. Za długo bez AdBlue albo sa jeszcze inne nieaktywne usterki wpływające na ta usterkę. Z panelu można odczytać jedynie aktywne. Należy sprawdzic czy cisnienie AdBlue i Powietrze normalnie pracuje, sprawdzic czujnik NOx nastepnie skasować usterki komputerem serwisowym. (VeDoc)
Sprawdź odpowietrzenie w smoku. Denoxtronic 1 oczyszcza się sprężonym powietrzem. Może tu masz problem, że robi się ciśnienie podczas oczyszczania i nie ma gdzie ujść ze zbiornika.
Jeżeli przewody dopływowe do pompy EAS są podłączone prawidłowo, a dopływ jest na pewno drożny, łącznie z odpowietrzeniem zbiornika, zostały wymienione filtry oraz moduł dozujący to problem może leżeć po stronie pompy która okresowo nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia. Lub dostaje się powietrze na zasilaniu i układ się zapowietrza. Jak wypada test...
Witam, mam trochę dziwny problem z systemem adblue w volvo fh13. Pompka i moduł pracują prawidłowo, jednak nie wytwarza się ciśnienie, gdyż cały strumień wraca prosto do zbiornika. Pierwszy raz spotykam się z instalacją, gdzie nie jest wykorzystywany zawór zamykający w pompie adblue (występuje, ale ma założone zaślepki) Z poprzednimi instalacjami czy...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Witam! Dzisiaj podczas jazdy zapalił mi się check z komunikatem: za wysoki poziom emisji, a za chwile druga: poziom emisji. Ograniczenie mocy silnika Błąd w układzie EMS to 4160 kolega sprawdził i ten komunikat oznacza niskie ciśnienie odczynika. Pomoże ktoś Adblue w zbiorniku jest 84%, filtr od Adblue wymieniany był gdzie szukać przyczyny ? Z góry...
Witam, zapomniałem napisać. Jak przywykłem do swojego szczęścia nowy moduł miał problem z czujnikiem ciśnienia adblue i dlatego 5004 wyrzucał. Raz pokazywał raz nie a ciśnienie było cały czas obecne. Usterka naprawiona kolejnym wymianem modułu adblue i wszystko ładnie działa od wtorku. Pozdrawiam: Tomek
Dzień dobry, sprawdź zasilanie powietrza z wentyla czterodroznego ( ciśnienie ). Jeżeli ciśnienie będzie ok, klapę regulujące ciśnienie w module adblue.
Witam Scania wyświetla błąd adblue 4842 oraz w tym samym momencie pojawia się na wyświetlaczu awaria czujnika poziomu adblue.Wymieniona pompa na nową,podłożony był drugi sterownik scr,oraz wtryskiwacz.Czy ktoś ma jakiś pomysł?Pompa pompuje do 9bar adblue i w momencie włączenia podawania ciśnienie spada do 0,5bara gdzieś.
witam: Panowie mam problem z adblue w premium dxi 450, po odczytaniu błędów diagnoskopem texy mamy błąd PPID 273 MID 0 ( opis Ciśnienie AdBlue w obróbce dodatkowej) natomiast błąd jaki odczytujemy z komputera w premium jest taki MID 128 PPID 273 FMI 7 i co ciekawe te błędy nie pokrywają się wzajemnie tzn pierwszy jest w texie a nie ma go w samochodzie...
Witam:) Mam problem z moim axorem otóz nie pobiera adblue. Dodam,iz auto nie wyswietla zadnego bledu MR.Po podlaczeniu do star diagnozy błędów zadnych aktywnych,ani zapisanych nie posiada.PO wykonaniu testu ciśnienie adblue jest poprawne około 6 bar i znajduje sie na zielonym polu,ale za to ciśnienie powietrza utrzymuje sie na poziomie 1bar i jest na...
gdk/pdf 05081 Różnica ciśnień między ciśnieniem AdBlue i ciśnieniem otoczenia Kontrola czujnika ciśnienia AdBlue pod kątem prawidłowości. Za duża różnica ciśnień między ciśnieniem AdBlue i ciśnieniem otoczenia po wyrównaniu ciśnienia przez zawór odpowietrzający (pierwsze uruchomienie). System wyłącza się do następnego startu systemu (zacisk 15 wł.)....
Witam Mam pacjenta jak w temacie. Kierowca zgłosił, że nie pobiera adblue. Po wykonanych testach (Texa) pompa adblue nie mogła nabić ciśnienia, było maksymalnie 1.7 bar. Wymieniłem filtry. Pierwszy na przewodzie był aż skamieniały i czarny. Po tym już pompa dała dobry pomiar, około 2900 obrotów, ciśnienie adblue wyniosło 3400 mbar. Test ciśnienia 8...
witam mam problem z ad blue mianowicie ciśnienie ad blue usterka mechaniczna aktywna MID 128 PPID 273 FMI 7 OBD prosze o szybki kontakt bo nie idzie jechać autem ogranicza moc. w zeszłym tygodniu był wymieniany filtr ad blue ten duży i zaczeły sie problemy. i jeszcze jeden problem MID 144 D 279 FMIO Dodano po 4 numer vin yvaas0aa698533417
Podczas migającego checka nie diagnozowałem komputerem błędów,w samochodzie w trybie diagnostyki też nie pokazywał żadnych błędów lecz teraz check zapalił się na stałe i syczy wyżej wspomniany zawór A szkoda. Małe ciśnienie powietrza, może nie wysterować zaworu przelewowego w pompie, bo ten już np. nie domaga i się przycina. To znowu powoduje niskie...
Nic się nie kalibruje. Śruba została ustawiona fabrycznie i jest zaplombowana. Jeżeli ciśnienie podawanego powietrza i AdBlue będzie w wymaganych granicach to kalibracja zostanie zachowana. Zaworek w stanie otwartym ma tak duży przelot, że nie wpływa na zmianę kalibracji. Nawet po wymianie zaworka na inny. Zresztą po skompletowaniu układu możesz zrobić...
Parametry podczas jazdy czy parametry testu. Dodano po 2 Ciśnienie podczas testu adblue 3,5 bar powietrze przed kryzą ok 8 bar za kryzą ok 3 bar
Za duża różnica zużycia klocków. Wymień komplet na osi. I za niskie ciśnienie powietrza w układzie SCR. Witamy nowego fachowca na forum:)
Dzisiaj naprawiałem Adblue Volvo E5 Jaltestem i nie jestem zadowolony. W wartościach pomiarowych dostępne były tylko 4: poziom i temp adblue w zbiorniku i temp. katalizatora... Bo resztę możesz zobaczyć w funkcjach sprawdzania systemów, sprawdzisz ciśnienie ADBLUE, obroty pompy, działanie układu oczyszczania po zakończeniu pracy pompy etc, etc. Przeciwciśnienie...
Witam ponownie, niestety nie rozwiązałem problemu. Kasuje błędy diagboxem lub ELM jak odliczanie (uruchomienie zabronione) dojdzie do około 300km. Przejechałem tak 5tys.km. Brzęczyk mam odłączony tylko te komunikaty wkurzają. Akamulator porządnie naładowałem ma więcej jak 85% działa jak dawniej, wykasowałem porządnie błędy. Nie ma zmian. Jak rozłącze...
Kiedys mialem przypadek, że uszkodzona była dolna turbina. Objawy takie jak u Ciebie, błędów żadnych A jednak ciśnienie doładowania małe. Jeżeli nie masz w silniku żadnych błędów, zajrzyj do tej turbiny
Witam, Może ktoś z Was miał podobny problem z układem adblue i wspomoże gdzie szukać rozwiązania problemu. Podczas diagnostyki komputerowej samochodu Renault Magnum z silnikiem DXI 13 500 (rocznik 2008) za pomocą interfejsu autocom wykazało następujące nieprawidłowości. Prąd poniżej normy (Manufacturer Assignable SPN) Ponadto są błędy które są zazwyczaj...
Tak to ten zawör. Nie powinien przepuszczać, a podczas testu szybko zredukować ciśnienie.
Nie rozumie tego. Czujniki ciśnienia mają pokazywać ciśnienie przed i po kryzie. Względne bądź bezwzględne a nie mają być "ustawione "na zero.
Mi ten błąd 63F0E0 tłumaczy: prędkość obrotowa pompy Ad Blue nieprawdopodobna. Zrób test pompy i sprawdź ciśnienie Ad Blue. Chyba Texa kłamie...
Witam. Mam problem z AdBlue - ograniczona moc silnika Pacjent: DAF XF.105 460 - 2008r. Moduł AdBlue był już wymieniany jakieś 2 lata temu w ramach akcji serwisowej. Z odczytu błędów wynika, że jest zbyt niskie ciśnienie pompy AdBlue. Proszę o sugestie co można z tym zrobić... Pozdrawiam. http://obrazki.elektroda.pl/1423021000_1...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Witaj Jeżeli usterka pojawiła się po trzech dniach problem tkwi ewidentnie po stronie przepłukiwania dozownika. Nowe update ma na zadanie wychwycić przytkanie dozownika i automatycznie przepłukać go Adblue i w dalszej fazie powietrzem. Nie jest tak jak opisuje Kolega GERRI ,problem jest po stronie sprężonego powietrza w dozowniku,nie po stronie Adblue....
Witam Mam problem z renault premium dxi adblue. Mianowicie, gdy nie ma błędu, adblue chodzi, robi ciśnienie 5barów, czyli w normie, dozuje itd... Gdy pochodzi auto minutę i zgaszę silnik, to opróżni układ i jest ok. jak chodzi dłużej, np. 10min i zgaszę go, to nie opróżnia układu adblue, zostaje w układzie ciśnienie i przy ponownym...
Cześć Wszystkim, Jakiś czas temu pojawiły się problemy z AdBlue. Poniżej opiszę kolejne etapy. Pacjent to DS4 BlueHDI 2.0 180KM w automacie rocznik 2015. Kwiecień 2023 wymieniłem sondę NOx przy przebiegu 125000km. Problemem było skorodowane połącznie. Poszło dość sprawnie chociaż wykręcenie go wymagało trochę wysiłku. Wyczyszczenie błędów i był spokój....
Żeby prawidłowo zlokalizować przyczynę, przez którą występuje usterka, należy wiedzieć: - jaki numer ma moduł nonox (aby móc stwierdzić, czy dany moduł w razie konieczność poprawnie przejdzie etap płukania) - jakie jest ciśnienie testu powietrza - jaka jest wydajność powietrza - jakie ilości dozuje moduł w teście - jakie jest ciśnienie robocze - jak...
Witam Może miał ktoś podobny problem i może pomóc w rozwiązaniu? Samochód Citroen Berlingo 2018- wyświetlił się na liczniku check + Urea. Diagnoza Diagboxem - błąd P20EE-92 Podczas testu skuteczności systemu NOx wyświetliło usterkę podgrzewania sondy Nox. Kupiłem używkę - te same numery z dwuletniego auta o małym przebiegu. Wymieniłem sondę za katalizatorem,...
Korek jest ok.Ciśnienie adblue ok. Wszystko działa podczas sprawdzania .Błąd pojawia się losowo.
Nie wiem, czy to takie proste. Dzwoniłem do firmy, która zajmuje się czyszczeniem DPF, a oni twierdzą, że mocznik utwardza się w temperaturze powyżej 160 stopni i staje się skałą. Twierdzą, że mają swój patent na rozwiązanie tego problemu, ale za czyszczenie żądają 2000 zł, podczas gdy standardowa cena to 600 zł... Czy używając myjki z dyszą rotacyjną...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Podczas jazdy podglądając parametry widać, że ciśnienie w układzie osiąga żądaną wartość To znaczy ile?
Witam nie mogę dojść do ładu z ADBLUE w Mercedes Axor 1824 e5 2007r po wymianie podajnika i końcówki wtryskiwacza oraz czujnika nox problem po 3 dniach powraca zapycha się kryształkami ADBLUE. Ciśnienie 5.9 bara na pompie na podajniku ciśnienie powietrza skacze między 2.6 a 3.6 bara przy teście programem Mercedesa. Proszę o pomoc gdzie dalej szukać....
Niskie ciśnienie smarowania VAG 2.0 tdi np. CGL. Pompy Adblue grupa PSA Jumper itp. Generalnie bardzo słaba jakość przewodów prądowych i masowych - Mercedes, Audi.
Ten TDI przez budowę tego filtra pracuje na wyższym ciśnieniu, niestety. Ja bym szukał problemu w popiołem ew skrystalizowany adblue skoro tak często się wypala. Poza tym nie wiemy jak reszta (ciśnienie doładowania, zalepienie kolektora dolotowego itd).
Jak mogę sprawdzić ciśnienie paliwa? Czy torque ma taką funkcję? Po podaniu plaka silnik się odzywa. Kupiłem drugą listwę wtryskową, podstawię czujniki.
Katalizator jest dobry, to na pewno nie od strony adBlue jest problem. Po teście drogowym z komputerem wychodzi bardzo niskie ciśnienie doładowania. Błęów żadnych. Tylko pytanie czy wina ograniczenia czy któraś turbina nie domaga. Będę sprawdzał raczej turbinę tą wstępną (dolną) bo to ona robi ciśnienie na niższych obrotach a wtedy właśnie auto nie...
Za co ten akumulator pompy jest odpowiedzialny? Odpowiada za zamknięcie dopływu czynnika do pompy w czasie postoju silnika. Ma tam być stale ciśnienie 3.2 bar. Sam raczej nic z tym nie zrobisz jeśli obudowę rozsadziło albo nie działa zawór redukcji ciśnienia w module. Stan obudowy ocenisz po wyjęciu tego zbiorniczka. Jak nie zauważysz wyraźnych pęknięć...
Kolega nowe pompy też były wadliwe zobacz w parametrach jakie ciśnienie robi sprawdź zasilanie modułu ad blue
Cześć, mam problem z takim błędem, jakieś sugestie? Co zrobiłem: zbiornik adblue czysty smok drożny przewody do wtrysku adblue drożne pompa adblue wymieniona bo nie dawała ciśnienie i była zabita syfem czujniki NOx wyglądają na sprawne reset ustawienień SCR TEXA widzi jakość adblue na 10% chyba powoli mi się kończą pomysły
Chwila chwila że jak ? mówi że błąd był od poziomu AdBlue i Ciśnienia w zbiorniku mechanik stwierdził że błąd ciśnienia w zbiorniku i żeby odlać płyn nie ma czegoś takiego jak błąd ciśnienia w zbiorniku .... opcje są dwie albo źle zrozumiałeś albo mechanik niech ta zabawkę ala komputer wsadzi do kosza. problemem tu jest najprawdopodobniej moduł który...
Hej. Programem nie idzie wymusic 240 stopni i przy 7 % konczy To jest zabezpieczenie przed "wypalaczami postojowymi" co nie rozumieją zasady działania DPF i psują filtry przez wymuszone regeneracje. Na początek poziom zapełnienia i ciśnienie różnicowe.
Na tą chwile jestem już po testach całego systemu i podejrzewam że ten błąd powstał od tego że kierowca wyjął bezpiecznik od adblue w momencie jak mu ograniczył mu moc i prędkość, ale problem teraz jest inny robiąc testy układu scr dochodzi do momentu testu dozownika i pompa pompuje ciśnienie ok 9 bar ale dozownik nie podaje żadnych ilości adblue i...
1,3 bara to prawidłowe ciśnienie w czasie pracy silnika mierzone przez czujnik ciśnienia powietrza na urządzeniu dozującym. Ciśnienie nabijane przez zawór powietrza (wentylek) na obudowie filtra AdBlue to coś innego.
Witam, brak mocy, słaba reakcja na gaz, pompowtryskiwacze sprawdzone, wszystko w porządku. Szyba paliwowa sprawdzona podaje prawidłowe ciśnienie. Ciśnienie paliwa też jest w porządku, zawór egr działa, układ adblue czyszczony. Samochód gorzej chodzi niż Man 440 euro 5. Co można jeszcze sprawdzić? Jedyny błąd to wysokie ciśnienie ładunku (wtrysk Diesel)...
Czy jesteś pewny firmy która sprawdzała wtryski? bo z tym różnie bywa.Jak długo trwała operacja sprawdzania?Ja sprawdził bym dolot na szczelność , czujnik doładowania, AdBlue i tak jak koledzy sugerują ciśnienie na katalizatorze.I jeszcze czujnik temperatury zewnętrznej .
ciśnienie powietrza adblue ciśnienie zbiornik adblue wysokie ciśnienie adblue
massey ferguson katalog cieknie pojemnika proszek yamaha laser kupić
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Moc trzech grzałek elektrycznych połączonych w gwiazdę Uszczelki do chłodnicy oleju i miski olejowej Honda X 2019 1,5 CVT