Podobno napinacze łańcucha też bywają problematyczne, jeśli chodzi o ciśnienie oleju.
A o poziomie oleju nic nie piszesz masz tam bagnet taki drucik
Zmierz ciśnienie oleju- wszystkiego się dowiesz.
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
1 sprawa jakie jest ciśnienie oleju?Jaki to silnik itd?
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Też właśnie o tym słyszałem ale czytałem że bardziej dotyczyło to silników 1.0 z początków produkcji i dziwne jest to że jak jest zimny pracuje bardzo ładnie. Silnik od nowości jeździ na LPG to już będzie jedenasty rok. Nie mam z nim problemów poza lekkim falowaniem obrotów na biegu jałowym (LPG) i właśnie tym dźwiękiem. Najbardziej niepokojący jest...
Ewidentnie wysokie ciśnienie oleju.
Jaki przebieg ma silnik i jaki olej zalałeś? Przydało by się sprawdzić ciśnienie oleju.
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Jaki masz stan oleju, jakie ciśnienie oleju zmierz manometrem.
Witam Jakiś czas temu czytałem, że silniki te miały problemy z utrzymaniem prawidłowego ciśnienia oleju. Przy pracy na wolnych obrotach może powodować to klekotanie zaworów. Proponował bym zmierzyć ciśnienie oleju. Pozdro
Skrawki silikonu mogły przytkać smok pompy oleju, albo wadliwy filtr. Zmierz ciśnienie oleju powinno być 1,4 bar przy 850 rpm.
Napinacz jest tak zbudowany,że ma zabezpieczenie,gdy ciśnienie oleju go wysunie to po spadku ciśnienia zapadka nie pozwala mu się cofnąć,nie dotyczy to tylko tego silnika ale wszystkich z rozrządem łańcuchowym
Astrze H, powodem braku kompresji był krzywy wałek rozrządu. Ja w to nie uwierzę! Czy miał ktoś podobne problemy? A jakie jest ciśnienie oleju w silniku?
Tak jest, tylko że dzisiaj sprawdzałem ciśnienie oleju manometrem, więc czujnik miałem wymontowany, czyli kontrolka powinna się zapalić, a tu nic. Więc uważam że jest coś nie tak i nie jestem przekonany czy ma gasnąć przed uruchomieniem. Chciałbym żeby się wypowiedział ktoś, kto ma Corsę po 2009 roku.
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
Ani nie ruszać pierścieni ani żadnego preparatu. Jak nie żarł oleju przed to i po naprawie głowicy nie będzie. Chyba że kolizja zaworami zdeformowała by tłoki tak że pierścienie się blokują.
Trzeba odczytać błędy i sprawdzić stan oleju. Jeśli jest ok to trzeba zmierzyć jego ciśnienie, w ciemno nic nie wymyślisz.
Kiedy zmieniany rozrząd? Jakie ciśnienie oleju na gorącym silniku?
Wjechała nowa pompa, ale zamiennik GM NTY i jeszcze gorzej, ciśnienie tylko 1,5 bara na zimnym. Walka trwa dalej.
Proszę o pomoc co to może być winne. Nie co, a kto? Ale to chyba wiesz. Ale skoro "mleko już się wylało", to należy zrobić diagnostykę silnika. Ciśnienie sprężania w cylindrach, ciśnienie oleju. To podstawowe.
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Jak to sprawdziłeś? Oryginalny czujnik nic nie wskazuje czy mierzyłeś ciśnienie?
Ten do Corsy, który kupowałem kosztował niewiele. Fakt, iż sprzedawce mówił, że to jest jakiś odpowiednik i dlatego jest tani. Mówił, że warto nawet profilaktycznie raz w roku go zmienić za tą cenę. Wystarczy popatrzeć na znanym portalu aukcyjnym (dla orientacji) wpisując "czujnik ciśnienia oleju Corsa" (w moim przypadku).
Sprawdź jeszcze czujnik oleju, może jest zalepiony mazią i chwile mu schodzi zanim odczyta ciśnienie oleju. Może również pompa oleju być na wykończeniu i potrzebuje chwile czasu zanim wytworzy odpowiednie ciśnienie. Stawiał bym na przytkany smok ale skoro czyściłeś to odpada. Dodano po 5 Wkręć zamiast czujnika ciśnienia oleju manometr i sprawdź jakie...
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Trzeba by bylo sprawdzic ciśnienie oleju i nie jezdzic dluzej bo moze to doprowadzic do powaznych uszkodzen silnika.A to ze nie mruga jak pani dodaje gazu to dlatego ze obroty walu sa wieksze i wzrasta cisnienie oleju.
Witam, nikt na forum nie jest wróżbitą, bez odsłuchania jak pracuje to tylko strzelanie na ślepo i bez sensu. Osoba która to składała miała za małą wiedzę i doświadczenie. Mogą być panewki, mogą być sworznie tłokowe, nie usunięte resztki panewki z kanałów olejowych, nawet żle złożony rozrząd +wyciągnięty łańcuch+słabe ciśnienie oleju. Zmierz ciśnienie...
ecu? Znaczy wydaje mi się że tak wiele usterek w jednym czasie i ta kontrolka mil podłączona pod alternator... Nikt nie bawił by sie w podłączanie kontrolek gdyby to była usterka jakiegoś elementu sterowania silnikiem, dostępna w każdym sklepie. ktoś miał problem z ecu więc zrobił to co zrobił. Lepsze to niż ciśnienie oleju podłączone pod alternator...
A jakie było ciśnienie?
Czujnik ciśnienia oleju.
sprawdź ciśnienie oleju i sprężania , pod żadnym pozorem nie wlewaj na razie oleju mineralnego.
a możne jest za małe ciśnienie oleju na ciepłym silniku to tez mozna sprawdzić
Autor filmu stwierdził, że ciśnienie jest wzorowe bo jest około 4,5 bara na niskich obrotach. Myli się? https://www.cda.pl/video/109946577/vfilm
Co do pierścieni Łudz ul Liściasta - polecam. Jeśli chodzi o brak ciśnienia w cylindrze - jeśli oczywiście tłoki i zawory ok- cudów nie ma , ciśnienie oleju , lub popychacze, no chyba jak kolega wyżej napisał że zawory za długie
Witam Chciałbym zapytać się gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w opel corsa 1.5 B 96 r isuzu diesel
czy podpowie ktoś gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w opel corsa 1.7dti 2003? Nowy już zakupiony, muszę wymienić a nie mogę go znaleźć.
Czujnik ciśnienia oleju.
Witam, Posiadam opla corse b 1.2 2000r. Podczas ruszania oraz na niskich obrotach mrugał czujnik oleju, wymienilam olej, filtry i czujnik, problem zniknął na dwa tygodnie. Następnie pojawił się problem z olejem, co ok. 200 km musialam dolewac 200-300 ml. Tydzień temu wymienilam pierścienie, uszczelke pod głowica, pompe wodna. Teraz auto przerywa, dławi...
co ustaliłeś?Jakie ciśnienie paliwa/Przepustnica chodzi w całym zakresie?Wydech drożny?
Jeśli dymi na siwo to gdzieś musi brać olej do komory spalania, nie miesza Ci się olej z płynem chłodniczym ? Możliwe że pompa oleju tak stuka, spotkałem się kiedyś z taka sytuacją że jak kończyła się pompa oleju to podnosiła ciśnienie w układzie, może to jest jest wina.
sprawdzić ciśnienie oleju. 15tys.km to nawet na corse mało żeby po wymianie już dzwonił chyba że wymiana nie była kompletna
Simering jest za piastą koła pasowego , ale w twoim przypadku to chyba pomiar ciśnienia oleju i porządne sprawdzenie ..
Niech zmierzą ciśnienie oleju. Być może po dłuższym postoju olej ścieknie ze szklanek i nie otwierają się zawory do końca.
To stukot z łańcucha rozrządu. Dopóki napinacz nie dostanie ciśnienia oleju to hałasuje.
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije? Oleju bierze dużo, około litr na 1000 km. Czyli cylinder z którego spłynęła nafta ma najbardziej zużyte pierścienie?
Dzień dobry, mam nieszczęście, że dziewczyna zakupiła dośc mocno zajechany egzemplarz. Gdy robiłem rozrząd zobaczyłem zawalony smok, płyn chłodniczy w oleju (z uszczelki) przez co na walkach rozrządu są lekkie wżery. Niestety robiąc rozrząd nie pokusiłem sie o wymianę uszczelniaczy zaworowych + auto stało z pół roku więc czuje, że także przez pierscienie...
i robiłeś coś z tym stukaniem? mam jeszcze jedną informację bo ściągałem dzisiaj pokrywę zaworów, łańcuch mozna unieść na około 5-10mm powyżej górnej prowadnicy, czy to normalne? silnik był zimny. W jaki sposób można sprawdzić rozrząd w tym wynalazku? niestety nie mogłem dostrzec na ile jest wysunięty napinacz:( aha, jakie ciśnienie oleju powinno być...
jak pisałem wcześniej ciśnienie w cylindrach sprawdzone paliwa na listwie również i było idealne samochód jak odpali nie kopci i nie bierze oleju, po odpaleniu działą jak powinien
Z tym olejem to masz podobnie jak u mnie {corsa 96 1.2 8V} , u mnie stopień sprężania w tym silniku to wg danych zawartych w WKŁ "Sam naprawiam opel tigra corsa" to 10,1 czyli ciśnienie sprężania powinno zawierać się w granicach 1,15-1,20Mpa , obecnie mam 1Mpa czyli spadek o jakieś 10% auto ma przejechane 164 000 km , również mam założony gaz . Mam...
grala1 - faktycznie, zagalopowałem się i pisałem o pomiarze napięcia Dzieki za uwagę! Czyli wystarczy zmierzyć ciąglość układu: - jedna sonda do klemy - akumulatora (albo masy pojazdu/silnika) - druga sonda do pinu przy czujniku ciśnienia Powinno się zmieniać przy unieruchomionym silniku oraz pracującym silniku (juz na wolnych obrotach). Na wyższych...
Dzieki za odpowiedz, tylko czy jak by był czujnik to chyba by zgasł i już nie zapalił, co do łańcucha to auto ma 120tk, i słychać go na rozgrzanym silniku, ale to już tak jak miał 70tk., ostatnio wymieniałem olej , i były drobne opiłki metalu na filtrze i na dnie misy, zalali mi nowy olej po 500 km mam zmienić na 10w60 schela, ciśnienie mierzone, na...
Witam, Mam corse 1,5 TD Isuzu z 2000 r i od jakiegoś czasu odczuwam spadek mocy i dymienie ( przy przyśpieszaniu lub przełączaniu biegu ) Mim podejrzeniem jest brak powietrza wytwaranego przez turbinę. Zmierzyłem dokłądnym miernikiem i okazało się ze : przy 1000 obr - miernik nie wykazuje żadnego ciśnienia . przy 3000 obr - ciśnienie wynosiło 0,2 atm....
Olej krąży w obiegu zamkniętym, jeżeli go ubywa, to gdzieś musi się wydostawać, najczęściej przez wydech, jeżeli pierścienie zgarniające nie zgarną go z powrotem to w cyklu wydechu wylatuje razem ze spalinami. Sprawdź jak wygląda końcówka rury wydechowej, powinna być jasnobrązowa, tak jak świece, tylko trzeba przejechać dłuższą trasę, bo w takich warunkach,...
Te usterki się wykluczają, szlam pod korkiem oleju - płyn idzie do oleju (lub rzadka jazda w mieście) Ciśnienie w układzie chłodzenia - ciśnienie sprężania idzie w układ chłodzenia. Sprawdź stan oleju na bagnecie i twardość węży układu chłodzenia przy lekkim dodawaniu gazu - jeśli puchną - na bank kompresja idzie do układu chłodzenia. Aby się upewnić...
Witam, Corsa C z roku 2002 silnik z12xe problem kręci rozrusznik ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon działają: zegary, elektryczne szyby, radio, światła działa centralny zamek, itp. standardowe kontrolki zaświecone: ładowanie, ciśnienie oleju, wspomaganie kierownicy, kontrolka check. Kontrolka od poduszek zaświeca się i gaśnie....
Sama sztanga chodzi dosyć ciężko ale chodzi, gruszka działa nie na podciśnienie a na ciśnienie wychodzące wężykiem z turbo, które jest bardzo słabe(jutro zmierze dokładnie jakie). Podając ciśnienie z kompresora na gruszkę to działa jak trzeba. Luzu osiowego nie wyczułem natomiast troche oleju w wężach jest. poniżej zdjęcie jakie turbo występuje oraz...
Witam, jeśli nie jest to MULTEC to nie ma możliwości regulacji zapłonu. Stukające zawory na gorącym silniku świadczą o uszkodzonej pompie olejowej lub panewkach. Nie napisałeś jaki olej lejesz. Miałem to same objawy co ty. Ja musiałem wymienić wał i panewki. Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i gorącym silniku lub jeśli to nie jest dla ciebie problem,...
Nie zajmuję się naprawą w warsztacie, samochód mój. Nigdy nie zaglądałem w nim po pokrywę aż do teraz. Te śruby nie miały oznak jakiejś roboty wcześniejszej, zresztą nawet śruby pokrywy wyglądały tak jakby nigdy ich nikt nie odkręcał. Więc może to efekt "samo poluzowania" ciężko się domyślić a wątpię że w warsztacie lub w fabryce ktoś słabo dokręcił....
...gwintowanie i zastosowanie reduktora to dla mnie ostateczność. Chyba najszybszą i najbardziej skuteczną naprawą będzie w tym wypadku zastosowanie kleju-uszczelniacza anaerobowego . Kleje anaerobowe to jednoskładnikowe płynne tworzywa sztuczne, które po odcięciu dopływu tlenu i kontakcie z metalem utwardzają się, tworząc wytrzymałą i bardzo odporną...
Jak zweryfikowałeś czy sprężarka nie zatarta? Wystarczy wylać trochę oleju, jak będzie "czarny" to na wet nie myśl o wkładaniu nowej dopóki układ nie zostanie dobrze wyczyszczony, bo opiłki szybko załatwią kolejną. Ostatnio jednak miałem 2 przypadki zerwania sprzęgła bez winy samej sprężarki, w jednej kółko widocznie było czymś uderzone i nadpęknięte...
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
Nie są to popychacze hydrauliczne? Co się dzieje z ciśnieniem oleju podczas i w chwilę po uruchomieniu silnika?
A więc skoro ciśnienie w normie to musi mi olej brać przez popychacze zaworowe bo czasem kopci na niebiesko zwłaszcza gdy pochodzi na wolnych obrotach. Ojciec miał Corse C 1,0 i od nowości kopciła ;) jaki masz ubytek tego oleju ??
Jeśli nie zaslepisz rury i króćca to wszystko będzie uwalone olejem i będzie ci ciagło syf do przepustnicy. A jak zaslepisz wąż to nadmiernie ci może wzrosnąć ciśnienie w silniku i zacznie wywalać olej uszczelkami. Warto też sprawdzić drożność tego cienkiego przewodu co ja zaznaczyłem bo on już ma realny wpływ na pracę silnika.
Ile auto ma przebiegu . może pomiar ciśnienia manometrem coś wyjaśni . Pomiar ciśnienia oleju robiłem przed wymianą popychaczy i mechanik stwierdził, że jest bardzo dobre ciśnienie, chyba ponad 2 bar na wolnych obrotach, więc można na tej podstawie sądzić, że panewki są w miarę ok. Auto ma 177 tysięcy przebiegu. Poniżej nagranie dźwięku z mikrofonu...
Test plakiem nic nie dał. Nie wiało jakoś bardzo by mi go zdmuchnąć, wypsikałem c tylko się dało. Teraz będę sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie, jeżeli będzie coś nie tak z ciśnieniem to może tylko filtr niedawno wymieniany jest felerny. Zastanawiam się jeszcze nad EVAP'em, mógłby dawać zbliżone objawy. Czy on ma określone warunki pracy zależne od...
Miałem takie auto problem tkwi w samoregulatorach lub w czujniku spalania stukowego możesz zmienić olej na gęstszy rozrządu w tych silnikach nie wymienia się do naprawy głównej problemem może być napinacz rozrządu , jest hydrauliczny i przez to ciśnienie oleju powinno być 0,3 Mpa, jeśli spadnie to rozrząd się tłucze wydaje takie stuki przy puszczeniu...
Dziękuję za odpowiedzi.
Odma pewnie zamarzła ... Bardzo prawdopodobne, czy jest szansa na jego odratowanie ? to zależy jak długo pracował przy świecącej lampce ciśnienia.
Cześć! Mam problem z wykryciem źródła piszczenia w silniku Opel Corsa A12XER (ecotec 1.2 benzyna, 2012). Może ktoś się już z czymś podobnym spotkał? Po kolei: Dźwięk o jakim mowa uchwyciłem na filmach: https://youtube.com/shorts/3YwXnvHpl_4?s... https://youtube.com/shorts/zBobu3ZccWQ?s... Dźwięk pojawią się najczęściej...
Wygląda na brak ciśnienia oleju - klepią i zawory i łańcuch.
Ja zrobiłem dziurkę w korku wyrównawczym płynu chłodniczego bo mi z ciśnienia które rosło od temperatury cieczy wysadzało przewód do zbiornika. Czyli chyba żle zrobiłem z tym otworem? Jak stoję na postoju to faktycznie tak się nagrzewa (wskażnik temperatury dochodzi do czerwonego pola) że nawet czuć smród w kabinie a wentylator nawet się nie włącza,...
Zostaw ten silnik w spokoju, bo go rozwalisz. Jak chcesz coś przy nim porobić, to wymień olej, filtr oleju, paliwa, powietrza, rozrząd. Sprawdź kąt wtrysku, świece żarowe i ich zasilanie. Sprawdź zbiornik paliwa czy syfu nie ma lej czyste paliwo i jeździj. Po co do cholery Ty chcesz głowicę ściągać? Możesz ewentualnie luzy zaworowe sprawdzić, ale do...
Jako niedawny posiadacz tego modelu zgłębiam tajniki osprzętu silnika i doszedłem do czujników. Na zdjęciu 1 - wkręcone są 2 czujniki w układ gdzie przechodzi płyn chłodzący z odejściem do zbiorniczka wyrównawczego (patrząc z przodu to po prawej stronie silnika na wysokości głowicy) do jednego dochodzi przewód ze stykiem a z drugiego wychodzi przewód...
Jak wygląda kwestia ciśnienia oleju na ciepłym, zimnym silniku, podczas ciszy i grzechotania.
Witam wszystkich, mam mały problem , byłem dzisiaj ogąladać opla corsę i podłączyłem go pod kompa i wyskoczyły 2 błędy w silniku: P0683-przerwanie obwodu świec żarowych / obecny P1191-niskie ciśnienie szyny oleju. Z tego co auto data mówi to może być wiązka przewodów,moduł sterujący silnikiem , czujnik ciśnienia , ale w 2 tych błędach występuje wiązka...
Samochód Corsa C 1.2 16V z silnikiem Z12XE - 2 lata temu pojawiły się metaliczne stuki - wymieniony najpierw rozrząd (bo i tak miał być do wymiany, a podejrzany był łańcuch) - nie pomogło, następnie wymienione wszystkie popychacze na INA - stuki ustały. Aktualnie po przejechaniu od tego czasu niecałych 40tys. km stuka od nowa - nie ma reguły kiedy ale...
Kolega ma corse rocznik '88. Mam problem z podłączeniem elektryki silnika w tym samochodzie w związku z tym mam kilka pytań: 1. Gdzie podłączyć styk z kontrolki ciśnienia oleju(nie wskaźnika tylko lampki sygnalizującej za małe ciśnienie). Nie wyjeżdzajcie mi ze schematem, bo mam go przed sobą. Chodzi mi tu gdzie jest to urządzenie do którego mam to...
Czy po zgaszeniu gorącego silnika i odpaleniu po np kilkudziesięciu minutach kontrolka gaśnie szybciej? Nie znam konstrukcji układu smarowania w tym silniku ale wygląda to jakby olej spływał w całości z magistrali, może powinien być blokowany jakimś zaworem zwrotnym. Podłączyłbym jeszcze czujnik zegarowy i sprawdził jak buduje ciśnienie po rozruchu,...
Witam. Mam problem z silnikiem 2001 Corsa C 1.0 12v Z10XE. Na zimnym pali dobrze ale od razu obroty spadają w granicach 400-500 i silnik gaśnie. Jeśli odpalę z przyciśniętym gazem po minucie trzymania go na obrotach około 2000 stabilizuje się i auto pracuje normalnie. Sprawdziłem ciśnienie na poszczególnych cylindrach odczyty w granicy 12-14 atmosfer....
OK. Pomieszałem dwa problemy w jednym zdaniu. W chwili obecnej silnik nie ma ciśnienia na 2-gim cylindrze, po zalaniu oleju do cylindra czujnik pokazał 8bar. Przed poprzednim remontem ciśnienie na drugim cylindrze też było wyraźnie niższe - tylko 3atm. -na pozostałych cylindrach 8-10atm. Widoczne ślady zużycia gładzi cylindra były na 4tym cylindrze....
Witam wszystkich. Od pól roku jestem posiadaczem Opla Corsy C 1.3 CDTI ECOTEC 70KM, rocznik 2004. Przebieg 130 000 km. Ostatnią większą naprawą była wymiana uszczelki pod głowicą z powodu "zaciągnięcia" oleju do zbiornika płynu chłodzącego(samochód był holowany do mechanika gdyż nie był zdolny do jazdy). Autko także ostatnio miało regenerowaną turbinę...
A z czego i jak się wpiąć aby zrobić smarowanie ciśnieniowe czytałem o wykorzystaniu pompy wspomagania z jakiegoś małego samochodu np renault Clio czy opel corsa lecz nie wiem jak się zabrać za podłączenie i odejście oleju przy kompresorze Pompa oleju jest na końcu wału wraz z zaworem przelewowym i manometrem. Nie pamiętam czy są tam króćce na filtr...
Brat kupił takiego opla z zerwanym łańcuchem. Auto miało przebieg około 300tys km i nigdy nie zmieniano tam łańcuszka (znam pierwszego właściciela). No to jest jeszcze zapas na moim, za 10lat (o ile go kupię i będę tyle trzymał) będzie miał może 150tyś przebiegu max, bo jak mówiłem, 6-7tyś robię rocznie (jak i obecna właścicielka). Wskoczę jeszcze...
Trzeba by sprawdzić czy nie ubywa płynu chłodniczego teraz nie bardzo masz jak ponieważ silnika nie da się uruchomić, być może uszczelka też już na wykończeniu. Olej pachnie benzyną bo go zalewało i benzyna spływała do oleju. Skołuj manometr zmierz ciśnienie sprężania i będzie wiadomo co jest nie tak. Jeśli będzie spora rozbieżność pomiędzy cylindrami...
Witam wszystkich. Wczoraj wstawiając Corsę( 1.7DI 2002R 170tyś przebieg ) do garażu usłyszałem głośną i nie równą prace silnika.Nie zapala się żadna kontrolka typu ładowanie, ciśnienie oleju. Opel zaczął pracować jak TRAKTOR .Czy ktoś może mi podpowiedzieć co to może być???? Z góry serdecznie dziękuje. Dodano po 1 Rozrząd wymieniałem przy 118tys a teraz...
Witam, Posiadam wóz corsa c 1.3cdti silnik kod Z13DT 2004r. 150kkm przebiegu. Samochód użytkuje od ok 2lat przez ten okres wymieniłem w nim rozrząd komplet, maglownice, sprzęgło, wysprzęglik, koło zamachowe, czujnik ciśnienia oleju, przegub, drążki kierownicze końcówki, sworznie, łączniki stabilizatora. W samochodzie występują dziwne objawy: -ciężko...
Cześć Od dwóch lat mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 80km i już nie wiem co dalej z tym robić dlatego piszę tutaj, może ktoś będzie miał jakiś pomysł/wskazówke. Historia usterek: 1. koniec roku 2019 – wymienione bebny i hamulce z tyłu 2. koniec lata 2020 – wymieniony pasek klinowy z napinaczem 3. jesienia 2020r padła mi uszczelka...
Witam. Mam problem z samochodem Opel Corsa B 1.2 benzyna 1993r. Podczas normalnej jazdy ok. 90km/h nagle moc samochodu spadła i samochód nie dał się rozpędzić więcej jak 80km/h. Temperatura silnika była w tym momencie w okolicy 95oC. Zatrzymałem się więc. Silnik dalej pracuje, pedałem gazu rozpędzam silnik normalnie na wysokie obroty. Nic się nie urwało,...
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
Problem z ciśnieniem oleju, traci moc bo ucieka olej z popychaczy i zwiększa się luz zaworowy.
Dzień doberek :) Od maja zeszłego roku stałem się nieszczęśliwym posiadaczem czerwonej Corsy C 1.2 Twinport z 2004 roku. Nie przyszło mi do głowy, żeby wpisać do wyszukiwarki numer telefonu sprzedającego. Zrobiłem tak niedawno i wyskoczyło mi archiwalne ogłoszenie z tym samochodem. Pisało w nim ,,pilnie sprzedam". No i się przekonałem, dlaczego pilnie......
Może to tylko sporadyczna usterka czujnika ciśnienia oleju. Czy silnik pracuje na właściwym oleju, tj. zalecanym przez producenta. Co ile wymieniasz olej, czy sprawdzasz poziom oleju i jego lepkość. Może w wyniku usterki silnika przybywa oleju (rozcieńczany przez paliwo) i pompa nie wytwarza właściwego ciśnienia, dlatego też proponuję je sprawdzić.
Panowie czy moze mi ktos powiedziec jaki powinien byc rzeczywisty początek wtrysku?Czy te wartosci sa prawidlowe? OP-COM 081125 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,22/06/2009. 13:04 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2003,Corsa-C,Silnik,Y 17 DT Sterownik Klucz #1:EF Klucz #2:8F...
Autem dało się jezdzić przez 3tyg ( 600Km) po czym problem wrócił. Fachowcy stwierdzili że wyciagnał się łańcuch bo był nie markowy ( ruville). Dali swój oryginalny i wszytsko ok. Po tej wymianie pojezdziłem 5 dni (250km) i problem dziś znów wrócił. Obecnie brak mocy, metaliczny hałas, kopcenie. Brak check engine. Objawy wskazują na przestawienie rozrządu....
corsa ciśnienie oleju czujnik ciśnienie oleju corsa corsa czujnik ciśnienie oleju
kolumna kruger pasek rozrząd citroen wymiana ogniw bateria laptop
solar bateria kamera sonoff przekaźnik
Błąd 101 podczas kalibracji skrzyni McCormick XTX 185 Jak podłączyć wentylator z opóźnieniem na kablu dwużyłowym?