Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Wymieniałeś sitko w pompce wstępnej ? Ciśnienie niskie masz koło 6 bar ? Jeśli tak to możesz sprawdzić korekty wtryskiwaczy w roboczej temperaturze. Na koniec pompy.
Czy ja wiem. Ja mam ciśnienie 5.5-5.8bar i nic się nie dzieje z tym / mam w sumie 3 szt plus osmozę/ zakładam że to ZIMNA woda. Max ciśnienie koło 8 jak pamiętam. wymienić i powinno chodzić. max ciśnienie mam 6.2 bar i przez 10 lat nic się nie stało. Raczej mechaniczne uszkodzenie lub uszczelki poszły
Właśnie błędów nie wywala, Ten akurat ma 2 parowniki. Odczyty z czujników wydają się prawidłowe. Jakie warunki muszą być spełnione by agregat zaczął się odszraniać?Self test? Chodzi Ci o pretrip? Ilość czynnika jest chyba wystarczająca, ładnie zbija na drugim parowniku.Chodź przyznam szczerze że kulka była na dole. Ale ciśnienie koło 11 barów było z...
Cyklop wolno chodzi, słabe ciśnienie w układzie zawór przelewowy pompy trzyma dobrze. Olej w układzie krąży w koło a ciśnienie na nowej pompie jest bardzo małe podejrzewam że dzieje się to z tego powodu że olej krąży w koło. Ciśnienie samej pompy jest dobre i jeszcze pytanie jakie zadanie spełnia kostka pod rozdzielaczami. Proszę o szybką odpowiedź.
Dokładnie tak się dzieje w trakcie "grzania" rośnie ciśnienie koło 3 i cieknie woda jeśli ogrzewanie nie jest wlaczone jest ok .... czyli co zrobić, czy wymiana naczynia wchodzi w grę czy może lepiej nowy piec???
Witam czy jesli ciśnienie ursus c 355 spada po rozgrzaniu do 1,5 bara i wacha sie raz skacze na 3 raz niżej jest to wina pompy nie daje rady tłoczyć rozgrzanego oleju? Dodam że na zimnym silniku ciśnienie koło 5 bar. Silnik po remoncie więc to nie ma nic do rzeczy dodam iz silnik jest o c 4011 i ma jeszcze filtry 9olejku dwa te szklanki. Czy po po prostu...
Pompka paliwa ma ruszyć po włączeniu zapłonu na conajmnej 15s potem podczas kręcenia!. Ma być ciśnienie koło 4bar na filtrze!. To ma działać najpierw i nic z silnika tego nie blokuje.
10 bar spokojnie rozrywa 0.5l twardą butelkę po napojach. Wypróbowane w praktyce. Większym starczy pewnie niższe ciśnienie. Koło ciśnień na tej butli nadrukowana jest jakaś norma czy oznaczenie?
Wbudowanego akumulatora. Ustawiasz ciśnienie na wyświetlaczu (zapamiętuje ustawienia, wystarczy raz ustawić). Zakręcasz wężyk na koło (pokazuje na wyświetlaczu ciśnienie w kole), naciskamy włącznik i pompuje do zadanego ciśnienia. Idziesz do kolejnego, wciskasz włącznik i pompuje kolejne koło. W trakcie pompowania pokazuje ciśnienie w kole. Od 0,5 do...
Witam. Zepsuł mi się kompresor dwutłokowy. Muszę kupić coś nowego, na rynku jest sporo maszyn ale większość ma zawyżone parametry. Co wybrać do przydomowego garażu warsztatu, żeby wydajność była ok 300 l/m. Ciśnienie koło 8-9 ATM. Sprzęt używam głównie do klucza udarowego, szlifierki do kitu, lub farb i malowania. Butle posiadam 100l.
Mi się wydaje ze koło 300atm dzisiaj takiego robiłem .Skaczące ciśnienie może być spowodowane kilkoma czynnikami na początek na przelewki menzurki .
Ustawić rozrząd-sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
witam jestem tu nowy ale myślę żę czegoś sie dowiem ciekawego. pomysł ze sprężarką z silnika z malucha podoba mi sie i jak nazbieram kasy to zaczynam budować ale narazie zaplecze teoretyczne. czyli z czego buutla do takiej sprężarki ?? czy od gazu z samochodu nada się i wytrzyma ciśnienie koło 10 atm.??? bo dwie takie po 60l przy ciągłej pracy sprężarki...
Ciśnienie skacze koło 5 bar także jest ok. Ale przyjechało i błędy są dalej od czujnika temperatury i ciśnienia A jest on Nowy. Tutaj raczej nie stawiam na instalację:/ błąd się zapala i gasi podczas jazdy czy możliwe że nowy czujnik dupnety ?
Jakie powinno być ciśnienie? Mam teraz koło 9 bar. Możliwe, że przy takim ciśnieniu przyczepa będzie już sama blokować hamulce?
Widocznie czujnik nastawiony jest na wyższe ciśnienie. Koło czujnika masz zaslepkę na impul 6 gwint 10x1. Tam można podłączyć zegar. Dowiesz się przy jakim ciśnieniu zadziała czujnik i potwierdzasz w warunkach rzeczywistych faktyczne ciśnienie oleju. Dodatkowo. hhttp://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro...
butla 24 to trochę mało do malowania klasycznym pistoletem, będzie skakać ciśnienie.wydaje mi sie że absolutnym minimum jest koło 60l a dobrze by było mieć 80. Ciśnienie do malowania to koło 3 bar max a czy możliwe że sprężarka nabije do 23? możliwe, tylko po pierwsze po co? po drugie trzeba by mieć specjalistyczny zbiornik (żaden ogólnodostępny nie...
Witam, mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju w skrzyni biegów, co odpowiada za utrzymanie danego ciśnienia w układzie sterowania skrzyni? Czy jest jakiś zawór, czy to orbitrol ma jakieś zawory? Około dwóch lat temu miałem również problem z ciśnieniem oleju, okazało się że w skrzyni były opiłki z tarcz hamulcowych i uszkodziło uszczelniacze na koszach...
Ciśnienie oleju odblokowuje zamek i koło pod wpływem ruchu przestawia się (praca 0-1) Można sprawdzić stan koła próbując poruszyć wałkiem, jeśli wałek da się obrócić a koło stoi w miejscu to uszkodzenie jest ewidentne, czasem jednak podczas demontażu części żeby dostać się do wałka zamek nagle załapuje i blokuje koło przez co mylnie można zdiagnozować...
a podczas kręcenia rozrusznikiem trzyma równo ciśnienie gdzieś koło 300bar czy skacze np do 600bar i więcej jeżeli skacze to układ jest zapowietrzony
prawidłowe to coś koło 0.7Bara Pokaże nie podciśnienie tylko ciśnienie absolutne, czyli np 300mbar.
Może wystarczy wymienić zawór ograniczający ciśnienie na butli ( koło czterodrożnego ) ? dot. zbyt wysokiego ciśnienia w skrzyni biegów. Skrzynia jest sterowana z 1 układu, zawór ten ogranicza ciśnienie coś do ok 8,5 bar.
Przerabialem temat jakis czas temu i uważam że koło powinno być sztywne. Dopiero jak dostanie ciśnienie oleju się przestawia względem walka ssacego. U mnie jak było luźne to nie domykalo zaworów i spaliny szły do dolotu
Witam kupiłem sprężarke barracuda 3065 3 tłokowa koło pasowe 260mm I silnik 4.3kw 1400obr/min jakie potrzebuje koło pasowe na silnik jakiej średnicy? Chce uzyskać ciśnienie max 10bar i 1300obr/min na sprężarce.
Po co jest ten zawór zwrotny koło zbiornika?
Chodziło mi o ilość siłowników zewnętrznych podnośnika. Ciśnienie to koło 200. Zmierz na podnośniku i na wyjściu zewnętrznym
Skoro blokuje koło to zawór nie upuszcza ciśnienia po hamowaniu . Możesz spróbowac zdjąć tłumik ,który może być zapchany ,lecz bardziej prawdopodobne że skończysz na wymianie modulatora. ( W warunkach domowych możesz sprobować wlać jakiegoś smarowidła do zaworu , jak będziesz miał szczęście to zawór odpuści ) Jeżeli sam czujnik jest uszkodzony to błąd...
To jest pompka bez zbiornika czyli teoretycznie podłączając go do otwartego układu nie wytworzy ciśnienia - będzie tylko dmuchać. Dopiero jak ograniczysz przepływ to ciśnienie zacznie rosnąć. Koło tym napompujesz, instalacje przedmuchasz ale to już słabo - moim zdaniem lepiej mieć zbiornik i jako takie stabilne ciśnienie - wtedy możesz dmuchnąć. A tak...
Witam mam niskie ciśnienie na piecu koło 1 bar Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś wie jak odkręcić ta część z zdjęcia, dwa lata udało mi się jakoś to odkręcić i było z ciśnieniem wszystko ok Bardzo proszę o jakieś wskazówki
Załóż koło jaz napompowane i zmierz na aucie ciśnienie. Sam odpowiesz sobie na to pytanie.
ja jeszcze zadam proste pytanie, jakie masz ciśnienie w gumach? ja miałem podobny przypadek w ibizie, mało nie odfrunęła , okazało się, że jakiś życzliwy nabił po 2.8 w każde koło. No i oczywiście przychylę się do tego co robokop napisał, jak ciśnienie jest ok to pełna geometria do sprawdzenia.
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
witam mam pytanie czy przez złe podpięcie węży od parownika możliwe jest coś takiego że przejadę 5km i węże tak gorące że z pod maski dymy idą z parownika też dodatkowo powstaje takie ciśnienie koło gaźnika jakby się coś gotowało a jak odkręcę kurek0 wlewu chłodniczego to dopiero puszcza i dymy (para) ustępuje po jakimś czasie i ciśnienie spada płyn...
Tam są chyba dwie, najlepiej to zmierz ciśnienie przed rozdzielaczem. Jak będzie ok tzn. coś koło 8bar (tak jest bynajmniej w 117.963) to daj mostek na przekaźnik paliwa i naciskaj klapę spiętrzającą z wtryskiwaczy powinien lecieć strumień tym większy im mocniej naciśniesz.
Dopompuj tylne prawe koło ...
Nie zrozumiałem :) myślałem że piszesz o zegarach w sensie licznika w samochodzie. Czyli sprężarka się załącza a zegary ani drgną ?? ani wyżej ani niżej niż statyczne ciśnienie?? a koło pasowe się nie ślizga??
Temperatura silnika i dolotu poprawna, ciśnienie na garach miedzy 12-14 bar, dolot szczelny, kolektor ściągałem, uszczelki wymienione, wtryski ładnie pylą, ciśnienie paliwa koło 3.5 dokładnie nie pamiętam, sonda nowa założona w serwisie, oscyluje ładnie. Spaliny śmierdzą paliwem, map dosyć wysoki jest bo koło 420mbar. Zastanawia mnie jeszcze ten kąt...
A sprawdziłeś ciśnienie w zbiorniku koło kotła? Czy może membrana w nim nie pękła?
Jak pompa była wymieniana to może źle ustawiony jest zawór przelewowy. Jak masz dobrze zrobiony silnik to na zimnym ciśnienie powinno być koło 5,5 at.
no pewnie że w powrocie będzie pełno paliwa bo ciśnienia nie będzie. regulator poto jest aby utrzymywać zadane ciśnienie, coś koło 3 ata. echh.. a gaz narazie zostaw, najpierw zrób benzynę.
Ford Kuga 2.0 TDCi problem z układem niskiego ciśnienia paliwa. Witam. Problem polega na tym, że pompka paliwa w zbiorniku nie jest w stanie nabić ciśnienia (min. 3,5 bar, tyle jest wymagane, żeby auto w ogóle kręciło), gdyż przelewa przez pompę wysokiego ciśnienia na powrót. Do filtra dochodzi ok. 6-7 bar, wychodzi tyle samo, ale nie jest w stanie...
Do 2 barów. Tutaj bym polemizował, przy 2 barach może rozerwać co nie co. Fabrycznie pompuje koło 1,3 bara dla 130 przy 90 km masz tylko 1 bar.
Przyczyna znaleziona, wadliwy był oring między misa olejowa A pompa olejowa, i pompa ssała powietrze zamiast oleju,po wymianie tego oringa bez odpalania w kilka sekund na biło 4 atm , A na rozgrzanym mocno oleju było koło 3 , problem rozwiązany
Koło pośrednie rozrządu jest smarowane pod ciśnieniem . Wytarte koło i czop powoduje że spada tu ciśnienie oleju.
Ciśnienie gazu po dodaniu buta spada poniżej 0,3 i przełącza na benzynę. Ciśnienie map skakało koło 0.27-0.28 Ciśnienie robocze wynosiło czasem 0.7 czasem 1.5 kręcenie śruba do regulacji na parowniku nie wiele dawało. Co może być przyczyną ?
Ewentualnie podczas wymiany opon ktoś mógł uszkodzić czujnik. To zależy, czy pokazuje niższe ciśnienie, czy przebite koło.
Powalczyłem trochę z tym silnikiem. Co zostało zrobione? Wymieniłem pompkę paliwa na chińczyka, z wyglądu identyczna. Wymieniłem filter paliwa. Wymieniłem zbirnik paliwa wraz z linią paliwową. Przeczyściłem gaźnik na tyle co umiałem oraz pomierzyłem ciśnienie na tłokach (jest koło 11). Wydaje mi się że gaźnik ma złą mieszankę ustawioną bo dostaje za...
Między 25-31 bara. Koło 30 to raczej silniki nowe lub po remoncie.
Nie koniecznie, rozwalony dwumas i to samo. Wysokie HC oznacza problem ze spaleniem/spalaniem/zapłonem ciśnienie paliwa, koło pasowe na wale nie rozwulkanizowane? Tam czyta obroty. Połóż ten silnik na kołku i nie będzie telepać, to R6.
(at)bobytempelton w Witam ja w tej sprawie citroena 1.4i16v a konkretnie niskie ciśnienie oleju. Czy na pewno olej ucieka przez te koło zmiennej fazy rozrządu. I co z tym zrobić
Mianowicie dawno temu już by takie coś było wynalezione. Nie zawsze było dawno wynalezione. Niejaki Guise Christopher nie tak dawno opracował swój silnik. Mnie się on podoba. Niesamowita prostota. Wydaje się być prosty. Nie potrafię załapać jak on może pracować. W momencie gdy dochodzi do przepuszczenia gazu wyrównuje się ciśnienie i co dalej ? Koło...
sprawdź wiązkę silnika koło akumulatora. Jakie ciśnienie pokazuje ten czujnik na postoju? Generalnie jak pokazuje wysokie, to sterownik silnika za pomocą zaworu n75 nie będzie wysterowywał turbiny.
Z tego co pamiętam ciśnienie na zimnym wynosiło coś koło 8bar Dodano po 3 Koło 22 dam znać co z tym zaworem Tylko niebardzo wiem jak go sprawdzić ściągam króciec gaźnika i co dalej, kopać i patrzeć czy się otwiera?
napewno lanzar w muzie ala techno zagra lepiej ale yakuza w czarnej ma lepsze zejście ( bynajmniej u mnie tak było ) jesli chodzi o 15" to kupił bym np: xtc 1500, coś po między lanzar max15 a yakuza 15". W teście Auto Hi-Fi &Tuning dostał maxymalną ocene cena/możliwości, ma 350 rms i do zasilania wystarczy np 1502.( no ale to 15: a nie 12" jak w temanie...
Sprawdź jeszcze szerokość paska .( gdy zużyty wychodzi niżej na koło wariatora a więc niższa predkość). Zobacz ciśnienie w ogumieniu. Twoje 60 km to nie tragedia może silnik jest już troche zużyty. Przy tych silnikach udaje się z reguły osiągnąć 65km/h bez wiekszych problemów na częścich fabrycznych. Nie sugeruj się też postami typu wymieniłem rolki...
Witam - jak to byłby filterek to by od dłuzszego czasu sie to działo(trudno by odpalała)a ja bym stawiał na pompę . Znajc pdzewód z pompy do wtryskókw , odłącz go(włóż go do butelki) i włącz stacyjkę na rozruch . Powinno pompować paliwko do buteleczki . Jeśli nie pompuje to pompę sprawdz na krutko(kabelkami z akumulatorka czy zakręci ,powiniedeś mieć...
Miałem kiedyś problem z pompkami w c360 to światło stopu świeciło się cały czas= ciśnienie w układzie nie spadało do zera
Witam Mam pytanie jak wyregulować zawór czteroobwodowy w volvo fl 612 97r dokładnie chodzi mi o wyrównanie ciśnienia na obwodach na jedną stronę idzie większe ciśnienie okładziny szybciej się zdzierają i tylko jedno koło hamuje
Tutaj masz trochę informacji. Ja tez nich korzystałem. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wygląda na uszczelniacze wału korbowego. Właśnie na nich gubi kompresję. Jeśli będziesz wymieniał to tylko na orginały. Co ty opowiadasz. Uszczelniacze wału nie mają nic do kompresji. Zmierzyć...
ciśnienie na wolnych koło 450 przy 65 stopniach Celsiusza, czas wtrysku 4.1 kat zapłonu oscyluje blisko 0 raz na plusie raz na minusie
Na desce rozdzielczej masz wskazanie które koło i ewentualnie ciśnienie. Na początek sprawdź, czy prawidłowe, ewentualnie podnieś ciśnienie w każdym z kół o 0,2-0,3 bar. No wlasnie nie ma, tylko ogolna kontrolka ze jest niskie cisnienie.
przecież wał napędza koło zamachowe nie wiem o co kaman. Po zerwaniu paska i tak zawory dostały. Można by zmierzyć ciśnienie, ale do tego wymagane jest ustawienie rozrządu
Wygląda na to, że jest dużo lepiej! Od kiedy napisałem ostatni post piec się nie wyłączył. Widzę jednak, że minimalnie spadło z niego ciśnienie, jest teraz koło 1,3 bara.. będę to monitorował :) Bardzo dziękuje za pomoc!
Ja bym dobił gazu gdzieś na 0.4 bara. Jak zacznie spadać temperatura to przy -20 ciśnienie powinno być koło 0 bara. A co się dzieje na rurce ssącej, może być zimna byle nie marzła.
Wymieniłem pierścienie tłokowe, więc ciśnienie komorze spalania jest. We 2 ciężko przekręcić rękami za koło zamachowe, takie jest ciśnienie, a zapalić nie chce.
No zobaczy się jak to gra w BP a jakie ciśnienie akustyczne wyjdzie? coś koło 100 db? czy mniej?
Olej za bardzo nie ma nic wspólnego. Najprawdopodobniej wycieka z pod osi dźwigni gazu. Tam powinien byc jakiś uszczelniacz nie wiem dokładnie jaki. Jak nie łapie na 1 tłok to po pierwsze sprawdź ciśnienie wtrysku. Podczas odpalania wydobywa sie biały dym? Pewnie pompie kłania się regeneracja. :D
Witam ponownie. Jakie powinno być ciśnienie na reduktorze? Coś koło 1.2 bara? Rozumiem że lambde mam fizycznie odłączyć a nie tylko w kompie. Pozdrawiam
Dawno takiego nie robiłem, ale zdaje mi się, że tam był tylko odczyt kodów migowych (pojedyncza wsówka dyndająca gdzieś koło cewki wn) Ale przy takich objawach to trzeba sprawdzić 3 rzeczy: ciśnienie paliwa (1,1 bar), czujnik temp cieczy ( 200-300Ω na gorącym silniku) i oringi wtryskiwacza
Zamiast świecy wkręcasz manometr i kręcisz rozrusznikiem. na zegarze powinno Ci się pojawić ciśnienie, jak będzie coś koło 11 to będzie ok. Zresztą jak zawory dostały to będzie zero.
Odepnij wtyczkę od czujnika ciśnienia koło pompy wspomagania
Sprawdz jakie orbitrol podaje ciśnienie na siłownik. Powinno być koło 80bar.
Jeżeli chodzi o smarowanie to zamiast ciśnieniowego zastosowałem rozbryzgowe. Zamontowalem zbiornik z olejem który jest wyżej od skrzynki korbowej oraz zrobiłem w nim kominek odpowietrzajacy aby nie powstało ciśnienie w skrzynce.
Biogaz to w dużej części metan podobnie jak gaz ziemny. Są instalacje samochodowe na CNG czyli sprężony ziemny, ale tam gaz ma ciśnienie jakoś chyba koło 300 bar. LPG ma chyba jakoś koło 15, ale to propan-butan i inna kaloryczność. Jakbyś chciał jeździć na biogazie, musiałbyś go dobrze oczyścić z siarkowodoru i osuszyć aby ograniczyć korozję, sprężyć...
Jeśli koło blokowane jest sterownik to "wychwyci" za pomocą czujnika przy kole i za pomocą modulatora ciśnienia koryguje ciśnienie w danym obwodzie hamulcowy. Ew. mogą się zacinać zawory elektromagnetyczne w modulatorze albo brak ich zasilania. Przy braku zasilania elektrozaworów modulator działa jak konwencjonalny układ hamulcowy.
Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma kompresję to zawsze przy kręceniu będzie opór. Generalnie ręcznie łapiąc za koło pasowe ciężko go będzie pokręcić, chyba że robisz to kluczem, ale wtedy to wszystko pachnie przytartym silnikiem. Nie ma opiłków jakichś w oleju?
Wypowiadam się za siebie i dla mnie nie ma to większego znaczenia jak jest koło pompy. To nie tddi żeby miało jakieś ogromne znaczenie. W tdci ta pompa odpowiada tylko za ciśnienie a resztą steruje ECU. Czy Ty to złożysz tak jak jest teraz czy obrócisz kołem pompy na miejsce blokowania według mnie nie ma to znaczenia.
Pompa od T25a ,powinna być w sam raz,sam o takiej myślałem,trzeba by tylko zmienić koło zębate na pasowe,i dodać coś czym można będzie wyregulować ciśnienie smarowania. Ilość oleju zależy od zbiornika, w którym on będzie
Sprawdź ciśnienie dostarczanego paliwa. Powinno chyba nosić coś koło 3.0bar. Sprawdź może jeszcze ciśnienie sprężania...może jest jakaś duża różnica między cylindrami..
witam mam problem z renault master 3 zbudowanym w 2016 tylne koło po prawej zawsze ciągnie. Samochód ma nowy moduł abs tylko część mechaniczną. nowy zacisk hamulcowy, klocki hamulcowe, elastyczne i linki hamulca ręcznego... przewody zostały przepłukane środkiem do czyszczenia hamulców. Nie daje żadnych błędów podczas odczytu, po podniesieniu autobusu...
to jeszcze raz ja... Brak ciśnienia na mostku o którym pisałem powyżej to ślepy zaułek Pozostawiam ta informację dla innych: Jeżeli na elektrozawór nie idzie napięcie to olej jednym kanałem leci do KZFR a drugim wypływa. Jeżeli podamy stałe napięcie to elektrozawór się przestawi i olej będzie płynał drugim kanałem, a wypływał tym pierwszym. W obu przypadkach...
bezwładnościówka puszcza potrzebuje wiedzieć który to przekaźnik główny:) ten 60A? w skrzynce koło ecu?
Ciśnienie jest stałe i nie wacha się. A z tym przewodem Koło mówił że problem jest gdzieś dalej. Bo próbował Tak jak mówisz. Dodam jeszcze że kontrolka oleju zaczyna mrugać i Piszczeć po włączeniu zapłonu. Na wył silniku
http://obrazki.elektroda.pl/1711387800_1... 1- Kierunkowskazy 2- Światła drogowe 3- Spadek ciśnienia powietrza 4- Ładowanie 5- Ciśnienie oleju 6- Powinno by gniazdo 12V A tych poza deska rozdzielczą koło guzika w oryginale nie ma w ogóle. http://obrazki.elektroda.pl/7026159100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4002751400_1...
Mam taka teorię ,nie wiem czy mądrą. Czy koło pompy CR jest ustawione poprawnie co do wału i na blokadę? To koło powinno być ustawiane na blokady bo jak mówi producent zapobiega to wahaniom ciśnienia na szynie. Ale czy aż tak ?
Zmierz ciśnienie na tłokach i ciśnienie paliwa, jak nie będzie koło 3 bar dla pełnej i 1bar dla jednopukntu, nie odpali, będzie zalewał świece.
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Ciśnienie za zaworze gazowym przy pełnej mocy coś koło 200 jednostek na mikromanometrze. To ciśnienie jest przed zaworem, czy na palniku ?
No i udało się. Ale.. po zalaniu przewodu, pompy ciśnienie w hydroforze zostało spuszczone do było koło 0.5. Dopiero przy takim ustawieniu za 3 razem pompa zaczęła pompować wodę i wszystko działa.
Hydraulik nic nie wspomniał, że można zamontować naczynie przeponowe i wycieki ustaną? Z drugiej strony to trzeba by było zamontować manometr bo jak przy zaworze na 0.7 MPa kapie woda to jakie tam musi być ciśnienie? Bałbym się stać koło tego bojlera, to tykająca bomba.
Rozlacz przewód przed elastycznym złączem (patrz przód po lewej koło silnka)- trzymaj kciukiem, pomocnik niech odpali auto - napisz teraz ile utrzymasz kciukiem ciśnienie, jeżeli 1lub 2 sekundy sprężarka ok, jeżeli dłużej to glowiczka do wymiany. To 20 minut pracy na sprawdzenie kompresora, osuszacz wymieniłeś kompletny czy tylko filtr? P.S.jaki masz...
Właśnie nie jestem pierwszy właścicielem, nie wiem też czy turbina byłą regenerowana. Czy jeżeli była już regenerowana, można to zrobić ponownie? Mechanik powiedział mi, że nie mógł sprawdzić ciśnienia, bo układ był nieszczelny z powodu nieszczelnego intercoolera właśnie .. jutro będzie miał tą chłodnicę i ją wymieni i sprawdzi wtedy ciśnienie. Pewnie...
Witam, z racji wieku, postanowiłem wymienić przewody hamulcowe w Oplu. Wymieniłem wszystkie przewody. Następnie założyłem pompkę do odpowietrzania na zbiornik z płynem hamulcowym i wytworzyłem ciśnienie, następnie odpowietrzyłem każde koło. Efekt jest taki, że przy zgaszonym silniku pedał jest twardy. Natomiast jak odpalę auto to pedał wpada w podłogę....
Ja dokładnie tak patrzyłem na ten problem. Zakładałem, że ja nie mogę "zasysać" wody z sieci. Dlatego od początku obstawiałem, że to musi być zbiornik na wejściu i dopiero z niego budujemy swoje ciśnienie. Czyli zbiornik otwarty, z którego będziesz pobierał wodę swoim hydroforem do swojej instalacji domowej. I ktoś już wspomniał, że taki zbiornik może...
Biega o to że ten który był klepiący się naprawił (drugi cylinder) a terz nie chodzi pierwszy. Każdy był rozbierany osobno itd i na pewno trafiły tam gdzie były. Znalazłem na jakimś angielskim forum że w r20 ciśnienie powinno wynosic koło 135 kg/cm a w jakimś innym 195 kg/cm. Już mam mętlik bo nie ma jednoznacznej odpowiedzi że tyle i tyle ma być...
regeneracja koło Poznania 4000
każdy silnik euro5 2.0tdi na CR podejdzie pompa na pasku tylko w prawie każdym trzeba zmienić koło napędu na wale + zaślepić otwór w bloku a to nie są proste rzeczy.
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Włącznik ciśnienia.
czujnik ciśnienie koło ciśnienie powietrza koło jakie ciśnienie koło
toyota radio zasilać pralka candy zapchana creative glosnosc
Toshiba 40L3433DG Firmware Download Guide Hisense 32A4BG Remote Control Not Working: Troubleshooting Guide