Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała. A co miała dać, skoro czujnik pokazuje dobrze? Przekroczona wartość krytyczna na magistrali = natychmiast wyłącz silnik. Uszkodzony regulator.
A jakie masz ciśnienie paliwa na szynie jak nie chce odpalić?
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
Może trochę więcej danych o aucie, rok, rodzaj paliwa,pełna nazwa auta.
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Jeszcze jak zapali się go zimnego to dymi na siwo :/ Jakiś znajomy powiedział mi że możliwe to może być przez filtr paliwa i wymieniłem i nic :/ Sprawdziłem ciśnienie na listwie i jest oki. 600-700 bar a przy dodaniu gazu to trzyma się na poziomie 1400-1600 bar Dodano po 51 Wszystkie wtryski są w normach i świece też są oki.
Witam, Mam problem z Renautl Mascott 3,0 dci 150km 2007 rok. Auto przeszło awarię turbiny, odpadł wirnik i motor zassał olej aż sam zgasł zostały wypalone końcówki wtryskiwaczy i świece żarowe na 1 i 4 cylindrze. Ogólnie motor był spisany na straty, ale założyliśmy nową turbinę, wtryski po regeneracji, świece żarowe nowe i odziwo odpalił i chodzi równo....
Witam. Podejrzewam, że mam poważny problem z moim Mascotem. Mianowicie wyjechałem w trase i auto zgasło po 200 metrach (zapaliła się migająca kontrolka w kształcie piramidek). Nie mam kompa, więc niestety nie podam wam błędów. Auto po ponownym odpaleniu chodzi przez okres 2 sekund na jałowym i znów gaśnie i tak w kółko. Podejrzewam zawór regulujący...
Witam wszystkich serdecznie mam problem z uruchomieniem Mascotta . Od początku , auto kupione gdzieś tam .......daleko około 3 miesiące temu był problem z uruchomieniem ( odpalał ale trzeba było długo kręcić) zrobiono przelewy były bardzo duże przesłaliśmy wtryski do regeneracji w Salowej Woli było ok. Auto śmigało , w czasie tych dużych mrozów znów...
Podepnij kompa i oglądnij sobie parametry bieżące pracy silnika, kiedy już odpali. Szczególną uwagę zwracając na korekcję wtryskiwaczy, ciśnienia paliwa, jego temperaturę itp.
Witam Panowie,auto nie dawno kupione, zauważyłem że w iveco czy mascott (tylko 150KM!) występuje niestabilna praca turbiny podczas przyśpieszenia (obciążenia). Zgodnie z zaleceniem pewnego fachowca (dotyczyło iveco wtedy model 35c15) rozwierciłem zasilanie podciśnienia które idzie do zaworka który steruje turbine. jest ciut lepiej ale dalej jest tak...
Robiłem podobną usterkę peugeocie z silnikiem bodajże 2,2 Hdi - gdy jechałeś spokojnie to wszystko było OK. Wystarczyło wcisnąć gaz do dechy i auto zamiast przyśpieszać przechodziło na wolne obroty + zapalał się check. Na testerze pokazywało jakiś błąd z ciśnieniem paliwa - wymieniono regulator, czujnik .....i nadal było to samo. Okazało się że winne...
Jeśli siedziałbym tylko na forum to na chleb bym nie zarobił, w dzień pracuję, w nocy częściej odpoczywam, w zależności od typu pompy, jest tam zawór regulacji ciśnienia po stronie niskiej lub wysokiej. Czasami umieszczają czujnik temp. paliwa (delphi). Na ten post natknąłem się przypadkiem.
witam zawsze wywala czujnik położenia wału jak za długo kręcisz rozrusznikiem a silnik nie odpali.W iveco miałem podobny problem z odpalaniem po zdjęciu wtyczki na czujniku ciśnienia paliwa odpalało na dotyk wczytywał tylko błąd problemem były walnięte wtryski natomiast w hino nie zdawało to egzaminu ale jak coś możesz sprubować z tym mascottem
Winna była pompa wysokiego ciśnienia wymieniłem jedną która okazała sie być uszkodzona założyłem drugą i autko póki co jedzie Pozdro
mascott paliwa pompy paliwa mascott pompa paliwa mascott
schemat przewodów paliwa szlifierka kątowa kondensator schemat kontrolka termostat świecić
pochłaniacz tuszu pełny telewizor samsung restartuje
Wypalarka do drewna – pirografy kolbowe, transformatorowe, YIHUA, WEP, USB-C, regulacja PID Palnik na olej przepracowany – budowa, serwis, Clean Burn, EnergyLogic, przepisy 2024