Witam Jak w temacie silnik 1,6 THP kod silnika EP6CDT za wysokie ciśnienie oleju mierzone w temp +- 80 stopni na wolnych obrotach 1,8 bar jest ok, przy 3000 i wyżej 5,8 do 6 bar i tak jest stałe z moich informacji wynika że za wysokie o 2 bary, wymieniłem olej Total 0W30 zalecany + filtr oleju, po wymianie oleju pomiary wyszły tak samo , Jakieś propozycje?...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Peugeot 308 sw 2011r 1,6 THP 156KM. Rano na zimnym silniku po uruchomieniu silnika wyskakuje kontrolka awarii silnika (Check). Wentylator chłodnicy wchodzi na wysokie obroty i tak pozostaje. Po zgaszeniu silnika wentylator nadal pracuje. (klima wyłączona jest). Kilkukrotne gaszenie i uruchamianie silnika z przejazdami po kilka metrów spowoduje wyłączenie...
Dymu nie ma płynu nie ubywa oleju też nie ma olej w silniku też czysty tylko mnie poprostu zaskoczyło
sprawdź wykładzinę pod dywanikiem kierowcy. Ja miałem tak samo jak piszesz że ubywało płynu a w oleju go nie było ani w spalinach ale za to była mokra cała wykładzina i to był właśnie płyn chłodniczy.Pierwsze założenie że to nagrzewnica. Mechanik powiedział że cały dzień roboty żeby wykręcić nagrzewnicę bo trzeba kokpit rozbierać. W domu posiedziałem...
Witam Mam problem ze swoim Boxerem z silnikiem 3.0 HDi mianowicie już ktorys raz wymieniam tzw. uszczelniacz turbiny jako że nie chce znowu jechać do mechanika i zostawiać tam kupe kasy to mam pytanie co może być powodem tego czy to za wysokie ciśnienie oleju ? nie wiem już co robić dlatego zwracam się do was :)
Temat wydaje się rozwiązany. Po burzliwych dyskusjach udało się jednoznacznie stwierdzić że: 1. Wysokie ciśnienie jest w stanie podnieść zawór. 2. Gęstością oleju można namieszać w silniku z hydraulicznymi zaworami. 3. Udało się ujawnić wadę fabryczną pompy oleju w silnikach Peugeot. Pozwoliłem sobie na kilka słów w celu zreasumowania całego problemu,...
klima nabita było 0,33 kg gazu. Ciśnienie nieskie 2,5-3,5 wysokie 15-19 bar. Wentylatory załanczają się odrazu z największą prędkością, czy tak ma być ? Jeśli chodzi o wydajność to niby chłodzi ale to nie to co dawniej było, wiem że raz było dolane zadużo oleju i gazu czy od tego coś sięmogło stać? Może chłodniczka zatkana, no ale ciśnienia ok.
Zmierz cisnienie oleju. Jeżeli faktycznie niskie to wyczyść smok w misce. Jak to nie pomoże to te wszystkie wydatki pójdą w błoto.
Za niskie; albo smok zatkany, albo silnik maksymalnie zużyty. Standardowo, bez szukania szczegółowych danych, ciśnienie oleju na biegu jałowym powinno być wyższe niż 1,5 atm, na wyższych 3,5 - 4,5 atm.
Mam podobny problem. Wymieniłem pokrywę zaworów oraz turbinę. Po odpaleniu wyskoczył komunikat o ciśnieniu oleju. Zmieniłem czujnik, filtr i nic nie pomaga. Ciśnienie na wolnych obrotach 0,8 bar, na wysokich 3/4 bar. oczywiście pomiar na gorącym silniku Czy to może być elektryka?
Witam. Samochód peugeot 207 przy rozgrzanym silniku 90 stop.na wolnych obrotach (na biegu jałowym ) zapala się kontrolka ciśnienia oleju poniżej 1000 obr. W zeszłym roku wymieniłem olej oraz filtr oleju , samochód stał 3 miesiące . Na zimnym silniku wszystko dobrze. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? Silnik 1,4 benzyna 16V kod silnika KFU....
Hej. U mnie to był zapchany smok w misce olejowej. To powodowało jednocześnie niskie ciśnienie oleju jak i jego wysoką temperaturę co zgodnie z instrukcją sygnalizowało jednoczesne zapalenie się kontrolek jak i sygnał dźwiękowy. Na szczęście wyczyszczenie smoka i miski pomogło, a już straszyli mnie luzami na panewkach i innymi dziwnymi usterkami. Mam...
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
Witam, mam problem z Peugeotem 208, a konkretnie z ciśnieniem oleju. Wymieniałem dziś olej wraz z filtrem, po zalaniu nowego oleju auto po odpaleniu alarmuje o niskim jego ciśnieniu. Dodam, że filtr olejowy zalałem uprzednio do pełna i dałem też chwilę pompie olejowej na odpowietrzenie się. Odpinałem wtryski i kręciłem rozrusznikiem, by pompa mogła...
Witam Mam ostatnio tak, że jak na autostradzie trochę auto zagrzeję i gdy zjadę i wcisnę sprzęgło na jakiś czas to dosłownie na sekundę pojawia mi się komunikat : "Insufficient oil pressure" co dosłownie znaczy niewystarczające ciśnienie oleju. Nie wiem czym to jest spowodowane. Dziś nawet zaświeciło mi się bez jazdy autostradą, jednak było ciepło to...
Witam serdecznie! Mam problem z peugeotem partnerem b9 z 2014r. Samochód ma przejechane oryginalne 40tys km. Bez różnicy czy jest zimny silnik czy ciepły na niskich obrotach cisnienie utrzymuje się w granicy 0.5-.0.6bar. po dodaniu gazu powyzej 1600obr cisnienie momentalnie wskakuje na 1,7-1.8bar. Silnik był rozebrany na części , sprawdzone panewki...
Witam w Peugeot 407 2.0Hdi zwiększa się stan oleju tzn w oleju pojawia się olej napędowy.Samochód pojechał do diagnosty PP2000 odczytane błędy wtrysku.Oraz ich ciśnienie 104,a 3 mają po 96(zdiagnozowane bez wyjmowania z auta nie chcą się podjąć spr. ciśnienia sprężania oraz sprawdzenia wtrysków).Wtryski wymienione na inne i jeszcze gorzej. A co najciekawsze...
Witam. Po rozgrzaniu silnika w Peugocie 1,4 do tem. 60-70 stop. po zdjęciu nogi z gazu, obroty utrzymują się w zakresie 2000-4000 tys. obrotów. Jeżeli ruszę auto porusza się żabimi skokami. W aucie wymieniłem już silniczek krokowy, czujnik temp. silnika, czujnik położenia przepustnicy i objawy są nadal te same. Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał już takie...
Witam. Samochód do peugeot. Check - wysokie napięcie w obwodzie czujnika doładowania turbosprężarki. Vacum sprawdzone, od vacum przewód idzie do serwa a później do zaworu regulacyjnego turbo. Od vacum, przez serwo do zaworka wszystko szczelne, podciśnienie idealne. Za zaworkiem podciśnienie słabsze, a przy dodawaniu gazu zdecydowanie słabnie, przy 3...
Witam W moim 508 2.0 dni po odpaleniu silnika wyświetla się komunikat: "stop usterka ciśnienia oleju silnikowego" i po około 30 sekundach gaśnie. Podczas jazdy nie ma tego komunikatu. Zapala się znowu na postoju przy wolnych obrotach lub po zgaszeniu na chwilę samochodu i ponownym go uruchomieniu. Samochód jest z 2011r. Moje pytanie brzmi co może być...
Witam. Mam problem z silnikiem 1,4 bnz. Peugeot 206, rok 2006, mały przebieg. Problem polega na braku ciśnienia oleju na biegu jałowym (zapala się kontrolka oleju) w momencie dodania gazu kontrolka gaśnie. Rozebrałem pompę (na łańcuszku) i złożyłem z powrotem - brak śladów zużycia mechanicznego, sprawdziłem podstawę filtra oleju - wszystko o.k. , wymiana...
Jakie ciśnienie paliwa powinno być przy kręconym silniku rozrusznikiem dowiedziałem się że od 150 do 200 bar a ten ma 380 do400 bar mierzone między listwom a wtryskiem,czy to może być powód nie odpalania.Kody usterek jakie wyskoczyły to P0001-regulator ciśnienia paliwa przerwa w obwodzie P0003-regulator ciśnienia paliwa sygnał za niski P0193-uszkodzenie...
Hej. Mam takie autko. Na jalowych obrotach pracuje w miare rowno, tzn nie szarpie za bardzo silnikiem. lecz strasznie klekocze,chalasuje. cisnienie na cylindrach przedstawia sie tak: Cyl1- 40bar Cyl2- 40bar Cyl3- 35bar Cyl4- 32bar. Po osluchaniu stetoskopem uslyszalem wyraźne stuki w okolicy pokrywy zaworów czyli w gornej czesci silnika. Bede sciagal...
Witam państwa. Mam następujący problem w moim aucie. Podczas jazdy przy obrotach ok 3070/min wskakuje auto w tryb awaryjny. Przy spokojnej jeździe auto jedzie normalnie. Dopiero przy depnięciu mu gazu w czasie jazdy auto wskakuje w tryb awaryjny. Po podłączeniu komputera do auta wyskoczył błąd. Pierwszy błąd był przy 3076obr/min P0088, drugi dokładnie...
Witam, mam problem z Peugeotem 407 2005r 2.0hdi sterownik ecu Siemens Sid803. Auto przyjechalo z niskim cisnieniem paliwa - wkrecalo sie do 2.5tys obr - cisnienie paliwa 500 bar. Powyzej 2.5tys obr. cisnienie spadalo do 120-200 bar i blad niskiego cisnienia paliwa. Za kazdym razem po wylaczeniu/wlaczeniu zaplonu raz wkrecal sie na pelne obroty i po...
Witam Wszystkich Mój sympatyczny kolega ma dziwny problem ze swoim Peugeotem 407 1.6HDI Ja też miałem niedawno podobny problem ale u mnie wystarczyło wymienić zawór ciśnienia na listwie u niego niestety to nie pomogło. Otóż objawy są takie że auto jak jest zimne chodzi normlanie do momenty rozgrzania się, po czym gaśnie i nie idzie go odpalić. Po odczekaniu...
Czy rozwiązał pan ten problem. Mam podobnie tylko przy wyższych obrotach. Pacjent c5 2.0 blue hdi 150km 200 tys na liczniku
Witam. To jest moje prywatne auto. Stoi w ASO na naprawie gwarancyjnej. Powód: terkotanie w silniku. Jak wysłuchałem, to najbardziej słychać w miejscu łańcucha rozrządu. W ASO najpierw rozebrali górę silnika, stwierdzili, że jest dobrze, i zmierzyli ciśnienie oleju. I tu wychodzi, że jest za wysokie i tłumaczą, że przez to słychać rozrząd. Jakoś mi...
Bywało, że katowało się BMW i Pugi, ale nigdy nie było to przyjemne dla zmysłów. Zawsze był kłopot z tłumaczeniem klientowi, że wymiana oleju po takim zabiegu to po prostu konieczność. Na szczęście ostatnio coraz więcej procedur dopalania wymuszonego przebiega właśnie podczas testu drogowego. Zdecydowanie łatwiej uzyskać wysokie obciążenie podczas jazdy....
mam dokładnie taki sam problem z moim 207 1.4hdi zrobione mam 230000 już, większość kilometrów ja nabiłem, do tego czasu auto nie zawodne, a teraz coś się dzieje, zaczęło się od skrzyni biegów, musiałem wymienić, po około miesiąca auto zgasło nagle, mój mechanik powiedział że może to być czujnik wysokiego ciśnienia, tak więc wymieniłem czujnik i auto...
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w Peugeot 407 1.6hdi ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w samochodzie Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi . Nie podano dodatkowych informacji, takich jak rok produkcji czy oznaczenie silnika, ale zakładając typowy silnik DV6TED4 , możemy udzielić precyzyjnej...
Czujnik na wierzchu skrzyni biegów- włącznik świateł cofania Czujnik tuż nad łączeniem skrzyni biegów z silnikiem- kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy Czujnik z tyłu silnika od strony kabiny- ciśnienie oleju 2 czujniki obok termostatu, z przodu silnika- temperatura cieczy, jeden do wskaźnika, drugi do ecu czujnik nad wyjściem prawej półosi. (...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Podaj ciśnienia oraz ile Ci oleju dolali a ile odzyskali. Te "nowe" częsci są fabrycznie nowe czy nowe używane??
Witam wszystkich Po przeczytaniu całego tematu dochodzę do wniosku, że tak naprawdę w tym wątku jest tylko dwóch fachowców, którzy znają al4 dpo w równej mierze na wysokim poziomie. Mam właśnie problem z ze skrzynką (zresztą nie pierwszy już raz) - "Błąd regulacji ciśnienia" (PP2000) Peugeot 406 2.0 16v. Moje pytanie do kolegów - czy macie możliwość...
Witam ponownie wtryski sprawdzone maszynowo pompa wysokiego ciśnienia też i mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego po dolaniu oleju 2t do paliwa stuki ustąpiły są cichsze raz są raz nie ma gdzie szukać przyczyny ?
Jeżeli były by to panewki, to miałby kłopoty ze zbyt niskim ciśnieniem oleju. Jeżeli tak jest, to dzwonienie może być spowodowane tym, że popychacze hydrauliczne nie wybierają luzu do końca. Ja stawiam na cz. spalania stukowego.
Ja wiem że temat roczny ale.. W miejscu pokrywy, w jej rowkach daje się uszczelkę. Taka gumowa lekko ciągnąca się i to wystarczy jeśli z silnikiem jest wszystko ok. Natomiast jeśli olej się tamtędy wydostaje to znaczy że jest wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej. I żadne klejenie sylikonem. Zakleiłeś pokrywę to ciśnienie wypchało olej gdzieś z tyłu...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
No dobrze ale pomijając fakt, że samochód był nażycie traktowany, nie dolewano tam oleju słonecznikowego, nie mamy czasów PRL i to nie polonez to chyba mało prawdopodobne żeby po 270 tysiącach kilometrów silnik był do remontu? Mało tego hydraulike zaworową byłoby słychać na postoju pod przykładając stetoskop przy deklu zaworów? Odnośnie stetoskopu to...
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Witam no to błędy wróciły: Kalkulator sterujący silnikiem 206 EDC15C2 RHY obecność błędu -Stały błąd. Usterka. Obwód przekaźnika pod- i dogrzewania. Przekaźnik zablokowany. -Błąd przejściowy. Prędkość obrotowa silnika. Prędkość obrotowa maksymalnie przekroczona. -Błąd przejściowy. Usterka elektrozaworu EGR. Układ rozwarty. -Błąd przejściowy. Nadzór...
Co myslicie w sprawie opisanej poniżej? jak dla mnie ciekawa sprawa. Komplikacja konstrukcji współczesnych silników z zapłonem samoczynnym (diesla) spowodowała znacznie większe obciążenia mechaniczne materiałów konstrukcyjnych. Jednym z czynników "wysilenia" konstrukcji jest zastosowanie ciśnień wtrysku na poziomie 1000-2000 bar. Ciśnienia te wytwarza...
Cześć, mam problem z wolnymi obrotami w Peugeocie. Czasami po odpaleniu samochód faluje na obrotach i potrafi zgasnąć. Jeśli przytrzymam go na wyższych obrotach zaczyna równo pracować, ale pojawiają się błędy: P2192 - Sonda lambda rz.1.cz.1 - sygnał przy granicy wzbogacania mieszanki P2178 - Układ paliwowy - mieszanka na bogata A teraz najważniejsze,...
Błędy to Kalkulator sterujący silnikiem stały błąd zwarty przekaźnik, -II- nadzór wysokiego ciśnienia oleju napędowego regulator wydatku w położeniu granicznym -II- obwód elektrozaworu bypass układu chłodzenia zwarcie między przewodami lub zwarcie do plusa. Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione...
Sprawdź najpierw chłodnice oleju. Jeśli masz ją wymontowaną to podjedź gdzieś niech ci ją sprawdzą pod ciśnieniem montując przewody ciśnieniowe tam gdzie wodne jeśli będzie pęknięta to zobaczysz wodę ,płyn ,usłyszysz powietrze. Ciśnienie oleju jest wyższe niż wody więc nie masz jej co szukać w oleju. a jeśli nie to trzeba zdjąć głowice. U mnie w mieście...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu borykam się z problemem tworzącego się ciśnienia w układzie chłodzenia w samochodzie Peugeot 307 SW z silnikiem 2.0 HDI. Pisząc pewien czas mam na myśli ok. 6 m-cy, albo i więcej. Problem zaczął się od dolania płynu po pojawieniu się komunikatu o jego niskim stanie. Po rutynowym zabiegu pojazd był normalnie eksploatowany....
Witam 3 miesiące temu wymieniłem skrzynię automatyczna DP0 AL4 w moim Peugeot 407 wszystko pracowało prawidłowo aż w tamtym tygodniu rano uruchamiam silnik przerzucam z P na D (brak błędu skrzyni na wyświetlaczu zestawu wskaźników) dodaje gazu i auto ledwo rusza z miejsca jedzie bardzo pomału lecz na wysokich prędkościach obrotowych po podłączeniu DIAGBOX...
Nie ma żadnych objawów typu tryb awaryjny, ani informacji o błędach na wyświetlaczu, a tym bardziej palących się kontrolek na tablicy. Podłączenie do komputera było tylko po to, by poszukać przyczyny kopcenia podczas przyspieszania. Co mam odkręcić by sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia, wtrysków, okablowanie elektryczne wtrysków oraz wtyczki od poziomu...
Witam, tak jak jeden z użytkowników mi poradził przeczyściłem wspomniany zwór sprężonym powietrzem. Przez 5000 km było wszystko ok.(...) Witam. Nie wspomniałeś o wymianie tylko o czyszczeniu. Jeżeli w obudowie filtra paliwa będzie taki "złotawy" pył pływający w oleju napędowym, doskonale widoczny w świetle latarki, to faktycznie może być problem z...
Witam Sprawdziłem masę silnika i wyczyściłem, ale rdzy tam nie zobaczyłem. Dzisiaj podłączony został komputer diagnostyczny. Nie wykazał błędów znaczących. które po wykasowaniu nie powtórzyły się. Więc elektryka jest ok. Po potraktowaniu dezodorantem, zaczyna palić. Jednak kontrolka od silnika nie gaśnie przy włączonym zapłonie. Wydaje mi się że to...
Hej, mam tak samo tylko ze automat 2.0 hdi 180km. Poduszki wszustkie wymienione na oryginalne. Troche zmalaly wibracje ns jalowym, ale dalej czuje na fotelu i delikatnie na kierownicy. Mechanik nie ma pomyslu co to moze byc. Dwumasa odpada u mnie ze wzgledu na automat. Czy udalo sie rozwiazsc u ciebie ten problem? Identyczna sytuacja u mnie. Dziś odbieram...
Trochę odgrzebie temat ale mam nadzieję że wniosek coś sensownego. Co do tego silnika to mamy dwie skrajności, świetne osiągi, może nie w serii chociaż tez przyjemnie się nim jeździ to jednak jego możliwości do modyfikacji naprawdę są duże i sam słupek wytrzymuje wiele, ale nawet delikatna zmiana mapy przez ogarniętego tunera robi z niego bardzo przyjemny...
W sobotę jadąc autostradą padł mi samochód PEUGEOT 407 2.0 HDI 2007 rok.Stracił moc,nie mogłem przyśpieszać i zwalniałem aż w końcu silnik się wyłączył.Odpaliłem go znowu i pracował normalnie jak mu nie dodawałem gazu a kiedy spróbowałem to zgasł.Było tak po odpaleniu też że jak przekroczyłem 2000 obrotów to pracował normalnie a tylko w zakresie od...
Judi tylko storingi wyskakuja mam wrazenie w wyższej partii obrotów, i po przejechaniu min 20 km. Wydaje mi się, że komputer powinien dużo szybciej reagować??? No chyba, że się mylę. Dodano po 2 Sprawdzę w każdym bądź razie ciśnienie, a odnośnie samej jednostki nie jest ona też taka mała masz też 1,2 pur tech 130km co o nich sądzisz??? Dodano po 3 Ciśnienia...
Witam Mam problem z moim Peugeotem Partner 2.0 Hdi z 2003 r 67 000 km Wtrysk Siemens.Od paru miesięcy borykam się z awarią silnika która mnie wkurza. Zaczęło się od zatankowania na jednej ze stacji ORLEN. Po zatankowaniu odczułem dziwne dławienie i czasami szarpania silnika w czasie ruszania które kończyły się zapaleniem się kontrolki silnika i przejściem...
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Witam, około 5 miesięcy temu dokonałem zakupu Peugeota 3008 1.6 VTI rocznik 2011. po przejechaniu około 800km samochód stracił moc. Silnik wszedl w stan pracy w trybie awaryjnym. Dodatkowo ikonka "check engine" i informacja "awaria silnika", "wymagana naprawa". Samochód trafił w ręce mechanika "specjalisty od Peugeotów". - Podmieniony sterownik silnika,...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
udalo mi sie wykrecic egr i wyczyscic ale nic sie nie zmienilo tym bardziej ze ktos juz przynim majstrowal bo wezyk chyba od elektro zaworu byl odpiety i śrubka wkrecona ale nawet kontrolka od swiec zarowych sie nie zapala po przekreceniu kluczyka na zaplon. w necie znalazlem filmik z tym jak koles na krotko podpiol 2 bezpieczniki 1 od pompy paliwa...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
wysokie ciśnienie oleju peugeot ciśnienie oleju ciśnienie oleju peugeot
pompa wodna schemat otwieranie garaż pilot projekt warsztatu samochodowego
bateria parkside styki generator wodoru
Lokalizacja grzałki w pralce Bosch WLO20260PL/01 Jak wgrać firmware przez USB do Manta 43LUS79T?