I na samym zapłonie bo może czujnik przekłamuje. Jak dla mnie to już za duże Ciśnienie.
Sprawdził bym ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Może już się przytarła i daje za małe ciśnienie.
Proszę bardzo.
Sprawdziłbym czy skraplacz lub chłodnica wodna są czyste i można lamelki przedmuchać . Jeśli są brudne to nie ma przelotu powietrza i skraplacz nie jest schładzany i przez to rośnie ciśnienie HP.
Disa cała? Do sprawdzenia dodatkowo ciśnienie paliwa.
Sprawdzałeś ciśnienie w kołach?
Kolego jak był zmieniany silnik to na pewno klima była odłączana . Sprawdź czy masz jakieś ciśnienie w układzie .
więc ona daje 0,8 atm i jest tam tylko jedna. Masz nieszczelnośc w ukladnie paliwowym, schodzi paliwo.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Kiedy wymieniałem świece? Sprawdź ciśnienie paliwa
2. Sprawdzona pompa oleju, zawór i smok - wg. mechaników ok. 3. Sprawdzone panewki - ok, później profilaktycznie wymienione - zmniejszyło to tylko intensywność zjawiska i nic poza tym. Wał rzekomo też ok. 4. Vanos wg. mechanika ok. 5. Zalany "gęstszym" olejem - 10W40 - bez zmian. Więc misa była ściągana? Po co 10w40 skoro ma być 5w40.? Sprawdzanie...
Pompa chodzi ( bzyczy ) ale czy podaje odpowiednie ciśnienie ?
kocham bmw Wcale na to nie wygląda. Przepływomierz, ciśnienie paliwa i szczelność dolotu do sprawdzenia.
Posprawdzam, ale czy nie pokazało by spadek. Ciśnienia jakby coś było nieszczelne ? Bo na kompie cały czas trzyma ciśnienie
A ktoś mu w ogóle mierzył rzeczywiste ciśnienie?
Wszystko wskazuje na skład mieszanki. Podgląd podczas jazdy na ciśnienie gazu i wydatek wtrysków.
Błędów brak, bo pewnie wraz z dpf poszła cała tablica dtc. Odłącz mu coś i zobacz czy wystawi błąd. Zdejmij sztangę z nastawnika, otwórz kierownice i zobacz czy ładuje ciśnienie.
Kod blendu P14A3 Dodano po 3 Kod P14A3 BMW – ciśnienie filtra cząstek stałych silnika wysokoprężnego nieodporne na ciśnienie atmosferyczne lub ciśnienie doładowania
W bmw ciężko uzyskać konkretne ciśnienie nie oszukujmy się masz w niej podłokietnik? jeśli tak to wycinaj w nim dziurę do bagażnika.
Filtr oleju wymieniony i oringi też. Ale auto kiedy już trochę pracuje nadal potrafi tak hałasować, ale racja sprawdzę ciśnienie w poniedziałek.
http://obrazki.elektroda.net/8_127400762... http://obrazki.elektroda.net/86_12740076...
Dziekuje za odp. Jakie powinno być ciśnienie?
Iskra jest, ciśnienie paliwa dochodzi? Komputer pokazał jakieś błędy?
Sprawdzić ciśnienie oleju.
A jak ustalisz ciśnienie?
Może ten co sprawdzał za długo kręcił silnikiem i wyszło większe ciśnienie.
Też bym stawiał na wydajność pompy. sprawdź ciśnienie.
Ciśnienie paliwa sprawdzone? silnik pracuje ogólnie dobrze ?
Witaj,co do szarpania przy przyspieszaniu na początek sprawdź czy wszystkie opony są jednakowe na tylnej i przedniej osi,sprawdź tez ciśnienie
Scorpion Mini ciśnienie 1,2 max spadek do 0,95 przy 155KM. Za dużo :( i to jest precyzyjna odpowiedź :D przy scorpionie st zmiany ciśnienia będą na poziomie +/- 0.05 bara. To super wynik, bo nawet po cut offie praktycznie nie ma przyrostu ciśnienia.
Do wymiany olej w skrzyni. Zimny = gęsty więc bardziej oporny i inne ciśnienie.
Pompe paliwa sprawdź, bo jak przekręcisz drugi raz klucz, nabije odpowiednie ciśnienie.
za małe ciśnienie paliwa przy rozruchu, teraz wchodzisz w odczyt parametrów, startujesz silnikiem i patrzysz jakie masz ciśnienie.
Dlaczego zalany 10W40? Wiem, że to go nie zabije (samego silnika) ale pierścienie w M54 już może. Do jakich obrotów spada (jak znacznie poniżej nominalnych to ma prawo), czy jest poziom oleju i jakie jest rzeczywiste ciśnienie?
Sprawdzę dziś czy poprawnie mierzy. Po przekręceniu na zapłon pompa progowa nie nabija ciśnienia, paliwo się po prostu przelewa w kółko i pompuje maksymalną ilość czasu 60sek. W drugim sprawnym samochodzie pompuje 10sek po czym się wyłącza bo osiąga ciśnienie.
Opon nie zmieniałem ale skoro twierdzisz że opony mogą mieć wpływ na ten błąd kontroli trakcji to ci powiem że być może mam problem z jedną oponą bo 2 tygodnie temu zeszło całkiem powietrze może ktoś spuścił nie wiem bo napompowałem i do tej pory powietrze jeszcze jest chociaż muszę sprawdzić ciśnienie.
potrzebuje informacij jakie cisnienie na cylindrach powinno byc w bmw e60 z silnikiem n47d20c
Witam. Z reguły przy takim objawie mamy do czynienia z dostającym się olejem podczas postoju do cylindrów. Odpowiadają za to najczęściej uszczelniacze zaworów. Niesprawna odma może ten objaw nasilać nie odprezając układu smarowania, w którym pozostaje przez jakiś czas ciśnienie.
dynamika jazdy spadła dlatego wymieniałem filtr paliwa bo podejżewałem ze jest zapchany nieraz trzeba dodać gazu żeby odpalił.Może pompka paliwa stwarza za małe ciśnienie?
Sprawdzałeś ciśnienie w oponach?
E, to jeszcze nic. Ja jak jadę z górki to spalanie mam coraz mniejsze a samochód coraz szybciej jedzie, nawet tempomat nie może go wyhamować. usunięte wszystkie płyny regularnie brak jakichkolwiek błędów na kompie Po co usuwasz wszystkie płyny z samochodu i do tego regularnie, samoczynnie przybywają ? Masz jakąs usterkę ponieważ powinno pokazać błędy...
Podłącz INPĘ, w ASC/DSC masz wszyskie możliwe testy systemu, jak już zresztą wcześniej fuelinyourblood sugerował wcześniej, sprawdź jescze czy nie ma błędów w czujniku polożenia kierownicy i wszystko będzie jasne, jeśli przejdzie te testy to poprostu dopompuj powietrza do kół i wyrównaj ciśnienie i będzie OK :D
Mogłem, nawet Ci więcej podpowiedziałem. Nie chcesz tego zauważyć, Twoja sprawa. Pozdrawiam, powodzenia życzę.
Jakie masz ciśnienie paliwa?
mam pytanie jakie powinno być ustawione ciśnienie na pompie paliwa w bmw 318 tds 96 rok "mechanik"
BMW F10 / Jadąc auto zgasło, komputer pokazywał, że ilość paliwa wystarczy na 000 km, ale za ryzykowałem. Zatankowałem auto, wlałem z kanistra 30 litrów Oleju napędowego i zacząłem odpalać. Nie odpaliła oczywiste zapowietrzona, znajomy przyjechał z laptopem, odpowietrzył elektronicznie 3 razy, ale BMW dalej nie odpala. Pokazuje mu, że jest za niskie...
Witam serdecznie Jakie powinno być minimalne i nominalne ciśnienie w silniku N46?
Jakie jest ciśnienie oleju?
Głowica sprawdzana wszystko jest OK. Myślicie że może to być wina korka że nieodpowietrza? Dodano po 2 Korek jest dobry i odpowietrza. Chodzi o to że nawet jak się korek odkręci to wypierdziela wodę do góry cały czas jest tak mocne ciśnienie
wydech przelotowy ciśnienie dobre
Gdzie się wpiac manometrem aby zmierzyć ciśnienie paliwa?
A czy auto się przegrzewa na postoju? Gdy wlaczysz klime to ciśnienia rosną do jakich wartości? Wentylator nie włącza się z automatu przy klimie, tylko po wtedy jak ciśnienie wzrośnie.
A jakie masz ciśnienie paliwa?
Nie wiem dokładnie jakie jest ciśnienie w bmw i jaki zakres mi potrzebny. :D Jest to silnik 4cylindrowy, poj. 1800 . Niewiele ale cieszy :D :D
1.2 powinno być ok. Tego ciśnienia nie ustawia się w sterowniku a śrubką na reduktorze. W programie masz do ustawienie ciśnienie poniżej którego ma się przełączyć na benzynę. Jeżeli na reduktorze będzie niższe niż w programie to nie przekaczy się na LPG, po próbie przed przelaczeniu będzie pikał jak przy pustej butli.
Druga pod podłogą kierowcy. Jakie masz ciśnienie paliwa ?
Wypada na tą okoliczność sprawdzić ciśnienie sprężania.
Witam BMW E60 3.0d. Wentylator chłodnicy chodzi na maksymalnych obrotach po odpaleniu samochodu, natomiast sprężarka się nie załącza. Co może być przyczyną? Gdzie szukać przyczyny? Potem sprawdź jakie sterownik klimy/ogrzewania "widzi" ciśnienie czynnika chłodniczego.
Sprężarka sie nie uruchamia z panelu. Zapala sie śnieżynka na guziku i nic sie nie dzieje, ale jak włączy sie ja jako element wykonawczy z poziomu komputera to ciśnienie rośnie.
Ile wynosi ciśnienie paliwa?
Jeśli są to cylindry obok siebie, może być to spowodowane przedmuchem uszczelki pod głowicą, dlatego należało by najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania
Czyli reduktor Magic tam masz?
Nie wiem. mnie ta pompa gryzie a raczej ten regulator ciśnienie paliwa. Bo dlaczego jak w niego dmuchałem to cisnienie wzrastało a jak ciągłem powietrze to ciśnienie spadało
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
Oj nie rozumiesz 😂😂 po prostu on chce wiedzieć co jest zepsute i z tym jeździć, a nie naprawiać
Jaki poziom olej jest w silniku czy są ubytki cieczy chłodzącej ?? Silnik został przegrzany?? Ciśnienie oleju w silniku sprawdza się manometrem - sprawdź je. Jest możliwość uszkodzenia samego czujnika ciśnienie oleju.
Blokady rozrzadu zakladales wszystkie 3/4 ? na wał, wałki z tylu i przednie tarczki ? Jezeli tak to do sprawdzenia ciśnienie paliwa
Tak to jest normalne. Komputer podepnij i zobacz błędy i jakie jest ciśnienie na listwie.
Podgląd temperatury silnika jak jest zimny pokrywa się z rzeczywistością? Ciśnienie paliwa?
A co sprawdzięłś? Jak pracuje na 2 cylindry to porażka. Może ma małe ciśnienie paliwa, albo czujnik temp. szwankuje, lub lewe powietrze ciągnie.
Jak bylo lpg to pewnie przepływomierz fałszuje. Zobacz czy klapka się porusza bez przytarć. Do tego pasowało by sprawdzić czujnik tem płynu, sondę i ciśnienie paliwa.
tak wiem o tym ,, ale przy dłuższej jeździe potrafi wąż pęknąć , nie gotuje się temperaturę trzyma , tylko wysokie ciśnienie się robi
po całej nocy nie powinno być już gazu w kolektorze a mieszanka z paliwem tylko zamuli silnik i utrudni rozruch. a juz napewno nie będzie uszkodzony zaden zawór! ja zawsze odpalam auto na benzynie i gasze na gazie bo tak mam ustawiona centralke i jeszcze nigdy mi nie strzelił! a jeżdże na gazie juz 5 lat i wiele instalacji zamontowałem... najczęstszy...
Ciśnienie w oponach, amortyzatory... ?
Wlanie oleju pomaga tylko w przypadku uszkodzonych pierścieni. Jeżeli problem jest z głowicą, to ciśnienie sprężania nie wzrośnie.
Masz za mało Paliwa. Ta sonda przed katem pracuje w układzie zamkniętym? (napięcie faluje?) jakie masz odczyty z przepływomierza i czujnika ciśnienia w kolektorze ssacym? i jakie jest ciśnienie paliwa?
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa.
Już patrzyłem, nie znalazłem. Podają tylko ciśnienie pompy wstępnej - 5bar.
sprawdz zawór przelewowy i takie proste pytanie olej macie wlany do betki jak macie zmierzcie ciśnienie oleju
No a jaki dalszy opis? (to czego nie widać) Wtryski przerwa a ciśnienie za niskie?
To podaj azot przez LP i poczekaj do wyrównania ciśnień.
ciśnienie spężania sprawdzone?
Tylko ten błąd to raczej za wysokie ciśnienie czy sie myle ?
Jak wyżej, sprawdź ciśnienie, możliwy nadpalony zawór.
Odłącz przepływomierz i zobacz jak będzie palił, odłącz elektrycznie ( odłącz obrotową wtyczkę) i zdejm jeszcze rurę ssącą.
jest ok
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Czujni wysokiego ciśnienia wyłączy sprężarke jak ciśnienie wzrośnie. A co to znaczy ''niedziałąnie klimy'' i jakie ciśnienia?
Czy jest jeszcze jakiś objaw, który mógłby spowodować nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia i wyżej wymienione efekty? Nie mam LPG. A co tu dodawać , kolor wykrył CO2 masz ciśnienie, co jeszcze potrzeba ?
Układ chłodzenia odpowietrzony poprawnie? Z tymi silnikami jest jazda przy odpowietrzaniu.
Możesz nabić tylko po stronie wysokiego ciśnienia, a po chwili ciśnienie i tak się wyrówna i będzie jednakowe w całym układzie.
Jakie masz ciśnienie paliwa?
Witam! A jak tam filtr paliwa się ma? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
Czyli wolniej nabija ciśnienie na gorącym silniku.
Co ma ciśnienie doładowania do sprzęgła, nie rozumiem.
BMW E87 M47 nie odpala. Auto stało ponad 5 miesięcy. Po próbie odpalenia auto chodzi tylko na plaka. Komputer z autem się nie chce połączyć, podmieniane sterowniki oraz ta niebieska kostka obok sterownika. Auto nie dawało paliwa na listwę, później sprawdziłem, czy paliwo idzie z pompy. Z baku paliwo idzie do pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem...
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy, albo sprawdź czy osiąga ciśnienie na listwie podczas rozruchu.
Witam, ogólnie to cykaj mi szklanki, rano może na parę sekund nic nie słychać ale po nagrzaniu cały czas cykają. Zrobiłem na tym już 30tyś i nic się nie zmieniło zmiany oleju z 10w40 na 5w40 nic nie dały i pewnie tez po wymianie szklanek też będzie cykać bo już wyrobiły się te rynienki co trzymają wałki, ale ostatnio słyszałem od znajomego że przestanie...
Na miejscu kolegi wymienilbym pompę wstępna ,jeśli nie są to duże koszta i zweryfikował instalację do pompki A po co zaraz wymieniać można zmierzyć ciśnienie i będzie wiadomo.
Ciśnienie paliwa jest prawidłowe
ciśnienie sprężarka ciśnienie regulator ciśnienie ciśnienie paliwo ciśnienie sekwencja ciśnienie sekwencja
wyłącznik telewizora schemat bezpieczników dodge laguna zapala akumulator
saeco synthia wentylator okapu
Rubin C 202: Odbiór SECAM i PAL - Możliwości Czy Rubin C 202 wymaga modulatora PAL do odbioru TV?