P1191 odnosi się do usterki w układzie paliwowym, to obwód czujnika ciśnienia magistrali paliwa, który może być poza zakresem (wymaganym) lub jego za wysoki bądź za niski sygnał lub jest to usterka układu ciśnienia paliwa, niestety z z pompą włącznie.
Jakie jest ciśnienie paliwa w magistrali, jaka temperatura silnika. Tak nie śmiało spytam a paliwo w baku masz.
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Witam 0077 problem z wtryskiem nieokreslony ktory (uwazam ze 3),0047 bledne dzialani sensora polozenia walka rozrzadu,0037 za niskie cisnienie na magistrali zasilania paliwem (sporadyczne).Pozdrawiam
Witam wedlug zalacznika to za niskie cisnienie na magistrali paliwa,uszkodzony czujnik cisnienia na magistrali,postaraj sie sprawdzic cisnienie paliwa.Pozdrawiam
Może być nieduża nieszczelność zaworu ciśnienia paliwa i przez krótki czas postoju ciśnienie nie zdąży opaść z magistrali a przy długim czasie całkowicie zleci paliwo po stronie powrotu i wtedy samochód na chwlę zapali ale gdy uchyli się membrana w zaworze ciśnienia w calej magistrali nagle spada ciśnienie do tego stopnia że samochód zgaśnie.Następne...
Dlatego pisałem - skaner No to pomiar ciśnienia paliwa na magistrali. Nie pisałeś wcześniej o czujnikach. Pozdrawiam.
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Teraz vito juz nieodpala wcale i cały czas wyświetla takie błędy wtryskiwacz cylindra 4lub3lub2lub1 nr wtrysków wyświetla za każdym razem inny i opis pod błędem spadek obciążenia czy ktoś podpowie jak zinterpretować ten błąd wszystkie inne wartości są o.k. ciśnienie magistrali podczas kręcenia 25Mbar, na próbe podkręciliśmy na zewnątrz inne wtryski...
Tam jest ewidentny problem z ciśnieniem i magistrala paliwa. Robione kilka razy i po tym zabiegi działa jak ta fabryka przykazała. Dajcie sobie powiedzieć. Czekam na post gdzie ktoś napisze że wał korbowy po dłuższym postoju zmienia geometrię. - To zaczyna być śmieszne. Bardzo proste do diagnozy - jak będzie pewniak że nie odpali po postoju do dolotu...
Czasami bywa tak, ze paliwo schodzi z magistrali. Przy powolnym odpływie paliwa kilka podpompowań pomaga. Podłącz manometr i sprawdź jakie jest ciśnienie i jak długo jest utrzymywane.
Kolego tylko diagnostyka komputerowa może podpowiedzieć co tak na prawdę dzieje się u Ciebie.Silnik wpada w tryb awaryjny i dla tego nie ma mocy.Często tak się dzieje gdy układ adblue się psuje,ale falujące obroty wskazują na pewno jakąś inną usterkę.Zresztą wywaliło by ci błąd ad blue. Tryb awaryjny??? a gdzieś ty to wyczytał??? Jedyna sytuacja, gdy...
Sprawdz cisnienie powietrza na kompresorze i ciśnienie paliwa na magistrali pompa -wtrysk oraz jego stabilność .
Problem z uzyskaniem wymaganego ciśnienia paliwa w magistrali. Z plaka też by odpalił bez pchania.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Miszczuniu, a może by się tak przyjrzeć układowi paliwowemu wpierw? Pompka, filtr, regulator, ciśnienie na magistrali paliwowej, wylać z baku to co tam w tej chwili się znajduje i zalać świeżym paliwem, a dopiero potem robić kabarety z resetem kompa ?
Pomiar ciśnienia paliwa w tym silniku jest prosty-na magistrali jest zaworek Schradera, taki sam jak w kole.
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem...
Sprawdź ciśnienie paliwa w magistrali paliwowej, prawdopodobnie wymienisz pompę i będzie ok.
mierzyłeś ciśnienie paliwa na magistrali?
Sprawdż ciśnienie paliwa na magistrali paliwowejy. Ponadro wlej trochę paliwa do kolektora ssącego zabacz czy zareaguje wzrostem obrotów. Zobacz czy w czasie otwieraia przepustnicy na przcującym silniku wydłuża się czas otwarcia wtryskiwaczy. Ciśnienie 8 to mało , przy pomiarze ciśnienia sprężania zrób próbę olejową aby ustalić, czy uszkodzone są pierścienie...
2 i 3 odpowiedź, czyli test przelewów, + wykres ciśnienia magistrali + co ci skacze w ciśnieniu paliwa i w jakich granicach? Pozatym przed samą pompą zastosuj kawałek przezroczystego węza i zobacz czy nie ciągnie powietrza!!! I w 40minut masz odpowiedź.
Cześć. Dlaczego kolego nie podałeś żadnych bliższych danych pojazdu? Choćby roku produkcji? Podpinałeś auto do jakiegokolwiek testera? Choćby najprostszego? Prawdopodobnie ciśnienie w przewodach paliwowych spada na postoju lub paliwo z przewodów spływa do baku. Na chwilowe uruchomienie wystarcza to, co jest w magistrali przy wtryskach. Przyznam, że...
Witam samochód ma przedewszystkim palić na benzynie a gaz to sprawa następna .Co to za gazownik który nie sprawdzi samochodu na benzynie jak facio nie zna podstaw elektryki samochodowej i umie tylko zarabiać beczki na rurkach gazowych to zmień elektryka.Wracając do sprawdzenia impulsów na wtryskach to proponuję diode led z rezystorem 300 om a jeżeli...
Witam, mam na warsztacie Opla Corse C z silnikiem 1,7 CDTI. Auto zostało przywiezione z Francji. Nie chce odpalić, ponieważ: immobilajzer , który jest przy stacyjce został wyrwany i skradziony, a wtyczka która do niego prowadziła jest obcięta. Autko kręci, pompa paliwa w zbiorniku oczywiście nie chodzi (po zmostkowaniu na przekaźniku pompie paliwo),...
czujnik doładowania ciśnienia paliwa na magistrali podpięty jest czerwoną wtyczką, Simens
... Opiszę co udało się ustalić: -stan oleju podnosi się i czuć w nim woń benzyny, już pierwszego dnia po wymianie olej bardzo ściemniał, -czerwona kontrolka ciśnienia oleju zapala się dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 stopni i dzieje się to poniżej 2tys obrotów, po dodaniu gazu do ok 3tys gaśnie na jakieś 20-30sek -odpalając auto...
Witam wszystkich użytkowników Omegas. Z racji doświadczenia, chciałbym odnieść się do gaśnięcia w/w instalacji. Wtryskiwacze MED, jako jedyne na rynku (przynajmniej taka jest moja wiedza) realizują peak and hold, czyli upraszczając - są w stanie najszybciej podać paliwo na rynku. Liniowość osiągają na poziomie 1 MS czyli realnie nie ma silnika, którego...
Witam. Espace 1,9 dci, normalnie pracuje, odpala, zero błędów. Wszystko do czasu gdy zaczynam przyspieszać. Wtedy nagle gaśnie i pojawia się błąd 1882 o zbyt niskim ciśnieniu paliwa na magistrali CR. Autko przyjechało do mnie z innego warsztatu. Wymienili już zawór i czujnik ciśnienia, filtr, sprawdzone wtryski, pompa i wszystko co możliwe (tak przynajmniej...
Przelewy wtrysków wyglądają ok orzelew z listwy tzw bezpiecznik nie puszcza ani kropli. Zauważyłem, że powrót z pompy podaje na zimno jak jest ok dużo paliwa a jak zaczyna się robić problem to strumień powrotu jest około 40% tego co na zimnym silniku. Chciałem podać paliwo bez filtra z góry grawitacyjnie to pompa nie bierze bez ciśnienia ( tylko to...
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Była robiona jakaś diagnostyka komputerowa? Czujnik ciśnienia paliwa na magistrali może zgasić silnik. Przekroczenie temperatury, w pierwszej kolejności, powinno tylko ograniczyć moc, choć nie wiem jak jest w tym konkretnym modelu samochodu.
Podłączyłem do kompa KTS błąd 0340 Czujnik hala wałka rozrz. brak synchro. z czujnikiem wału. Obydwa wymienione bez zmian. Ciśnienie paliwa w magistrali w czasie kręcenia rozrusznikiem 4-7 Mpa. Chyba będzie pompa.
Zmierzyć ciśnienie paliwa na magistrali. Sprawdzić impulsy na wtryskiwaczach (nawet małą żarówką). Przy zablokowanym immo brak impulsów masowych na wtryski. Sprawdzić synchronizację łańcuchów rozrządu.
Mam opla z silnikiem c20ne i mam regulator ciśnienia przy pompie paliwa.dowiedziałem sie że rozkręcając go wzrośnie moment a kolejną operacją jest rozwiercenie wtrysków. Regulator ciśnienia masz na magistrali paliwa przy kolektorze dolotowym, i nic się w nim nie reguluje (na szczęście). Nie robi się czegoś takiego jak rozwiercanie wtryskiwaczy. Gdzie...
Kolego sam odczyt zapamiętanych defektów to stanowczo za mało. Trzeba odczytać parametry pracy silnika w chwili rozruchu. Sprawdź czy sterownik silnika nie jest zablokowany i jakie jest ciśnienie paliwa w magistrali.
Sprawdziłem wtryski, pompę CR, zamieniałem czujnik ciśnienia magistrali, założyłem nowy regulator ciśnienia, jest nowy filtr paliwa, i odpalam silnik i puki nie złapie temperatury to chodzi, jak złapie temperaturę to strzela w zawór bezpieczeństwa magistrali, nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania, przewody wszystkie są drożne.
Jesli pasek przeskoczy o jeden zabek to tez moze byc zamulony, ale łączyło by sie to ze znacznym wzrostem spalania, wg mnie sprawdz przepływke to na poczatek, wyczysc ją potem zajmij sie węzykami podcisnienia ktore rez sa wazne. kat raczej odpada bo to młode auto, ale odpal je i zobacz ręką z tyłu czy mocno dmucha z tłumika. Jeszcze mozesz sprawdzic...
Tak byłam na diagnostyce wyskoczył błąd ciśnienia paliwa w magistrali. Nie wiem co to oznacza. W środę mają sprawdzać. Znajomy zauważył że zawór"Gruszka" od kolektora ssącego jest odłączona. Nie wiem kto to zrobił i dlaczego.
A ile jest ciśnienia na magistrali CR?
Słuchaj-na magistrali paliwowej jest regulator cisnienia paliwa.Ma on 3 odgałęzienia-wlot,wylot,i podciśnienie.Kapilara podciśnienia jest połączona z kolektorem dolotowym szlauchikiem.Chodzi o to ze jak silnik bangla,to żeby ciśnienie paliwa kapke zmalało.Ale nie w tym rzecz.Dzieje się tak że uwala się membrama w tym regulatorze i wali on paliwo do...
Nie męczyć, tylko wziąć się porządnie za robotę. Po pierwsze -ustalić wartość ciśnienia paliwa na magistrali. Po drugie ten system daje się odczytać pierwszym lepszym fejsikiem za 20zł - można podejrzeć i przepływomierz i wskazania lambdy i działanie czujnika temp. silnika.
witam. pompa wysokiego ciśnienia swoją drogą, ale najpierw należy dokładnie sprawdzić szczelność układu paliwowego (nie może być żadnych baniek powietrza w tych przeźroczystych przewodach). Należy zwrócić uwagę na stan o-ringów, szczególnie na końcach magistrali rail i przy filtrze paliwa. Jak przelewają wtryskiwacze? Jakie jest ciśnienie na magistrali?
Jakie masz cisnienie na magistrali?
Quiz na usterkę urządzasz, czy czekasz aż się od samego pisania na forum naprawi? Zmierzyłeś wartość ciśnienia na magistrali?
Z pompą paliwa. Zmierz ciśnienie, jakie wytwarza na magistrali paliwowej, w przypadku jeśli będzie niższe niż 2,5-3 atm, bezwzględnie do wymiany.
To nie jest aparat zapłonowy, tylko moduł DIS, zintegrowane dwie cewki z tzw. wzmacniaczem iskry, czyli układem formującym impuls zapłonowy. Tak naprawdę to masz w pierwszej kolejności do sprawdzenia ciśnienie paliwa na magistrali. I nie słuchaj kolegi SpeakerMan, ponieważ w życiu jakiegokolwiek silnika na oczy nie widział.
Błąd 12 - Czujnik obrotów główny (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 13 - Czujnik obrotów pomocniczy (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 51 - Pompowtryskiwacz 1-go cylindra. Dwa pierwsze błędy lubią się pojawiać gdy rozrusznik słabo kręci lub słaby akumulator. Natomiast co do pompowtryskiwacza to najpierw trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie/magistrali.
Mam rozumieć że to benzyna. Spada ciśnienie w magistrali paliwowej a działanie pompy przed odpaleniem jest zbyt krótkie i dopiero przy drugim odpalaniu jest właściwe ciśnienie paliwa. Zawór w pompie paliwowej nie utrzymuje ciśnienia.
Witam, wygląda na książkowy przypadek niesprawnego krokowca, podaj kod silnika i rocznik auta, te zmiany kata zapłonu mogą wynikać z odczytu prędkości obrotowej i kalkulator myśli (he he), że przyspieszasz, jakie masz ciśnienie paliwa na magistrali? I czy w czasie przyspieszania nie spada? Bo nie ma prawa, podaj kod silnika to po ślipie się w papierzyskach...
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDI 136KM Silnik raz jest zamulony tak jak by miał 70KM ,a raz turbo chodzi tylko ,że szarpie, świeci mi czek, po podpięciu do kompa wyszedł błąd: Sygnał kopiowania połorzenia Turbo ,Sygnał zbyt silny. Co to może oznaczać?? a na innym kompie czujnik ciśnienia doładowania paliwa na magistrali. wymieniłam ten czujnik...
cisnienie paliwa(wystarczy zdiac wezyk paliwa z magistrali,taki plastikowy zaczep i wlozyc go do buteli,nastepnie polaczyc z "+" akumulatora fioletowy kabelek,ktory jest schowany w okolicy glowicy z przodu silnika).Paliwo poinno leciec z pewnym cisnieniem(nie powinno sie powoli saczyc ani kapac). a jak mu puszcza regulator to co w ten sposób sprawdzi???...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Turbo bez zmiennej geometrii. Jak to masło maślane? Opisuje jak jest , to nie matematyka . Jak mam to opisać? Auto teraz jeździ tak samo czy to z przeplywka podlaczona czy rozłączona. Nie rozumiem już tego auta , albo to jakiś zbieg okoliczności albo mało w nim przewidywalności ... Zrobiłem logi przez DDT2000 ponownie ( z podłączoną przepływką ) : https://obrazki.elektroda.pl/3814651700_...
Rozrząd zrobiony był, bo już mi się uwalił i ogarniałem ten niezbyt fajny temat (lipiec 2012), zapomniałem napisać , że napięcie dochodzi do pompy, także zostaje mi sprawdzenie czujnika wału korbowego. Sprawdź od razu koło zapasowe. Większego steku bzdur dawno nie czytałem. Co z tego że dochodzi napięcie do pompy paliwa? Wysiliłeś się żeby sprawdzić...
Witam, ciśnienie na magistrali prawdopodobnie 0 ponieważ pompka która jest w baku prawdopodobnie nie podaje wcale paliwa. Przekaźniki i bezpieczniki wszystkie sprawne - czym może być spowodowane to że nie kręci rozrusznik i nie zostaje podawane paliwo ? cały czas wyświetla się błąd przekaźnika podgrzewaczy na tech-u pomimo tego że przekaźnik ten jest...
Wtryski jak są odkręcone to pylą A kogo to interesuje? Informacja równie przydatna co opis koloru tapicerki. Pytałem jakie jest ciśnienie paliwa mierzone na magistrali i czy są impulsy wtrysku. Bez tego ani rusz. dodatkowo sprawdzę immobilizer A jak go sprawdzisz? Wyjmiesz i obejrzysz czy co? Zostaw go w spokoju.
Stek bzdur. Nie ma czegoś takiego jak "ssanie" w silniku z wielopunktowym, elektronicznym wtryskiem paliwa.Skoro auto zapala i jedzie, to czego więcej trzeba? Proponuję zadbać o nie na początek. Wymienić świece, sprawdzić stan pompy paliwa (dokładnie zmierzyć ciśnienie na magistrali), odczytać parametry sterownika na zimno, bez odpalania.
Nie ma, trzeba kombinować i wpiąć się w magistralę.
Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała. A co miała dać, skoro czujnik pokazuje dobrze? Przekroczona wartość krytyczna na magistrali = natychmiast wyłącz silnik. Uszkodzony regulator.
Dla mnie zetec mówi samo za siebie. Ja bym jeszcze dodal abys sprawdzil cisnienie paliwa na magistrali, jesli to pelny a raczej tak to powinien miec kolo 3 mbarow. ten wezyk (trojnik) jest po cewką zaplonową i zgadza sie czesto peka, jesli chcesz wykluczyc awarie przeplywomierza to zanim go odpalisz na zimnym silniku odepnij go i spróbuj bez niego....
Chodzi mi o całość. Nieraz omijalem separator i puszczalem auto np. Na tydzień i wtedy widzisz czy jest poprawa czy nie. Dodano po 1 MID 128 PSID 96 FMI 1. Układ ciśnieniowy magistrali. Poniżej wartości granicznej. Warunki wygenerowania kodu usterki: Poniżej wartości granicznej. Możliwa przyczyna: Czujnik ciśnienia przewód rozdzielczy Jednostka sterująca...
Kolego bzdury gadasz. Te wtryski trzeba umieć zanlmontować. I już. Loctite uszczelniające na gwint) na jaki gwint? Co ma gwint nakrętki do uszczelnienia magistrali cr? Kolejny uszczelniacz się znalazł. Pokaż mi kolego preparat co stożkowe połączenie uszczelni przy 1700 bar. Kolego, staraj się czytać teksty ze zrozumieniem. Weź także może zapoznaj się...
Sam siebie obrażasz pisząc takie bzdury, i tylko wprowadzasz w błąd niektórych co są skłonni w to uwierzyć. Mondeo Mk2 1,6 na pewno ma czujnik ciśnienia magistrali Pokaż ten czujnik w benzyniaku.
Witam. Peugeot 406 2.0 HDI wersja 90KM, 1999 rok produkcji - polift. Problem to że gaśnie sporadycznie w czasie jazdy, kilka razy w ciągu pól roku się zdarzyło. Filtry wszystkie wymienione, paliwowy razem z obudową. Miałem przetarte kable do wtrysków do gołych żył - zaizolowane. Wyczyściłem przepływkę, EGR w nitro. Gaśnięcie odbywa się na zasadzie:...
Źle się zrozumieliśmy, Kolego. Przyczyną braku paliwa w magistralach (V6) może być niesprawność elektropompy paliwa w zbiorniku, niesprawność(uszkodzenie-przerwa) wyłącznika antykolizyjnego (nikt nie mówi o kolizji-brak styku-korozja), lub uszkodzenie przekaznika pompy paliwa. Dość dobrze znam ten silnik (miałem kiedyś Forda - Taurusa) a tam są podobne...
Witam ponownie. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale ja rozumiem regulację silnika z zapłonem iskrowym tak: Przy stałym ciśnieniu paliwa w magistrali, długość impulsów sterujących wtryskiem benzyny zależy od kąta otwarcia przepustnicy i obrotów silnika tzn że nawet gdy gwałtownie naciśniemy pedał gazu to impulsy sterujące wtryskiem benzyny będą...
Witam. Mam cytrynę c8 2.0 hdi 136 km silnik RHR układ wtryskowy Delphi Przebieg 58 tyś km na 100% autko stało około 3 miesięcy nie jeżdżone a potem się zaczęło. W czsie jazdy po przejechaniu kilkunastu kilometrów dobrze cisnąc miedzy miejscowościami do 160kmh dość dynamiczna jazda.Wchodzi w tryb awaryjny do2000obr/min.Błędy odczytane testerem P0093...
Tak jak Ci na PW napisałem - LPG da się założyć ale masz 2 opcje - drogą i bardzo drogą: IV gen. z dotryskiem 10-12% benzyny; będzie jeździć ale przy koszcie 4500zł i znaczącym spalaniu benzyny musiałbyś sporo km tym autem robić. Do tego wtrysk bezpośredni nie zawsze pracuje na mieszance stechiometrycznej (podobnie jak turbodiesle mogą pracować na ubogiej...
Witam wszystkich Citroen Jumpy 1,6HDI 90KM 2008 r. Proszę o schemat instalacji elektrycznej ECU głównie chodzi mi o połączenie ECU<-->czujnik ciśnienia paliwa w magistrali. Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Ten zawór chyba upuszcza ciśnienie z magistrali kiedy nie trzeba go dużo. Np. na wolnych obrotach. Później się zamyka i ciśnienie wzrasta. Taki wymysl na oszczędność energii i paliwa. Dodano po 5 A weź po dłuższym postoju wykręć filtr oleju i zobacz czy nie spłynął obudowy olej. Może dolne oringi przepuszczają. W motocyklach Yamaha od dawna też jest...
Cześć. Mam pytanie panowie.Chodzi o elektro zawór na pompie wtryskowej silnik 1,9 dci Scenic 2 2004r. Pewien elektronik powiedział mi ze moje kłopoty z komunikatem 'INJECTION DEFILANTE' to przez zawór pompy wtryskowej, prubuje ustalić czy aby to wogóle możliwe. Czy to wogóle jest zawór czy czujnik , czy regulator ciśnienia? W clipie komunikat ten pokazuje...
Witajcie. Podłączyłem dziś autko pod kompa i wyszło wahanie na listwie w granicach 20 - 6500 bara. Ponadto korekcja biegu jałowego bez przerwy wskazuje 0 obr/min. Co najprawdopodobniej jest przyczyną takich skoków wartości? czy regulator na pompie?czujnik na listwie CR?czy lewe powietrze? EGR odpada - sprawdzony Pomiar robiłem u mechanika programem...
Witam, Posiadam Mercedesa w220 3.2 cdi z 2003r. Mam bardzo meczący mnie problem na wyświetlaczu mojej eski pojawia się błąd "el power kontrol EPC visit workshop. Błąd pojawia się tylko przy naciśnięciu pedału gazu i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i kręci tylko do 3 tyś. Wymieniłem juz pompę która znajduje się z tyłu samochodu przy lewym kole i zawór...
witam mam mały problem z vectra c z 2006 roku z silnikiem 2.2 direct a mianowicie samochód nie wkręca sie na obroty jego maksymalny zakres nawet na postoju to 3000 rpm podłączyłem go do swojego luncha i wyszło wypadanie zapłonów na 4 cylindrze świeca rzeczywistości lekko okopcona. Natomiast po wymianie cewki zero poprawy wyskoczył kolejny błąd tym razem...
Wypadałoby dociec czemu to ciśnienie na magistrali jest niewłaściwe. Jako że to dość nowoczesny silnik, to wszelkie naprawy i wymiany na "oko" mogą" iść w tysiące złotych.
Mam już ogólny schemat magistrali. Wynika z niego że czujnik poziomu płynu spryskiwaczy, poziom wody, poziom paliwa, temperatura zewnętrzna, poziom oleju, zużycie okładzin, czujnik hamulca ręcznego, ciśnienie oleju i poziom płynu hamulcowego mają swoją własną osobną magistralę która wchodzi do licznika nie przechodząc przez żadne inne moduły. Jednak...
Informacje o chwilowym spalaniu nie latają po CANie. Trzeba by je było wyliczyć z czasów otwarcia wtryskiwaczy i prędkości pojazdu. Jeżeli silnik ma zmienne ciśnienie paliwa to trzeba to uwzględnić i skorygować.
W silnikach 16 zaworowych Daewoo, czujnik ciśnienia oleju steruje pompką paliwa. Nie słyszeliście nigdy o tym? Pompka załączana jest na kilka sekund po włączeniu zapłonu do nabicia ciśnienia w magistrali, potem uruchamiana jest znowu po pojawieniu się ciśnienia oleju. Ot taki patent żółtych braci.
Zmierz ciśnienie,na magistrali ma być około 2,8 bara
W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. A po drodze jest jeszcze filtr i 4 metry tekalanu. Jesteś pewien że do magistrali dociera tyle paliwa ile powinno?
Odkręć rurkę do wtryskiwacza i zobacz czy sika, jak tak to zmierz ciśnienie magistrali, ma być ponad 3,4bar bo tyle wynosi ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, jak nie sika to sprawdzić czy łazi kalpa spietrzajca.
to raczej nie wina czujnika, bez tego czujnika silnik pali! Zobacz jaka będzie sytuacja gdy odłączysz czujnik. Powinna renóweczka palić. Gdy bedzie gasła nadal to wina w braku paliwa co raczej mało prawdopodobne, jak nie bedzie gasła to zawór reg ciśnienie. I finał.
FMI 1 FMI 1 MID 128 PSID 96 Układ ciśnieniowy magistrali. Poniżej wartości granicznej. Warunki wygenerowania kodu usterki: Poniżej wartości granicznej. Możliwa przyczyna: Czujnik ciśnienia przewód rozdzielczy Jednostka sterująca paliwem całkowicie lub częściowo zamknięta. Wtryskiwacze Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki....
Podłączyłem auto pod kompa przy włączonym silniku i na magistrali CR ciśnienie jest dobre, nie ma jakiś zaniżonych wartości. Więc nie wiem czy to nadal nie problem ze zbiornikiem. I czy po czyszczeniu baku wymieniać pompkę paliwa dla pewności? Nie pracuje głośno.
Sitko w smoku sprawdzone? Należy zdemontować smok i wyciągnąć je z wewnętrznej rurki ssącej smoka. Jakie ciśnienie na 600 obr. a jakie na 1800 obr.? Uszkodzonym wtryskiwaczem może przedostawać się kompresja do magistrali paliwowej. Ale w tym przypadku nie sądzę.
Pomęczę Was jeszcze moim przypadkiem. Dorwałem właśnie serwisówkę do tego silnika i zacząłem studiować magistralę paliwową. Oto parę wniosków wprost z tekstu, nie są to moje teorie tylko tłumaczenie instrukcji napraw: - silnik ten nie posiada wstępnej elektrycznej pompy paliwa która zasilałaby pompę wysokiego ciśnienia. - ścieżka zasilająca pompę wysokiego...
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Witam wszystkich. Mam problem z moim VW Transporter T5 1.9tdi Podczas jazdy na drodze ekspresowej zgasł. Po zjechaniu na pas awaryjny po kilku próbach odpalił, po czym ujechał kilkanaście metrów i gasł ponownie. Na biegu jałowym chodził poprawnie. Po kilku takich zabiegach udało mi się zjechać najbliższym zjazdem. Zatankowałem na stacji podejrzewając...
Co do odłanczania pompy paliwa przy instalacjach gazowych to bym sie zastanowił bo w instalacjach LPG IV generacji ciśnienie paliwa wytworzone przea pompke jest bardzo potrzebne - automatyczne przełanczanie sie na benzyne przy spadku ciśnienia gazu - a ponadto komp gazowy ma jakiś czujnik podpięty pod magistrale wtrysków benzynowych czyli też mu potrzebne...
witam mam problem z mercedesem w211 e320 cdi wyskoczyl blad 2637 NADZOROWANIE CISNIENIA PALIWA W KOLEKTORZE ROZPROWADZAJACYM UCHYB CISNIENIA RALI PRZEZ POWIETRZE W SYSTEMIE PRZY DO PUSTA OPROZNIONYM W CZASIE JAZDY ZBIORNIKU PALIWA auto kreci ale nie odpala. Dodano po 24 w kts wyszedl blad ten sam inaczej opisany p2637 KONTROLA CISNIENIA W MAGISTRALI
Pacjent Audi a3 8p 2004r 1,6 FSI silnik BAG ,Mam następujące kody błędów 16475Zawór dawkowania paliwa - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 18058Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału zwarcie do innego wyjścia 16575Czujnik ciśnienia paliwa w listwie - obwód zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY...
Witam! Ciśnienie w magistrali zasilającej : 5.2 - 5.9 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu : 3.7 - 4.8 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu rozruchowym : 3.4 - 3.8 bar Wydatek pompy paliwa bez obciążenia 1500 cm³ /min Wydatek pompy paliwa w układzie 160 - 240 cm³ / min wydatek mierzony przy zasilaniu co najmniej 11.5 V link do opisu i napraw (english version)...
Ciśnienie należy zmierzyć , ma być rzeczywoście ok. 4bary , tylko nie wiem czy masz regulator cińienia paliwa w koszu pompy( w samej pompie) czy na magistrali wtysków.? Jak palisz maszynę , to dwa razy przekręć na zapłon , aby pompa odezwała się dwa razy i wtedy na rozruch.
Opis do schematu: ENZ17DTJA Silnik Z17DTJ, DECE1 ENZ17DTRA Silnik Z17DTR, DECE1 Elementy składowe A84 Moduł sterujący silnika L2C Wtryskiwacz, cylinder 3 A111 Element nastawczy przepustnicy L2D Wtryskiwacz, cylinder 4 B175 Czujnik ciśnienia spalin Y142 Zawór elektromagnet. regulacji ciśnienia doładowania B176 Czujnik - ciśnienie szyny paliwowej Y145...
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Od tamtego czasu trochę się zmieniło. Podczas grzebania przy sterowniku nagle zagadał. Kulawo bo kulawo dale dał się wkręcić na obroty. Następnego dnia rano ta sama sytuacja, odpalał wyłącznie na LPG. Jak już złapał to na 2 cylindry. Jako, że od jakiegoś czasu testuję moduł odwróconego priorytetu paliwa* (autorskie rozwiązanie) pomyślałem, że może paliwo...
ciśnienie magistrala mercedes ciśnienie magistrala ciśnienie magistrala oleju
porównanie kolumn excel lodówka chłodzi dół pralka zapchana kanalizacja
Dahua IPC-HFW1230S – czy kamera ma slot na kartę microSD? Modele S4/S5, obsługa SD Hewalex GH26-P09A – błąd anody tytanowej, diagnostyka, potencjostat, naprawa