Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Z ciekawości może sprawdzić stan pompy oleju. Jej zużycie widać już po rozebraniu, stan zaworu bezpieczeństwa czy się nie zacina lub nie jest wypłukany, stan baka (filtra oleju). A gdy miska będzie zdjęta niech obejrzy panewki lub nawet niech zmierzy czop korbowodu jaki ma wymiar w porównaniu dla danego szlifu.
Witam Wracam do tematu z tym ciśnieniem, kupiłem następną nową pompę, dzisiaj rozsiewałem nawozy, zimny silnik 3 bar, przy dość dobrze rozgrzanym silniku ciśnienie oleju na wolnych 600 obr. ciśnienie spadło na 0 bar, spotkał się ktoś z takim problemem?
Chciałem zapytać czy warto wymienić same panewki korbowodowe w c 360 3p panewki są nominalne, i czy pompa oleju tez do wymiany kiedy ciśnienie na zimnym silniku przy wolnych obrotach to 4 a przy wysokich 5 a na rozgrzanym silniku przy wolnych 0-0.5 a przy wysokich 1
Witaj. Czy w czasie tego remontu regenerowałeś dźwignie zaworowe, tam też dochodzi ten sam olej.Zbyt duży luz na jednej dźwigience i ciśnienie spada. Pozdrawiam
mam podobny problem po polerce walu i zlozeniu silnika cisnienie na wolnych obrotach 1,5 na wiekszych 5, 6. pompa nowa ,, co to moze byc??? srubka mocujaca przewod z dziurka
Mój ojciec w swoim ciągniku też miał problem z czujnikiem ciśnienia oleju(oryginalny działał wiele lat, a następne co chwile się psuły). Najgorsze było to że nie dość, że trzeba było kupować nowy to nigdy nie było pewności że ciśnienie jest w porządku. Po którejś awarii czujnika ojciec kupił wskaźnik ciśnienia od c 385 i przewody. Trzeba było dać dotoczyć...
ok rozumiem. Mam jeszcze pytanbie bo teraz tak patrzę na to ci śnienie i jak na zimnym odpalę to na obrotach tak do 700 jest 5.5 a jak daję wiecej do 1500 to nawet do 7 i wiecej ciśnienie rośnie to nie jest za dużo czasami? Możer jednak ktos jakies podkłądki dawał pod ten zawór przy filtrach spojrze tam moze wtedy ciśnienie na ciepłyum będzie troche...
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
A sprawdzane było ciśnienie oleju?
Gorący olej jest rzadszy i dlatego spada ciśnienie.
Kontrolka czerwona od smarowania oleju się świeci i wskazuje niskie ciśnienie anie wysokie jak piszesz bynajmniej ja tak miałem w c-360 . Na zimnym oleju - silniku było OK natomiast jak ciepły był to na manometrze było mniej i na wolnych obrotach . .
POmierz ciśnienie oleju .
Albo kiepski olej był wcześniej, szybko stracił swoje właściwości. Chociaż w starych dieslach to według mnie raczej gęstnieje. Ewentualnie dostaje się do oleju paliwo. Efekt spadek ciśnienia.
Z takiego. Dodam że bezpieczniki i stacyjka były już podłączone jak kupiłem instalację i z tego co widzę raczej dobrze są podpięte. http://obrazki.elektroda.pl/5123485700_1...
Jeśli świeżo zalany Turdusem 15W40 to ciśnienie na wolnych obrotach około 3atm do około 5 atm. Sprawdź zawór przelewowy na pompie. ( Bazuje na 360 )
Warto sprawdzić ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju, i wtryskiwacze.
Ciekawe jest też czy wymienili pompę oleju na nową, czy też zostawiona jest stara i tu też może ginąć ciśnienie.
Pompę olejową założyłeś z 4011 czy z C-360 ?
Zegar jest dobry. Był podpinany drugi i to samo. Ciśnienie skaczę ale nie powinno aż tyle.
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Ani w 330 ani w 360 nie trzeba wymieniać licznika.
Witam mam problem mianowicie na jesień kupiłem ciągnik ursus 4011 (tylko z silnikiem od 360), no i przez zimę zrobiłem mu kapitalke. No ale właśnie na początku po odpalenu ciśnienie oleju jest tak wysokie że raz rozerwało mi filtr oleju, do tego po jakims czasie (zdążyłem przywieśc deski z budowy) poprostu nagle zatrzymuje się silnik :( więc proszę...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Zostaje tylko ta ferelna pompa tym bardziej że kupiłeś ją używaną, zmierz jeszcze ciśnienie na zimnym i gorącym oleju
360 tys, ma No wiadomo, jak każdy 20-letni TDI w naszym kraju. W układzie dolotowym jest zbyt dużo oleju, i ten olej jest wyduszany przez ciśnienie z dolotu wszystkimi połączeniami. Można wymieniać węże, uszczelki itp. ale to niewiele pomoże. Trzeba usunąć przyczynę nadmiernej ilości oleju. Może turbina przepuszcza, czy może uszkodzona jest odma, ale...
Ustaw sobie zawory poprawnie.
Przez rok pompa mogła się zużyć. Sprawdź ciśnienie na zimnym i na ciepłym oleju.
Cześć. Kupiłem niedawno ruska i mam takie pytanie. Słyszałem, że można przy nim założyć filtr oleju z podstawką pod niego od ursusa C-360, tylko mam pytanie: jak go założyć? Ponoć poprawia ciśnienie oleju i się tak nie grzeje. Dzięki z góry za pomoc.
Podejrzewam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym silniku
Witam, mam URSUS C 4011, założyłem filtr oleju jednorazowy (tzw.pepka) z obudową od URSUSA 360. Nie wiem dlaczego, ale po uruchomieniu silnika ciśnienie oleju rozsadza filtr. Nie wiem co zrobić, czy powinienem wymienić pompę oleju? Bardzo proszę o radę.
Heh w takim razie to ja jestem do tyłu z techniką :D Nie wiedziałem że są takie adaptery do czterdziestek. Natomiast opis aukcji wprost zwala z nóg błyskotliwością hihihihihihi. Cytat "Witam masz problem z ciśnieniem w URSUSIE 4011 i masz filtr odśrodkowy, załóż filtr wymienny poprawisz ciśnienie..." heh
Uruchomiłem układ smarowania ciśnieniowego oparty na pompie od wspomagania ( z Forda) , filtr oleju z fiata Uno i zawór przelewowy z ursusa C 360, wszystko zalane olejem Lotos 15W40 . Ciśnienie na wyjściu stałe 4,5 atmosfery . Jak ktoś robi układ smarowania ciśnieniowy to kilka uwag - wąż na ssaniu do pompy min 16 mm inaczej będzie zasysać powietrze...
Wiem, że temat już stary ale chciałem dopisać własne doświadczenia. A więc filtr oleju typu "bąk" w zetorach 4 cylindrowych można bez problemu zamienić na filtr typu PP (np. w modelach od 57xx do 72xx). Najczęściej nie trzeba dokonywać dodatkowych "przeróbek". Jeśli silnik jest "zdrowy" może ciśnienie oleju sporo wzrosnąć, ponieważ zawór w magistrali...
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
http://obrazki.elektroda.pl/1711387800_1... 1- Kierunkowskazy 2- Światła drogowe 3- Spadek ciśnienia powietrza 4- Ładowanie 5- Ciśnienie oleju 6- Powinno by gniazdo 12V A tych poza deska rozdzielczą koło guzika w oryginale nie ma w ogóle. http://obrazki.elektroda.pl/7026159100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4002751400_1...
Z odmy silnika paliwo? Raczej olej. Tutaj ciśnienie oleju nie ma nic do rzeczy. raczej ciśnienie sprężania. Niskie świadczyło by o kompresji uciekającej pod tłoki do skrzyni korbowej a a niej z odrobinkami oleju przez odmę.
Dobra. Jeżeli nie pompa, to czy paliwo nie będzie się dostawać do oleju wraz z kompresją w przypadku gdy pierścienie na tłokach nie spełniają swojej roli. Dymienie na niebiesko może świadczyć o tym że silnik spala olej. Sporo powinno się wyjaśnić gdy założyciel tematu poda czy sprawdził ciśnienie sprężania.
Niezbyt pomocna odpowiedz. Nie posiadam informacji ile wynosi w 7242 ale w 8641-117414, inna konstrukcja silnika przy temp. oleju 80 stopni i obrotach znamionowych to 0,2-0,5 MPa a przy 750 obr 0,05 MPa. Dla 4003, silnik podobny ciągnika ursus c-360 przy 2200 obr wynosi 4,0-,5 MPa a przy najmniejszej liczbie obrotów 1,5 MPa. Trzymał bym się raczej wartości...
przyczyną może być opiłki i bród w wale, szlif wykonany z zbyt dużym luzem, ewentualnie zbyt ciasny ale to zatarła by się szybciej, stosowanie oleju który pod wpływem temperatury tracił właściwości smarujące. ( sam miałem przypadek po kapitalce w c 360 na zimnym ciśnienie około 5 bar po godzinie pracy na rozgrzanym miał ledwo 1 na wolnych i 2.5 na obrotach,...
Jeśli silnik bierze olej to to wina albo pierścieni albo zaworów, zdejmiesz wszystkie głowice i najlepiej nalać nafty do wszystkich cylindrów i do gniazd głowic odwróconych do góry kołami ( tłoki wcześniej ustaw w poziomie na równo wszystkie) Może brać również przez prowadnice zaworów. Zakładam oczywiście że nie ma wycieków z silnika (wielkich) i nie...
Jeśli ciśnienie oleju dochodzi do rozdzielacza to walnięty jest rozdzielacz. Być może był za słaby/ mały na takie tłoki.
Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
powodem ciężkiego skrętu jest za małe ciśnienie oleju w układzie hydraulicznym dzielnik przepływu oleju. Mogą być taż zapieczone zwrotnice
A ja zaproponował bym sprawdzić ciśnienie sprężania bo w wielu sytuacjach rozwiązuje to dużo zagadek, oszczędza zadawania zbędnych pytań i udzielania bezsensownych odpowiedzi. Sam robiłem niedawno remont a jakie były jego efekty można przeczytać tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ciężko pali, dymi na niebiesko, ropa...
A silnik w ogóle pracuje prawidłowo (równo)? najlepiej zmierz ciśnienie sprężania. Wyjdzie i uszczelka i ewentualne pierścienie i luzy na zaworach itd.
Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa. Oleju nie ubywa, a czy nie przybywa? Może paliwo dostawać się do oleju i bilans wychodzi z grubsza na zero, nie jest olej rozrzedzony?
Proszę tu masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/2113959700_1...
Dziś dałem do zbadania wtryski i fachowiec powiedział ze są idealne. Ciśnienie oleju na zimnym wynosi 3 bar a na rozgrzanym 0.8 bar czyli nie jest dobrze.
Dziękuję za porady. Wasze podpowiedzi upewniły moje podejrzenia. wtryskiwacze a przy okazji zawiozłem do sprawdzenia pompę. Dodano po 3 Ale pojawił się kolejny problem. Otóż jak zrobiło się chłodno i włączyłem WOM to słychać był jęki i podnośnik nie podnosił. Po około 10-15 min. zaczął podnosić i jęki się zmniejszyły, ale dalej je było słychać. Latem...
Jako DYI można zrobić to przewodem 7 żyłowym tym grubszym do przyczepki. Z konsoli idą przewody na przód 2 do świateł , 1 do sygnału, 1 ładowanie , 1 ciśnienie oleju . Tył idzie do kostki pod siedzeniem, normalnie z tej kostki wychodzą 2 żyły na przycisk STOPU i to wszystko.
JUż wcześniej napisałem ze pierścienie wymieniłem, a łożyskach wału luzu nie ma na korbie jest delikatny. Oleju jest na końcówce miarki, wiec nie za dużo a gdy ciśnienie wzrasta zaczyna wydmuchiwać..
Witam, Mam pytanko, czy za tą śrubą z zawleczką dwukierunkowy zawór przelewowy służy do ustalenia ciśnienia na siłowniku skrętu? Czy działa on tak jak zawór przelewowy w rozdzielaczu - jak dokręcamy mamy większe ciśnienie maksymalne? Pytam, bo znajomy zrobił przeszczep belki z Bizona do C-360, siłownik skrętu jest nowy, ale na postoju z pustym turem...
Ech. Człowieku, poco podnosić ciśnienie. Zawory o których piszesz ograniczają tylko MAKSYMALNE cisnienie. I tylko wtedy działają. Na wolnych obrotach zawsze będą zamknięte. No chyba że odpalisz silnik przy wielkim mrozie, i wtedy zawór słychać nawet na wolnych obrotach. Pisałem ci, że mi zdażyło się takie coś-- po złożeniu i chili pracy spadło ciśnienie....
Dziękuję za pomoc, najbardziej zależy mi na opisie do czego poszczególne wajchy i jak używać poszczególnych ustawień podnośnika oraz innych podzespołów. Jest to zupełnie inna konstrukcja niż np. C-360 i inne podejście do rozwiązań. Części potrafię znaleść ale takie pierdoły jak ilość oleju w skrzyni i inne tego typu drobiazgi eksploatacyjne to już problem.Albo...
Ale ciśnienie oleju było do końca puki nie pęk wał chodziło mi o pompę paliwową ona była powodem pęknięcia i oddałem ją do regeneracji
Jeżeli nie ma odgniotów na deklu albo chłodnicy to wymiana uszczelek powinna wystarczyć, ale to nie było to. Mechanik przy demontażu trącił chłodnicą o blok i zrobiła się dziurka na zgrzewie wielkości czubka szpilki. Dwa razy wyjmowałem i wkładałem i dopiero znalazłem przyczynę. Ciśnienie oleju podobno ok. 5 atmosfer także olej w zbiorniczku rósł w...
chcę zamontować manometr(najlepiej z rurką do kabiny) do pomiaru ciśnienia oleju w ursusie c 360 -jaki mam kupić (chodzi mi o gwint) -jaki musi mieć zakres działania ( w bar czy w psi ) -jakby można było to link do aukcji z takim manometrem[/syntax]
Masz na stałe manometr ciśnienia oleju? Taki manometry sie montuje jak silnik sie zatarła i właściciel dmucha na zimne i patrzy na ciśnienie. Wielokrotnie widywane są własnie w 60'tkach i kombajnach zbożowych.
Dzięki w międzyczasie znalazłem schemat, zgadza się temat zamykam.
https://static.agrofoto.pl/monthly_10_20... może być taki dzielnik? bedzie on dawał cały czas jednakowy przepływ niezależnie od ciśnienia? Dodano po 39 myślisz że orbitrol ospc z kompletem zaworów na przykład z agricoli bez LS załatwi sprawę i przepuści te 25 litrów? Ty taki masz i u Ciebie też gotuje. A dzielnik?...
No nie próbowałem' nowy filtr może być lipny? Przy zaworku była zawleczka więc chyba nie powinno się otworzyć' tym bardziej że gdy przytkam palcem otwor wylotowy i zakręce kołem gdy otwór wlotowy jest zanurzony w oleju to jest ciśnienie po nawet małym zakręceniu kołem aż tryska jeżeli nie zatkam szczelnie...
fachowiec stwierdził. Mówił że pewnie ma na cylindrach resztki oleju i to musi się wypalić. Auto siłę ma jedzie normalnie tylko dymek non stop się świeci i te błędy zapalają się i gasną.Mechanicy sciągali głowice mierzyli tłoki, na tą samą wysokość chodzą, na tuleji niema śladów żadnych, na wałku też ok. Na komputerze wyszło ze ma słabe ciśnienie niby...
stan oleju jest ok. Przy cięższej pracy np orka , ubytek oleju po całym dniu to 100ml ,ciśnienie oleju wynosi na mocno rozgrzanym silniku 1.5bara. Zimowe odpalanie objawia się bez problemu , jedynie to straszne niebieskie dymienie , które jest jak kolega wyżej wspomniał gryzący w oczy .
tak tylko pierwszego dnia rozebrałem głowice spusciłem olej i zalałem chłodnice wodą i na nastepny dzien patrzyłem i było tyle samo wody ile dzien wcześniej chyba że może pod cisnieniem gdzies ucieka albo głowica W układzie chłodzenia jest jednak lekkie ciśnienie [podczas pracy silnika] . Wdmuchnij trochę powietrza w układ i sprawdzaj skąd puszcza...
Wszystko się zgadza,nie musisz ,mi tłumaczyć od czego zależne jest ciśnienie,z silnikami mam do czynienia od bardzo dawna(nie będziemy się rozpisywać kto ile pracuje), wiem że tak może być ,lecz warto sprawdzić żeczy proste ,zacząć od podstawowych niż rozkopywać cały silnik.Pompa będzie dawać też inne ciśnienie ,zimnego i ciepłego oleju,(nawet zastosowany...
Wczoraj podczas pracy ciągnikiem ciśnienie oleju spadło na wolnych na zero , po lekkim przy gazowaniu do 1300 obr wzrosło do 4 bar i na wolnych 500 obr tak sie ciśnienie zatrzymało czyli wynosiło 4 bar , przy gazowałem mocniej i dopiero na wolnych spadło na 2 bar . Dodam jeszcze ze z tym buczeniem nic jeszcze nie robiłem !
Dziękuję DoktorB i Kruszek9393. Zaraz po weekendzie zacznę od sprawdzenia ustawienia wtrysku, potem ciśnienie sprężania nim się dobiorę do uszczelki. Traktor pracuje na Turdusie, ale faktycznie łatwiej odpala jak jest ciepły. Poziom oleju nie wzrasta, czyli można wnioskować, że ani paliwo, ani woda nie dostaje się do miski olejowej, ale po kilku godzinach...
Temperatura na dwuwskaźniku: Biały — do 80°C Zielony — 80...95°C Czerwony — powyżej 95°C https://archive.org/details/UrsusC330C33... Poza tym książki „z epoki” w czasach termostatów mieszkowych podawały prawidłową temperaturę płynu chłodzącego w przedziale 75–85°C. Termostaty...
Proponuję sprawdzić: odstojnik, filtr odstojnika, przewód łączący zbiornik z odstojnikiem, sprężynki i zaworki pompy zasilająceji sprężynki. Podczas pompowania pompką ręczną powinno być słychać działanie zaworu przelewowego , ciche "tzzzzyt" i oczywiście pompka ręczna powinna stawiać opór podczas tłoczenia , jeżeli tłoczek się cofa, to oznacza nieszczelność...
Na tej animacji masz sprężarkę z napędem elektrycznym, ma dwa stany pracy: Pompowanie z pełną wydajnością Stan gotowości do pompowania, w separatorze pozostaje małe ciśnienie, żeby zapewnić prawidłowy obieg oleju. Nie ma tam żądnej płynnej zmiany wydajności. Czym to chcesz napędzać, silnikiem z C-360 o którymś kiedyś wspominałeś ?
Będę się jednak starał zrobić smarowanie ciśnieniowe. Nie muszę się martwić odpowietrzeniem skrzyni korbowej, bo ciśnienie spod tłoka będzie uchodzić przewodem odprowadzającym olej do specjalnie zrobionej skrzynki olejowej, w której będzie pompa oleju napędzana paskiem klinowym. Skrzynka będzie miała odpowietrznik. Wtedy olej dodatkowo chłodzi sprężarki....
A tam olej. Powinieneś sprawdzić jeszcze zawory przelewowe czy nie mają wypłukanych iglic bo się zdarza, wymienić oringi w rozdzielaczu i upewnić się że połączenia rurek są skręcone jak należy. Jeśli to jest ok to zostanie ci pompa. Chociaż spodkałem się już z takimi objawami przy pękniętym cylindże siłownika lub rurce idącej od pompy do plecaka. Pompe...
Prawdopodobnie jest to pompą. Za znacz gdzie jest teraz i obróć 1mm w prawo z tego co pamiętam. Jeśli chodzi o nie równą pracę zazwyczaj to jest problem. co do metalicznego dźwięku tyczywawaj jest przy problemie z pompą oleju no ale skoro mówisz że była robiona to nie wiem w bymm dokładnie jest problem. ciśnienie oleju jest odpowiednie? Przerabialem...
Witam mam problem z Passatem b3 1.9TD. rocznik 1993. Samochód zużywa bardzo dużo oleju, aż 2l/1000km. Kopci na czarno, ciśnienie na turbinie jest, osiągi nie zmalały, no może przyspieszenie lekko. Nie wiem co to może być, turbina? wtryski? padający silnik? 360 tyś. przebiegu, silnik się nie poci, odpala z pierwszego bez ssania. Szukałem różnych tematów...
Kontrolki świateł, kierunków i ładowania powinny być w tym trójkątnym zegarze (bo zakładam, że takim właśnie masz) - wystarczy podpiąć kabelki do właściwych żarówek. Brakuje tylko kontrolki ciśnienia oleju (bo w tym trójkatnym jest zegar ciśnienia) - taką kontrolkę można łatwo dorobić. Reszta w zasadzie jest ta sama co w 360.
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
Chyciło panewke na ostatnim korbowodzie [liczac od baku]. Została ona wymieniona ale tylko tak żeby była. Została za mocno przykręcona co powodowało wysokie temperatury, i po pewnym czasie nie wiem czy robiłem nią łącznie 2h znowu złapało zresztą ciśnienie oleju co chwile malało i przy końcu kontrolka gasła dopiero przy 1800 obr. ZOstał zakupiony nowy...
Panowie ciągnik dziś pochodził godz. i zauważyłem jak by wyciek oleju z kolektora wydechowego ustal ale nie do końca. Ciśnienie między 4 atm a 5,5 atm. Kąt wtrysku ustawiłem ale jak by dalej dymi tylko koloru niebieskiego. Czy może być tak że to pierścienie muszą się w środku ułożyć względem tuji? Czy na dotarciu ma prawo wyrzucić trochę oleju kolektorem?...
Podbijamy temat i witam serdecznie. Wydajność oleju przez pompę wspomagania kierownicy samochodowe czy ciężarowe są takie małe? Do maks. 5l.min? Pomału powoli to będzie działać. Obroty minimalne ok. Ciśnienie ok. Chciałbym to wykorzystać do koparki mini. Albo podnośnik tylny trzypunktowy zaczep rolniczy esioka czy Ursus C-360...w Ostrówku... Co o tym...
Po wymianie oleju w C-360 3P nie użytkowałem ciągnika pare miesięcy.Gdy po przerwie w eksplatacji uruchomiłem ciągnik kontrolka smarowania nie gaśnie. Sprawdzałem czujnik ,oraz po wykręceniu czujnika próbowałem przytykając palcem sprawdzić czy jest ciśnienie przy krótkotrwałym zapaleniu silnika.Ciśnienia nie było.Spróbowałem też zrobić kompresorem ciśnienie...
przestał działać podnośnik w c 360 sprawdzałem pompę wszystko ok i dalej nie podnosi Witaj! Z przykrością słyszę o problemach z podnośnikiem w Twoim ciągniku C-360. Postaram się pomóc Ci krok po kroku przeanalizować sytuację i znaleźć potencjalne rozwiązania. 1. Sprawdzenie pompy hydraulicznej : Skoro wspomniałeś, że sprawdziłeś pompę i wydaje się...
Orbitrol może być nieszczególny. To że kierownica jest za każdym razem w innym miejscu, to normalne, ale zdaje mi się że kręcenie nią przy zgaszonym silniku i braku ciśnienia powinno jednak powodować przetłaczanie oleju do siłownika. Przynajmniej tak w "Bizonie" mam.
Gdy cieknie podczas pracy silnika (pompy) być może to jednak cieknie paliwo z pompy, choć twierdzisz że nie "pachnie" jak paliwo, jest tam ciśnienie i "znalazło" sobie gdzieś "dziurkę"... A trawę czy to polejesz olejem napędowym (paliwem), czy olejem to i tak uschnie... Dodano po 3 Ps: olej silnikowy może pozostać w formie czystej w ciagniku? W pompie...
W planach miałem wymianę pierścieni oraz panewek. Wymiana panewek dla zabawy? Ciśnienie oleju było naprawdę bardzo słabe? Wizualnie bardzo kiepskie panewki? Jeśli już się chcesz w to bawić to daj wał do szlifu i na to odpowiednie panewki. Chociaż uważam, że powinieneś zacząć od odpowiedniej diagnozy silnika, a nie z losowania, że dziś wymienię sobie...
Witam. Dzisiaj w mojej c360 zaczął wylatywać olej przez zabezpieczenie dźwigni właczajacej sprężarke po zgaszeniu silnika jeszcze przez około pół minuty ucieka tamtędy ciśnienie wcześniej delikatnie wyrzucało przez korek wlewu oleju ale zmieniłem na nowy myśląc że nie trzyma i dlatego olej ucieka a teraz zaczęło z tego zabezpieczenia wyrzucać jaki może...
A ten korek na chłodnicy to utrzymuje jakieś ciśnienie czy tylko zatyka dziurę ? Woda przecież nie znika jeśli nie widać wycieków i nie dostaje się do oleju silnikowego to wszystko jest ok. A jak dostaje się do któregoś cylindra to ulatuje w postaci pary przez tłumik...
Tak ogólnie, jeśli wtryskiwacze są sprawne (nie leją), kąt wtrysku i ciśnienie sprężania prawidłowe to silnik ma zapalić i poziom oleju w pompie nie ma nic do tego. Niesprawność pompki zasilającej będzie się ujawniać zwłaszcza przy dużym obciążeniu silnika (orka). Jeśli silnik dymi na biało to znaczy że paliwo jest dostarczane do cylindrów ale się nie...
A z tym wyrzucaniem oleju przez miarkę nie do końca bym się zgodził. W skrzyni korbowej zawsze jest jakieś ciśnienie bo korek mimo wszystko opór stawia. Jak miarkę odkręcisz to miejsce gdzie ma najlżejsze ujście a że bryzga w środku olej to leci razem z nim. W mtz-cie mam idento. Z tymi wibracjami ciężko mi powiedzieć nie wydaje mi się żeby powodował...
Dzięki sewo.k, każda odpowiedz ważna , lepiej wiedzieć zawczasu to będzie lepiej można podejść pod temat. Dzisiaj nie dam rady bo czasu brak i pizdzi jak w kieleckim. Myślę że w przyszłym tygodniu jak się ociepli to będziemy wiedzieć na czym stoję. Gdyby to były pierścienie to chyba nie ma sensu robić wymiany samych pierścieni , gdy już będzie rozgrzebany...
Dzięki za pomoc panowie. Podejrzewam że w pompie oleju nie będzie otworu na zawór ciśnienia jak to jest w oryginale?
Sprawdzałeś co się dzieje przy min nadmuchu? Czy coś nie szroni? Potrafisz obliczyć przegrzanie? Te 150g to jaki procent ori napełnienia? - Przy minimalnym nadmuchu zachowuje się tak jak na R134a. Chwilę pracuje sprężarka mocno, potem schodzi na mniejsze ciśnienie, a wentylator skraplacza się wyłącza. I tak w kółko... Temperatura nadmuchu oscyluje...
Witam, robię remont silnika ursusa c 360. Zdemontowałem wałek rozrządu i szklanki popychaczy ,zaskoczyło mnie że szklanki nie są jednakowe tzn. wymiarowo tak ale wizualnie już nie.Różnica jest w głębokościach przewężeń po środku szklanki i otworach, przykładowo pierwsza szklanka ma bardzo małe zagłębienie i jeden otwór a ósma szklanka bardzo głębokie...
Witam ja również wtrącę swoje trzy grosze. W C-360 miałem kontrolkę która ładnie świeciła na czerwono w razie jakiejś awarii, i nie było problemu w dzień i w nocy było bardzo dobrze widać. Po remoncie silnika został założony manometr, ale ktoś zapomniał zrobić podświetlenia, więc w nocy kiepsko widać, a druga sprawa to po roku użytkowania manometr ten...
Ciśnienie za duże na orbitrolu. Jak jest za duże to się blokuje i niemożna skręcać. Pompa też trochę za duża, orginalna w "ostrówku" (silnik c-360) ma wydajność 7l. Siłownik trochę za mały, ale to nie znaczy że nie będzie działało. Najwyżej by było 1/2 obrotu kierownicy to cały skręt kół. Proponuje założyć mniejszą pompę, albo większy zbiornik oleju,...
Nie wiem co oni teraz produkują ale kiedyś kupowałem czujniki do c -330 , c-360 , i do ostrówka i pisało na opakowaniu zadziałanie czujnika przy 0,4 atm , a duży fiat i maluch miał 0,2 atm .Tak naprawdę to przy ciśnieniu 0,1 atm. olej przestaje dochodzić do klawiatury zaworowej i zaczyna pracować na sucho . :| Dodano po 2 I tak nie masz się czym martwić...
Na logikę co ma kontrolka od ciśnienia oleju do układu ładowania? Nie rozpoznajesz kontrolek w ciągniku to jak go użytkujesz. Przy normalnej eksploatacji czy to z prądnicą czy alternatorem po włożeniu kluczyka do stacyjki obydwie kontrolki czerwone mają się zaświecić. Po uruchomieniu silnika zgasnąć. Po zgaszeniu silnika obydwie zapalić, z tym że ta...
Podpowiem tylko, że siłownik dwustronny zawsze jest mocniejszy przy wysuwie, niż przy chowaniu. Tego nie byłem pewny choć podejrzewałem że tak jest Ciekawe dlaczego tak jest Tak jest, bo przy chowaniu tłoczyska od powierzchni roboczej tłoka musisz odjąć powierzchnię przekroju tłoczyska, czyli ciśnienie oleju działa na mniejszą powierzchnię. Przy wysuwie...
Jeżeli masz typowy masz to on ma 2 siłowniki i funkcje dławienia przejmuje rozdzielacz,wąż zasilający jest osłonięty bo zasilanie przychodzi do jednego z siłownika i tam jest rozdzielany na drugi siłownik,gdyby jednak coś się stało z wężami to podstawową i naczelną zasadą bezpiecznej pracy ,nie stoimy pod podniesionym ciężarem, szybkość opuszczania...
volvo ciśnienie oleju hyundai ciśnienie oleju deutz ciśnienie oleju
grawitacyjny magazyn energii wąż myjki grzeje silnik małych obrotach
kompresor klimatyzacji wzmacniacz zasięgu telefonu
Pralko-suszarka Candy – czy wirowanie podczas suszenia jest normalne? Modele RapidÓ, Smart Pro, GrandÒ Evo Łożyska kryte RS i 2RS w silnikach elektrycznych i spalinowych – zastosowanie, zalety, ograniczenia