Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
To ściągnij chociaż wężyk powrotu paliwa, podstaw jakieś naczynie (butelkę) i zobacz czy leci paliwo z regulatora ciśnienie, na korpusie monowtrysku są strzałki, które to zasilanie, a które powrót
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Wtryskiwacz to tylko elektrozawór, jak pompa wytwarza za małe ciśnienie, to może nastąpić taka sytuacja
Według numeru 8A0906091 pompa jest od wielopunktowego wtrysku, czyli wytwarza robocze ciśnienie 3 bar, do monowtrysku musi być pompa o roboczym ciśnieniu 1,1 bar
Może się uszkodzic zaworek nadciśnieniowy paliwa... miałem taki przypadek w Oplu 1.6... tam był chyba silnik zmieniany z 2.0 jeśli się dobrze orientuje... przewody ciśnienie powinny wytrzymac, pozdrawiam:)
Sprawdź ciśnienie paliwa w wężu dochodzącym do monowtrysku. (oczywiście przy kręceniu rozrusznikiem)
Wiesz Piotrku nawet jak by pompa dawała 6 bar to nic by nie ciekło przy sprawnym wtrysku. Nawet gdyby dawała 20 barów nic by nie ciekło - mechaniczny regulator ciśnienia w korpusie monowtrysku tego pilnuje, by ciśnienie nie wzrosło nadmiernie.
Witam jakie ciśnienie paliwa ma być w oplu vektrze 1,6b 8V na monowtrysku bo u mnie jest prawie "0" auto jeździ tylko brakuje mu mocy przy dużym obciążeniu a na na gazie jest wszystko ok.
Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa na wlocie do monowtrysku-manometrem.Możliwe,że pompka ma lużno połączony przewód ciśnieniowy w zbiorniku(brak opasek,uszkodzony przewód)
sprawdzić ciśnienie paliwa , ten monowtrysk głupieje od słabego ciśnienia. Filterek paliwa do wymiany
Jak idziesz do lekarza, to z reguły mierzą Tobie ciśnienie tętnicze i temperaturę. Zapnij manometr z trójnikiem w zasilanie monowtrysku, zobacz czy utrzymuje pompa ciśnienie paliwa przy zmianie obrotów silnika. Będzie wiadomo o czym rozmawiamy.
witam inne sa fazy rozrządu mapy zapłonów stopień i ciśnienie sprezania i jeszcze coś tylko nie pamietam dokładnie co ale sprawdze i dopiszę
To może być problem z pompą paliwa lub zawieszającym się wtryskiwaczem. W podobnych przypadkach poprzez trójnik podpinam manometr i obserwuję ciśnienie paliwa (monowtrysk 0,8-1bar) Pzd
Witam! Sprawdź ciśnienie paliwa i przy okazji wydajność pompy.
Kupiłem nową pompę i sam ja wymieniłem. Napięcie na pompie jest. Na wtrysku też. Jutro zmierze ciśnienie paliwa na wejściu monowtrysku. Ile ma być 1,2 bar ? Też wlasnie myślę że to się powinno palić. Jeśli ciśnienie będzie ok to może zmostkowac przewody. Ecu-komp lpg z komp lpg - wtrysk ? Dodano po 8 Ponoć przy lpg stosują przekaźniki wtrysku. U mnie...
Ciśnienie paliwa najprościej (bez manometru z trójnikiem) można sprawdzić ściągając wąż powrotu paliwa z korpusu monowtrysku, trzeba dać kawałek innego wężyka i butelkę, jak paliwo leci z powrotu, to ciśnienie jest ok
ciśnienie 3.2 bara a W monowtrysku???
ciśnienie paliwa jakie?
Czy sterownik silnika widzi położenie przepustnicy? Czy paliwo nie leje się z regulatora ciśnienia (częsta usterka)? Czy zostało zmierzone ciśnienie paliwa przy pomocy manometru (w tym modelu było kilka różnych pomp o różnym ciśnieniu/wydajności)?
Chciał bym się pobawić w taką przeróbkę silnika 1cylinder/100-250ccm, myślałem o jakiś monowtryskach z seicento. Nie znam jednak w ogóle tych konstrukcji, czy prócz linki do przepustnicy i sygnału dla wtryskiwacza te moduły jeszcze czegoś wymagają (podciśnienia, dodatkowe sterowanie, etc)?. Nie będzie problemu z tak małą wydajnością wtrysku?. Czy można...
juz jest git.odkrecily sie 2 srubki przy kolanku do monowtrysku,tam gdzie registerek.luz byl na pol centymetra.Dziekuje za pomoc.
Jeden z przekaźników mam zamontowany przy głównym urządzeniu sterującym (dwa kable wprowadzone do wielowtyku ECU) czy to może być ten przekaźnik? Drugi przekaźnik jest przy parowniku. Jeszcze mam pytanie czy membrana od regulatora ciśnienia monowtrysku jest do kupienia? A gdzie jest ten elektrozawór benzynowy?
Wymieniłem filtr paliwa-nie pomogło.Okazało się ,że to była pompa paliwa.Podawała ciśnienie ok.1,5 bar,bo była od monowtrysku a ja mam wielowtrysk i potrzebuje 3,8 bar. Po wymianie OK Może komuś to pomoże
Wtrysk pewnie "uwalony" przekaźnikiem, skoro po resecie przez chwilę jest OK to jakie wywala błędy? Może to wskaże drogę działania, a pompka paliwa?, jakie ciśnienie?
Problem z Fiatem Sieną 1,4 z LPG. Kupiona uszkodzona, ciężko odpala na zimno. Trzeba kręcić długo, załapie na chwilę, potem znowu kręcić, po kilku odpaleniach na 1-2 sekundy, w końcu złapie i odpali. Od tego momentu już odpala normalnie bez większych problemów, jednak dopóki się nie rozgrzeje to jest słaba, dławi się przy wciskaniu gazu, jak odpuszczę...
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Najlepiej to specjalnym manometrem a jak nie to j/w na butelke tylko trzeba wiedzieć jaką wydajność ma pompa w danym silniku bo wiadomo że do monowtrysku jest mniejsze cisnienie niż do MPI.
Dobra panowie. Całkiem o tym zapomniałem. Skończyło się na wymianie całego kompletnego monowtrysku. Udało się zdobyć leżak magazynowy. Miał ciśnienie 0,9bara. Podniosłem finalnie do 1,03 bo na mniejszym trochę brakowało mocy. Po depnięciu słabo się rozpędzał. Trochę gazu odpuściłem i szedł lepiej. Po podniesieniu ciśnienia jest OK. Co jeszcze zauważyłem...
czujnik halla albo czujnik położenia wału korbowego do sprawdzenia. Poza tym, jeśli nie wymieniłeś pompki paliwa, to będzie ona podawała za niskie ciśnienie i silnik nie będzie pracował poprawnie. W monowtrysku jest około 1 bar, a w wielopunkcie około 3 bar.
Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa.
Witam. Warto sprawdzić ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów. Pozdrawiam.
Jaki tam jest silnik? Miałem podobny przypadek, powrót paliwa był zatkany i ładowało ciśnienie około 4 bar na monowtrysk zamiast 0,9 bar :)
potwierdzam pali na samostarcie ciśnienie w normie sprawdzałem.
Witam Sprawdż ciśnienie paliwa oraz czy dysza nie jest uszkodzona
Witam Mam problem z Corsą B 1,2 98 rok. Nie pracuje na 3-cim cylindrze. Ukł. zapłonowy bezrozdzielaczowy z "jałową iskrą", monowtrysk. Ciśnienie sprężania 13 na wszystkich. Iskra jest (na 3-cim również) Paliwo jest, wtryskiwacz robi, Świeca robi ale wygląda jakby paliwa nie widziała. Czy jest taka opcja , żeby monowtrysk nie wyrabiał się na jeden cylinder...
Pojemność coś tu zmieni? Nie wydaje mi się. Na 10000% jest monowtrysk na aparacie zapłonowym. Miałem kiedyś golfa 2 1.6 na mono . Dzisiaj trochę tam pogrzebie. Może zawor wydechowy przepuszcza ciśnienie w warunkach spalania w komorze
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
Witam kolegów. Przyprowadzili mi dziś astre do naprawy i z nudów zczytałem błedy:74,73,81,31.Zapali na 1 sekunde na benz.i zgaśnie i tak w kółko zapali i zgaśnie..Pali sie check cały czas,ale na gazie zapala i lampka gaśnie.Iskra i paliwo podczas rozruchu na benz,jest.podobno stało sie to po wymianie spalonej pompki paliwowej, czy gdyby założono pompke...
Ale ty kompletnie nie masz pojęcia o tym. Po co chcesz pucowac korpus monowtrysku? Bo tak gdzieś poczytałeś? A powiedz-masz czym zmierzyć ciśnienie paliwa? Pewnie nie. Więc mierz siły na zamiary.
Witam ,brat posiada passata b4 95 r. 1.8 benz-lpg. Passat sprawuje sie dobrze jednak brakuje mu mocy , a dokładniej powoli wkręca sie na obroty, dodam ze problem jest taki sam na obu paliwach. Zostaly sprawdzone nastepujące rzeczy: -wszystkie filtry wymienione -świece nowe -podstawa monowtrysku nowa -zapłon ustawiony -ciśnienie równo po 12 at Po tych...
Problem znaleziony auto jeżdziło coraz słabiej aż wkońcu nie odpalił. Okazało się ze jeden z czterech kabelków we wtyczce co wchodzi do monowtrysku ten z przodu wisiał na włosku i wkońcu się urwał.Początkowo dawał słabo ciśnienie paliwa a pózniej nic nie dawał bo się urwał całkowicie. Pozdrawiam może komuś się przyda ta informacja
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Monowtrysk czyli wielopunkt ze wspólnym sterowaniem - wszystkie wtryskiwacze chodzą jednocześnie. Takie samo sterowanie jak w przypadku silnika na wtrysku jednopunktowym choć czasy mogą być różne. Bzdura - monopunkt to wtrysk jednopunktowy - z jednym centralnym wtryskiwaczem. Kilka jednocześnie sterowanych wtryskiwaczy to wtrysk grupowy wielopunktowy...
Wyświetla się na gazie, czy na benzynie? Zabierasz się do tego od d...y strony. Zapomnij że masz LPG i dopiero próbuj doprowadzić ten samochód kultury. Po pierwsze: Usuń wszystkie błędy z pamięci sterownika, po drugie NA BENZYNIE przejedź kilka km (oczywiście na rozgrzanym silniku) i zrób odczyt DTC. Potem do sprawdzenia ciśnienie paliwa i szczelność...
Mam ciśnieniomierz w domku...właściwie to cały warsztat:) oprócz diagnozy komputera. Ciśnienie jak już pisałem 14 bar...
sprawdż jeszcze ciśnienie w cylindrach, ustawienie zapłonu, świece i przewody
Wlej mu troszkę paliwa w "gardło" i sprawdź czy zaskakuje A potem sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie
Pompa Paliwowa pobiera od 4 do 8 amper w zależności od tego, z jakiego auta (monowtrysk czy pełny) ciśnienie podane 1-2 barów to optymalne które reguluje regulator w wtrysku, w zamkniętym układzie pompa spokojnie może uzyskać nawet 6 barów. Pomijając fakt ze jest głośna i sieje masę zakłóceń.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. W obudowie zespołu wtrysku jest regulator.
U mnie przyczyna opisywanego problemu był peknięty króciec z tyłu monowtrysku od strony grodzi silnka do którego jest podłączony wężyk podciśnienia. Jest bardzo delikatny, pęka i podsysa powietrze. Naprawdopodobniej moze mieć to coś wspólnego z regulatorem ciśnienia paliwa, monowtrysku nie rozkręcałem gdyż śruby mocujące założone przez gazowników były...
Monowtrysk 1 atm ( +-0,2), MPI 2,5 atm.
Ciśnienie paliwa, filtr, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk bądź wtryskiwacze (nie napisałeś czy masz silnik 8V na pełnym wtrysku bądź monowtrysku, czy 16V), podciśnienia a nawet świece zapłonowe. Opcji jest wiele, chociaż podejrzewam, że może brać "lewe powietrze" tłumaczyło by jazdę na pół gazie. Czy na LPG są jakieś problemy? Instalacja której generacji?
Moje próby ustawiania ciśnienia okazały się strzałem w dziesiątkę.Przy wartości około 1 bara auto śmiga jak odrzutowiec.Za podpowiedzi dzieki wszystkim.A co do wtrysku to jest to monowtrysk
Sytuacja jest następująca, uruchamiam auto które jak zwykle chodzi kilka minut i gaśnie, następie kręcę rozrusznikiem i jak zwykle auto nie daje się uruchomić, zapasowa świeca i kręcę ponownie iskra JEST a silnik ani drgnie. Czyli reasumując rozrusznik kręci, iskra jest, paliwo na dolocie do monowtrysku ma duże ciśnienie (czy oby nie za duże, wynikiem...
Witam. Auto odpala na gazie bez problemu. Problem pojawia się podczas próby odpalenia silnika na benzynie - nie odpala lub z trudem można go utrzymać na obrotach "pompując" pedałem gazu,ale po puszczeniu gazu gaśnie. Po odłączeniu akumulatora na kilka minut silnik odpala na benzynie, bez problemu trzyma wolne obroty i wkręca się na obroty, lecz po jakimś...
Może napiszesz tak naprawdę jaki masz silnik, bo: Astra F 1,4 SE Wszytko jasne, 1,4, wielopunkt. Zapłon bezrozdzielaczowy, podwójna żebrowana cewka. Niedawno wymieniłem ..... kopułkę i palec A tu już nie czaję. Zawór zwrotny jest w pompie paliwa, konstrukcja -kulka ze spręzyną, pompa robi ciśnienie momentalnie, i ten zaworek mozna zignorować. Coś mi...
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową , Jak może strzelać w gaźnik jak tam jest monowtrysk. W jakim stanie są świece zapłonowe, kable WN.
przepływomierz: zerwij z niego plastikową klapę i zobaczysz co jest w środku a jeśli się znasz na elektryce wiesz co to potencjometr w gigantycznym wydaniu to na pewno to pomierzysz tylko nie przestawiaj, nie odkręcaj i nie wyginaj tego co jest w środku dotknąć możesz nawet miernikem w przepływce jest jeszcze czujnik temp powietrza - to termistor ale...
Moj pasek 1,8RP.Instalacja gazowa I generacji.Dwa lata temu zorientowałem się że tak jak tu piszą niektórzy ubywa mi za dużo benzyny ,a używałem jej tylko czasami do rozruchu.Po zajżeniu do układu wtryskowego okazało się że podczas pracy na gazie kapie benzyna z wtryskiwacza.Czyli jeździłem "na dwu gazach",a ciągnął super tylko że z dwu zbiorników.Winny...
sprawa jasna miałeś monowtrysk teraz masz pełny wtrysk i pompa daje za małe ciśnienie,załóż odpowiednią czyli taką zewnętrzną i po kłopocie:)
Po pierwsze - sprawdzić ciśnienie paliwa. Manometrem! Po drugie - czujnik temperatury silnika - rezystancja na zimno i na ciepło. Po trzecie - wykasować pamięć adaptacji.
po prawej na dole odpowietrznik zbiornika (filtr węglowy) ale to nie jest problemem twoim a wtrysk masz uszkodzony regulator ciśnienia.
Skoro pali na plaka to nie ma paliwa. Kupił syn monowtrysk...dziękuję serdecznie Sprawdzimy... Czy za dwa dni nie stanie.. Oby to było to... Dodano po 3 Sprawdź ciśnienie paliwa. Jest... Syn murzyl jakoś półtora litra na minutę... Kupił syn monowtrysk...dziękuję serdecznie Sprawdzimy... Czy za dwa dni nie stanie.. Oby to było to...
Spróbuj w takim razie może jeszcze ścisnąć wężyk powrotny na monowtrysku i zobacz czy będzie poprawa (strzałki są na korpusie przy króćcach)...Może regulator ciśnienia (i całe paliwo idzie bez oporu spowrotem do zbiornika)....Najlepiej byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa - powinno być około 1 bara....
Bład Halla będzie - bo niby skąd sygnał, jeśli silnik nie pracuje. Żadna to usterka. A skoro się dławi, to do podglądu - ciśnienie sprężania, ciśnienie paliwa, wartość sygnału MAP. Jak podasz te wartości, to będziemy wiedzieli o czym dalej rozmawiać.
8 troche mało ale jesli na wolnych obratach pracuje równo to nie wina zaworów... to monowtrysk? jesli tak to zrób adaptacje przepustnicy
No ładnie ,to już kilka przypadków i w każdym może być coś innego ,ciężko wam będzie wszystkim na raz pomóc . Pomiar ciśnienia paliwa ,należy wpiąć się w układ zasilania po przez trójnik ,bo wpinając sie tak jak to opisywano wyżej możecie uszkodzić pompkę paliwa a sprawdzicie tylko przy jakim ciśnieniu otwiera się zawór bezpieczeństwa , regulator ciśnienia...
Witaj. Na początek możesz sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Być może wypaliło zawór.Możesz sprawdzić czujnik temperatury cieczy i wtrysk podaje nie właściwą dawkę paliwa.
to nie wina sprężania, bo jak tak było to po odpaleniu na plaku chodził by na benzynie, dwa zaraz po zgaszeniu nie odpalał by czujnik temperatury na silniku wymieniony, nie wiem czy jest jeden czy dwa(jeden dla deski jeden dla ECU) wymieniony jeden jeżeli chodzi o pompe paliwa to w momencie jak nie pali ściągałem węża zasilającego monowtrysk i paliwo...
75 też jest 8V ale skoro już wiadomo, że to 60 czyli SPI (monowtrysk), to teraz ustalmy co było sprawdzone (nie wymienione): - szczelność i drożność wydechu, - ciśnienie paliwa (1 Atm), - skład mieszanki na analizatorze spalin, - odczyt regulacji składu mieszanki z komputera silnika, - luzy zaworowe.
Ciśnienie paliw się mierzy. Często źle wyregulowany gaz (za szybkie przełączanie na gaz) powodowało że ECU zmieniało mapę adaptacyjną na dziwne wartości (po przełączeniu na gaz ECU próbuje skorygować dawkę paliwa ale nie może bo silnik chodzi na LPG zapisuje więc dziwne korekty i jest problem na PB przed przełączeniem na LPG ). Zrób prosty test odłącz...
Nie zamierzam się kłócić z kimś kto ma większą wiedzę na temat samochodów ale skoro podaje paliwo do silnika do chyba pompa jest w porządku No właśnie niekoniecznie. Może te paliwo pompować z niewystarczającym ciśnieniem - tworzona jest wtedy mieszanka, zawierająca ilość paliwa poniżej granicy palności - po kilkukrotnych "nieodpalonych" suwach zaleją...
Pierwsza rzecz, podstawa to jak nie masz manometru to jak wychodzą węże od pompy paliwa, odkręć je i niech ktoś ci załączy zapłon albo zakręci i patrz czy pompa ciśnie na jednym z węży, dalej tak, jak paliwo ciśnie upewnij się czy jest tak samo ciśnienie przed wtryskiem (w tym aucie masz chyba monowtrysk), sprawdź probówką czy masz impuls podczas kręcenia...
To jest dokładnie monowtrysk 1,3 HCS CFI, typ silnika J6A. Rocznik '92 Jak się mierzy podciśnienie w kolektorze?? Ciśnienie sprężania przed remontem było takie: 6 ; 5,5 ; 8 ; 7 do tego żłopał ok 0,6l oleju na 1000km dlatego poszedł do remontu. Wtedy jeździł 160 bez problemu tylko przyśpieszenie było gorsze niż teraz. Ale jak będe u mechanika to sprawdzę...
Witam, Mam problem z tym samochodem, mianowicie ostatnio przestał chodzić na benzynie. Na pierwszy ogień poszła pompka paliwa - już raz zmieniana podejrzenie że może się zatarła bo nie było jej słychać. Po podłączeniu pompki na krótko pompka działa a ciśnienie paliwa jest ok. Elektryk przejrzał instalację stwierdził, że wina może leżeć po stronie komputera...
Straciłem wątek - o co w końcu chodzi: o "podwójne spalanie" czy o przegrzewanie się silnika. Co do spalania benzyny podczas pracy na gazie - miałem kiedyś Vectrę A z wtryskiem jednopunktowym - w tym CC jest chyba tak samo: po przełączeniu na gaz pompa paliwa nadal pracuje, a więc w układzie paliwowym jest ciśnienie; wtryskiwacz paliwa jest odcięty...
Fajnie ze jeszcze ktoś się interesuje a nie tylko pisze docinki w stylu oddaj do fachowca ... . Ja chwilowo uporałem się z problemem, mianowicie zakupiłem na allegro gniazdo identyczne jak te które łączy się z wtykiem czujnika obrotów ,do tego zakupiłem trzy żyłowy przewód 3x1 w ekranie do aparatury pomiarowej i wykonałem nową wiązkę od komputera silnika...
Najprościej założyć monowtrysk MULTEC z pierwszych opli kadetów, bezawaryjny. Bez czujnika położenia wału, prosty MAP sensor, sonda lambda, aparat zapłonowy i czujniki temp. Dobrać dawkę paliwa do większego silnika przypuszczam, że można podnosząc ciśnienie paliwa.
ladykamcia silnik na monowtrysku który został sprawdzony naocznie - widać mgiełkę iskra jest bezpośrednio z cewki i na świecach Dodatkowo sprawdzony rozrząd czy aby się nie przestawił Jeżeli to nie czujnik Halla to co? I mam pytanie czy pompa paliwa po przekręconym zapłonie powinna trzymać ciśnienie czy może ono spaść?
To zależy, jak masz silnik z wtryskiem wielopunktowym, to pompa również musi pochodzić od modelu z takim układem zasilania. Pompy od monowtrysku pracują z niższym ciśnieniem roboczym
Nawet jeśli by miał takowe odcięcie paliwa to nie wyglądało by to tak jak opisujesz, napisz coś więcej jak to jest z tą uszczelką pod głowicą napisałeś że jest ale czy była zmieniona ?? Te 5 atm. to trochę za mało i ja raczej oscylował bym wokół tego jak napisałem wyglądało mi to na uszczelkę pod głowica ale trudno powiedzieć tak z tego co opisujesz...
witam , podlącze sie do tematu Mam taki sam model auta i mój problem polega na tym ze nagle podczas jazdy auto zgasło i brak zasilania na pompie i nie dziala wtrysk . Gdy podlącze na krótko pompe to zaczyna działać a mimo to auto nie odpala. Jak wtrysnę troszkę paliwa do gaźnika to samochod odpala normalnie. Wtrysk podlączyłem na krótko i psika paliwo...
Miałem dość długo Golfa mk.3 z LPG na monowtrysku.Patologicznie zadbany, serwisowana własnoręcznie i starannie instalacja LPG.Ustawiony na nieco za bogato(naprawdę tylko dla wyeliminowania wahań składu).Osiągi na LPG jak na Pb -no niemal identyczne.W zimie po mieście LPG brał średnio ok.12-14 jak dobrze poszło hehe.Jak słabiej -15.Jeżdżę dużo szybciej...
Nic tam nie rozkręcałem wziołem odkręciłem ten cały monowtrysk i skręciłem spowrotem. Ale byłem u mechanika i powiedział mi że najprawdopodobniej pompa paliwa lub filter .Więc wziołem odkręciłem wężyk który idzie do wtrysku z pompy i jest bardzo słabe ciśnienie .
Słuchajcie, ja już wymieniłem mixer-bo był mój zx był mułowaty, sondę halla(czyli czujnik połozenia wału korbowego), bo popdobno żle wyprzedzał zapłon, sprawdziłem luz na zaworch, ciśnienie w tłokach, (jest wg katalogu idealnie po 8,95ATMOSfery), sprawdziłe oprócz tego naciąg paska rozrządu, Polutowałem wszelkie złączki które gazoeniok poprzerabiał...
Filtr powierza, i ciśnienie paliwa to podstawa... spalanie stukowe jest spowodowane zbyt małą ilością paliwa... prawdopodobnie masz przytkany filterek powietrza i źle sobie przelicza ile potrzeba paliwa. Podaje mu za mało i występuje spalanie stukowa. Inna sprawa to zapchany filtr paliwa. I zajechana pompa paliwa. Tego trzeba pilnować.
spróbuję jutro zrobić te zwarcie na wtyczce Nie rób zwarcia na wtyczce, tylko weź kawałek przewodu, włóż jeden koniec do wtyczki czujnika, środkowy pin, a drugim dotykaj do masy. Ściągnij czarny dekiel z góry, z korpusu monowtrysku i obserwuj co się tam dzieje, czy leje się paliwo z regulatora ciśnienia, czy wtryskiwacz pracuje etc.
Więc dla mojego autka jakie świece firmy motorceaft musze zastosowac. Fiesta 1.1 monowtrysk 1991r. MK'3 Wyczytałem w manualu ze powinny być AGRF 22 C1 ale one sa niedostępne w sprzedaży. Jaki zamiennik powinien być zastosowany??
Po przeszukaniu forum w celu identyfikacji usterki nie znalazłem wyczerpjącego wytłumaczenia występującej usterki , choć dwie były bardzo zbliżone, a mianowicie: polonzez caro gli z instalacją gazową na monowtrysku boscha.Usterka jest "postępująca" czyli najpierw odczułem lekkie szarpanie podczas jazdy na benzynie , jałowe obroty utrzymywał bez problemu...
nie wiem czy to normalne ale wydaje mi sie że zapach gazu wydostaje się przez otwór w reduktorze który wyrównuje ciśnienie ale na "piankę"kurde nic nie widać ,mój servis jakoś nie bardzo chce mi pomóc,według nich auto chodzi dobrze ,nie gaśnie i pali w normie i tyle
Witam! Mam problem z tym oto wozem, astra na monowtrysku z gazem, jak zimna to przy gwałtownym dodaniu gazu wkręca się na obroty zarówno na gazie jak i na benzynie. Problem jest jak silnik się zagrzeje, przy dodawaniu gazu trzęsie i wydaje odgłosy jakby nie paliła na jeden z cylindrów. Gdy ostygnie wraca wszystko do normy. Świece i kable WN sprawdzone,...
To monowtrysk, nie 3bar, tylko 0,9 No właśnie... 0,9 bar. Podłaczenie komputera nic nie da, bo to chyba za stary samochód. Serwisy autoryzowane mają chyba programy do 10 lat wstecz, a ten jest starszy. W nim błędy można odczytać tylko po zwarciu pinów AB A ciśnienie jest prawidlowe
Chodzi o to że ten monowtrysk już raz podkładałem i nic. Emulację wywaliłem. Na manometrze mam 1 - 1.2 w trakcie pracy skaczące czyli dobrze mówisz widać dobijanie ciśnienia i otwarcie wtryskiwacza czyli tutaj raczej jest ok. Co do czasu to mój błąd sugerowałem się wielopunktem. No żesz..... Ciśnienie ma być nie skaczące, tylko stałe stabilne . Szukasz...
Żeby nikt z chcących pomóc się nie musiał domyślać to napiszę że z tego co się orientuje to może być tylko silnik ADX czyli na monowtrysku. Przewodu gazowego nie musisz zdejmować przy mikserze tylko gdzieś gdzie masz lepszy dostęp np przy parowniku, chociaż nie sądze żeby to był jakiś problem z gazem. Sprawdź czy wogle pompa paliwowa pracuje(nie da...
Klemę wystarczy ściągnąć na minutkę i już sterownik nie pamięta ustawień...Jeśli to pomoże to powinieneś założyć reset sterownika lub lepiej wyregulować instalację gazową o ile to możliwe. Sonda jeśli jest wymieniona powinna dawać naprzemienny w czasie sygnał około 0,2-0,8V. Gdy ją odłączysz sterownik wejdzie w tryb awaryjny,powinien pracować prawie...
Na razie nie mam czasu grzebać w aucie i jeżdżę z tą usterką, myślę że u mnie nie jest tak źle że będzie konieczna wymiana silnika. Muszę sprawdzić ciśnienie sprężania i jechać na analizę spalin to coś się może wyjaśni.****************** Ciśnienie sprężania zmierzone jest ok. 12 bar na garnek, sprawdziłem potencjometr przepustnicy, map sensor, czujnik...
Piotrek, ścieka paliwo z pompki, nie daje rady nabić właściwego ciśnienia przy kręceniu rozrusznikiem. Jeszcze czasem podstawa monowtrysku się rozwulkanizowywała i ciągnął lewe powietrze, tez były kłopoty z paleniem i obrotami.
cisnienie paliwa na dojsciu do monowtrysku wynosi 1,2 bara chyba jest to odpowiednie cisnienie ale chodzi o to ze mieszanka na zimnym silniku jest za duza i pytam sie o to czy wymiana sondy zmieni mieszanke na zimnym silniku na bardziej uboga niz teraz jest, po rozgrzaniu silnika jak juz pisalem problem ustepuje ale wyskakuje blad sondy, jak wiesz sam...
sterownik monowtrysku instalacja monowtrysku regulacja monowtrysku
climatronic regulacja czujnik czarny czujnik zielony mikrotik firewall filter
bardzo słaby wsteczny multimeter analogowy
Kształt anteny drutowej: dipol, V, pętla, long wire Optymalna wysokość anteny drutowej na 250 km