To wcale nie jest unikat I w każdej hurtowni moto dostaniesz do tego graty bez problemu. Zmierz jeszcze ciśnienie oleju.
Jedno pytanie.Jakie jest cisnienie oleju na rozgrzanym silniku?
Witam. W silniku spalinowym zaburtowym suzuki 40 pojawiła się kontrolka oleju i mruga. Olej jest. Podobno chodzi o niskie ciśnienie oleju. Co można zrobić? Co może być nie tak? Jak naprawić? Z góry dziękuję za pomoc.
czujnik pod wpływem ciśnienia oleju przerywa obwód z masą i wtedy kontrolka ciśnienia na desce gaśnie co oznacza ciśnienie w układzie smarowania silnika.
Co się dzieje z pompą, że koniecznie musisz ją wymienić? Bardzo niskie ciśnienie oleju? Panewki też już zużyte? Ile tys. km przebiegu masz?
A kieliszki są ok ? ciśnienie oleju ok ? no i czy wałki zgrane czyli rozrząd .
Jest 2 możliwości- źle zrobione turbo albo dołożenie obrotów silnikowi zaraz po odpaleniu. Zanim silnik zrobił ciśnienie oleju i smarowanie turbiny dostał max obr. Turbo chodziło na sucho. Ta druga sprawa jest bardziej prawdopodobna.
Witam. Mam SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS z 2006roku, nie świeci na liczniku kontrolka ciśnienia oleju, Ma ktoś schemat lub wie gdzie idzie ten kabel? Czujnik 1 pniowy, wygląda że działa na zasadzie zwarcia do masy.
Witam zakupiłem DR 650 R Dakar z 90r i robię remont tłok, szlif , napawane dźwigienki i wałek (bo wyglądało to jak by nie było smarowania) // po złożeniu ciśnienie oleju mierząc na rurce przed chłodnicą jest 0,2 a po dosyć mocnym przygazowaniu powyżej 5tys. 0,4 a książka mówi od 0,3 do 0,7 przy 3 tysiącach obrotów dodam że jeden ślizg łańcucha rozrządu...
No ok tylko serwis stacji polega na wymianie oleju w sprężarce i filtra/osuszacza + kalibracja. A nie chcę wymieniać osuszacza dopóki nie będę pewien skąd się wzięło dodatkowe 0,5kg czegoś. Nikt stacji nie dotykał podczas pracy. Co do próżni, to niższe ciśnienie zmniejsza temperaturę parowania cieczy i tak sobie to wyobrażam że jeśli w układzie jest...
Witam Mam suzuki vitara 1.6 8v 91r z przebiegiem jakieś 150 tysięcy. Silnik zaczął brać olej wiec odstawiłem go do mechanika który stwierdził ze trzeba zrobić remont głowicy. Gdy go odbierałem zapewniał mnie ze reszta jest ok. problem w tym ze teraz 3 miesiące po tej naprawie silnik pochłania 1l oleju na 300km. Mechanik opowiada mi jakieś bajki ze może...
Witam. Poszukuję takiego elementu jak "przepływowy czujnik cieczy". Dokładniej chodzi o to aby umieścić go w wybranym miejscu na przewodzie paliwowym i jeżeli paliwo przestałoby lecieć przez ten przewód czujnik wysyłałby impuls do diody/żarówki i ją zapalał. Rodzaj cieczy w jakim pracowałby ów czujnik to normalna benzyna 95/98, z olejem do 2T bądź bez...
Witam. Przed wymianą turbiny obowiązkowo powinien być sprawdzony - wymieniony zaworek na odmie, gdyż właśnie kawałki tej uszkodzonej membrany wpadają do kolektora i niestety uszkadzają wirnik turbiny od strony dolotowej. Wymieniałem kiedyś turbinę z tego powodu po 200km przebiegu. Oryginalny zaworek w serwisie Suzuki kosztuje poniżej 200 zł (wytrzymuje...
Silnik po remoncie wymaga docierania przez min. 500 km i paliwa o nieco większej ilości oleju. Tłok został założony markowy, czy wiadomej produkcji. Jeśli silnik nie został jeszcze zatarty ( sprawdź ciśnienie w cylindrze), to gaźnik do poprawnej regulacji, gdyż pewnie jeździłeś na zbyt ubogiej mieszance (świeca może o tym świadczyć). Czy podczas remontu...
Teraz miałem synchro robic, ale co za sens skoro jeden gar nie działa. Moto nabyłem w połowie poprzedniego sezonu, więc synchro pewnie robione rok temu Dodano po 3 Zmierzylem ciśnienie, odpowiednio jest, 11, 10.5, prawie 8, prawie 8, podlewalem olejem żeby sprawdzić pierscienie, nic sie nie zmieniło, ale dziwi mnie to że na 3 w ogóle nie pali a tam...
Witam, od 5 lat posiadam Suzuki Swift III z 2006 r., 1.3 benzyna, 92 KM, skrzynia manualna. Od prawie roku mam niezdiagnozowany jednoznacznie problem. Otóż auto przy niższych prędkościach na biegach do 4 włącznie, jest dynamiczne. Natomiast po wrzuceniu 5 biegu przyspiesza ociężale. Po wciśnięciu pedału gazu do podłogi nie rosną obroty a spalanie chwilowe...
A nie ma problemów z czymś co normalnie jest sygnalizowane akustycznie i optycznie - taki tryb awaryjny? W instrukcji serwisowej od Suzuki ostatnio widziałem, że przy nadmiernej temperaturze lub problemów z ciśnieniem oleju silnik zwolni do 2000rpm i nie pozwoli wejść wyżej a dodatkowo może go zgasić po jakimś czasie - jak check engine w samochodzie...
Tam gdzie idzie wiązka przewodów do lambdy, pompy wodnej i "jakiegoś" czujnika w bloku silnika? Czy to ten czujnik położenia wału? To coś mam tak "zjedzone" że masakra, ale myślałem, że to czujnik ciśnienia oleju. Błąd to 42. Tylko to mi pokazuje check engine.
Zewrzyj czujnik ciśnienia oleju i sprawdź, czy automat nadal działa poprawnie (do celów kontrolnych tylko). I szukaj przeróbek w instalacji i dokładanych modułów.
Można też, co podpatrzyłem właśnie u właścicieli motocykli w wersji amerykańskiej, choć i w innych też da się to zrobić, zamontować automatyczny włącznik oświetlenia po uruchomieniu silnika. Załączy on światła sam po upływie kilku sekund od wykrycia ładowania/zgaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju (w zależności do czego można podłączyć i jak zbudowany...
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
Zgadza się ale nikt tam nie grzebał przejrzałem oba czujniki i tylko były zabrudzone i opiłków troszkę i nic po za tym podmieniałem jeden ale było jeszcze gorzej po prostu jakieś zamienniki więc odpuściłem i poszedłem dalej. Trochę mnie martwi luz na łańcuchu rozrządu, jak obracam silnikiem to ma taki moment na przeskoku że luzuje się lekko między wałkami...
Olej idzie do góry na skutek nie ciśnienia tylko skosu drucików w lince w kierunku "wznoszącym". trzeba uszczelnić czop linki przy przekładni ślimakowej w skrzyni. Ale teraz linka ma przynajmniej dobre smarowanie :D
500km na jakims parszywym oleju mineralnym potem wlewasz olej lepszej jakosci;] Cała magia wycieków syntetyków polega na zwiekszonym ciśnieniu i dozo lepszych własciwosciach smarujacych. Castrola mozesz sobie wlaćjako pierwszy olej mineralny bo jakoscia to on nie grzeszy. Jako olej ostateczny trzymaj sie raczej mobila, midlanda, motula.
(at)freebsd Jako posiadacz Espace IV nie doświadczyłem żadnych wymienionych przez Ciebie problemów, ale skoro kupiłes zajeżdożony totalnie egzemplarz, który tylko w 4 lata zrobił 160k km to w sumie nic dziwnego. Wynika po prostu z tego, że masz zwyczajnie zużyty już samochód. Nie licząc wymiany oleju, klocków, tarcz i jakichś elementów w zawieszeniu...
Może po prostu trafiłeś na samochód po kimś kto uwierzył w teorię, że konieczność wymiany oleju to spisek koncernów paliwowych. Z drugiej strony ten pomiar coś trochę dziwny, bo żeby diesel w ogóle odpalił przy takim ciśnieniu sprężania :/ Ten silnik to tak na prawdę konstrukcja FIATa - 1.3 MultiJet. Silniki z początku produkcji miały wadliwe napinacze,...
Męczy mnie jedna kwestia. Jak wiadomo, standardowo uszczelniacze wału korbowego w silnikach 2T montuje się wargą (czy jak ktoś woli, sprężynką) w stronę komory korbowej silnika. Jest jednak kilka silników w których producenci nakazują montażu uszczelniacza wału korbowego od strony sprzęgła na odwrót, czyli wargą w stronę skrzyni biegów (oleju). Z tego...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
To musi być to , na nim powinien być nr. Febi Bilstein 37506 DELPHI SW90022 FACET 7.0130 FAE 12640 MAXGEAR 21-0105 EPS 7.0130 4U Autoparts 61677PU A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-2667 AIC55399 Alfa e-Parts AF04480 ANGLI1466 AUTLOG AS2066 AUTOMEGA150012010 AUTOTEAM L2020 BAPMIC BF0423490016 BBR Automotive 027-40-14299 BERU by DRiVSPR024 BLUE PRINTADT36608...
https://obrazki.elektroda.pl/2558148800_... -BANDIT INFO BOX- 1. WSTĘP Opisywana konstrukcja to zestaw dodatkowych cyfrowych wskaźników które wykonałem do swojego motocykla (Suzuki Bandit 650S K5). Są to wskazania: aktualnego biegu, napięcia w instalacji oraz temperatur: oleju i powietrza (silnik tego motocykla jest chłodzony olejem...
Witam Od niedawna jestem szcześliwym posiadaczem Kymco Maxxer 400, mój pierwszy quad 4x4. Jedna sprawa nie daje mi spokoju - cykanie w głowicy lub cylindrze na ciepłym silniku. Na zimnym mam wrażenie że mniej słychać - pewnie gęstszy olej. Szukałem na rużnych forach i nigdzie nie znalazłem przyczyny. 1. Zawory ustawiane już kilka razy, 0,05x0,10 ; 0,05x0,15...
suzuki wymiana oleju wymiana oleju suzuki ciśnienie cylindrach suzuki
elektroniczne sterowanie piekarnika skrzynia crunch medion internetowy
falownik powmr magazyn solplanet
Zasilanie Arduino GIGA R1 WiFi z ogniwa 18650 Schematy RTX32: przekaźnik czasowy czy moduł alarmowy?