Różne problemy z pandami maja swój początek przy wtyczce ecu.
Zapoznaj mu 12v bezpośrednio. Powinien się otworzyć.
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Ma być 0,3 Źle ustawiony rozrząd
Błąd wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym
W passacie mam taki błąd 00575. Doczytałem że to "Ciśnienie w kolektorze dolotowym" Co może być przyczyną ??
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Nazwa emulator MAPsensora jest niebyt adekwatna do dzialania - emu, MAP. obniza napiecie podawne przez MAP do ECU, A to napięcie to obniża w jakiś "inteligentny" sposób czy o stałą wartość, bo jak jest stała wartość to można wpiąć zwykłą diodę (ewentualnie 2, 3) i obnizyć napięcie o 0,7V (1,4; 2.1V). No ale ciśnienie w kolektorze dolotowym i tak jest...
problem rozwiązany nie było styku we wtyczce cewki sterującej zaworem EGR. bez tego ciśnienie w kolektorze dolotowym nie przekroczy ciśnienia atmosferycznego.
To tak jak kaczor2502 pisze, trzeba się podpiąć czy to clipem czy czymś podobnym, sprawdzić błędy i parametry bieżące takie jak ciśnienie na listwie i w kolektorze dolotowym.
Witam ! Po zrobieniu log. 010 (masa powietrza pobranego 560, ciśnienie atmosferyczne 989,ciśnienie w kolektorze dolotowym 1213 ) 011 ( przy prędkości obrotowej silnika 3500obr/min, ciśnienie doładowania wynosi 1948mbar, natomiast ciśnienie w kolektorze dolotowym tylko 1132mbar ). Ciśnienie w kolektorze dolotowym jest już max. jakie można wyciągnąć w...
Witam, wyskoczył mi błąd 575 - ciśnienie w kolektorze dolotowym. Auto stało się słabe i czasami obroty kręcą się tylko do 3 tys.
Zasilania czujników sprawdzone wszystko ok , sprinter zachowuje się jak mu się podoba. Oddam do elektryka niech zajrzy w kompa i zobaczymy, przecież oprócz turbin to wszystko jest podmienione a mocy nie ma. Dzięki za odpowiedź U elektryka terminy, więc jeszcze sam patrze co go boli i jak odłączę czujnik w obudowie filtra powietrza to błąd ciśnienie...
ja wysłałem wtryski benzynowe do mycia i sprawdzenia w Bosch Service, niby wszystko ok, ale... Po konsultacji wymieniłem wszystkie na nowe Magneti Marelli i tu nastąpiła zdecydowana poprawa: ciśnienie w kolektorze dolotowym spadło, silnik zaczął równo chodzić, moc wróciła, błędów nie ma. Ale mam wrażenie, że jeszcze coś jest nie tak. Mam graty do wymiany...
Może być reduktor mogą być wtryski - 10 lat to kupa czasu. Tyle że to jest ciśnienie a raczej podciśnienie kolektora dolotowego a nie ciśnienie na reduktorze. Nie wiadomo czy jest cały czas takie czy niższe? Jakie jest na PB na luzie i przy przegazówce?
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Dymienie na czarno to bardziej bym stawiał na zbyt niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym. Sprawdz czy nie ma gdzieś nieszczelności miedzy turbosprężarką , intercoolerem i dolotem. Co do lejących wtryskiwaczy to ie słuchaj tego. Lejący wtryskiwacz będzie kopcił na siwo bo nie dopali paliwa. Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Diagnostyka komputarowa...
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 480 hPa Tu masz problem.
Wiązki dziś sprawdziliśmy obie tzn po obu stronach i wyglądają ok. Na bardziej specjalistyczne testy zbrakło przyrządów, ale poruszenie prawym czujnikiem spowodowało aktywację prędkościomierza więc chyba coś jest na rzeczy. Generalnie sam czujnik prawy jest uszkodzony więc jutro go wymienię i zobaczymy co będzie. Większym problemem jest, że komputer...
Ten TDI przez budowę tego filtra pracuje na wyższym ciśnieniu, niestety. Ja bym szukał problemu w popiołem ew skrystalizowany adblue skoro tak często się wypala. Poza tym nie wiemy jak reszta (ciśnienie doładowania, zalepienie kolektora dolotowego itd).
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
0575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
00519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 00553 Przepływomierz masowy powietrza - G70 - błą sporadyczny 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym - błąd sporadyczny Co do samej naprawy,szukaj tu na miejscu,opisów takich błędów jest sporo.
Na scianie grodziowej,prostokatne pudelko plastikowe z doprowadzonym don wezykiem z kolektora ssacego.Dochodzi do niego zielona kostka z trzema przewodami. Dokladnie szukaj tego: http://obrazki.elektroda.net/42_12361935...
I zerowe ciśnienie w kolektorze dolotowym niewiem jak go naprawic jak się ziąsc za niego Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc
Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 6,527 psi . Co to za ciśnienie, 450 bar? jak już to podciśnienie i mili bar.
Witam posiadam vw sharan 1.9tdi 110 km 1998. Samochód posiadam od 5 dni przez pierwsze 4 dni byłem bardzo zadowolony, lecz teraz samochód stracił moc. Jak się porusza samochodem to chwile ma moc a za chwile nie, szarpie co to może być przepływomierz ??? Proszę o pomoc. Diagnostyka: komputer pokazuje błąd ciśnienie w kolektorze dolotowym i zawór masowy...
Regulacja sondy lambda -26% średni czas w trysku 5,0 ms Tu jest coś nie tak. Dodano po 1 Dodatkowo silnik może nie mięć kompresji albo jest dziura w kolektorze dolotowym. Ciśnienie w kolektorze dolotowym od 440,00 tak do 470,00 tak se skakało Jakie ma ciśnienie paliwa?
Są dwie zmienne - ciśnienie w kolektorze dolotowym (pośrednio - obciążenie silnika) i czas wtrysku. To są dane dla ECU. Sterownik LPG czyta tylko czas wtrysku. Ciśnienie też ale ono ciągle ma tą samą wartość (tyle co w atmosferze ;) ).
ile wynosi ciśnienie w kolektorze dolotowym? objawy wskazują na brak doładowania . pozdrawiam
Podpięcie do VW_Toola sprawę wyjaśni.Jak będzie miał "ciśnienie w kolektorze dolotowym-wartość doregulowana" to do roboty turbo.
Witam, Kiedyś ptałem na forum co może być przyczyna braku mocy, który pojawiał się sporadycznie na rozgrzanym i czasami na zimnym silniku. Niestety nic konkretnego się nie dowiedziałem. Ostatnio podpiąłem autko pod VAG'a i wyświetlił się błąd (nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze dolotowym) nie pamiętam numeru, ale taki miałem opis błędu. Czy to może...
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 487 hPa Za wysokie, rozrząd, lewe powietrze lub silnik trup.
Witam. Muszę przyznać, że z tym błędem się jeszcze nie spotkałem ale trochę pogrzebałem. Na ross-techu go nie opisano, ale opisany jest ten: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... i jak widzisz dotyczy czujnika ciśnienia kolektora dolotowego. Pozdrawiam
Jakie powinny być ciśnienia przy min. i max. otwartej przepustnicy? Możesz jasniej? Bo nawet dzieci wiedzą, że na zgaszonym silniku podciśnienie w kolektorze ssącym bedzie wynosiło tyle, jakie jest aktualne ciśnienie atmosferyczne, zaś na pracujacym przy zamkniętej przepustnicy poniżej 40kPa.
Nie ma LPG i nie było. Ciśnienie przed listwą wynosi 3,5 bara, za listwą nie da się sprawdzić, bo nie ma powrotu. Ciśnienie na cylindrach po 12 na każdym. Podmieniłem dodatkowo : przepustnicę, czujnik ciśnienia w kolektorze, czujnik temperatury w kolektorze i bez zmian. Ciśnienie w kolektorze dolotowym wynosi ok 550-600 na odpalonym silniku
A kto Ci każe go podłączać w to miejsce ? Każde inne jest dobre, tam gdzie to ciśnienie występuje (kolektor dolotowy, rurka do wastgeta przy turbosprężąrce (o ile występuje normalny) i inne).
Cylindry szczelne. Czy ciśnienie w kolektorze dolotowym nie powinno być wyższe? Czy otwarcie przepustnicy jest prawidłowe? Przy wciśnięciu pedału gazu do deski na nieuruchomionym silniku pokazuje 90stopni.
Jaki silnik rok samochodu??? Objawy wskazują na to, że sterownik samochodu wchodzi w tzw. tryb awaryjny. Są tego różne przyczyny, najczęściej jest to za duże ciśnieniem w kolektorze dolotowym (czyli za duże ciśnienie z turbo) za sterowanie jest odpowiedzialny zaworek N75. Podaj rok i model silnika to będzie można podpowiedzieć Tobie gdzie się ten zaworek...
sprawdź filtr powietrza i silnik krokowy, jak dobrze rozumiem mapsensor sprawdza ciśnienie w kolektorze dolotowym powietrza.
witam , mam program na smartfon Car Scanner i wynik testu wygląda tak prędkość 122km/h obroty silnika 2950 rpm. ciśnienie w kolektorze dolotowym 203 kpa temp. powietrza zasysanego 6c masa powietrza wpływającego do silnika (MAF) 108,33 g/sec ciśnienie w listwie wtryskowej 159060 kpa ciśnienie barometryczne 98 kpa bezwzględne położenie pedału przyśpieszenia...
Lda nie działa, ale następuje wówczas także ubytek cienia doładowania z kolektora dolotowego ciśnienie spada z 0,5 bara prawie do zera pod obciążeniem - moc nie spada, zadymienie się nie zmienia. Kkknc czy zajmujesz się naprawami silników? Mam też problem z silnikiem Deutz w Fendt
Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czyli MAP sensor.
Witam. Kod błedu 550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku a kod 575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Polecam sprawdzenie turbiny. Pozdrawiam.
kody:575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. 765Czujnik położenia mchanizmu wyznacz.dawki G149. 1268 Nastawnik dawki-N146
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR.
Witam serdecznie. Chciałbym się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie w kolektorze dolotowym w mojej Mazdzie 6 2.0 GH 2.0 MZR-CD. Od pewnego czasu zaobserwowałem spadek mocy, zamuliło mi się auto. Podejrzewam że pada mi turbina. Podczas jazdy z pedałem wciśniętym do dechy nie udało mi się uzyskać większego ciśnienia niż 1.4 bara (Boost) w kolektorze...
A a przed tymi wszystkimi naprawami sprawdził ktoś ciśnienie sprężania? SZczelność kolektora dolotowego? Jak masz oznaczenie Z16XEP, to ZAWÓR EGR wystepuje.
czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym znajduje się wewnątrz sterownika silnika.Jest połączony z kolektorem za pomocą cienkiego przewodu gumowego.Sprawdz czy jest szczelny.
To sprawdź czy się obraca, i jeszcze powinien być przewód z kolektora ssącego do pompy wtryskowej który steruje dawką paliwa poprzez ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym.
Kolega Jaworaa najpierw poczyta o silnikach, potem będzie się brał za naprawę. Jakim cudem ciśnienie z kolektora dolotowego ma dostawać się do skrzyni korbowej? (jedyny element łączący te dwa obszary, to występujący w niektórych silnikach zawór odmy, jeśli jest uszkodzony- podczas ostrej jazdy fontanna oleju z każdego możliwego miejsca) Jak już masz...
Witam mam Seata ibiza z roku 1999 z silnikie 1.9 tdi pompa Z1 iest problem z mocą po odpaleniu jest o.k podczas jazdy nagle go odcina i brak mocy nie zawsze przy każdej predkosci po odcięci sprawdziłem błędy są to takie. 1 błąd to czujnik temperatury paliwa G81 nr539 . 2 ďłąd czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym G71 nr.519 .3 błąd ciśnienie w kolektorze...
Procedura jest trochę skomplikowana więc jej nie będę opisywał i tak nie wiem czy te kody są wywołane prawidłowo ale ogólnie brak usterek kodów twardych wygenerowany kod 111 a z kodów miękkich 27-czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym lub jego obwód wartość za duża, 17-czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym lub jego obwód.P
A nie przypadkiem podawać ciśnienie ? bo w kolektorze dolotowym na obrotach w czasie jazdy zmierzyłem manometrem 1,7 atm ?
Tak jak pisałem, przyczyn może być wiele, podpinasz komputer patrzysz w dane rzeczywiste i oglądaj co się dzieje, ciśnienie powietrza, paliwa, temperatury itp. Nie mówiąc już o sprawdzeniu szczelności kolektora dolotowego...
Znalazłem nieszczelność w zaworach sterujących EGR. Oprócz tego ustawiłem wolne obroty i linkę do skrzyni ustawiłem z lekkim luzem. Ustawiłem też jakieś ciśnienie oleju w skrzyni biegów na 2,9 bara, zgodnie z manualem. Pominąłem też uszkodzony zawór, przez który ciśnienie z kolektora dolotowego idzie na ALDA. Ciśnienie doładowania wynosiło 10 psi. Efekt...
Porównaj ciśnienie atmosferyczne i zmierzone w kolektorze dolotowym na włączonym zapłonie, bez odpalania. Powinno być praktycznie takie samo. Odchylka z reguły oznacza uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania. Jak zachowuje się wskaźnik ciśnienia doładowania w aucie? Na biegu jałowym wskazówka ma być idealnie na zero. Jak rośnie to czujnik przekłamuje....
Turbina pracuje cały czas, w silniku doładowanym powietrze jest wtłaczane do cylindra a nie zasysane przez tłok. Kiedy turbina pracuje to w kolektorze dolotowym jak najbardziej jest ciśnienie i to wyższe od atmosferycznego, nie ma w nim natomiast podciśnienia. Jakąkolwiek "dziurą" w kolektorze będzie wydmuchiwane powietrze pompowane przez turbinę, nic...
Na wolnych obrotach powinno być podciśnienie. U ciebie problemem może być jeszcze złe działająca przepustnica/klapą gasząca. W pewnych przypadkach przymyka się zmniejszając tym samym ciśnienie w kolektorze dolotowym tak aby spaliny mogły być zassane do dolotu bez tego przy małych do średnich obciążeniach silnika układ EGR nie może działać prawidłowo.
Nie wiem dokladnie jak jest w mazdach ale sprawdź czy nie spadł wężyk z czujnika MAP(ciśnienia w kolektorze dolotowym)
Ja mam panowie taki problem i niewiem co z tym zrobic pomozcie mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h....
Czyli jednak miałem rację. Zawór upustowy (czyli blowoff) jest po to żeby po ujęciu gazu ciśnienie w kolektorze dolotowym nie powodowało gwałtownego odwracania kierunku obrotów turbiny (mały gaz, mała moc turbiny), przewody raczej to wytrzymają skoro wytrzymują przy max otwartej przepustnicy. Pozdrawiam.
Witam autko wyświetla błędy : P0105 - ciśnienie w kolektorze dolotowym P1470 - sterowanie ciśnienie dolotu/ładowanie Autko na postoju kręci się max do 3000 obr. W trasie idzie do 4000obr. i nagle pomimo trzymania pedału do deski obroty spadają jakbyśmy puścili go całkiem. Po puszczeniu i ponownym naciśnięciu autko jakoś się zbiera i czasem jest dobrze...
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Witam wszystkich ja panowie mam pewien problem mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h. Nie mozna...
Nie ciśnienie w kolektorze tylko ciśnienie na listwie paliwa, tak która zasila wtryskiwacze. Kolekto dolotowy to powietrze dla silnika.
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Witam, Vag pokazuje błąd 00575 tj. Ciśnienie w kolektorze dolotowym. jaki jest komentarz do błędu? - Przekroczona czy nieosiągnięta wartość. Przyczyn może być wiele, tak jak pisze kolega wyżej, np. wadliwa pompa vacuum. A co do oprogramowania to może od NOKII 3310 będzie dobre:)
Witam, Opel Meriva 1.4 2006 r. Brak mocy po zmianie silnika, auto się w ogóle nie rozpędza. Zmiana świec na nowe, cewka nowa, kolektor dolotowy sprawdzony, dymownica, ciśnienie paliwa jest, katalizator odpięty, cały czas to samo. Po odpięciu przepływomierza nadal to samo.
Witam serdecznie Silnik Mercedes M111 1800 cm^3, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, 90 kW, max moment 170 Nm przy predkości obrotowej 4200. Instalacja gazowa ElPigaz IV generacji. Reduktor z siłownikiem ustalającym ciśnienie w kolektorze dolotowym na podstawie ciśnienie w reduktorze. I teraz pojawia sie pytanie: czy jest ktoś w stanie określic jakie...
tak, oczywiście masz rację. ALe tutaj jest tak napisane http://www.autosklepbydgoszcz.pl/product... tutaj tak samo http://www.samli.pl/product_info.php?pro... i w kilku innych miejscach więc też tak napisałem. Jest to czujnik zintegrowany z termistorem temperatury i mierzy temperaturę i ciśnienie...
Oczywiście, że byś nie pytał. Z tym, że aby prawidłowo dobrać turbosprężarkę do silnika potrzebna jest spora wiedza w dziedzinie mechaniki. A Ty nie wiesz nawet jak zmierzyć ciśnienie w kolektorze dolotowym. Taka przeróbka to nie jest coś na zasadzie: kupuję zestaw potrzebnych elementów, montuję zgodnie z załączoną instrukcją i działa. W ten sposób...
witam ponownie, niestety na ta chwile nie moge zrobic logow dynamicznych, lecz sprawdzilem autko co do bledow i wyskoczyly mi takie 0001237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109, Zawór odcięcia paliwa - N109 000575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 000553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu...
Przecież pisałem że turbina ładuje od początku a zawór odcina ładowanie, dopiero przy przeładowaniu zaczyna odcinać turbinkę, wtedy właśnie powinno zmienić się wypełnienie proporcjonalnie do nadciśnienia. Reasumując cięgno będzie się przesuwać gdy turbina osiągnie maksymalne żądane przez sterownik ciśnienie w kolektorze dolotowym. Więc gdy odetniemy...
Witam ponownie wszystkich. Otóż zrobiłem odczyt diagboxem i oto co wyszło: Stan kalkulatora: MED17_4_2 Oznaczenie 1: 922159 Oznaczenie 2: Obecne błędy : 6 P1336 : Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) Charakterystyka : Cylinder nieokreślony Status : stały błąd Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki stan regulacji wzbogacenia : pętla...
Robiłem (przez HHT) To masz HHT czy Star Diagnozę? W SD jest bardzo pomocny test działania przekładnika podciśnienia. Sprawdza jak zmienia się ciśnienie doładowania w zależności od impulsu sterującego. Czyli sprawdza całość: podciśnienie, jego wielkość, sprawność zaworka, szczelność układu doładowania, drożność układu wydechowego, sprawność turbiny,...
AUTOCOMA Podepnij coś lepszego, bo: ciśnienie doładowania" a "ciśnienie w kolektorze dolotowym Jak widzisz głupoty opowiada, czujnik ciśnienia doładowania jest i nic więcej. czujnik sterowania turbiną Co to takiego?? Na szybko to niech ktoś depta gaz na postoju a Ty przewody od powietrza macaj czy twardnieją.
Witam. Mam problem z moją Asterką 1.4 100KM, dodam że jest to prawie nowe autko sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 5000km. Wywala cały czas ten sam błąd raz po 100km a nieraz już po 30km jak mu odwali, brak innych oznak tzn. nie traci na mocy, spalanie ok, nawet ciężko wyczuć kiedy się to pojawia w czasie jazdy. W serwisie nie bardzo wiedzą co jest...
Dzisiaj podłączyłem Zwinniczka do DB i oto wyniki: Błędy z opisem, który pokazał DB, a także sam wyguglałem F40A - czujnik poziomu oleju, poziom oleju U1000 - brak komunikacji ABS z innymi sterownikami U1308 - brak komunikacji z ECU U1318 - brak komunikacji z BSI U1108 - brak komunikacji z ECU 7159 - poziom oleju P1676 - błąd stały - controlled alternator...
Dzięki za szybki odzew. Ciśnienie spalin mierzone przed katalizatorem,max.0,2 bara. ECU chyba widzi skoro zmienia się położenie przepustnicy i ciśnienie w kolektorze dolotowym,jak i kąt wyprz.zapłonu. Dodano po 1 Mnie zastanawia ten czas wtrysku,czy nie za krótki ?
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
Jakie ciśnienie doładowania? EGR oraz kolektor dolotowy zabity mieszaniną sadzy z olejem? FAP? W tym czołgu szału się nie spodziewaj z tym silnikiem...
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
z czoła pompy powinieneś miez wkręcony zawór turbo ,,booster" taki ala grzybek z blasana sołona, jest on połączony zwężykiem z kolektorem dolotowym, ciśnienie w kolektorze poprzez ów wężyk wpada do boostera odkształaca membrany i powoduje przesunięcia sie tłoczka w nim i wtedy pompa zapodaje większą dawkę w funkcji ciśn doładowania, bardzo często membrany...
Witam Panowie, mam podobne problemy do Waszych, z Audi A4, 2.0 FSI, kod silnika AWA. Jako laik mogę jedynie organoleptycznie ocenić, że auto delikatnie telepie na biegu jałowym (pojedyncze bujnięcia, nierówna praca) oraz brakuje mocy w wyższych partiach obrotów jednak oba te objawy występują dosyć losowo np. po odpaleniu auto potrafi pracować poprawnie,...
dlaczego?przecież podając mu ciśnienie z kolektora dolotowego do reduktora z tyłu będziemy mieli taki właśnie efekt wzrost dawki gazu względem wzrostu ciśnienia doładowania.czyli na odwrót niż zwykła instalacja podciśnieniowa... czy tak? Dodano po 42 piszesz że reduktor musi dawać ciśnienie 0.2 0.3 ale to tylko od sekwencji by sie nadawał a ja mówie...
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
Dziś po przejechaniu ok 40 km przeskanowałem Vag-iem jeszcze raz i pokazało mi tylko trzy błędy 16891 (3/7) P0507 - Sterowanie prędkością biegu jałowego , obroty powyżej specyfikacji 16490 (4/7) P0106 Ciśnienie w kolektorze dolotowym , ciśnienie powietrza G71/-F96 Nieprawidłowy sygnał 16804 (1/7) P0420- Bank 1 , System katalizatora zbyt niska wydajność...
Czujnik temperatury dla ECU powinien być z tyłu silnika na kolektorze dolotowym, z tego co pamiętam to niebieska lub biała wtyczka.wartości podam jutro (odpięty to -40 stopni :) ).
Witajcie. Mam nietypowy problem. Na postoju zaczyna mi się coś tłuc w okolicach silnika, rozrządu. Sytuacja ta zaczęła się od momentu kiedy pojechałem nie do swojego mechanika na zmianę rozrządu (finalnie okazało się, że tylko został zmieniony sam pasek). Od tego momentu na postoju zaczęło się stukanie w okolicach 5-6 tys obrotów. Samowolnie zmieniłem...
Czy sprawdzałeś w parametrach czy przy dodaniu gazu wzrasta ciśnienie w kolektorze dolotowym i czy rośnie temperatura na czujniku powietrza po zagrzaniu silnika. To że ciśnienie doładowania jest na poziomie około 1 bara to nie jest nienormalne porównaj go z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego powinno ono oscylować około tej wartości. Wydaje mi się...
575 - ciśnienie w kolektorze dolotowym,tyle znalazłem w kodach błędów.Nie pisze czy za małe czy za duze te ciśnienie ale jednak coś z nim jest nie tak.A co do rozrządu to tam chyba ciężko sie pomylić auto albo nie zapali albo bedzie głośno chodził silnik albo całkiem sie silnik rozleci jak tłok uderzy w zawór.Widziałem już jak przy wymianie paska facet...
No witam cię kolego k631 pisałeś na początku gościowi "sekuta" że ma uszkodzony miernik masy powietrza zasysanego(on widze miał ten sam problem co ja)podłączyłem jeszcze raz auto pod vaga i otrzymałem taki błąd(nr błędu 575 ciśnienie w kolektorze dolotowym czujnik ciśnienia w rurze rozgałęzionej)czyżby to był ten opisywany przez ciebie miernik?jeżeli...
Posiadam kostkę OBD2 Skanowałem i wyskoczył błąd PO106 I ten błąd oznacza problem z ciśnieniem kolektora dolotowego Zamówiłem drugi czujnik i nic nie dało Nie mam pojęcia o co może chodzić.
czy podpowiesz jak naprawiłeś tą usterkę ? mam to samo... Witam tak jak w opisie 2000 obrotów i traci moc na chwilę potem już w miarę normalnie, komputer u mechanika wskazał uszkodzona pompę wysokiego ciśnienia ale jakimś cudem kiedy wymieniłem filtr paliwa na tydzień był spokój do pierwszych przymrozkow i problem znowu wrócił. Tutaj jest ooo błędu...
Rozwiązanie: małe pęknięcie kolektora dolotowego- na pierwszy rzut oka w ogóle niewidoczne. Wymieniony kolektor i wszystko gra.
I skąd tam pompowtryski? Witaj. Mechaniki nic więcej niechcący Powiedzieć. 1. B. P0107 pisze w kom.. - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. - zwarcie obwodu do masy. - Błąd stały 2. Błąd. P0087 - ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej - błąd nieciągły Samochód wcześniej nie miał żadnego problemu tylko przy starcie czasami ciężko palił jak...
Witam. Wyraźnie zauważalną usterką jest brak możliwości odpalenia auta gdy silnik jest gorący. Po zatrzymaniu silnika muszę odczekać kwadrans. W tym czasie gdy próbuje odpalić silnik, to osiąga max 400 obr/min. i gaśnie. Po za tym mam wrażenie, że mój K9K to meteopata. Każdego dnia inaczej brzmi, zmienia mu się trochę moment obrotowy, ale po wyżej 2k...
Ktoś ci źle przetłumaczył .Chdzi o czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.Który mierzy ciśniemie jakię występuje w danej chwili. Taki czujnik znajduje się w sterowiku lub na przewodach dolotowych. Napewno czujnik jest dobry chdzi tu o coś zupełnie innego. poprostu jest niewłaściwe doładowanie układu i trzeba w wartościach sprawdzić czy i jaki ciśnienie...
problem rozwiązany wystarczyło podać osobną masę na czujnik i wszystko śmiga jak złoto :) pozdrawiam.
kolektorze dolotowym wysokie ciśnienie kolektorze dolotowym ciśnienie kolektorze dolotowym renault
głośne zawory pralki hoover igła przeskakuje
Wymiana żarówek podświetlenia w Tosca AWS307 BMW E60 535d - Brak automatycznej regulacji świateł