Przy 2.5 bar. też odpali, będzie prychać ale odpali.
Na moje to będzie coś z zasilaniem wtrysków lub ciśnienie paliwa.
Na komputerze pokazuje mi tylko że ciśnienie paliwa OK, podczas pracy silnika zarówno na benzynie jak i na lpg, po wyłączeniu silnika wyświetla się że Niskie ciśnienie paliwa
A może by kolega zmierzył ciśnienie paliwa nie od razu wszystko wymieniać. Uboga znaczy za mało paliwa.
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa, jest w pompie, na listwie masz czujnik ciśnienia paliwa, jego raczej wykluczam.
No i długo zamierzasz tak zdawać relację "pali-nie pali"? Może byś się wysilił i sprawdził chociażby ciśnienie paliwa - czy pompka się uruchamia?
Wystarczy dobrze rozgrzać samochód i obserwować ciśnienie. Pewnie przycina się regulator.
Panowie , dajcie się wypowiedzieć Pytającemu. Gdy palisz na wypiętym reg.ciśnienia na pompie , ustrój widzi dalej podwójne ciśnienie na listwie?
błąd od 300 do 305, Czyli 300 - ogólne wypadanie zapłonów. 301,302, 303, 304 wypadanie zapłonów na I. II, III i czwartym cylindrze. ale na trasie albo pod górę zaczyna się dusić i tak zostaje. To wygląda na brak odpowiedniego ciśnienia paliwa. W Oplach częstą przyczyną jest pęknięty/zmurszały wężyk paliwa na wyjściu pompki, nie widać tego bo wężyk...
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego w momencie występowania problemu. Na pompie wysokiego nie ma czujnika, tylko jest zawór.
Błędu nie pokazuje, ale pokazuje parametry, napisz coś o nich. Jakie ciśnienie na railu podczas kręcenia rozrusznikiem? Czy są opiłki we filtrze paliwa?
Jak dymi cały czas na czarno to nie dopala paliwa więc do sprawdzenia ciśnienie na cylindrach Akurat objaw niedopalania paliwa to na pewno nie czarny dym tylko bialy.
Może zapchany katalizator, za niskie ciśnienie paliwa. zapchane wtryski benzynowe , źle wyregulowany gaz. . Za małe luzy zaworów. Wszystko być może.
Mechanik skasował błąd i mówił, że jeździć dalej. to jest tylko pudrowanie problemu , należy sprawdzić wartość długoterminowej adaptacji paliwa jak dochodzi do 30% to wywala ten błąd .. Niestety konieczna jest kontrola układu dolotowego (przewody , przepustnica , zawór evap , kolektor , uszczelki , pokrywa zaworów itp )- szczelności i ew paliwowego...
No więc właśnie. Masz problem z ciśnieniem paliwa. Tu trzeba szukać.
Chyba że któryś wtrysk gazu przepuszcza... Dla świętego spokoju zmierzyłbym jednak ciśnienie paliwa. Rozrząd sprawdzony, klin na wale? Bo błąd czujnika wałka rozrządu może powstawać nawet wtedy gdy nie jest zsynchronizowany z czujnikiem wału korbowego. Jaki numer miał ten błąd dokładnie?
Podłącz tester, sprawdź czas wtrysku i potem porównaj z jakimiś danymi, przy okazji zobacz nim właśnie ilość zmierzonego powietrza, położenie pedału i temperaturę silnika, ciśnienie na listwie. Ja tych danych Ci nie zinterpretuje, ale może ktoś inny pomoże, a w międzyczasie sam poszukaj. To powinno dać odpowiedź czy sterownik leje za dużo paliwa czy...
Witam Mam problem jak w temacie. Ciężko pali zimny i ciepły bardzo często gaśnie. Czym miał ktoś do czynienia z tym silnikiem. Jak sprawdzić zawór common rail. Podobno ten silnik ma na szynie jeden mechaniczny i czujnik ciśnienia na niej. Na pompie elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Jak można sprawdzić te elementy. Błąd dotyczy: "wykryto...
Witam. Jestem posiadaczem Opla Merivy 1.7CDTI(DTH) z 2004r. Na samym początku auto gorzej odpalało na ciepłym silniku. Posiadam chiński interfejs OP-COM, za jego pomocą wykryty był problem z ciśnieniem na rampie tzn czujnik pokazywał zmiany ciśnienia nawet przy wyłączonym silniku. Czujnik wymieniony (zamiennik), zaczął pokazywać ciśnienie tylko tym...
Jeżeli auto dla e na samej benzynie może być problem z pompą paliwa w baku Trzeba by było sprawdzić manometrem jakie daje ciśnienie faktyczne Inne błędy to wypadanie zapłonu i uszkodzoną sonda Może być to przez zbyt bogata lub uboga mieszankę paliwa dlatego sonda wariuje Sprawdził bym pompę paliwa na samym początku puzniej przepustnice i podcisnienia
Witam, jestem posiadaczem Opla Merivy 1,7 CDTI 100km, mam z nim problem z porannym odpalaniem samochodu. Problem jest taki, że obroty falują aż silnik gaśnie, podpiąłem go do komputera i nagrałem jego parametry największą uwagę zwróciło na mnie ciśnienie paliwa na Common Railu, ponieważ te parametry ewidentnie falują. Najgorszy problem z odpaleniem...
Witam, właśnie wróciłem z górek niestety przy prawie 2000/min pod górkę pedały w podłogę i nic. Czasem i na prostej też słaba reakcja. EGR - brak trochę byłem zdziwiony ale tam gdzie jest montowany wg zdjęć i filmów www jest tylko taka stopka nie jest zaślepiona nie ma otworów. Silnik nie miał fabrycznie. Z16xe 100km prod 2005. Wydech zapchany w tej...
Pojechać do warsztatu, nie problem w za bogatej mieszance. Skoro na plaku pali... I co mają mapy do rozruchu? Ciśnienie paliwa rano zmierzyć! Dodano po 2 Gdy po ostygnięciu chcesz uruchomić silnik prawdopodobnie zalewa ci świece Bzdura! Po dodaniu większej ilości paliwa (plak) nagle odpala na dotyk, świece przestają być zalane i gaśnie jak skończysz...
Opel Meriva 2003 r. Silnik Z16SE Objawy: Falujące obroty Szarpanie przy ruszaniu Brak mocy Błędy: Łączna ilość kodów błędów: 2 P0400 - Za silny przepływ recyrkulacji spalin (0C) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Obecny Podejrzewałem wcześniej EGR.Bo tylko ten błąd się pojawiał.Teraz doszedł jeszcze P0303.EGR podczas...
Witam, Posiadam dziwny problem z samochodem Opel Meriva B (S10) 1.3CDTI 95KM 2011r - niezależnie od temperatury i pogody auto miewa lub nie problemy z odpalaniem. Czasami odpala od strzała, czasami kręci nawet 8s zanim odpali. Zauważyłem, że to poniekąd jest związane z tym gdzie stoi na nieco nierównym podwórku. Wiele części było już wymienionych/naprawionych,...
Pojawił się u mnie problem z wyłączająca się klimatyzacją. Auto ma tzw klimatronik. Najpierw parę razy odczułem że chy a nie dziala. Aktualnie włącza się po długim postoju raczej tylko po nocy. Ale jak już jest ponad 20stopni. Serwis sprawdził na automacie gaz ok uzupełniony ciśnienie szczelnasc niby ok. Też potwierdzili ze można wymusić uruchomić sprężarkę...
Podglądałeś dane rzeczywiste ciśnienia paliwa na listwie czy pokrywają się z bieżącym zapotrzebowaniem?
będzie pewnie coś z wtryskami lub z dawką paliwa. Sprawdź też wartości czujnika wysoiego ciśnienia.
problem został rozwiązany przez wymianę zaworu ciśnienia paliwa oraz wymianę świec, jedna była spalona Dodano po 3 problem został rozwiązany przez wymianę zaworu ciśnienia paliwa oraz wymianę świec, jedna była spalona Dodano po 2 problem został rozwiązany przez wymianę zaworu ciśnienia paliwa oraz wymianę świec , jedna była spalona
Błąd ciśnienia paliwa czyli w sumie na dzień dobry można filtr paliwa wymienić.
98043686 8 19 185 ZAWÓR, STEROWANIE CIŚNIENIA, POMPA WTRYSKU PALIWA, ZESTAW Z17DTH Dodano po 21 DCRS300120
Witam, wtryski w końcu nie zostały wymienione. Wymieniony został jedynie zawór ciśnienia paliwa i jak na razie samochód jeździ bez zarzutu. Choć wtryskiwacz jeden słychać i niestety pewnie będzie konieczna wymiana w niedługiej przyszłości.
Witam. Mam Opla Meriva 1.7 CDTI z 2003 roku, 100hp. Wymieniłem czujnik czy zawór ciśnienia paliwa na pompie i na listwie paliwowej też. Komputer widzi błąd P0093, Wycieków nie ma, ani na zewnątrz ani do wewnątrz, akumulator nowy, filtry wymienione, rozrząd zrobiony. Pomysły mi się skończyły... Auto podczas jazdy gasnie. Trzeba cofnąć kluczyć do pozycji...
W tygodniu musze zobaczyc cisnienie na cylindrach bo na komputerze wyskoczyl blad na 3 cylindrze Swiece wymienilem.Moze jakies wycieki paliwa
miałem taką usterkę w mondeo 2.0tdci te same objawy i zero błędów.okazało się ze była dziura w przewodzie idącym z interkulera do ssącego nawet turbina tak pompowała ze weże przy niej puchły ale już przy ssącym ciśnienia nie było Dodano po 2 dodam jeszcze ze jak w kolektprze ssącym nie bedzie odpowiedniego ciśnienia wytworzonego przez turbo sterownik...
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Witam. Mam u siebie dosyć denerwujący przypadek z Merivą 1.7CDTI osprzęt DENSO. Otóż autko pięknie chodzi i zapala na zimnym silniku. problemy zaczynają się, gdy temp silnika przekroczy 40st. Auto odpala za 5,6, czasami wogóle. Jeśli już zapali, to wszystko jest ok. Ciśnienie przy rozruchu 23MPa Co było robione przeze mnie: - spr wtrysków i pompy HP(zakład...
Pompa wtryskowa ?? końcówki wtryskiwaczy to prawdopodobnie przyczyna Jaka znowu pompa wtryskowa? Widział ty kiedy CR? A wtryski prosto z maszynki przywiezione i sprawdzone. Pawle jak napisałem paliwo świeże, po sprowadzeniu auto wyjeździło już ze dwa zbiorniki, ten jest trzeci, naszej zupki z BP. Etaty przewiduję tylko dla mądrzejszych od siebie......
Witam Meriva 2006 1.3 CDTi -Zero błędów na kompie -Świeże paliwo -Wtryski działają, nie przelewają, robią mgłę z ropy -Dobrze kręci -Świece grzeją -Czujnik ciśnienia i zawór regulacji ciśnienia podmieniane. -Pompa w baku działa, (na zapłonie paliwo aż sika na szybe). -pompa wysokiego ciśnienia podmieniana -Czujniki położenia wału i wałka podmieniane...
Witam pacjent Meriva b silnik 1,3 Dziś poprostu zgasł podczas jazdy, błąd sprawdziłem 0087-53 niskie ciśnienie , zdjęłem przewód zasilający od pompy tej w baku,paliwo leci jak szalone,zdemontowałem czujnik z listwy i tam rzeczywiście nie leciało paliwo,czujnik przemierzyłem jest opór między skrajnymi pinami,czyli sprawny,pytanie co się mogło stać?czy...
Spalanie paliwa wzrosło ostatniego czasu? Jeśli tak to warto zainteresować się silniczkiem krokowym. W Vectrze B miałem podobny problem, tylko u mnie dziwnym trafem na raz padł i silniczek i czujnik ciśnienia na listwie. Gdyby u ciebie stało się to drugie to w czasie jazdy zapalałby się check. Osobiście stawiam na silniczek.
Witam, od początku - kupiłem Merive z uszkodzonym silnikiem, podczas diagnostyki - pomiaru ciśnienia sprężania przy kręceniu rozrusznikiem zauważyłem spory wyciek paliwa z pod prawego przedniego nadkola - konkretnie z pochłaniacza oparów - filtra węglowego . Co może być przyczyną takiego zachowania? . Może naprowadzi na powód takiego zachowania usterka...
Witam.Mam problem z Oplem Meriva z1.7dth 2004r. a mianowicie wieczorem chodziła normalnie a na drugi dzień rano nie chciała już odpalić, po podłączeniu do komputera okazało się że nie ma żądnych błędów a więc na pierwszy ogień poszedł układ paliwowy, podpiąłem do pompy bezpośrednio paliwo (coś w stylu kroplówki) i widać że podczas kręcenia silnikiem...
Witam. Opel Meriva 2005r 1.7cdti 100KM z wtryskiem Denso. Od dawna jest problem z gaśnięciem bez ostrzeżenia, zimą rzadziej (średnio jeden raz na miesiąc) latem przy temperaturze powyżej 20C nawet kilka razy dziennie, zauważyłem że im cieplej tym częściej. Zauważyłem że jak zaczynają czasami falować obroty albo czuć utratę mocy niedługo za kilka/kilkanaście...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
ciśnienie paliwo meriva pompa paliwa meriva meriva filtr paliwa
peugeot bipper silnik 65535 internal moduł memory error peugeot elm327
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
RTX 3060 - Crashe PC na wysokich ustawieniach Jak zdemontować rozrusznik w Volkswagen Touareg R5?