ustaw na 160bar..
Ciśnienie otwarcia wtrysków to 13.73-14.71Mpa (takie dane znalazłem).
252bar +-7bar tylko model OM906.9XX
cisnienie wtryskow LUCAS 120+-6 bar cisnienie wtryskow BOSCH 143+-7 bar 1.8 TD ENDURA-DE RFK/RFD/RVA 1.8 D RTD/RTE/F/G/H
Ciśnienie otwarcia wtrysku to 170 bar.
Kluczowe pytanie w tej sprawie jest przy jakim ciśnieniu otwiera się twój zawór bezpieczeństwa . Proponuję podpiąć manometr pod osuszacz i sprawdzić przy jakim ciśnieniu otwiera , na pewno na zaworze bezpieczeństwa jest napisane ciśnienie otwarcia. Możliwe że jest uszkodzony i puszcza szybciej niż osuszacz kichnie , o ile dobrze pamiętam to ciśnienie...
Podstawa to kompresja. Drugi temat to ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, (powinno być 210-215bar), ostatni temat to kąt wtrysku. Pod wałkiem masz taki guzik do przekręcenia przed odpaleniem. Ten silnik to nie czary jakieś, musi odpalać.
Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
Końcówka wtryskiwacza co najmniej leje albo uszkodzona. Jeśli wtryskiwacz nie rozpyla dobrze to ON spływa po ściankach cylindra. Wtryskiwacze do sprawdzenia, także ciśnienie otwarcia. Post do innego działu.
ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to 4,7 bar:) Jak pompa tłoczy mniej to się nie otworzy.
Nie da się samego rozpylacza tak po prostu pchnąć do tyłu i wymienić na nowy. Da się tylko tyle że tutaj łączy się on z aluminium a to zapewne nieźle się zapiekło. No właśnie o to mi chodziło. Chyba, że. Chyba że co? Każdy wtryskiwacz po wymianie a często nawet po rozkręceniu należy ustawić na próbniku a chodzi tutaj dokładnie o ciśnienie otwarcia....
Wtryski sprawdzone, tzn. jakie mają ciśnienie otwarcia?. Dalej, sprawdziłeś czy świece aby na pewno grzeją? Ponadto do sprawdzenia czujnik temperatury paliwa.
Miałem tego tranzyta i nawet po przeskoczeniu o 1 ząb na wałkach palił, kulawo ale jednaj. Więc nie tędy droga. Przed regeneracją palił? Ciśnienie otwarcia ma 225.
Przy wymianie rozpylaczy konieczna jest regulacja ciśnienia otwarcia
Znaczy ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, ale to na specjalnej pompie. Pewnie jedna sekcja nie wyrabia i stad ten problem odpalania. Pewnie łapie na 1 tłok po dłuższym postoju tak?
Witam, 1. większy zawór ma większy przekrój więc sprzyja mniejszym oporom 2. jednak większy zawór może mieć inną sprężynę czyli potrzebne większe ciśnienie otwarcia: podawana jest przez producenta (zakres dla małych zaworów 0,001-0,005 bar ). Zatem moim zdaniem zyskasz 10-20 Paskali na większej średnicy zaworu a możesz stracić 100-200 Pa na rzeczy większego...
A te dwa pozostałe to są na zapas zamontowane w silniku? Zmęczone końcówki=obniżone ciśnienie wtrysku, a pozostałe dwa wyzionęły ducha, czyt. leją. I dlatego szukaj czterech nowych końcówek, a nie pytaj się o ciśnienie otwarcia.
jakie jest ciśnienie otwarcia wtryskiwacza dla silnika z tematu? dodam że jest to silnik z turbo Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Mi to wygląda na niższe ciśnienie otwarcia wtrysku nr 2 co za tym idzie że "kopie" najmocniej i resztę sterownik minusuje. Z ciekawości pozamieniałbym je miejscami i do tego sprawdzenie kompresji. A Kiedyś miałem przypadek że dzwigienka była złamana z jednego zaworu i jeden cylinder gonił na trzy wentyle.
Bardzo dobrze to napisałeś. Dzięki Dodano po 4 Tutaj rysunek dla zobrazowania wpisu Mol https://obrazki.elektroda.pl/8629767100_...
Dobrze odpowietrzcie i nie ma bata żeby nie zapalił, a przez przewody nie ma się lać tylko ma walić paliwem do dużym ciśnieniem (ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to 160-180 barów). Odkręcić przewody przy wtryskiwaczach i kręcić rozrusznikiem 10 sekund kręcenia i 15 odpoczynku i tak powtórzyć kilka cykli.
Dzięki za zainteresowanie.Udało mi się go odpalić ale mam taki problem że na wolnych obrotach chodzi a przy wciśnięciu pedału gazu zaczyna się jakby dusić i bardzo kopci szaro niebiesko co to może być. Zły kąt wtrysku, zbyt niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy.
To nie wtryskiwacze co by ciśnienie otwarcia ustawiać :D Rozkręcasz, sprawdzasz czy płaszczyzna na zaworku równa i czy blaszka nie wyklepana, sprężyna nie pęknięta i składasz jak dobre i do sprężarki.
Jakimi wartościami sugerować się przy diagnostyce wtrysków? Są manuale opracowane przez producenta wtryskiwaczy. Nawet w tej samej grupie, tym samym typie szeregu, mogą być bardzo różne dane, B. ogólnie to: równomierność dawki, jakość rozpylenia, kąty rozpylenia, ciśnienie otwarcia i wiele innych. Ceny to przeciętnie od 1200 do 1500 za komplet. Zależy,...
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Ciśnienie otwarcia nominalne 130 atm.
na każdej końcówce jest numer jeżeli numery są takie same to można zamienić. Dodano po 11 według moich danych końcówki do twojego modelu to Bosch 0 432 193 838 lub 0 432 193 829 to numer kat.końcówki muszą być wszystkie tego samego typu.Potem trzeba jeszcze wyregulować ciśnienie otwarcia powinno być napisane na obudowie wtrysku. Pozdrawiam.
Nie rozleci. Te 165 Bar to tylko cisnienie otwarcia wtryskiwacza. Cisnienie "głowne" jest setki atmosfer wieksze.
Testują ciśnienie otwarcia :)
Szukając na szybko, to zawór z hylmetu do pomy olejowej silnika c360 ma parametry: Ciśnienie otwarcia: 0,42MPa Gwint: M18x1,5 Długosć: 67mm Producent: Hylmet Dla 4011 wygląda to pewnie podobnie. 7 bar nie jest do szczęścia potrzebne.
Witam. Jakie jest ciśnienie otwarcia wtryskiwacza dla czterocylindrowego turbodoładowanego silnika perkinsa AT4.248. Silnik ten siedzi w ciągniku rolniczym MF 690.
Tak jak pisałem w poście powyżej, dozownik wykorzystuje różnicę ciśnień przed otwarciem elektrozaworu i po otwarciu. Przed otwarciem ciśnienie ciśnienia w obwodzie płukania nie ma, po otwarciu ciśnienie powinno wzrosnąć do ok 3 atmosfer. Jeżeli nie wzrasta (małe ciśnienie w instalacji wodnej, lub brak dysz płuczących) to dozownik nie zassie płynu (ciśnienie...
To jest regulacja ciśnienia maksymalnego. Musi być to ciśnienie ustawione mniejsze niż ciśnienie otwarcia zaworu bezpieczeństwa.
Jak wykrecisz wtrysk to odprężnik bez znaczenia kompresja i tak uciekilnie przez otwór po wtrysku. Tym testem sprawdzisz czy układ pompa-wtrysk działa poprawnie. Czy nie sika z wtrysku zamiast rozpylać ewentualnie czy pompa ma ciśnienie do otwarcia wtrysku. Kąt wtrysku ustawia się chyba podobnie jak w c360.
Wtrysk do sprawdzenia na ciśnienie otwarcia oraz czy końcówka drożna.
Próbujesz stworzyć całkowicie inny system podawania paliwa, ale wg mnie do tych 20-30 kw to Ty nie zejdziesz. Nawet 0.5 bara przeleje przez dysze tyle że ognia będzie dużo. Myślę że taki zawór ci się nie sprawdzi. Ciśnienie otwarcia jest bardzo umowne, będzie wrażliwy na każde pulsowanie po stronie pompy.
Cisnienie na wtryskach ?? na pracujacym silniku to okolo 300 bar przy pelnym obciazeniu okolo 1600 bar. chyba ze chodzi o cisnienie otwarcia wtryskiwacza ?? pozdrawiam
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
powietrze wylatuje zaworem bezpieczeństwa Zawór bezpieczeństwa służy do innego celu, a na dodatek ma na pewno wyższe ciśnienie otwarcia niż panujące w tej instalacji>-jeśli otwarta to zbliżone do 0 , a jaka wartość jest na zaworze bezpieczeństwa to sobie możesz sam odczytać. Tak podpięty zbiornik wyrównawczy, na powrocie, pełni jedynie rolę zapasu...
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Dymi na biało? Do poprawki kąt wtrysku i jeszcze raz sprawdź wtryskiwacze. Możliwe że za małe ciśnienie otwarcia mają.
Jak jest za duże ciśnienie otwarcia wtryskiwacza ustawione też stuka.
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza: 17,5:18,0 Mpa
Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem. Przede wszystkim ciśnieniem wtrysku. O ile wtrysk pośredni - przy umiarkowanych mocach osiąganych w tej technice - potrzebował małego ciśnienia (wolniejsze silniki więc wydłuża się czas wtrysku, mniejsza moc więc dawka nie musi być żyłowana w górę), to silniki...
Kąt wtrysku na 170 bar? To jest ciśnienie otwarcia wtryskiwacza. Poczytaj sobie o ustawieniu kąt początku wtrysku w silniku S-320
Mniejsze ciśnienie otwarcia wtrysku to wcześniejszy zapłon.
Heniek1234, po prostu to idź Ty lepiej na piwo. Objawy wskazują na dostawanie się płynu chłodniczego do oleju, ale jeżeli mówisz, że z tym jest wsio ok to warto byłoby sprawdzić ciśnienie oleju.. Zastanów się co za głupoty piszesz. Widziałeś kiedyś jak wygląda olej do którego dostaje się płyn chłodniczy? Raczej nie, to już objaśniam: Nabiera szarawego...
Do dwu sprężynowych wystarczy na początek zwykła pompka, zobaczysz ciśnienie otwarcia które będzie jak przypuszczam zaniżone, może nawet do 160 bar i zobaczysz jak końcówki pylą, czy jest mgiełka czy nie.
Jak dobrze rozpoznaje to jest to zawór bezpieczeństwa SYR .Najmniejsze dostępne mają ciśnienie otwarcia minimum 1,5 bara i pewnie taki masz dobrany skoro instalacja ma max 1,5bar, więc nie powinien Ci puszczać wody jeśli w instalacji masz ledwie 0,3 bar. Po pierwsze jak często go sprawdzasz? Powinieneś okresowo kontrolować jego działanie poprzez przekręcenie...
Sprawdzić ciśnienie sprężania, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, rodzaj końcówek - czy ktoś się nie potknął przy wymianie, kąt wtrysku.
Na pewno coś nie tak z termostatami, ale czy na pewno awaria? Moim zdaniem może być jeszcze sytuacja gdy ciepła woda ma większe ciśnienie niż zimna, przy otwarciu innego kranu lub bardaszki ciśnienie zimnej wody drastycznie spada i woda ciepła "nadlatuje" z termostatu. Jedno jest pewne, coś nie tak z termostatami.
Książki jasno określają przyczynę pęknięcia jako wynik spalania stukowego lub jako wynik hydrolocku. Silnik mógł być zalany paliwem na skutek nieszczelności wtryskiwacza, albo w wyniku długotrwałej nieudanej próby uruchomienia silnika (paliwo w rowkach pierścieni). Układ wtryskowy mógł być niewłaściwie wyregulowany, tj. niewłaściwe ciśnienie otwarcia...
ja ustawiam na 120 i śmiga NIkt tu mnie pytał o ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy.
Ok. mniejsza z kołkiem. Na podstawie pewnego zachodniego forum przedstawiam inny sposób na ustawienie cisnień. Potrzebujemy przerobić/dorobić nazwijmy to „przekładkę” ( zaznaczona na rysunku )która oryginalnie popycha główną spręzynę dopiero w momencie gdy ciśnienie osiągnie cisnienie otwarcia wstepnego i iglica uniesie się na tyle wysoko...
Na jakie ciśnienie otwarcia masz wtryski ustawione?
Ciśnienie otwarcia ( impuls ze sterownika) wtryskiwaczy przy rozruchu min.180 bar. Wysterowanie zaworu regulacyjnego na biegu jałowym 16-18%.
A więc wbrew wrogiej internetowej propagandzie, graniczny luz zamków wszystkich pierścieni 1mm, średnica nominalna tłoka 79.47mm, 1 wymiar naprawczy 79.72mm, 2 79.97mm. Średnice cylindra: nominalna 79.51mm, naprawcze -1 79.76mm, 2 80.01mm. Więc luz nominalny masz 0.04mm, dopuszczalny musi mieścić się przed kolejnym wymiarem naprawczym, czyli daleko...
One sie nie nadają, pompa je ledwo otworzy, mam pozakładane na wylotach pompek obiegowych w instalacji bufora i bojlera, pompki sobie z nimi radzą na pierwszym biegu jak widać dwie różne obserwacje i przeciwne wnioski. A czy nie lepiej oprzeć się na danych producenta (ciśnienie otwarcia) oraz projekcie instalacji? Chodzi o obliczenia przepływów.
sprawdź ukł. paliwowy: ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, pompę,filtry, ciśnienie sprężania w cylindrze, ustawienie rozrządu, wyreguluj zawory.
Zdemontuj wymiennik płytkowy. Zatkaj palcem równoległy otwór (wlot i wylot obiegu) i dmuchnij by zrobić ciśnienie. Jeśli będziesz czuć że ciśnienie które wytwarzasz ucieka drugą częścią to masz już diagnoze że jest on do wymiany. Jeśli się na tym nie znasz wezwij serwis.
A wtryskiwaczy były ustawiane na ciśnienie otwarcia? Bo to wygląda na za długie lanie paliwa.Dym jest równy jak że wszystkich cylindrów czy przerywamy?
To może jest za dużo zaworów zwrotnych o zbyt dużym sumarycznym ciśnieniu otwarcia? Ta pompa ma deklarowane ciśnienie podnoszenia 14dm czyli 1.4m słupa wody (0,14bar). W obiegu są dwa albo trzy zawory zwrotne (2 - jak obieg idzie przez zimna wodę, 3 - jak przez boiler). Nie wiem jakie jest ciśnienie otwarcia tych zaworów, widziałem jakiś do blokowania...
Zawór DV jest jedynie zaworem wydmuchowym chroniącym sprężarkę przed przegrzaniem w momencie zamknięcia przepustnicy (otwiera wylot z dolotem sprężarki). Za ciśnienie doładowania odpowiada klapka po stronie wydechowej sterowana siłownikiem podciśnieniowym i elektrozaworem. Ciśnienie otwarcia zaworu DV mogłoby mieć wpływ na pracę silnika w zakresie małych...
Za niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy np.
Witam. Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza - nominalne 13,0 MPa - minimalne 11,7 MPa
Czy końcówki wtrysku są wielootworowe? Jakie jest ciśnienie otwarcia? Czy mierzyłeś stopień sprężania poszczególnych cylindrów?
Dozownik jest podciśnieniowy, wykorzystuje różnicę ciśnień przed i po załączeniu elektrozaworu. Jeżeli ciśnienie wody przed elektrozaworem jest za niskie (2 bar) i dodatkowo jest kiepskie zasilanie w wodę to dozownik nie zassie płynu. Zmierz ciśnienie wody po otwarciu elektrozaworu.
Witam, Piec De Dietrich MCA 35 - chciałbym uzupełnić wodę w instalacji. Tak jak podano w instrukcji, otwieram te dwa zawory i nic się nie dzieje. Jakieś pomysły, co może być nie tak? https://obrazki.elektroda.pl/7302712000_... AI: Czy na manometrze pieca widać jakieś ciśnienie? Jeśli tak, to ile wynosi przed i po próbie uzupełnienia...
Tam gdzie czerwona strzałka wyjście zaślepione bo puszczało na presostacie. Skoro tak, to ten zawór tylko przeszkadza bo sprężarka ma na wylocie ciśnienie takie jak w zbiorniku + ciśnienie otwarcia zaworu. Żeby taki układ miał sens, coś musi "puszczać na presostacie". Byle nie cały czas, bo wtedy to "coś" jest po prostu nieszczelne.
Zbyt niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, dodatkowo może być któryś niesprawny (końcówka do wymiany). Przejrzeć ponadto by wypadało - wyregulować zawory itd.
Kocioł będzie pracował w układzie otwartym, pisałem o tym w pierwszym poście. Ciśnienie otwarcia 2 bary.
Do sprawdzenia szczelność, rozpylanie i ciśnienie otwarcia. Czyli ogólny przegląd ich kondycji.
W pompie rzędowej niema ciśnienia wstępnego . Ciśnienie podawane na wtryskiwacz jest wytwarza ne w sekcjach tłoczących. O ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza decyduje stan napięcie sprężyny w jego wnętrzu. Oj błąd i to duży. Niewielkie nadciśnienie wytwarza mechaniczna pompa wstępna, za jego utrzymanie właśnie zawór zwrotny.
Skoro wtryskiwacze sprawdzone to jakie mają ciśnienie otwarcia?
a jakie maksymalne ciśnienie można uzyskać taką regulacją?
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
mirek_74, nie jestem instalatorem, ale wiem, że zgodnie z zaleceniami producenta zbiorników przeponowych - ciśnienie wstępne w zbiorniku powinno być niższe o 0,2-0,3 bara od ciśnienia w instalacji. Mam w zbiorniku 1,5 bara, w instalacji 1,7 bara [na zimno], po rozgrzaniu [np. 70-80°C] ciśnienie glikolu wzrasta do ok. 2,1 bara. Zbiornik ma pełnić rolę...
Samo syczenie to nie wszystko. Trzeba zmierzyć ciśnienie tego powietrza i dobić tyle, ile być powinno, a powinno być ok. połowy ciśnienia otwarcia zaworu bezpieczeństwa. Tylko ciśnienie powietrza i dobijanie przeprowadzamy jak "zrzucimy" ciśnienie wody z CO. Dodano po 2 Jest jeszcze kwestia czy masz dobrze dobraną objętość naczynia do ilości wody w...
Na 100% to oznacza, że przynajmniej trzeba je skontrolować - samo ciśnienie otwarcia to zbyt mało.
Nie będą, inne ciśnienia otwarcia. Obejrzyj korpus wtryskiwacza, masz naniesione wartości w barach. Td ma wyższe ciśnienie otwarcia.
Jakie ciśnienie otwarcia ma zawór bezpieczeństwa w Twoim kotle? Czy woda z niego odprowadzana jest bezpośrednio do kanalizacji? Czy zostało sprawdzony zawór bezpieczeństwa? Jak było ustawione ciśnienie w naczyniach przeponowych przy rozruchu i jakie jest teraz? Jakie ciśnienie jest aktualnie na kotle przy nagrzanej instalacji?
Dymuus, trzeba wiedzieć jakie powinno być ciśnienie otwarcia, instrukcja silnika by się przydała i typ wtryskiwacza. Bo są wtryskiwacze które się reguluje na ciśnienie otwarcia śrubą. Dla samochodów osobowych podkładką. Tutaj jest sporo informacji: http://www.wuzetem.waw.pl/index.php?opti...
Sprawdź przy okazji korek płynu chłodzącego, a dokładniej zawór nadciśnieniowy. Ciśnienie otwarcia powinno być podane na korku.
Sprawadziłbym wtryski - zwłaszcza na ciśnienie otwarcia. Powinny mieć wyrównane.
Pytanie jest takie: gdzie jest podłączona ta rura która jest najniżej, możesz to sfotografować? Jake ma ciśnienie otwarcia zawór bezpieczeństwa?
Jak ktoś słusznie zauważył, źle ustawione ciśnienie otwarcia wtrysków, lub zbyt niskie ciśnienie daje pompa, co w efekcie "wlewa" paliwo do komory spalania a nie wtryskuje.
Trzeba doprowadzić silnik do porządku - wydatek pompy, końcówki i ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, sterowanie turbiną.
Pali na zaciąg czyli brak odpowiednich obrotów lub i ciśnienia otwarcia.
Dla osób, które w ciemno ZAWSZE wskazują na uszczelkę lub pękniętą głowicę przy wycieku płynu : W nowych samochodach jest tak dużo miejsc gdzie płyn chłodniczy może przedostawać się na zewnątrz lub /i do wnętrza, że bez sprawdzenia ciśnieniowego układu , można sobie wróżyć z fusów. Pomijam już sam fakt sprawdzenia korka , i jego ciśnienie otwarcia...
To nie jest czasem ten zawór, który jest w korpusie pompy? Jak patrzyłem na starą pompę ten zawór tam jest, wiec przy zakupie nowej pompy ten zawór raczej też tam powinien być od razu. To ciśnienie 5.5 atm to ciśnienie otwarcia właśnie tego zaworu przelewowego?
A czy prawidłowo masz ustawioną pompe wtryskową w ogóle? I w ogóle pasowała z silnika F8T czyli zwykły DTI Do F8Q? A wtryski mają takie samo ciśnienie otwarcia? A sterownik silnika?
Zbyt małe ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy np. Kopci?
Nie wiem czy jesteście świadomi (a raczej nie), że ciśnienie otwarcia wtryskiwacza nie ma wiele wspólnego z ciśnieniem wtrysku, tak podkreślanym że w Common Rail jest 10 razy wyższe ciśnienie. Wrzucam przebieg ciśnienia po stronie zwykłej pompy wtryskowej (rzędowej Bosch) linia ciągła, i po stronie wtryskiwacza - linia przerywana. http://obrazki.elektroda.net/17_12631181...
Korki i napisy na nich.... Nic tylko czytać. Niektóre maja jeszcze podane ciśnienie otwarcia zaworu bezpieczeństwa. https://obrazki.elektroda.pl/6367113100_...
Po zamknięciu zaworu wydechowego w komorze spalania pozostaje jeszcze jakieś ciśnienie. W momencie otwarcia ssącego zaworu spaliny są wdmuchiwane do kolektora ssącego i zakłócają przepływ, równomierne napełnianie wszystkich cylindrów i przede wszystkim homogeniczność i proporcje mieszanki. A więc ten bajerek niweluje to zjawisko, co pomaga w ekologii....
Ciśnienie otwarcia mam ustawione na ok. 10.5 bara, ale czy można doregulować ciśnienie zamknięcia?
Skorodowany króciec termostatu, do oczyszczenia+nowa opaska. Do sprawdzenia ciśnienie otwarcia zaworu.
Czujnik prawidłowy, wentylatory też. Ciśnienie prawidłowe. Ważne by po gwałtownym otwarciu zaworów nie spadało przez chwilę do zera.
żałosna udręka żarty sobie robisz? Ciśnienie w rurce niższe niż ciśnienie otwarcia wtryskiwacza nie spowoduje wlania paliwa do cylindra.
Wcale. To prawie tyle co ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy.
ciśnienie otwarcia wtryskiwacza ciśnienie otwarcia wtryskiwacza czujnik otwarcia bramy
automapa głosy mikrotik firewall filter aktualne klucze windows
blaupunkt telewizor modernizacja instalacji elektrycznej
Mercedes Vito 1999 - Utrata zasilania po wyłączeniu stacyjki Rola bolca w ograniczniku emisji spalin DAF