podobny problem miałem w seacie arosa wszystko było ok tzn. ciśnienie oleju, czujniki, okazało się że problem był w zegarach - zimne luty
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Sprawdzenie ciśnienia oleju i samego czujnika wg. elsa.
Z tego co mi wiadomo, to nie ma. Tym bardziej jeśli chodzi o kontrolkę oleju. Jakie ma fizyczne ciśnienie? Czujniki oryginalne?
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Ma ktoś schemat albo wie, który kabel wychodzi z komputera silnika żeby to sprawdzić, czy nie jest coś walnięte na przewodzie? Z czujnika ciśnienia oleju kabel idzie do licznika, przy liczniku kolor zielono/czarny pin 25
To nie jest zwykły czujnik ciśnienia , nie wolno tam nic zwierać. Ale na tym samym bezpieczniku co czujnik ciśnienie wisi immo.
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
Pytanie, czy miał prawidłowe ciśnienie oleju - padały czujniki, i również były problemy ze smarowaniem. Jeśli znikło ciśnienie oleju to duża szansa, że napinacz puścił i przeskoczył.
Na PW poszedł link do serwisówki. Ale z tego co pamiętam ciśnienie będzie ok. Wymień czujnik.
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Są tylko 2 czujniki zaznaczone na zdjęciu. Włożyłeś odpowiednie czujniki? One nie są identyczne to raz z dwa to czujniki są na odpowiednie ciśnienie.
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google.
jak się skończyło? Dodano po 5 Jak się zakończyła twoja usterka pompa czy coś innego?
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Sprawdził bym przewód wychodzący z alternatora (chyba niebieski) 0,5mm² zobaczysz na alternatorze .Czesto przeciera się o karoserie albo nie kontaktuje na wsuwce w alternatorze przez brak impulsów doprowadzonych do "tablicy "pojawia sie taki objaw.U mnie pomogło -rownież wymieniłem czujnik -a dopiero potem zmierzyłem ciśnienie i zacząlem dalej...
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
Właśnie z czujnika ciśnienia oleju.
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
Wykręć czujnik, i wkręć manometr. Jak ciśnienie ok. to czujnik do wymiany.
Nie ma za wiele roboty przy zdejmowaniu miski. Pompa oleju przy takim przebiegu nie powinna mieć śladów zużycia. Robiłem też pierwszą podmianę na nową pompę oleju i nic — ciśnienie nie wzrosło. Dopiero wymiana wszystkich hydropopychaczy z konikami podniosła ciśnienie. Kup nowy czujnik ciśnienia oleju z serwisu. Żadne pseudooryginały z Allegro czy tam...
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
To nie działa jak w polonezie że masą dotykasz odejmujes i kontrolka gaśnie czy się zapala. Do sprawdzenia wiązka i licznik.
Czujnik ciśnienia oleju podstawiałeś?
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Podłączyć możesz, ale sposób zależy od tego, jakiego rodzaju styk ma czujnik - zwarty, kiedy ciśnienie oleju jest w normie, czy przeciwnie, kiedy za niskie. No i oczywiście od tego, czy i co, już masz pod niego podpięte.
Zawor nadcisnienia jest w pompie olejowej, moze on sie zaciac w pozycji otwartej (malo prawdopodbne ale mozliwe ), moze to byc czujnik cisnienia oleju , najlepiej by bylo zmiezyc cisnienie oleju, oraz czy nie masz nagle 2 stanow oleju ( nadmiaru ).
Witam. Możesz zastosować czujnik ciśnienia oleju z jakiegoś pojazdu lub czujnik hamulca ręcznego z pojazdów ciężarowych (Tylko większość zwiera przy braku ciśnienia powietrza).
A co to za różnica czy to ciśnienie wody czy ciśnienie powietrza lub oleju nie patrz na to, to są czujniki membranowe woda im nie zaszkodzi..
- niskie ciśnienie oleju - czujnik - licznik - instalacja - alternator (tylko w dieslu) Teraz wiesz gdzie to szukaj.
Kod usterek: MID 128- PID 100 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID100 Ciśnienie oleju silnikowego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego Tak jak kolega wyżej pisał, uszkodzony...
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
Kolego powoli, jeśli masz błędy abs, ecu to i powinny się palić kontrolki. Po drugie zmierz ciśnienie oleju czujnik przed oczami po prawej stronie masz więc problemu nie ma.
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju i czujniki
Trzeba sprawdzić czy to problem z ciśnieniem oleju czy czujnikiem poziomu oleju. Trzeba wrzucić skan z Vcds Dodano po 2 Proszę zrobić pełny skan czyli wszystkie moduły. Może licznik informuję o awarii czujnika poziomu oleju w misce
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Przy pracującym silniku, ciśnienie oleju powoduje przerwę końcówki czujnika z masą. Lampka gaśnie.
To chyba ja tutaj skierowałem z tym pytaniem z innego forum, może wyjaśnie boost- doładowanie, sygnał z mapsensora liniowy 0-5v tps - położenie przepustnicy, tak samo sygnał 0-5v sonda szerokopasmowa jak ma już kontroler to też daje liniowy sygnał 0-5v w zależności od składu mieszanki (AFR) (tak przynajmniej jest z sondą innovate której ja używam) EGT...
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
https://rotkee.com/en/waveform-library?b... Dodano po 1 Pamiętaj że podstawa co ciśnienie oleju.
Źle myślisz, układ działa tak, że jak ciśnienie oleju nie osiąga wartości niezbędnej do zadziałania białego czujnika (1,8 bar) przy prędkości obrotowej silnika 2500 rpm to włącza się alarm i miga kontrolka. Najlepiej zweryfikować działanie układu wkręcając manometr zamiast któregoś z czujników i mierząc rzeczywiste ciśnienie oleju.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Mój ojciec w swoim ciągniku też miał problem z czujnikiem ciśnienia oleju(oryginalny działał wiele lat, a następne co chwile się psuły). Najgorsze było to że nie dość, że trzeba było kupować nowy to nigdy nie było pewności że ciśnienie jest w porządku. Po którejś awarii czujnika ojciec kupił wskaźnik ciśnienia od c 385 i przewody. Trzeba było dać dotoczyć...
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Witam. Sprawdź ciśnienie oleju czujnikiem mechanicznym. Jeśli potwierdzi się brak ciśnienia oleju, ratuje Cię tylko pełna diagnostyka silnika - warsztat mechaniczny, bo przyczyn braku ciśnienia może być wiele.
Olej może być gęściejszy o tej porze roku , sprawdż na rozgrzanym silniku. Jeżeli nie zachodza zmiany to może być przytkany lub już wyeksploatowany trochę czyjnik albo puszcza cisnienie na panewkach lub na wałku rozrządu. Osobiście stawiam na czujnik ciśnienia. Warto sprawdzić ale ta 1 sek to jeszcze nie stan alarmowy gorzej byłoby np 5sek wtedy warto...
W barach to może być mało dokładny. Do ilu bar wyskalowany. Najlepiej do 6 żeby był. Jak długi przewód do zegara. Czasem powietrze w grubym i długim przewodzie może zafałszować wynik. Jeśli jest możliwość wkręć bezpośrednio. Kolejna rzecz. Umiejscowienie czujnika ciśnienia oleju w każdym aucie jest różne i jego lokalizacja nie jest odpowiednia do pomiaru...
1,5 bara na ciepłym i na wolnych obrotach to niezły wynik jest czujnik zdechł, powinien od 0.5 bara gasić kontrolkę (czujniki ciśnienia oleju często umierają, wymieniałem już kilka w swoich autach) https://allegro.pl/oferta/nowy-czujnik-c...
Zmierzyć ciśnienie oleju dla pewności ,jak ok wymienić czujnik ciśnienia na nowy. To wszystko.NIc więcej nie kombinuj i nie poprawiaj fabryki.
Za niskie ciśnienie oleju lub czujnik padnięty. To najczęściej chociaż widzę że zmostkowałeś. To jeszcze kapilara i alternator. Instalacja i sprawdzenie wydajności pompki paliwa. Do obejrzenia cewka i pobór prądu przez nią.
Ciśnienie oleju mierzysz wkręcając czujnik zamiast czujnika w glowicy- powyżej EGR jest. Pompa napędzana z czopa wału korbowego. Jak Ty pytasz o ciśnienie oleju mierzone na korku to jakoś nie wróżę dobrze tym naprawom....
Olej jest? Ciśnienie mierzone manometrem prawidłowe? Na 99% uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce.
Tam są faktycznie dwa czujniki ciśnienia oleju (ciśnienie da się podejrzeć na liście danych ) + elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju . Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy .Czujnika jeszcze nigdy w tym silniku nie miałem uszkodzonego , zaworu sterującego też . Przeważnie uszkodzona...
Nie do końca. Miał czujnik prawidłowego ciśnienia oleju... Tak, tak........ To zajrzyj do instrukcji obsługi jakiegokolwiek samochodu i sprawdź czy jest coś co się nazywa czujnik prawidłowego ciśnienia oleju. Jest po prostu czujnik ciśnienia oleju który pokazuje jest wymagane minimalne ciśnienie do pracy silnika albo go nie ma. A nie czy jest dobre...
1. ciśnienie oleju silnika 5,6 czujnik predkości pojazdu 7,12 czujnik temperatury silnika Błędy tablicy. Skrzynia wyświetla błędy poprzedzone literą E Podejrzewam że masz skrzynie 16x16 ( najczęściej występuje) Tak jak kolega napisał problem ze sprzęgłem C1. jeśli brak błędów skrzyni to obstawiam na uszkodzony kosz ale to taka wróżba internetowa
Zegar i sprawdź faktyczne ciśnienie oleju. Czujnik temperatury identyczny jaki z oryginalnym? Wentylator chłodnicy musi się załączać automatycznie bez względu na nawiew. Odpowietrzyłeś układ chłodzenia?
VCDS pokaże ciśnienie oleju? Wartości ciśnienia nie pokaże, bo czujnik działa 0/1, mówię tu o czujniku (lub czujnikach) bo czasem są 2 ciśnienia oleju Natomiast czujnik poziomu i temperatury oleju można sprawdzić VCDS. Wchodzisz w 17 instruments, sprawdzasz czy nie ma błędu komunikacji z czujnikiem i można w parametrach sprawdzić aktualną temperaturę...
mam dokładnie taki sam problem z moim 207 1.4hdi zrobione mam 230000 już, większość kilometrów ja nabiłem, do tego czasu auto nie zawodne, a teraz coś się dzieje, zaczęło się od skrzyni biegów, musiałem wymienić, po około miesiąca auto zgasło nagle, mój mechanik powiedział że może to być czujnik wysokiego ciśnienia, tak więc wymieniłem czujnik i auto...
Gdy olej się rozgrzeje to robi się rzadszy i trudniej jest pompie oleju zrobić odpowiednie ciśnienie, poza tym na wolnych obrotach pompa pracuje wolniej i też nie wyrabia, albo wyrabia tylko czujnik jest uszkodzony. Trzeba zmierzyć ciśnienie, albo ewentualnie podmienić czujnik.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
Ciśnienie będę musiał zmierzyć ale ten od poziomu i temperatury też daje ciała ta na żółto kontrolka i zegary stoją w miejscu od temperatury. Można wyłączyć to w liczniku. Sprawdź czy zasilanie w kostce czujnika dochodzi (pin1 +12 V pin 2 masa) i pin 3 powinien mieć przejście do zielonej kostki licznika pin 15. Czekajcie, bo ja na żadnym schemacie...
Czujniki zużycia klocków w osi tylnej - zwarcie. Ciśnienie oleju radzę zmierzyć.
Podaj symbol silnika. Drugi czujnik może być wkręcony w tylną ściankę głowicy. Bodajże niebieski - niskie ciśnienie. Działa odwrotnie w stosunku do pierwszego czujnika wysokiego ciśnienia czyli otwiera obwód a nie go zamyka ! BTW. Widzę, kolego, że ogólnie coś nie halo masz z elektryką bo niski poziom płynu chłodniczego też Ci mruga na desce ? Tutaj...
Witam jak w temacie poszukuję charakterystyki oporności względem ciśnienia oleju z czujnika ciśnienia oleju (bańki) Poloneza Caro który podaje sygnał na wskaźniki. Z góry dziękuję za pomoc.
1 ciśnienie oleju 0.3 bar 2 temperatura dla przekaźnika świec, przekaźnik najlepiej podłącz od 2-ki 3 temperatura na zegary 4 ciśnienie oleju 1.8 bar, jak nie ma czujnika to przewód podłącz do masy
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Tak się zastanawiam, a jak by pompa olejowa np, od skutera, podawała od razu potrzebne ciśnienie, bez reduktora oleju, ciśnienie można by regulować obrotami pompy i czujnikiem ciśnienia przy dyszy.
Samochód jeździ, nie bierze oleju. Losowo powyżej 1500 rpm zapala się ciśnienie oleju. Sprawdzane było ciśnienie oleju i jest ok. Czujniki zostały podmienione. Co może być przyczyną? Może jakaś typowa usterka? Zastanawia mnie fakt, że auto ma podobno dwa czujniki oleju. Może ktoś ma etkę albo wie, gdzie ich szukać (podmienię na dwa oryginalne, jak...
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
sprawdż czujnik ciśnienie oleju silnika, on współpracuje z przekażnikiem podtrzymującym zasilanie. Jeśli zaraz po odpaleniu nie pojawi sie ciśnienie oleju, elektryka jest rozłączana.Tak jest w wielu modelach thermokingów i carrierów. Jako ze 10 lat temu przestałem sie tym zajmować, to jestem nieco już do tyłu. Wychowałem się na jednostkach SBII di,...
Na dzień dobry zmierz ciśnienie oleju manometrem ,później dalsze kroki.
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Poszukuje sposobu na oszukanie czujnika ciśnienia oleju vtec. Ktoś nieźle kombinowal i w efekcie okazało się ze błąd, który się pojawiał i był odpowiedzialny za odcięcie zapłonu przed włączeniem vtec, jest spowodowany innym silnikiem lub głowicą -bez vtec. Tak więc ciśnienie oleju na czujniku jest niemożliwe. Jak oszukać komputer aby myślał że na tym...
Usterka czujnika ciśnienia oleju nie powoduje błędu. Jeśli problem pojawił się po wymianie oleju to lepiej sprawdź ciśnienie manometrem i wymień filtr. Koszt niewielki, a prawdopodobnie rozwiążesz problem. Pozdrawiam
EDC sugeruje sprawdzić prawidłowość wskazań czujnika ciśnienia oleju Tu chodzi o czujnik ciśnienia oleju silnikowego. Sorry ,że niechcący wprowadziłem Cię w błąd.
Diagnoza komputerem czujników oleju,pompy-ciśnienia oleju,doładowania turbiny podczas jazdy. Sprawdź kompresje komór spalania.
A jak to zrobić? Wkręcić manometr w odpowiednie miejsce i odpalić silnik. Myśle, że inni będą wiedzieli jakie ciśnienie powinno być przy odpowiednich obrotach. Jeśli ciśnieine będzie ok a czujnik nadal się świecił to może trzeba dokładnie wiązkę sprawdzić albo uwalone jest wejście z czujnika w elektronice.
Temat był poruszany wielokrotnie trzeba poszukać a chodzi na pewno o zbyt niskie ciśnienie na czujniku zwierającym.P
Nie znam tej technologii :), ale może to czujnik ciśnienia oleju?
Wchodzi na wcisk w blok silnika, odma ma metalową "podstawę", taką flanszę. Tam nie ma żadnego uszczelnienia. Fabrycznie metal w metal.
Wiatrak od auta elektryczny na 12 v temat mój był w koparce tam przez osłony i pokrywy powietrza wiatrak ciągnął trochę pomaga wtryski napewno i kąt rozpylania dyszy spr może jedna inna i zwróć uwagę na wysokość podkładki pod wtryskiem spr jeszcze kolektor dolotowy pamiętam że jak brakowało powietrza w komorach tłoka też się grzał no zawory to podstawa...
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Już miałem pisać prośbę o wrzucenie serwisówki na forum, bo z goole nie dało się ściągnąć. Niestety serwisówka niewiele mówi o budowie silnika i konstrukcji układu smarowania. Widzę że wał korbowy jest podparty na łożyskach tocznych, natomiast korbowody jak się domyślam również są łożyskowane tocznie, lecz smarowanie dopływa z pompki przez pokrywę zapłonu...
Sprawdź poziom oleju. Podłącz zegar i sprawdź jakie jest ciśnienie aktualne ciśnienie. Może tylko czujnik "oszukuje".
czujnik ciśnienie oleju czujnik ciśnienie oleju laguna czujnik ciśnienie oleju mercedes
kabel miedziany pozostałe silniki spalinowe siemens zawiasy
pogotowie antywirusowe mikrokomputer cobra1
Setra 315 IL – błąd d 45: czujnik zużycia klocków, diagnostyka, naprawa Candy pralkosuszarka – migająca czerwona dioda, kody błędów, diagnostyka, modele Smart/GrandÓ Vita/Alise