Na samym zapłonie ciśnienie na listwie 0bar
A nie ma czasem jeszcze jednego zaworka na listwie?
Możliwe, że znalazłeś usterkę. Pod kompem zobaczyć czy sterownik odblokowany, ciśnienie na listwie wtryskowej. Obroty silnika.
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Co to za dziwaczne metody diagnostyczne? Podpinaj komputer, odczytaj defekty, sprawdź ciśnienie na rampie i synchronizację wału z wałkiem.
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
Wtryski które zamontowałeś są nowe, używane (sprawdzane na stole) , regenerowane? Diagnostykę robiłeś? Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Podmień czujnik na listwie.
Jeżeli podłaczysz oryginalny interfejs w parametrach będziesz miał ciśnienie żądane w danym momencie jak i również rzeczywiste ciśnienie na listwie
Jakie świece są zamontowane i jaki mają przebieg? Jakie ciśnienie jest na listwie paliwowej?
ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300 Nie pomyliłeś jednostek? Na rozruszniku takie ciśnienie i brak błędów?
Witam, a może czujnik obrotów wału. Należałoby podłączyć tester i spr. czy "widzi" obroty i oczywiście jak kolega podpowiadał wcześniej ciśnienie na listwie
Jakie obroty silnika przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej?
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Jeżeli nie będzie błędów to wartości rzeczywiste coś powiedzą choćby np korekty wtrysków czy ciśnienie paliwa na listwie
Zobacz filtr paliwa (czy nie ejst do wymiany), jak nie pomoże to może styki przy czujniki poziomu i rezerwy? może wskaźnik błędnie pokazuje i maz zbyt mało albo zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej?
Czy czasem po tym chipie ktoś nie usunął tablicy błędów? Wywołaj jakiś błąd przez odpięcie czujnika i zobacz czy zostanie zapisany błąd. Jak zaczyna szarpać to sprawdź jak wygląda ciśnienie na listwie.
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały.
"Błędy pokasowane" - Jakbyś podał jakie były to może byłoby łatwiej . Jakie ciśnienie otrzymywałeś na listwie?
Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie paliwa zaczynając od najtańszych czyli filtr paliwa....
To teraz musisz sprawdzić jakie jest wypełnienie na regulatorze w pompie ale to za pomocą oscyloskopu lub wiernika do tego przystosowanego. Z ciekawości odepnij wtyczkę regulatora i sprawdź jakie wtedy sterownik widzi ciśnienie na listwie podczas kręcenia.
Chyba na blokady, a nie na znaki. Sprawdź jakie ciśnienie ma pompa paliwa w zbiorniku, to że podaje ok, ale może za małe ciśnienie? Pod komputerem sprawdzone ciśnienie na listwie wtryskowej?
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Problem rozwiązany. Czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Temat można zakonczyc
Podłączenie pod komputer ma sens ograniczy ci pole poszukiwań , sprawdź układ zapłonowy czy nie zostało pod osłonami przewodów wysokiego napięcia lub aparacie wody,ciśnienie paliwa na listwie.
.(nie ma możliwości odczytu danych rzeczywistych) A to niby dlaczego ? to podstawa do diagnostyki, ciśnienie na listwie itd.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
Mechaniczna Czyli nawet jeżeli była by wina elektryczna to odkręcając rurkę na listwie do wtrysku ciśnienie powinno być takie jak należy?
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
Po błędach wygląda na to że ciśnienie na listwie jest za wysokie albo uszkodzony czujnik ciśnienia i może od tego warto zacząć.
To jakie masz te ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Zmierz ciśnienie na listwie i na układzie przed pompą WC.
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Zawór przepływu lub ciśnienia paliwa, z tego co pamiętam są tam dwa, jeden na listwie drugi na pompie, sprawdź czy jest paliwo w listwie ewentualnie jego ciśnienie. pozdr
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
Przy P0500 powinien zapalić się check, nic o tym nie piszesz. … a jedną z przyczyn tego błędu jest zwarcie lub przerwa w wiązce. Zaczynałbym od sprawdzenia wiązki, spróchniała izolacja potrafi cuda czynić. Check się nie zapala. Nic nie jest logiczne w tym aucie. Wymieniłem dzisiaj cala obudowę filtra na nową oryginalna i efekt jest ten sam.
Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, powinno być 3,5bara.
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Witam ponownie. Panowie powiedzcie mi jaką rolę pełni ten czujnik/regulator przy listwie? Czy on reguluje jakieś ciśnienie?
Brak ciśnienia paliwa!!!! -Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa Mam nadzieję, że wszystkie czujniki (czujnik wału korbowego, czujnik wałka rozrządu) były testowane oscyloskopam i Dialogys To niema nic do Ciśnienie na Listwie po odłączeniu regulatora ciśnienia.
Pompa chodzi cały czas jak masz włączony zapłon - nie ma żadnej regulacji dla pompy w zależności od obrotów. Od tego jest regulator na listwie by utrzymywał stałe ciśnienie benzyny.
Witam tu trzeba podejrzeć wartości rzeczywiste silnika coś napewno wyjdzie a zawór na listwie sprawny jakie masz ciśnienie na rampie.
Z wykresu wynika, że przy wciśnięciu pedału ciśnienie spada by po chwili wzrastać, więc albo czujnik na listwie "jaja" pokazuje lub regulator się przycina...
Sprawdź ciśnienie na listwie po lewej masz wentyl, jak pamiętam 3 atm powinno być,
Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej albo zamulone filtry.
Dodam, że przekaźnik jest w porządku. Prosiłbym o pomoc w lokalizacji problemu, bo się na tym za bardzo nie znam, a nie chce bulić nie wiadomo ile u mechanika. Dziękuje uprzejmie. Jakim cudem sprawdziłeś przekaźnik w BSM jak się nie znasz? Umiesz sprawdzić ciśnienie na listwie podczas rozruchu? Może zacznij od wymiany filtra paliwa.
był pod komputerem i nic nie pokazuje Czyli rozumiem że silnik nie zapala, nie ma żadnych błędów. paliwo w baku jest, jak pompujesz gruszką to czuć że paliwo jest przez nią zasysane ?(gruszka robi się twarda)? jakie ciśnienie na listwie wyszło pod czas diagnozy?
Samo się odpowietrzy jeśli pompa sprawna. Ciśnienie na listwie zobacz. Ja bym obstawiał uszkodzenie przekaźnika głównego.
sorki już poprawiłem chodziło mi o 407. Nie znam zasady działa pompy WC ale z tego co wiem musi robić ciśnienie na listwie. Jak kręce pompą to tak jak by wszystko dawała na powrót.
Szacunek. Może ktoś ma jakieś sugestie. Auto jak w temacie. Objawy: - twardy bieg silnika - zapalona kontrolka silnika - problemy z uruchamianiem Pomiary: - ciśnienie mierzone w listwie za wysokie w porównaniu z ciśnieniem zadanym Naprawa: - wymiana zaworu regulującego ciśnienie w listwie Po wymianie zaworu ciśnienia zgodne. Żadnych problemów. Po dwóch...
Najpierw to kolego sprawdz świece czy grzeją , bo nic nie napisałeś co juz sprawdziłeś. To jest podstawa w dieslach. Jezeli to HDI to podstawa to ciśnienie na listwie. Podłącz pod komputer i sprawdź ciśnienie na listwie. 120 bar to minimum zeby go zapalić. Jak nie masz kompa sprawdź powracajace paliwo z wtrysków.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
sterownik nie załączy pompki paliwa jak ma zły sygnał z czujnika ciśnienia na listwie.
Peugeot 407 2.0HDi RHR Siemens brak mocy i pomysłów ;) Dolot szczelny, przepustnice ciepłe/zimne niepoobrywane, chodzą ok, EGR zaślepiony, wydech drożny (screen z pomiaru ciśnienia różnicowego), podciśnienie sprawdzone i szczelne, wartość wymagana i rzeczywista położenia sztangi pokrywa się niemal idealnie. Turbo późno wstaje (wykres), auto jest mułowate....
No w końcu. Trzeba było od razu napisać że nie ma wolnych obrotów. Przyczyna to np zły sygnał z tps, zły krokowiec, przetarta wiązka. Co do "duszenia" to kto to wie. Słabe ciśnienie na listwie, zapchany wydech, przestawiony rozrząd itd. Potrzebna diagnoza a nie zgadywanie.
Mam .Drożność wydechu,ciśnienie na listwie i parametry.To że był odpalony z kołami w górze nie ma żadnego wpływu na nic.No może na abs.
Na pompie wysokiego znajduje się regulator ciśnienia paliwa, natomiast na listwie czujnik ciśnienia paliwa . Co do drugiego to mam pewne wątpliwości ale mogę sprawdzić jutro, jak potrzebujesz, bo mam taki silnik na warsztacie.
A jaka wartość powinna być na listwie na otwarcie wtrysków? Ja w starym peugeot 406 z 2000 roku miałem mieć co najmniej 200, potem było coraz więcej, może te 267 to za mało? I też miałem tak, że jak był słaby aku, rozrusznik nie miał siły kręcić i też było słabe ciśnienie na listwie. Może jeszcze tak być, że któryś wtrysk "leje" i też ciśnienia nie...
Continental wtryski. Zawór oryginalny i bez zmian, teraz czujnik, ewentualnie drożność, ale miałem kiedyś takiego z zatkanym przelewem, bo listwa przelewowa była źle wykonana i nie robił takich cyrków.
Zmien czujnik cisnienia na listwie tak na wszelki wypadek ze szrotu dostaniesz za 2 dyszki jezeli dalej bd problem to pompa wc jak najszybciej
Witam. Czy ktoś poradził sobie z wyżej wymienioną usterką ? Auto wchodzi w tryb awaryjny i brak mocy. Wtryski, pompa, czujnik, listwa wszystko zmienione. Skacze ciśnienie i napięcie na czujniku. Walczymy z nim ale już pomysłów brakuje.
Wymieniłeś już ten wtryskiwacz? jeszcze nie, od części dzieli mnie spora odległość i chcę kupić wszystko za jednym zamachem (ograniczenia transportowe). Wtrysk na pewno do wymiany ale pojawia się również błąd P0087 - niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, więc chciałbym się upewnić co do czujnika ciśnienia paliwa.
Witam, ten temat chciałbym zakończyć, bo tak właściwie to układ odpowietrzyłem za pomocą wspomnianej gruszki, auto nie odpala z innego powodu. Ale kwestię odpowietrzenia chciałbym zakończyć i podziękować tym którzy włączyli się w dialog. Teraz gdy potraktowałem kalkulator wtrysku PP2000, wiem po odczytach, że ciśnienie na listwie mam wystarczające :)...
Z forum p206 wynikało by że masz walnięte o-ringi na czujniku ciśnienia na wspólnej listwie(common rail). Przebija ciśnienie i dopiero jak dobrze napompuje to kalkulator otwiera wtryskiwacze i silnik zapala. Podobno da się to wymienić samemu.
Napisz jeszcze jaka instalacja lpg, i czy te objawy tylko na bp. Ps sprawdź ciśnienie paliwa na listwie, powinien trzymać 3 bary, jak dobrze pamiętam po lewej stronie taki wentyl jak przy kole.
Bez diagnoskopu możesz sprawdzić niskie ciśnienie i wtyczkę na regulatorze ciśnienia na pompie (czy jest prawidłowo zablokowana). To chyba benzyniak :):) ale któż wie... W momencie kiedy nie odpala to ciśnienie na listwie, iskra i kluczowanie wtrysków trzeba sprawdzić. Gaz to to ma? pozdr
Do sprawdzenia cewka, oscyloskopem warto zajrzeć do wysterowania jej i wtrysków, możliwe, że usterka będzie nawet mechaniczna, niech ktoś sprawdzi ciśnienie na listwie i nie sugeruje się, że tylko na dwóch wtryskach jest wypadanie zapłonów.
Najpierw zrób pełną diagnostykę komputerową. Jeżeli stało się to nagle warto sprawdzić filtr paliwa, ciśnienie na listwie wtryskowej, przepływomierz (o ile jest). Sondy założyłeś oryginał (to znaczy jak były firmy Bosch to też Boscha były założone czy chińczyki?).
Kolego a ile ma koni ta 307-ka. że silnik pracuje w zakresie 3000obr/min to oznacza że nie ma regulacji ciśnienia w listwie comon rail i ciśnienie przekracza 500bar.jakby co to mogę pomóc. tylko czasami nie daj się nabrać na wymianę pompy wtryskowej. jakby co to napisz na P.W jestem z okolic Czarnkowa wlkp
Witam, sprawa dotyczy Peugeota 308 1.6 HDi (kod silnika 9hp), czy ktoś się spotkał z owym przypadkiem. Auto na plaku pali od strzała i chodzi, dopóki go nie zgaszę. Gdy go zgaszę bez plaka, już nie odpali. Błędy p2991 - zbyt niskie ciśnienie paliwa do rozruchu silnika. Podczas kręcenia ciśnienie na listwie skacze od 50 do 70 bar. Po uruchomieniu z plaka...
Witam Problem z peugeotem 306 1,6 tylko benzyna, 94rok. Na jałowym wszystko pięknie, niedawno nowa sonda i pompa paliwa. Lecz podczas przyśpieszania szarpie cała buda sie trzęsie jak sie da wiecej gazu to mocniej, ale autko ogolnie moc ma jak na prawie 300 tys przebiegu. Sonda nowa, ładnie pracuje układ dolotowy szczelny ciśnienie na listwie 2,5 bara...
Witam, po remoncie silnika Peugeot nie odpala. Zostało sprawdzone: 1. Wtryski (po regeneracji) 2. Ciśnienie na listwie 3. Czujnik wałka rozrządu (wymieniony na nowy) 4. Czujnik wału rozrządu (wymieniony na nowy) 5. Czujnik uderzeniowy Po podłączeniu wtrysku na zewnątrz, okazało się że go nie otwiera. Komputer nie pokazuje żadnych błędów i nie mam już...
A jakie jest to dobre paliwo do wtrysków? ile jest tego ciśnienia na listwie ?
... na starym na krótko podaje paliwo, lecz nie odpala,.... Podaje paliwo (jest cisnienie), czy zalacza tylko pompe? "Na krotko" znaczy po zmostkowaniu, czy na krotki czas? "na krótko" znaczy "paluchem" dociska przekaźnik. Tam wogóle jest pompa w zbiorniku? Na listwie nie będzie ciśnienia dopóki rozrusznik nie obróci kilka razy wałem. Ciśnienie na...
Witam, podczas jazdy samochód raptem stracił moc i zgasł, po odpaleniu i dodaniu gazu, zaczął się dławić i zgasł ponownie. Po odcholowaniu do warsztatu okazało się że nie są otwierane wtryski paliwa (są sprawne mechanicznie i elektrycznie), myślałem że jakiś syf zebrał się w przewodach paliwowych lecz po przeczyszczeniu układu dalej jest to samo. Aktualnie...
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 1.6 benzyna plus LPG. Samochód musi dłużej zakręcić zanim odpali (7-8 razy). Problem z LPG wykluczam, gdyż zakręciłem LPG i pojeździłem dwa tygodnie na samej benzynie i było tak samo. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewkę i wszystko wydaje się być w porządku. Mam pytanie: Czy na listwie wtryskowej cały czas powinno...
Witam Serdecznie ! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu w moim aucie , jest to Peugeot Boxer 2.2 hdi 2009r Auto pracuje nierówno , dymi na czarno , ciśnienie paliwa 700 a powinno być 300.Na chwilę obecną wymienione w aucie wtryski ( regenerowane ), czujnik scv , cała pompa CR , Cała listwa , czujnik na listwie ,sprawdzona instalacja , sprawdzone...
Witam mam problem z peugeot expert 1.6hdi. Na zimnym silniku pali, jeździ. Jak się rozgrzeje paliwo, wyskakuje błąd niskie ciśnienie paliwa. Wymieniłem wtryski - przelewały, filtr paliwa ,błąd się pali nadal. Mechanik obstawił pompę wtryskową - wymieniona. Nadal jak się rozgrzeje to samo. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - nie...
wina nie musi być w złym ustawieniu rozrządu może czujnik położenia wału jest przyczyną,bądz wałka rozrządu,jeżeli auto chodzi równo na plaku to zawory napewno nie są uszkodzone,podpiąć trzeba pod dobry komputer i odpalic na plaku i sprawdzić sunchronizacje wału z wałkiem i ciśnienie na listwie,a ten dziwny hałas to czasem nie rozlatujące się koło pasowe?
Witam .Peugeot 206 1.4 benzyna .Samochód stał około miesiąc czasu ,rozładował sie akumulator ,teraz nie da się go odpalić.Dodam że nie posiadam do niego żadnego pilota a i kluczyk dostałem strasznie zniszczony ,wydobyłem z niego pastylke przykładam ją bezpośrednio do transpordera ale to nie pomaga .check engine świeci się cały czas jak kręce rozrusznikiem...
Witam może i było już ale w tym przypadku nic sensownego nie znalazłem.Problem jest taki że za cholerę nie zapali,sprawdziłem rozrząd ciśnienie luz zaworowy i git,czyli silnik mechanicznie ok.Wtryskiwacze mechanicznie i elektrycznie sprawne ciśnienie na listwie jest,iskra jest ,świece mokre błędów nie ma (x431) i nie wiem już nie mam pomysłów sterownik?
Witam, błąd p1198 Peugeot. Ręce opadają, proszę o pomoc. Sprawdzone wtryski, wymienione czujniki na pompie i listwie, nowy regulator ciśnienia paliwa, nowy filtr paliwa, nie było opiłków, bak sprawdzony, smok ssawny czysty. Pali od styku, traci moc po rozgrzaniu, po wyłączeniu kluczyka moc jest z powrotem ale nie na długo i jeszcze jak jest chłodniej...
siemka sprawdz sobie zawór upóstowy na listwie wtryskowej Dodano po 1 badałes wydajność pompy oraz ciśnienie
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Jakie ciśnienie paliwa powinno być przy kręconym silniku rozrusznikiem dowiedziałem się że od 150 do 200 bar a ten ma 380 do400 bar mierzone między listwom a wtryskiem,czy to może być powód nie odpalania.Kody usterek jakie wyskoczyły to P0001-regulator ciśnienia paliwa przerwa w obwodzie P0003-regulator ciśnienia paliwa sygnał za niski P0193-uszkodzenie...
Ciśnienie sprawdzałem na Launchu, w Informacjach wtrysku jest zakładka cinienia na listwie, podczas kręcenia rozrusznikiem wacha sie miedzy 290 a 305 Bar. Oczywiście jak nie kręce spada do 0.
Kupiłem ECU i kluczyk z transponderem i sensor dokoła stacyjki,ale brak sterownika transpondera kolejny naciągacz na allegro zestaw bezurzyteczny.Dalej nie wiem co jest grane co jeszcze może być auto nie odpala.Podpowiedzi co jeszcze może być autko kręci rozrusznik na samostarcie jest zapłon (czyli rozrząd oki) pompa paliwa niskiego ciśnienia nowa .A...
Niekoniecznie ASO ,tylko ktoś kto ma o tym trochę pojęcia i sprawdzi chociażby ciśnienie na listwie wtryskiwaczy i po tym badaniu oceni stan wtryskiwaczy,pompy itd...Bardzo prosta czynnośc i od tego się zaczyna gdy są problemy z zasilaniem na benzynie.
Witam szanownych forumowiczów, przywieziono mi peugeota 307 hdi 2004r na sid 803. Mam takie błędy ( kasują sie na zapłonie - wracają przy kręceniu) p1598, p1351- przekaźnik świec żarowych p0472 - czujnik ciśnienia DPF p1457 - filtr DPF uszkodzenie p1198 - kontrola wtrysku uszkodzenie ECU p0087 - ciśnienie na listwie za niskie Niby zgasło na autostradzie....
Witam Objawy są takie że powyżej 2000 obr/min silnik słabnie, a ok 2900 przestaje się rozpędzać (na postoju i w czasie jazdy). Wszystko wskazuje na to że komputer ma uaktywniony tryb awaryjny (zmniejsza ciśnienie doładowania). Po podłączeniu launcha pokazuje błąd "Intermittent fault. Fuel pressure regulator stop requested but regulator still activ"....
Witam, mam ten sam problem, że jest w trybie awaryjnym i już nie wiem, co mam zrobić dalej, a między innymi wymieniłem zawór EGR na nowy, przepływomierz powietrza nowy, turbinę po regeneracji, wyczyszczony intercooler, odma również, wtryski sprawdzone są w 100% dobre, kostki wtrysków nowe, a samochód dalej bez mocy i w trybie awaryjnym do 3 tys. obrotów...
Ale teraz badziewie wstawiają, 73tys i wtrysk poleciał? Błąd układu jezdnego, to może faktycznie komputer przeszedł w tryb awaryjny żeby kierowca nie szalał, i w tryie awaryjnym (mniejsze ciśnienie paliwa na listwie?) wtrysk szwankował? Tak sobie dorobiłem teorię :) A o przyczynach błędów ASR/ESP nie wspominali? Czy to było tylko za niskie ciśnienie...
Sekwencja... A dalej? Jaki sterownik i reszta gratów? Najbezpieczniej dla Ciebie to oddać auto do gazownika, bo widzę po wypowiedziach, że nie masz o tym bladego pojęcia. Do przełączenia na gaz potrzeba spełnienia kilku warunków: 1. Odpowiednia temperatura cieczy chłodzącej. 2. Odpowiednie ciśnienie gazu na listwie 3. Prawidłowy sygnał obrotów silnika....
P0194,"Czujnik ciśnienia listwy paliwowej - przerwa" P0224,"Przepustnica /czujnik położenia pedalu /przełącznik B - przerwa"
Z tego co ja wiem to pompa daje ciśnienie na wspólną listwę na której jest zawór przelewowy nadmiernego ciśnienia który otwiera przelew.Myślę że dobrze kombinujesz i zawór na listwie jest uszkodzony.Sa dwa rodzaje wtrysku w peugeocie bosch lub simens i w jednym z nich jest takie rozwiązanie.Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale kiedys byłem na...
a cisnienie na listwie w trakcie rozruchu?
ducato ciśnienie listwie ciśnienie listwie paliwa wysokie ciśnienie listwie
hamulec przyczepa schemat genway bezpiecznik wycieraczka tylny
Schemat modułu zapłonowego Skoda Favorit - gdzie znaleźć? Wymiana łożysk w pralce Privileg Classic 50614