http://obrazki.elektroda.pl/2215916900_1... Dawno mnie nie było na tym forum ze względu na dużą ilość pracy, jednak wreszcie trafiło się coś, co mogę dość szeroko opisać. Cały projekt bardzo szczegółowo opisałem w moim portalu naukowym: http://obrazki.elektroda.pl/9035798700_1... Nie będę tu przepisywał szerokiego opisu,...
Czyli z aplikacji Barometr na androidzie będę miał bardziej rzeczywiste ciśnienie niż z tych stron ... Wątpię aby Twój telefon miał wbudowany barometr. Na 99% to także prognoza pobrana z internetu. To raczej przypadek, że akurat udało się im (tym skąd ta aplikacja pobiera dane) trafić w rzeczywistą wartość. ... skąd takie duże mają pomiary... To nie...
http://obrazki.elektroda.pl/1424188800_1... http://obrazki.elektroda.pl/1424188800_1...
Błąd powinien wyglądać tak np.3022-10 . Ogólnie sprawdź czujniki prędkości przewody.
http://obrazki.elektroda.pl/6530112600_1... Przedstawiam schemat, oraz praktyczne wykonanie urządzenia do pomiaru ciśnienia i temperatury zbudowanego w oparciu o cyfrowy przetwornik MS5534 firmy Intersema Sensoric. Konstrukcja powstała 4 lata temu. Składa się zaledwie z 7 elementów. Oprócz przetwornika MS5534 w układzie wykorzystano...
Pinout i datasheet pewnikiem dostaniesz razem z czujnikiem. A byłeś na www motoroli? LCD musisz poprzedzić jeszcze opamp, A/D, µP.
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
Sprawdź raczej ten czujnik ciśnienia doładowania bo widać że błąd był aktywny 39 razy. Widać że masz SPD3 także z diagnozą nie powinno być problemów 4416 Ciśnienie atmosferyczne Ciśnienie powietrza doładowującego pokazane na wyświetlaczu nie jest wiarygodne w porównaniu z ciśnieniem atmosferycznym. Ciśnienie atmosferyczne i ciśnienie powietrza doładowującego...
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
chyba, że ten wężyk dostarcza ciśnienie doładowania i, że jest nieszczelny, to doładowanie jest wpuszczane do obudowy komputera, a tam jest też drugi czujnik, który ma wskazywać ciśnienie atmosferyczne, ale dostaje „po twarzy” ciśnieniem doładowania xD O to to panie szanowny. W środku jest jeszcze jeden krótki wężyk, i to on pęka.
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Jeśli dobrze pamiętam to ten plastikowy element na drugim zdjęciu jest właśnie filtrem powietrza, gdzie dokładnie to ma być zamontowane - nie pamiętam. W każdym razie ma tam być ciśnienie atmosferyczne. Nie ma tam być podciśnienia, ten EGR jest sterowany elektrycznie.
Wedłóg kodów generycznych PSA jest to błąd czujnika ciśnienia atmosferycznego nie bezwzględnego.
Wszystko zależy od wyskalowania zera. W niektórych autoklawach ciśnienie wyskalowane jest od ciśnienia atmosferycznego czyli 1 bar.
W BMW częściej są "luźniejsze" od oryginału Przydałaby się ista, albo jakiś tester, który umożliwi podgląd odczytanego ciśnienia atmosferycznego. W przypadku isty można podejrzeć wszystkie 3 czujniki(atmosferyczny w DDE, doładowania i ciśnienia zwrotnego z dpf) na jednej funkcji serwisowej i porównać czy nie rozjeżdża się odczyt któregoś U kilku klientów...
Jak geometria chodzi lekko to na początek podmień MAP. Nie wiem co to za obrazki powstawiałeś. Dodam tylko że MAP na zapłonie mia mieć około ciśnienia atmosferycznego. Wartości z baro i map musza być zbliżone.
Nie to prawie ciśnienie atmosferyczne. Zawsze lekki odchył jest. Taki pomiar to i tak jest niedokładny bo bardziej chodzi o reakcje (jak szybko spada i podnosi się).
To nie jest takie proste, sterowanie doładowaniem na swych osiach ma dawkę zadaną, obroty i ciśnienie docelowe współdziała ściśle z ogranicznikiem względem ciśnienia atmosferycznego, do tego dochodzi pilot N75. Nie da się powiedzieć przy jakich obrotach się zamykaja lub otwierają, bo to zależy od konkretnej sytuacji (obroty, pozycja pedału, dawka, żądane...
jest to kocioł atmosferyczny więc po co odczyt z analizatora, kolego Toledo 18 lepiej sprawdz te ciśnienie aby było te 25-42 mbara .
W ECU prawdopodobnie jest czujnik ciśnienia atm. i do tego dochodzi Twój wężyk
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Przy ciśnieniu atmosferycznym na poziomie morza temperatura wrzenia klasycznego płynu chłodzącego (50%/50%), to 107 st. C. https://obrazki.elektroda.pl/2198192700_... Autorze, nie mieszkasz czasem wysoko w górach?
gersik napisał Kocioł stałopalny ma być w układzie otwartym Powinien ale nie musi. Można zamknąć układ i zastosować wężownice schładzającą oraz odpowiednie zabezpieczenia kotła stałopalnego. Mam podobny układ co autor. Jest kocioł gazowy atmosferyczny + kocioł węglowy. Wszystko pracuje w układzie zamkniętym. Ciśnienie 0,7, 0,8 atm i jest wszystko OK.
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
Na schemacie próbowałeś szukać po kolorach przewodów? Jak czarno-biały, żółty i zielony to czujnik ciśnienia atmosferycznego, czyli rurka nigdzie nie podłączona.
Zrobione, okazało się że za czujnikami na tej dużej rurce od sterowania turbem, jeden wężyk miał pęknięcie, co ciekawe nie jest to wężyk od podciśnienia turba, tylko idzie z kolektora do czujnika, i przy kolektorze jest taki filterek, i przy nim była dziurka. Nic nie było widać bo jest to zasłonięte, dopiero po wykręceniu czujników widać ten filterek.
Witam, Silnik atmosferyczny - 130 bar. Silnik turbo - 175 bar. Sprawdz raczej cisnienie sprezania. Pozdrawiam, Georges
tak mi sie wydaje Właśnie. Temperatura cieczy chłodzącej silnik może być ponad 100 stopni. Przy założeniu że w układzie jest ciśnienie. Otwierając korek powodujesz powrót do ciśnienia atmosferycznego i towar się gotuje. Dodano po 30 tak mi sie wydaje Właśnie. Temperatura cieczy chłodzącej silnik może być ponad 100 stopni. Przy założeniu że w układzie...
Zawór bezpieczeństwa nie zadziała, jeżeli wypełni się parą. Zapamiętaj do końca życia. To jakaś nowa fizyka? Zawór ciśnieniowy zawsze zadziała, jeśli będzie na niego oddziaływało ciśnienie - nie ważne, czy to będzie ciśnienie wody, pary wodnej czy powietrza. To jedno. Drugie - woda zamienia się w parę przy 100 stopniach C i ciśnieniu atmosferycznym....
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Mapsensor i czujnik ciśnienia w kolektorze to (prawie) to samo, jest na podszybiu z prawej strony (pasażera) sprawdź wężyk. Baro to czujnik ciśnienia atmosferycznego, jest w sterowniku, ale nie dawałby takich spadków mocy, jeśli kontrolka po zapaleniu gaśnie.
Wystarczy Popuścić obejmę na fazie lotnej i sprawdzić czy jest gaz i po spuszczeniu czy jest ponownie już wiadomo czy paliwo jest czy nie ma a jeśli jest to jakiś czujnik na przykład ciśnienia. Poza tym po spuszczeniu gazu czujnik powinien widzieć ciśnienie atmosferyczne to też informacja diagnostyczna.
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Ponieważ ciśnienie atmosferyczne wynosi ok. 0,1 MPa i odpowiada ciśnieniu słupa wody o wysokości ok. 10 m, na taka więc teoretycznie wysokość można zasysać wodę, ale praktycznie wysokość ta ograniczona jest do 7-8 m, choćby dlatego, że zawsze występują pewne straty ciśnienia. Dlatego jak ktoś ma studnię, gdzie lustro wody jest w okolicy7-8 m nie ma...
Krótkotrwała sygnalizacja będzie jednak prawdopodobnie związana z nie domaganiem świecy żarowej, co do ciśnienia atmosferycznego i doładowania to czy wyeliminowałeś w 100 % brak szczelności układu?
W sumie to masz komp diagnostyczny na desce. Wejdź w MR do pozycji mw18 to jest ciśnienie doładowania i zaobserwuj w czasie jazdy jaka jest wartość max i porównaj do mw 19 . to jest wartość ciśnienia atmosferycznego. Różnica to doładowanie. Napisz jak jest.
P.S Co do próżni 60% owszem istnieje takie pojęcie "kolokwialne". Próżnia 100% to próżnia absolutna, 60% to ok -0.6 bar. Nie ma takiego pojęcia. Nie ma ciśnienia "-0.6" bara i nie jest to "60% próżni". To jest po prostu podciśnienie 0.6 bara i tyle. Próżnia to brak ciśnienia. Ale żeby okreslić to na "100%" to musiałbyś mieć ciśnienie końcowe - całkowicie...
Tak z głowy to nie wiem, ale nie masz tam opcji ciśnienie wymagane i ciśnienie aktualne (lub podobnie - nazwy) ? Tam powinieneś sprawdzać. Na biegu jałowym powinno być zbliżone do ciśnienia atmosferycznego i po dodaniu gazu powinno rosnąć systematycznie. Wartości wymagane też są podane w... diagnoskopie.
Różnica 18km/h może nawet wyniknąć z różnego ciśnienia atmosferycznego. Pogoń gościa albo się z nim wałkuj(pod warunkiem, że ma kasę i będzie płacił za szukanie dziury w całym)
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Gdybyś wiedział z jakiego rocznika, to by sprawdził w serwisówkach. Pod ręką mam od roczników 94-97, ale jest inne wykonanie (doładowanie dynamiczne). Podejrzewam że A to ciśnienie atmosferyczne pod membranami (korekcja na stopień zapchania filtra powietrza), natomiast B to wyrównywanie podciśnienia na kolektorach ssących choć nie wiem po co dwa króćce...
Ten dwu pinowy na rozdzielaczu, jak czarny to dobrze. Ten wstępny ma jedynie kompensacje do ciśnienia atmosferycznego. Połączenie z jest po to, aby niwelować wpływy zabrudzonego filtru powietrza. Możesz go przepiąć do atmosfery i nic to zbytnio nie zmieni.
Witam W/g dokumentacji dla X14XE ma wynosić (pomiar przez kompa na mapie) 0,3 - 0,4 dodatkowo na ciśnieniu atmosferycznym napięcie czujnuka między 0,5 a 1,2 V pozdrawiam
Kolego, dobrze wiem an czym polega wykrywanie nieszczelności i jakie są metody. W większości przypadków jednak jest odwrotnie: nie cieknie przy niskim a zaczyna przy wysokim ciśnieniu. Także, nie jest miarodajne sprawdzenie szczelności tylko 2barami. PS. Nie ma jednostki ciśnienia atm - są to stare pozaukładowe jednostki już nie używane...
1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
Sprawdziłem i jest osobny czujnik doładowania w kolektorze i osobny w ECU. Po odłączeniu czujnika w kolektorze wartość ciśnienia atmosferycznego jest dalej podawana
MES twierdzi, że czujnik ciśnienia atmosferycznego jest w ECU.
Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
m = (P • t)/(cp • ΔT) gdzie: m - masa wody [kg] P - moc grzałki [W] t - czas grzania [s] cp - ciepło właściwe wody [J/(kg•deg)] ΔT - przyrost temperatury wody [deg] Wzór poprawny dla idealnych warunków: brak strat, ciśnienie atmosferyczne.
Ile sztuk tego potrzebujesz, jeśli wystarczy Ci jedna, to powinienem mieć jeszcze. Pisz na PW. MPX4115 jest do cisśnienia atmosferycznego.
zawora ciśnienie atmosferyczny pomiar ciśnienie atmosferyczny czujnik ciśnienie atmosferyczny
polonez alternator schemat głośniki studyjne magnum wtrysk
przestrojenie tosca spalanie oleju przepracowanego
Ricoh, Gestetner, Nashuatec SC 320 – błąd silnika poligonu, buczy, klucz na wyświetlaczu Blaupunkt New Jersey MP68 Blocked After Wrong Code – Unlocking and EEPROM Reset