Jak ma gaz to nie ma co liczyć na paliwo w baku i wysokie jego ciśnienie, co najwyżej na zużytą pompe i brokat na dnie.
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
Niedługo będę miał ponownie auto to zobaczymy. Tu akurat wystarczy pomiar ciśnienia paliwa.
Kolego siły niema musisz od czegoś zacząć. Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, nie pisałeś nic o wymianie filtra paliwa, może samo paliwo. Ostatnio miałem klienta z podobnymi objawami i okazało się że winny był sławny sterownik firmy Delco i jego pękający druk ale tam było mnóstwo losowych błędów. Jeżeli u Ciebie brak jest błędów to raczej wina będzie...
...i prawidłowo, że nie pociągnie. Musisz mieć specjalny przyrząd do odpowietrzania układu paliwowego albo wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa (korek od dymionu do wlewu paliwa + pompka do materaca w ten korek). Ewentualnie możesz popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.
Witam ! słaba wydajność pompy czy brudny filtr paliwa będą najbardziej zauważalne przy wysokich obrotach silnika (duże zapotrzebowanie na paliwo). Skupiłbym się na przewodach wys. napięcia (wieczorem, atomizer z wodą i na pracującym silniku rozpylić mgiełkę na przewody zapłonowe) czasami fajnie to wygląda jak kable mają przebicie. Potem wszedłbym w...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Witam. Silniki 1,9 cdti ogólnie są nie najgorsze. Ja mam vectre z tym silnikiem i jak moich dwóch kolegów i miałem problemy z wtryskiwaczami. Historia zaczęła się od nierównej pracy na luzie i nie najlepiej odpalał. Po badaniu na komputerze okazało się ,że jest duża pulsacja ciśnienia na magistrali . Wyglądało to na zawór w pompie wysokiego ciśnienia...
sondę sprawdź i ciśnienie paliwa
Za wysoka temp silnika ,za małe ciśnienie paliwa,to jest realne....
Pompy wysokiego ciśnienia też padają nagminnie , ogólnie to regulatory ciśnienia (najczęściej ) no i pompy wysokiego ciśnienia , czujniki na szynie przeważnie pokazują prawdę .... PS. widziałem i robiłem te silniki nie raz :) ...
Parownik za słaby, po za tym 2 generacja w nim to zło. Strzałka na fotce nr2 to zawór wtrysku powietrza do wydechu, fotka nr 4 czujnik temperatury powietrza, warto zawsze sprawdzić bo ten "głupi" sterownik nie umie rozpoznać jego usterki nawet jak całkowicie odłączysz i przelewa na benzynie, fotka nr 5 zaworek do kontroli ciśnienia paliwa.
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
Witam do filtra paliwa dochodzi paliwo pompka się załącza na 2sek.(nawet mostkowałem przekażnik od pompki) ale jak odkręcę rurkę która wychodzi z pompy wysokiego ciśnienia to nic nie leci pozdrawiam
Jest kilka przyczyn które mogą powodować taki objaw. Podam Ci ogólne wskazówki gdzie szukać ( nie wszystkie dotyczą akurat silnika 1.6 i) 1- za wysokie ciśnienie w obwodzie doprowadzania paliwa (sprawdzic obwód doprowadzania paliwa oraz regulator ciśnienia) Powodem tego może być np zatkany lub załamany przewó powrotny paliwowy między regulatorem a zbiornikiem...
Na listwie wysokiego ciśnienia masz regulator owego ciśnienia wytarła się iglica i puszcza sprawdz cisnienie paliwa tak jak tutek77 pisze
Podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo idzie powrotem(nadmiarem), lecz nie idzie na przewody wysokiego ciśnienia. A i jeszcze jedno oglądałem też przekaźnik i podczas zwierania go coś tyka w tej pompie.
Witam, podejrzewam, że to wtryskiwacz jest uszkodzony. Jeśli możesz to dorwij kogoś z takim samym silnikiem i podmień górę gaźnika TBI (z wtryskiwaczem) i zobacz jak jeździ autko. Sama podmiana to 15 minut roboty, tylko pamiętaj że gdy uruchamiałeś wcześniej silnik to w instalacji paliwowej jest wysokie ciśnienie. Pozdrawiam Marek
Filtr paliwa sprawdzałeś ? Upewnij się że pompa pompuje lekko uchylając zacisk przy wylocie z filtra (uwagha wysokie ciśnienie )
Witam, Mam problem z Vectrą B x18xe w której to mam zamontowaną instalkę BRC Seqent 24 . Temperatura włączania BRC to 25 stopni i rano po przejechaniu dystansu 500m przełącza się juz na LPG. Od roku borykam sie z problemem dużego zużycia benzyny podczas jazdy na gazie i jest to zużycie rzędu 5l na 100km i do tego wiadomo LPG w ilości 9L/100km. Pierwsze...
Rozebrałem pompkę wysokiego ciśnienia olej był czarny spalony,zmieniłem olej ,zmieniłem membrany bo kiepsko wyglądały (sparciałe), i problem rozwiązany
Nie wiem czy masz pompkę w zbiorniku i raczej nikt Ci nie odpowie, podaj rocznik! Zakładając, że masz: Zdejmij przewód zasilający filtr paliwa i daj zapłon. Podłączałeś komputer, może masz w testach/aktwyacjach odpowietrzanie ukł. paliwowego czyli aktywacje pompki w baku?? Np. silnik 1.9 cdti np w vectrze C jak nie dostanie paliwa pod odpowiednim ciśnieniem...
JEDZ NA KOMPUTER BO MOŻE BYĆ USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ O ILE JEST LUB CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA LUB REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA DLATEGO SILNIK CHODZI W TRYBIE AWARI I NIE MA PEŁNEJ MOCY
.Paliwo wlane było pod dosyć dużym ciśnieniem czy mogło uszkodzić pompe? Najprawdopodobniej tankowałeś wysokim ciśnieniem dla TIR-ów i wyrwałeś kosz pompy i teraz pływa sobie po zbiorniku. Czy ma znaczenie poziom paliwa do gaśnięcia? Dodano po 2 ew. to co pisze " marcin_70"
Witam kolegów Mam Vectrę C i mam kłopot z kładem wysokiego ciśnienia na listwie CR po prostu błąd 0002. Podłączyłem kompa na boczne siedzenie i w drogę co się okazuje. Ustawiłem parametry do podglądu wartości ciśnienia na listwie z ciśnieniem żądanym przez sterownik i co się okazuje !!!!! że przy spokojnej jeździe oba parametry się pokrywają lecz przy...
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
Witam! Właśnie walczę z pompą. Coś tu się nie zgadza, bo uszkodzony tranzystor steruje zaworkiem wysokiego ciśnienia (dawka, początek wtrysku), a nie zaworem przestawiacza, a poza tym tłok przestawiacza przesuwany jest ciśnieniem paliwa wiec zawór tylko je dozuje.
Jeśli to 2.0DI (Y20DTL) to w zbiorniku nie ma pompy (jest tylko pływak od wskaźnika poziomu paliwa), jedyną pompą w układzie jest mechaniczna pompa wtryskowa VP-44. W ASO mają specjalną pompkę do odpowietrzania tego układu (włączaną przy filtrze paliwa). Wyjechanie paliwa do 0 lub rozpięcie trawersów przy wtryskach = zapowietrzenie układu. Pompa wtryskowa...
A co Ci da ściągnięcie przewodu jak na wysokim ciśnieniu będzie zapowietrzony układ? Najszybszym sposobem jest poluzowanie nakrętek przy wtryskach ewentualnie odpalenie z plaka.
Witam mam podobny problem po 7-letniej jeździe na LPG silnik na benzynie zaczął falować na niskich obrotach a na wysokich tracić moc, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa, wtryskiwaczy, sondy, przepływomierz i czujnika temperatury silnika oraz wymianie świec w vectra B Z18XE 1,8 16V automat stwierdzono, że sterownik (EKU) się uszkodził. Po wymianie na nowy...
Kod 24 to "brak sygnału prędkości", czyli zgadza się z tą urawną linką, a 32 to "przekaźnik pompy paliwa - wysokie napięcie" ale nie znam przyczyny jego wygenerowania bo się nigdy z takim nie spotkałem. Pomiar ciśnienia był robiony na wolnych obrotach? Jeśli tak to jest ok.
to jest dla silnika X20DTH P1220 "Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem Następstwo: Maksymalna moc została zredukowana." Podaj która vectra , rok i dokładnie silnik a to procedura kontrolna: "Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy...
Witam mam podobny problem po 7-letniej jeździe na LPG silnik na benzynie zaczął falować na niskich obrotach a na wysokich tracić moc, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa, wtryskiwaczy, sondy, przepływomierz i czujnika temperatury silnika oraz wymianie świec w vectra B Z18XE 1,8 16V automat stwierdzono, że sterownik (EKU) się uszkodził. Po wymianie na nowy...
Po wymianie wtrysków i pompy wysokiego ciśnienia, o świecach żarowych i czyszczeniu kilka razy całego układu paliwowego nie wspomnę, oraz wymianie pompy paliwa i całej obudowy filtra paliwa łącznie z filtrem auto nie jedzie jak powinno. Mianowicie zachowuje się jakby nie dostawało paliwa albo gdzieś łapało powietrze. Czy ktoś miał podobna sytuację albo...
znalazłem w workshop-manual do asty J cos takiego co siedzi w obwodzie drugim : P0651 5 V odniesienia 2 obwodu zapewnia- 5 V do położenia pedału przyspieszenia (APP) czujnik 1, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnika ciśnienia doładowania turbosprężarki i czujnika ciśnienia szyny paliwowej. Ciekaw jestem czy w VC ten kod bedzie odpowiedzalny za te...
Układ paliwowy w tych nieszczęsnych oplach ma taki myk że przelewy wtrysków są wpięte w przewód zasilający pompę wtryskową w paliwo. Natomiast jak ktoś wspomniał wcześniej przewody wysokiego ciśnienia i przelewy nie są podpięte bezpośrednio do wtrysku tylko do tzw potocznie trawersy, (to wynika z durnych założeń konstrukcji, 16 wentli, jeden wałek rozrządu...
Pare dni temu wracałem z pracy i nagle zgasło mi auto ( moja Vectra A, 1.6 8V, C16NZ). Kręciłem ale nie chciał odpalić ani na gazie ani na benzynie, ani też "na popych" - czego nie powinno się robić. Zaholowałem go do garażu, i sutuacja wygląda tak: silnik kręci tak jakby chciał zapalić ale coś go dławi, cewka jest dobra (pomierzona, wyczyszczona itp),...
Zapowietrzyłeś sobie ją aby to zrobić dobrze musiałbyś skorzystać z pomocy 2 kolegów .ale po 1 zalej filtr paliwa do pełna , następnie ściągnij plastik z silnika i popuśc 1 po lewej przewód wysokiego ciśnienia ten przy głowicy ,2- gi kolega niech kręci jak zapali to zakręć przewód ,jeżeli nie będzie dalej chciała zapalic to trzeci kolega musiałby przez...
Mój lokalny spec od diesli, mówi, że spotkał się z tą usterką już, i że najprawdopodobniej jest to problem z suction control valve na pompie wysokiego cisnienia. I że same zaworki (chyba są tam dwa) do wymiany. nie trzeba pompy wymieniać. Ale najpierw trzeba sprawdzić czy się gdzieś system paliwowy nie zapowietrza (zwłaszcza na szybkozłączkach), i filtry,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
vectra wysoki ciśnienie wysoki ciśnienie paliwo ciśnienie paliwo vectra
chrysler skrzynia biegów wymiana chrysler instrukcje swiatła dzienne schemat
suszarka remington pioneer a602r
Qumpell 12kW - problem z podawaniem pelletu Podłączenie silnika DC 310V do zasilania AC 230V - skutki