Trzeba znaleźć miejsce ucieczki ciśnienia. Ja bym zaczął od wtrysków - czyli na początek test przelewowy. Bo zazwyczaj okazuje się, że wtryskiwacze "sprawdzone w profesjonalnym warsztacie" okazują się powodem. Te "profesjonalne" warsztaty to może i mają jakieś maszyny do sprawdzania, ale jak coś konkretnego trzeba przy wtrysku zrobić to brak narzędzi...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
na forum Audi znalazłem że to jest normalne ciśnienie na wolnych obrotach w tych silnikach High Fuel Pressure - to powinno to być od szyny wytryskowej, coś jeszcze pomoc wytłumaczyć ?
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Sterownik widzi obroty przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie?
Trzeba zrobić test przelewowy wtryskiwaczy. Cykanie wtryskiwaczy nie ma znaczenia.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Na plaku lub starterze chodzi ?
Czy ktoś ma tabelkę jak wyliczać ciśnienie na listwie z napięcia czujnika ciśnienia listwy? Skaner nie chce mi pokazać ciśnienia a nie mam zegara, żeby sprawdzić ciśnienie. Pozdrawiam.
Sterowanie impulsowe. Podłączając do nap. 12V nic nie słychać, żadnego puknięcia? Trochę dziwne te napięcie 8V na czujniku. Odepnij kostkę od czujnika i wtedy zmierz.
No, ale jest jeszcze czujnik ciśnienia na CR
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Na listwie przelewowej wtryskiwaczy masz mechaniczny zawór dławiący. Ze sprawnego motoru przełóż całą listwe przelewową wtryskiwaczy.
Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Taki stukot potrafią wywołać w swoim samochodzie. Wystarczy podnieść ciśnienie na listwie 4 razy.
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
czy istnieje synchronizacja korbowego wała -z oscyloskopem
Ma być 3.5 bar.
Na samym zapłonie ciśnienie na listwie 0bar
Jakie ciśnienie na listwie gdy nie zapala?
może pompa wstępna, nie kojarze bardzo scenika ale np laguna 2 jest taka za silnikiem z prawej strony,jak stoi ciśnienie na listwie?co z immo?
Witam jaka była przyczyna!??
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Witam mam podobny problem z D4D , nie odpala na ciepłym. Czy ktoś wie jakie powinno być minimalne ciśnienie na listwie żeby auto odpaliło ??Dziękuje za pomoc
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Gdyby był problem z paliwem to by z plaka palił. Jakieś błędy w chwili występowania problemu. Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia? ECU widzi obroty?
Możliwe, że znalazłeś usterkę. Pod kompem zobaczyć czy sterownik odblokowany, ciśnienie na listwie wtryskowej. Obroty silnika.
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
Jakie ciśnienie na listwie?
Pierwsza porada to zobaczyć jakie obroty są w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Druga ciśnienie na listwie.
Temat opanowany. Jak ktos potrzebuje info priv. Pozdrawiam.
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
EE, chyba nie byłeś w serwisie tylko czytasz komunikaty z deski rozdz. Obstawiam zbyt wysokie ciśnienie na listwie i to ci gasi silnik.
Witam . Błąd sugeruje usterkę w układzie wtryskowym . Sprawdź ciśnienie na listwie . Oczywiście najpierw wymiana filtra paliwa .No i koniecznie sprawdzić przelewy czy nie ma wycieków .
Bezpieczniki sprawdzone...żarówka Pytałem o wtryskiwacze, nie o bezpieczniki. Jakie ciśnienie na listwie ? poniżej ~180psi nie otworzy wtrysków.
zrobi tak: http://obrazki.elektroda.pl/5498795800_1... i sprawdz synchronizację ))
Kiedyś podstawiałem z wtyczką w bok i nie hulało. Zbyt duże ciśnienie na listwie i ster gasił silnik.
Skoro był wymieniony a teraz zgłasza taki błąd, to sprawdzić ciśnienia. Jak jest dostęp do komputera to można sprawdzić ciśnienie na listwie. Bosch czy Siemens?
Ciśnienie na listwie świadczy o tym że pompa utrzymuje ciśnienie(czyli ok). Filtr par jest w nadkolu prawym. Ze zbiornika idą 3 przewody paliwowe . Jeden ciśnieniowy ,drugi powrót (idą do listwy) i 3-ci par paliwa.Zagłusz go np. śrubką
To tak jak kaczor2502 pisze, trzeba się podpiąć czy to clipem czy czymś podobnym, sprawdzić błędy i parametry bieżące takie jak ciśnienie na listwie i w kolektorze dolotowym.
Zostały sprawdzone bezpieczniki , przekazniki i świece. I dalej nie odpala . Dodam że pompa jest podpięta dobrze .. I co z tego wynika?Jakie ciśnienie na listwie?Iskra jest?Obroty widzi ?Błedy są?
Sprawdzisz to ciśnienie paliwa czy nie? Sam zawór sprawdzałeś? Jesteś też pewien że na wyjściu ecm to te same kable ? Które to piny? Dodano po 2 Aby sprawdzić ciśnienie na listwie trzewa w Lexi wejść w moduł sterownika ? W sterownik silnika. Można też na wyjściu z czujnika multimetrem .
Wtrysku normalnie pracują, wydają jakiś dziwny dźwięk ? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Moze tez byc przeplywomierz, egr, auto posiada Filtr cząstek stałych ? Filtr paliwa jak wygląda ?
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Za nieodpalanie odpowiada prawdopodobnie błąd P0251. Jakie masz ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia, bo obstawiam że będzie z nim problem. A co dokładnie wykazała próba przelewowa? Na razie nie skupiaj się na tym co wymienić, tylko skup się na prawidłowej diagnostyce.
Wiem powinienem zmierzyć ciśnienie na listwie ale chwilowo nie mam czym i nie wiem jaka wartość powinno mieć 3.3 bar.
Kolego aris55 , ja też mam prinsa i miałem dokładnie to samo. Opis z pierwszego postu jest typowy dla zanieczyszczonego olejem reduktora (niestabilne ciśnienie). Czasem tak jest, ja nazywam to - złośliwość rzeczy martwych - jak są sprawdzane, to działają idealnie. Najlepszym diagnostą w tym przypadku jest zabudowany na przewodzie między reduktorem i...
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
No, jak odpala na samostarcie, to znaczy, że iskra i kompresja są (czujnik położenia wału też jest OK). Nie ma trzeciego elementu - paliwa. Do sprawdzenia byłyby wtryskiwacze, pompa paliwa (ciśnienie na listwie), przewody połączeniowe, sensor temperatury i na końcu komputer.
pompa dobija na maxa bo nie ma co puscic tam na dole. Na listwie jest zawór ciśnienia.Wykręć go,bo pewnie podłożył ktoś groszówkę.
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie , nadal podejrzana pompa albo regulator .
Co to za dziwaczne metody diagnostyczne? Podpinaj komputer, odczytaj defekty, sprawdź ciśnienie na rampie i synchronizację wału z wałkiem.
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
W tym przypadku wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy. Od razu po odpaleniu jakie masz ciśnienie na listwie? Po odpaleniu rośnie aż do 1800 bar?
Cześć tu masz informacje zależy od typu pompowtryskiwaczy.
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Kolego z mojego doświadczenia z tym silnikiem wynika że za większość tych objawów czyli za : -ciężkie odpalanie -niskie ciśnienie na listwie -brak mocy odpowiadają wtryskiwacze! Z moją rav4 też tak było, wystarczy podpiąć kompa pod samochód i wszystko wyjdzie na korekcjach!
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
To zostają czujniki do sprawdzenia oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dorzucam małe wskazówki do sprawdzenia czujników.
Jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej w czasie kręcenia rozrusznikiem i jak jest prędkość rozrusznika?
W parametrach nic oprócz falującego ciśnienia nic niepokojącego nie widać. Ciśnienie przed pompą CR mierzyłem i jeśli dobrze pamiętam to było około 5.5bara. Zmierzone także ciśnienie na listwie CR i faktycznie faluje więc czujnik nie oszukuje.
Witam. Mam ten sam problem zbyt wysokie ciśnienie na listwie plus te same objawy od 2800 obrotów tryb awaryjny. Rozwiazales jakoś ten problem?
poszukaj przekażnika w instalacji BRC najprawdopodobniej on ma słaby styk i tak sie własnie auto zachowuje ze brakuje mocy
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze, że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000 kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 Zauważyłem na komputerze, że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000 kPa na biegu jałowym. Tak ma być? (at)ElektrodaBot
Czy udalo sie rozwiazac problem? Mam to samo, pompa w zbiorniku wymieniona, pompa wc wymieniona, zaworki podmienione, rozrzad sprawdzony, puszczone nowe przewody do zbiornika, auto odpala po zdlawieniu powrotu z pompy i pokazuje 1600bar na listwie i tyle tez ma na manometrze, gasnie po dodaniu gazu.
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Ciśnienie na listwie jest ? Kto jest producentem wtryskiwaczy ? Zakładam, że Continental.
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej podczas kręcenia rozrusznikiem?
czy cyrki z katalizatorem mogą być powodowane przez słabe ciśnienie na listwie wtryskowej. Przez słabe ciśnienie na listwie jak najbardziej możliwe, na wtrysku raczej nie
A jakie widzi ciśnienie na tej listwie?
Witam wszystkich i proszę o pomoc pacjent Ford Focus C-Max 1.6 16v TDCi problem polega na wysokim ciśnieniu w listwie cr . Auto odpala lecz po 2 sekundach gaśnie i wywala błąd wysokiego ciśnienia paliwa zaworek regulacji działa czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok , sterownik silnika podmieniany i cały czas to samo .
Problem rozwiązany wymieniony jeden wtryskiwacz.
Witam. Czy na kompie pokazuje ciśnienie na listwie wtryskowej CR?
Winny byl zawór regulujacy ciśnienie na listwie coman rail
Jakie jest to Ciśnienie na listwie? Komputer widzi obroty wału i wałka? Synchronizacja jest?
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Już zwieziony. Błąd P0087 – niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Pompę słychać. Jakieś pomysły?
Na pewno ustawić takie samo ciśnienie gazu na listwie wtryskowej. Śruba na klucz imbus w korpusie reduktora. A najlepiej to pojechać do gazownika na regulację.
Sprawdź zawór mechaniczny na listwie. Dodatkowo cały układ do sprawdzenia pod względem opiłków w układzie. Tam siedzi perkins czy sisu?
ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300 Nie pomyliłeś jednostek? Na rozruszniku takie ciśnienie i brak błędów?
Martwi mnie ciśnienie paliwa na listwie ponieważ na jałowych waha się w zakresie 223-232 bary (wiem że już nie najlepsze) Kolego, tak jak pisał mad666max wyżej: masz idealne ciśnienie na wolnych, wg instrukcji powinno być 250 barów, dopuszczalne odchyłka +/-50 barów. Także ciśnienie przy większych obciążeniach wygląda na prawidłowe. Działanie sztangi...
Z diagnostyki wychodzi że czujnik ciśnienia, tu nie ma innej metody tylko podstawienie pewnego (nie musi być nowy). Może też być regulator (zacina się), ale najpierw podstaw czujnik. Dzisiaj robiłem toyotkę auris z silnikiem 1,4 d4d, samochód kolegi. Błąd czujnika ciśnienia na CR, ale autko normalnie pracuje. Kupiłem na alledrogo taki czujnik (424 zeta...
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Może być wtryskiwacz ale równie dobrze zawór regulujący ciśnienie na listwie, bez podłączenia pod komputer nie obejdzie się
To że słychać pompę to nie znaczy, że daje ciśnienie na listwę wtryskową ;) Z tago co pamiętam na listwie jest zaworek - możesz sprawdzić (ostrożnie) czy jest ciśnienie. Tylko rozłóż jakąś szmatę żeby Ci benzyna silnika nie ochlapała.
Dobrze by było jeszcze sprawdzić ciśnienie na listwie.
Jakie komputer widzi ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Witam grupowiczow. Pacjent Volvo fh4 2019r 500. Przebieg 560000. Od jakiegoś czasu samochód zaczal dużo palić i brakuje mu mocy. Aktualnie jade z 8t a rozpędza się jak z 20t. Podłączyłem komputer i pokazuje błędy niskiego ciśnienia paliwa. Filtry wymieniane rok temu. Czy przerabiał ktoś taki temat. W serwisie po odczytaniu błędów zdalnie twierdzą że...
Cześć, C4 Picasso 1gen z silnikiem 1,6 HDi na rezerwie po przejechaniu kilku kilometrów od odpalenia nagle zaczęło klekotać, jakby samo przyśpieszać a po wrzuceniu na luz zgasło. Myślałem że to przyśpieszanie mogło wynikać z uszkodzonego turbo, ale nie, to wykluczyłem. Paliwo zatankowałem, podpompowałem gruszką (jest w układzie), i probowałem odpalić...
Witam Mazda 6 2.0 diesel 2009r za duże ciśnienie na listwie przełożyłem zawór scv odpaliła jeździła 2 dni zgasiłem i znowu to samo za duże ciśnienie na listwie błędów brak zawory scv podłożyłem 2 i to samo co może być jeszcze i jakie musi być napięcie na wtryskach
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Oglądając ten filmik i czytając Ostatni mechanik siedział nad nim 2 dni, nic nie wymyślił, poza tym że mówił, że podczas kręcenia rano, ciśnienie na listwie CR rośnie powoli aż osiągnie wymagany poziom, potem się stabilizuje, po wyłączeniu auta natychmiast spada do zera. to nie był mechanik który zna CR. Twój problem jest do usunięcia w ciągu jednego...
ciśnienie listwa peugeot błąd ciśnienie listwa ciśnienie listwa citroen
sterujacy samsung delphi interfejs zestaw naprawczy pompa
Dlaczego telegazeta nie działa na Android TV? Wymiana małej diody w alternatorze - jak to zrobić?